Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 267
    • 268
    • 269
    • 270
    • 271
    • 463
    • 464
    • 269 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    22681
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      [mod]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neos last edited by

        Μιλάτε για τους άλφιστι λες και είναι Samurai
        Ρε παιδιά... ηρεμήστε λίγο πραγματικά
        Κουβέντα κάνουμε η οποία περιλαμβάνει και χαβαλέ-πειράγματα-εγκαθετίλες-σοβαρές απόψεις, όλα αναμεμιγμένα Μη θίγεστε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
          οχι βεβαια.χατσμπακ που κουπεδιζει ειναι..αυτο που οι αγγλοι ονομαζουν hot hatchback.εξαλλου για ξεκαθαρο κουπε εχουν την gt..λες να εβγαζαν 2 κουπε στην ιδια (μικρη) γκαμα τους?κ εντελει δεν βρισκω κατι το αρνητικο σε αυτο..δεν ειπε κανεις οτι ειναι χαλια..
          περιπου το ιδιο ειναι κ το σιροκο.αν κ βεβαια με την μπρερα ελαχιστη σχεση εχει οπισθιως,μιας κ η κλιση του οπισθιου υαλοπινακα ειναι καθετη στο σιροκο κ με εμφανη κλιση στην μπρερα..**ουσιαστικα αν τα δεις πλαγιως το σιροκο πιο πολυ μοιαζει με σ3,παρα με μπρερα..εκτος κ αν κ το σ3 ειναι κουπε..**κ η μιτο σιγουρα ειναι hatchback..
          αλλα ειπα,το σταματαω εδω,εχετε δικιο..κ ειμαστε κ εκτος θεματος..

          Ειπαμε, κανενα απο αυτα δεν ειναι πραγματικο coupe, αλλα αμα μοιαζει το rocco με το S3( ), ακομα περισσοτερο μοιαζει η Mito με αυτο ετσι χοντρουλα που ειναι...
          Oσο για τις αποψεις του italakia, μπορει σε καποιους να δειχνει προκλητικος,
          αλλα τεκμηριωνει αυτα που πιστευει, τα οποια στην προκειμενη περιπτωση δεν απεχουν
          πολυ απο την πραγματικοτητα.
          Για την ιστορια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Coupe δεν υπαρχουν σημερα πολλα, μιας και σε αυτα
          τα πισω τζαμια κατεβαινουν, περα απο τις πορτες που δεν εχουν πλαισιο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
            επισης ηξερα οτι τα κουπε ηταν κατα βαση 2θυρα αμαξωματα 3ων ογκων κ οχι 3θυρα..επειτα βγηκαν τα ρχ8-cls που ειναι 4θυρα..
            κανενα απο αυτα δεν φερει υαλοπινακα που ανοιγει ως θυρα καλυμματος χωρου αποσκευων..ουτε ρχ8-ουτε α5,ουτε gt..γιαυτο ειπα κ για την παλαια αλφα που εβαλες σε φωτογραφια οτι κουπεδιζει κ δεν ειναι ξεκαθαρο κουπε..**οπως κουπεδιζει κ η μπρερα..οπως δεν κουπεδιζει το σιροκο **κ η μιτο..η εστω κουπεδιζουν οσο ενα α3..

            Οσο κουπεδιζει η Brera, αλλο τοσο κουπεδιζει το Rocco. Το καθενα με τον τροπο του.
            Το οτι το πισω γυαλι εχει εντονη κλιση, δεν την κανει εξ' ορισμου πιο κουπε, ουτε
            επειδη το rocco εχει καθετο γυαλι πισω το κανει αντιστοιχα λιγοτερο.
            Ειναι το συνολο που παρεπεμπει και στην μια, και στην αλλη περιπτωση σε
            κατι τετοιο.
            Και εν πασει περιπτωσει, αν για οποιοδηποτε λογο η mito θεωρειται οτι κουπεδιζει (πχ πορτες χωρις πλαισιο), τι να πουμε για το Rocco που ειναι πολυ χαμηλο με μακρυ και επισης χαμηλο ρυγχος, χαρακτηριστικα που ΜΟΝΟ τα Coupe εχουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              επισης στα κουπε μετριεται και ο χωρος στην καμπινα των επιβατων αλλα δεν θυμαμαι ακριβως πως γινεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                c-l-a-b last edited by

                προς κ.κικιζας
                αμφοτερες τις απαντησεις σας τις αφηνω ασχολιαστες..οποτε μπορειτε να χτυπατε οσο θελετε το κεφαλι σας( )..παρεθεσα φωτογραφιες,παρεθεσα μετρησεις,ο καθεις μπορει να κρινει για τον εαυτο του..
                συγνωμη για το εκτος θεματος..
                καλο βραδυ..

                υ.γ.
                δεν ειπα ποτε οτι μιτο κουπεδιζει,απεναντιας..

                υ.γ. προς ιταλακιας
                παρεθεσα το εσωτερικο υψος του ροκο κ του σ3 για τους πισω επιβατες..στο οποιο η διαφορα ειναι 1 εκατοστο υπερ του σ3..κατι που δειχνει οτι κλιση στην οροφη δεν υπαρχει..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  @kostaras
                  Καλη ειναι η αγαπη και το παθος για ενα σπορ μικρο αυτοκινητο, με βαρυ ονομα
                  στην αυτοκινηση, αλλα το να εμφανιζονται δειγματα εμμονης και κολληματος,
                  σε μακροχρονιο επιπεδο δεν κανουν καλο, και σε εμποδιζουν απο το να χαιρεσαι πραγματικα
                  την οποια επιλογη κανεις, αλλα και να καταλαβαινεις αργοτερα το καλυτερο απο το απλα καλο, ασχετως αν ειναι πετυχημενη η αγορα που θα κανεις, ή οχι...
                  Φιλικα, απο καποιον που ειχε πολλες εμμονες στο παρελθον με συγκεκριμενα
                  μοντελα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                    αμφοτερες τις απαντησεις σας τις αφηνω ασχολιαστες..οποτε μπορειτε να χτυπατε οσο θελετε το κεφαλι σας( )..παρεθεσα φωτογραφιες,παρεθεσα μετρησεις,ο καθεις μπορει να κρινει για τον εαυτο του..
                    συγνωμη για το εκτος θεματος..
                    καλο βραδυ..

                    υ.γ.
                    δεν ειπα ποτε οτι μιτο κουπεδιζει,απεναντιας..

                    υ.γ. προς ιταλακιας
                    παρεθεσα το εσωτερικο υψος του ροκο κ του σ3 για τους πισω επιβατες..στο οποιο η διαφορα ειναι 1 εκατοστο υπερ του σ3..κατι που δειχνει οτι κλιση στην οροφη δεν υπαρχει..

                    Δεν χτυπαει κανεις ουσιαστικα το κεφαλι του αγαπητε. Η χρησιμοποιηση
                    του συγκεκριμενου emoticon, γλυτωνει απο πολλες εκφρασεις, για αυτο και χρησιμοποιειται, αντι να πει κανεις: 'μα τι λες, ποσο σου πηρε να το σκεφτεις αυτο που ειπες?', ή 'το διαβασες καπου?', 'το εχεις δει γραμμενο πουθενα?', και αλλα τετοια...
                    Αυτα που παραθεσατε δεν εχουν καμμια σχεση με ενδεχομενη αποδειξη με την φραση:
                    'οπως κουπεδιζει κ η μπρερα..οπως δεν κουπεδιζει το σιροκο', ειδικα οταν το S3, με το οποιο παρομοιαζετε το rocco, δειχνει σαν ενα πολυ ποιοτικο και στιβαρο μεν...ΑΛΛΑ τετραγωνισμενο αυτοκινητο με μικρο καπω μικρη πορτα, νορμαλ υψος οροφης κλπ, ενω το rocco εχει ενα τεραστιο μακρυ και σφηνοειδες καπω, με ενα κεκλιμενο
                    παρμπριζ, σε τετοιο βαθμο που νομιζεις οτι αποτελει συνεχεια του καπω, και μια οροφη, επισης πολυ χαμηλη, για να μην πουμε και για τις τεραστιες πορτες που εχει.
                    Δεν μπορει λοιπον να κουπεδιζει περισσοτερο η brera απο το rocco επειδη εσεις το βλεπετε
                    ετσι...Κουπεδιζουν και τα δυο, το καθενα με τις δικες του σχεδιαστικες ιδιαιτεροτητες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      c-l-a-b last edited by

                      επειδη δεν αρεσκομαι να πραττω αυτα που κοροιδευω κ κατακρινω,δεν το συνεχιζω εδω κ σας εχει αποσταλει π.μ.
                      δεν ειναι αναγκη να κουραζουμε κ τους υπολοιπους με την εν λογω διαφωνια.
                      υ.γ.
                      αυτη η τεραστια διαφορα στο μηκος του καπο που αναφερετε ειναι 3,2 εκατοστα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jntaras last edited by

                        Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                        επειδη δεν αρεσκομαι να πραττω αυτα που κοροιδευω κ κατακρινω,δεν το συνεχιζω εδω κ σας εχει αποσταλει π.μ.
                        δεν ειναι αναγκη να κουραζουμε κ τους υπολοιπους με την εν λογω διαφωνια.
                        υ.γ.
                        αυτη η τεραστια διαφορα στο μηκος του καπο που αναφερετε ειναι 3,2 εκατοστα..

                        Και ειναι λιγο 3 ποντοι αμαξωμα πιστευεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:

                          συνηθως τα τριθυρα αμαξωματα που εχουν και καποιο μακρος και ειναι και χαμηλα λιγο τα λενε κουπε

                          σιροκο-σ3 εχουν μισο εκατοστο διαφορα στο υψος,2,6 εκατοστα στο μηκος,1,2 εκατοστα διαφορα στο εσωτερικο υψος για τις οπισθιες θεσεις(αρα κ ιδια κλιση οροφης..),ιδιο μεταξονιο..ειναι ουσιαστικα παρομοια..αν το σιροκο ειναι κουπε(συμφωνα με τα χαρακτηριστικα που πρεπει να εχει ενα αυτοκινητο για να χαρακτηριστει κουπε κατα τα λεγομενα σου) τοτε κ το σ3 ειναι κουπε..

                          ΛΑΘΟΣ!!! Καταρχας το υψος για τις οπισθιες θεσεις καθοριζεται και απο το ποσο χαμηλα ή οχι ειναι τοποθετημενες οι βασεις, αλλα
                          και ποια ειναι η κλιση των καθισματων, πολυ περισσοτερους δηλαδη παραγοντες απο το υψος, και βεβαια την κλιση της οροφης.
                          Οσο για το σχολιο περι ιδιας κλισης οροφης μεταξυ rocco και S3, αυτο το αφηνω στην κριση
                          των υπολοιπων χρηστων, ακομα και συμφωνα με τα link που μας παραθεσατε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostaras84 last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                            @kostaras
                            Καλη ειναι η αγαπη και το παθος για ενα σπορ μικρο αυτοκινητο, με βαρυ ονομα
                            στην αυτοκινηση, αλλα το να εμφανιζονται δειγματα εμμονης και κολληματος,
                            σε μακροχρονιο επιπεδο δεν κανουν καλο, και σε εμποδιζουν απο το να χαιρεσαι πραγματικα
                            την οποια επιλογη κανεις, αλλα και να καταλαβαινεις αργοτερα το καλυτερο απο το απλα καλο, ασχετως αν ειναι πετυχημενη η αγορα που θα κανεις, ή οχι...
                            Φιλικα, απο καποιον που ειχε πολλες εμμονες στο παρελθον με συγκεκριμενα
                            μοντελα.

                            εγω μιλάω με στοιχεία επίσημα... οτι και να πω περισσότερο δεν πρόκειτε να βγαλώ ακρη! το βλέπετε διαφορετικά αποτι φένετε..! εγω δεν έχω μιλίσει σε κανέναν προκλητικά όταν λέω την γνώμη μου. μπορώ να δεκτώ ακόμα οτί πετάει και ο γαιδαρος, αρκεί να μου πείς πως και γιατί... στο λέω γιατι υπονοησες προηγουμένως οτι ο ιταλακιας μιλαει με αποδείξεις.. απλα συνηδητοποιησα οτι προκειτε για ενα παρειστικο φορουμ που η κουβέντα εδω μεσα είναι εντελως κατευθηνομενη..μα εντελώς...υπάρχουν καποιες στανταρ γνώμες που γραφοντε και δεν υπάρχει περιθόριο να ειποθει κατι αλλο..
                            Τελος θα ήθελα να μου πείτε πραγματικά, εαν εγω είμαι στο δρόμο.. και έχω μιτο GTA ή ακόμα QV... δεν θα το τρέχω καθόλου και δεν θα κάνω καμιά κοντρίτσα αν μου δωθεί αυτή η ευκαιρία επιδή είμαι αλφιστι??? αν είναι δυνατόν δηλαδή δεν υπάρχουν αυτά τοτε γιατι βγαίνουν αμαξια με τετιες ιπποδυναμεις και επιδόσεις για να πηγαινουμε εκδρομες...?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kotetsi last edited by

                              Δεν ξέρω γιατί έχετε πιάσει το εσωτερικό ύψος της MiTo αλλά μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι οι εσωτερικοί χώροι είναι καταπληκτικοί για την κατηγορία της.

                              Κάθισα στην θέση του οδηγού, ρύθμισα το ύψος του καθίσματος τέρμα κάτω, ΔΕΝ πήγα το κάθισμα τέρμα πίσω και έφτιαξα σωστά την πλάτη. Η απόστασή μου από την οροφή ήταν αρκετά μεγάλη (δεν έβρισκα ούτε κι αν τεντωνόμουν λίγο), το αριστερό μου πόδι ήταν πολύ άνετο (βοηθάει η σχεδίαση του ταμπλώ), το δεξί μου πόδι λίγο πιο στριμωγμένο αλλά χωρίς να τίθεται θέμα ελευθερίας κινήσεων. Σκέφτηκα «δεν είναι δυνατόν, χώρεσα άνετα στο MiTo και δε βολευόμουνα στο Bravo» κι αμέσως ήθελα να κοιτάξω το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια του πίσω επιβάτη. Μιας και δεν έχει πέντε πόρτες και από το τζαμάκι δεν έβλεπα τίποτε, είπα να σηκώσω το μπροστά κάθισμα και να προσπαθήσω να καθήσω εγώ πίσω. Μπήκα άνετα (εξάσκησα την τεχνική του να μπαινοβγαίνεις πίσω σε τρίπορτο πολύ πρόσφατα με τη βοήθεια ενός S3 προηγούμενης γενιάς κι ενός Starlet τελευταίας γενιάς), κάθισα κουτσά-στραβά (δεν μπορούσα να βολέψω το κεφάλι μου και έπρεπε να σκύβω) και όταν επανέφερα το εμπρός κάθισμα διαπίστωσα ότι μπορεί τα πόδια μου να πρέπει να ανοίξουν σαν της πουτ...ς για να χωρέσω αλλά παρά ταύτα, έστω κι έτσι, χωράνε. Βγήκα όπως μπήκα, χωρίς προβλήματα, χωρίς να στριμωχτώ, μόνο λίγο το δεξί μου πόδι έστριψα κάπως περίεργα αλλά αυτό μάλλον έχει να κάνει με το ότι στα άλλα τρίπορτα έμπαινα από τη μεριά του συνοδηγού.

                              Τα παραπάνω μπορεί να τα επιβεβαιώσει συμφορουμάς που παρευρέθη μαζί μου στην έκθεση αυτοκινήτων και δεν μπορούσε ούτε αυτός να πιστέψει πώς διάολο χώρεσα πίσω, έστω και με παραχωρήσεις.

                              Α, το ύψος μου είναι 2 μέτρα και γενικά είμαι ογκώδης, ζυγίζοντας 125 κιλά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                                Δεν ξέρω γιατί έχετε πιάσει το εσωτερικό ύψος της MiTo αλλά μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι οι εσωτερικοί χώροι είναι καταπληκτικοί για την κατηγορία της.

                                Κάθισα στην θέση του οδηγού, ρύθμισα το ύψος του καθίσματος τέρμα κάτω, ΔΕΝ πήγα το κάθισμα τέρμα πίσω και έφτιαξα σωστά την πλάτη. Η απόστασή μου από την οροφή ήταν αρκετά μεγάλη (δεν έβρισκα ούτε κι αν τεντωνόμουν λίγο), το αριστερό μου πόδι ήταν πολύ άνετο (βοηθάει η σχεδίαση του ταμπλώ), το δεξί μου πόδι λίγο πιο στριμωγμένο αλλά χωρίς να τίθεται θέμα ελευθερίας κινήσεων. Σκέφτηκα «δεν είναι δυνατόν, χώρεσα άνετα στο MiTo και δε βολευόμουνα στο Bravo» κι αμέσως ήθελα να κοιτάξω το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια του πίσω επιβάτη. Μιας και δεν έχει πέντε πόρτες και από το τζαμάκι δεν έβλεπα τίποτε, είπα να σηκώσω το μπροστά κάθισμα και να προσπαθήσω να καθήσω εγώ πίσω. Μπήκα άνετα (εξάσκησα την τεχνική του να μπαινοβγαίνεις πίσω σε τρίπορτο πολύ πρόσφατα με τη βοήθεια ενός S3 προηγούμενης γενιάς κι ενός Starlet τελευταίας γενιάς), κάθισα κουτσά-στραβά (δεν μπορούσα να βολέψω το κεφάλι μου και έπρεπε να σκύβω) και όταν επανέφερα το εμπρός κάθισμα διαπίστωσα ότι μπορεί τα πόδια μου να πρέπει να ανοίξουν σαν της πουτ...ς για να χωρέσω αλλά παρά ταύτα, έστω κι έτσι, χωράνε. Βγήκα όπως μπήκα, χωρίς προβλήματα, χωρίς να στριμωχτώ, μόνο λίγο το δεξί μου πόδι έστριψα κάπως περίεργα αλλά αυτό μάλλον έχει να κάνει με το ότι στα άλλα τρίπορτα έμπαινα από τη μεριά του συνοδηγού.

                                Τα παραπάνω μπορεί να τα επιβεβαιώσει συμφορουμάς που παρευρέθη μαζί μου στην έκθεση αυτοκινήτων και δεν μπορούσε ούτε αυτός να πιστέψει πώς διάολο χώρεσα πίσω, έστω και με παραχωρήσεις.

                                Α, το ύψος μου είναι 2 μέτρα και γενικά είμαι ογκώδης, ζυγίζοντας 125 κιλά.

                                I can confirm this!

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kotetsi last edited by

                                  Να πω επίσης ότι η προηγούμενή μου επίσκεψη σε έκθεση ήταν σε Peugeot για το 207sw. Στο εμπρός κάθισμα δεν κατάφερα να βολέψω τα πόδια μου (κάθισμα τέρμα κάτω, τιμόνι τέρμα επάνω κι αυτά ακουμπούσαν πάλι στο τιμόνι), με την πλάτη σωστά ρυθμισμένη το κεφάλι μου ακουμπούσε στην οροφή (χωρίς όμως να τίθεται θέμα σκυψίματος) ενώ το κάθισμα μπόρεσα να το φέρω μόλις ένα κλικ πιο μπροστά από την τελική του θέση και όταν είδα το χώρο που άφησα για τον πίσω επιβάτη απογοητεύτηκα. Εγώ απλά δεν μπορούσα να χωρέσω αλλά μιας και δε θα καθόμουν ούτως ή άλλως ποτέ πίσω φώναξα την πωλήτρια και της είπα να καθήσει. Τα πόδια της έβρισκαν στην πλάτη του καθίσματός μου και το ύψος της κοπέλας είναι 1.65.

                                  Πού θέλω να καταλήξω: μπορεί κάποιοι να υποστηρίζουν ότι η MiTo δεν έχει ΤΟΥΣ χώρους (στην κατηγορία της πάντα) αλλά ας κάνουν έναν κόπο να δουν τι προσφέρει ο ανταγωνισμός της.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Δηλαδή η ΜΙΤΟ είναι ιδανική για 2μετρους?? Είδες οι μακαρονάδες! Όλα ανάποδα τα κάνουν...γι'αυτό τους γουστάρω!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:

                                      @kostaras
                                      Καλη ειναι η αγαπη και το παθος για ενα σπορ μικρο αυτοκινητο, με βαρυ ονομα
                                      στην αυτοκινηση, αλλα το να εμφανιζονται δειγματα εμμονης και κολληματος,
                                      σε μακροχρονιο επιπεδο δεν κανουν καλο, και σε εμποδιζουν απο το να χαιρεσαι πραγματικα
                                      την οποια επιλογη κανεις, αλλα και να καταλαβαινεις αργοτερα το καλυτερο απο το απλα καλο, ασχετως αν ειναι πετυχημενη η αγορα που θα κανεις, ή οχι...
                                      Φιλικα, απο καποιον που ειχε πολλες εμμονες στο παρελθον με συγκεκριμενα
                                      μοντελα.

                                      εγω μιλάω με στοιχεία επίσημα... οτι και να πω περισσότερο δεν πρόκειτε να βγαλώ ακρη! το βλέπετε διαφορετικά αποτι φένετε..! εγω δεν έχω μιλίσει σε κανέναν προκλητικά όταν λέω την γνώμη μου. μπορώ να δεκτώ ακόμα οτί πετάει και ο γαιδαρος, αρκεί να μου πείς πως και γιατί... στο λέω γιατι υπονοησες προηγουμένως οτι ο ιταλακιας μιλαει με αποδείξεις.. απλα συνηδητοποιησα οτι **προκειτε για ενα παρειστικο φορουμ **που η κουβέντα εδω μεσα είναι εντελως κατευθηνομενη..μα εντελώς...υπάρχουν καποιες στανταρ γνώμες που γραφοντε και δεν υπάρχει περιθόριο να ειποθει κατι αλλο..
                                      Τελος θα ήθελα να μου πείτε πραγματικά, εαν εγω είμαι στο δρόμο.. και έχω μιτο GTA ή ακόμα QV... δεν θα το τρέχω καθόλου και δεν θα κάνω καμιά κοντρίτσα αν μου δωθεί αυτή η ευκαιρία επιδή είμαι αλφιστι??? αν είναι δυνατόν δηλαδή δεν υπάρχουν αυτά τοτε γιατι βγαίνουν αμαξια με τετιες ιπποδυναμεις και επιδόσεις για να πηγαινουμε εκδρομες...?

                                      Σε ενα βαθμο λιγο-πολυ ισχυει αυτο, δεν ειναι απαραιτητως κακο, ιδιαιτερα αν
                                      αναπτυξεις καποιες αποψεις με συνομιλητες σου. Ισως επειδη εισαι σχετικα 'φρεσκος'
                                      και σχολιασε με καπως ξεκαθαρο και απολυτο τροπο αλλος χρηστης τα λεγομενα σου,
                                      'αρπαξες' και εσυ, και υπηρξε συνεχεια. Αυτα λιγο-πολυ συμβαινουν, αλλα με τον καιρο,
                                      θα καταλαβεις περισσοτερο και το στυλ του αλλου, και στο τελος θα αντιδρας πολυ πιο χαλαρα, και με περισσοτερο χιουμορ.
                                      Οσο για τα περι γκαζιων και ατυπης (αλλα με ασφαλεια, και χωρις να εμπλεκονται σε κινδυνο, αλλοι οδηγοι) κοντριτσας, δεν εννουσα κατι τετοιο, ως προς την οδηγηση, -αν και εκει μια γενικοτερη προσοχη σε δημοσιο δρομο και αντιστοιχα καποια 'ξεσπασματα' σε οδηγικο επιπεδο, εντος πιστας ομως, μονο καλο κανουν γενικοτερα-
                                      αλλα περισσοτερο για τους τυφλους απο παθος, ενιοτε σχολιασμους, και εμμονη σχετικα με τις δυνατοτητες οποιουδηποτε αυτοκινητου σε σχεση με καποιο αλλο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                                        Πού θέλω να καταλήξω: μπορεί κάποιοι να υποστηρίζουν ότι η MiTo δεν έχει ΤΟΥΣ χώρους (στην κατηγορία της πάντα) αλλά ας κάνουν έναν κόπο να δουν τι προσφέρει ο ανταγωνισμός της.

                                        και μιτο και 207 πασχουν

                                        μια ειναι η λυση για χωρους στη κατηγορια , corsa

                                        καθεσαι παντου ανετα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          italakias last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mad_max_geo last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                            Πού θέλω να καταλήξω: μπορεί κάποιοι να υποστηρίζουν ότι η MiTo δεν έχει ΤΟΥΣ χώρους (στην κατηγορία της πάντα) αλλά ας κάνουν έναν κόπο να δουν τι προσφέρει ο ανταγωνισμός της.

                                            και μιτο και 207 πασχουν

                                            μια ειναι η λυση για χωρους στη κατηγορια , corsa

                                            καθεσαι παντου ανετα

                                            Οχι και κορσα φιλτατε!!!Γιατι το κορσα δεν πασχει???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 269 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr