Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Xάσμα γενεών... στο τιμόνι
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Xάσμα γενεών... στο τιμόνι
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    23
    48
    205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris_uk last edited by

      Από την εφημερίδα 'Τα Νέα':

      Οι νέοι πατάνε γκάζι στο πορτοκαλί, οι μεγαλύτεροι πατάνε φρένο

      Με ξένους στην ίδια... άσφαλτο μοιάζουν οι νέοι - σε ηλικία - και οι μεγαλύτεροι Έλληνες οδηγοί. H διαφορά νοοτροπίας, όπως αποδεικνύει έρευνα της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας, όχι μόνο είναι υπαρκτή αλλά σε ορισμένα ζητήματα είναι και μεγάλη.

      Έτσι, το 71% των Ελλήνων οδηγών ηλικίας 18 έως 28 ετών, που ρωτήθηκαν στα πλαίσια της έρευνας, απάντησαν ότι κάθε φορά που βλέπουν πορτοκαλί φανάρι, αντί να ελαττώσουν ταχύτητα όπως προστάζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας πατάνε γκάζι προκειμένου να μην τους πιάσει κόκκινο. Από τους οδηγούς ηλικίας 50 ετών και πάνω, το 76% δήλωσε πάλι ότι στη θέα του πορτοκαλί φαναριού το πόδι τους πάει αυτόματα στο φρένο.

      «Οι μεγαλύτερες ηλικίες έχουν περισσότερο ανεπτυγμένη την αίσθηση του φόβου», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος κ. Γιώργος Γιαννής. H έρευνα είναι ενδεικτική.

      Αδιαφορούν για τα όρια

      Οι νέοι δηλώνουν ότι... αδιαφορούν για τα όρια ταχύτητας (σε ποσοστό 84%), ότι η αριστερή λωρίδα στις εθνικές οδούς είναι αυτή που κυρίως χρησιμοποιούν (64%) και ότι δεν λαμβάνουν σοβαρά υπ' όψιν τους το σήμα «Στοπ» (64%). Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πάλι δεν κορνάρουν συχνά (66%), μοιάζουν να μη βιάζονται καθόλου (σε ποσοστό 54% κινούνται με ταχύτητα χαμηλότερη από τα όρια), δεν προσπερνούν τα μέσα μεταφοράς (59%) και δεν εγκαταλείπουν τη μεσαία λωρίδα στους αυτοκινητοδρόμους (79%).

      «Τα στοιχεία έχουν διπλή ανάγνωση», λέει ωστόσο ο συγκοινωνιολόγος κ. Γιώργος Γιαννής. «Ένας μεγαλύτερος σε ηλικία οδηγός που κινείται στη μεσαία λωρίδα της εθνικής οδού με 50 χιλιόμετρα την ώρα είναι το ίδιο επικίνδυνος με έναν που κινείται στην αριστερή με 140». Όπως εξηγεί ο ιδιοκτήτης Σχολής Οδηγών κ. Γιώργος Μανουσάκης, «οι ηλικιωμένοι έμαθαν να οδηγούν σε τελείως διαφορετικές συνθήκες. Σε εποχές όπου οι λεωφόροι ήταν άδειοι από αυτοκίνητα».

      Ρισκάρουν στον δρόμο

      Σύμφωνα με την Τροχαία πάντως, οι οδικές συνήθειες των νέων είναι πιθανόν να προκαλέσουν τροχαία ατυχήματα. «Η ριψοκίνδυνη οδήγηση των νεαρών οδηγών είναι βασικός παράγοντας εμπλοκής τους σε συγκρούσεις με άλλα οχήματα», υποστηρίζουν άντρες της Τροχαίας. «Οι οδηγοί νεαρής ηλικίας είναι φυσικό να ρισκάρουν στον δρόμο πιο εύκολα από ό,τι οι οδηγοί μεγαλύτερης ηλικίας. Δεν σημαίνει όμως πως δεν είναι καλοί και ικανοί οδηγοί. Καλός οδηγός είναι αυτός που ανεξαρτήτως ηλικίας τηρεί τον κώδικα», υπογραμμίζει ο κ. Γιαννής.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris_uk last edited by

        Από την εφημερίδα 'Τα Νέα':

        Οι νέοι πατάνε γκάζι στο πορτοκαλί, οι μεγαλύτεροι πατάνε φρένο

        Με ξένους στην ίδια... άσφαλτο μοιάζουν οι νέοι - σε ηλικία - και οι μεγαλύτεροι Έλληνες οδηγοί. H διαφορά νοοτροπίας, όπως αποδεικνύει έρευνα της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας, όχι μόνο είναι υπαρκτή αλλά σε ορισμένα ζητήματα είναι και μεγάλη.

        Έτσι, το 71% των Ελλήνων οδηγών ηλικίας 18 έως 28 ετών, που ρωτήθηκαν στα πλαίσια της έρευνας, απάντησαν ότι κάθε φορά που βλέπουν πορτοκαλί φανάρι, αντί να ελαττώσουν ταχύτητα όπως προστάζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας πατάνε γκάζι προκειμένου να μην τους πιάσει κόκκινο. Από τους οδηγούς ηλικίας 50 ετών και πάνω, το 76% δήλωσε πάλι ότι στη θέα του πορτοκαλί φαναριού το πόδι τους πάει αυτόματα στο φρένο.

        «Οι μεγαλύτερες ηλικίες έχουν περισσότερο ανεπτυγμένη την αίσθηση του φόβου», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος κ. Γιώργος Γιαννής. H έρευνα είναι ενδεικτική.

        Αδιαφορούν για τα όρια

        Οι νέοι δηλώνουν ότι... αδιαφορούν για τα όρια ταχύτητας (σε ποσοστό 84%), ότι η αριστερή λωρίδα στις εθνικές οδούς είναι αυτή που κυρίως χρησιμοποιούν (64%) και ότι δεν λαμβάνουν σοβαρά υπ' όψιν τους το σήμα «Στοπ» (64%). Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πάλι δεν κορνάρουν συχνά (66%), μοιάζουν να μη βιάζονται καθόλου (σε ποσοστό 54% κινούνται με ταχύτητα χαμηλότερη από τα όρια), δεν προσπερνούν τα μέσα μεταφοράς (59%) και δεν εγκαταλείπουν τη μεσαία λωρίδα στους αυτοκινητοδρόμους (79%).

        «Τα στοιχεία έχουν διπλή ανάγνωση», λέει ωστόσο ο συγκοινωνιολόγος κ. Γιώργος Γιαννής. «Ένας μεγαλύτερος σε ηλικία οδηγός που κινείται στη μεσαία λωρίδα της εθνικής οδού με 50 χιλιόμετρα την ώρα είναι το ίδιο επικίνδυνος με έναν που κινείται στην αριστερή με 140». Όπως εξηγεί ο ιδιοκτήτης Σχολής Οδηγών κ. Γιώργος Μανουσάκης, «οι ηλικιωμένοι έμαθαν να οδηγούν σε τελείως διαφορετικές συνθήκες. Σε εποχές όπου οι λεωφόροι ήταν άδειοι από αυτοκίνητα».

        Ρισκάρουν στον δρόμο

        Σύμφωνα με την Τροχαία πάντως, οι οδικές συνήθειες των νέων είναι πιθανόν να προκαλέσουν τροχαία ατυχήματα. «Η ριψοκίνδυνη οδήγηση των νεαρών οδηγών είναι βασικός παράγοντας εμπλοκής τους σε συγκρούσεις με άλλα οχήματα», υποστηρίζουν άντρες της Τροχαίας. «Οι οδηγοί νεαρής ηλικίας είναι φυσικό να ρισκάρουν στον δρόμο πιο εύκολα από ό,τι οι οδηγοί μεγαλύτερης ηλικίας. Δεν σημαίνει όμως πως δεν είναι καλοί και ικανοί οδηγοί. Καλός οδηγός είναι αυτός που ανεξαρτήτως ηλικίας τηρεί τον κώδικα», υπογραμμίζει ο κ. Γιαννής.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris_uk last edited by

          Από την εφημερίδα 'Τα Νέα':

          Οι νέοι πατάνε γκάζι στο πορτοκαλί, οι μεγαλύτεροι πατάνε φρένο

          Με ξένους στην ίδια... άσφαλτο μοιάζουν οι νέοι - σε ηλικία - και οι μεγαλύτεροι Έλληνες οδηγοί. H διαφορά νοοτροπίας, όπως αποδεικνύει έρευνα της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας, όχι μόνο είναι υπαρκτή αλλά σε ορισμένα ζητήματα είναι και μεγάλη.

          Έτσι, το 71% των Ελλήνων οδηγών ηλικίας 18 έως 28 ετών, που ρωτήθηκαν στα πλαίσια της έρευνας, απάντησαν ότι κάθε φορά που βλέπουν πορτοκαλί φανάρι, αντί να ελαττώσουν ταχύτητα όπως προστάζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας πατάνε γκάζι προκειμένου να μην τους πιάσει κόκκινο. Από τους οδηγούς ηλικίας 50 ετών και πάνω, το 76% δήλωσε πάλι ότι στη θέα του πορτοκαλί φαναριού το πόδι τους πάει αυτόματα στο φρένο.

          «Οι μεγαλύτερες ηλικίες έχουν περισσότερο ανεπτυγμένη την αίσθηση του φόβου», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος κ. Γιώργος Γιαννής. H έρευνα είναι ενδεικτική.

          Αδιαφορούν για τα όρια

          Οι νέοι δηλώνουν ότι... αδιαφορούν για τα όρια ταχύτητας (σε ποσοστό 84%), ότι η αριστερή λωρίδα στις εθνικές οδούς είναι αυτή που κυρίως χρησιμοποιούν (64%) και ότι δεν λαμβάνουν σοβαρά υπ' όψιν τους το σήμα «Στοπ» (64%). Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πάλι δεν κορνάρουν συχνά (66%), μοιάζουν να μη βιάζονται καθόλου (σε ποσοστό 54% κινούνται με ταχύτητα χαμηλότερη από τα όρια), δεν προσπερνούν τα μέσα μεταφοράς (59%) και δεν εγκαταλείπουν τη μεσαία λωρίδα στους αυτοκινητοδρόμους (79%).

          «Τα στοιχεία έχουν διπλή ανάγνωση», λέει ωστόσο ο συγκοινωνιολόγος κ. Γιώργος Γιαννής. «Ένας μεγαλύτερος σε ηλικία οδηγός που κινείται στη μεσαία λωρίδα της εθνικής οδού με 50 χιλιόμετρα την ώρα είναι το ίδιο επικίνδυνος με έναν που κινείται στην αριστερή με 140». Όπως εξηγεί ο ιδιοκτήτης Σχολής Οδηγών κ. Γιώργος Μανουσάκης, «οι ηλικιωμένοι έμαθαν να οδηγούν σε τελείως διαφορετικές συνθήκες. Σε εποχές όπου οι λεωφόροι ήταν άδειοι από αυτοκίνητα».

          Ρισκάρουν στον δρόμο

          Σύμφωνα με την Τροχαία πάντως, οι οδικές συνήθειες των νέων είναι πιθανόν να προκαλέσουν τροχαία ατυχήματα. «Η ριψοκίνδυνη οδήγηση των νεαρών οδηγών είναι βασικός παράγοντας εμπλοκής τους σε συγκρούσεις με άλλα οχήματα», υποστηρίζουν άντρες της Τροχαίας. «Οι οδηγοί νεαρής ηλικίας είναι φυσικό να ρισκάρουν στον δρόμο πιο εύκολα από ό,τι οι οδηγοί μεγαλύτερης ηλικίας. Δεν σημαίνει όμως πως δεν είναι καλοί και ικανοί οδηγοί. Καλός οδηγός είναι αυτός που ανεξαρτήτως ηλικίας τηρεί τον κώδικα», υπογραμμίζει ο κ. Γιαννής.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xtkz last edited by

            Γελαω γιατι εχουν ακουστει τοσες φορες που γινομαστε γραφικοι μερικες φορες...

            Η αλη8εια οπως παντα βρισκεται καπου στη μεση..

            Κ μια παρατηρηση: Καλός οδηγός ΔΕΝ είναι αυτός που ανεξαρτήτως ηλικίας τηρεί τον κώδικα, αυτος ειναι ο ΣΩΣΤΟΣ οδηγος...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Εγώ πάλι μπερδεύτηκα Είμαι νέος ή γέρος;

              Κόκκινα και STOP δεν περνάω ποτέ, αλλά με τα όρια ταχύτητας δεν έχω και πολύ καλές σχέσεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                Εγώ πάλι μπερδεύτηκα Είμαι νέος ή γέρος;

                Κόκκινα και STOP δεν περνάω ποτέ, αλλά με τα όρια ταχύτητας δεν έχω και πολύ καλές σχέσεις

                Είσαι αγέραστος (ageless)!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kilo last edited by

                  Καλός οδηγός, πάντα κατά την άποψή μου, είναι αυτος που την ώρα που βρίσκεται πίσω από το βολάν θεωρεί όλους τους άλλους γύρω του στραβούς, κουτσούς, κουφούς, μουγκούς!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης kilo έγραψε:
                    Καλός οδηγός, πάντα κατά την άποψή μου, είναι αυτος που την ώρα που βρίσκεται πίσω από το βολάν θεωρεί όλους τους άλλους γύρω του στραβούς, κουτσούς, κουφούς, μουγκούς!

                    Αυτή ακριβώς ήταν η συμβουλή τού μακαρίτη τού πατέρα μου,όταν ξεκίνησα νά οδηγώ πρίν χρόνια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouk last edited by

                      Οσο περνούν τα χρόνια,ανακαλύπτω ότι δεν μπορώ (λόγω φόβου) να κάνω πράγματα που έκανα πιο παλιά!
                      Ο φόβος ίσως να είναι και ένας έμμεσος τρόπος προειδοποίησης απο τον οργανισμό μας,ότι ούτε τα αντανακλαστικά μας ούτε η αντίληψή μας είναι αυτή που ήταν κάποτε!!

                      Αυτό που παρατηρώ είναι ότι ψάχνω χώρους με μεγαλύτερη ασφάλεια και χωρίς κόσμο για να επιχειρήσω αυτά που έκανα ακόμα και στην Κηφισιάς!!

                      Η ηλικία αλλάζει τον άνθρωπο!!Αλοίμονο!!Για αυτό οι νέοι αμφισβητούν και οι παλιότεροι βάζουν φρένο!!Ολα είναι θέμα ισορροπίας!

                      Σαν οδηγός,κοιτάω πολυ τους καθρέφτες!!Εχω αποφύγει τρακάρισμα στην παλιά Εθνική (λέμε τώρα) στην Λάρισα (προς Τέμπη) όταν είδα Seat να έρχεται να προσπεράσει απο το αντίθετο ενω μπροστά μου στα 300 μέτρα ενα αγροτικό είχε σταματήσει πάνω στην διαχωριστική για να στρίψει!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Λοιπόν έχουμε και λέμε
                        Σταματώ στα πορτοκαλί αρκεί αυτό να μπορεί να γίνει ομαλά και όχι απότομα μην προκαλέσω και καμιά καραμπόλα. Όμως σήμερα βιαζόμουν και πέρασα 2 πορτοκαλί στο τσακ πριν γίνουν κόκκινα. Το έχω κανει άλλες 5 φορές. Σταματώ στα STOP, σέβομαι τα όρια στα πλαίσια του λογικού ( + 20 - 30 χλμ όταν οι συνθήκες και ο δρόμος το επιτρέπουν ) και φροντίζω να ακολουθώ το ρυθμό της κυκλοφορίας δηλ αμά έχει κίνηση δεν προσπαθώ να τρέξω προσπερνωντας από δεξιά και αριστερά και μετά φρένα και φτου και από την αρχή. Σέβομαι το όριο μέσα στις πόλεις ποτέ πάνω από 50 άντε 60-70 σε μεγάλες λεωφόρους. Αποφεύγω τις ταρζανιές σε δημόσιους δρόμους. Σέβομαι τις διαβάσεις και παραχωρώ προτεραιότητα σε πεζούς και ας ακούω βρισίδια απο πίσω. Γενικά τηρώ τον ΚΟΚ και προσπαθώ να αποφεύγω τους διάφορους κάφρους των Ελληνικών δρόμων. Φυλάω τα ρούχα μου για να έχω τα μισά.
                        Εγώ σε ποια κατηγορία ανήκω?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Δεν είναι μόνο η ηλικία αλλά και άλλοι παράγοντες όπως να αποκτάς οικογένεια. Πιάνω συχνά τον εαυτό μου να μην παίρνει ρίσκα που παλιότερα ούτε που τα σκεφτόμουν. Δεν είμαι ποια μόνος έχω πίσω μου γυναίκα και ένα παιδί (σε ένα μήνα περίπου, δυο παιδιά). Η κακή σχέση με τα όρια ταχύτητας παραμένει όμως, ιδίως όταν είμαι μόνος στο αμάξι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trelos last edited by

                            kalo tha itan entos polis oloi mas na sebomastan tis kai na tirrousame ton kodika,alla ektos polis einai kalitera pou kai pou na ton paravlepoume giati kati tipoi pou odigoun se dromous ektos polis simfona me ton kodika dimiourgoun ta megalitera distiximata.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alfasud last edited by

                              Το πορτοκαλι ειναι για να σταματας!ΑΝ εισαι πριν την χοντρη γραμμη(συνεχομενη), που αρχιζει απο τα φαναρια προς τα εσενα, (περιπου 8-10 μετρα απο το φαναρι), τοτε ειναι φραινοοο!
                              Αν εισαι μεσα στην χοντρη γραμμη, δηλαδη εχεις περασει την διακεκομενη και εχεις περιπου 50Κμ ταχυτητα, τοτε περνας!Εξαλλου υπαρχει 5 δευτερολεπτα κενο στην αλλαγη των φαναριων!Ετσι;
                              Το στοπ ειναι στοπ!!!!Σταματας και ξεκινας με 1η, ανεξαρτητα αν υπαρχουν αυτοκινητα απο τον αλλο δρομο η οχι!
                              Ο νομος του 'δεξιου' ειναι πολυ χρησιμος και αν ολοι τον τηρουσαν στην Ελλαδα, τοτε τα αυτοκινητα θα κυλουσαν στον δρομο, αντι να ειναι στον φαναρτζη!
                              Οσο για το οριο, πρεπει να το σεβεται κανεις στην πολη και μπροστα στα σχολεια-οικισμους που εχουν στενους δρομους, παντα ειναι καποιο παιδι που μπορει να πεταχτει πισω απο καποιο παρκαρισμενο αυτοκινητο!
                              Σπυρος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                Λοιπόν έχουμε και λέμε
                                Σταματώ στα πορτοκαλί αρκεί αυτό να μπορεί να γίνει ομαλά και όχι απότομα μην προκαλέσω και καμιά καραμπόλα. Όμως σήμερα βιαζόμουν και πέρασα 2 πορτοκαλί στο τσακ πριν γίνουν κόκκινα. Το έχω κανει άλλες 5 φορές. Σταματώ στα STOP, σέβομαι τα όρια στα πλαίσια του λογικού ( + 20 - 30 χλμ όταν οι συνθήκες και ο δρόμος το επιτρέπουν ) και φροντίζω να ακολουθώ το ρυθμό της κυκλοφορίας δηλ αμά έχει κίνηση δεν προσπαθώ να τρέξω προσπερνωντας από δεξιά και αριστερά και μετά φρένα και φτου και από την αρχή. Σέβομαι το όριο μέσα στις πόλεις ποτέ πάνω από 50 άντε 60-70 σε μεγάλες λεωφόρους. Αποφεύγω τις ταρζανιές σε δημόσιους δρόμους. Σέβομαι τις διαβάσεις και παραχωρώ προτεραιότητα σε πεζούς και ας ακούω βρισίδια απο πίσω. Γενικά τηρώ τον ΚΟΚ και προσπαθώ να αποφεύγω τους διάφορους κάφρους των Ελληνικών δρόμων. Φυλάω τα ρούχα μου για να έχω τα μισά.
                                Εγώ σε ποια κατηγορία ανήκω?

                                Για να σου απαντήσουμε, πρέπει να μας πεις και ποια είναι η ηλικία σου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aleng last edited by

                                  Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                                  Το πορτοκαλι ειναι για να σταματας!ΑΝ εισαι πριν την χοντρη γραμμη(συνεχομενη), που αρχιζει απο τα φαναρια προς τα εσενα, (περιπου 8-10 μετρα απο το φαναρι), τοτε ειναι φραινοοο!
                                  Εξαλλου υπαρχει 5 δευτερολεπτα κενο στην αλλαγη των φαναριων!Ετσι;

                                  Mικρή διόρθωση: Η 'χοντρή' γραμμή το επονομαζόμενο stop line απέχει 5 μέτρα από το φανάρι, και η αλλαγή από πορτοκαλί σε κόκκινο διαρκεί 3 sec

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    3 sec + κάποια sec ακόμα για να 'αδείασει' η διασταύρωση στα κρίσιμα για σύγκρουση οχημάτων σημεία.
                                    Για την ηλικία μου υπάρχει και το προφίλ όποιος το δεί θα την καταλάβει αμέσως

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aleng last edited by

                                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                      3 sec + κάποια sec ακόμα για να 'αδείασει' η διασταύρωση στα κρίσιμα για σύγκρουση οχημάτων σημεία.
                                      Για την ηλικία μου υπάρχει και το προφίλ όποιος το δεί θα την καταλάβει αμέσως

                                      Σωστό! Τα επιπλέον sec δεν είναι πορτοκαλί αλλά χρόνος εκκένωσης που θεωρεί ότι αυτός που εκκενώνει τον κόμβο έχει ταχύτητα 7μ/δλ και αυτός που εκκινεί 11μ/δλ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Ακριβώς!
                                        Το ίδιο ισχύει και για τα πεζοφάναρα.
                                        Γενικά σε κάθε κόμβο λαμβάνονται υπόψη μια σειρά από καθυστερήσεις για λόγους ασφάλειας οι οποίες μας δίνουν τον συνολικό απολλυμένο χρόνο μια περιόδου σηματοδότησης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                          Για την ηλικία μου υπάρχει και το προφίλ όποιος το δεί θα την καταλάβει αμέσως

                                          *Επάγγελμα: Φοιτητής *

                                          Σε αυτό αναφέρεσαι? Κάποιοι συμφοιτητές μου είναι στην ηλικία του πατέρα μου, οπότε άτοπο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Τα φανάρια στη γειτονιά μου έχουν μηδενικό χρόνο επιπλέον καθυστερήσεων. Γίνεται πορτοκαλί, μετά από 3'' κόκκινο και την ίδια στιγμή γίνεται πράσινο για τους άλλους της διασταύρωσης. Πολλές φορές αν ο ουρανός του αυτοκινήτου ή το αλεξήλιο κρύβει το φανάρι χρησιμοποιώ το πράσινο των πεζών των άλλων σαν πράσινο δικό μου γιατί συμπίπτει (στα συγκεκριμένα γνωστά φανάρια).
                                            Αντίθετα ένα άλλο φανάρι λίγο πιο πέρα που πρέπει να επιτρέπει χρόνο εκκένωσης σε ειδική διασταύρωση με μεγάλο κοινόχρηστο χώρο (με γωνία συνάντησης αυτοκινήτων σε περίπτωση ατυχήματος 180 και όχι 90 μοιρών) έχει μια σχετική καθυστέρηση μερικών δευτερολέπτων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr