Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf 1.4 TSI DSG vs Skoda Octavia 5 1.4 TSI DSG
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf 1.4 TSI DSG vs Skoda Octavia 5 1.4 TSI DSG
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    71
    399
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jntaras last edited by

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      ε γενικα εχουν ακουστει και εδω διασπαρτα σχολια για την αξιοπιστια του dsg. Μαλιστα και ο **κ. Καβουρας **ειχε ενα θεματακι αν δεν κανω λαθος με το δικο του στο Α3. Αν δεν κανω λαθος ειναι το ιδιο κιβωτιο περιπου.

      να ση.....

      ΥΓ:Το 'κάβουρας' είναι nickname

      To νεο σου αβαταρ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης jntaras έγραψε:

        ε γενικα εχουν ακουστει και εδω διασπαρτα σχολια για την αξιοπιστια του dsg. Μαλιστα και ο **κ. Καβουρας **ειχε ενα θεματακι αν δεν κανω λαθος με το δικο του στο Α3. Αν δεν κανω λαθος ειναι το ιδιο κιβωτιο περιπου.

        να ση.....

        ΥΓ:Το 'κάβουρας' είναι nickname

        To νεο σου αβαταρ

        done.

        ποιός είναι αυτός που έχει το Μπομπ-σφουγγαράκι avatar να πάμε να παίξουμε μαζί?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          λίγο χοντρούλης είσαι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jntaras last edited by

            Με γεια Καβουρα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:
              λίγο χοντρούλης είσαι

              είναι απλά λίγο εύσωμος (βλέπε ατάκα 'Οβελίξ' )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eleos last edited by

                Το superb τι διαφορες εχει με το octavia 5? Ειναι πιο ανετο και πολυτελες?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  neos last edited by

                  Είναι άλλη κατηγορία. Τα έχει όλα στο περισσότερο

                  Περισσότεροι χώροι, ποιότητα, άνεση, βάρος, μέγεθος και φυσικά... τιμή

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης eleos έγραψε:
                    Το superb τι διαφορες εχει με το octavia 5? Ειναι πιο ανετο και πολυτελες?

                    ανήκουν σε άλλες κατηγορίες.
                    Το Superb ανήκει στην κατηγορία της E-class, 5-series, A6 (με 5+ μέτρα μήκος ) ενώ το Octavia5 στην κατηγορία του Α4/3-series/C-class (με 4,5+ μέτρα μήπως ).

                    Θεωρητικά (και μάλλον πρακτικά) αφού το SuperB είναι μια κατηγορία πάνω από το octaviα, λογικό είναι να είναι και πιο πολυτελές και πιο προσεγμένο εσωτερικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bibendum last edited by

                      το χει ξαναχρησιμοποιηση και ο αλλος το κ. Καβουρας γι αυτο το ειπα και γω...χεχε..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης bibendum έγραψε:
                        το χει ξαναχρησιμοποιηση και ο αλλος το κ. Καβουρας γι αυτο το ειπα και γω...χεχε..

                        Άσε με να μαντέψω...CLAB?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tzouvar last edited by

                          Αδερφε καλημέρα, ειμαι και γω περίπου στην ίδια φαση...
                          ποσο συχνά θα χρησημοποιείς τα επιπλέων 200 λίτρα του χώρου αποσκευών? το λέω αυτό γιατί καθε μέρα θα πρέπει να παρκάρεις το 4,5 μέτρα αυτοκ.
                          Μπορείς να επιλέξεις το golf και όποτε θες να βάζεις μία μπαγκαζιέρα οροφης και να εισαι κύριος!!!
                          αυτά απο μένα έτσι για να σε προβληματήσω περισσότερο!!!sorry!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannisb last edited by

                            Τα 4,57 μέτρα του Octavia διαφέρουν κατά 37 εκατοστά από τα 4,2 του Golf. Διαφορά +8,8%.

                            Τα 560 λίτρα του Octavia διαφέρουν κατά 210 λίτρα από τα 350 του Golf. Διαφορά +60%.

                            Μπαγκαζιέρες οροφής με 140-160 χλμ/ω στην Εθνική (ή στην Εγνατία) σε ταξίδια 5, 6, 8 ωρών είναι ψιλομπέρδεμα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tzouvar last edited by

                              Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
                              Τα 4,57 μέτρα του Octavia διαφέρουν κατά 37 εκατοστά από τα 4,2 του Golf. Διαφορά +8,8%.

                              Τα 560 λίτρα του Octavia διαφέρουν κατά 210 λίτρα από τα 350 του Golf. Διαφορά +60%.

                              Μπαγκαζιέρες οροφής με 140-160 χλμ/ω στην Εθνική (ή στην Εγνατία) σε ταξίδια 5, 6, 8 ωρών είναι ψιλομπέρδεμα...

                              ποσες φορες το χρονο θες 560 λιτρα αποσκευων??
                              ποσες φορες το χρονο βρησκεις χωρο που το αυτοκ. χωραει ισα ισα για να παρκαρεις??
                              και τι εννοεις ψιλομπερδεμα στην εθνικη με μπαγαζιερα??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannisb last edited by

                                Ο χρήστης tzouvar έγραψε:
                                ποσες φορες το χρονο θες 560 λιτρα αποσκευων??

                                Ακόμη κι αν είναι πολύ λίγες αυτές οι φορές (που για μένα ΔΕΝ είναι πολύ λίγες), είναι καλύτερα όταν σου χρειαστεί ο χώρος να ΜΗΝ τον έχεις...;

                                ποσες φορες το χρονο βρησκεις χωρο που το αυτοκ. χωραει ισα ισα για να παρκαρεις??

                                Δεν θα διαφωνήσω ότι όσο πιο μικρό είναι το μήκος του οχήματος τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να βρεις θέση στάθμευσης σε 'πηγμένες' περιοχές. Αυτός όμως σίγουρα δεν είναι λόγος για μένα να στερούμαι την άνεση και τους χώρους που μου προσφέρουν τα αμαξώματα των 4,5 μέτρων.
                                Προσωπικά αποφεύγω να κυκλοφορώ με αμάξι εκεί όπου ΔΕΝ υπάρχει χώρος για παρκάρισμα. Και μιας και ΔΕΝ έχω (ούτε επιθυμώ) 'δεύτερο' αμάξι 'πόλης', προτιμώ πόδια, ποδήλατο, μηχανάκι, μετρό, ΗΣΑΠ.

                                και τι εννοεις ψιλομπερδεμα στην εθνικη με μπαγαζιερα??

                                Τι άλλο από αεροδυναμική αντίσταση, θόρυβο, αύξηση κατανάλωσης, (επικίνδυνη) μετατόπιση κέντρου βάρους προς τα πάνω, άβολη θέση για φόρτωση ογκωδών αντικειμένων (που ΔΕΝ θα έχουν χωρέσει στα 350 λίτρα του hatch-back)... μάλλον ΧΟΝΤΡΟ-μπέρδεμα έπρεπε να γράψω καλύτερα.
                                Και κάτι ακόμη. Για σκέψου κάποιον που έχει χρυσοπληρώσει την ηλιοροφή του και, στα ταξίδια με μπαγκαζιέρα, οι επιβάτες αντί για ουρανό βλέπουν από πάνω τους μια μαύρη φάλαινα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tzouvar last edited by

                                  Ο χρήστης GiannisB έγραψε:

                                  ποσες φορες το χρονο θες 560 λιτρα αποσκευων??

                                  Ακόμη κι αν είναι πολύ λίγες αυτές οι φορές (που για μένα ΔΕΝ είναι πολύ λίγες), είναι καλύτερα όταν σου χρειαστεί ο χώρος να ΜΗΝ τον έχεις...;

                                  ποσες φορες το χρονο βρησκεις χωρο που το αυτοκ. χωραει ισα ισα για να παρκαρεις??

                                  Δεν θα διαφωνήσω ότι όσο πιο μικρό είναι το μήκος του οχήματος τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να βρεις θέση στάθμευσης σε 'πηγμένες' περιοχές. Αυτός όμως σίγουρα δεν είναι λόγος για μένα να στερούμαι την άνεση και τους χώρους που μου προσφέρουν τα αμαξώματα των 4,5 μέτρων.
                                  Προσωπικά αποφεύγω να κυκλοφορώ με αμάξι εκεί όπου ΔΕΝ υπάρχει χώρος για παρκάρισμα. Και μιας και ΔΕΝ έχω (ούτε επιθυμώ) 'δεύτερο' αμάξι 'πόλης', προτιμώ πόδια, ποδήλατο, μηχανάκι, μετρό, ΗΣΑΠ.

                                  και τι εννοεις ψιλομπερδεμα στην εθνικη με μπαγαζιερα??

                                  Τι άλλο από αεροδυναμική αντίσταση, θόρυβο, αύξηση κατανάλωσης, (επικίνδυνη) μετατόπιση κέντρου βάρους προς τα πάνω, άβολη θέση για φόρτωση ογκωδών αντικειμένων (που ΔΕΝ θα έχουν χωρέσει στα 350 λίτρα του hatch-back)... μάλλον ΧΟΝΤΡΟ-μπέρδεμα έπρεπε να γράψω καλύτερα.
                                  Και κάτι ακόμη. Για σκέψου κάποιον που έχει χρυσοπληρώσει την ηλιοροφή του και, στα ταξίδια με μπαγκαζιέρα, οι επιβάτες αντί για ουρανό βλέπουν από πάνω τους μια μαύρη φάλαινα...

                                  μπορεί να είναι οικολόγος!!!
                                  anyway,δεν εχεις αδικο σε αυτα που λες...
                                  απλα προτείνω μια αναλλακτηκη σκέψη.
                                  εγω πηγαινω καθα μερα στη δουλεία με το αυτοκ.ουτε parking σπιτι, ουτε πουθενα...
                                  διακοπες παω συνηθως σε νησί...
                                  όπως βλεπεις η κάθε περιπτωση είναι διαφορετική!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimostolmaidis last edited by

                                    Επιτρέψτε μου να ρωτήσω τα εξής: έχω οικογένεια με ένα μικρό παιδί και θέλω να αγοράσω αμάξι.Είδα το passat 1.4 tsi R-Line και έπαθα την πλάκα μου. Είδα και το skoda octavia 5 και το skoda superb. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα μία απάντηση με το χέρι στην καρδιά. Ποιο από τα παραπάνω τρία να επιλέξω?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostask106 last edited by

                                      [quote/
                                      ποσες φορες το χρονο θες 560 λιτρα αποσκευων??
                                      ποσες φορες το χρονο βρησκεις χωρο που το αυτοκ. χωραει ισα ισα για να παρκαρεις??
                                      και τι εννοεις ψιλομπερδεμα στην εθνικη με μπαγαζιερα??[/quote]

                                      Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο. Δεν θα φορτωθώ μια 'μαούνα' καθημερινά για ένα χώρο αποσκευών που θα χρησιμοποιήσω 3-4-5 φορές τον χρόνο (γιατί μόνο σε ταξίδια θα τον εκμεταλευτείς) κι ενώ μπορώ να βολευτώ με μπαγκαζιέρα οροφής.
                                      Αν βέβαια έχεις παρκινγκ καθώς και δεσμευμένη θέση παρκαρίσματος σε κάθε προορισμός σου τότε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannisb last edited by

                                        Παίδες, αν δεν υπήρχαν δεκάδες διαφορετικοί τρόποι (και τόποι) ζωής/κατοικίας/μετακίνησης/διακοπών κλπ. δεν θα υπήρχαν και δεκάδες τύποι αμαξωμάτων αυτοκινήτων. Οπότε, εν τέλει, ο καθένας διαλέγει αυτό που του ταιριάζει, ΑΡΚΕΙ να έχει σκεφτεί σωστά και ώριμα πριν διαλέξει... και όχι να 'χει παρασυρθεί απ' αυτό που πήρε ο γείτονας.

                                        @ dimostolmaidis Δήμο, κατ' αρχήν να υποθέσω ότι και τα τρία αμάξια σε ενδιαφέρουν με τον ΟΛΟΪΔΙΟ 1.4 TSi κινητήρα (κρίνοντας από το Passat που μόνο εκεί αναφέρεις κυβισμό), οπότε σε ιπποδύναμη και ροπή είμαστε σχεδόν στα ίδια, και στην κατανάλωση κάτι ψιλο-διαφορές. Από χώρο αποσκευών και τα τρία είναι σχεδόν ολόιδια (560/565 λίτρα). Υπάρχουν όμως και κάμποσες βασικές διαφορές. Ορίστε οι διαφορές τους, σύμφωνα με το εργαλείο σύγκρισης των 4Τροχών. Απ' αυτές, ξεχωρίζω και βάζω εδώ κάτω τις πιο (κατά τη γνώμη μου) ΒΑΣΙΚΕΣ :

                                        ___________Επιτάχυνση______Βάρος________Μήκος_____Πορτ-Μπαγκάζ____________Τιμή
                                        Passat__________10,5________1330_________4765______Καπάκι_________________23090
                                        Superb__________10,5________1410_________4838______Καπάκι/5η πόρτα________21158
                                        Octavia5_________9,7________1265_________4569______5η πόρτα_______________18089

                                        Εάν ήθελα λογικό κόστος (και βολικό ΜΗΚΟΣ) και καλύτερη επιτάχυνση, ΦΥΣΙΚΑ θα διάλεγα το Octavia, εάν ήθελα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αχανείς χώρους επιβατών (και είχα εξασφαλισμένη θέση πάρκινγ) θα διάλεγα το Suberb, εάν, τέλος, ήθελα (σώνει και καλά) 'Σήμα' στη μάσκα, ε, αναγκαστικά θα διάλεγα το Passat.

                                        @ kostask106 Κώστα, εάν το Octavia είναι 'μαούνα' τότε τα Passat, Octavia, E-Class, Panamera κλπ κλπ. ΤΙ είναι; Υπερωκεάνεια…;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης dimostolmaidis έγραψε:
                                          Επιτρέψτε μου να ρωτήσω τα εξής: έχω οικογένεια με ένα μικρό παιδί και θέλω να αγοράσω αμάξι.Είδα το passat 1.4 tsi R-Line και έπαθα την πλάκα μου. Είδα και το skoda octavia 5 και το skoda superb. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα μία απάντηση με το χέρι στην καρδιά. Ποιο από τα παραπάνω τρία να επιλέξω?

                                          ναι αλλά το passat στο 1.4tsi με το Rline είναι αρκετά πιο ακριβό από το octavia5 ή το SuperB.

                                          ΥΓ:προσωπικά θα πήγαινα στο passat, αλλά έχει σημασία και πόσα 'τολμάς' να διαθέσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Εναλλακτικά του Passat υπάρχει και το Jetta.
                                            Όλη η ουσία με επιπλέον χαμηλότερη τιμή, ευελιξία σε πόλη και παρκάρισμα και πίσω κάθισμα για 5 χωρίς το κεντρικό τούνελ της τετρακίνησης και την υπερμεγέθη κονσόλα που αφαιρούν πολύτιμο χώρο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr