-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καποιοι δεν ξερουν τι εχουν μου φαινεται...οριστε 6αρι εχει
http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid= ... odelRight=ελπιζω να μην τη πατησω παλι οπως με τα '17αρια' δισκοφρενα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Καποιοι δεν ξερουν τι εχουν μου φαινεται...
οριστε 6αρι εχει
http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid= ... odelRight=ελπιζω να μην τη πατησω παλι οπως με τα '17αρια' δισκοφρενα
Eγω λεω για Q5. Ο stefan Q5 δεν εχει?
Αυτο ρωταω...Δηλαδη το 7αρι s-tronic του Q5 δεν ειχε απο την αρχη LC,
και το εβαλε μεσω vagcom, ή οχι? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καποιοι δεν ξερουν τι εχουν μου φαινεται...
οριστε 6αρι εχει
http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid= ... odelRight=ελπιζω να μην τη πατησω παλι οπως με τα '17αρια' δισκοφρενα
Eγω λεω για Q5. Ο stefan Q5 δεν εχει?
Αυτο ρωταω...Δηλαδη το 7αρι s-tronic του Q5 δεν ειχε απο την αρχη LC,
και το εβαλε μεσω vagcom, ή οχι?Όχι δεν είχα από μαμά LC! Όταν άλλαξα τα λάδια μετά το 'στρώσιμο' λέω σε μια μαστοράτζα να μου βάλει LC γιατί είχα διαβάσει ότι μπαίνει. Και μου το βαλε! Σιγά τα ωα στο εν λόγω όχημα! Απλά με πατημένο φρένο με αφήνει να ανεβάσω μέχρι 3000σαλ!
Κιούση μυαλό δεν έβαλες...ακόμα κάνεις reference το site των απατεώνων??
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι εγω εχω 35.7 απο το εργοστασιο , περιπου 33 στο δυναμομετρο των 4Ττο δικο σου ειναι το μονο 7αρι που μπαινει σε τετοια ροπη
Το δικό μου το 7αρι σηκώνει μεχρι 44 κιλά υποτίθεται. Δεν ξέρω τι παίζει στην πραγματικότητα!
-
@κικιζας
ναι αυτο ειπε το παιδι οτι εκανε, εχει 7αρι το οποιο δεν εχει lc και εβαλε.
μαλλον δε θα βαζουν στο 7αρι για λογους αξιοπιστιας , ξερω γω?
το οτι ειναι 6αρι πηγαινε στο νικο κυριως@στεφανος..ε στο ποσες σχεσεις εχει το κιβωτιο δε μπορουν να σε εξαπατησουν
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@κικιζας
ναι αυτο ειπε το παιδι οτι εκανε, εχει 7αρι το οποιο δεν εχει lc και εβαλε.
μαλλον δε θα βαζουν στο 7αρι για λογους αξιοπιστιας , ξερω γω?
το οτι ειναι 6αρι πηγαινε στο νικο κυριως@στεφανος..ε στο ποσες σχεσεις εχει το κιβωτιο δε μπορουν να σε εξαπατησουν
Μην το λες! Έχω φίλο με ML320 που επιμένει ότι το αυτόματό του είναι 4αρι!!
-
γιατι? επειδη λεει 4matic?
-
Λοιπον, αναφορικα και με την συζητηση που ειχαμε με τα DSG, για το ποσα τελικα
διαφορετικα κιβωτια βγαινουν, και τι ροπες μπορουν να διαχειριστουν,
ισχυουν αυτα που θυμομουν, 250NM για το 7αρι, 350Nm για το 6αρι
και εχουμε και το 6αρι αντιστοιχα της Audi με οριο τα 320NM ή 350NM οπως του DSG (νομιζα οτι ειναι βεβαια το ιδιο με το 6αρι DSG... ) το οποιο ενισχυθηκε ωστε να μπαινει σε 4κινητα και
με κινητηρα τοποθετημενο στον διαμηκη αξονα, εχοντας πλεον 7σχεσεις
με οριο τα 550NM.http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp ... 8_engl.pdf
DSG 6,7http://www.motorauthority.com/blog/1024 ... ore-power#
S-tronic upgradehttp://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12667
S3 s-tronic 6αρι (επισης αναφορες για οριο 550NM... , τα ιδια με το 7αρι το 'καλο'
δηλαδη, απλα εκεινο μπαινει σε S5, Q5 Πχ λογω διαταξης κινητηρα -στον διαμηκη αξονα-)edit: Για να μαθαινουν και οι κατοχοι...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Κουβα να πεις το 500αρακι σου Busso...που ειναι κιολας Ντιζαινατος κουβας δε λεωΚαλά το δικό σου θα το λέω βατραχάκι
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Κουβα να πεις το 500αρακι σου Busso...που ειναι κιολας Ντιζαινατος κουβας δε λεω
Καλά το δικό σου θα το λέω βατραχάκι
To κουβαδακι σας και σε αλλη παραλια, κυριος! ...
(πλακα κανω, μην με παρεξηγησεις, απλα ταιριαζε πολυ και δεν μπορουσα να κρατηθω. ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Καποιοι δεν ξερουν τι εχουν μου φαινεται...
οριστε 6αρι εχει
http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid= ... odelRight=ελπιζω να μην τη πατησω παλι οπως με τα '17αρια' δισκοφρενα
Αυτά είναι...τζιμάνια οι πωλητές
Φτάνουν τα νομίζω
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Δεν είναι παράξενο που σου έφευγε το Scirocco Νίκο, είναι η ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές λόγω turbo που του δίνουν πλεονέκτημα έως και τις μεσαίες στροφές, στα ψηλά όμως λαχανιάζει εμφανώς......σύμφωνα με τα Τεχνικά Χαρακτηριστικά των κατασκευαστών έχουμε:Sciroco 1.4 TSi DSG (160HP)
Κυβισμός(κ.εκ) = 1390
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ = 160 / 5800
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ = 24.4 / 1500
Κιβώτιο ταχυτήτων / Σχέσεις = ΗΑ / 7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) = 147
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) = 218
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) = 8.0BMW 120i (170HP)
Κυβισμός(κ.εκ) = 1995
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ = 170 / 6700
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ = 21.4 / 4250
Κιβώτιο ταχυτήτων / Σχέσεις = Χ / 6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) = 147
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) = 224
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) = 7.8Με την αντίστοιχη diesel 120d δεν νομίζω να μπορούσε να σταθεί δίπλα:
BMW 120d (177HP)
Κυβισμός(κ.εκ) = 1995
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ = 177 / 4000
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ = 35.7 / 1750
Κιβώτιο ταχυτήτων / Σχέσεις = Χ / 6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) = 128
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) = 228
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) = 7.6Κάθε σύγκριση με την 123d δε κρίνεται ανούσια:
BMW 123d (204HP)
Κυβισμός(κ.εκ) = 1995
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ = 204 / 4400
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ = 40.8 / 2000
Κιβώτιο ταχυτήτων / Σχέσεις = Χ / 6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) = 138
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) = 238
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) = 7.0Σε όποια δοκιμή πάντως έχω διαβάσει Ελληνική ή ξένη ακόμα και σε bmwδόφιλα site ή περιοδικά, τα νούμερα των μετρήσεων είναι πολύ χειρότερα από αυτά που ανακοινώνει η bmw.
Οπότε τα νούμερα της bmw δεν πρέπει να τα λαμβάνει κάποιος σοβαρά υπόψιν του γιατί είναι κάτι παραπάνω από αισιόδοξα... -
@Δρομεας
Τι να πει και η AR δηλαδη...
Για την ιστορια η Bmw ανακοινωνει για την 120i 3dr 7,7sec και στις μετρησεις των
4τροχων (ιουνιος 2007) κανει 8,3sec.
H ΑR για Mito 155 δηλωνει ακριβως τα ιδια, 7,7sec δηλαδη (αληθεια!),
και κανει και αυτη 8,3Sec.
Αρα, οτι μπορει να παιζει με Bmw, ισχυει τουλαχιστον το ιδιο για AR.
To μεγαλο γελιο ομως ειναι με την Mito 120, που γραφουν για 8,8sec
με τις μετρησεις να δειχνουν ενα απλως αξιοπρεπες 10,7sec στους 4τροχους
του Ιουλιου 09.
Mεγαλη διαφορα, δεν νομιζεις?
Η μηπως αυτη η μετρηση δεν ειναι αξιοπιστη, ενω αλλες μπορει να ειναι? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Δρομεας
Τι να πει και η AR δηλαδη...
Για την ιστορια η Bmw ανακοινωνει για την 120i 3dr 7,7sec και στις μετρησεις των
4τροχων (ιουνιος 2007) κανει 8,3sec.
H ΑR για Mito 155 δηλωνει ακριβως τα ιδια, 7,7sec δηλαδη (αληθεια!),
και κανει και αυτη 8,3Sec.
Αρα, οτι μπορει να παιζει με Bmw, ισχυει τουλαχιστον το ιδιο για AR.
To μεγαλο γελιο ομως ειναι με την Mito 120, που γραφουν για 8,8sec
με τις μετρησεις να δειχνουν ενα απλως αξιοπρεπες 10,7sec στους 4τροχους
του Ιουλιου 09.
Mεγαλη διαφορα, δεν νομιζεις?
Η μηπως αυτη η μετρηση δεν ειναι αξιοπιστη, ενω αλλες μπορει να ειναι?Έχεις γίνει κουραστικός....
Εκτός από το συμπλέγμα των κόμπλεξ που κουβαλάτε πολλοί από εδώ μέσα με την AR, μαζί και εσύ....Ααα και η μαμά Alfa ανακοινώνει 8 sec, απλά τα κουλάδια εδώ έκαναν 8.3 με Normal mode άσχετα αν ανακοίνωσαν ότι ήταν Dynamic...Ακόμα αυτός ο πως τον λέγανε ψάχνει να βρει το μη απενεργοποιούμενο ESP της Brera?
Kαι οι 4Τ λένε παπαριές εδώ και χρόνια....
Ρε Γρηγόρη αγόρι μου,,,,,άστο βαριέμαι....θα έγραφα κανα κείμενο να σας αποστομόσω ομαδικά αλλά συνεχίστε γιατί έχετε πλάκα....
-
Για γέλια ....
Και για να μην σας ενοχλώ,
επαναλαμβάνω η 120 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από τον κουβά, οι επιδόσεις έχουν σημασία μόνο για τους κολλημένους ή τα παιδάκια....
Καλό βράδυ -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για γέλια ....Και για να μην σας ενοχλώ,
επαναλαμβάνω η 120 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από τον κουβά, οι επιδόσεις έχουν σημασία μόνο για τους κολλημένους ή τα παιδάκια....
Καλό βράδυbusso λες ετσι απλα και απαξιωτικα το αυτοκινητο ενος ατομου που γραφει καποιο καιρο στο φορουμ και ενος αλλου που θελει να το παρει (κικιζας) κουβα.
και δεν το γραφεις για πλακα , το εννοεις κιολας..τι περιμενεις να γινει μετα απο αυτο?μονο εσυ νομιζεις οτι θιγεσαι για το αυτοκινητο σου ή οτι ολοι το παιρνουν αψηφιστα σαν κι εμενα που δε με νοιαζει και απλα θα κανω χαβαλε..
(αν και μαλλον αυτο κανουν κι εκεινοι )νταξει να πεις δε μαρεσει αυτο κι αυτο , αλλο να το πεις κουβα..
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
@Δρομεας
Τι να πει και η AR δηλαδη...
Για την ιστορια η Bmw ανακοινωνει για την 120i 3dr 7,7sec και στις μετρησεις των
4τροχων (ιουνιος 2007) κανει 8,3sec.
H ΑR για Mito 155 δηλωνει ακριβως τα ιδια, 7,7sec δηλαδη (αληθεια!),
και κανει και αυτη 8,3Sec.
Αρα, οτι μπορει να παιζει με Bmw, ισχυει τουλαχιστον το ιδιο για AR.
To μεγαλο γελιο ομως ειναι με την Mito 120, που γραφουν για 8,8sec
με τις μετρησεις να δειχνουν ενα απλως αξιοπρεπες 10,7sec στους 4τροχους
του Ιουλιου 09.
Mεγαλη διαφορα, δεν νομιζεις?
Η μηπως αυτη η μετρηση δεν ειναι αξιοπιστη, ενω αλλες μπορει να ειναι?Έχεις γίνει κουραστικός....
Εκτός από το συμπλέγμα των κόμπλεξ που κουβαλάτε πολλοί από εδώ μέσα με την AR, μαζί και εσύ....Ααα και η μαμά Alfa ανακοινώνει 8 sec, απλά τα κουλάδια εδώ έκαναν 8.3 με Normal mode άσχετα αν ανακοίνωσαν ότι ήταν Dynamic...Ακόμα αυτός ο πως τον λέγανε ψάχνει να βρει το μη απενεργοποιούμενο ESP της Brera?
Kαι οι 4Τ λένε παπαριές εδώ και χρόνια....
Ρε Γρηγόρη αγόρι μου,,,,,άστο βαριέμαι....θα έγραφα κανα κείμενο να σας αποστομόσω ομαδικά αλλά συνεχίστε γιατί έχετε πλάκα....
Οντως, εκανα λαθος στην τιμη, ετσι εγραφαν τα περιοδικα βασικα, αλλα η AR λεει 8,0sec Για το 0-100km/h.
Ομως ενω για την 120αρα γραφουνε για 0-100km/h 8,8sec, στην δοκιμη εκαναν οντως 10,7sec...
Στους 4τροχους παντως ηταν σε D mode και στις δυο περιπτωσεις.
Οσο βεβαια για την Brera tbi και παλι αναφερεσαι σε αλλο περιοδικο
γιατι οι 4τροχοι δεν εχουν κανει δοκιμη...
Τελος, αν ειχα κομπλεξ για την AR δεν θα ειχα κολλημα εδω και πολλα χρονια
με την 75 Turbo America, ουτε θα εγραφα αυτα που εγραψα στο Test drive με την
159Tbi αν τυχον διαβασες.
Απλα οι Ιταλοι, -και αυτο το εχουν κολλησει και οι Ιταλοφιλοι σε ενα βαθμο γενικοτερα, περα απο τον τυφλο ερωτα -,ειναι εφφετζηδες και πληθωρικοι σε οτιδηποτε κανουν. Το 'τοσο' μια ζωη το κανουν τοοοοοοοοοοσο, και δυστυχως δεν ειναι λιγες οι φορες που η ιστορια και τα αποτελεσματα εχουν δειξει ακριβως το αντιθετο.
Λιγη εγκρατεια δεν βλαπτει, και ευτυχως βεβαια που υπαρχει ανθρωπος κλειδι στο Gruppo
απο Γερμανια πλευρα για την Ιταλικη φιρμα, γιατι αλλιως δεν θα υπηρχε αισθητη
βελτιωση στην γενικοτερη εικονα της σημερα... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για γέλια ....Και για να μην σας ενοχλώ,
επαναλαμβάνω η 120 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από τον κουβά, **οι επιδόσεις έχουν σημασία μόνο για τους κολλημένους ή τα παιδάκια....**Καλό βράδυEνταξει...Μια ετσι, μια γιουβετσι. Σε εχουμε καταλαβει πλεον
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
@Δρομεας
Τι να πει και η AR δηλαδη...
Για την ιστορια η Bmw ανακοινωνει για την 120i 3dr 7,7sec και στις μετρησεις των
4τροχων (ιουνιος 2007) κανει 8,3sec.
H ΑR για Mito 155 δηλωνει ακριβως τα ιδια, 7,7sec δηλαδη (αληθεια!),
και κανει και αυτη 8,3Sec.
Αρα, οτι μπορει να παιζει με Bmw, ισχυει τουλαχιστον το ιδιο για AR.
To μεγαλο γελιο ομως ειναι με την Mito 120, που γραφουν για 8,8sec
με τις μετρησεις να δειχνουν ενα απλως αξιοπρεπες 10,7sec στους 4τροχους
του Ιουλιου 09.
Mεγαλη διαφορα, δεν νομιζεις?
Η μηπως αυτη η μετρηση δεν ειναι αξιοπιστη, ενω αλλες μπορει να ειναι?Έχεις γίνει κουραστικός....
Εκτός από το συμπλέγμα των κόμπλεξ που κουβαλάτε πολλοί από εδώ μέσα με την AR, μαζί και εσύ....Ααα και η μαμά Alfa ανακοινώνει 8 sec, απλά τα κουλάδια εδώ έκαναν 8.3 με Normal mode άσχετα αν ανακοίνωσαν ότι ήταν Dynamic...Ακόμα αυτός ο πως τον λέγανε ψάχνει να βρει το μη απενεργοποιούμενο ESP της Brera?
Kαι οι 4Τ λένε παπαριές εδώ και χρόνια....
Ρε Γρηγόρη αγόρι μου,,,,,άστο βαριέμαι....θα έγραφα κανα κείμενο να σας αποστομόσω ομαδικά αλλά συνεχίστε γιατί έχετε πλάκα....
Νομίζω δεν είναι θέμα κόμπλεξ για την AR, ίσως τα πράγματα είναι κάπως αντίθετα...μερικοί είναι λίγο ευέξαπτοι με την AR και εκνευρίζονται με το παραμικρό (εγώ να δεις τι κείμενο μπορώ να γράψω γι'αυτό ) και εκεί ξεκινάνε όλα. Μερικοί δε μπορούν να δεχθούν πως είναι δυνατόν να εκνευρίζεται ο κόσμος ΤΟΣΟ πολύ για...λαμαρίνες και ανθρώπους που διαφωνούν με αυτούς ...σκέψου το λίγο, κατάλαβες τι εννοώ πολύ καλά...so calm down!
Στα βασικά...συμφωνώ μαζί σου δεν είναι το παν οι επιδόσεις...προφανώς λόγω turbo (και αποδείχθηκε) το Rocco είναι ταχύτερο, αλλά η BMW έχει μια αίσθηση που δεν την έχει το VW. Αυτό νομίζω τα λέει όλα. Όλα ξεκινάνε από το τιμόνι και πως σου 'μιλάει' το αυτοκίνητο και τι αίσθηση σου δίνει και τελειώνουν στη πίσω κίνηση και πως 'βγαίνεις' από τις στροφές. Κάπου εκεί ενδιάμεσα υπάρχει και η θέση οδήγησης και το κιβώτιο τα οποία είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ. Αν είχε (μη με βαρέσετε ) ένα turbo ή 30 άλογα και 6-7 κιλά ροπής παραπάνω θα ήταν το τέλειο! Παίζουν κάτι turbo-kit...αλλά μακριά από μας!!!!
@Δρομεας
Τι να πει και η AR δηλαδη...
Για την ιστορια η Bmw ανακοινωνει για την 120i 3dr 7,7sec και στις μετρησεις των
4τροχων (ιουνιος 2007) κανει 8,3sec.
H ΑR για Mito 155 δηλωνει ακριβως τα ιδια, 7,7sec δηλαδη (αληθεια!),
και κανει και αυτη 8,3Sec.
Αρα, οτι μπορει να παιζει με Bmw, ισχυει τουλαχιστον το ιδιο για AR.
To μεγαλο γελιο ομως ειναι με την Mito 120, που γραφουν για 8,8sec
με τις μετρησεις να δειχνουν ενα απλως αξιοπρεπες 10,7sec στους 4τροχους
του Ιουλιου 09.
Mεγαλη διαφορα, δεν νομιζεις?
Η μηπως αυτη η μετρηση δεν ειναι αξιοπιστη, ενω αλλες μπορει να ειναι?Δε ξέρω τι πίνουν οι Γερμανοί, αλλά σχεδόν ό,τι BMW βγαίνει είναι off στα 0-100. Την 120i την έχω μετρήσει εκεί στο 8.1-8.3.
Γενικά πάντως βλέπω και στους Ιταλούς αποκλίσεις σε 0-100...ενώ οι Γερμανοί νομίζω είναι σε καλύτερη μοίρα.
-
αρχισαμε να συγκρινουμε μιτο με 120???
ΒΜW 120i μεταχ. γερμανιας vs VW Scirocco 160hp καινουριο