-
έτσι νομίζω ...
-
Δηλαδή 30 χρόνια το ίδιο σπίτι.... ασχολείται με το Θέμα....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
H Κατσέλη, βγήκε και είπε σε εκπομπή ότι πρέπει να επιδοτηθούν κι άλλο τα υβριδικά (πως αφού έχουν 0%ΕΤΤ, θα τους κόψει και το ΦΠΑ?) και τα μάσαγε για το diesel.Υπάρχει πάντως τεράστια σύγχυση και στους πολιτικούς, σχετικά με τους ρύπους και το αέριο του θερμοκηπίου CO2
Το μόνο που μπορούν πια να κάνουν είναι να βάλουν λεφτά κάτι που μου φαίνεται δύσκολο.
Γυναίκα Βουλευτής + Τεχνικά Θέματα = Φρουτοσαλάτα.
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
Αν ένα όχημα δεν πάρει τα τέλη κυκλοφορίας μια χρονιά (ή και παραπάνω) λόγω μη κυκλοφορίας του, και με τη νέα χρονιά αποφασιστεί να τα πάρει για να κυκλοφορήσει πάλι, πληρώνει αναδρομικά και τα ενδιάμεσα;
Προσέξτε τι θα απαντήσετε...Όπως τα έγραψε ο StavrosG. Αν δεν καταθέσεις πινακίδες υποθέτουν ότι κυκλοφορείς κανονικά και άρα ή πλήρωσες εμπρόθεσμα ή χρωστάς. Αν χρωστάς, πληρώνεις και πρόστιμο, το οποίο 'για οχήματα με κυλινδρισμό κινητήρα από 786 κυβ. εκατ. και άνω ανέρχεται στο ύψος των τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στον κυλινδρισμό του κινητήρα του οχήματος.'
-
Στο Πασοκ θα μας πουνε ποσο θα πληρώσουμε εμείς που δεν εκπέμπουμε.... ρύπους...
146 βγάζει το καρούλι μου....
Αν μου πει πάλι δίλιτρο θα στείλω γράμμα ότι καίει λιγότερο από το LEXUS του -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Στο Πασοκ θα μας πουνε ποσο θα πληρώσουμε εμείς που δεν εκπέμπουμε.... ρύπους...146 βγάζει το καρούλι μου....
Αν μου πει πάλι δίλιτρο θα στείλω γράμμα ότι καίει λιγότερο από το LEXUS τουθα πληρώνουμε ....... όσα τους λείπουν .....
-
Ειπε θα πληρώνουμε με τις εκομπές δε το είπε?
Θα κάνουμε λευκή απεργία στο φορουμ αν δε το υλοποιήσει...
Θα το αφήσω στην Ιπποκράτους μπροστά στο κόμμα αν δε το κάνει... για να έρθουν τα κανάλια
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αλλά ισχύουν για 3 μήνες μέσα στο χάος αν δεν εχουμε κυβέρνηση.Πρέπει οπωσδήποτε να επικυρωθούν στο 40ήμερο. Μετά, αν δεν επικυρωθούν (π.χ. αδυναμία σχηματισμού κυβέρνησης) παύουν αυτοδικαίως.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
H Κατσέλη, βγήκε και είπε σε εκπομπή ότι πρέπει να επιδοτηθούν κι άλλο τα υβριδικά (πως αφού έχουν 0%ΕΤΤ, θα τους κόψει και το ΦΠΑ?) και τα μάσαγε για το diesel.Υπάρχει πάντως τεράστια σύγχυση και στους πολιτικούς, σχετικά με τους ρύπους και το αέριο του θερμοκηπίου CO2
Μεγάλη ειδικός για τις εκπομπές ρύπων η κα Λούκα. Νομίζει ότι το πιο καθαρό αμάξι είναι το βουλευτικό της Lexus... Aυτή προαλείφεται μάλιστα για υπουργός Οικονομικών. Τρέμε έλλειμμα Προϋπολογισμού.
Και για να σοβαρευόμαστε. Τα ίδια χάλια κυβέρνηση με άλλο προσωπείο δυστυχώς θάχουμε. -
To πρόγραμμα κάθε κόμματος τι λέει ,όχι ο καθένας που βγαίνει στα κανάλια.
-
Στο μέτρο που γνωρίζω υπήρχε σκέψη στο ΠΑΣΟΚ να επιδοτηθούν περεταίρω τα υβριδικά με την απόσυρση. Δεν γίνεται να τους αφαιρεθεί ΕΤΤ το οποίο είναι μηδέν, ούτε να μειωθεί ο Φ.Π.Α. Γίνεται όμως το ρεγάλο της απόσυρσης αντί για 1.000 ευρώ να γίνει π.χ. 2.000 ευρώ αν πάρεις υβρίδιο.
Εκτίμησή μου είναι ότι δεν θα προσωρήσει τίποτα τέτοιο για 2 πολύ σοβαρούς λόγους.
α. Πολλές αντιπροσωπείς δεν έχουν υβριδικά και θα επαναστατήσουν και
β. Δεν υπάρχουν λεφτά στα ταμεία για μοίρασμα, το περιβάλλον άλλωστε ποιός το μαμεί?Για το πετρέλαιο, απλά ξεχάστε το. Έχουμε καταδείξει σε άλλο θρεντ ότι το θέμα δεν είναι ούτε περιβαντολλογικό, ούτε πολιτικό. Αντίθετα είναι εξόχως εισπρακτικό.
-
Στο ΣτΕ κατά της απόσυρσης 50 εισαγωγείς ανταλλακτικών
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν 50 επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο εισαγωγής και εμπορίας ανταλλακτικών αυτοκινήτων, επισκευής αυτοκινήτων κ.λπ. και ζητούν να ακυρωθεί η. υπ΄ αριθμ. 3/2009 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και η από 25.9.2009 απόφαση του υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών που αφορούν την απόσυρση των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας.
Στην προσφυγή τους οι 50 επιχειρηματίες υποστηρίζουν ότι η απόσυρση των οχημάτων είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και την ευρωπαϊκή νομοθεσία και ειδικότερα, είναι αντίθετη στις συνταγματικές επιταγές που κατοχυρώνουν την οικονομική ελευθερία, την ελεύθερη άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας, την αρχή της αναλογικότητας και την προστασία του περιβάλλοντος.
Πριν την Π.Ν.Π. με την οποία αποφασίστηκε η απόσυρση των αυτοκινήτων δεν προηγήθηκε Στρατηγική Περιβαλλοντικής Εκτίμησης όπως απαιτεί η κοινοτική οδηγία 2001/42/ΕΚ, επισημαίνεται στην προσφυγή, ενώ παράλληλα παραβιάζεται η υποχρέωση του κράτους για την προστασία του περιβάλλοντος.
Και αυτό, γιατί τα αυτοκίνητα δεν αποσύρονται με βάση την περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλούν οι κινητήρες τους, αλλά με βάση τον χρόνο πρώτης κυκλοφορίας τους και ανεξάρτητα από τους ρύπους που εκπέμπουν, λόγω καλής ή κακής συντήρησης, αλλαγής ή μη καταλύτη, κ.λπ.
Ακόμη, οι 50 υποστηρίζουν ότι η απόσυρση συνιστά κρατική ενίσχυση που απαγορεύεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ενώ σημειώνουν ότι η απόσυρση θα τους επιφέρει οικονομική καταστροφή όπως και σε όσους έχουν καταστήματα «after-market» (συνεργεία αυτοκινήτων, καταστήματα πώλησης αξεσουάρ αυτοκινήτων, κ.λπ.) και αυτό γιατί θα αχρηστευθούν τα εμπορεύματα τους.
(Πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ)
-
Να ρωτήσω γιατι δεν το έχω δει πουθενα. Η αυξηση στα τέλη θα αφορά και μηχανες? Εχω 3 και κάθονται και δεν θελω να δώσω 150χ3 επιπλέον.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για το πετρέλαιο, απλά ξεχάστε το. Έχουμε καταδείξει σε άλλο θρεντ ότι το θέμα δεν είναι ούτε περιβαντολλογικό, ούτε πολιτικό. Αντίθετα είναι εξόχως εισπρακτικό.όποιος διαβάσει τη συνέντευξη του Πολιτευτή του ΠΑΣΟΚ στους 4Τ θα δει ότι υπάρχει σύμπνοια στο θέμα του diesel.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Να ρωτήσω γιατι δεν το έχω δει πουθενα. Η αυξηση στα τέλη θα αφορά και μηχανες? Εχω 3 και κάθονται και δεν θελω να δώσω 150χ3 επιπλέον.Πόσα πλήρωνες ως τώρα? Άμα τις έχεις και κάθονται μήπως να το σκεφτείς να καταθέσεις πινακίδες?
-
Περιμένω να πιάσουν 25αετια για να βγάλω πινακίδες ιστορικου. Μέχρι τώρα έδινα 2χ25 και 1χ40 ευρώ καθώς ειναι 2 250cc και 1 400cc.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Περιμένω να πιάσουν 25αετια για να βγάλω πινακίδες ιστορικου. Μέχρι τώρα έδινα 2χ25 και 1χ40 ευρώ καθώς ειναι 2 250cc και 1 400cc.Αυτό μπορείς να το κάνεις και έχοντας καταθέσει προσωρινά τις πινακίδες, οπότε αν όντως δεν κινούνται καθόλου αδικα τα έδινες και αυτα.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Να ρωτήσω γιατι δεν το έχω δει πουθενα. Η αυξηση στα τέλη θα αφορά και μηχανες? Εχω 3 και κάθονται και δεν θελω να δώσω 150χ3 επιπλέον.
Πόσα πλήρωνες ως τώρα? Άμα τις έχεις και κάθονται μήπως να το σκεφτείς να καταθέσεις πινακίδες?
Μέχρι τώρα δεν έχει ξεκαθαριστεί 100%. Πάντως στο ΦΕΚ που έιχε βγει σχετικά, ανέφερε ΙΧ αυτοκίνητα και φορτηγά, όχι μηχανές.
-
Αν και δημοσιεύτηκε στο θέμα περι εκλογών, νομίζω ότι ταιριάζει καλύτερα εδώ...
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Γι'αυτό τον πάω το Γιωργάκι... BMW 1 έχει ως δικό του ...μάλλον 116i, του ρίχνω
Θα σου ρίξει κι αυτός, υπομονή
Περιμένω να δω τι θα κάνει με τα τέλη...είπε ότι **θα είναι λιγότερο σε σχέση με τα κυβικά και περισσότερο σε σχέση με τα καυσαέρια **και τη λειτουργία του (? Start/Stop )...το λέει το ALTER τώρα. Περιμένω αγωνιωδώς.
-
Στο Internet κυκλοφορούν πια ιστορίες για το πως κάποιος μπορεί να μην συμμορφωθεί με την πληρωμή των διοδίων στο Αθήνα - Λαμία. Αναφέρουν τις γνωστές παπαριές περί μη Αυτοκινητόδρομου και λένε και πάλι τα ίδια μόνον που τώρα στο τέλος σημειώνουν..
ΥΓ. Να μην το κάνετε στην Α.Ο. δεν ισχύει
Για να μην χάσουν κάποιοι πάρα πολλά λεφτά.
-
Η Αθηνών - Λαμίας ακόμα και πριν τα έργα ήταν κλειστός Αυτοκινητόδρομος που πληρούσε (ένας Θεός ξέρει πως) τις προδιαγραφές της ΕΕ. Πόσο μάλλον σήμερα που έχουμε πραγματικές βελτιώσεις. Η εκτέλεση έργων κατά μήκος αυτού δεν επηρεάζει δε και το χαρακτηρισμό του δρόμου και φυσικά τις υποχρεώσεις των χρηστών του προς αυτόν. Οι τιμές των διοδίων κανονίζονται με απόφαση του Δημοσίου και ως αυτές ανακληθούν (αν και όποτε) ισχύουν.
-
Μία τέτοια κίνηση θα έχει ως αποτέλεσμα να ενημερωθεί η Αστυνομία και στην έξοδο σας από τον Αυτοκινητόδρομο (που πια είναι κλειστός) να οδηγηθείτε στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα για τα περαιτέρω. Σε άλλη περίπτωση απλά ο υπάλληλος δεν απελευθερώνει την μπάρα και φωνάζει την Τοπική Αστυνομία για τα περαιτέρω.
-
Κάθε όχημα φωτογραφίζεται. Ακόμα και αν το 2 δεν συμβεί, απλά ο κάτοχος του οχήματος θα δεχτεί μέσα σε λίγους μήνες ένα ωραίο φακελάκι από έναν Δικαστικό Επιμελητή και θα ευχόταν να πλήρωνε 500 φορές καθώς πέραν του πρόστιμου (που ισχύει είτε ο δρόμος διαχειρίζεται από ιδιώτες είτε όχι) θα πρέπει να πληρώσει α) τα Δικαστικά έξοδα β) το κόστος των Δικηγόρων του Ενάγοντος (ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ) και γ) το κόστος του δικού του Δικηγόρου.
ΥΓ. Το γεγονός ότι το mail αυτό μας παρακινεί να μην εφαρμόσουμε το μέτρο στον πιο ακριβό δρόμο της Ελλάδας (μέσο κόστος διαδρομής 5.4 λεπτά το χιλιόμετρο έναντι 3.7 της Ιόνιας Οδού ιδιοκτησίας συγκεκριμένων συμφερόντων) πρακτικά μας δίδει την απάντηση από που ίσως να προέρχεται και σε τι ίσως να αποσκοπεί. Αν και προσωπικά (είναι πάντως περίεργο ότι κυκλοφόρησε λίγες ημέρες πριν τις εκλογές) ότι δεν χρειάζεται να αποδίδεις σε συνωμοσία ότι μπορεί να αποδοθεί στην Ανθρώπινη Βλακεία.
-
Τέλη κυκλοφορίας