-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τώρα μια σοβαρή ερώτηση αφού με βλέπω σύντομα να επισκέπτομαι το συνεργείο...bilstein sprint (κίτρινα) 570ευρώ
ή Sachs Engineering (μαμά) 690ευρώ
παρακαλώ ψηφίστε όλοι!
Χθες αλλα μου ελεγες για το δικο μου...γιατι οχι εργοστασιακα για το S3?
-
Προσωπικά θα πρότεινα εργοστασιακά.
Ωραίο το S-Tronic λεβιεδάκι στο S3
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Προσωπικά θα πρότεινα εργοστασιακά.Ωραίο το S-Tronic λεβιεδάκι στο S3
Ψηθηκε ο Νικος παιδια...αποφασισε και S-tronic ηδη...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τώρα μια σοβαρή ερώτηση αφού με βλέπω σύντομα να επισκέπτομαι το συνεργείο...bilstein sprint (κίτρινα) 570ευρώ
ή Sachs Engineering (μαμά) 690ευρώ
παρακαλώ ψηφίστε όλοι!
Αφού τα μαμά είναι τόσο ακριβά γιατί δεν σκέφτεσαι κάτι σε coilover (πχ ΚW Variant II) με τιμή γύρω στο 1000άρικο? Μόνο με τέτοια ανάρτηση θα δεις πραγματική διαφορά!
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Προσωπικά θα πρότεινα εργοστασιακά.
Ωραίο το S-Tronic λεβιεδάκι στο S3
Ψηθηκε ο Νικος παιδια...αποφασισε και S-tronic ηδη...
Και χρώμα!

Τα λεφτά ψάχνω ακόμα ...αλλά μέχρι το '10 θα τα έχω μαζέψει...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
τώρα μια σοβαρή ερώτηση αφού με βλέπω σύντομα να επισκέπτομαι το συνεργείο...
bilstein sprint (κίτρινα) 570ευρώ
ή Sachs Engineering (μαμά) 690ευρώ
παρακαλώ ψηφίστε όλοι!
Αφού τα μαμά είναι τόσο ακριβά γιατί δεν σκέφτεσαι κάτι σε coilover (πχ ΚW Variant II) με τιμή γύρω στο 1000άρικο? Μόνο με τέτοια ανάρτηση θα δεις πραγματική διαφορά!
διαφορα θα δει, ομως πραγματικα βρε βελλερεφοντη σου φαινονται οτι τα αμορτισερ παραδιδουν πνευμα?
εγω τα μαμα θα ξαναβαζα μου αρεσουν παρα πολυ που κανουν φσι φσι στις λακουβες
και γενικα θελω ανετη αναρτηση, αρα ειμαι κακος συμβουλος για τα διαβολικα σχεδια σουΥΓ νικο περιμενω να πεις δημοσια αυτο που μου ειπες για τα τιμονια των audi
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τώρα μια σοβαρή ερώτηση αφού με βλέπω σύντομα να επισκέπτομαι το συνεργείο...
bilstein sprint (κίτρινα) 570ευρώ
ή Sachs Engineering (μαμά) 690ευρώ
παρακαλώ ψηφίστε όλοι!
Αφού τα μαμά είναι τόσο ακριβά γιατί δεν σκέφτεσαι κάτι σε coilover (πχ ΚW Variant II) με τιμή γύρω στο 1000άρικο? Μόνο με τέτοια ανάρτηση θα δεις πραγματική διαφορά!
διαφορα θα δει, ομως πραγματικα βρε βελλερεφοντη σου φαινονται οτι τα αμορτισερ παραδιδουν πνευμα?
εγω τα μαμα θα ξαναβαζα μου αρεσουν παρα πολυ που κανουν φσι φσι στις λακουβες
και γενικα θελω ανετη αναρτηση, αρα ειμαι κακος συμβουλος για τα διαβολικα σχεδια σουΥΓ νικο περιμενω να πεις δημοσια αυτο που μου ειπες για τα τιμονια των audi
δεν είμαι υπερβολικός, μάλιστα χθες που μπήκα σε κάτι στροφές όταν γύριζα μόνος στο σπίτι αργα το βράδυ από Κατεχάκη, που τις περνάω με 130-140 τουλάχιστον, τώρα μου έφυγε λίγο το κουράγιο...
βλέπεις φίλε 30.000χλμ είναι αυτά και κάνουν την δουλειά τους...
μάλλον για εργοστασιακά με βλέπω γιατί με τις άλλες, πιο ψαγμένες λύσεις η βαλίτσα θα πάει μακριά!
-
καλα και γω με 40Κ παρατηρω διαφορα σε σχεση με οταν ηταν καινουρια , αλλα δε θα λεγα οτι ειναι για πεταμα ακομα
εκτος κι αν θες να εχεις συνεχεια το 100% της αποδοσης..
ισως ειναι και λιγο ψυχολογικο παντως το θεμα κουραγιου
-
Στην χωρα μας η διαρκεια ζωης της αναρτησης ειναι αρκετα μικρη. Αν το κυνηγας μικραινει ακομα πιο πολυ. Το σηματνικοτερο ομως ειναι οτι λογω της προοδευτικης φθορας το μεγεθος της διαφορας δεν ειναι τοσο ευκολα αντιληπτο.
-
να σε ρωτησω βρε βολβοδια μπας και ξερεις.. αληθευει οτι τα αμορτισερ αεριου γενικα ειναι πιο ανθεκτικα (βγαζουν πολλα χλμ) απο αλλα?
εμεις τετοια φοραμε για αυτο ρωταω..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΥΓ νικο περιμενω να πεις δημοσια αυτο που μου ειπες για τα τιμονια των audiΕντάξει λοιπόν...πάω στο 'Οδήγησα...'
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Στην χωρα μας η διαρκεια ζωης της αναρτησης ειναι αρκετα μικρη. Αν το κυνηγας μικραινει ακομα πιο πολυ. Το σηματνικοτερο ομως ειναι οτι λογω της προοδευτικης φθορας το μεγεθος της διαφορας δεν ειναι τοσο ευκολα αντιληπτο.κατά γενική ομολογία πολλών φίλων μου και της δικής μου εμπειρίας όλα τα σπορτ αυτοκινητάκια που φοράνε λίγο πιο aggresive αμορτισέρ πεφτουν κοντά στα 25χιλιάρικα και τελειώνουν στα 30μ 35χιλιάρικα στα σίγουρα...
εκτός αν διαθέσεις για Ohlins κ σία οπότε έχεις for life σε serviceω τους... αλλά σύντομα θα μάθω κι για αυτά αφού μου είπε ο εδώ εισαγωγέας ότι μάλλον θα έχει φουλ σετ ρυθμιζόμενων για σασσί γκολφ 5 σύντομα!
καλό είναι κι ο QsisVTs να τα αλλάξει μηπως και ξαναβρεί το θάρρος του να στρίβει!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
να σε ρωτησω βρε βολβοδια μπας και ξερεις.. αληθευει οτι τα αμορτισερ αεριου γενικα ειναι πιο ανθεκτικα (βγαζουν πολλα χλμ) απο αλλα?εμεις τετοια φοραμε για αυτο ρωταω..
όλα αυτά που φοράμε αερίου λαδιού είναι... το άκουσμα τους που σου αρέσει δείχνει ότι έχουν ανοιχτή την εκτόνωση για κάποιο ανεξήγητο λόγο...
εγώ που δεν ξέρω το λέω αυτό
η ζωή τους εξαρτάται περισότερο από το πως τα οδηγούμε, i.e. που πεφτουμε! , κι όχι απο την ύπαρξη ή όχι αερίου τόσο...
αλλαξέ τα μαζί μου να μας κάνουν τιμούλα!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
να σε ρωτησω βρε βολβοδια μπας και ξερεις.. αληθευει οτι τα αμορτισερ αεριου γενικα ειναι πιο ανθεκτικα (βγαζουν πολλα χλμ) απο αλλα?
εμεις τετοια φοραμε για αυτο ρωταω..
όλα αυτά που φοράμε αερίου λαδιού είναι... το άκουσμα τους που σου αρέσει δείχνει ότι έχουν ανοιχτή την εκτόνωση για κάποιο ανεξήγητο λόγο...
εγώ που δεν ξέρω το λέω αυτό
η ζωή τους εξαρτάται περισότερο από το πως τα οδηγούμε, i.e. που πεφτουμε! , κι όχι απο την ύπαρξη ή όχι αερίου τόσο...
αλλαξέ τα μαζί μου να μας κάνουν τιμούλα!
Εγω παντως απο τωρα αναρωτιεμαι τι ποσο και πως θα γινει η αλλαγη στην μαγνητικη
αναρτηση που φοραω στο δικο μου. -
Ο χρήστης dum έγραψε:
Εγω παντως απο τωρα αναρωτιεμαι τι ποσο και πως θα γινει η αλλαγη στην μαγνητικη
αναρτηση που φοραω στο δικο μου.τι εννοείς? θες να τα αλλάξεις ή τα φοράς είδη επάνω και θέλεις να τα ανταλάξεις με καινούργια?
αλήθεια, μπαίνουν στα δικά μας απλά τα μαγνητοροικα?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Εγω παντως απο τωρα αναρωτιεμαι τι ποσο και πως θα γινει η αλλαγη στην μαγνητικη
αναρτηση που φοραω στο δικο μου.τι εννοείς? θες να τα αλλάξεις ή τα φοράς είδη επάνω και θέλεις να τα ανταλάξεις με καινούργια?
αλήθεια, μπαίνουν στα δικά μας απλά τα μαγνητοροικα?
Οχι δεν τα αλλαζω τωρα γιατι ειναι φρεσκο το αμαξι και ουτε σκεφτομαι να τα αντικαταστησω
με κατι αλλο αργοτερα γιατι για τα δικα μου γουστα εχουν απιστευτη αποδοση σε ολες τις
συνθηκες.Απλα αναρωτιεμαι τι αλλαζει πως και ποιο θα ειναι το κοστος.
Ειχα ρωτησει αν μπαινουν μετα σε καποιο νορμαλ αλλα ειχα παρει αρνητικη απαντηση.Βεβαια
δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια γιατι μου το ειχε πει πωλητης αυτο. -
-
Λοιπον τελικα σημερα το πηρα το αμαξι για τεστ. Ηταν το δημοσιογραφικο. Αυτοματο..
Λοιπον εντυπωσεις σε γενικες γραμμες:
To αμαξι τα σπαει... οι επιταχυνσεις απο σταση κ εν κινησει απιστευτες για διλιτρο μοτερ (Κιουση ειχες δικιο)
Οσον αφορα τη υπερστροφη που λεγαμε οτι αν θελει ο οδηγος την προκαλει , εγω οσο κ να το πιεσα δεν υπερστρεφε... Μονο για μια στιγμη οταν το παρακανα αλλα οταν πηγα να διορθωσω με τιμονι κ γκαζι ενιωσα κατι πισω να με σπρωχνει κ ισιωσε κατευθειαν... Κ σαν σουλουπι μ αρεσε πολυ. Πολυ ωραια κ τα μπακετ. Οσον αφορα την οθονη εγω θα την ηθελα πιο ψηλα στο ταμπλω κ οχι τοσο χαμηλα... Γενικως σαν αυτοκινητο τ αξιζει τα λεφτα του!Τωρα ας μιλησω ειδικοτερα για το τι δεν μου αρεσε κ φυσικα εχω κ καποιες αποριες...
α) Το τιμονι παραειναι ελαφρυ για τα γουστα μου... ΘΑ το ηθελα πιο βαρυ (ιδιως στις μεγαλες ταχυτητες) κ πιο αμεσο... κ θα ηθελα μια καλα ρυθμισμενη υποβοηθηση... Επισης ειναι τραγικο το ποσο μικρη στεφανη εχει.. Θα την ηθελα πολυ πιο χοντρη... Κατω κατω που ειναι φλατ στη αρχη ηταν περιεργη η αισθηση(πρωτη φορα οδηγουσα τιμονι φλατ κατω) αλλα συνηθιζεται αμεσως...
β) Τα φρενα δεν με ικανοποιησαν ουτε σε αισθηση ουτε σε αποδοση(μιλωντας παντα για τη δυναμη του αυτοκινητου)... Κ εδω ερχεται η πρωτη ερωτηση:
Mηπως τα ειχαν μαμησει στις δοκιμες>>??? Δεν ξερω αλλα ηταν το μονο πραγμα που με δυσαρεστησε τρελα κ με εβαλε σε σκεψεις για το αν τελικα θα το αγορασω...γ) τα φοβερα μπακετ ποσο κοστιζουν ξερετε? Μηπως σε πολυωρη οδηγηση δεν ειναι βολικα? (ρωταω γτ ενω ηταν πολυ καλα κ ειχαν κ πολυ καλο κρατημα ηταν καπως σκληρα)
δ) Αρκετα ανετη η αναρτηση του(κ προσφερει κ καλο κρατημα )... Ειναι magnetic ride? Ή η magnetic ride ειναι εξτρα στα audi?
ε) κ τελευταιο... Να ξεκαθαρισω οτι τριγμους κ τετοια δεν ακουσα ουτε κιχ!!! Αλλα τα πλαστικα του μου φανηκαν σκληρα! Ενω στην αφη δινουν καλη αισθηση, πιεζοντας τα ηταν πολυ σκληρα... Εν συγκρισει με τα πλαστικα του golf gti που κυριολεκτικα ειναι τρομερα μαλακα!!! Γτ? Λογικα η audi θα επρεπε να εχει πολυ μαλακο πλαστικο.. Μηπως τελικα ισχυει αυτο που λενε οτι υπαρχει καλης ποιοτητας σκληρο πλαστικο κ καλης ποιοτητας μαλακο πλαστικο???? (Γτ παρα το γεγονος οτι του γκολφ -οντας πολυ πιο μαλακα- φαινονται πιο ποιοτικα , φιλος μου που το εχει μου λεει πως αν κ τοσο μαλακα ειναι μετρια ποιοτητα...) Η ποιοτητα τελικα εξαρταται απο το ποσο μαλακο ή σκληρο ειναι ενα πλαστικο ή οχι?
-
δε σου απανταω με τη σειρα..
το τιμονι να ξερεις οτι ρυθμιζεται και επειδη μπορει να μην πιστεψεις εμενα ρωτα τον niko120i που εχει μπει και στο δικο μου και σε TTS (στο οποιο ειχα μπει κι εγω) με ελαφρυ τιμονι.
στο δικο μου ειδε μεγαλη διαφορα, ρωτα και τον ιδιο ή διαβασε τι γραφει στο 'οδηγησα...'τα πλαστικα ειναι πιο σκληρα απο το καινουριο golf , αυτο το εχουμε ξαναπει ομως η συναρμογη ειναι τελικα καλυτερη (γιατι διαπιστωσα τελικα καποιες μικρομαλακιτσες στο 6αρι ) , το Α3 επειδη εχει και τα χρονακια του το συγκρινεις με προηγουμενο golf , σειρα 1 κτλ
ποιοτητα σημαινει με τη πρωτη ματια τα πλαστικα να ειναι καλα στην αισθηση και στην οψη φυσικα και μακροπροθεσμα το αυτοκινητο να μη τριζει.το Α3 ειναι παρα πολυ καλο ειδικα στο 2ο.
(εχω 40Κ μολις, αλλα με 18αρες και σπορ αναρτηση)
τα πλαστικα παντως ζουλιουνται, αλλα οχι οπως στο γκολφ 6 το οποιο δειχνει παρα πολυ ακριβο, ειναι ομως και πιο καινουριο..
λογικα στο νεο Α3 θα γινει χαμος
το μονο αθλιο πλαστικο ειναι αυτο στο κεντρικο τουνελ , εκει που ειναι το χειροφρενοτα φρενα αρχικα δε μου φανηκαν κατι τρελο, ομως σε σκληρη χρηση και σε δυνατο φρεναρισμα ειναι που θα δειξουν τα δοντια τους..(με πιεση βαθια μεσα το πεταλι και οχι χαιδεμα, ή νορμαλ φρεναρισμα)
επισης ειναι σχεδον αδυνατο να τα κουρασεις
εμενα προσωπικα δε με εχουν πουλησει ποτε και εχω κανει κανα δυο φρεναρισματα εγκαιρως παρολο το ειχα σιγουρο οτι θα γινει το κακο..επισης να ξερεις οτι μεγαλη σημασια εχουν τα λαστιχα (κατασταση) και αν αυτα εχουν ζεσταθει
αν τα λαστιχα ειναι φθαρμενα ενω το αυτοκινητο παει σχετικα ανετα σε στροφες (λογω 4κινησης) στο φρεναρισμα ομως ειναι δολοφονικο..
κυκλοφορουσα καποιους μηνες με τελειωμενα λαστιχα για αυτο σου λεω και το αναφερω επειδη οδηγησες δημοσιογραφικο..
μην κοιτας που ειναι 4κουνα, τα λαστιχα τα ξεφτιλιζει παρα πολυ ευκολα
(και τα πισω )η μαγνητικη αναρτηση ειναι εξτρα
τα bucket κανουν 4500 (πριν 2 χρονια τουλαχιστον) , αλλα πριν φρικαρεις με αυτα τα λεφτα σου βαζουν υποχρεωτικο μαυρο δερμα και στα πισω καθισματα (full , οχι το στανταρ ημιδερματινο) , οπως και στα πλαινα των πορτων (και των πισω).
αυτο μπορει να μη στο αναφερει ο πωλητης, εγω στο λεω να μην τρομαξεις και για να καταλαβεις οτι δεν παιρνεις μονο τα καθισματα -
το σ3 το θεωρω μαζι με το ρσ6 αβαντ τα καλυτερα αουντι κ απο τα καλυτερα αυτοκινητα γενικοτερα..
ειδικα σε εκδοση αυτοματη κ 5θυρη,πιστευω οτι δεν εχει αντιπαλο σε συνολικο πακετο επιδοσεων,οδικης συμπεριφορας,ποιοτητας,low profile εμφανισης,πρακτικοτητας κ γιατι οχι κ χωρων..οχι οτι η 3θυρη δεν ειναι καλη,απλως προτιμω την ανεση των 2 επιπλεον θυρων..
αν ειχα τα χρηματα,ενα λευκο με ηλιοροφη θα το σκεφτομουν ιδιαιτερως..
AUDI S3


