-
αλλος και αυτος ο κινητηρας....παντως φιλος δοκιμασε το leon με twincharger και ειπε πως η αποκρυση σε συγκριση με το ατμοσφαιρικο του ηταν για κλαματα....... ψευτικο τελειως ...καμια αισθηση σπορ αυτοκινητου απο τον κινητηρα....ηταν ο 120 αρης.
απο την αλλη το να βαζεις δυο εκδιαμετρου διαφορετικες φιλοσοφιες ''πουσαρισματος'' ενος μοτερ μαζι και να λειτουργουν σωστα με εκπλησει αλλα και με τρομαζει.
δηλ προτιμω ενα μεγαλο τουρμπο που το αλλαζω και τελειωνει η δουλεια παρα αυτα....
και αν ειναι ετσι με καταναλωση και τα λοιπα....
ρε σεις ας αλλαξουμε επιτελους καυσιμο και ας εχουμε πολλα κ.εκ με ατμοσφαιρικα αλογα για να ηρεμισει το κεφαλι μας....ποσο ακομα θα πιεζουμε τα μικρα μοτερ???? -
@106 ο 120άρης δεν είναι twincharger... η καθυστέρηση στην απόκριση οφείλεται κατά 90% στο ηλεκτρονικό γκάζι παρά στο lag της τουρμπίνας η οποία είναι σούπερ μικρή στο συγκεκριμένο μοντέλο και στροφάρει αμέσως
Πάντως νταξ ρε παιδιά μην τρελαθούμε κι όλας ότι τα T-Jet είναι τίποτα μνημειώδη μοτέρ
Όποιος τα θεωρεί γραμμικά και χωρίς lag ας οδηγήσει τον THP της BMW-PSA. Δεν λέω για TSI και twincharger γιατί είναι μπρίκια σε απόκριση μπροστά στον THP.Ας μιλάμε με βάση την πραγματικότητα και όχι πως ΘΑ θέλαμε να είναι τα πράγματα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν το περιμενα ουτε εγω να σου πω την αληθεια, φανταζομουνα οτι θα λειτουργει
οπως στα PuntoGT πολυυυ παλαιοτερα, που περιμενες να 'φουσκωσει' η τουρμπινα, μετα
ενοιωθες μια κλωτσια παλευοντας παραλληλα με το τιμονι , και μετα απο 1,500σ.α.λ με 2,000σ.α.λ το πολυ, το 'παρτυ' τελειωνε και το μοτερ κρεμαγε...
Εδω εχει 'παρτυ' απο τις 3,000σ.α.λ παρα κατι, μεχρι και τις 6,000σ.α.λ
Δεν ξερω πως τα καταφεραν, αλλα προσωπικα τους βγαζω το καπελο...Αυτό έψαχνα να μάθω. Ότι δεν έχει το 'ξέσπασμα' του Punto GT.
-
κατσε τι εννοεις δεν ηταν twincharger.... ????ειχε και κομπρεσορα και τουρμπο!!!!πως λεγονται αυτοι οι κινητρες απο το vag ομιλο?
οχι και το φιλαρακι εχει ηλεκτρικο γκαζι αλλα ειναι ατμοσφαιρα...και η διαφορα ηταν χαρακτηριστηκη. -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
κατσε τι εννοεις δεν ηταν twincharger.... ????ειχε και κομπρεσορα και τουρμπο!!!!πως λεγονται αυτοι οι κινητρες απο το vag ομιλο?
οχι και το φιλαρακι εχει ηλεκτρικο γκαζι αλλα ειναι ατμοσφαιρα...και η διαφορα ηταν χαρακτηριστηκη.Κομπρέσσορα και τούρμπο και 120 άλογα δε γίνεται αδερφέ
Είτε 122 ήταν με το μικρό τούρμπο είτε 140+ με κομπρέσσορα και μεγάλο τούρμπο.Lag υπάρχει σε σχέση με το ατμοσφαιρικό αλλά επιβαρύνεται πολύ απ τα ηλεκτρονικά που έχουν ακόμα περισσότερες παραμέτρους στο τούρμπο μοτέρ. Η ίδια η φτερωτή χρειάζεται πολύ μικρό χρόνο για να πιάσει μέγιστο ρυθμό περιστροφής στο 122 μοτέρ.
Η απόκριση στα τούρμπο του VAG σε απότομες μεταβολές του γκαζιού (από φουλ πάτημα να το αφήσεις ή από πούπουλο να το βυθίσεις) είναι ψιλοαπογοητευτική. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Η απόκριση στα τούρμπο του VAG σε απότομες μεταβολές του γκαζιού (από φουλ πάτημα να το αφήσεις ή από πούπουλο να το βυθίσεις) είναι ψιλοαπογοητευτική.
ναι αυτο ισχυει , αν και συνηθιζεται
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Δεν το περιμενα ουτε εγω να σου πω την αληθεια, φανταζομουνα οτι θα λειτουργει
οπως στα PuntoGT πολυυυ παλαιοτερα, που περιμενες να 'φουσκωσει' η τουρμπινα, μετα
ενοιωθες μια κλωτσια παλευοντας παραλληλα με το τιμονι , και μετα απο 1,500σ.α.λ με 2,000σ.α.λ το πολυ, το 'παρτυ' τελειωνε και το μοτερ κρεμαγε...
Εδω εχει 'παρτυ' απο τις 3,000σ.α.λ παρα κατι, μεχρι και τις 6,000σ.α.λ
Δεν ξερω πως τα καταφεραν, αλλα προσωπικα τους βγαζω το καπελο...Αυτό έψαχνα να μάθω. Ότι δεν έχει το 'ξέσπασμα' του Punto GT.
Εχει, αλλα μικροτερο, γιατι αφενως εχει 'βαθος' και μια μεγαλυτερη συνεχεια η παροχη της δυναμης,
αλλα ειναι και το κορυφαιο στησιμο, που κρυβει ενδεχομενες αντιδρασεις που θα ειχε το πλαισιο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν το περιμενα ουτε εγω να σου πω την αληθεια, φανταζομουνα οτι θα λειτουργει
οπως στα PuntoGT πολυυυ παλαιοτερα, που περιμενες να 'φουσκωσει' η τουρμπινα, μετα
ενοιωθες μια κλωτσια παλευοντας παραλληλα με το τιμονι , και μετα απο 1,500σ.α.λ με 2,000σ.α.λ το πολυ, το 'παρτυ' τελειωνε και το μοτερ κρεμαγε...
Εδω εχει 'παρτυ' απο τις 3,000σ.α.λ παρα κατι, μεχρι και τις 6,000σ.α.λ
Δεν ξερω πως τα καταφεραν, αλλα προσωπικα τους βγαζω το καπελο...Αυτό έψαχνα να μάθω. Ότι δεν έχει το 'ξέσπασμα' του Punto GT.
Εχει, αλλα μικροτερο, γιατι αφενως εχει 'βαθος' και μια μεγαλυτερη συνεχεια η παροχη της δυναμης,
αλλα ειναι και το κορυφαιο στησιμο, που κρυβει ενδεχομενες αντιδρασεις που θα ειχε το πλαισιο...Δηλαδή, είναι αισθητά πιο γραμμικό; Ίσως να βοηθούν και τα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα;
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Δεν το περιμενα ουτε εγω να σου πω την αληθεια, φανταζομουνα οτι θα λειτουργει
οπως στα PuntoGT πολυυυ παλαιοτερα, που περιμενες να 'φουσκωσει' η τουρμπινα, μετα
ενοιωθες μια κλωτσια παλευοντας παραλληλα με το τιμονι , και μετα απο 1,500σ.α.λ με 2,000σ.α.λ το πολυ, το 'παρτυ' τελειωνε και το μοτερ κρεμαγε...
Εδω εχει 'παρτυ' απο τις 3,000σ.α.λ παρα κατι, μεχρι και τις 6,000σ.α.λ
Δεν ξερω πως τα καταφεραν, αλλα προσωπικα τους βγαζω το καπελο...Αυτό έψαχνα να μάθω. Ότι δεν έχει το 'ξέσπασμα' του Punto GT.
Εχει, αλλα μικροτερο, γιατι αφενως εχει 'βαθος' και μια μεγαλυτερη συνεχεια η παροχη της δυναμης,
αλλα ειναι και το κορυφαιο στησιμο, που κρυβει ενδεχομενες αντιδρασεις που θα ειχε το πλαισιο...Δηλαδή, είναι αισθητά πιο γραμμικό; Ίσως να βοηθούν και τα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα;
Δεν ειναι τυπου 'φωτοβολιδα', εχει ξεσπασμα αλλα δεν θεωρειται τοσο εντονο, ακριβως επειδη εχει μεγαλυτερη διαρκεια, και επειδη δεν εμφανιζει αντιδρασεις στο πλαισιο,
κυριως λογω στησιματος και μετα λογω ηλεκτρονικων... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ειναι τυπου 'φωτοβολιδα', εχει ξεσπασμα αλλα δεν θεωρειται τοσο εντονο, ακριβως επειδη εχει μεγαλυτερη διαρκεια, και επειδη δεν εμφανιζει αντιδρασεις στο πλαισιο,
κυριως λογω στησιματος και μετα λογω ηλεκτρονικων...Φαντάζομαι πως θα παίζει ρόλο το γεγονός ότι το τούρμπο εδώ 'φουσκώνει' πιο χαμηλά απ'ότι φούσκωνε στο Punto GT.
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Δεν ειναι τυπου 'φωτοβολιδα', εχει ξεσπασμα αλλα δεν θεωρειται τοσο εντονο, ακριβως επειδη εχει μεγαλυτερη διαρκεια, και επειδη δεν εμφανιζει αντιδρασεις στο πλαισιο,
κυριως λογω στησιματος και μετα λογω ηλεκτρονικων...Φαντάζομαι πως θα παίζει ρόλο το γεγονός ότι το τούρμπο εδώ 'φουσκώνει' πιο χαμηλά απ'ότι φούσκωνε στο Punto GT.
Ετσι θυμαμαι και εγω, αλλα εχουν περασει και καμμια 10αρια χρονια απο τοτε
που ειχα δοκιμασει τελευταια, PuntoGT.
Δες τα απο κοντα, γιατι οτι και να σου λεω εγω, εσυ μπορει να εχεις συνηθισει
διαφορετικα την λειτουργια τους... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Η απόκριση στα τούρμπο του VAG σε απότομες μεταβολές του γκαζιού (από φουλ πάτημα να το αφήσεις ή από πούπουλο να το βυθίσεις) είναι ψιλοαπογοητευτική.
ναι αυτο ισχυει , αν και συνηθιζεται
ναι αυτο ακριβως ενιωθε και μια αισθηση οτι ψωφαει πολυ ευκολα καθως ανεβαινουν οι στροφες....(καθολου σπορ δηλ συμπηρωσε)
ηταν το 140 αρι τον πηρα τηλ και ρωτησα . -
παιδια παντως και κατα γενικη ομολογια και οι κινητηρες της VAG ειναι κορυφαιοι και σε αξιπιστια και σε αποδοση και σε καταναλωση...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Η απόκριση στα τούρμπο του VAG σε απότομες μεταβολές του γκαζιού (από φουλ πάτημα να το αφήσεις ή από πούπουλο να το βυθίσεις) είναι ψιλοαπογοητευτική.
ναι αυτο ισχυει , αν και συνηθιζεται
ναι αυτο ακριβως ενιωθε και μια αισθηση οτι ψωφαει πολυ ευκολα καθως ανεβαινουν οι στροφες....(καθολου σπορ δηλ συμπηρωσε)
ηταν το 140 αρι τον πηρα τηλ και ρωτησα .140άρι Leon δεν υπάρχει, γενικώς twincharger leon δεν υπάρχει καθώς είναι ακόμα αποκλειστική πατέντα vw
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
παιδια παντως και κατα γενικη ομολογια και οι κινητηρες της VAG ειναι κορυφαιοι και σε αξιπιστια και σε αποδοση και σε καταναλωση...Ο twincharger είναι τεχνολογικά ξεπερασμένος κινητήρας όπως και να το κάνουμε, κάποιος που ξέρει από μηχανολογία μπορεί να καταλάβει το γιατί.
Πρακτικά η χρήση κομπρέσορα είναι ανόητη για να πετύχεις ειδική ισχύ 114 ίππων(128 στην περίπτωση του Ibiza Cupra) γιατί το ίδιο μπορείς να επιτύχεις μόνο με μια τουρμπίνα. Η διπλή υπερτροφοδότηση είναι χρήσιμη για να πετύχεις ιπποδυνάμεις λόγου χάρη άνω των 200 ίππων από 1.4 λίτρα. Στην περίπτωση της WV και στις διάφορες εκδόσεις του twincharger ο κομπρέσορας είναι άχρηστος, προσθέτει βάρος άνω των 50 κιλών το λιγότερο(αρκεί να δεις πόσο ζυγίζει ένα Golf6 122 και ένα Golf 6 160, ένα PEOS 122 και ένα PEOS 160), είναι πολύπλοκος χωρίς λόγο και αυτό μειώνει την αξιοπιστία, και αυξάνει το κόστος μηχανικής παραγωγής-πώλησης-συντήρησης......Αυτά είναι στοιχειώδη πράγματα και λίγο με απασχολεί ποιός θα συμφωνήσει μαζί μου ή όχι....
Η διπλή υπερτροφοδότηση με κομπρέσορα και τούρμπο είναι ξεπερασμένη.
Αυτή που δεν είναι ξεπερασμένη είναι η διπλή σειριακή υπρτροφοδότηση με τουρμπίνες.
Αλλά και αυτές είναι πολύπλοκες με αυξημένο κόστος και είναι χρήσιμες μόνο για ιπποδυνάμεις άνω των 140ίππων/λίτρο στα βενζινοκίνητα και για 100ίππους/λίτρο στα diesel.
Ακόμα και ο βραβευμένος, τρομάρα τους , τρίλιτρος 35ι της BMW είχε διπλή σειριακή υπερτροφοδότηση για να πετύχει μόνο 102 ίππους ανά λίτρο
Το κατάλαβαν ότι είναι λάθος και πλέον είναι μονοτούρμπινος....και να επρόκειτο για V6 να δεχθώ την διπλή υπερτροφοδότηση, αλλά και σε straight six καταντάει κοτσάνα....έλεος -
Θα ήθελα πολύ να είχα αντοχή να σου εξηγήσω ότι ο κομπρέσσορας δεν συνεισφέρει στην παραγωγή ατίθασων αλόγων παρά μόνο κάνει το αμάξι ικανό να επιταχύνει με 5η και 1000 στροφές.
Ο μόνος λόγος που μπήκε κομπρέσσορας στον πρώτο TSI ήταν γιατί η τουρμπίνα για παραγωγή 170+ ίππων είναι αληθινά μεγάλης διάστασης για 1.4 και δεν μπορεί να περιστραφεί απ τα καυσαέρια του κινητήρα με κάτω από 3000 στροφές. Προκειμένου να αποφύγουν τη δημιουργία ενός μοτέρ αλα Colt CZT όπου δεν πάει βήμα μέχρι τις 3000 και μετά κάνει άλμα θανάτου η ροπή και πάει του σκοτωμού καίγοντας τον άμπακο, έβαλαν τον κομπρέσσορα για να δουλεύει ο κινητήρας χαμηλά χωρίς να ξεσπάει δαιμονισμένα στις 3500 στροφές. Κάτι που συμβαίνει στο CZT. Kάτι που θα συνέβαινε και στον ΤSI χωρίς κομπρεσσέρ αλλά δεν θα ήταν αποδεκτό γιατί ήθελαν να φτιάξουν αμάξι για καθημερινή χρήση.
Αλλά είμαστε σε τόπικ για Punto Abarth το οποίο καραγουστάρω και δεν θέλω να το ρημάξω με off topic αναλύσεις που έχουν ξαναγίνει οπότε κόβω εδώ.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Θα ήθελα πολύ να είχα αντοχή να σου εξηγήσω ότι ο κομπρέσσορας δεν συνεισφέρει στην παραγωγή ατίθασων αλόγων παρά μόνο κάνει το αμάξι ικανό να επιταχύνει με 5η και 1000 στροφές.Ο μόνος λόγος που μπήκε κομπρέσσορας στον πρώτο TSI ήταν γιατί η τουρμπίνα για παραγωγή 170+ ίππων είναι αληθινά μεγάλης διάστασης για 1.4 και δεν μπορεί να περιστραφεί απ τα καυσαέρια του κινητήρα με κάτω από 3000 στροφές. Προκειμένου να αποφύγουν τη δημιουργία ενός μοτέρ αλα Colt CZT όπου δεν πάει βήμα μέχρι τις 3000 και μετά κάνει άλμα θανάτου η ροπή και πάει του σκοτωμού καίγοντας τον άμπακο, έβαλαν τον κομπρέσσορα για να δουλεύει ο κινητήρας χαμηλά χωρίς να ξεσπάει δαιμονισμένα στις 3500 στροφές. Κάτι που συμβαίνει στο CZT. Kάτι που θα συνέβαινε και στον ΤSI χωρίς κομπρεσσέρ αλλά δεν θα ήταν αποδεκτό γιατί ήθελαν να φτιάξουν αμάξι για καθημερινή χρήση.
Αλλά είμαστε σε τόπικ για Punto Abarth το οποίο καραγουστάρω και δεν θέλω να το ρημάξω με off topic αναλύσεις που έχουν ξαναγίνει οπότε κόβω εδώ.
Μικρή σημασία έχει τι πιστεύεις εσύ και όποιος άλλος συμφωνεί μαζί σου και διαφωνεί μαζί μου.
Την απάντηση σου μπορείς να την βρεις στις τεχνικές που προσφέρει ένα GPA SS που επιτυγχάνει 187 ίππους, σε μια Mito QV που κάνει χρήση του MA και αποδίδει 170 ίππους. Αυτά ούτε σκαλοπάτια κάνουν ούτε τίποτα. Και μάλιστα αυτό για την κατανάλωση είναι παπάρια μέντολες....Τα T-jet/TB είναι πιο οικονομικά σε καύσιμο από τα αντίστοιχα TSI, καλά με το 1.4TB MA απέχουν έτη φωτός....
Σε παραπέμπω στις μετρήσεις δοκιμής των 4Τ του τρέχοντος μήνα:
Κατανάλωση συκριτικού δοκιμής στην διαδρομή που έγινε μεταξύ Cupra180, Abarth SS180
Το Cupra σημείωσε μέση 14.9λτ/100χλμ και το SS 14.4λτ/100χλμ....
Μιισό λίτρο λιγότερο ο 1.4Τ-jet.Και για τα Mito, FR, Rallye
13.1lt/100km, 13.3lt/100km και 14lt/100km αντίστοιχα....Θέλεις και την μέση κατανάλωση του τεστ???? Πάρε και αυτήν
SS: 12.4lt/100km
Cupra: 12.7lt/100km
FR: 11.9lt/100km
Mito: 11.3lt/100km
Rallye: 12lt/100kmΒλέπεις ότι εκτός από τα πιο δυνατά μοτέρ είναι και τα πιο οικονομικά σε αντίστοιχες εκδόσεις????
Και όλα αυτά δίχως ακόμη να έχουν έρθει Ελλάδα οι νέοι ΜultiAir....
Δυστυχώς φίλε Νέε αυτή είναι η πραγματικότητα μη διαστρεβλωμένη..... -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Η απόκριση στα τούρμπο του VAG σε απότομες μεταβολές του γκαζιού (από φουλ πάτημα να το αφήσεις ή από πούπουλο να το βυθίσεις) είναι ψιλοαπογοητευτική.
ναι αυτο ισχυει , αν και συνηθιζεται
ναι αυτο ακριβως ενιωθε και μια αισθηση οτι ψωφαει πολυ ευκολα καθως ανεβαινουν οι στροφες....(καθολου σπορ δηλ συμπηρωσε)
ηταν το 140 αρι τον πηρα τηλ και ρωτησα .140άρι Leon δεν υπάρχει, γενικώς twincharger leon δεν υπάρχει καθώς είναι ακόμα αποκλειστική πατέντα vw
oxi re neos το ρωτησα το παιδι και λεει ετσι του ειπε ο πωλητης ...ηταν κομπρεσορας -τουρμπο.....
μηπως κανεις λαθος?????
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines
ολο το group τους ιδιους κινητηρες χρησιμοποιει. -
Οχι το λεον δεν εχει ΤWINcharger....το μονο σεατ που εχει twin ειναι το νεο Κουπρα.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Οχι το λεον δεν εχει ΤWINcharger....το μονο σεατ που εχει twin ειναι το νεο Κουπρα.σιγουρα ρε παιδες>/?
τοσο βλαμενος ηταν ο πωλητης?
πωλητες σ λεει μετα
Fiat Grande Punto ABARTH