Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 179
    • 180
    • 2 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96308
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      grand-tourismo last edited by

      Έμαθα δυστυχώς ότι στο saxo (τριμπούλονο) δεν μπαίνει τίποτα άλλο εκτός από κιτ brembo (δισκοι + τακάκια) ,ίδιoi δίσκοι αλλά brembo.
      Τι λέτε αξίζει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • S
        spiros7 last edited by

        Ο χρήστης meco έγραψε:
        Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους, αλλά σε επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα χάνουν ραγδαία την απόδοσή τους για αυτό και τελικά οι δίσκοι είναι η καλύτερη επιλογή....

        Αυτό το έχω ακούσει και εγώ. Γιατί όμως υπάρχει η τάση πλέον να βάζουν σε όλα τα αυτοκίνητα (ανεξαρτήτως κυβισμού) δισκόφρενα πίσω; Πιο εύκολη αλλαγή αλλά και συχνότερη (μεγαλύτερο κέρδος από ανταλλακτικά); Και κάτι άλλο: Πες οτι έχεις ταμπούρα ή δίσκους (για πίσω πάντα) με την ίδια ικανότητα φρεναρίσματος. Τί παίζει με το βάρος; Ποιο σύστημα είναι πιο βαρύ και επιρεάζει την καλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου;

        1 Reply Last reply Reply Quote 15
        • M
          meco last edited by

          Ο χρήστης spiros7 έγραψε:

          Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους, αλλά σε επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα χάνουν ραγδαία την απόδοσή τους για αυτό και τελικά οι δίσκοι είναι η καλύτερη επιλογή....

          Αυτό το έχω ακούσει και εγώ. Γιατί όμως υπάρχει η τάση πλέον να βάζουν σε όλα τα αυτοκίνητα (ανεξαρτήτως κυβισμού) δισκόφρενα πίσω; Πιο εύκολη αλλαγή αλλά και συχνότερη (μεγαλύτερο κέρδος από ανταλλακτικά); Και κάτι άλλο: Πες οτι έχεις ταμπούρα ή δίσκους (για πίσω πάντα) με την ίδια ικανότητα φρεναρίσματος. Τί παίζει με το βάρος; Ποιο σύστημα είναι πιο βαρύ και επιρεάζει την καλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου;

          Ξαναδιάβασε τι έχω γράψει (το έκανα και bold) και θα βρεις απάντηση στην απορία σου. Επιπλεόν είναι και θέμα marketing. Όλοι θέλουν δισκόφρενα πίσω.
          Για το δεύτερο που ρωτάς: Τα φρένα ανήκουν σε αυτό που λέμε μη αναρτώμενη μάζα. Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι η μείωση της μη αναρτώμενης μάζας ευνοεί την 'καλή' οδική συμπεριφορά.
          Τώρα για το ποιο από τα δύο συστήματα πέδησης είναι ελαφρύτερο, φαντάζομαι δεν θα υπάρχει μόνο μία απάντηση. Εξαρτάται από το μέγεθος της δαγκάνας, των αριθμό των πιστονιών, το μέγεθος του δίσκου, αν είναι αεριζόμενος ή όχι κ.α. Αντίστοιχες διαφοροποιήσεις θα υπάρχουν και στα 'ταμπουρόφρενα'.
          Οπότε δεν μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι 'αυτό' είναι βαρύτερο από το 'άλλο'.
          Έχω μία υποψία όμως, ότι για (σχετικά) ίσης απόδοσης συστήματα τα δισκόφρενα θα είναι ελαφρύτερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • S
            skullone last edited by

            Εγώ θα θυμίσω δυο αυτοκίνητα roadster της δεκαετίας του '50: Την Porsche 356 και τη Mercedes 190 SL. Είχαν και οι δυο ταμπούρα μπρος-πίσω.

            Τα φρένα ήταν και στα δυο το αδύνατο σημείο. Η μεν Porsche μπλοκάριζε εύκολα, η δε Mercedes απλά δεν είχε φρένα. (Από το τεύχος του Classic and Sports Car αυτού του μήνα).

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • ?
              A Former User last edited by

              Σαφώς και τα ταμπούρα υστερούν ειδικά σε έντονη χρήση. Έχω οδηγήσει παραδείγματα τέτοια που ακόμα και όταν ήταν φρεσκορυθμισμένα φρενάρανε μια χαρά μέχρι να ζεσταθούν οπότε.....άστα...πρακτικά τίποτα, σαν να έκοψε κάποιος τα σωληνάκια....(παλιά σκαθάρια, παλιά Daihatsu)
              Επίσης τα δισκόφρενα δε θέλουν ρύθμιση δηλαδή ακριβή χειρωνακτική εργασία με κριτική ικανότητα. Τώρα και ο πιο άσχετος υπο-μάστορας μπορεί να δει τη φθορά και να αλλάξει τακάκια σε λίγη μάλιστα ώρα.

              Το παράδειγμα της 356 ότι μπλοκάριζε δεν σημαίνει κάτι, το ίδιο έκανε και η Lancia Montecarlo με 4 δισκόφρενα λόγω έλλειψης βάρους εμπρός οπότε στη δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου η εταιρεία έκανε τροποποιήσεις (νομίζω κατάργησε την υποβοήθηση για τα μπροστά φρένα....), το ίδιο κάνουν και τα Smart στο βρεγμένο αλλά τώρα έχουμε το ABS....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xtkz last edited by

                Eιναι μεγαλο το 'κακο' να εχεις ταμπουρα πισω?
                Οπως αναφερ8ηκε κ πριν μπροστα πεφτει ολο το βαρος κ η πιεση στα φρενα κατα το φρεναρισμα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • A
                  alexastrag last edited by

                  Ο χρήστης Grand Tourismo έγραψε:
                  Έμαθα δυστυχώς ότι στο saxo (τριμπούλονο) δεν μπαίνει τίποτα άλλο εκτός από κιτ brembo (δισκοι + τακάκια) ,ίδιoi δίσκοι αλλά brembo.
                  Τι λέτε αξίζει?

                  εαν οι δισκοι δεν ειναι για αλλαγη λογω φθορας βαλε μονο τακακια after market γιατι εκει κυριως ειναι η διαφορα....στα υλικα τριβης!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Χθες αλλαξα τακακια μετα απο 38000 χλμ.Παρατηρησα ,οταν τα εβγαλε ο μαστορας ,οτι τα τακακια που βγηκαν απο την πλευρα του οδηγου ειχαν λιγοτερη παστα απο οτι της δεξιας πλευρας.Αυτος μου ειπε οτι ειναι φυσιολογικο να υπαρχει μια μικρη διαφορα .Να πω οτι οι δισκοι μπηκαν καινουργοι μαζι με τα τακακια ,και δεν καταλαβαινω οταν φρεναρω να τραβαει μονοπαντα .Η δικια σας εμπειρεια και γνωση τι λεει ;Ειναι φυσιολογικη η διαφορα ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris_uk last edited by

                      Πάντως για να επανέλθουμε κ στο θέμα κάλα φρένα έχω δεί σε αρκετά αυτοκίνητα (147, 206 1.6, κτλ.) , τόσο χάλια όμως όσο τα φρένα του Polo 1.4 75hp (2001) δεν έχω ξαναδεί. Πρέπει να ήταν μακράν ότι χειρότερο στην κατηγορία του... Πίσω είχε ταμπούρα, αν αυτό λέει κάτι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Γιατί τόσο άσχημα στο Πόλο; Δεν είχαν δύναμη ή δεν είχαν σωστή αίσθηση;
                        Ποια ήταν αυτά που σου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • D
                          dimitris_uk last edited by

                          Όχι μόνο δεν είχαν καλή αίσθηση, αλλά φέρναν περισσότερο σε φρένα ποδηλάτου. Τελικά κάναν την δουλεία τους, το αυτοκίνητο σταματούσε, αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι κάπως υπερβολικό ένα 106 1.1 του '93 να σου εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη; Κι όμως έτσι είναι...

                          Όσο για τα καλά φρένα που έχω δοκιμάσει, αυτά του δικού μου (147) κ του κολλητού (206 1.6) είναι μάλλον τα καλύτερα. Δεν μπορώ να πω πώς έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα, αλλά τα συγκεκριμένα από την στιγμή που θα ακουμπίσει το πόδι σου στο πεντάλ θα νοιώσεις επιβράδυνση αμέσως κ πάντα θα σταματήσεις εκεί που θέλεις. Να σημειώσω ότι κ τα δυο έχουν ΑΒS ένω το Polo (κ το 106) δεν είχαν.

                          Τώρα τα καλύτερα φρένα μπορεί να σε κάνουν να νοιώθεις σίγουρους κ τελικά να πηγαίνεις πιο γρήγορα απ' ότι αν δεν τα είχες, αλλά μάλλον εκεί που τελικά θα σε επιβεβαιώσουν είναι σε μια κατάσταση ανάγκης. Όπως πριν λίγο καιρό ας πούμε, περνούσα τα Τέμπη, κανονική ταχύτητα, στροφή χωρίς ορατότητα κ μέτα να σου μια κατσίκα στη μέση του δρόμου! Με το Polo τώρα δεν θα υπήρχε κατσίκα. Η Άλφα σταμάτησε στο ένα μέτρο, αν κ το τετράποδο πρέπει να έπαθε καρδιακό επεισόδιο από την τρομάρα του! Κ αυτό είναι μόνο ένα από τα άπειρα παραδείγματα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Αφού σταματούσαν και κάναν τη δουλειά τους υστερούσαν σε αίσθηση και όχι σε αποτελεσματικότητα οπότε ακούγεσαι κακός αν τα λές κακά φρένα! (και δεν έχουμε αναφέρει τίποτα για αντοχή στη χρήση που είναι ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό κατά την περιγραφή της λειτουργίας των φρένων ή για ρυθμισιμότητα και προοδευτικότητα τα οποία μάλλον αποτελούν υποενότητες της αίσθησης).
                            Δεν καταλαβαίνω σε τι έφερναν σε φρένα ποδηλάτου τα οποία θα έλεγα έχουν καλή αίσθηση αλλά μέτρια ρυθμισιμότητα και ακόμα πιο μέτρια αποτελεσματικότητα!

                            Σχετικά με την αίσθηση ένιωσα την έλλειψή της όταν οδήγησα το Corsa. Πολύ αποτελεσματικά και δυνατά αλλά δεν νιώθεις τίποτα και δεν μπορείς να έχεις καμία προοδευτικότητα.
                            Τα ταμπούρα πίσω δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό, αν είναι καλής κατασκευής και το σύστημα καλά σχεδιασμένο δεν είναι ποροβληματικά. Είχα πολυετή εμπειρία με την BMW 318i Ε36, από τις πρώτες με ταμπούρα πίσω και ποτέ δεν αισθάνθηκα άσχημα ή ανησύχησα, αποτελεσματικά, δυνατά αλλά προοδευτικά και ακούραστα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimitris_uk last edited by

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                              Αφού σταματούσαν και κάναν τη δουλειά τους υστερούσαν σε αίσθηση και όχι σε αποτελεσματικότητα οπότε ακούγεσαι κακός αν τα λές κακά φρένα! (και δεν έχουμε αναφέρει τίποτα για αντοχή στη χρήση που είναι ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό κατά την περιγραφή της λειτουργίας των φρένων ή για ρυθμισιμότητα και προοδευτικότητα τα οποία μάλλον αποτελούν υποενότητες της αίσθησης).
                              Δεν καταλαβαίνω σε τι έφερναν σε φρένα ποδηλάτου τα οποία θα έλεγα έχουν καλή αίσθηση αλλά μέτρια ρυθμισιμότητα και ακόμα πιο μέτρια αποτελεσματικότητα!

                              Ναι αλλά φαντάσου το αυτοκίνητό σου με φρένα ποδηλάτου...
                              Αν νομίζεις ότι εγώ είμαι κακός πρέπει να ακούσεις τον (πρόην) ιδιοκτήτη του! Εκεί να δείς θάψιμο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • B
                                bts last edited by

                                Σχετικά με τη σύγκριση ταμπούρων - δισκόφρενων...

                                Σωστά ειπώθηκε πως τα ταμπούρα δεν έχουν την αντοχή των δισκόφρενων στην θερμοκρασία. Δεν έχουν όμως και την γραμμικότητα που έχουν τα δισκόφρενα. Στα δισκόφρενα, το φρενάρισμα είναι πολύ πιο ελεγχόμενο. Το ταμπούρο τείνει να μπλοκάρει πιο απότομα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • T
                                  tazz last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                  Σχετικά με την αίσθηση ένιωσα την έλλειψή της όταν οδήγησα το Corsa. Πολύ αποτελεσματικά και δυνατά αλλά δεν νιώθεις τίποτα και δεν μπορείς να έχεις καμία προοδευτικότητα.
                                  Τα ταμπούρα πίσω δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό, αν είναι καλής κατασκευής και το σύστημα καλά σχεδιασμένο δεν είναι ποροβληματικά.

                                  τα φρένα του corsa μού δίνουν κι εμένα μια αίσθηση on/off, και πέραν τούτου καμία προοδευτικότητα. είναι όντως πολύ δυνατά όμως, και βοηθάνε να οδηγήσεις λίγο πιο 'παιχνιδιάρικα' σε δρόμο με σεβαστό πλάτος αλλά μου προκαλούν ανασφάλεια για απανωτά δυνατά φρεναρίσματα. θυμάμαι μια κατάβαση στο πόρτο γερμενό, όπου πριν από κάθε στροφή αισθανόμουν όλο και μικρότερη τη συμβολή των φρένων (λόγω ταμπούρων πίσω, υποθέτω), με αποτέλεσμα στο τέλος να θέλω να μειώσω ρυθμό για να μη χρειάζεται να φρενάρω τόσο έντονα. στην ίδια διαδρομή με το 307, τα φρένα παραμένουν σε όλη τη διάρκεια της βόλτας άψογα τόσο σε αίσθηση όσο και σε αποτελεσματικότητα. ίσως να προτιμούσα πιο 'επιλεκτική' (=αυστηρή) εμπλοκή του abs σε κάποιες περιπτώσεις (α, και να μην τσίριζαν τόσο πολύ τα τακάκια ), κατά τα άλλα όμως σου εμπνέουν τη σιγουριά ότι ελέγχεις ανά πάσα στιγμή τους ρυθμούς επιβράδυνσης του αυτοκινήτου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • S
                                    sharpshooter last edited by

                                    Σχετικά με τη σύγκριση ταμπούρων - δισκόφρενων. Στα αυτοκίνητα ολοένα και περισσότερο χρησιμοποιούμε δισκόφρενα. Στα φορτηγά όμως χχρησιμοποιούνται ακόμα ταμπούρα. Μήπως η διαφορά έχει να κάνει με τη μάζα του οχήματος; Δηλαδή μεγάλες μάζες 'προτιμάνε' ταμπούρα ενώ οι μικρές δισκόφρενα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
                                      Στα φορτηγά όμως χχρησιμοποιούνται ακόμα ταμπούρα. Μήπως η διαφορά έχει να κάνει με τη μάζα του οχήματος;

                                      Έναν λόγο που είχα δεί κάπου κάποτε: Oι μεγάλες μάζες θέλουν μεγάλες επιφάνειες τριβής οπότε τα ταμπούρα είναι πιο κατάλληλα. Οι πιέσεις που θα χρειάζονταν να ασκηθούν σε τακάκια σε δισκόφρενα είναι τόσο μεγάλες που το όλο σύστημα θα ήταν πολύπλοκο, ακριβό και αναξιόπιστο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        obelix last edited by

                                        Ο χρήστης Grand Tourismo έγραψε:
                                        Έμαθα δυστυχώς ότι στο saxo (τριμπούλονο) δεν μπαίνει τίποτα άλλο εκτός από κιτ brembo (δισκοι + τακάκια) ,ίδιoi δίσκοι αλλά brembo.
                                        Τι λέτε αξίζει?

                                        Επίτρεψε μου να διαφωνησω με αυτή την άποψη, στο τριμπούλονο μπαίνουν φρένα από VTS -Rallye γιατί πέρα απ' το μουαγιέ δεν υπάρχει άλλη διαφορά στο γόνατο. Μπαίνουν ακόμη και σε δεκατριάρες ζάντες.
                                        Πάντως με καλύτερα υλικά τριβής σίγουρα βλέπεις διαφορές!
                                        Αν μεας πεις και τιμή θα δούμε αν αξίζει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • K
                                          kleisj last edited by

                                          Σε Corsa 1.4 Joy μοντελο 93 της μητερας μου στα 40.000 χλμ ειχα αντικαταστησει τους μπροστινους αεριζομενους δισκους του εργοστασιου με δισκους τρυπιτους χαραχτους Tarrox κ τακακια της Tarrox . Η διαφορα ηταν εως εκπληκτικη.
                                          Μπορουσα να παω σαφεστατα πιο γρηγορα. Οταν το παρακανα ζεσταινοντουσαν κ επεφτε η αποδοση. Βεβαια δεν ειχα βαλει σωληνακια υψηλης ουτε πιο καλα υγρα φρενων για να δω κ αλλες διαφορες κ να μειωθει το 'βρασιμο'. Παρολαυτα στα πολλα χιλιομετρα οταν φρεναρα δυνατα η επιβραδυνση ηταν προοδευτικη κ εντυπωσιακη. Δηλαδη δεν ηταν δυνατο το γονατισμα απο την αρχη του δυνατου φρεναρισματος αλλα γινοταν δυνατο ως πολυ δυνατο κατα την διαρκεια. Το αυτοκινητο επειδη ηταν κ με αμορτισερ του εργοστασιου στην κυριολεξια βυθιζοταν κ νομιζα οτι θα σηκωθουν οι πισω τροχοι στον αερα!

                                          Ερωτηση.
                                          Ποιες οι διαφορες απο τους απλους δισκους, οι τρυπιτοι, οι χαραχτοι, οι τρυπιτοι χαραχτοι; Τι κακο κ τι καλο κανουν στα τακακια, κ τι παστα τακακια απαιτουν ο καθενας ξεχωριστα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • A
                                            alexx last edited by

                                            Εγώ έχω ibiza '92 και ταμπούρα πίσω φυσικά. Φρενάρει πολύ καλά μόνο όταν ζεσταθεί επαρκώς. Τότε νιώθεις πολύ προοδευτικό φρενάρισμα (νιώθεις ότι τα φρένα έχουν φτιαχτεί απλά για ένα γερό φρενάρισμα πανικού και μόνο...)
                                            Οταν είναι κρύα ή έχουν υπερθερμανθεί (υπερθερμαίνονται γρήγορα) τότε υπάρχει προβληματάκι...
                                            Λέω να βάλω δίσκους πίσω ή να αλλάξω τους μπροστά με τους δίσκους του μοντέλου 1.5 με τα 100 άλογα (23 πόντοι του δικού μου, 25 του 1.5)

                                            Επίσης σκέφτομαι μήπως βάλω διάτρητους μπροστά και τους παλιούς να τους βάλουν πίσω...

                                            Εσείς τι προτείνετε; Το οικονομικό ζήτημα με ενδιαφέρει πολύ επίσης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 2 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr