-
ξέρω ότι ίσως γίνομαι κουραστικός, αλλά μου αρέσει τόσο πολύ ο 'νέος' κώλος του αυτοκινήτου μου που δεν μπορώ να μην τον post-άρω κι εδώ:
(όποιος δε βαριέται να μάθει γιατι είναι 'νέος', ας πεταχτεί στο audi forum - απλά κάντε scroll τη σελίδα για να βρείτε το ποστ μου με τις φωτογραφίες πριν/μετά.)ΥΓ:όχι ότι είναι και καμία τρελή αλλαγή.
-
Μισό για να καταλάβω. Ουσιαστικά διπλασίασες την φωτεινή επιφάνεια μειώνοντας όμως την φωτεινότητα για να μην ενοχλείς;
-
Ωραία μοντίφα.
Απ τη στιγμή που είσαι σίγουρος ότι δεν ενοχλούν (όχι λόγω έντασης αφού είναι νορμάλ όπως λες, αλλά λόγω μεγάλης φωτεινής επιφάνειας που μπορεί να κουράσει τον πίσω σταματημένο σε κίνηση - μου είχε βγάλει τα μάτια κάποτε ένα Cee'd και θόλωσα ) κράτησέ τοΟ χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μισό για να καταλάβω. Ουσιαστικά διπλασίασες την φωτεινή επιφάνεια μειώνοντας όμως την φωτεινότητα για να μην ενοχλείς;Ρύθμισε τα φώτα ομίχλης να ανάβουν μαζί με τα φώτα φρένων στην ίδια ένταση με τα φώτα φρένων. Δλδ αύξησε την φωτεινή επιφάνεια μόνο.
-
Ναι, αλλά ακόμα και με την ίδια ένταση έχουμε την διπλάσια επιφάνεια. Αυτό δεν παράγει περισσότερο φως από ότι προηγουμένως; Μου διαφεύγει κάτι;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ναι, αλλά ακόμα και με την ίδια ένταση έχουμε την διπλάσια επιφάνεια. Αυτό δεν παράγει περισσότερο φως από ότι προηγουμένως; Μου διαφεύγει κάτι;Η φωτεινότητα έμεινε ίδια στο 22% (της συνολικής έντασης) και γενικά έβαλα τις ρυθμίσεις που 'φοράει' το Α3 σε αμερική και σκανδιναβικές χώρες, οπότε δεν πιστεύω ότι παίζει πρόβλημα με την ένταση των φώτων.
Η μετωπική επιφάνεια αυξήθηκε κατά 1/3, (αφού πριν άναβαν οι 4 από τις 6 λάμπες που είναι πίσω και τώρα ανάβουν 2ακόμα 2/6=1/3 ) το οποίο προσωπικά μου δε φαίνεται τραγικό (αλλά μπορεί να είμαι και λάθος )Στις σκανδιναβικές χώρες επίσης, όταν πατάς φρένο (στο Α3) ανάβουν στο 100% όλα τα φώτα μαζί (και τα ομίχλης -εσωτερικά φώτα στο δικό μου αμάξι, αυτά που είναι δηλαδή πάνω στην πόρτα του πορτπαγκάζ), λειτουργώντας όλα τα πίσω φώτα ως brake lights.Σκέφτομαι να το κάνω κι αυτό, αλλά επειδή έχω αυτόματο σασμάν, ίσως ενοχλώ μέσα στην πόλη (που πατάω συνέχεια φρένο στα φανάρια).
Από θέμα φωτεινότητας δεν πιστεύω ότι παίζει κάτι αφού:
1)όπως είναι τώρα το αμάξι (στην κατάσταση πορείας -χωρίς να πατάω φρένο δηλαδή), τα φώτα έτσι φωτίζουν στις σκανδιναβικές χώρες (22% της συνολικής έντασης)
2) στην Αμερική τα φώτα είναι ρυθμισμένα να φωτίζουν λίγο ακόμα πιο δυνατά (24% συνολικής έντασης)
3)διατήρησα το 22% της έντασης του φωτισμού.Αν υπήρχε 'πρόβλημα' με την ένταση του φωτισμού, δε θα κάνανε κάτι από το εργοστάσιο ώστε να μην εισάγεται το αμάξι με πολύ έντονο φωτισμό σε καταστάσεις πορείας με αναμμένα φώτα?
-
Δεν γνωρίζω, ούτε μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή (έχω και μια πιτσιρίκα στο adium που μου λέει τον πόνο της ).
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν γνωρίζω, ούτε μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή (**έχω και μια πιτσιρίκα στο adium που μου λέει τον πόνο της **). -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ωραιο θηριο,πανεμορφο και σπανιο...πολυ ομορφη η ζαντα,του παει τρελλα!
Άσχετο, και off topic, αλλά μήπως την Δευτέρα το μεσημεράκι, πέρναγες κάπου προς Ασπρόπυργο μεριά; (λες να ήταν η 2η φορά που συναντιώμαστε; )
Νομιζω οτι ο συμφορουμιτης ειναι στο αμερικα..
Ρε Σταματη Ασπροπυργο μενω,2η φορα που συναντιομαστε ...αλλα ρε Νονε πως σου ρθε οτι ειμαι στο Αμερικα??
-
Ωπ...Δευτερα δεν το ειχα βγαλει το θηριο...μαλλον θα ειδες τον αλλο (το ζηλιαρη ) που το εχει πρασινο και μονιμως βρωμικο
-
Για τον Oyzopower μιλαει μαλλον ο φιλος
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Στις σκανδιναβικές χώρες επίσης, όταν πατάς φρένο (στο Α3) ανάβουν στο 100% όλα τα φώτα μαζί (και τα ομίχλης -εσωτερικά φώτα στο δικό μου αμάξι, αυτά που είναι δηλαδή πάνω στην πόρτα του πορτπαγκάζ), λειτουργώντας όλα τα πίσω φώτα ως brake lights.Σκέφτομαι να το κάνω κι αυτό, αλλά επειδή έχω αυτόματο σασμάν, ίσως ενοχλώ μέσα στην πόλη (που πατάω συνέχεια φρένο στα φανάρια).
Βάλε και έναν τέτοιο στην εταζέρα να κοιτάζει προς τα πίσω...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Ωπ...Δευτερα δεν το ειχα βγαλει το θηριο...μαλλον θα ειδες τον αλλο (το ζηλιαρη ) που το εχει πρασινο και μονιμως βρωμικοΧαχαχα... όχι...βρώμικο δεν ήταν...
αλλά τί έκανε και αυτός ασπρόπυργο; Έψαχνε να σε βρεί;
Τελικά... έχω 2 στα 2 στα πράσινα Σιρόκο! -
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Ωπ...Δευτερα δεν το ειχα βγαλει το θηριο...μαλλον θα ειδες τον αλλο (το ζηλιαρη ) που το εχει πρασινο και μονιμως βρωμικο
Χαχαχα... όχι...βρώμικο δεν ήταν...
αλλά τί έκανε και αυτός ασπρόπυργο; Έψαχνε να σε βρεί;
Τελικά... έχω 2 στα 2 στα πράσινα Σιρόκο!Aσπροπυργιωτης ειναι...κλασσικος ζηλιαρης ρε συ...το ζαχαρωνε,το ζαχαρωνε,και εγω απορουσα...τελικα πηρε ιδιο χρωμα
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Ωπ...Δευτερα δεν το ειχα βγαλει το θηριο...μαλλον θα ειδες τον αλλο (το ζηλιαρη ) που το εχει πρασινο και μονιμως βρωμικο
Χαχαχα... όχι...βρώμικο δεν ήταν...
αλλά τί έκανε και αυτός ασπρόπυργο; Έψαχνε να σε βρεί;
Τελικά... έχω 2 στα 2 στα πράσινα Σιρόκο!Aσπροπυργιωτης ειναι...κλασσικος ζηλιαρης ρε συ...το ζαχαρωνε,το ζαχαρωνε,και εγω απορουσα...τελικα πηρε ιδιο χρωμα
Κλασικό φαινόμενο!
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Η μετωπική επιφάνεια αυξήθηκε κατά 1/3, (αφού πριν άναβαν οι 4 από τις 6 λάμπες που είναι πίσω και τώρα ανάβουν 2ακόμα 2/6=1/3 ) το οποίο προσωπικά μου δε φαίνεται τραγικό (αλλά μπορεί να είμαι και λάθος )Check your math! Η επιφάνεια αυξήθηκε (αν θεωρήσουμε ότι όλα τα φωτιστικά έχουν την ίδια επιφάνεια) κατά 50%. Είχες 4 λάμπες, τώρα ανάβουν 6.
Ο Λάππας έχει δίκιο, συνολικά εκπέμπεις περισσότερο φως, αφού όμως αυτό είναι εργοστασιακό setup σε άλλες αγορές τότε δεν ενοχλεί.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Check your math! Η επιφάνεια αυξήθηκε (αν θεωρήσουμε ότι όλα τα φωτιστικά έχουν την ίδια επιφάνεια) κατά 50%. Είχες 4 λάμπες, τώρα ανάβουν 6.
Σωστός...η αύξηση είναι 50%
Ο Λάππας έχει δίκιο, συνολικά εκπέμπεις περισσότερο φως,
αντιλαμβάνομαι τη θέση του Λάππα και γι'αυτό μπήκα σε σκέψεις (ότι δηλαδή δεν έχει σημασία μόνο η ένταση αλλά και η επιφάνεια εκπομπής της φωτεινότητας αυτής).
αφού όμως αυτό είναι εργοστασιακό setup σε άλλες αγορές τότε δεν ενοχλεί.
αυτό ακριβώς είχα υπόψη μου όταν το είδα σε φωτογραφίες (αρχικά) από αμάξια άλλων χωρών και τώρα ψάχνοντας στο service manual πέτυχα τη ρύθμιση αυτή.
ΥΓ:ειλικρινά αν δω ότι παραείναι έντονο (μόλις βάλω τη ρύθμιση) ή ότι ενοχλεί (παρατηρώντας τον καθρέφτη μου ή πηγαίνοντας βόλτα ακολουθώντας το αμάξι μου από πίσω), θα το βγάλω.Δε με ενδιαφέρει να ενοχλώ προφανώς.Με ενδιαφέρει τη μέρα (που οδηγώ στο 95+% του χρόνου μου) να φαίνομαι καλύτερα στο φρενάρισμα, γιατί τώρα τα φώτα του στοπ είναι -πιστεύω- λάθος σχεδιασμένα κι αυτό γιατί είναι κάπως έξω από το άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού. Με άλλα λόγια δεν είναι μπροστά στα μάτια του και τη μέρα ότι δεν είναι ευδιάκριτο ότι πατάω φρένο αν ο πίσω στέκεται αρκετά μακρυά μου, αν ο πίσω δεν παρατηρήσει το 3ο στοπ που είναι ψηλά στη μέση να ανάβει.
-
Merikes apo to forthgo mou
-
Ωραίο να το χαίρεσαι.
Αγγλία ή Κύπρο; -
GB στη πινακίδα = Αγγλία
-
Αγωνιστικό 'φορτηγό'...
μ'αρεσει τελικα αυτο το μπλε χρωμα...
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!