-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Οδηγα και το σιροκκο που σου λεω...μην ξεχναμε οτι ειναι και πιο ομορφο...και προς θεου φυσικα και ειναι fun to drive μιας και ειναι απο τα πλεον απολαυστικα μπροστινοκινητα,απλα το καθενα ειναι φαν με τον τροπο του!Αν θες πισωκινηση οπωσδηποτε τοτε bmw,αν θες επιδοσεις και εμφανιση τοτε σιροκκο.Νικο παντως αυτο που εχω προσεξει με το σιροκκο ειναι οτι στα πολλα χιλιομετρα δεν μπορουν να το φτασουν,σε ταχυτητες πανω απο 150,χαρακτηριστικο παραδειγμα εχω με μια 320i coupe καινουρια,βεβαια ειναι και σημαντικα πιο βαρια.
Πήγαινα μαζί με ένα Scirocco και από τα 160 και πάνω δε μπορούσε να με φτάσει. Είναι λογικό ρε συ γιατί 'λαχανιάζει' το 1400άρι μοτέρ...το 2λτ στους ανοιχτούς δρόμους και σε τέτοιες ταχύτητες φαίνεται. Εν κινήσει σε κάτι 80-120 θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο γρήγορο το Scirocco.
Ίσως να φταίει το γεγονός ότι η 1 είναι 100 κιλά ελαφρύτερη από τη 3άρα.
Για μπροστοκίνητο είναι όντως fun-to-drive...αλλά σαν τη BMW που είσαι μονίμως με ένα χαμόγελο λόγω πίσω κίνησης, δεν είναι
σε σχέση με την 118, πως πάει η 120??
έχει μεγάλη διαφορά (επιδόσεις) -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
αν θυμάμαι δυναμομέτρηση του 1.4 tsi 160, στα τελευταία του (6000rpm) έχει κάπου 16 κιλά ροπής... η 120i έχει 18 κιλά ροπής στις 4000... οπότε μια απ΄τα ίδια τα κόβω να είναι στα ψηλά... και στο χιλιόμετρο μαζί βγαίνετε γύρω στα 29sec... δε βλέπω διαφορές... ίσως τα +5 τελικής της 120i μόνο...
και μόνο που έχουμε μπει στη διαδικασία να συγκρίνουμε 1400άρι (όπως λες) με 2λιτρο υψηλόστροφο, δείχνει ότι άλλος ''λαχανιάζει''...Στην δεκαετία που λέει ο φίλος μας ότι θα κρατήσει το αυτοκίνητο, ΠΟΣΕΣ φορές θα πρέπει να αλλάξει κινητήρα το Σιρόκο ?
Για την BMW είμαι σίγουρος ότι θα μείνει με την ατμόσφαιρα που της έβαλαν στο plant του Μονάχου...νομίζω οτι είσαι λίγο υπερβολικός (για να μην πώ πολύ...)
τα καινούργια τουρμο είναι πολύ πιο αξιόπιστα σε σχέση με προ 10ετίας -
Ρε Νικο δεν αμφιβαλλω αλλα το σιροκκο ακομα και στα ρεπριζ ψηλα δεν το βλεπω να λαχανιαζει.Μηπως ηταν 122 αυτο που ελεγες?Μη νομιζετε οτι οδηγω μονο το σιροκκο.Το καλοκαιρι οδηγουσα την 520ι την τελευταια.2200 κυβικα και 170 αλογα,το πηγα το αμαξι απο Αθηνα Νεαπολη και πισω μετα,ε καμια επαφη με το σιροκκο ακομα και στα πολλα.Ειναι βεβαια 1600+ κιλα αμαξι.Το συγκεκριμενο 6κυλινδρο μοτερ εχει φοβερο ηχο!
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
αν θυμάμαι δυναμομέτρηση του 1.4 tsi 160, στα τελευταία του (6000rpm) έχει κάπου 16 κιλά ροπής... η 120i έχει 18 κιλά ροπής στις 4000... οπότε μια απ΄τα ίδια τα κόβω να είναι στα ψηλά... και στο χιλιόμετρο μαζί βγαίνετε γύρω στα 29sec... δε βλέπω διαφορές... ίσως τα +5 τελικής της 120i μόνο...
και μόνο που έχουμε μπει στη διαδικασία να συγκρίνουμε 1400άρι (όπως λες) με 2λιτρο υψηλόστροφο, δείχνει ότι άλλος ''λαχανιάζει''...Στην δεκαετία που λέει ο φίλος μας ότι θα κρατήσει το αυτοκίνητο, ΠΟΣΕΣ φορές θα πρέπει να αλλάξει κινητήρα το VW Scirocco ?
Για την BMW είμαι σίγουρος ότι θα μείνει με την ατμόσφαιρα που της έβαλαν στο plant του Μονάχου...Σιγα που θα αλλαξει και κινητηρα...αμαν μωρε,τι κολληματα.Δηλαδη οταν βγαλει η bmw μικρο τουρμπο τι θα λες ρε Νοζομι?Εισαι υπερβολικος,παραδεξου το.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Οδηγα και το σιροκκο που σου λεω...μην ξεχναμε οτι ειναι και πιο ομορφο...και προς θεου φυσικα και ειναι fun to drive μιας και ειναι απο τα πλεον απολαυστικα μπροστινοκινητα,απλα το καθενα ειναι φαν με τον τροπο του!Αν θες πισωκινηση οπωσδηποτε τοτε bmw,αν θες επιδοσεις και εμφανιση τοτε σιροκκο.Νικο παντως αυτο που εχω προσεξει με το σιροκκο ειναι οτι στα πολλα χιλιομετρα δεν μπορουν να το φτασουν,σε ταχυτητες πανω απο 150,χαρακτηριστικο παραδειγμα εχω με μια 320i coupe καινουρια,βεβαια ειναι και σημαντικα πιο βαρια.
Πήγαινα μαζί με ένα Scirocco και από τα 160 και πάνω δε μπορούσε να με φτάσει. Είναι λογικό ρε συ γιατί 'λαχανιάζει' το 1400άρι μοτέρ...το 2λτ στους ανοιχτούς δρόμους και σε τέτοιες ταχύτητες φαίνεται. Εν κινήσει σε κάτι 80-120 θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο γρήγορο το Scirocco.
Ίσως να φταίει το γεγονός ότι η 1 είναι 100 κιλά ελαφρύτερη από τη 3άρα.
Για μπροστοκίνητο είναι όντως fun-to-drive...αλλά σαν τη BMW που είσαι μονίμως με ένα χαμόγελο λόγω πίσω κίνησης, δεν είναι
σε σχέση με την 118, πως πάει η 120??
έχει μεγάλη διαφορά (επιδόσεις)Έχω ανοίξει με 118i (143ΗΡ) από το φόρουμ που φοράει το μοτέρ μου και τον άφησα πίσω 1+ καρότσες. Φύγαμε σχεδόν μαζί...αλλά με το που πάει η 1η 5000 έφυγα λίγο μπροστά και όταν έβαλα 2α έμεινε πίσω 1+ καρότσες. Καλά πάει γενικώς, αλλά αξίζει να πας στο 120i κατά τη γνώμη μου αφού πληρώνεις, που πληρώνεις 2λτ.
@saxo_1100...στις 4.250 η 120i βγάζει 21 κιλά ...που το βρήκες ότι στις 4.000 έχει 18? Μαζεύει άλλα 3 σε 250 στροφές μόνο?
-
για επιδόσεις μιλούσαμε, όταν βγήκαν τα πραγματικά στοιχεία/επιδόσεις του σιρόκο, ξεκίνησε πάλι η καραμέλα των tsi-πυροτεχνημάτων...
edit: >Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
@saxo_1100...στις 4.250 η 120i βγάζει 21 κιλά ...που το βρήκες ότι στις 4.000 έχει 18? Μαζεύει άλλα 3 σε 250 στροφές μόνο?
μιλάω πάντα για ροπή τροχό (και για την 120 και για το σιρόκο)...
*Την ίδια στιγμή, οι αυξημένες απώλειες από τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς σίγουρα επηρεάζουν την απόδοση που μετρήθηκε στους τροχούς της 120i, η οποία έφθασε τους 148,5 ίππους/6.600 σ.α.λ. και τα 18,1 χλγμ./4.100 σ.α.λ. * (Πηγή 4Τ)
-
delete
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
για επιδόσεις μιλούσαμε, όταν βγήκαν τα πραγματικά στοιχεία/επιδόσεις του σιρόκο, ξεκίνησε πάλι η καραμέλα των tsi-πυροτεχνημάτων...λογικά το σιρόκο είναι παντού πιο γρήγορο...
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
αν θυμάμαι δυναμομέτρηση του 1.4 tsi 160, στα τελευταία του (6000rpm) έχει κάπου 16 κιλά ροπής... η 120i έχει 18 κιλά ροπής στις 4000... οπότε μια απ΄τα ίδια τα κόβω να είναι στα ψηλά... και στο χιλιόμετρο μαζί βγαίνετε γύρω στα 29sec... δε βλέπω διαφορές... ίσως τα +5 τελικής της 120i μόνο...
και μόνο που έχουμε μπει στη διαδικασία να συγκρίνουμε 1400άρι (όπως λες) με 2λιτρο υψηλόστροφο, δείχνει ότι άλλος ''λαχανιάζει''...Στην δεκαετία που λέει ο φίλος μας ότι θα κρατήσει το αυτοκίνητο, ΠΟΣΕΣ φορές θα πρέπει να αλλάξει κινητήρα το VW Scirocco ?
Για την BMW είμαι σίγουρος ότι θα μείνει με την ατμόσφαιρα που της έβαλαν στο plant του Μονάχου...Καμια φιλε.εκτος αμα ειναι σιδεροφαγος.
για πες μου εσυ ,στα 10 χρονια ποσα τελη θα πληρωσει καποιος για το διλιτρο και ποσες ασφαλειες .
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
αν θυμάμαι δυναμομέτρηση του 1.4 tsi 160, στα τελευταία του (6000rpm) έχει κάπου 16 κιλά ροπής... η 120i έχει 18 κιλά ροπής στις 4000... οπότε μια απ΄τα ίδια τα κόβω να είναι στα ψηλά... και στο χιλιόμετρο μαζί βγαίνετε γύρω στα 29sec... δε βλέπω διαφορές... ίσως τα +5 τελικής της 120i μόνο...
και μόνο που έχουμε μπει στη διαδικασία να συγκρίνουμε 1400άρι (όπως λες) με 2λιτρο υψηλόστροφο, δείχνει ότι άλλος ''λαχανιάζει''...Στην δεκαετία που λέει ο φίλος μας ότι θα κρατήσει το αυτοκίνητο, ΠΟΣΕΣ φορές θα πρέπει να αλλάξει κινητήρα το Σιρόκο ?
Για την BMW είμαι σίγουρος ότι θα μείνει με την ατμόσφαιρα που της έβαλαν στο plant του Μονάχου...νομίζω οτι είσαι λίγο υπερβολικός (για να μην πώ πολύ...)
τα καινούργια τουρμο είναι πολύ πιο αξιόπιστα σε σχέση με προ 10ετίαςΕσύ θα το κρατούσες μετά την λήξη της εγγύησης ?
Όταν βγάζει την ίδια ιπποδύναμη ένας 2λιτρος και ένας 1400άρης, εσύ σε ποιόν θα πόνταρες στο τομέα αξιοπιστία (προϋπόθεση ότι ο άλλος μπορεί να πληρώσει τα επιπλέον τέλη) ?καλά , εσύ έχεις μείνει στην εποχη των δεινοσαύρων...
τα τούρμπο δεν είναι όπως ήταν την εποχή του uno (και πάλι ένα σωρό uno turbo κυκλοφορούν...) -
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
αν θυμάμαι δυναμομέτρηση του 1.4 tsi 160, στα τελευταία του (6000rpm) έχει κάπου 16 κιλά ροπής... η 120i έχει 18 κιλά ροπής στις 4000... οπότε μια απ΄τα ίδια τα κόβω να είναι στα ψηλά... και στο χιλιόμετρο μαζί βγαίνετε γύρω στα 29sec... δε βλέπω διαφορές... ίσως τα +5 τελικής της 120i μόνο...
και μόνο που έχουμε μπει στη διαδικασία να συγκρίνουμε 1400άρι (όπως λες) με 2λιτρο υψηλόστροφο, δείχνει ότι άλλος ''λαχανιάζει''...Στην δεκαετία που λέει ο φίλος μας ότι θα κρατήσει το αυτοκίνητο, ΠΟΣΕΣ φορές θα πρέπει να αλλάξει κινητήρα το Σιρόκο ?
Για την BMW είμαι σίγουρος ότι θα μείνει με την ατμόσφαιρα που της έβαλαν στο plant του Μονάχου...νομίζω οτι είσαι λίγο υπερβολικός (για να μην πώ πολύ...)
τα καινούργια τουρμο είναι πολύ πιο αξιόπιστα σε σχέση με προ 10ετίαςΕσύ θα το κρατούσες μετά την λήξη της εγγύησης ?
Όταν βγάζει την ίδια ιπποδύναμη ένας 2λιτρος και ένας 1400άρης, εσύ σε ποιόν θα πόνταρες στο τομέα αξιοπιστία (προϋπόθεση ότι ο άλλος μπορεί να πληρώσει τα επιπλέον τέλη) ?Αλλο αυτο που λες και αλλο τα πυροτεχνηματα...Το αμαξι θα το κρατησω πανω απο 5ετια,αλλα ειμαι συνεπεστατος σε θεματα σερβις και συντηρησης σε ολα τα αμαξια της οικογενειας.Τουρμπο (εστω κομπρεσσορα) εχουμε στην οικογενεια εδω και 7 χρονια χωρις κανενα προβλημα.Το θεμα του 1400αρη το βλεπουμε μονο στην Ελλαδα,αν μας ελεγαν οτι ειναι 1600αρι το μοτερ ουτε που θα το περναμε χαμπαρι.Εχω ξεπερασει τα περι φοβου προσωπικα.Και μην αρχιζουμε τα περι πιεσμενων μοτερ γιατι ως γνωστο υπαρχουν και αυτοκινητα με μεγαλυτερη αναλογια ιππων/λιτρο.
-
Οτι και να βγαλει η ρημαδο VW , BMW δεν γινεται.... and of the story.... καλοταξιδη λοιπον η 120 σου...
-
Σιρόκος .
-
delete
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Σιρόκος .ενας απλος , γρηγορος ανθρωπομεταφορεας..... δεν ειναι joy machine οπως η 120
-
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Καμια φιλε.εκτος αμα ειναι σιδεροφαγος.
για πες μου εσυ ,στα 10 χρονια ποσα τελη θα πληρωσει καποιος για το διλιτρο και ποσες ασφαλειες .
Πολλά (βαριέμαι να τα υπολογίζω τώρα), ίσως την αξία ενός μικρού αυτοκινήτου...
Απλά η BMW μπήκε δυναμικά στο παιχνίδι όταν ο φίλος μας είπε ότι δεν έχει πρόβλημα να πληρώσει το κατιτίς παραπάνω για την μπέμπα.Υπό άλλες συνθήκες το Σιρόκο υπερέχει.
Γι'΄αυτό πουλάνε τόσο καλά οι κινητήρες tsi στην Ελλάδα.
Το πιάσε το νόημα το VAG.
Εσχάτως επιθυμεί και η BMW να μπει στο παιχνίδι (των τούρμπο), πράγμα που δείχνει ότι η συνταγή είναι πετυχημένη...Χεστηκε το Vag για την Ελλαδα...γι αυτο νομιζεις οτι τα γυριζουν ολοι στα χαμηλα κυβικα και τουρμπο? Το κανουν καθαρα για τους χαμηλους ΡΥΠΟΥΣ.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Ρε Νικο δεν αμφιβαλλω αλλα το σιροκκο ακομα και στα ρεπριζ ψηλα δεν το βλεπω να λαχανιαζει.Μηπως ηταν 122 αυτο που ελεγες?Μη νομιζετε οτι οδηγω μονο το σιροκκο.Το καλοκαιρι οδηγουσα την 520ι την τελευταια.2200 κυβικα και 170 αλογα,το πηγα το αμαξι απο Αθηνα Νεαπολη και πισω μετα,ε καμια επαφη με το σιροκκο ακομα και στα πολλα.Ειναι βεβαια 1600+ κιλα αμαξι.Το συγκεκριμενο 6κυλινδρο μοτερ εχει φοβερο ηχο!Καμία σχέση...άλλο μοτέρ, άλλο αυτοκίνητο, πιο βαρύ κλπ.
Όχι το 160άρη ήταν...είχε κόκκινα τα 'SI'. Τον φτάνω...πίσω του με φλας (κλασσικός Ελληνάρας στην αριστερή με τη μεσαία άδεια ), άνοιγε και δεν έκανε άκρη...εγώ πίσω του άνετος (είχαμε 160) τον ακολουθούσα, φώτα κλπ...σε κάποια φάση τον περνάω, κάνει άκρη επιτέλους αλλά βγαίνει πάλι στην αριστερή, είχα ήδη 180+ και δε μπορούσε να με φτάσει και τον έβλεπα ότι προσπαθούσε. Κρατιόταν δηλαδή σε μια λογική απόσταση. Φαίνεται ότι φτάνει τα 140-150 πιο γρήγορα, αλλά από εκεί και πάνω ξεδιπλώνεται ο 2λτ. Μη ξεχνάς ότι στις 4.000 βγάζω τα 21κιλά και κάπου εκεί βρίσκεσαι με 6η και 140-150. Εκεί λοιπόν που θέλεις τη ροπή την έχεις και από τα 160 και μετά μαζεύει απίστευτα χιλιόμετρα.
Με ψήσατε για βίντεο...αλλά το iPhone δε τραβάει
αν θυμάμαι δυναμομέτρηση του 1.4 tsi 160, στα τελευταία του (6000rpm) έχει κάπου 16 κιλά ροπής... η 120i έχει 18 κιλά ροπής στις 4000... οπότε μια απ΄τα ίδια τα κόβω να είναι στα ψηλά... και στο χιλιόμετρο μαζί βγαίνετε γύρω στα 29sec... δε βλέπω διαφορές... ίσως τα +5 τελικής της 120i μόνο...
και μόνο που έχουμε μπει στη διαδικασία να συγκρίνουμε 1400άρι (όπως λες) με 2λιτρο υψηλόστροφο, δείχνει ότι άλλος ''λαχανιάζει''...Στην δεκαετία που λέει ο φίλος μας ότι θα κρατήσει το αυτοκίνητο, ΠΟΣΕΣ φορές θα πρέπει να αλλάξει κινητήρα το VW Scirocco ?
Για την BMW είμαι σίγουρος ότι θα μείνει με την ατμόσφαιρα που της έβαλαν στο plant του Μονάχου...Όχι Μόναχο. Εκεί γίνεται η συναρμολόγηση...όλα τα μοτέρ κατασκευάζονται στο Hams Hall, Αγγλία.
-
Πασο Νικο Το ξερω οτι ειναι αλλα βαρη η 520 απλα ηθελα να σου πω οτι σε αυτη τη περιπτωση τα πολλα κυβικα δε με βοηθησαν.
ΒΜW 120i μεταχ. γερμανιας vs VW Scirocco 160hp καινουριο