Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 62
    • 63
    • 15 / 63
    Ελληνικοί Αγώνες
    114
    1252
    16907
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      amaxopoulos last edited by

      Maik ,ομολογω οτι δυσκολευομαι να παρακολουθησω τη λογικη σου με τις βουρτσες...

      Παντως johandelta,απο οτι καταλαβα στην ουσια εγινε μια συζητηση που θα μπορουσε να γινει εν μεσο φαγητου μεταξυ καμια 20αρια φιλων ,που μαζι με τους προβληματισμους,πετας και καμια ιστορια αγωνα. 'θυμαμαι στην τριπολη....κλπ,κλπ'
      καπως ετσι,ε?....
      Με σαφες το μελλον!!!......(το αντιθετο δλδ...)

      Τι να λεμε...25 σελιδες και 200 να φτασουν κους κους θα ειναι ,αφου και σοβαρες προτασεις να υπηρχαν εδω μεσα θα γινοταν η συζητηση....(που βεβαια δεν υπαρχουν)

      ps.Αντε να δουμε και κανα βιντεακι με βουρτσες...

      Παντως ομοσπονδια-ξεομοσπονδια,εγω ξερω οτι οι ανθρωποι κανουν τη διαφορα και αν μεινουν οι ως εχουν ανθρωποι,δεν βρισκω το λογο να αλλαξει κατι στο λειτουργικο κομματι των αγωνων....

      τεσπα,κουβεντα για να γραφουμε μονο και να κουσκουσαρουν αυτοι που παρακολουθουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ivan last edited by

        Ο χρήστης platis έγραψε:
        ]ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΜΕΣΟ ΣΤΟΧΟ [/color]ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ Σ ΑΥΤΟΝ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΛΙΣΑΝΣ. Και μολις πετυχει αυτο το τελευταιο (αν),ολα κι εδω απο λευκη κολλα. (25 χρονια, μονοτονα, τα ιδια λεω).

        Aμαν ρε γιατρέ. Επιτέλους συμφωνήσαμε. Αυτό είναι το κλειδί όπως σε όλα τα επαγγελματικά σωματεία που σέβονται τον εαυτό τους και διεκδικούν με αξιώσεις τα δικαιώματά τους προασπίζοντας -όσο μπορούν βέβαια- και το κλαδικό τους κύρος.
        Απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση αγωνιστικής άδειας, η εγγραφή στο ΣΟΑΑ, ΣΟΑΜ, κ.λπ. και μόνο τότε μπορούμε να μιλάμε για συλλογικό όργανο με υπόσταση (πες το κι αλλιώς...).
        Όσο για το ΕΛΟΑΜ, ΕΛΠΟΦΑΜ, ΠΟΜ, ΜΟΜ κ.λπ. πολύ σωστή η θέση του Nass, Αmax, APR και όλων όσοι σκέφτονται λίγο πέρα από την καρέκλα.
        Δεν έχουν καμιά θέση οι σύνδεσμοι των αθλητών στα διοικητικά. ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο δεν γίνεται έτσι.
        Από μακριά για να βλέπουμε προοπτικά το στίβο, ώστε να διασφαλίζουμε τα δικαιώματά μας (ασφάλεια, κύρος και μετά προβολή δόκτορ) και να αποφασίζουμε (χωρίς συνυπευθυνότητα στη λήψη διοικητικών αποφάσεων) τις όποιες ενδεχόμενα και σκληρές κινητοποιήσεις μας όταν κάτι αποτελεί κίνδυνο στα προαναφερόμενα δικαιώματα.

        Υ.Γ. 1) Κανείς δεν μου απάντησε αν και σε ποιά ομοσπονδία ανήκει ή ετοιμάζεται να προσχωρήσει ο ΣΟΑΑ.
        2) Αν φύγαμε ή πρόκειται να φύγουμε από την ΕΛΟΑΜ, ή πάμε στη 'θυγατρική' της ΕΛΠΑ, ή μείνουμε απέξω όπως είναι το σωστό, αυτό δεν είναι θέμα υψίστης προτεραιότητας που δεν μπορεί να το διαχειριστεί ένα 'ληγμένο' Δ.Σ.;
        Ενώ ο Καραμανλής στα μισά της θητείας ζητάει νωπή εντολή για να μας ξαναγαμ...., οι δικοί μας ηγέτες πάνε μπροστά σε θεσμικά ζητήματα λες και κουλαντρίζουν το σύνδεσμο δια βίου...

        ΝΤ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης ivan έγραψε:
          Aμαν ρε γιατρέ. Επιτέλους συμφωνήσαμε. Αυτό είναι το κλειδί όπως σε όλα τα επαγγελματικά σωματεία που σέβονται τον εαυτό τους και διεκδικούν με αξιώσεις τα δικαιώματά τους προασπίζοντας -όσο μπορούν βέβαια- και το κλαδικό τους κύρος.
          Απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση αγωνιστικής άδειας, η εγγραφή στο ΣΟΑΑ, ΣΟΑΜ, κ.λπ. και μόνο τότε μπορούμε να μιλάμε για συλλογικό όργανο με υπόσταση (πες το κι αλλιώς...).

          Ναι αλλά τι ακριβώς είναι ο ΣΟΑΑ ?

          Αν είναι συνδικαλιστικό όργανο συλλογικής εκπροσώπησης (στυλ 'Σωματείο εργαζομένων 4Τ Forum' μέχρι ΓΣΕΕ) τότε πουθενά στον κόσμο (πλην ενδεχομένως κομμουνιστικών καθεστώτων) δεν είναι υποχρεωτική η εγγραφή σε συνδικαλιστικό όργανο ως προϋπόθεση για την άσκηση επαγγελματικού δικαιώματος -πόσο μάλλον ερασιτεχνικής ενασχόλησης (εκτός και αν έχουμε επαγγελματίες πιλότους αγώνων στην Ελλάδα και δεν το έχω καταλάβει). Κατ΄εμέ αυτό είναι ο ΣΟΑΑ οπότε δεν αντιλαμβάνομαι το υποχρεωτικό της πρότασης.

          Αν είναι 'επιμελητήριο' (στυλ ΤΕΕ, Δικηγορικού Συλλόγου, Ιατρικού Συλλόγου) τότε ναι μεν 'παίζει' ως προϋπόθεση για ενασχόληση η συμμετοχή αλλά προϋποθέτει και τελείως διαφορετική λογική, πχ. κρατική αναγνώριση, επιστημονική υπόσταση, επαγγελματική εσωτερική οργάνωση, μέχρι και διαπλοκή με κόμματα κτλ Και σίγουρα μιλάμε για επαγγελματική ενασχόληση. Πάντως εγώ ως μέλος του ΤΕΕ θεωρώ τη συνδρομή που δίνω (ΟΚ, χρωστάω μερικά χρόνια ) πεταμένα λεφτά και θεωρώ πως καθόλου δεν έχει προωθήσει το ΤΕΕ τα επαγγελματικά μου συμφέροντα, σε αντίθεση με κάποιες συντεχνίες, για τις οποίες 'κόπτεται'.

          Και βέβαια η επίμαχη λέξη είναι 'επαγγελματικό' -τι σχέση έχει αυτό με το σπορ στην Ελλάδα ? Στην περίπτωση ερασιτεχνικής ενασχόλησης το 'υποχρεωτικό' πάει συνήθως στα κατά τόπους σωματεία, λέσχες κτλ. (πχ. Κυνηγετικός Σύλλογος) και ΕΚΕΙ πιστεύω θα έπρεπε να είναι το 'υποχρεωτικό' του πράγματος και όχι σε ένα όργανο 'συλλογικής εκπροσώπησης' όπως ο ΣΟΑΑ. Δηλαδή για να μετέχεις σε αγώνες πρέπει να είσαι μέλος λέσχης ταμειακώς εντάξει κτλ. Το οποίο ΕΙΝΑΙ προϋπόθεση σε πολλές προχωρημένες χώρες, πχ. Μ. Βρετανία.

          Εν τέλει πιστεύω 'με το ζόρι χωριό δε γίνεται'. Ο ΣΟΑΑ (και οι λέσχες φυσικά αντίστοιχα) πρέπει να αποδείξει την αξία του στους οδηγούς, διαφορετικά η τυχόν υποχρεωτική συμμετοχή μόνο ως 'χαράτσι' μπορεί να θεωρηθεί και να απαξιώσει την ουσία του.

          Τέλος πάντων, αυτή είναι μεγάλη και κάπως offtopic συζήτηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apr last edited by

            Καμια εμπεριστατωμενη αναλυση της φωτο , κανεις ?

            αυτος που φτιαχνει την ...γραβατα του , θα μπορουσε να ηταν Εγγλεζος παντως ............. παροτι Καναδος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              speedy last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              ...........
              ...............
              Εν τέλει πιστεύω 'με το ζόρι χωριό δε γίνεται'. Ο ΣΟΑΑ (και οι λέσχες φυσικά αντίστοιχα) πρέπει να αποδείξει την αξία του στους οδηγούς, διαφορετικά η τυχόν υποχρεωτική συμμετοχή μόνο ως 'χαράτσι' μπορεί να θεωρηθεί και να απαξιώσει την ουσία του.

              Τέλος πάντων, αυτή είναι μεγάλη και κάπως offtopic συζήτηση.

              Και επειδή τόσα χρόνια τώρα δεν έχουν αποδείξει ότι ξέρουν πως να το κάνουν αυτό ας ξεκινήσουν αντιγράφοντας την καλύτερη αυτοκινητιστική λέσχη του κόσμου... Στο παρακάτω link όσα προσφέρονται για να κάνουν ελκυστική πιθανή συνδρομή νέων μελών είναι άκρως δυνατά και στη χώρα μας... αλλά φαντασία δεν υπάρχει... :
              http://www.scca.com/members.aspx

              Γι' αυτό, COPY & PASTE και όταν μετά από πολλά χρόνια πάρει μπροστά και δουλεύει αποδεδειγμένα το σύστημα, έεε τότε ας βάλουμε και καμιά Ελληνική πινελιά... αλλά μέχρι τότε

              Φιλικά

              Γιάννης Λουκόπουλος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zivas last edited by

                Ο χρήστης ivan έγραψε:
                ..
                Υ.Γ. 1) Κανείς δεν μου απάντησε αν και σε ποιά ομοσπονδία ανήκει ή ετοιμάζεται να προσχωρήσει ο ΣΟΑΑ.
                ..

                Δάσκαλεεεεεεε .... ο 27.25 (αθλητικός νόμος) απαγορέυει την ύπαρξη συνδέσμων αθλητών στίς ομοσπονδίες.
                Καλημέρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Να στο πω απλά τότε:

                  Είναι ο ΣΟΑΑ ή υπάρχει περίπτωση να γίνει Ιατρικός Σύλλογος ? ΟΧΙ. Καμία σχέση. Οπότε το 'υποχρεωτικό' της συμμετοχής είναι λάθος.

                  Σε όλες τις 'κανονικές' από άποψη motorsport χώρες η βάση του αθλήματος είναι οι κατά τόπους λέσχες. Αυτές είναι μέλη της ομοσπονδίας και σε αυτές πρέπει να είναι ενεργό μέλος ο κάθε αγωνιζόμενος ώστε να μπορεί να επηρεάζει δια της ψήφου του τις εξελίξεις.

                  Μόνο εδώ έχουμε τις καταπληκτικές ιδέες: 'Ο ΣΟΑΑ συμμετέχει στην ομοσπονδία' 'Υποχρεωτικά μέλος του ΣΟΑΑ για να τρέξεις'

                  Ας ζωντανέψουν οι τοπικές λέσχες που οργανώνουν αγώνες 5 άτομα και ας ξεκινήσει από εκεί η άνοδος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    amaxopoulos last edited by

                    Σαν να εχει δικιο ο Νασος....

                    αυτο τωρα να ζωντανεψουν οι λεσχες.....πως μπορει να γινει,ας το σκεφτουν οι ιδιοι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      platis last edited by

                      Ο χρήστης ivan έγραψε:

                      ]ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΜΕΣΟ ΣΤΟΧΟ [/color]ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ Σ ΑΥΤΟΝ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΛΙΣΑΝΣ. Και μολις πετυχει αυτο το τελευταιο (αν),ολα κι εδω απο λευκη κολλα. (25 χρονια, μονοτονα, τα ιδια λεω).

                      Aμαν ρε γιατρέ. Επιτέλους συμφωνήσαμε.

                      ΝΤ

                      Προφανως λογω ηλικιας, ξεχνας. Η προταση μου γι αυτον τον στοχο και την υποομαδοποιηση του ΣΟΑΑ (χωμα,ασφαλτος, αναβασεις-ταχυτητα υπο την σκεπη του ΔΣ) θα την βρεις γραμμενη και ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΗ στο αρχειο του ΣΟΑΑ απο το 1992 (!).
                      Αλλά γι αυτους,και αρκετες φορες για σενα, ο Πλατης ειναι γραφικος και λεει μαλακιες, πριν καν ακουστει τι θα ηθελα να πω.
                      Επιτελους λοιπον, παμε παρακατω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        platis last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Να στο πω απλά τότε:

                        Μόνο εδώ έχουμε τις καταπληκτικές ιδέες: 'Ο ΣΟΑΑ συμμετέχει στην ομοσπονδία' 'Υποχρεωτικά μέλος του ΣΟΑΑ για να τρέξεις'

                        Ετσι ε? Ε λοιπον οχι. Ειναι θεμα της Ομοσπονδιας στα πλαισια της προσπαθειας για καλη υποδοχη και συνεργασια να εκχωρησει το δικαιωμα αυτο στον ΣΟΑΑ, οπως και το δκαιωμα της θεωρητικης και πρακτικης προετοιμασιας των αγωνιζομενων σε θεματα κανονισμων και ασφαλειας.
                        Οταν υπαρχουν αγαθες προθεσεις ολα γινονται, οταν κυριαρχει το κοντοφθαλμο συμφερον παντα βρισκεται μια δικαιολογια.
                        Κι ετσι, επιστρεφω αυτο στους ιδιοκτητες του.

                        Υ.Γ. Αν θελετε παντως, σας την γραφω την παραγραφο με την εκχωρηση, για να μην κουραζεστε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης platis έγραψε:

                          Να στο πω απλά τότε:

                          Μόνο εδώ έχουμε τις καταπληκτικές ιδέες: 'Ο ΣΟΑΑ συμμετέχει στην ομοσπονδία' 'Υποχρεωτικά μέλος του ΣΟΑΑ για να τρέξεις'

                          Ετσι ε? Ε λοιπον οχι. Ειναι θεμα της Ομοσπονδιας στα πλαισια της προσπαθειας για καλη υποδοχη και συνεργασια να εκχωρησει το δικαιωμα αυτο στον ΣΟΑΑ, οπως και το δκαιωμα της θεωρητικης και πρακτικης προετοιμασιας των αγωνιζομενων σε θεματα κανονισμων και ασφαλειας.

                          Να συμμετέχει ο ΣΟΑΑ, φυσικά και να συμμετέχει, αλλά σα σύμβουλος σε θέματα ασφάλειας κτλ. Οχι όμως ως ισότιμος εταίρος με δικαίωμα ψήφου, δηλ. ΕΛΠΑ + ΑΛΑ + Start Line + ... + ΣΟΑΑ = Ομοσπονδία. Οχι δηλ. όπως στην αλλήστου μνήμης ΕΛΟΑΑΜ

                          Δηλαδή εσύ προτιμάς το ΣΟΑΑ μέρος του παιχνιδιού εξουσίας, συνυπεύθυνο για όσες αποφάσεις θα παρθούν με το ΣΟΑΑ στη μειοψηφία (το ξέρεις ότι έτσι θα γίνει ) ή ελέγχοντα 'απ΄έξω'.

                          Οταν υπαρχουν αγαθες προθεσεις ολα γινονται, οταν κυριαρχει το κοντοφθαλμο συμφερον παντα βρισκεται μια δικαιολογια.

                          'Ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμμένος με καλές προθέσεις'.
                          Ο νόμος που απαγορεύει τη συμμετοχή αθλητών στη διοίκηση των αθλημάτων τους δεν είναι δικαιολογία.
                          Η παγκόσμια πρακτική που πρεσβεύει το ίδιο σε όλα τα αθλήματα δεν είναι δικαιολογία.

                          Κι ετσι, επιστρεφω αυτο στους ιδιοκτητες του.

                          Αν είναι να εξάπτεσαι όταν κάποιος διαφωνεί μαζί σου, να το αφήσουμε καλύτερα.

                          Ετσι και αλλιώς σταματώ εδώ γιατί δε θέλω να φανεί πως έχω κάτι ενάντια στο ΣΟΑΑ, ίσα ίσα το αντίθετο, πιστεύω πως ένας ισχυρός ΣΟΑΑ είναι για το καλό. Αλλά είμαι υπερ των σαφών και διακριτών ρόλων και κατά των Ελληνικών πατεντών και των κάθε είδους συντεχνιών (διότι όταν είσαι υποχρεωμένος για να κάνεις κάτι να πληρώσεις χωρίς δικαίωμα επιλογής, είναι συντεχνία).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            platis last edited by

                            Νασο, ειπαμε

                            1. Ο ΣΟΑΑ εξω και πανω απο Ομοσπονδια (νομιζω οτι σου διεφυγε αυτη μου η θεση)
                              2.Ναι . Αγωνιζομενος = μελος ΣΟΑΑ=εκπαιδευομενος απο ΣΟΑΑ=πΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ μελος λεσχης κ.λ.π.
                            2. ΝΑΙ εξαπτομαι γιατι το σημαινει dizzy και δεν μ αρεσει να με λενε ετσι,ουτε εμενα ουτε τις αποψεις μου. Εγω δεν εχω ποτε χαρακτηρισει κανεναν εδω μεσα. Ετσι βλαμμενο?

                            Δεν σ αρεσε ε? Σχημα λογου ηταν για να καταλαβεις γιατι εξαπτομαι.
                            Οποτε η συζητηση ευχαριστως συνεχιζεται.
                            Οταν βεβαια λεω ΣΟΑΑ, δεν εννοω την σημερινη τσουρουτικη κατασταση, λεω-για να το καταλαβουμε-οτι μολις γινει το ζητουμενο κι εγγραφουν οι αγωνιζομενοι, αναδιοργανωση, εκλογες και ανανεωση καταστατικου.
                            Τωρα. Γιατι θα μπορουσε η Ομοσπονδια ν αποδεχθει κατι τετοιο.

                            1. Γιατι καλο ειναι να γινει μια κινηση συμφιλιωσης με τους αγωνιζομενους, ωστε να ξεχαστουν μερικα απο τα δεινά.
                              2.Γιατι δεν εχει τιποτα να χασει. Μοιραια, αφου οι αθλητες θα αποκλειστουν (και σωστα) απο την ομοσπονδια λογω αθλητικης ιδιοτητας, θα ενταχθουν καπου για να εχουν φωνη (ειπα. αθλητικη φωνη).
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              speedy last edited by

                              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                              Φίλοι μου, σίγουρα εκτός της ιδέες – γνώσεις για το αντικείμενο που έχω, της εμπλουτίζω με αυτά που εσείς παραθέτετε. Σίγουρα πρέπει να γνωρίζετε, ότι ‘μοντέλα’ άλλων χωρών, είναι κατά το μάλλον και ήττων ανεφάρμοστα στην Ελλάδα μας.
                              Η επαγγελματική νοοτροπία στον ερασιτεχνισμό που μας διακρίνει, μας λύπη με το 100%.
                              Η ελαφρότητα που μας διακρίνει σε κάθε μας εκδήλωση, υπαγορεύει διαφορετική θεσμοθέτηση, για της αρχές που πρέπει να διέπετε στην χώρα μας το σπορ.
                              ...........
                              ............
                              ΑΝΤΩΝΗΣ.

                              Με αφορμή το παραπάνω ποστ του antonis-team απευθύνομαι σε όλους τους προλαλήσαντες...
                              ΉΜΑΡΤΟΝ ρε παιδιά. Σταματήστε επί τέλους τις προτάσεις - αντιπροτάσεις - πατέντες - όπως θέλετε πέστε το!!!
                              Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν όλοι ότι το σπορ αυτό δε παίζεται με διαφορετικούς κανόνες που η κάθε χώρα επιλέγει. Το σπορ αυτό ΑΝΉΚΕΙ σε συγκεκριμένο 'διεθνές κλαμπάκι' είτε μας αρέσει είτε όχι και το μόνο που κάνετε είναι να σπάτε τα ούμπαλα σας με ανεδαφικές συζητήσεις.
                              Η νοοτροπία αυτή είναι που έχει φέρει τα γνωστά αποτελέσματα.
                              Εχει καταντήσει να μοιάζει σαν κάποιοι να το κάνουν ηθελημένα προκειμένου να αποπροσανατολίζουν το θέμα... γιατί μου είναι αδιανόητο να μην έχετε καταλάβει τα του μηχανοκίνητου μετά απο τόσα χρόνια!!!!
                              Αν δεν πάρουμε το χρίσμα σαν χώρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ!!!
                              Δουλέψτε προς αυτή την κατεύθυνση, όσοι πράγματι ενδιαφέρεστε... και αφήστε την μικροπολιτική για πολλά χρόνια αργότερα. Δεν υπάρχει πολυτέλεια χρόνου για τέτοιες συζητήσεις ούτε σε επίπεδο καφενείου...
                              Ξεκολλήστε από την έμφυτη στο DNA μας μιζέρια, ανοίξτε τα μάτια σας, παραδεχτείτε ότι άλλοι κάνουν πράγματα καλύτερα από εμάς για χρόνια τώρα και απλά ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ...
                              Πρωτοπόροι οι Ελληνες ήμασταν πολλές χιλιετίες πίσω... χωνέψτε το γιατί αυτό μας τελείωσε... όπως επίσης χωνέψτε ότι το σπορ αυτό δεν μας ανήκει... και κατά συνέπεια δεν κάνουμε ότι θέλουμε αλλά ότι μας επιτρέπουν οι κανονισμοί του.

                              Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν

                              Γιάννης Λουκόπουλος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                @SPEEDY (αλλά και γενικώς)

                                Το τι γίνεται στο εσωτερικό κάθε χώρας δεν ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ τη FIA. Δεν πα να μη γίνεται ούτε ένας αγώνας, καθόλου δεν τη νοιάζει. Ούτε τη νοιάζει με ποιούς κανονισμούς γίνονται οι αγώνες σε κάθε χώρα. Της FIA της αρκεί κάθε χώρα να πληρώνει την ετήσια συνδρομή της, να γίνονται σωστά οι διεθνείς αγώνες της (πχ. αν εξαιτίας μιας εσωτερικής διαμάχης έχει πρόβλημα ένας διεθνής αγώνας, όπως είχε γίνει προ ετών στην Κύπρο, τότε έχει πρόβλημα η FIA) και να έχει η χώρα έναν εκπρόσωπο στη Γεν. Συνέλευση. Ο οποίος εκπρόσωπος αλλάζει με αίτηση της χώρας, δηλ. αν γίνει αύριο ομοσπονδία μπορεί να πει στη FIA 'στο εξής την Ελλάδα δεν εκπροσωπεί η ΕΛΠΑ αλλά η Ομοσπονδία, ιδού ο εκπρόσωπος και ο αναπληρωτής του', για τη FIA αυτό είναι μια χαρά (εκτός ελαχίστων περιπτώσεων όπου πχ. η κυβέρνηση της χώρας παρεμβαίνει στη FIA γιατί ο παλιός εκπρόσωπος δεν εννοεί να αντιληφθεί πως άλλαξαν κάποια πράγματα, που έγινε πχ. με την Ινδία και στο τέλος άλλαξε 'με το ζόρι' ο εκπρόσωπος).

                                Οπως επίσης δε χαλάει τη FIA το να είναι άλλος ο διεθνής εκπρόσωπος και άλλη η αρχή του σπορ στην Ελλάδα (το τελευταίο όμως δεν είναι συμβατό με το άρθρο 49 του ΚΟΚ και εκεί κολλάει η σχέση με τη FIA. Αλλά όπως έδειξε η εμπειρία με τις μοτο, ο ΚΟΚ είναι νόμος και αλλάζει και δείτε τι λέει το άρθρο 49 για τις μοτο...).

                                Επίσης το ποιός είναι ο εκπρόσωπος στη FIA και ποιός οργανώνει τους διεθνείς αγώνες της επίσης δεν έχει καμία σχέση. Πχ. άλλος ο εκπρόσωπος της Τσεχικής Ομοσπονδίας στη FIA και άλλος ο οργανωτής του Barum (η αντίστοιχη της λέσχης πχ. του Πύργου).

                                Οπότε τα περί 'καταγγελιών στη FIA' για τα στραβά των ελληνικών αγώνων είναι απλά γραφικά. Οποια λύση δοθεί πρέπει να δοθεί εκ των ενόντων και να μη γίνουμε διεθνώς ρεζίλι.

                                Αν τώρα εννοείς πως δεν πρέπει να ακολουθήσουμε 'Ελληνικές πατέντες' αλλά το τι λέει η διεθνής πρακτική, συμφωνώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης platis έγραψε:
                                  Νασο, ειπαμε

                                  1. Ο ΣΟΑΑ εξω και πανω απο Ομοσπονδια (νομιζω οτι σου διεφυγε αυτη μου η θεση)
                                    2.Ναι . Αγωνιζομενος = μελος ΣΟΑΑ=εκπαιδευομενος απο ΣΟΑΑ=πΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ μελος λεσχης κ.λ.π.
                                  2. ΝΑΙ εξαπτομαι γιατι το σημαινει dizzy και δεν μ αρεσει να με λενε ετσι,ουτε εμενα ουτε τις αποψεις μου. Εγω δεν εχω ποτε χαρακτηρισει κανεναν εδω μεσα.

                                  Πότε αναφέρθηκα προσωπικά σε σένα ? Εγώ έγραψα πως η θέση 'ο ΣΟΑΑ ισότιμο μέλος της ομοσπονδίας' είναι --> δεν έγραψα τίποτα για σένα... Εξάλλου (και αν μου επιτρέπεις) η κριτική στη θέση κάποιου δε σημαίνει κριτική και στο πρόσωπό του. Αν πω 'έγραψες βλακεία' δε σημαίνει πως σε χαρακτηρίζω βλάκα, και ο Αινστάιν έχει γράψει/πει βλακείες

                                  Επί της ουσίας, συμφωνώ στο 'έξω από Ομοσπονδία', διαφωνώ στο 'πάνω από Ομοσπονδία' (πάνω από την Ομοσπονδία πρέπει να είναι μόνο οι νόμοι του κράτους, διαφορετικά έχουμε συντεχνία και κράτος εν κράτει) και επίσης διαφωνώ στο ό,τι η σχέση των αγωνιζομένων με τα οργανωτικά-διοικητικά των αγώνων πρέπει να είναι μέσω του ΣΟΑΑ. Για πολλούς λόγους: δεν είναι δουλειά του ΣΟΑΑ η διοίκηση των αγώνων, είναι μακριά για τους μισούς αγωνιζόμενους της Ελλάδας (εκτός και αν αποκτήσει ΣΟΑΑ κάθε νομός, και τι θα γίνει με το ΣΟΑΒΕ, οι βορειοελλαδίτες θα είναι 'υποχρεωμένοι' να είναι γραμμένοι στο ΣΟΑΒΕ ? και αν αύριο κάνει ΣΟΑΚρήτης ? κτλ. κτλ.) και τα υπόλοιπα που έχω ήδη αναφέρει.

                                  Οταν βεβαια λεω ΣΟΑΑ, δεν εννοω την σημερινη τσουρουτικη κατασταση, λεω-για να το καταλαβουμε-οτι μολις γινει το ζητουμενο κι εγγραφουν οι αγωνιζομενοι, αναδιοργανωση, εκλογες και ανανεωση καταστατικου.

                                  Ναι αλλά μιλάς για αναβάθμιση του ΣΟΑΑ με το ζόρι (υποχρεωτικά).

                                  Μοιραια, αφου οι αθλητες θα αποκλειστουν (και σωστα) απο την ομοσπονδια λογω αθλητικης ιδιοτητας, θα ενταχθουν καπου για να εχουν φωνη (ειπα. αθλητικη φωνη).

                                  Μπορούν να είναι μέλη στις τοπικές λέσχες τους (αλλά όχι στο ΔΣ) αν δεν κάνω λάθος. Ας γίνει αυτό υποχρεωτικό, είναι πολύ λογικότερο ΙΜΗΟ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    platis last edited by

                                    Αρα grosso modo συμφωνουμε. Οπως συμφωνω απολυτα μαζι σου στο οτι η ΦΙΑ πολυ λιγο νοιαζεται για τα εσωτερικα μας.
                                    Θα μου επιτρεψεις ομως να επιμενω στην αναγκη σοβαρης-και με τις προυποθεσεις που προανεφερα-ανασυγκροτησης του ΣΟΑΑ . Και μαλιστα ...ΤΩΝ ΣΟΑΑ. Στην επομενη φαση, θαναι αδιανοητο να μην υπαρχουν ΣΟΑΑ στις δραστηριες περιοχες (Γιαννενα,Πυργο,Λαμια,Πυργο,Πατρα,Κρητη κλπ) που θα λειτουργουν παραλληλα και κατω απο ενα Εθνικο Συμβουλιο.
                                    Αυτο μπορει να ειναι αντιθετο με τις βλεψεις μερικων που θελουν να ειναι -η να ονειρευονται-αφεντικα των παντων, αλλά ετσι ειναι το σωστο. Κι οχι να ζηταμε ομοσπονδοποιηση απο τους αλλους και μοναρχια απο μας τους ιδιους!
                                    Συνεπως θα χαιρομουνα να δω τους τωρινους εκπροσωπους μας να ασχολουνται και μονο με τον στοχο της ανασυγκροτησης και ν αφησουν καθε αλλη δραστηριοτητα που ναχει σχεση με 1,2,3,33 ομοσπονδιες. Αφου ολοι ξερουμε οτι αλλος αλοιθωριζει κατα δω κι αλλος κατα κει, και ακρη δεν βγαινει.
                                    Αλλωστε ας μην ξεχνανε οτι το κουταλακι με το γλυκο 'οτι πει ο ΣΟΑΑ' το μονο που μας εκανε τοσα χρονια ηταν να μας κοιμιζει ορθιους, αφου σε καθε στραβη μετεξελισσοταν σε 'αφου το ειπε ο ΣΟΑΑ'.

                                    Γιαννη Λουκ. Ασε τη συζητηση να τρεχει. Σιγουρα δεν θ αλλαξουμε την ροη απο το πληκτρολογιο, αλλά δεν ειναι κακο να μαθαινουν και να προβληματιζονται οσοι μας διαβαζουν.

                                    Συνοψιζω. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ Θ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΛΙΣΑΝΣ Η ΕΓΓΡΑΦΗ Σ ΕΝΑΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΟ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΑΡΘΡΩΜΕΝΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ με πολυ συγκεκριμενες αρμοδιοτητες.(Ασφαλεια, προβολη,εκπαιδευση)

                                    Υ.Γ. 1Νασο, διαβαζε προσεκτικοτερα. Οι αγωνιζομενοι μελη σε λεσχες εχουν λογο στα οργανωτικα. Οι αγωνιζομενοι μελη του ΣΟΑΑ εχουν λογο ΜΟΝΟ στα θεματα αρμοδιοτητας ΣΟΑΑ
                                    2. Πως φαινεται οτι σαν νεολαιος δεν εφαγες τη ζωη σου στα αμφιθεατρα Εξω και πανω, σημαινει εξω και ως προς τις εξσρτησεις υπερανω της ομοσπονδιας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      speedy last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      @SPEEDY (αλλά και γενικώς)

                                      Το τι γίνεται στο εσωτερικό κάθε χώρας δεν ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ τη FIA.
                                      ...................
                                      Επίσης το ποιός είναι ο εκπρόσωπος στη FIA και ποιός οργανώνει τους διεθνείς αγώνες της επίσης δεν έχει καμία σχέση. Πχ. άλλος ο εκπρόσωπος της Τσεχικής Ομοσπονδίας στη FIA και άλλος ο οργανωτής του Barum (η αντίστοιχη της λέσχης πχ. του Πύργου).

                                      Οπότε τα περί 'καταγγελιών στη FIA' για τα στραβά των ελληνικών αγώνων είναι απλά γραφικά. Οποια λύση δοθεί πρέπει να δοθεί εκ των ενόντων και να μη γίνουμε διεθνώς ρεζίλι.

                                      Αν τώρα εννοείς πως δεν πρέπει να ακολουθήσουμε 'Ελληνικές πατέντες' αλλά το τι λέει η διεθνής πρακτική, συμφωνώ.

                                      Ναι συμφωνώ Νάσο αλλά όλα αυτά είναι το 'επόμενο-δεύτερο' βήμα. Δηλαδή οι λεπτομέρειες αυτές του τύπου ποιος κάνει τι κλπ. έπονται της αρχικής αποδοχής και στησίματος της σχέσης με την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ που λέγετε FIA. Η μέχρι τώρα σχέση της χώρας μας είναι να μας χρησιμοποιούν μια φορά το χρόνο για το Ακρόπολις και αυτό είναι όλο. Σε αυτό δεν φταίει η FIA αλλά εμείς 100%. Απο τη μια η ηγεσία της ΕΛΠΑ που αδρανεί συστηματικά όλα αυτά τα χρόνια της ιστορίας της και από την άλλη μερίδιο ευθύνης φέρουν και πολλοί γνωστοί αγωνιζόμενοι που κατά καιρούς συμμετείχαν και συμμετέχουν σε διάφορα πόστα αλλά με κανένα τρόπο για ευνόητους λόγους δεν άσκησαν πίεση ή έστω να κάνουν προσπάθεια επιρροής προς την σωστή κατεύθυνση εξυγίανσης αυτής της κατάστασης.
                                      Αυτά όμως είναι θέματα που τα έχουμε ζήσει εμείς οι παλιότεροι. Οι νέοι κατά τη γνώμη μου αν εμπλακούν σε αυτό το κλήμα των συντεχνιών και της ίντριγκας θα καούν απλά όπως και εμείς. Αυτός είναι και ο λόγος που υποστηρίζω και θα υποστηρίζω την Λευκή Κόλα. Ας ξέρουν οι νεώτεροι ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ότι εμείς δεν τα καταφέραμε καλά και ότι τώρα είναι η σειρά τους να πάρουν το παιγνίδι στα χέρια τους και να κάνουν την δική τους προσπάθεια αποσυνδεδεμένοι από τις αμαρτίες και τους αμαρτωλούς του παρελθόντος...
                                      Αν τους μεταδώσουμε τις δικές μας ασθένειες θα είμαστε υπεύθυνοι ακόμα και για το κακό μέλλον όταν εμείς δεν θα υπάρχουμε πια σε αυτή τη ζωή. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος από όλους μας θέλει κάτι τέτοιο.

                                      Ας ξεκινήσουν από την αρχή 'Βάση της διεθνούς πρακτικής' όπως πολύ σωστά διατυπώνεις Νάσο και οι λεπτομέρειες έπονται...

                                      Φιλικά

                                      Γιάννης Λουκόπουλος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        speedy last edited by

                                        Ο χρήστης platis έγραψε:
                                        Αρα grosso modo συμφωνουμε. ..................
                                        ..................
                                        Γιαννη Λουκ. Ασε τη συζητηση να τρεχει. Σιγουρα δεν θ αλλαξουμε την ροη απο το πληκτρολογιο, αλλά δεν ειναι κακο να μαθαινουν και να προβληματιζονται οσοι μας διαβαζουν.

                                        .............

                                        Ναι σίγουρα και δεν εννοώ να σταματήσει η ροή. Για την σωστή χρήση της ανησυχώ όπως αναφέρω στον Νάσο πιο πάνω.

                                        Φιλικά

                                        Γιάννης Λουκόπουλος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          papazent last edited by

                                          Τώρα που άλλαξε η κυβέρνηση, θα αλλάξει η στάση όλης της κοινωνίας απέναντι στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

                                          όχι ομοσπονδία δεν θα γίνει, μάλιστα θα απαγορευθεί, βάσει νόμου, οποιαδήποτε σχετική δραστηριότητα!

                                          και θα ησυχάσουμε μια για πάντα~!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sp0 last edited by

                                            Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                                            Τώρα που άλλαξε η κυβέρνηση, θα αλλάξει η στάση όλης της κοινωνίας απέναντι στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

                                            όχι ομοσπονδία δεν θα γίνει, μάλιστα θα απαγορευθεί, βάσει νόμου, οποιαδήποτε σχετική δραστηριότητα!

                                            και θα ησυχάσουμε μια για πάντα~!

                                            Ναι ρε Γιάννη, γιατί μέχρι τώρα όλα πήγαν καλά....

                                            Πιο κάτω δεν πάει σε όλα τα επίπεδα και το ξέρεις....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 15 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr