-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η εκκινηση παντα βολευει τον πιο αδυναμο και τον ατμοσφαιρικο (και βεβαια τον καλο οδηγο)
αν θες να δεις μοτερ μονο ανοιγεις 2ες ή 3εςεξαρταται τον οδηγο.
με τουρμπατο εχεις καλυτερη εκκινηση αλλα πρεπει να ξερεις τον τροπο και το καθε αμαξι ξεχωριστα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η εκκινηση παντα βολευει τον πιο αδυναμο και τον ατμοσφαιρικο (και βεβαια τον καλο οδηγο)Να προσθέσω και τον πιο ελαφρύ!
αν θες να δεις μοτερ μονο ανοιγεις 2ες ή 3ες
Όχι, αν θες να δεις μοτέρ μόνο το βάζεις σε δυναμόμετρο και βγάζεις καμπύλες ροπής και ισχύος στο στρόφαλο. Ανοίγοντας με ταχύτητες και οτιδήποτε άλλο συγκρίνει κινητήρα μαζί με οδηγό (αν δεν είναι αυτόματο) μαζί με κιβώτιο και μαζί με το βάρος. Και φυσικά έχει σημασία από πόσες στροφές ανοίγεις και όχι από πόσα χλμ. Ειδικά όταν η καμπύλη ροπής έχει διαφορά αυτό μετράει, με καμπύλη ροπής ίδιου σχήματος όχι.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Επίσης (σε ελεγχόμενο δρόμο φυσικά) θα ήθελα να ήξερα τι θα γινόταν μετά τα 180. Θα μεγάλωνε η διαφορά υπέρ του ρόκο ή όχι;;Το είχα γράψει και πιο πριν...στα τόσα χλμ ήμουν με ένα ρόκο με τα 160 στην Εθνική και δε μπορούσε να κρατηθεί πίσω μου...του έφευγα.
-
τα πράγματα είναι απλά... ας πούμε θέλετε να μετρήσετε επιτάχυνση 160-180 με 5η...
- παίρνετε τις δυναμομετρήσεις 120i-scirocco 160
- σημειώνετε τις στροφές με 5η που πιάνουν τα 160 και τα 180
- ολοκληρώνετε την επιφάνεια της δυναμομέτρησης που περικλείεται ανάμεσα στις στροφές που αντιστοιχούν στα 160 και 180, ώστε να πάρετε ένα γινόμενο ροπής τροχού*στροφές (επειδή η ολοκλήρωση είναι δύσκολη για τυχαίες καμπύλες δυναμομέτρησης, βάλτε τη πάνω σε μιλιμετρέ και μετρείστε κουτάκια)
- πολλαπλασιάζεται το παραπάνω γινόμενο (άρα και την ροπή τροχού) με το διαφορικό επί τη σχέση μετάδοσης και μετά διαιρείται την πιο πάνω τιμή με το βάρος, ώστε να πάρετε την πραγματική ροπή τροχού ανά κιλό αυτοκινήτου
- αν μετρούσατε επιτάχυνση που περιλαμβάνει και αλλαγή ταχύτητας, το μόνο που αλλάζει είναι ότι το κομμάτι της επιτάχυνσης που γίνεται με την υψηλότερη σχέση, θα διαιρεθεί με διαφορετικό λόγο διαφορικού*σχέση μετάδοσης
- όποιο γινόμενο είναι μεγαλύτερο, αντιστοιχεί σε υψηλότερη επιτάχυνση (ρεπρίζ)
με βάση όλα αυτά, αν βάλετε κάτω δύο δυναμομετρήσεις 120-scirocco θα δείτε ότι η 120 υπερέχει ΜΟΝΟ στα πολύ υψηλά... και σίγουρα δε λαχανιάζει κανένας tsi 160 πάνω από τα 160
-
Εγω παντως με τον Γιαννη (jntaras), που μιλησαμε μετα, μου ελεγε οτι αφου κουμπωσε
3η στο rocco αρχισε σιγα-σιγα να ανοιγει διαφορα με την 120i...
Τελικα τι ισχυει βρε παιδια, διαφωτιστε μας λιγο. -
για καλές ρεπρίζ θες τα παρακάτω υλικά:
- γεμάτη καμπύλη ροπής παντού (ακμές μέγιστης ροπής στο Θεό σκοτώνουν τα ρεπρίζ αλλά δίνουν βάθος στο μοτέρ και δυνατότητα τοποθέτησης σούπερ-κοντών σχέσεων)
- κοντές σχέσεις ώστε να υπερπολλαπλασιάζεται η πραγματική ροπή τροχού
- μακρύ διαφορικό για τον ίδιο λόγο με το παραπάνω
- χαμηλό βάρος
κάποιοι τα έχουν όλα (F1), κάποιοι κανένα...
το scirocco ας πούμε πχ στις 6000 έχει 17 κιλά ροπής τροχό και η 120 έχει το ίδιο... ας πούμε επίσης ότι είστε με 5η στις 6000 και οι δύο... αν η 120 έχει πχ κατά 25% πιο κοντή 5η (εννοώ το γινόμενο σχέση μετάδοσης με λόγο διαφορικού), στον τροχό της 120 θα φτάνει 25% περισσότερη πραγματική ροπή, άρα θα επιταχύνει καλύτερα (όχι ακριβώς σωστό αυτό γιατί η 120 ως πιο βαριά, θα έχει χειρότερο λόγο ροπής προς κιλό βάρους)...
αλλά όπως είπαμε είναι τόσο γεμάτη η καμπύλη του scirocco που η 120 έχει πλεονέκτημα μόνο στα πολύ ψηλά που το scirocco θα αναγκαστεί να αλλάξει σχέση (άρα και να υποπολλαπλασιάσει την πραγματική ροπή τροχού)... φυσικά αλλάζοντας σχέση πέφτει σε υψηλότερη τιμή ροπής, οπότε ίσως να συμφέρει να αλλάξεις σχέση από το να κυνηγάς τον κόφτη... γι'αυτό είπα ότι θέλει λίγο μελέτη πιο αυτοκίνητο πάει καλύτερα και σε ποιο φάσμα στροφών, ταχυτήτων και σχέσεων... ειδικά στα τούρμπο δεν είναι πάντα ξεκάθαρο πότε συμφέρει να κρατάς χαμηλή σχέση με στροφάρισμα και πότε να σηκώσεις σχέση για ροπή -
Καλησπέρα,
Για τους λάτρεις των Αγγλικών και Γερμανικών κειμένων, βρήκα τα παρακάτω τεστ:
-
Περιοδικό Evo (Αγγλία): Volkswagen Scirocco 2.0 TSi vs BMW 123D vs Mazda RX-8 vs Volvo C30 T5 (προσέξτε, με την diesel BMW 123d και όχι με την 125i η σύγκριση). (Πατήστε εδώ)
-
Περιοδικό Autobild (Γερμανία):VW Scirocco 2.0 TSI vs BMW 125i Coupé (εδώ)
Οι νικητές στο κάθε τεστ είναι γραμμένοι στο τέλος....
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εγω παντως με τον Γιαννη (jntaras), που μιλησαμε μετα, μου ελεγε οτι αφου κουμπωσε
3η στο rocco αρχισε σιγα-σιγα να ανοιγει διαφορα με την 120i...
Τελικα τι ισχυει βρε παιδια, διαφωτιστε μας λιγο.Ακριβώς...κούμπωσε 3η κι εγώ κούμπωσα 4η τότε.
Saxo_1100...ζαλίστηκα
-
Πάρα πολύ σωστά αυτά που είπε ο saxo_1100 και κατάφερε να τα πει αρκετά απλά (δεν είναι ευκολο να τα πεις σε τόσες λίγες γραμμές και εύκολα κατανοητά, μπράβο)!
Και τώρα για να μου φύγει η περιέργεια που μπορώ να βρω πόσα χλμ έχει στις 1000 στροφές ή έστω σχέσεις κιβωτίου διαφορικού το Scirocco;;; Να δούμε πόσο ψηλά φτάνει η 2α του τουλάχιστον....
Βέβαια θα ήθελα και σχέσεις για το 120... -
Με δευτερα ξεκινουσα απο 2500 μεχρι τα 100α χιλιομετρα που εκει σπαει η δευτερα μου(και λιγο πιο πανω 103 περιπου,οντας θεομακρο) και μολις κουμπωνα τριτη εφευγα.Παντως του Νικου για να λεμε την αληθεια μια χαρα κρατησε διπλα μου οντας ατμοσφαιρικο εστω και σε μια δευτερα,σε αυτο βοηθουν μαλλον οι κοντες σχεσεις του.Μαλλον μεχρι να αλλαξω τη δευτερα μου ο Νικος αλλαζε τριτη.Τεσπα πολυ το συζητησαμε .Κουβα να πεις το 500αρακι σου Busso...που ειναι κιολας Ντιζαινατος κουβας δε λεω
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Με δευτερα ξεκινουσα απο 2500 μεχρι τα 100α χιλιομετρα που εκει σπαει η δευτερα μου(και λιγο πιο πανω 103 περιπου,οντας θεομακρο) και μολις κουμπωνα τριτη εφευγα.Παντως του Νικου για να λεμε την αληθεια μια χαρα κρατησε διπλα μου οντας ατμοσφαιρικο εστω και σε μια δευτερα,σε αυτο βοηθουν μαλλον οι κοντες σχεσεις του.Μαλλον μεχρι να αλλαξω τη δευτερα μου ο Νικος αλλαζε τριτη.Τεσπα πολυ το συζητησαμε .Κουβα να πεις το 500αρακι σου Busso...που ειναι κιολας Ντιζαινατος κουβας δε λεωΕγώ πάντως το 500 της γυναίκας μου το λέω (κόκκινο) αυγό
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
εχει launch? σε ποιες στροφες σε ξεκιναει αν εχει?
Δεν είχε by default! Εγώ του έβαλα όταν πήγα για τα πρώτα λάδια! Μέχρι 3000σαλ ανεβάζει αλλά νομίζω κάνει λίγο καλύτερα εκκίνηση γύρω στις 2600-2700σαλ! Επίσης έχω torsen έτσι...
Επίσης στα 2α λάδια που έκανα όλα τα updates μπας και λύσω το πρόβλημα με τις στροφές χάθηκε ως δια μαγείας...Για πες περισσοτερα...πως του εβαλες??
Το ζήτησα στη Καρέντα και μου το βάλανε με δική μου ευθύνη! Λογικά η δουλειά θα γίνεται και με vag-com! **Όλα τα DSG έχουν δυνατότητα για launch control **απλά προσπαθούν να βάζουν από τη μάνα τους σε πιο ειδικά μοντέλα προφανώς λόγω αξιοπιστίας! Εγώ πάντως τώρα που χάθηκε δεν το ξαναβάζω...μικρή αξία έχει στη ντουλάπα των 1800+ κιλών...
Μισο λεπτο γιατι αυτο περασε ετσι...
Εχεις 7αρι DSG, (το οποιο ξερουμε πλεον ολοι οτι δεν εχει Launch control)
και το ενεργοποιησες (το LC) μεσα απο vagcom? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εχει launch? σε ποιες στροφες σε ξεκιναει αν εχει?
Δεν είχε by default! Εγώ του έβαλα όταν πήγα για τα πρώτα λάδια! Μέχρι 3000σαλ ανεβάζει αλλά νομίζω κάνει λίγο καλύτερα εκκίνηση γύρω στις 2600-2700σαλ! Επίσης έχω torsen έτσι...
Επίσης στα 2α λάδια που έκανα όλα τα updates μπας και λύσω το πρόβλημα με τις στροφές χάθηκε ως δια μαγείας...Για πες περισσοτερα...πως του εβαλες??
Το ζήτησα στη Καρέντα και μου το βάλανε με δική μου ευθύνη! Λογικά η δουλειά θα γίνεται και με vag-com! **Όλα τα DSG έχουν δυνατότητα για launch control **απλά προσπαθούν να βάζουν από τη μάνα τους σε πιο ειδικά μοντέλα προφανώς λόγω αξιοπιστίας! Εγώ πάντως τώρα που χάθηκε δεν το ξαναβάζω...μικρή αξία έχει στη ντουλάπα των 1800+ κιλών...
Μισο λεπτο γιατι αυτο περασε ετσι...
Εχεις 7αρι DSG, (το οποιο ξερουμε πλεον ολοι οτι δεν εχει Launch control)
και το ενεργοποιησες (το LC) μεσα απο vagcom?Πάρε την ΚΑΡΕΝΤΑ Αμαρουσίου για λεπτομέρειες!!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εχει launch? σε ποιες στροφες σε ξεκιναει αν εχει?
Δεν είχε by default! Εγώ του έβαλα όταν πήγα για τα πρώτα λάδια! Μέχρι 3000σαλ ανεβάζει αλλά νομίζω κάνει λίγο καλύτερα εκκίνηση γύρω στις 2600-2700σαλ! Επίσης έχω torsen έτσι...
Επίσης στα 2α λάδια που έκανα όλα τα updates μπας και λύσω το πρόβλημα με τις στροφές χάθηκε ως δια μαγείας...Για πες περισσοτερα...πως του εβαλες??
Το ζήτησα στη Καρέντα και μου το βάλανε με δική μου ευθύνη! Λογικά η δουλειά θα γίνεται και με vag-com! **Όλα τα DSG έχουν δυνατότητα για launch control **απλά προσπαθούν να βάζουν από τη μάνα τους σε πιο ειδικά μοντέλα προφανώς λόγω αξιοπιστίας! Εγώ πάντως τώρα που χάθηκε δεν το ξαναβάζω...μικρή αξία έχει στη ντουλάπα των 1800+ κιλών...
Μισο λεπτο γιατι αυτο περασε ετσι...
Εχεις 7αρι DSG, (το οποιο ξερουμε πλεον ολοι οτι δεν εχει Launch control)
και το ενεργοποιησες (το LC) μεσα απο vagcom?To S3 πως έχει τότε LC?
-
6αρι εχει το κτηνος
για τις μεγαλες ροπες και τις ζμπορ καταστασεις βαζουν το 6αρι
-
Το S3 έχει 6αρι DSG
Ίδια ροπή δεν έχουμε ρε Κιούση?? Κάπου εκεί στα 35 κιλά! -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το S3 έχει 6αρι DSG
Ίδια ροπή δεν έχουμε ρε Κιούση?? Κάπου εκεί στα 35 κιλά!7αρι DSG έχει και έχει και LC.
-
ναι εγω εχω 35.7 απο το εργοστασιο , περιπου 33 στο δυναμομετρο των 4Τ
το δικο σου ειναι το μονο 7αρι που μπαινει σε τετοια ροπη
-
Καποιοι δεν ξερουν τι εχουν μου φαινεται...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το S3 έχει 6αρι DSG
Ίδια ροπή δεν έχουμε ρε Κιούση?? Κάπου εκεί στα 35 κιλά!7αρι DSG έχει και έχει και LC.
διαβασες το βρετανικο site ?
κατσε να το δω..εγω ηξερα 6αρι μηπως στο τελευταιο λιφτινκγ αλλαξε κατι?
ΒΜW 120i μεταχ. γερμανιας vs VW Scirocco 160hp καινουριο