-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εμένα αυτό το σχήμα του 5θυρου με μια 'πιο τωρινού Nissan' μάσκα ... μ' αρέσει!
Κοιτάχτε... στην Ford έχουν το κινέτικ ντιζάιν, εδώ όμως στην Nissan έχουν το φούσκα ντιζάιν...
Εντάξει, ο καθε ένας ότι μπορεί κάνει... -
Και μένα το πίσω προφίλ δεν μου αρέσει, σωστή η παρατήρηση του Vengas. Κατά τ'άλλα, ένα ηλεκτρικό επαναστατικό αυτοκίνητο δεν μπορεί παρά να διαφέρει και μάλιστα με οικολογικό τρόπο...ούτε γρίλιες ούτε αεροδυναμικά φουσκωμένα sideskirts κλπ. ενώ πρέπει να έχει και άσπρο, πράσινο ή γαλάζιο χρώμα. Το Prius I επίτηδες προσπάθησαν να το κάνουν συμβατικό, αλλά βγήκε άτσαλο. Το ΙΙ και τώρα το ΙΙΙ είναι ουδέτερα και αρμονικά σχέδια, όπως και το Ιnsight.
Το φώναζε ο Γκον ότι η Νισσάν θα προσπαθούσε να πιάσει τους άλλους στον ύπνο, μην ακολουθώντας την υβριδική φάση (εκεί παραδέχτηκε πέρσι ότι έκανε λάθος λέγοντας κάποτε ότι 'Ο πελάτης είναι διατεθειμένος να πληρώσει [b]τίποτα για την προστασία του περιβάλλοντος με υβριδικά αυτοκίνητα'[/b], αλλά η απάντηση ήρθε πολύ σβέλτα). Τα 180km αυτονομίας και 8 ώρες φόρτιση είναι αστεία, αλλά αστείο ήταν και το πρώτο Insight και το Prius. Έχουν κάνει συμφωνίες με μπαταριο-εταιρείες (όχι την Ucar ) και προβλέπω να αρχίσει πόλεμος αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεν, ειδικών και λίγο πρίμιουμ δε. Με τα δίκτυα διανομής στις πόλεις είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει.
-
-
-
απροσδιοριστη μαζα....σαν μια φουσκα που παλεται!!! και στην μια φωτο εχει αυτον το ογκο και στην αλλη καποιο αλλο ....σαν σουρεαλιστικο πινακας του νταλι ειναι
-
πρεπει να εχεις ψυχολογικα προβληματα για να αγορασεις αυτη την αηδια
πραγματικα μισω αυτον τον περιφερομενο 4τροχο εμετοΟ χρήστης Mr_linky έγραψε:
Και σκεψου ότι πλήρωσε η nissan καποιον να σχεδιάσει αυτό το αυτοκίνητο και υποθετω αδρα....
Και αντε αυτος ειναι αταλαντος τα πηρε και ειπε ευχαριστώ....Ποιος μλκς εμεινε ενθουσιασμενος απο το design κι εδωσε εγκριση????Ξερεις ποσες φορες το εχω σκεφτει αυτο?
-
Με μια επιφύλαξη αλλά μετά απο μια αναζήτηση στο νετ ...
Ο επικεφαλής σχεδιαστής (μαζί με μια ομάδα άλλων σχεδιαστών) του Tiida ειναι ο **Takashi Nakajima **(Nissan Motor Co. Product Chief Designer) στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Nissan στην Ιαπωνία.
Και παραμένει στην ίδια θέση αφού δικό του δημιούργημα είναι και το Land Glider Concept που θα παρουσιαστεί φέτος στην έκθεση του Τόκυο.
-
tο ονομα του ειναι πολυ οικειο!!!
-
τον λενε Τακασι, μηπως σου ερχετε στο μυαλο το καστρο του Τακεσι ?
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
τον λενε Τακασι, μηπως σου ερχετε στο μυαλο το καστρο του Τακεσι ?Εμενα μου θυμιζει Tokyo drift.
-
ολο το ονομα καπου το εχω ξανακουσει ρε γαμωτο αλλα οχι απο την nissan ...δεν θυμαμαι
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ολο το ονομα καπου το εχω ξανακουσει ρε γαμωτο αλλα οχι απο την nissan ...δεν θυμαμαιΜηπως ηταν σχεδιαστης στην Ssangyong ?
Γιατι και εκει τα ιδια και χειροτερα σχεδια εχουν -
-
-
-
ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕΕΕΕ
Τι ειναι τουτο???
και μετα βγαινουν καποιοι ειδημονες και κραζουν τη mito -
Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕΕΕΕ
Τι ειναι τουτο???
και μετα βγαινουν καποιοι ειδημονες και κραζουν τη mitoλιγο ακυρο αυτο που λες
αυτο ειναι concept car , μπορει να βγαλει η καθε εταιρια οτι θελει σαν concept δεν σημαινει οτι θα περασει στην παραγωγη
π.χ το concpet της mercedes f700
δεν θα μπει στην παραγωγη αλλα ειναι μια βιτρινα τεχνολογιας και δειχνει τις τασεις που θα ακολουθησει η merc στο μελλον
εκτος εαν αναφερεσε στο tiida το οποιο ναι πραγματικα ειναι σιχαμα αλλα ανηκει σε αλλη κατηγορια απο την mito και οι πελατες στους οποιους απευθηνεται δεν κοιτανε το desing
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εμένα αυτό το σχήμα του 5θυρου με μια 'πιο τωρινού Nissan' μάσκα ... μ' αρέσει!
Ομορφότερο από το τωρινό.
-
Εσείς νομίζετε ότι χέστηκε η Nissan επειδή δεν πήγε καλά το αυτ/το στην Ελλάδα , στην μικρότερη ίσως αγορά της Ευρώπης..
Τις εταιρείες τις ενδιαφέρουν οι μεγάλες αγορές , για αυτό καμμιά φορά γκρινιάζοθμε για ασυμφωνία κινητήρων σε κάποια αυτ/τα , σε δυσαναλογία δηλαδή με τι θα πρεπε να φοράνε εδώ στην χώρα μας.. -
'NISSAN Australia managing director and CEO Dan Thompson has revealed that the 2012 ‘Tiida Replacement’ (TR) will not only be a genuine small car, bigger than the current segment-straddling model, but also a top-three contender in sales, design and engineering.'
http://www.autoincar.com/2012-all-new-nissan-tiida-is-new-pulsar-badge-in-australia/'... The biggest change is styling. Number two would be – and it’s probably not fair, but if you compare Tiida with what as is today, versus what its replacement offers, it is a giant leap forward in every respect.
Θα το βλέπουμε και θα παραμιλάμε!!!
Ας ξεκινήσουν οι συγνώμες απο τώρα και ίσως το 2012 ... συγχωρεθούν οι κακοήθεις!!!
Εγώ για ότι έχω πει!
Ανανεωμένο Nissan Tiida