Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα Honda S2000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα Honda S2000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    139
    722
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mikegr last edited by

      παρε...japan

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimgster last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        οσο για την ψευτικη 4κινηση θα χρησιμοποιησω επιχειρημα των ιταλων...
        το χεις οδηγησει? αν οχι αστο καλυτερα , αν ναι θα ειχες καταλαβεις οτι δεν ειναι καθολου ψευτικη
        (να θυμισουμε αλλη μια φορα οτι ολα τα υπεραυτοκινητα εχουν 'ψευτικες' 4κινησεις και οτι ακομα και το evo με την 'πραγματικη' δεν κανει τοσο θεικους χρονους )

        Κιούση επειδή το λες και το ξαναλές κατάλαβε οτι η δική σου τετρακίνηση δεν έχει τίποτα κοινό με την τετρακίνηση των supercar. Μη μου πείς έχουν συνεκτικό συμπλέκτη και αυτα και άλλα τέτοια χαρωπά.

        Κατάλαβε οτι εκεί χρησιμοποιουν τέτοιου είδους τετρακινήσεις για να περάσουν ενα μικρό μερος της δύναμης μπροστά και οχι για να περάσουν ενα μαγάλο μερος της δύναμης πίσω.

        Επίσης τα υπεραυτοκίνητα, που λες και εσύ, που εχουν φτιαχτεί για το απόλυτο ειναι πισωκίνητα.

        τελος απο εμενα το off topic

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          τελικά εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμη, ο κύριος του thread ενδιαφέρεται ακόμη για το αυτοκίνητο ή έχει είδη αλλάξει γνώμη ή το έχει στην κατοχή του?

          πάνω στο θέμα, να προσθέσω ότι έχω οδηγήσει πολλάκις το πρώτης γενιάς και ναί ήταν λίγο απότομο αλλά όχι και επικίνδυνο! Το δεύτερης γενιάς με κάποιες αλλαγές στην πίσω ανάρτηση, στο τιμόνι και στις ζάντες αλλά και με την τελευταία πρόσθεση του ESP, είναι απόλυτα στρωτό στις αντιδράσεις του αλλά όπως όλα τα πισωκίνητα με πολλά άλογα, ξέφρενα κιόλας, είναι για καλά χέρια!

          Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και ιδιαίτερα σε ένα μπλεδάκι ανοιχτό που έχω πάει βόλτα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            blinkys last edited by

            Να πω πως γνωστός μου έχει αγοράσει 3 s2000 (για διάφορους λόγους) με και χωρίς esp και προβλήματα αξιοπιστίας δεν αντιμετώπισε ποτέ. Φυσικά και τα 3 ήταν μεταχειρισμένα από γερμανία. Το 1 το βλέπω καθημερινά ο οδηγός του του πίνει το αίμα σε φανάρια παντιλίκια και ότι άλλο θες και δεν έχει κανει κιχ. Απλώς όπως ξαναείπα όλα τα γρήγορα αυτοκίνητα είναι επίφοβα για αγορά αγροτεμαχίου. Και να πω πως εγώ προτιμώ ένα 'δύστροπο' αυτοκίνητο σαν το s2000 που με κρατάει στην τσίτα από ένα που με κοιμίζει και όταν ξεκολλήσει δεν το μαζεύει ούτε ο Θεός ο ίδιος.

            Και τέλος πείτε μου πόσοι από σας φτάσατε στα όρια το αυτοκίνητο σας και αυτό ήταν εύκολο. Ότι κι αν οδηγάτε. Αυτό που θέλω να πω είναι πως μπορείς να οδηγείς το χόντα γρήγορα χωρίς να πλησιάσεις καν τα όρια του όπου ναι είναι δύστροπο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              c-l-a-b last edited by

              +1 στον βαργκας..μονο να ξεκαθαρισουμε για ακομη μια φορα οτι το παιδι δεν ζητησε γνωμες για το αν ειναι καλο το σ2000(αυτο το εχει ηδη αποφασισει,οπως δηλωσε κ σε αλλη του παραθεση ),αλλα για το πως θα το αγορασει..(αληθεια εχει διαβασει κανεις την πρωτη του παραθεση?η αμεσως πεσαμε με τα μουτρα στην αιωνια διαμαχη?)

              κιουσις σε συμπαθω πολυ,οπως ξερεις μου αρεσει κ το σ3 σαν αυτοκινητο πολυ,αλλα μη ξεφευγουμε απο τα ορια της πραγματικοτητας..δεν εχει παραχθει ακομη υπεραυτοκινητο που να χρειαζεται απωλεια προσφυσης για να μεταφερει ισχυ απο τον εμπροσθιο αξοναστον οπισθιο..κ πιστεψε με,εκει που πρεπει η τετρακινηση του εβο,ειναι πολυ καλυτερη(τους χρονους σε μια πιστα δεν τους κανει η 4κινηση αποκλειστικα,μετραει κ το βαρος,η δυναμη,η αεροδυναμικη,το να γνωριζεις-εισαι ικανος να φτασεις τα ορια του αυτοκινητου,οι συνθηκες κτλ..)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vellerefontis last edited by

                Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                +1 στον βαργκας..μονο να ξεκαθαρισουμε για ακομη μια φορα οτι το παιδι δεν ζητησε γνωμες για το αν ειναι καλο το σ2000(αυτο το εχει ηδη αποφασισει,οπως δηλωσε κ σε αλλη του παραθεση ),αλλα για το πως θα το αγορασει..(αληθεια εχει διαβασει κανεις την πρωτη του παραθεση?η αμεσως πεσαμε με τα μουτρα στην αιωνια διαμαχη?)

                κιουσις σε συμπαθω πολυ,οπως ξερεις μου αρεσει κ το σ3 σαν αυτοκινητο πολυ,αλλα μη ξεφευγουμε απο τα ορια της πραγματικοτητας..δεν εχει παραχθει ακομη υπεραυτοκινητο που να χρειαζεται απωλεια προσφυσης για να μεταφερει ισχυ απο τον εμπροσθιο αξοναστον οπισθιο..κ πιστεψε με,εκει που πρεπει η τετρακινηση του εβο,ειναι πολυ καλυτερη(τους χρονους σε μια πιστα δεν τους κανει η 4κινηση αποκλειστικα,μετραει κ το βαρος,η δυναμη,η αεροδυναμικη,το να γνωριζεις-εισαι ικανος να φτασεις τα ορια του αυτοκινητου,οι συνθηκες κτλ..)

                σε όλα αυτά τα συστήματα τετρακίνησης που δεν ακολουθούν την παραδοσιακή τεχνική των γραναζιών σε συνεχή σύμπλεξη αλλά έχουν κάποιο ενδιάμεσο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υγρό συνεκτικό συμπλέκτη (BMW Xdive, Evo, Porsche x4 κλπ) είναι σίγουρη η στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης!

                ΥΠάρχουν υπεραυτοκίνητα με απώλεια μερική απώλεια πρόσφυσης πριν ενεργήσει το σύστημα τετρακίνσησής των, π.χ. η Bugatti πρώτης γενιάς, οι Porsche Turbo x4, οι παλιές Lamborghini x4... απλά σε αυτά πρώτα χάνεται πίσω και μετά συθμίζεται το κατανεμημένο ποσοστό ροπής...

                ακόμη και σε συμβατικά 4κίνητα όπως το Land Rover, η πρόσφυση (φυσικά και) χάνεται καμιά φορά και στους τέσσερις τροχούς συγχρόνως!

                οπότε δεν βλέπω που η κατηγορία για το Haldex το οποίο έχει άριστες επιδώσεις στις τελευταίαες γενιές του όσον αφορά στο χρόνο απόκρισης του...

                άσε που σε όλα τα αυτοκίνητα ένα επιθυμιτό σπίναρισμα είναι προδιαγεγραμμένο να συμβεί, ειδικά σε πολύ δυνατά μοντέλα, μπροσθιοκίνητα ή πισωκίνητα...

                τέλος πάντων...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης vargas έγραψε:
                  Υποτιθεται , πως ο ανθρωπος ζητησε μια γνωμη για ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο , κ** ξαφνικα βλεπουμε τον κικιζα που προτεινει το ΤΤS **....Δεν εχω προβλημα με το γκρουπ vag , αλλα δεν μπορει σε καθε μα καθε θεμα να ειναι η εναλλακτικη στο αυτοκινητο του θεματος. Κ συγκεκριμενα σε αυτο το θεμα κανενα αυτοκινητο του γκρουπ vag δεν μπορει να προταθει λογω τελειως διαφορετικου χαρακτηρα. S2K η τουλαχιστον κατι παρομοιο δεν εχει βγαλει το vag ειτε το θελετε ειτε οχι

                  Μη λες οτι να ναι...Αυτα ακριβως ειπα:

                  'το μοτορι ειναι διαμαντι, αρκει να εχει κανει ολα τα προβλεπομενα σερβις του.
                  Αυτα τα αυτοκινητα επασχαν περισσοτερο απο τις 'σουπες' και τα πληγωμενα μπροστινα συστηματα (απο 'εξοδους' βεβαια), και κατοπιν μειωσης ακαμψιας απο τους καταπληκτικους δρομους, και ισως μικροπροβληματα στην σωστη εφαρμογη της κουκουλας.
                  **Θελει βασικα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΨΑΞΙΜΟ για να βρεθει αξιολογο ως μτχ.**Για καινουργιο, δεν θα το συζητουσα καν 50κ ειναι πεταμενα λεφτα για αυτοκινητο
                  σχεδιασης 10 ετων, ασχετα αν παραμενει αισθητικα ακομα και σημερα σχετικα συγχρονο.
                  Προσωπικα, αν μιλαγαμε για καινουργιο στα 50κ, θα επαιρνα με κλειστα ματια ΤΤS, αλλιως αν δεν ειχα θεμα υψηλου κυβισμου, 370Z..'

                  Πολυ απλα, σημερα στα 50κ αντι της αγορας ενος κατπληκτικου σπορ διθεσιου
                  με αγωνιστικες καταβολες που ομως μετραει 10 χρονια στην αγορα, προτεινα
                  2 εξαιρετικα σπορ αυτοκινητα, ενα Γερμανικο, και ενα Ιαπωνικο...
                  Οσο για την 'ψευτο4κινηση' αυτα ειναι του τυπου 'οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια'.
                  Ειδα εκ των εσω (συνοδηγος) πως λειτουργει το Haldex (προηγουμενη γενια),
                  και εχοντας παραλληλα επαφη στο παρελθον, με φτερουγα 265ιππων, και 3 διαφορικα φυσικα, το βρηκα εξισου πολυ καλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    c-l-a-b last edited by

                    καλα..το οσα δεν φτανει η αλεπου μου αρεσε παρα πολυ..μαλλον ο κ.κικιζας δεν γνωριζει ποσο καλο(ουσιαστικα το καλυτερο) ειναι το συστημα τετρακινησης της χοντα που φοραει το λετζεντ(sh-awd)..δεν πειραζει..
                    επισης μου αρεσει το γεγονος οτι σαν συνοδηγος κρινατε εξισου καλο το χαλντεξ εν συγκρισει με την 4κινηση με 3 διαφορικα..η πιθανοτητα οι οδηγοι να ειναι διαφορετικου επιπεδου η ακομα κ οι συνθηκες(βλεπε θερμοκρασια,κατασταση ελαστικων,διαδρομη κτλ) να διαφερουν,δεν υπαρχει??
                    προς βελερεφοντης,για το θεμα του χαλντεξ,δεν το κατηγορησε κανενας..απορω πως σας ηρθε στο μυαλο να αναφερετε κατι τετοιο ..απλως τα συστηματα των αυτοκινητων που αναφερετε,δεν ειναι χαλντεξ(εκτος κ αν λανθανω)..
                    κ αν δεν λανθανω(ας με διορθωσει ο sign-b ως κατοχος) κ στο gtr ειναι κατα βαση ΟΠΙΣΘΟκινητο κ οταν εστω κ ελαφρως στριψουμε το τιμονι,εμπλεκονται κ οι εμπροσθιοι τροχοι..δεν περιμενει δηλαδη απωλεια προσφυσης,ακριβως για να προλαβει καταστασεις..το ιδιο συμβαινει κ στις λαμπο(αν δεν λανθανω)..για την πορσε δεν μπορω να εκφερω αποψη γιατι δεν γνωριζω..

                    κ εντελει ας μου εξηγησει καποιος πλεον που κολλανε ολα αυτα με το θεμα της αγορας του σ2000????????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                      καλα..το οσα δεν φτανει η αλεπου μου αρεσε παρα πολυ..μαλλον ο κ.κικιζας δεν γνωριζει ποσο καλο(ουσιαστικα το καλυτερο) ειναι το συστημα τετρακινησης της χοντα που φοραει το λετζεντ(sh-awd)..δεν πειραζει..
                      επισης μου αρεσει το γεγονος οτι **σαν συνοδηγος κρινατε καλυτερο το χαλντεξ **απο την 4κινηση με 3 διαφορικα..η πιθανοτητα οι οδηγοι να ειναι διαφορετικου επιπεδου η ακομα κ οι συνθηκες(βλεπε θερμοκρασια,κατασταση ελαστικων,διαδρομη κτλ) να διαφερουν,δεν υπαρχει??
                      προς βελερεφοντης,για το θεμα του χαλντεξ,δεν το κατηγορησε κανενας..απορω πως σας ηρθε στο μυαλο να αναφερετε κατι τετοιο ..απλως τα συστηματα των αυτοκινητων που αναφερετε,δεν ειναι χαλντεξ(εκτος κ αν λανθανω)..
                      κ αν δεν λανθανω(ας με διορθωσει ο sign-b ως κατοχος) κ στο gtr ειναι κατα βαση ΟΠΙΣΘΟκινητο κ οταν εστω κ ελαφρως στριψουμε το τιμονι,εμπλεκονται κ οι εμπροσθιοι τροχοι..δεν περιμενει δηλαδη απωλεια προσφυσης,ακριβως για να προλαβει καταστασεις..το ιδιο συμβαινει κ στις λαμπο(αν δεν λανθανω)..για την πορσε δεν μπορω να εκφερω αποψη γιατι δεν γνωριζω..

                      κ εντελει ας μου εξηγησει καποιος πλεον που κολλανε ολα αυτα με το θεμα της αγορας του σ2000????????

                      Αυτο εγραψα? Αυτο καταλαβατε? Μηπως εχει καμμια πανσεληνο τωρα κοντα?
                      Mε την ευκαιρια, εχετε διαπιστωσει προσωπικα ως οδηγος, οτι το Legend φοραει το καλυτερο συστημα 4κινησης? Kαι αν ναι, εχετε δοκιμασει ή εστω δει ως συνοδηγος
                      πως λειτουργουν σε συνθηκες πιεσης αυτοκινητα με 3 διαφορικα και με haldex αντιστοιχα?
                      Το αστειο ειναι οτι εχετε ασκησει κριτικη για πολλη θεωρια απο την πλευρα μου και παραθεση αποψεων τριτων (δοκιμαστων), και επι της ουσιας, εσεις
                      φαινεται να την αναπαραγετε περισσοτερο τελικα...Η μηπως οδηγειτε, εστω συνοδηγειτε
                      ολα αυτου του τυπου τα αυτοκινητα και μας το κρατατε μυστικο?
                      Αποφασιστε τελικα γιατι μας εχετε μπερδεψει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        c-l-a-b last edited by

                        επειδη επιβεβαιωνω οτι εν τελει αρεσκεστε να βρισκεστε σε κατασταση μαχης κ ηδονιζεστε( ) να προκαλειτε διαμαχες(βλεπε σιροκοκλαμπ ) δεν προκειται να βρεθω σε διαμαχη για ακομη μια φορα μαζι σας..αλλα μην μιλατε μετα για flame baiting
                        οσο για το ΚΑΛΥΤΕΡΟ,το διορθωσα,αλλα αν ειχατε λιγη υπομονη κ καλη διαθεση θα το ειχατε παρατηρησει..δεν πειραζει,οπως προειπα,δεν θα μαλωσω για να αποκτησει νοημα η μερα σας..
                        οσο για το αν το εχω οδηγησει(το λετζεντ),ναι.το οδηγησα,οχι συνοδηγησα..οπως κ το α3 προηγουμενης γενιας.οπως κ ιμπρεζα με 3 διαφορικα(το παλιο μοντελο με τα τετραγωνα φαναρια).οποτε με βαση τις εμπειριες μου εκρινα.
                        ελπιζω να σας ικανοποιησε η απαντηση μου..καλη σας συνεχεια..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          volvozeus last edited by

                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                          ..δεν περιμενει δηλαδη απωλεια προσφυσης,ακριβως για να προλαβει καταστασεις..το ιδιο συμβαινει κ στις λαμπο(αν δεν λανθανω)..για την πορσε δεν μπορω να εκφερω αποψη γιατι δεν γνωριζω..

                          To Ηaldex ΙΙ μπορει να μεταφερει 2300Nm ροπης σε μολις 6 μοιρες ολισθησης. Το Haldex III 1600Nm (στο IV ισως ακομα περισσοτερο) αμεσα...Ακομα και στο ΙΙ λοιπον η εμπλοκη ειναι αμεση.
                          Το συστημα του GT-R ειναι εντελως 'αλλο φρουτο'....Η ουσια ομως ειναι οτι ακομα και το 'απλο', 'φθηνο' Haldex κανει μια χαρα τη δουλεια του....

                          Και για να ειμαι και On topic το S2000 ειναι σκετη αλητεια....οποιος θελει κατι παραπανω (ποιοτητα, ηχομονωση, ανεση) αγοραζει κατι αλλο...ειναι σαν να κατακρινουμε το elise γιατι δεν εχει μοκετες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            c-l-a-b last edited by

                            Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                            ..δεν περιμενει δηλαδη απωλεια προσφυσης,ακριβως για να προλαβει καταστασεις..το ιδιο συμβαινει κ στις λαμπο(αν δεν λανθανω)..για την πορσε δεν μπορω να εκφερω αποψη γιατι δεν γνωριζω..

                            To Ηaldex ΙΙ μπορει να μεταφερει 2300Nm ροπης σε μολις 6 μοιρες ολισθησης. Το Haldex III 1600Nm (στο IV ισως ακομα περισσοτερο) αμεσα...Ακομα και στο ΙΙ λοιπον η εμπλοκη ειναι αμεση.
                            Το συστημα του GT-R ειναι εντελως 'αλλο φρουτο'....Η ουσια ομως ειναι οτι ακομα και το 'απλο', 'φθηνο' Haldex κανει μια χαρα τη δουλεια του....

                            Και για να ειμαι και On topic το S2000 ειναι σκετη αλητεια....οποιος θελει κατι παραπανω (ποιοτητα, ηχομονωση, ανεση) αγοραζει κατι αλλο...ειναι σαν να κατακρινουμε το elise γιατι δεν εχει μοκετες!

                            δεν αντιλεγω!συμφωνω οτι κανει μια χαρα τη δουλεια του.εξαλλου δεν ειπα οτι ειναι καλυτερο η χειροτερο,αλλα οτι δεν ειναι το συστημα που φερουν τα ''υπεραυτοκινητα''..(αν κ βασικα δεν θυμαμαι τι συστημα φερει η μπουγκατι βεηρον,ισως κατι αναλογο της λαμπο(?),κ δεν γνωριζω οπως προειπα για την πορσε)
                            οποτε +1 γενικοτερα στον βολβοδια..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              Ο χρήστης vargas έγραψε:
                              Υποτιθεται , πως ο ανθρωπος ζητησε μια γνωμη για ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο , κ ξαφνικα βλεπουμε τον κικιζα που προτεινει το ΤΤS ....Δεν εχω προβλημα με το γκρουπ vag , αλλα δεν μπορει σε καθε μα καθε θεμα να ειναι η εναλλακτικη στο αυτοκινητο του θεματος. Κ συγκεκριμενα σε αυτο το θεμα κανενα αυτοκινητο του γκρουπ vag δεν μπορει να προταθει λογω τελειως διαφορετικου χαρακτηρα. S2K η τουλαχιστον κατι παρομοιο δεν εχει βγαλει το vag ειτε το θελετε ειτε οχι

                              Κοίτα, έστω και ντεμέκ το υπογραμμισμένο ισχύει. Και αυτό έχει να κάνει με τη γκάμα του VAG.
                              Τώρα αν ο άλλος ψάχνει για 2άρι στο Καβούρι και του προτείνουν 4αρι ρετιρέ στο Μενίδι μην απορείς. Είναι κλασσικό χαρακτηριστικό του forum...
                              Να λες πάλι καλά που δεν τέθηκε θέμα Scirroco (το οποίο είναι εξαιρετικότατο μεν, δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που ζητάει ο άνθρωπος δε).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                επειδη επιβεβαιωνω οτι εν τελει αρεσκεστε να βρισκεστε σε κατασταση μαχης κ ηδονιζεστε( ) να προκαλειτε διαμαχες(βλεπε σιροκοκλαμπ ) δεν προκειται να βρεθω σε διαμαχη για ακομη μια φορα μαζι σας..αλλα μην μιλατε μετα για flame baiting
                                οσο για το ΚΑΛΥΤΕΡΟ,το διορθωσα,αλλα αν ειχατε λιγη υπομονη κ καλη διαθεση θα το ειχατε παρατηρησει..δεν πειραζει,οπως προειπα,δεν θα μαλωσω για να αποκτησει νοημα η μερα σας..
                                οσο για το αν το εχω οδηγησει(το λετζεντ),ναι.το οδηγησα,οχι συνοδηγησα..οπως κ το α3 προηγουμενης γενιας.οπως κ ιμπρεζα με 3 διαφορικα(το παλιο μοντελο με τα τετραγωνα φαναρια).οποτε με βαση τις εμπειριες μου εκρινα.
                                ελπιζω να σας ικανοποιησε η απαντηση μου..καλη σας συνεχεια..

                                Γραψατε 'Καλυτερο', αυτο ειδα, και εσπευσα να πω οτι δεν ειναι ετσι...
                                Ακομα και στο sciroccoclub, η οποια αντιπαραθεση δημιουργηθηκε, δεν ξεκινησε απο εμενα,
                                το οτι συνεχιστηκε απο την πλευρα μου, δεν σημαινει οτι προκαλεσα εγω την διαμαχη.
                                Επιπλεον, οντως δεν γνωριζω το συστημα 4κινησης που φοραει το Legend, αλλα
                                δεν εχει καμμια σχεση με το σχολιο μου που ξεκινησε απλα επειδη αναφερθηκε υποτιμητικα
                                ο ορος 'ψευτο4κινηση' για το haldex της Audi. Σε αυτο εκανα αντιπαραθεση.
                                Ουτε ηδονιζομαι με διαμαχες, ουτε αποκτα νοημα η μερα μου ετσι.
                                Τελος οταν βλεπεις τους διαφορετικους τυπους 4κινησης υπο πιεση, σε παρομοιες ιπποδυναμεις και βαρη-τυπους αυτοκινητων, ακομα και συνοδηγος να εισαι στην μια εκ των δυο περιπτωσεων, μπορεις να καταλαβεις εαν ειναι καποιος τυπος 'ψευτο4κινηση' ή οχι.
                                Το haldex στην προηγουμενη, αλλα και στην ακομα πιο εξελιγμενη εκδοση που φοραει το TTS για το οποιο και γινεται λογος δεν υστερει σε αποτελεσματικοτητα, σε σχεση
                                με τις αντιστοιχες μεταδοσεις με 3 διαφορικα, απλα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos_ last edited by

                                  Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                  Υποτιθεται , πως ο ανθρωπος ζητησε μια γνωμη για ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο , κ ξαφνικα βλεπουμε τον κικιζα που προτεινει το ΤΤS ....Δεν εχω προβλημα με το γκρουπ vag , αλλα δεν μπορει σε καθε μα καθε θεμα να ειναι η εναλλακτικη στο αυτοκινητο του θεματος. Κ συγκεκριμενα σε αυτο το θεμα κανενα αυτοκινητο του γκρουπ vag δεν μπορει να προταθει λογω τελειως διαφορετικου χαρακτηρα. S2K η τουλαχιστον κατι παρομοιο δεν εχει βγαλει το vag ειτε το θελετε ειτε οχι

                                  το vag είναι τεράστιο και έχει προτάσεις σε όλες σχεδόν τις κατηγοριες αυτοκινητου οποτε λογικό είναι να βλέπεις τα προϊόντα του να αναφέρονται συχνά

                                  τώρα για το αν δεν έχεις πρόβλημα με το group επέτρεψε μου να έχω αντίθετη άποψη

                                  ο ενδιαφερόμενος δεν το κόβω να απαντάει στο άμεσο μέλλον οποτε μέχρι να κλειδωθεί το θέμα ας μαλώσουμε λίγο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    c-l-a-b last edited by

                                    δεχομαι την απαντηση σας(ως προειπα,δεν εχω σκοπο να μαλωσω μαζι σας).απλως μαλλον τα περι ψευτο4κινησης επρεπε να τα αναφερετε σε αυτον που τα παραθεσε(νομιζω ηταν ο ιδιος ο κιουσις αν δεν λανθανω..).ο προσυπογραφων δεν ειπε ποτε οτι ειναι ψευτο4κινηση..
                                    κ συμφωνω οτι δεν διαφερει σε αποτελεσματικοτητα το χαλντεξ.η μαλλον για να ειμαι πιο σωστος,ισως πλεον αν εχει βελτιωθει οπως ακουγεται,να εχει πλησιασει πολυ το 3 διαφορικων..ολα αυτα σε καθημερινη(εστω κ γρηγορη) χρηση.σε πιστα ειναι λιγο πιο εμφανης η διαφορα(δεν τα εχω οδηγησει σε πιστα,αλλα βλεπω οτι ακομα κ τα wrc δεν φερουν χαλντεξ,αλλα 3 διαφορικα,κατι θα ξερουν..)
                                    αυτα απο μενα..
                                    καλη συνεχεια..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Παρακαλω να σταματησουν τα και να επιστρεψουμε στο θεμα που ειναι το viewtopic.php?f=15&t=38270&p=1634051#p1634051

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimgster last edited by

                                        Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
                                        οπότε δεν βλέπω που η κατηγορία για το Haldex το οποίο έχει άριστες επιδώσεις στις τελευταίαες γενιές του όσον αφορά στο χρόνο απόκρισης του...

                                        άσε που σε όλα τα αυτοκίνητα ένα επιθυμιτό σπίναρισμα είναι προδιαγεγραμμένο να συμβεί, ειδικά σε πολύ δυνατά μοντέλα, μπροσθιοκίνητα ή πισωκίνητα...

                                        Κωνσταντίνε στον απόμενο καφε θα το συζητήσουμε αυτό απο κοντα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          ouzo-power last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          Αυτο εγραψα? Αυτο καταλαβατε? Μηπως εχει καμμια πανσεληνο τωρα κοντα?
                                          Mε την ευκαιρια, εχετε διαπιστωσει προσωπικα ως οδηγος, οτι το Legend φοραει το καλυτερο συστημα 4κινησης? Kαι αν ναι, εχετε δοκιμασει ή εστω δει ως συνοδηγος
                                          πως λειτουργουν σε συνθηκες πιεσης αυτοκινητα με 3 διαφορικα και με haldex αντιστοιχα?

                                          SH-Super Handling δεν είναι τίποτα καινούργιο. Το Prelude από το 97 το φορούσε.

                                          Απλός το τελειοποιήσανε με το SH-AWD στο MDX, RDX και Legend /RL. Και είναι κορυφή. Τα έχω οδήγηση και τα τρία. Σε χιόνι έπαθα πλακα. Κάθε τροχός ρυθμίζεται ανάλογα με την πρόσφυση. Τώρα για να είμαι δίκαιος δεν μπορώ να το συγκρίνω με Haldex, γιατί απλά δεν έχω εμπειρίες από Haldex.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:

                                            ..δεν περιμενει δηλαδη απωλεια προσφυσης,ακριβως για να προλαβει καταστασεις..το ιδιο συμβαινει κ στις λαμπο(αν δεν λανθανω)..για την πορσε δεν μπορω να εκφερω αποψη γιατι δεν γνωριζω..

                                            To Ηaldex ΙΙ μπορει να μεταφερει 2300Nm ροπης σε μολις 6 μοιρες ολισθησης. Το Haldex III 1600Nm (στο IV ισως ακομα περισσοτερο) αμεσα...Ακομα και στο ΙΙ λοιπον η εμπλοκη ειναι αμεση.
                                            Το συστημα του GT-R ειναι εντελως 'αλλο φρουτο'....Η ουσια ομως ειναι οτι ακομα και το 'απλο', 'φθηνο' Haldex κανει μια χαρα τη δουλεια του....

                                            Και για να ειμαι και On topic το S2000 ειναι σκετη αλητεια....οποιος θελει κατι παραπανω (ποιοτητα, ηχομονωση, ανεση) αγοραζει κατι αλλο...ειναι σαν να κατακρινουμε το elise γιατι δεν εχει μοκετες!

                                            δεν αντιλεγω!συμφωνω οτι κανει μια χαρα τη δουλεια του.εξαλλου δεν ειπα οτι ειναι καλυτερο η χειροτερο,αλλα οτι δεν ειναι το συστημα που φερουν τα ''υπεραυτοκινητα''..(αν κ βασικα δεν θυμαμαι τι συστημα φερει η μπουγκατι βεηρον,ισως κατι αναλογο της λαμπο(?),κ δεν γνωριζω οπως προειπα για την πορσε)
                                            οποτε +1 γενικοτερα στον βολβοδια..

                                            αυτα τα υπεραυτοκινητα που λες εχουν συνεκτικο συμπλεκτη στα οποια υπαρχει ενα υγρο το οποιο αφου σπιναρουν οι τροχοι στερεοποιειται και απο πισωκουνα το αυτοκινητο γινεται 4κουνα..
                                            με λιγα λογια δουλευουν με τον ιδιο τροπο , μονο που το haldex (το οποιο υπαρχει και στη veyron ) λειτουργει με αισθητηρες και η εμπλοκη γινεται ηλεκτρονικα..
                                            το ποιο ειναι πιο γρηγορο ειναι υπο συζητηση, προσωπικα θεωρω πως οτιδηποτε λειτουργει με ηλεκτρονικο εγκεφαλο ειναι πιο γρηγορο (ή μπορει να γινει πιο γρηγορο) , ή τουλαχιστον αυτο μου φαινεται λογικο..

                                            η επομενη carrera παντως θα εγκαταλειψει τον συνεκτικο συμπλεκτη και θα παει σε ηλεκτρονικα ελεγχομενη λυση τυπου χαλντεξ (υπηρχε φημη καποια στιγμη και για χαλντεξ)

                                            η μονο διαφορα οπως ειπε και ο dimster ειναι οτι τα υπεραυτοκινητα αυτα ειναι συνηθως πισωμηχανα ή κεντρομηχανα , ετσι ειναι κατα βαση πισωκινητα οπως και το tts ειναι κατα βαση μπροστοκουνα..
                                            ομως η αρχη λειτουργιας ειναι η ιδια, σπιναρισμα- μεταφορα της ροπης πισω ή μπρος
                                            μεσω καποιου συμπλεκτη, κεντρικο διαφορικο δεν εχουν..

                                            το να λεμε απλα οτι ειναι αλλη η 4κινηση των supercars ειναι γενικολογο, αφου στην ουσια δουλευουν με τον ιδιο τροπο μονο ο χρονος αντιδρασης αλλαζει που στο haldex πλεον (σε αντιθεση με τη πρωτη γενια) ειναι πολυ γρηγορος..

                                            το evo δεν ξερω τι κανει , αλλα βλεπω γυρολογια και πιο γρηγορο απο το ΤΤS που ειναι στα ιδια λεφτα δεν ειναι..αρα τσαμπα ο κοπος και το active yaw control και δε συμμαζευεται..
                                            το gtr ειναι αλλο φροτο οπως ειπωθηκε, παρολα αυτα δεν εχει κεντρικο διαφορικο..

                                            δεν απαξιωνουμε το κεντρικο διαφορικα, αλλωστε με το χαλντεξ δε μπορεις να δινεις πολλη κινηση πισω συνεχεια σε ενα αυτοκινητο με τη μηχανη εμπρος ο,τι και να κανεις, αλλα μην απαξιωνουμε της ψευτοτετρακινηση γιατι εχει δειξει και με το παραπανω τα δοντια της

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr