-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
πως μεγαλωνει η εικονα ρε παιδια??http://z.about.com/d/cars/1/0/7/5/1/08_ ... vsaoff.jpg
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
για μενα πολυ πιο λογικη αγορα το 350Ζ που εχει και παραπανω γκαζι, αυτο ομως στη χωρα μας δεν επιασε γιατι μολις ακουει ο αλλος 3.5 λιτρα φρικαρει
i agree...
-
παντως ειναι δυσκολο αμαξι για αγορα μεταχειρισμενου ιδιως για μοντελα τοσο παλια αφου τα πιο πολλα εχουν γραψει 70Κ+ χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
παντως ειναι δυσκολο αμαξι για αγορα μεταχειρισμενου ιδιως για μοντελα τοσο παλια αφου τα πιο πολλα εχουν γραψει 70Κ+ χιλιομετρα.+ότι έχουν (ρίξει)/(φάει)/(πέσει σε) πολλές κολώνες.
-
Kαι 100.000+ χλμ να εχει το S2000 δεν εχει κανενα προβλημα,το θεμα ειναι πως γιναν αυτα τα χιλιομετρα.Γενικως ειναι ενα αυτοκινητο που θελει παρα πολυ ψαξιμο.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Kαι 100.000+ χλμ να εχει το S2000 δεν εχει κανενα προβλημα,το θεμα ειναι πως γιναν αυτα τα χιλιομετρα.Γενικως ειναι ενα αυτοκινητο που θελει παρα πολυ ψαξιμο.ειναι τσιτωμενο μοτερ μην σκεφτεσαι με τη λογικη 'αθανατου 1400αριου civic'
επισης ειναι καμπριο και το σασι του μπορει να εχει φαει μεγαλη ταλαιπωρια και γενικα τα παντα μπορει να εχουν φαει ταλαιπωρια λογω της φυσης του..επισης αυτο που ειπωθηκε πριν για τις κολωνες ειναι ενα αλλο θεμα.. και σιγα να πηγαινεις, μπορεις να κανεις ατυχημα.. ειναι πολυ δυστροπο..
γενικα το να βρεις καθαρο ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι αθλος -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Kαι 100.000+ χλμ να εχει το S2000 δεν εχει κανενα προβλημα,το θεμα ειναι πως γιναν αυτα τα χιλιομετρα.Γενικως ειναι ενα αυτοκινητο που θελει παρα πολυ ψαξιμο.
ειναι τσιτωμενο μοτερ μην σκεφτεσαι με τη λογικη 'αθανατου 1400αριου civic'
επισης ειναι καμπριο και το σασι του μπορει να εχει φαει μεγαλη ταλαιπωρια και γενικα τα παντα μπορει να εχουν φαει ταλαιπωρια λογω της φυσης του..επισης αυτο που ειπωθηκε πριν για τις κολωνες ειναι ενα αλλο θεμα.. και σιγα να πηγαινεις, μπορεις να κανεις ατυχημα.. ειναι πολυ δυστροπο..
γενικα το να βρεις καθαρο ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι αθλοςτο μοτορι ειναι διαμαντι, αρκει να εχει κανει ολα τα προβλεπομενα σερβις του.
Αυτα τα αυτοκινητα επασχαν περισσοτερο απο τις 'σουπες' και τα πληγωμενα μπροστινα συστηματα (απο 'εξοδους' βεβαια), και κατοπιν μειωσης ακαμψιας απο τους καταπληκτικους δρομους, και ισως μικροπροβληματα στην σωστη εφαρμογη της κουκουλας.
Θελει βασικα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΨΑΞΙΜΟ για να βρεθει αξιολογο ως μτχ.
Για καινουργιο, δεν θα το συζητουσα καν 50κ ειναι πεταμενα λεφτα για αυτοκινητο
σχεδιασης 10 ετων, ασχετα αν παραμενει αισθητικα ακομα και σημερα σχετικα συγχρονο.
Προσωπικα, αν μιλαγαμε για καινουργιο στα 50κ, θα επαιρνα με κλειστα ματια ΤΤS, αλλιως αν δεν ειχα θεμα υψηλου κυβισμου, 370Z... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Kαι 100.000+ χλμ να εχει το S2000 δεν εχει κανενα προβλημα,το θεμα ειναι πως γιναν αυτα τα χιλιομετρα.Γενικως ειναι ενα αυτοκινητο που θελει παρα πολυ ψαξιμο.
ειναι τσιτωμενο μοτερ μην σκεφτεσαι με τη λογικη 'αθανατου 1400αριου civic'
επισης ειναι καμπριο και το σασι του μπορει να εχει φαει μεγαλη ταλαιπωρια και γενικα τα παντα μπορει να εχουν φαει ταλαιπωρια λογω της φυσης του..επισης αυτο που ειπωθηκε πριν για τις κολωνες ειναι ενα αλλο θεμα.. και σιγα να πηγαινεις, μπορεις να κανεις ατυχημα.. ειναι πολυ δυστροπο..
γενικα το να βρεις καθαρο ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι αθλοςΔεν σκεφτομαι με αυτη τη λογικη.Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι τεχνολογικο θαυμα που πολλοι θα ηθελαν να εχουν στα αυτοκινητα τους και εχει αποδειχθει(μιας και καποια S2000 εχουν φτασει τα 150Κ απροβληματιστα χιλιομετρα).Οσο για το σασι σιγουρα θα εχει ταλαιπωρηθει αλλα οχι ιδιαιτερα.
-
κοιτα, τεχνολογικο θαυμα απο αποψη αποδοσης ειναι, αλλα ειναι πολυστροφο και οσο να ναι εχει ημερομηνια ληξης, πιστευω.
-
Είναι η ιδέα μου ή όλοι οι χαρακτηρισμοί γι αυτο το αυτοκίνητο είναι λίιιιιιιιγο υπερβολικοί ???
Είτε για οδική συμεριφορά είτε για αξιοπιστία κτλ...
-
Aν ηταν γερμανικο,μια χαρα χαρακτηρισμοι θα ηταν.
-
Ειδικά όσον αφορά την συμεριφορά του αυτοκινήτου δεν άκουσα τόσο ακραίες απόψεις ούτε για το rx 7 ...
Άσε που έτυχα ένα πριν στο δρόμο και πάρκαρα γιατί δεν ήξερα αν το οδηγάει ο Βάτανεν ...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aν ηταν γερμανικο,μια χαρα χαρακτηρισμοι θα ηταν.γιατι ποιος το λεει αυτο?
απλα οσο ζοριζεται ενα τουρμπομοτερ για να σου βγαλει πολλα αλογα στο λιτρο , αλλο τοσο ή και περισσοτερο ζοριζεται ενα ατμοσφαιρικο το οποιο γυρνα σε τρελες στροφες για να αποδοσει τα αλογα του -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Ειδικά όσον αφορά την συμεριφορά του αυτοκινήτου δεν άκουσα τόσο ακραίες απόψεις ούτε για το rx 7 ...Άσε που έτυχα ένα πριν στο δρόμο και πάρκαρα γιατί δεν ήξερα αν το οδηγάει ο Βάτανεν ...
θες να πεις οτι το αυτοκινητο μπορει να το οδηγησει γρηγορα ο καθενας?
ειναι απο τα πιο απαιτητα αυτοκινητα..με καλο οδηγο στριβει απιστευτα, αλλα με τους περισσοτερους απο μας πισω απο το τιμονι ειτε θα παει αργα, ειτε θα παει για χωραφιδε καταλαβαινω που βλεπετε την υπερβολη?
το αυτοκινητο το ξερω επειδη το εχει φιλος μου και εχω δει ποσο ευκολα γυριζει ακομα και με 30 χλμ..
τωρα αν θελετε να μου πειτε οτι δεν ειναι σκοτωστρα οκ.. αποψη σας
για μενα πρεπει να το παρει μονο καποιος που ειναι εμπειρος και αφου εχει περασει απο ενα τουλαχιστον πισωκινητο -
Αυτό που θέλω να πω εγώ είναι πως συζητάμε για ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά είναι άχρηστο ως εργαλείο και βλέπω αναλύσεις περί ποιότητας , αξιοπιστίας, επιδόσεις στα φανάρια, και άλλα ασχετα με αυτό που για μένα είναι το s2000. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο για να βγάλεις γούστα είτε αυτά είναι έχω κάμπριο διθέσιο για να βγάλω γκόμενες είτε για να αλλάζω πίσω λάστιχα κάθε 4 μέρες.
Πείτε μου οποιοδήποτε σπορ μοντέλο που δεν είναι ρίσκο η αγορά του. Είτε από επαφές με κολόνες είτε από σκισμένα μηχανικά μέρη. Πείτε μου ένα κάμπριο που μετά από 10 χρόνια δεν έχει θέμα με κουκούλες και ηχομόνωση γενικά. Και στην τελική αν μπορώ να διαθέσω τα χρήματα που χρειάζονται για να αγοράσω ένα αυτοκίνητο σαν αυτό δεν με νοιάζει αν κοστίζει κάτι παραπάνω.Τώρα για το ποιος μπορεί να το οδηγήσει γρήγορα θα πω μόνο πως γενικά η πίσω κίνηση με άλογα ικανά να γυρίσουν το αυτοκίνητο με το γκάζι δεν είναι για όλους. Και στην τελική εδώ έχει σύμμαχο ένα τιμόνι ξυράφι και ένα πολυ καλό ζύγισμα. Και κανένα αυτοκίνητο δεν είναι σκοτώστρα. Μόνο οδηγοί δολοφόνοι υπαρχουν.
-
ωραια , αρα συμφωνουμε πανω κατω σε αυτα που λεμε και συμφωνω κι εγω οτι ειναι ενα αυτοκινητο που θα σου βγαλει γουστα και γ@μα την πρακτικοτητα, με μονη διαφορα το οτι υπαρχουν φιλικα αυτοκινητα για τον οχι και τοσο εμπειρο οδηγο τα οποια ειναι εξισου γρηγορα και τελικα θα τα ευχαριστηθει περισσοτερο γιατι θα μπορεσει να εκμεταλλευθει μεγαλυτερο ποσοστο των δυνατοτητων τους..
τεσπα ειναι θεμα γουστου στη τελικη το τι αρεσει στον καθενα, απλα εμενα αποψη μου περα απο οτιδηποτε αλλο ειναι να παρεις κατι που θα μπορεσεις να ευχαριστηθεις και οχι κατι που λενε τα περιοδικα , οι δοκιμαστες και τα βιντεο με τις παρουσιασεις οτι θα ευχαριστηθεις..
και επειδη εχω μια αποψη για το εν λογω αυτοκινητο και τις ικανοτητες των περισσοτερων οδηγων ρεαλιστικα λεω οτι ειναι αυτοκινητο για λιγουςαπο κει και περα κακως ασχοληθηκα με την ποιοτητα του ή οτι ειναι καμπριο..
στο θεμα ποιοτητας παντως τοσα λεφτα δινεις θα μπορουσε να ειναι καλυτερο, νομιζω οτι πρεπει να αναφερεται κι αυτο οταν μιλαμε για τοσα λεφτα και οταν ο ανταγωνισμος στα ιδια και λιγοτερα προσφερει πολυ καλυτερα πραγματα..αλλωστε την περισσοτερη ωρα που θα εισαι μες στο αυτοκινητο σου δε θα πηγαινεις κοφτες, καλο ειναι να εισαι σε ανα ομορφο εσωτερικο
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Και κανένα αυτοκίνητο δεν είναι σκοτώστρα. Μόνο οδηγοί δολοφόνοι υπαρχουν.+1000
Αντε γιατι έχουμε φτάσει να θεωρούμε τα καλύτερα αμάξια σκοτώστρες.
Σου φτιάχνει ο άλλος ενα αμαξι σκληροπυρηνικό, απόλυτο και οδηγοκεντρικό και βγαίνεις και του το χαρακτηρίζεις σκοτωστρα.
Τέτοια διαβάζουν οι εταιρίες και γι΄ αυτο φτιάχνουν υπερασφαλη και αποστειρωμένα οδηγικά αμάξια.
Τέτοια θέλετε, τέτοια σας δίνουμε...
-
σκοτωστρα και βλακειες.Το viper δηλ που εχει 600 αλογα και δεν εχει παρα μονο abs τι ειναι?
Μια μεικτη ασφαλεια κανεις και εισαι ΟΚ. -
νομιζω πως η χοντα τον σκοπο της τον πετυχε κ με το παραπανω..ηθελε να κατασκευασει ενα αυτοκινητο για την επετειο των 50 ετων της το οποιο θα εμενε στην ιστορια..κ μονο το γεγονος οτι ακομη καθομαστε κ μιλαμε για ενα αυτοκινητο 10 ετων,νομιζω τα λεει ολα..
γιαυτο κ μενει στην ιστορια διπλα σε αυτοκινητα θρυλους οπως το κορολα αε86 κ το χοντα νσχ..να υπενθυμισω το θεμα..ειναι η αγορα του σ200,κ τι πρεπει να προσεξει ο μελλοντικος κατοχος τοσο σε θεμα τιμων οσο κ σε προβληματα..οχι το ποσο κ αν αξιζει το εν λογω αυτοκινητο..
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aν ηταν γερμανικο,μια χαρα χαρακτηρισμοι θα ηταν.έχεις ένα κόμπλεξ με τα γερμανικά αυτοκίνητα e?
ιταλόφιλος?
Αγορα Honda S2000