-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αρα λες οτι δεν συγκρινεται απευθειας με το DSG γιατι ανηκει ουσιαστικα σε αλλη κατηγορια?busso, ο,τι δε μας αρεσει ειναι αλλη κατηγορια????
ελεος δηλαδη -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Εχει οδηγησει κανεις το σειριακο της Delta και αντιστοιχα το DSG της VW?Ποσο κοντα στο DSG ειναι?
Το περιοδικο μιλαει για 'απογοητευτικη' λειτουργια στο manual mode...
Καθώς οδηγώ και DSG (turan 1.4 TSi 140 DSG) και Delta 1.8, θα διαφωνήσω με το περιοδικό (αλήθεια ποιό?)
Η λειτουργία είναι όμοια σε νορμάλ οδήγηση και παρόμοια σε sport. Πρέπει όμως πρώτα να κατανοήσεις τη διαφορετική λειτουργία σε 'D', 'S' και 'W', πράγμα που στο DSG δεν υφίσταται!
Βέβαια με τη τεράστια ροπή του 1750, τη χλιδή κίνησης στη Δέλτα και γενικότερα με το κλίμα που σου περνάει, το manual το χρησιμοποιείς ελάχιστα, ενώ στο turan το κάνεις συχνά-πυκνά για να πάρεις κάτι παραπάνω!
2 προσβλήματα εντοπίζω εγώ στο κιβώτιο της Delta- Δεν έχεις manual κατέβασμα/ανέβασμα, παρά μόνο με το μοχλό στο manual. Πολλές φορές βαριέμαι να το μετακινήσω!
- Αν είσαι σε manual, δεν σε αφήνει να ανεβάσεις / κατεβάσεις αν είσαι έξω από το όριο λειτουργίας της προηγούμενης σχέσης...Δηλαδή αν έχεις 3η με λίγες στροφές, θες να ανεβάσεις 4η (που σημαίνει ότι θα πέσει κάτω από 1000), ακους ένα μπιπ και σε αγνοεί, ενώ εσύ περιμένεις να το κάνει!
-
τι νοημα εχει να σε αφησει να κατεβασεις κατω απο 1000?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τι νοημα εχει να σε αφησει να κατεβασεις κατω απο 1000?είναι ολίγον 'δικτατορικόν'...
-
μα ουτε το dsg σε αφηνει να κανεις ανεβασμα αν πεσει τοσο χαμηλα σε στροφες..οπως δεν κατεβαζει αν με το κατεβασμα πας να ξεπερασεις τον κοφτη..το μονο που κανει ειναι να αλλαζεις οποτε θελεις ακομα κ οταν το εχεις στο d..δεν χρειαζεται δηλαδη να το μετακινησεις στο χειροκινητο,αρκει να χρησιμοποιησεις τα αυτακια στο τιμονι..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μα ουτε το dsg σε αφηνει να κανεις ανεβασμα αν πεσει τοσο χαμηλα σε στροφες..οπως δεν κατεβαζει αν με το κατεβασμα πας να ξεπερασεις τον κοφτη..το μονο που κανει ειναι να αλλαζεις οποτε θελεις ακομα κ οταν το εχεις στο d..δεν χρειαζεται δηλαδη να το μετακινησεις στο χειροκινητο,αρκει να χρησιμοποιησεις τα αυτακια στο τιμονι..Ναι, αυτό λέω για τη Lancia, ότι πρέπει να είναι στο manual, αλλιώς δεν αλλάζεις...
Να σου πω αυτό για το DSG δεν το είχα προσέξει (ότι δεν σε αφήνει και αυτό...), ίσως γιατί είναι πολύ πιο κοντό το σασμάν και δεν βρίσκεσαι ποτέ σε αυτή τη περίπτωση! -
καλα ρε γαμωτο ,αντι να κοιταξετε να παρετε ενα αμαξι να κανετε την δουλεια σας καθεστε τωρα και ασχολεισται με το αν αλλαζει ταχυτητα στις 1000στροφες δλδ τριχες κατσαρες.
-
gatoz το κιβωτιο του δελτα ειναι διπλου συμπλεκτη?δεν το θυμαμαι,οποτε αν μπορουσες να με ενημερωσεις..οποτε αν δεν ειναι,μια ακομη διαφορα ισως να ειναι η ταχυτητα αλλαγων..αλλα κ το dsg ουσιαστικα δεν εχει w(να φανταστω για κρυα-winter)..
παντως οπως κ να εχει περα απο ανουσιο ειναι κ ενεργοβορο να το εχεις κατω απο τις 1.200-1.500στρ/λ.απο οσο ξερω,εκει τα καινουργια αυτοκινητα πλεον καταναλωνουν περισσοτερο..οποτε να ακομη ενας λογος να μη το εχεις σε τοσο χαμηλες στροφες..αν θελεις την χαμηλοτερη δυνατη καταναλωση,αφησε το στο d κ θα κανει την δουλεια μονο του.. -
Την οδήγησα, μου άρεσε και θα την παραγγείλω. Η αγορά δε θα γίνει άμεσα (σε 3-4 μήνες), αλλά η απόφαση έχει ληφθεί. Όχι όμως βενζίνη αλλά με τον 1.6 diesel.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
gatoz το κιβωτιο του δελτα ειναι διπλου συμπλεκτη?δεν το θυμαμαι,οποτε αν μπορουσες να με ενημερωσεις..οποτε αν δεν ειναι,μια ακομη διαφορα ισως να ειναι η ταχυτητα αλλαγων..αλλα κ το dsg ουσιαστικα δεν εχει w(να φανταστω για κρυα-winter)..
παντως οπως κ να εχει περα απο ανουσιο ειναι κ ενεργοβορο να το εχεις κατω απο τις 1.200-1.500στρ/λ.απο οσο ξερω,εκει τα καινουργια αυτοκινητα πλεον καταναλωνουν περισσοτερο..οποτε να ακομη ενας λογος να μη το εχεις σε τοσο χαμηλες στροφες..αν θελεις την χαμηλοτερη δυνατη καταναλωση,αφησε το στο d κ θα κανει την δουλεια μονο του..Οχι, δεν είναι είναι διπλού συμπλέκτη...
Τα S και W, βασικά έχουν να κάνουν με το πόσο 'κρατάει' τη ταχύτητα κατά την επιτάχυνση ή το φρενάρισμα...Χειμώνες και τέτοια, είναι περίπου π@π@..ες,
Ακούγεται περίεργο, αλλά έχω βρει βολικό το ...w
Σε σχέση με το DSG, ίσως είναι ανεπαίσθητα αργότερο, ίσως περισσότερο αλλά ξεγελάει η αυξημένη ροπή που κάποιο ποσό της απελευθερώνεται κατά την αποσύμπλεξη?
Πάντως ναι δεν αξίζει να κινείσαι με χαμηλές στροφές, απλά με εκνευρίζει κάποιες φορές να έχει το όχημα πρωτοβουλίες... -
Στο W λογικά ξεκινάς με δευτέρα και ανεβάζει πιο γρήγορα
-
Ο χρήστης mapsixo έγραψε:
Το έκανα!
Την οδήγησα!
Ηδονή!
Το ευχαριστήθηκα!Το αυτοκίνητο του Test Drive ήταν μια 120hp λευκή με μαύρα alcantara μέσα, 9800Κμ και 12λτ/100Κμ στο κομπιούτερ.
Τι είδα:
Προερχόμενος από οδήγηση του τωρινού μου (16έτίας) κάρου που δεν έχει καμιά από τις δεδομένες την σήμερον ευκολίες, στην Delta μου έκανε τρομερή εντύπωση το πόσο μαλακά είναι τα πετάλια. Το τιμόνι οκ, το περίμενα να είναι βούτυρο, αλλά και τα πετάλια?
Μιλάμε ότι έβαζα απλά το πόδι πάνω του και μου το τράβαγε κάτω μόνο του το πετάλι(και στα τρία). Έχουν και αυτά ηλεκτρική υποβοήθηση όπως στο τιμόνι?
Σκιάχτηκα ρε παιδιά, μου φάνηκε ότι θα μου ξέφευγε το γκάζι και θα πεταγόταν σφεντόνα μπροστά, αλλά τελικά ας είναι καλά τα ηλεκτρονικά.Το μοτέρ αθόρυβο αλλά όταν το πότιζα βενζίνη, άκουγα ένα περίεργο μικρό θόρυβο από κάπου μέσα στην καμπίνα (ίσως κάτω, στα πετάλια). Έκανε σαν 'κρκρκρκρκρκρκ'. Της υποβοήθησης που λέγαμε ήταν?
Ένα άλλο που αντιλήφθηκα ήταν ότι κάπου έβρισκε η μύτη του παπουτσιού, μάλλον όπως δείχνει και ο τύπος στο παρακάτω βίντεο (στο 1:36), παρόλο που φόραγα απλά πασούμια Τίμπερλαντ(Νο45) και όχι μυτερά σαν του τύπου:
Youtube VideoΚατά τα άλλα ήταν ωραία στην οδήγηση, μου έσβησε δυο φορές , μπερδευόμουν και με τη όπισθεν που είναι δίπλα στην 1η αλλά όλα αυτά πιστεύω ότι συνηθίζονται μετά από λίγο καιρό. Τώρα την πήρα μόνο για το γύρο του τετραγώνου, 10 λεπτά με τον πωλητή δίπλα. Μόνο μέχρι 3η έβαλα!
Τι μου έκανε εντύπωση:
Πολλά αλλά το κορυφαίο ήταν η θήκη για τα γυαλιά δίπλα από το κεφάλι του οδηγού!
Τι έμαθα:
Ισχύουν ακόμα οι τιμές με την έκπτωση των 1900€.
Ετοιμοπαράδοτες υπάρχουν μόνο με τα στάνταρ και μόνο δύο χρωματα, κρεμ κι θαλασσί.
Με έξτρα εξοπλισμό μόνο παραγγελία και κάνει 2-2.5 μήνες παράδοση.Τι ξέχασα:
Ξέχασα να πάρω μαζί την φωτογραφική για καμιά φωτογραφία και δεν ξαναπάω τέταρτη φορά, παρά μόνο για να την πραγγείλω.
Έχει κανείς πρόχειρη φωτογραφια απο μέσα του τεμπέλη μπρος και πίσω και ανοιχτούς;Τι δεν έμαθα:
Οι θεσεις για τα μπουκάλια εμπρός που έχουν το σύστημα ψύξης κάνει καλή ψύξη ή είναι απλά με τον κρύο αέρα;
Τα εργοστασιακά xenon είναι μόνο για τα μικρά φώτα;
Ο εσωτερικός ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης τι ακριβώς κάνει; Μαυρίζει όταν ο από πίσω έχει δυνατά φώτα;
Γενικά, υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή κανένα λεπτομερές manual του αμαξιού;
Υ.Γ.
Έκανα και το Α3 test drive και δεν μπορώ να πω άσχημα λόγια για την οδική του συμπεριφορά (1-2 χιλιόμετρα που έκανα ήταν εντάξει) , τα πετάλια του είναι σίγουρα πιο σφιχτά από της Delta.
Το άσχημο με αυτό είναι ότι θέλουν 25.000 για ένα γυμνό αμάξι και 30.000 για να του βάλεις τα μισά από αυτά που έχει σαν στάνταρ η Delta.
Στο θεό τους, ζητάνε 140€ για το υποβραχιόνιο εμπρός(πίσω και να θέλαμε δεν υπάρχει γιατί δεν χωράει να μπεί, δεν ειναι και Delta δα, που έχει ολόλκληρο τραπέζι στους πίσω)!Θα αναφερθώ σε όσα διαπίστωσες και στις ερωτήσεις σου με τη σειρά...
- Τα πεντάλ είναι απλώς εύχρηστα και έχουν καλή απόκριση. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
- Ο T-Jet κάνει ένα κροτάλισμα μεταξύ 2200 και 2800 σ.α.λ. Το έχω παρατηρήσει και στη δική μου (150άρα) και σε άλλες δυο ίδιες που έχω οδηγήσει και σε δυο Bravo (επίσης 150άρια). Μήπως ήταν αυτό;
- Μιλάς για το δεξί πόδι φαντάζομαι. Την πρώτη φορά που οδήγησα Delta και Bravo έβρισκε το δεξί μου παπούτσι στην απόληξη της κονσόλας κάτω χαμηλά, όταν κράταγα το πεντάλ του γκαζιού στο τέρμα της διαδρομής του. Δεν είναι τίποτα, συνηθίζεις και δεν σου ξαναπαρουσιάζεται.
- Η θήκη για μπουκάλια κάτω απ'τον τεμπέλη χωρά μόνο μπουκάλια του μισού λίτρου και δίνει αέρα ίδιας θερμοκρασίας με αυτόν που παρέχεται από τους αεραγωγούς. Άρα, το χειμώνα παρέχει στο μπουκάλι ζεστό αέρα και το καλοκαίρι κρύο. Ναι, κάνει καλή δουλειά, γιατί η παροχή είναι μεγάλη κι ο ψυχόμενος (ή θερμαινόμενος, για το χειμώνα) χώρος είναι πολύ μικρός.
- Τα εργοστασιακά xenon αφορούν τη μεσαία σκάλα. Η μεγάλη είναι αλογόνου. Κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά (πιο ξεκούραστα, ενώ ρυθμίζουν το ύψος της δέσμης αυτόματα ανάλογα με το αν έχει κάτσει το αυτοκίνητο λόγω φορτίου και είναι και κατευθυντικά - δηλαδή στρίβουν ανάλογα με το πώς στρίβεις το τιμόνι) και αξίζει να δώσεις τα λεφτά για να τα βάλεις.
- Ο εσωτερικός ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης είναι ακριβώς το ίδιο εξάρτημα που φορά και το Ford Focus. Δεν έχει διακόπτη ενεργοποίησης/απενεργοποίησης, αλλά είναι μονίμως 'σε επιφυλακή'. Όταν ανιχνεύσει δυνατά φώτα από πίσω σκουραίνει αυτόματα.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αρα λες οτι δεν συγκρινεται απευθειας με το DSG γιατι ανηκει ουσιαστικα σε αλλη κατηγορια?Μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για τα πλεονεκτηματα σε 'λειτουργια, άνεση και αξιοπιστία' του κλασσικου αυτοματου της Aisin εναντι των κιβωτιων διπλου συμπλεκτη?
Ευχαριστω.
Γενικώς τα ρομποτιζέ χειροκίνητα τύπου Selespeed και DSG έχουν περισσότερες πιθανότητες να σε 'πουλήσουν' απ'ό,τι ένα κλασικό αυτόματο ή ένα απλό χειροκίνητο. Θυμηθείτε τις φορές που τα ηλεκτρονικά των Selespeed τα παίζανε και δεν ανεβάζανε πάνω από πρώτη ή δευτέρα, συνεισφέροντας έτσι (σε συνδυασμό με τις αργές αλλαγές) στην αποτυχία του Stilo 'Abarth' (τι σχέση είχε η συγκεκριμένη έκδοση με το χαρακτήρα των βελτιώσεων του οίκου Abarth ακόμα προσπαθώ να καταλάβω) και στη μειωμένη απήχηση του συγκεκριμένου κιβωτίου στις Alfa Romeo.
Κάτι ανάλογο αντιμετωπίζει τώρα και η 'αυτοκρατορία', που ανακάλεσε στα τέλη Αυγούστου 16.000 οχήματα με DSG που πουλήθηκαν στην αμερικανική αγορά:
http://www.abcnews.go.com/GMA/story?id=8378724
Για να είμαι ειλικρινής, ως απλός μεσοαστός έχω κάθε λόγο να θεωρήσω ασύμφορο ένα κιβώτιο DSG (ή Selespeed), όχι τόσο λόγω των ενδεχομένων προβλημάτων αξιοπιστίας, αλλά λόγω του κόστους αντικατάστασης του διπλού συμπλέκτη (ανταλλακτικό + εργατικά). Κι αν βάλουμε και το κόστος των ρομποτικών εξαρτημάτων, χαιρετίσματα!
-
τουλαχιστον εσβησες αυτο με τα τρολ..
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αρα λες οτι δεν συγκρινεται απευθειας με το DSG γιατι ανηκει ουσιαστικα σε αλλη κατηγορια?
Μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για τα πλεονεκτηματα σε 'λειτουργια, άνεση και αξιοπιστία' του κλασσικου αυτοματου της Aisin εναντι των κιβωτιων διπλου συμπλεκτη?
Ευχαριστω.
Γενικώς τα ρομποτιζέ χειροκίνητα τύπου Selespeed και DSG έχουν περισσότερες πιθανότητες να σε 'πουλήσουν' απ'ό,τι ένα κλασικό αυτόματο ή ένα απλό χειροκίνητο. Θυμηθείτε τις φορές που τα ηλεκτρονικά των Selespeed τα παίζανε και δεν ανεβάζανε πάνω από πρώτη ή δευτέρα, συνεισφέροντας έτσι (σε συνδυασμό με τις αργές αλλαγές) στην αποτυχία του Stilo 'Abarth' (τι σχέση είχε η συγκεκριμένη έκδοση με το χαρακτήρα των βελτιώσεων του οίκου Abarth ακόμα προσπαθώ να καταλάβω) και στη μειωμένη απήχηση του συγκεκριμένου κιβωτίου στις Alfa Romeo.
KAMIA σχέση! Μα καμία όμως...! Συγκρίνεις το Selespeed που ήταν ένα ΑΡΓΟ και δεν θα ήταν υπερβολή να το χαρακτηρίσουμε ως αποτυχημένο κιβώτιο, με το DSG που είναι κάτι γενιές πιο σύγχρονο, πιο εξελιγμένο και πολύ πιο γρήγορο/άμεσο στις αλλαγές. Φαίνεται πως δεν έχεις οδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο με DSG.
Για να είμαι ειλικρινής, ως απλός μεσοαστός έχω κάθε λόγο να θεωρήσω ασύμφορο ένα κιβώτιο DSG (ή Selespeed), όχι τόσο λόγω των ενδεχομένων προβλημάτων αξιοπιστίας, αλλά λόγω του κόστους αντικατάστασης του διπλού συμπλέκτη (ανταλλακτικό + εργατικά). Κι αν βάλουμε και το κόστος των ρομποτικών εξαρτημάτων, χαιρετίσματα!
Να δούμε αν θα λες τα ίδια και όταν (ΘΑ και αν) βγει το αντίστοιχο της FIAT.
Επίσης οι αντοχές του είναι μεγαλύτερες (πολλοί λένε και για πολλαπλάσιες) από ένα κοινό μηχανικό κιβώτιο ακριβώς επειδή οι αλλαγές γίνονται στο σωστό χρόνο ρομποτικά και όχι μέσω ανθρώπινου παράγοντα.
-
Τελικά θα το ξαναβάλω αυτό με τα troll... Και να θέλει κανείς ν'αγιάσει δεν τον αφήνετε.
Ναι, το Selespeed ήταν αργό και όχι ιδιαίτερα αξιόπιστο (ως προς τα ηλεκτρονικά του), ως ρομποτιζέ πρώτης γενιάς. Το DSG είναι πιο γρήγορο. Όμως όλοι όσοι κατασκευάζουν τέτοια κιβώτια (μέχρι και η Ferrari) το λένε ότι οι πολύ γρήγορες αλλαγές που πετυχαίνουν προκαλούν μεγαλύτερες φθορές, λόγω των πολύ μεγάλων δυνάμεων που ασκούνται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Μήπως δηλαδή νομίζεις ότι στο μικρομεσαίο αμάξι βάζουν κανένα σανζμάν που φτιάχτηκε για να βγάλει τις 24 Ώρες του Le Mans; Γιατί αν το πιστεύεις, τότε 'Planet Earth calling Vasgti'. Καταλαβαίνω ότι σου έθιξα την 'αυτοκρατορία' και τα benchmark της, δηλαδή την Άρια αυτοκινητιστική φυλή και το θρησκευτικό σου δόγμα (γιατί τέτοια προσήλωση που έχεις στην υπεράσπιση της VAG μόνον οι θεούσες - ανεξαρτήτως φύλου και ανεξαρτήτως θρησκευτικής μάντρας - τη δείχνουν αν πάρουν πρέφα ότι κάποιος δεν πιστεύει σ'αυτά που πιστεύουν αυτές... Αυτές και τα χουλιγκάνια των ΠΑΕ), έτσι; Τι να κάνω, εγώ δεν πιστεύω σε benchmarks και σε θρησκείες κανενός είδους, παρά μόνον στο 1+1=2. Όταν χρειαστεί να αντικατασταθεί ΔΙΠΛΟΣ συμπλέκτης (δηλαδή πακέτο με ΔΥΟ συμπλέκτες μέσα) θα πληρώσεις το κόστος δύο συμπλεκτών. Τόσο απλά! Και ναι, το ίδιο λέω και για το DDCT που ετοιμάζει ο όμιλος Fiat. Η αλλαγή συμπλέκτη θα είναι πιο ακριβή απ'ό,τι αυτή ενός χειροκίνητου. Α, και μη μου αρχίσεις τις κλασικές εVAGελιγκές καγκούρικες αριθμολαγνείες ('ναι, αλλά το DSG αλλάζει σε 0.3' ή σε 0.2' ή κολοκύθια με τη ρίγανη). Σε πραγματικές συνθήκες, όλα αυτά δεν έχουν καμία απολύτως σημασία και είναι μόνο για να νομίζει ο ανασφαλής για την προσωπικότητά του αγοραστής ότι ξαφνικά έγινε alpha male, από εκεί που μέχρι πρότινος δεν του καθόταν ούτε η χούφτα του.
Και σταμάτα το trolling. Με βλέπεις εμένα να μπαίνω σε θέματα γερμανικών αυτοκινήτων για να κάνω αυτά που κάνεις εσύ στα θέματα των ιταλικών; Δεν τα γουστάρω, το'χω πει, το ξέρουν όσοι το ξέρουν, αλλά δεν είμαι Vasgti ή IKE ή lkar για να μπω σε θέματα σχετικά με αυτά για να χλευάσω τους οδηγούς τους και να τους προκαλέσω. Άμα δε γουστάρεις κάποιες μάρκες αυτοκινήτων, μη μπαίνεις εκεί που τα συζητάνε αυτοί που γουστάρουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα για να προκαλέσεις.-
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τελικά θα το ξαναβάλω αυτό με τα troll... Και να θέλει κανείς ν'αγιάσει δεν τον αφήνετε.μακρια απο μας οι φανατισμοι αγαπητε !!
το οτι θα κοστισουν οι 2 δισκοι περισσοτερο ειναι πιθανοτατα μια πραγματικοτητα, το θεμα ειναι εαν περα απο στοιχεια για τις ανακλησεις και τα προβληματα διαθετεις και στοιχεια για το καθε ποτε φθειρονται οι συμπλεκτες
γιατι με βλαχικα μαθηματικα αν ειναι να φθειρονται στο διπλασιο (σε χλμ) και να κοστιζουν το διπλασιο, τοτε γλιτωνεις τα εργατικα της μιας αλλαγης δισκουμε λιγα λογια πες μας πρωτα ποσο κοστιζει και μετα αν ειναι ασυμφορο ή οχι..
εγω δυστυχως αν και καταπτυστος βαγγελης δε γνωριζω , γιατι παρολο που οδηγω φλωρικο και αποστειρωμενο αυτοκινητο μου αρεσει να αλλαζω μονος μου τις ταχυτητες με τον παραδοσιακο τροπο, οπως και να κλεινει το esp του αυτοκινητου μου και να στριβω μονος μου εστω και αργα.
δυστυχως η 'αυτοκρατορια' το καταργησε κι αυτο και ακολουθησε το δρομο των γαλλων και ιταλων
(παλι σας αντιγραψαμε ) -
Έχω μάθει να μην πιστεύω στις ανακοινώσεις περί 'αυξημένης αντοχής' αναλωσίμων. Και η Citroen δήλωνε ότι οι μπουκάλες του C5 βγάζουν 200.000 χλμ, αλλά είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός απέναντι σ'αυτήν τη δήλωση. 200.000 χλμ. Ωραία! ΤΙ χιλιόμετρα όμως; Χιλιόμετρα ΕΛ-ληνικών 'δρόμων'; Χιλιόμετρα σε περιποιημένη autobahn; Κι επίσης, επιτέλους θα πρέπει να καταλάβετε ΟΛΟΙ ότι το πόσα χιλιόμετρα κάνει ένα αυτοκίνητο έχει πολύ λιγότερη σημασία από το τι χιλιόμετρα κάνει και από τις ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ και από τους ΚΥΚΛΟΥΣ λειτουργίας - απλά πράγματα που εμείς οι μηχανικοί μαθαίνουμε στο προπτυχιακό. Δηλαδή οι αεροπορικές εταιρείες και οι πολεμικές αεροπορίες χαζές είναι που μετράνε την κόπωση και τη φθορά των εξαρτημάτων με ώρες κι όχι με απόσταση σε χιλιόμετρα ή μίλια; Αλλά βέβαια τι αξία έχουν αυτά που μαθαίνουν οι μηχανικοί μπροστά στα press kit και στις μεγαλόστομες δηλώσεις των τμημάτων μάρκετινγκ των εταιρειών και σ'αυτά που γράφουν opinion leaders που συχνά δεν έχουν ΙΔΕΑ από αυτό για το οποίο γράφουν;
Αλλά θα σου κάνω μια ερώτηση... Αφού δε σ'αρέσουν τα ιταλικά αυτοκίνητα, γιατί μπαίνεις στα θέματά τους; Το μόνο που σ'έχω δει να κάνεις είναι να πετάς τις συζητήσεις εκτός θέματος και να προσπαθείς να μετατρέψεις το θέμα σε pissing contest. Αφού πήρες το αμάξι που όλος ο Τύπος εκθειάζει ως benchmark και ως απόλυτο πιστοποιητικό κοινωνικής ανέλιξης, δε σου φτάνει αυτή η επιβεβαίωση; Τόση ανασφάλεια πια;
-
Και ποιος σου είπε πως με νοιάζει το πόσο ΘΑ κοστίζει το σετ όταν ΘΑ χρειαστεί να αλλαχτεί;
Ξέρω πως λειτουργεί το κάθε σύστημα και τι απαιτήσεις έχει όπως και τα χρονικά διαστήματα ή χιλιόμετρα που θα ζητήσει αυτά τα πράγματα.
Βάσει της λογικής σου, να ΜΗΝ εξοπλίσουμε τα νέα οχήματα με τα νέα συστήματα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με το φόβο ΜΗΠΩΣ και ΑΝ βγάζουν κάτι και πόσο θα κοστίσουν αυτά. Ούτε αναρτήσεις, ούτε κιβώτιο, ούτε σύστημα πλοήγησης, ούτε Bluetooth και λοιπά πράγματα του σατανά...
Παιδιά (για να το μάθουν και όλοι οι υπόλοιποι) δεν είναι για μικροαστούς αυτά. Κοστίζουν.
Και κάτι τελευταίο που μάλλον σου διαφέυγει (δεν μπορεί μόνο ένας βλαξ θα έλεγε το αντίθετο). Το φόρουμ είναι δημόσια συζήτηση. Δεν υπάρχει θέμα μου και θέμα σου. Στο συγκεκριμένο φορουμ συμμετέχω σ' όλες τις ενότητες και θα απαντώ όπου νομίζω (ειδικά όταν γράφονται χαζές διαπιστώσεις-πορίσματα που δεν ισχύουν - στο έγραψα και κομψά). Εσύ πως ξαφνικά παράτησες το υπερδημοκρατικό και δημιουργικό φορουμ που συμμετέχεις για να γράψεις στο 'ασύδοτο' (κατά τους οικείους σου ) φορουμ των 4τ ;
-
@skullone
μα εγω δε σου μιλησα για αυξημενη αντοχη, λεω το πολυ απλο οτι 2 δισκοι μοιραζονται εναλλαξ τη δουλεια που θα εκανε ο ενας.αρα λογικα θα κρατησουν το διπλασιοεπισης δεν θα τρωνε σπιναρισματα και το πατημα του συμπλεκτη στα φαναρια που κανουν οι καφροι και οι ασχετοι οδηγοι αντιστοιχα..
στα περι ωρων λειτουργιας στα αυτοκινητα πιστευω οτι υπαρχει διαφορα με τα αεροπλανα (ή και τα αγωνιστικα καρτ αν θες που επισης εχουν ωρες λειτουργιας ), γιατι τα αεροπλανα συνηθως εχουν συγκεκριμενη χρηση, τα αυτοκινητα οχι..
αλλο ζορι τρωει τα αυτοκινητο μου μες στην αθηνα καθε πρωι, αλλο του τυπου που το εχει μονο για ταξιδια και αλλο του καγκουρα που το βγαζει μονο τα βραδια για κοντρεςκαποια πραγματα οπως τα υγρα φρενων ή τα λαδια εκτος απο χλμ εχουν και 'ωρες λειτουργιας' και πρεπει να αλλαζουν σε συγκεκριμενο χρονο ανεξαρτητως χλμ
Lancia Delta 2008