Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα Honda S2000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα Honda S2000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 3 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    139
    702
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης mikegr έγραψε:
      πως μεγαλωνει η εικονα ρε παιδια??

      http://z.about.com/d/cars/1/0/7/5/1/08_ ... vsaoff.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • xenos
        xenos last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

        για μενα πολυ πιο λογικη αγορα το 350Ζ που εχει και παραπανω γκαζι, αυτο ομως στη χωρα μας δεν επιασε γιατι μολις ακουει ο αλλος 3.5 λιτρα φρικαρει

        i agree...

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mikegr last edited by

          παντως ειναι δυσκολο αμαξι για αγορα μεταχειρισμενου ιδιως για μοντελα τοσο παλια αφου τα πιο πολλα εχουν γραψει 70Κ+ χιλιομετρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            Ο χρήστης mikegr έγραψε:
            παντως ειναι δυσκολο αμαξι για αγορα μεταχειρισμενου ιδιως για μοντελα τοσο παλια αφου τα πιο πολλα εχουν γραψει 70Κ+ χιλιομετρα.

            +ότι έχουν (ρίξει)/(φάει)/(πέσει σε) πολλές κολώνες.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Kαι 100.000+ χλμ να εχει το S2000 δεν εχει κανενα προβλημα,το θεμα ειναι πως γιναν αυτα τα χιλιομετρα.Γενικως ειναι ενα αυτοκινητο που θελει παρα πολυ ψαξιμο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                Kαι 100.000+ χλμ να εχει το S2000 δεν εχει κανενα προβλημα,το θεμα ειναι πως γιναν αυτα τα χιλιομετρα.Γενικως ειναι ενα αυτοκινητο που θελει παρα πολυ ψαξιμο.

                ειναι τσιτωμενο μοτερ μην σκεφτεσαι με τη λογικη 'αθανατου 1400αριου civic'
                επισης ειναι καμπριο και το σασι του μπορει να εχει φαει μεγαλη ταλαιπωρια και γενικα τα παντα μπορει να εχουν φαει ταλαιπωρια λογω της φυσης του..

                επισης αυτο που ειπωθηκε πριν για τις κολωνες ειναι ενα αλλο θεμα.. και σιγα να πηγαινεις, μπορεις να κανεις ατυχημα.. ειναι πολυ δυστροπο..
                γενικα το να βρεις καθαρο ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι αθλος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                  Kαι 100.000+ χλμ να εχει το S2000 δεν εχει κανενα προβλημα,το θεμα ειναι πως γιναν αυτα τα χιλιομετρα.Γενικως ειναι ενα αυτοκινητο που θελει παρα πολυ ψαξιμο.

                  ειναι τσιτωμενο μοτερ μην σκεφτεσαι με τη λογικη 'αθανατου 1400αριου civic'
                  επισης ειναι καμπριο και το σασι του μπορει να εχει φαει μεγαλη ταλαιπωρια και γενικα τα παντα μπορει να εχουν φαει ταλαιπωρια λογω της φυσης του..

                  επισης αυτο που ειπωθηκε πριν για τις κολωνες ειναι ενα αλλο θεμα.. και σιγα να πηγαινεις, μπορεις να κανεις ατυχημα.. ειναι πολυ δυστροπο..
                  γενικα το να βρεις καθαρο ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι αθλος

                  το μοτορι ειναι διαμαντι, αρκει να εχει κανει ολα τα προβλεπομενα σερβις του.
                  Αυτα τα αυτοκινητα επασχαν περισσοτερο απο τις 'σουπες' και τα πληγωμενα μπροστινα συστηματα (απο 'εξοδους' βεβαια), και κατοπιν μειωσης ακαμψιας απο τους καταπληκτικους δρομους, και ισως μικροπροβληματα στην σωστη εφαρμογη της κουκουλας.
                  Θελει βασικα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΨΑΞΙΜΟ για να βρεθει αξιολογο ως μτχ.
                  Για καινουργιο, δεν θα το συζητουσα καν 50κ ειναι πεταμενα λεφτα για αυτοκινητο
                  σχεδιασης 10 ετων, ασχετα αν παραμενει αισθητικα ακομα και σημερα σχετικα συγχρονο.
                  Προσωπικα, αν μιλαγαμε για καινουργιο στα 50κ, θα επαιρνα με κλειστα ματια ΤΤS, αλλιως αν δεν ειχα θεμα υψηλου κυβισμου, 370Z...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                    Kαι 100.000+ χλμ να εχει το S2000 δεν εχει κανενα προβλημα,το θεμα ειναι πως γιναν αυτα τα χιλιομετρα.Γενικως ειναι ενα αυτοκινητο που θελει παρα πολυ ψαξιμο.

                    ειναι τσιτωμενο μοτερ μην σκεφτεσαι με τη λογικη 'αθανατου 1400αριου civic'
                    επισης ειναι καμπριο και το σασι του μπορει να εχει φαει μεγαλη ταλαιπωρια και γενικα τα παντα μπορει να εχουν φαει ταλαιπωρια λογω της φυσης του..

                    επισης αυτο που ειπωθηκε πριν για τις κολωνες ειναι ενα αλλο θεμα.. και σιγα να πηγαινεις, μπορεις να κανεις ατυχημα.. ειναι πολυ δυστροπο..
                    γενικα το να βρεις καθαρο ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι αθλος

                    Δεν σκεφτομαι με αυτη τη λογικη.Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι τεχνολογικο θαυμα που πολλοι θα ηθελαν να εχουν στα αυτοκινητα τους και εχει αποδειχθει(μιας και καποια S2000 εχουν φτασει τα 150Κ απροβληματιστα χιλιομετρα).Οσο για το σασι σιγουρα θα εχει ταλαιπωρηθει αλλα οχι ιδιαιτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mikegr last edited by

                      κοιτα, τεχνολογικο θαυμα απο αποψη αποδοσης ειναι, αλλα ειναι πολυστροφο και οσο να ναι εχει ημερομηνια ληξης, πιστευω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        blinkys last edited by

                        Είναι η ιδέα μου ή όλοι οι χαρακτηρισμοί γι αυτο το αυτοκίνητο είναι λίιιιιιιιγο υπερβολικοί ???

                        Είτε για οδική συμεριφορά είτε για αξιοπιστία κτλ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Aν ηταν γερμανικο,μια χαρα χαρακτηρισμοι θα ηταν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            blinkys last edited by

                            Ειδικά όσον αφορά την συμεριφορά του αυτοκινήτου δεν άκουσα τόσο ακραίες απόψεις ούτε για το rx 7 ...

                            Άσε που έτυχα ένα πριν στο δρόμο και πάρκαρα γιατί δεν ήξερα αν το οδηγάει ο Βάτανεν ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                              Aν ηταν γερμανικο,μια χαρα χαρακτηρισμοι θα ηταν.

                              γιατι ποιος το λεει αυτο?
                              απλα οσο ζοριζεται ενα τουρμπομοτερ για να σου βγαλει πολλα αλογα στο λιτρο , αλλο τοσο ή και περισσοτερο ζοριζεται ενα ατμοσφαιρικο το οποιο γυρνα σε τρελες στροφες για να αποδοσει τα αλογα του

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης jean29 έγραψε:
                                Ειδικά όσον αφορά την συμεριφορά του αυτοκινήτου δεν άκουσα τόσο ακραίες απόψεις ούτε για το rx 7 ...

                                Άσε που έτυχα ένα πριν στο δρόμο και πάρκαρα γιατί δεν ήξερα αν το οδηγάει ο Βάτανεν ...

                                θες να πεις οτι το αυτοκινητο μπορει να το οδηγησει γρηγορα ο καθενας?
                                ειναι απο τα πιο απαιτητα αυτοκινητα..με καλο οδηγο στριβει απιστευτα, αλλα με τους περισσοτερους απο μας πισω απο το τιμονι ειτε θα παει αργα, ειτε θα παει για χωραφι

                                δε καταλαβαινω που βλεπετε την υπερβολη?
                                το αυτοκινητο το ξερω επειδη το εχει φιλος μου και εχω δει ποσο ευκολα γυριζει ακομα και με 30 χλμ..
                                τωρα αν θελετε να μου πειτε οτι δεν ειναι σκοτωστρα οκ.. αποψη σας
                                για μενα πρεπει να το παρει μονο καποιος που ειναι εμπειρος και αφου εχει περασει απο ενα τουλαχιστον πισωκινητο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  blinkys last edited by

                                  Αυτό που θέλω να πω εγώ είναι πως συζητάμε για ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά είναι άχρηστο ως εργαλείο και βλέπω αναλύσεις περί ποιότητας , αξιοπιστίας, επιδόσεις στα φανάρια, και άλλα ασχετα με αυτό που για μένα είναι το s2000. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο για να βγάλεις γούστα είτε αυτά είναι έχω κάμπριο διθέσιο για να βγάλω γκόμενες είτε για να αλλάζω πίσω λάστιχα κάθε 4 μέρες.
                                  Πείτε μου οποιοδήποτε σπορ μοντέλο που δεν είναι ρίσκο η αγορά του. Είτε από επαφές με κολόνες είτε από σκισμένα μηχανικά μέρη. Πείτε μου ένα κάμπριο που μετά από 10 χρόνια δεν έχει θέμα με κουκούλες και ηχομόνωση γενικά. Και στην τελική αν μπορώ να διαθέσω τα χρήματα που χρειάζονται για να αγοράσω ένα αυτοκίνητο σαν αυτό δεν με νοιάζει αν κοστίζει κάτι παραπάνω.

                                  Τώρα για το ποιος μπορεί να το οδηγήσει γρήγορα θα πω μόνο πως γενικά η πίσω κίνηση με άλογα ικανά να γυρίσουν το αυτοκίνητο με το γκάζι δεν είναι για όλους. Και στην τελική εδώ έχει σύμμαχο ένα τιμόνι ξυράφι και ένα πολυ καλό ζύγισμα. Και κανένα αυτοκίνητο δεν είναι σκοτώστρα. Μόνο οδηγοί δολοφόνοι υπαρχουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    ωραια , αρα συμφωνουμε πανω κατω σε αυτα που λεμε και συμφωνω κι εγω οτι ειναι ενα αυτοκινητο που θα σου βγαλει γουστα και γ@μα την πρακτικοτητα, με μονη διαφορα το οτι υπαρχουν φιλικα αυτοκινητα για τον οχι και τοσο εμπειρο οδηγο τα οποια ειναι εξισου γρηγορα και τελικα θα τα ευχαριστηθει περισσοτερο γιατι θα μπορεσει να εκμεταλλευθει μεγαλυτερο ποσοστο των δυνατοτητων τους..

                                    τεσπα ειναι θεμα γουστου στη τελικη το τι αρεσει στον καθενα, απλα εμενα αποψη μου περα απο οτιδηποτε αλλο ειναι να παρεις κατι που θα μπορεσεις να ευχαριστηθεις και οχι κατι που λενε τα περιοδικα , οι δοκιμαστες και τα βιντεο με τις παρουσιασεις οτι θα ευχαριστηθεις..
                                    και επειδη εχω μια αποψη για το εν λογω αυτοκινητο και τις ικανοτητες των περισσοτερων οδηγων ρεαλιστικα λεω οτι ειναι αυτοκινητο για λιγους

                                    απο κει και περα κακως ασχοληθηκα με την ποιοτητα του ή οτι ειναι καμπριο..
                                    στο θεμα ποιοτητας παντως τοσα λεφτα δινεις θα μπορουσε να ειναι καλυτερο, νομιζω οτι πρεπει να αναφερεται κι αυτο οταν μιλαμε για τοσα λεφτα και οταν ο ανταγωνισμος στα ιδια και λιγοτερα προσφερει πολυ καλυτερα πραγματα..

                                    αλλωστε την περισσοτερη ωρα που θα εισαι μες στο αυτοκινητο σου δε θα πηγαινεις κοφτες, καλο ειναι να εισαι σε ανα ομορφο εσωτερικο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimgster last edited by

                                      Ο χρήστης jean29 έγραψε:
                                      Και κανένα αυτοκίνητο δεν είναι σκοτώστρα. Μόνο οδηγοί δολοφόνοι υπαρχουν.

                                      +1000

                                      Αντε γιατι έχουμε φτάσει να θεωρούμε τα καλύτερα αμάξια σκοτώστρες.

                                      Σου φτιάχνει ο άλλος ενα αμαξι σκληροπυρηνικό, απόλυτο και οδηγοκεντρικό και βγαίνεις και του το χαρακτηρίζεις σκοτωστρα.

                                      Τέτοια διαβάζουν οι εταιρίες και γι΄ αυτο φτιάχνουν υπερασφαλη και αποστειρωμένα οδηγικά αμάξια.

                                      Τέτοια θέλετε, τέτοια σας δίνουμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mikegr last edited by

                                        σκοτωστρα και βλακειες.Το viper δηλ που εχει 600 αλογα και δεν εχει παρα μονο abs τι ειναι?
                                        Μια μεικτη ασφαλεια κανεις και εισαι ΟΚ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          νομιζω πως η χοντα τον σκοπο της τον πετυχε κ με το παραπανω..ηθελε να κατασκευασει ενα αυτοκινητο για την επετειο των 50 ετων της το οποιο θα εμενε στην ιστορια..κ μονο το γεγονος οτι ακομη καθομαστε κ μιλαμε για ενα αυτοκινητο 10 ετων,νομιζω τα λεει ολα..
                                          γιαυτο κ μενει στην ιστορια διπλα σε αυτοκινητα θρυλους οπως το κορολα αε86 κ το χοντα νσχ..

                                          να υπενθυμισω το θεμα..ειναι η αγορα του σ200,κ τι πρεπει να προσεξει ο μελλοντικος κατοχος τοσο σε θεμα τιμων οσο κ σε προβληματα..οχι το ποσο κ αν αξιζει το εν λογω αυτοκινητο..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos_ last edited by

                                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                            Aν ηταν γερμανικο,μια χαρα χαρακτηρισμοι θα ηταν.

                                            έχεις ένα κόμπλεξ με τα γερμανικά αυτοκίνητα e?

                                            ιταλόφιλος?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 3 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr