-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Mια διορθωση μονο...το μιτο βασιζεται στο πατωμα του γκραντε Πουντο...οχι στου μπραβο,εκει θα βασιζεται η Μιλανο.Ούτε αυτό που αναφέρεις είναι εντελώς ακριβές! Έχουμε αναλύσει σε άλλο τόπικ το γιατί οπότε μην επεκταθώ!
-
οντως μερσεντα ...;)
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Mια διορθωση μονο...το μιτο βασιζεται στο πατωμα του γκραντε Πουντο...οχι στου μπραβο,εκει θα βασιζεται η Μιλανο.
Ούτε αυτό που αναφέρεις είναι εντελώς ακριβές! Έχουμε αναλύσει σε άλλο τόπικ το γιατί οπότε μην επεκταθώ!
ασε μας ρε στεφανε, εδω θελετε να μου βγαλετε το ΤΤ golf που εχει ενα καρο αλλαγες και θα μου πειτε οτι δεν ειναι bravo η milano ????
ειναι bravo με ανεξαρτητη αναρτηση που να σκασεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Mια διορθωση μονο...το μιτο βασιζεται στο πατωμα του γκραντε Πουντο...οχι στου μπραβο,εκει θα βασιζεται η Μιλανο.
Ούτε αυτό που αναφέρεις είναι εντελώς ακριβές! Έχουμε αναλύσει σε άλλο τόπικ το γιατί οπότε μην επεκταθώ!
ασε μας ρε στεφανε, εδω** θελετε να μου βγαλετε το ΤΤ golf** που εχει ενα καρο αλλαγες και θα μου πειτε οτι δεν ειναι bravo η milano ????
ειναι bravo με ανεξαρτητη αναρτηση που να σκασεις
αυτο θα ελεγα τωρα!!!
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αντε ρε παιδια..δηλαδη ειναι τοσο ασχημο σε ποιοτητα κατασκευης το εσωτερικο του μιτο? μου φαινεται πρεπει να παω σε μια αντιπροσωπεια να το παρατηρησω ο ιδιος..
παντως πιστευω οτι η vw (περισσοτερο) αλλα κ η αλφα(ελαφρως λιγοτερο) πρεπει να εχουν πολυ κερδος απο τα σιροκο κ μιτο..το σιροκο δεν εχει τιποτα ξεχωριστο δικο του περα απο την εξωτερικη εμφανιση(μη μου πειτε για αποτελεσμα-αισθηση,μιλαω ξεκαθαρα για υλικα-τμηματα κατασκευης!)..κ το μιτο το ιδιο προσθετωντας κ το νεο ταμπλο..ολα τα υπολοιπα ειναι πραγματα αλλων μοντελων..πατωματα,αναρτησεις,κινητηρες,φρενα κτλ..κ παρ'ολα αυτα οι ατιμοι μας τα πουλανε κ ακριβα!!εχεις δικαιο jntaras,+1
Όχι φυσικά! Τα υλικά είναι μια χαρά...η συναρμογή ψιλοπάσχει σε σχέση με ένα Scirocco (που δεν είναι και στην ίδια κατηγορία). Αλλά είναι πολύ λογικό γιατί το εσωτερικό και η ποιότητα είναι ίδια σε κάθε έκδοση και άρα αυτό της Μιτο θα έπρεπε να μπορεί να πωλείται και με 14000€ (της 95αρας) και με 20000€ (155αρας). Σε διαφορετική περίπτωση θα είχαμε φαινόμενα Mini...(δηλ εξωπραγματικές τιμές σε όλες τις εκδόσεις)!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Mια διορθωση μονο...το μιτο βασιζεται στο πατωμα του γκραντε Πουντο...οχι στου μπραβο,εκει θα βασιζεται η Μιλανο.
Ούτε αυτό που αναφέρεις είναι εντελώς ακριβές! Έχουμε αναλύσει σε άλλο τόπικ το γιατί οπότε μην επεκταθώ!
ασε μας ρε στεφανε, εδω θελετε να μου βγαλετε το ΤΤ golf που εχει ενα καρο αλλαγες και θα μου πειτε οτι δεν ειναι bravo η milano ????
ειναι bravo με ανεξαρτητη αναρτηση που να σκασεις
οοο τι σου ειπε!!!!!!!!!!
ορμησε του!!round 1...fight!! τωρα μενει να σκασει μυτη το αλλο μισο του κιουση( πασχος) κ να γινει γλεντι.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Mια διορθωση μονο...το μιτο βασιζεται στο πατωμα του γκραντε Πουντο...οχι στου μπραβο,εκει θα βασιζεται η Μιλανο.
Ούτε αυτό που αναφέρεις είναι εντελώς ακριβές! Έχουμε αναλύσει σε άλλο τόπικ το γιατί οπότε μην επεκταθώ!
ασε μας ρε στεφανε, εδω θελετε να μου βγαλετε το ΤΤ golf που εχει ενα καρο αλλαγες και θα μου πειτε οτι δεν ειναι bravo η milano ????
ειναι bravo με ανεξαρτητη αναρτηση που να σκασεις
Α ρε γμτ! Με πρόλαβες γιατί πήγαινα να κάνω edit και να γράψω ότι το πάτωμα της Milano θα είναι ίδιο με του Bravo όσο και του ΤΤ με του Golf!!
-
σε ολα τα παραπανω ποστ
-
δεν μπορώ να πω πάντως, τα off topic έχουν πολύ γέλιο
a και ευχαριστώ τα παιδιά που μου απάντησαν για τις διαφορες στην απόδοση του 120 και 155
-
από μια γρήγορη ματιά αναφέρω τα αποτελέσματα της σύγκρισης 155 vs 120(135):
golf, Panda, Mercedes, Caterham, TT, S3
-
@C.L.A.B.
Οντως καποια μεμονωμενα μικροπροβληματα που ειχαν εμφανιστει στα πρωτα μοντελα
με ειχαν ανησυχησει, αλλα πλεον, βλεπω οτι εχουν αντιμετωπιστει, και στα μετα την 22εβδομαδα, δεν υφιστανται καν.
Οσον αφορα το σχολιο περι σηματος , ηταν ενα ακραιο παραδειγμα για να δειξω ποσο
πολυ επηρεαζομαστε πολλες φορες απο το σημα που φερει ενα αυτοκινητο, ωστε να κρινουμε αν αξιζει, αν ειναι καλο, κυριλε ή οχι, τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο.
Αυτο που δεν καταλαβατε και ουσιαστικα ειχε μια δοση ειρωνιας, ηταν η απορια μου σχετικα με το αν εχετε μπει μεσα στο Scirocco, (οπως παλαιοτερα με ειχατε κατακρινει που τολμησα να εκφερω αποψη για αυτοκινητο που δεν ειχα οδηγησει, -την Μιτο- αλλα που παρολα αυτα με ειχαν παει βολτα σε αντιθεση με εσας που δεν εχετε μπει ουτε καν μεσα στην Mito για να δειτε πως ειναι) και αν οντως εχετε μπει (προφανως απο το μετεπειτα σχολιο αυτο συμπεραινει κανεις) μαλλον δεν αφιερωσατε τοσο
χρονο ωστε να καταλαβετε αν και κατα ποσο ειναι ποιοτικο, και κυριλε ή οχι.
Δεν ειμαι ουτε μαντης, δεν γνωριζω, ουτε ενδιαφερομαι να μαθω περισσοτερα για τυχον αυτοκινητιστικου επιπεδου, εμπειριες σας. Μπορω να καταλαβω ομως απο τα δικα σας συμφραζομενα, σε γενικες γραμμες πως αντιλαμβανεστε καποιες εννοιες στον χωρο του αυτοκινητου...
Σε προκειμενη περιπτωση λοιπον , και αφου οπως ο ιδιος ειπατε δεν εχετε μπει στην Mito,
θα ηταν καλυτερο να μην λεγατε με τετοια ευκολια και σιγουρια οτι η Mito ειναι πιο κυριλε
απο το Scirocco, γιατι μπορει μεν να δειχνει ετσι απο επιμερους γωνιες και με λιγο παραπανω χρωμιο που εχει, αλλα στην ουσια δεν ειναι, οπως δεν ειναι μιλωντας αντικειμενικα τουλαχιστον, περισσοτερο κομψη η εμφανιση της σε σχεση με το Scirocco, μιας και θιξατε τον ερωτα μου για το τελευταιο.
Τελος οσον αφορα τους κατοχους αυτων, μην ζητατε συγνωμη καν, αυτοι γνωριζουν πραγματικα την αξια του αυτοκινητου τους και δεν προσβαλλονται, απλα
εχουν βαρεθει να ακουνε για συγκρισεις που απλα δεν υφιστανται... -
παρακαλειστε να υποδειξετε που ανεφερε ο προυπογραφων κατι που αφορα επιδοσεις,οδικη συμπεριφορα,ποιοτητα κατασκευης η κατι αλλο αναλογο που αφορα την μιτο..γιατι αυτα που οπως λετε ''κατακρινω'',εγω δεν τα κανω..δεν εχω μπει καν μεσα,μονο την εχω δει.γιαυτο κ δεν μπορω να μιλησω για ποιοτητα η επιδοσεις η οτιδηποτε αλλο..παρα μονο σχολιασα τα λεγομενα οσων ειπαν οτι ειναι χειροτερη απο σιροκο σε ποιοτητα.οποτε ειπα οτι αν ειναι χειροτερη(γιατι δεν εχω μπει για να κρινω) τοτε θα ειναι κουδουνιστρα(με εμφανης δοσεις υπερβολης-αστειου χαρακτηρα).
οσο για το θεμα κυριλε,ακομα κ εμφανισιακα νομιζω μπορεις να το καταλαβεις..δεν εχω μπει σε rollsroyce αλλα πιστευω οτι ειναι πιο κυριλε απο ενα b.m.w. 7series(στο οποιο επισης δεν εχω μπει)..το οτι δεν μπηκα μεσα σε μιτο δεν σημαινει οτι δεν την εχω δει κ δεν μπορω να αποφασισω αν ειναι πιο κυριλε η οχι..
ισως μπερδευετε τις εννοιες κυριλε με ποιοτικο,αλλα αυτο ειναι δικο σας προβλημα κ αφορα μονο εσας,δεν εχω σκοπο να σας το αναλυσω..ενα απλο παραδειγμα..ενα ροβερ 75 ειναι πιο κυριλε απο ενα πασατ..κ ας ειναι κατα πολυ χειροτερο ποιοτικα..το σιροκο ειναι πιο σπορ,το μιτο ειναι πιο κυριλε,αυτη ειναι η αποψη μου,κ το οτι διαφωνειτε δεν μου λεει κατι περαν των ευκολως εννοουμενων.
οσο για τους οδηγους,νομιζω ημουν ξεκαθαρος σε ποιους αναφερομουν..οποιος αισθανεται ιπποτης της ασφαλτου επειδη οδηγει καλο αυτοκινητο,καλα κανει..εμενα αυτες οι νοοτροπιες δεν με χαρακτηριζουν..
κ καταληγω οτι δεν ημουν εγω αυτος που εθεσε την συγκριση επι ταπητος..αυτο που εκανα ηταν να συμπληρωσω λεγοντας τη δικη μου αποψη..κ ειμαι σιγουρος οτι δεν μπορειτε να μου αναδειξετε την ''ευκολια κ σιγουρια'' με την οποια επιτρεπεται-επιτρεπετε να την εκφερω..
σταματαει εδω κ το κ η συνεχεια της συζητησης απο μερους μου.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
παρακαλειστε να υποδειξετε που ανεφερε ο προυπογραφων κατι που αφορα επιδοσεις,οδικη συμπεριφορα,ποιοτητα κατασκευης η κατι αλλο αναλογο που αφορα την μιτο..γιατι αυτα που οπως λετε ''κατακρινω'',εγω δεν τα κανω..δεν εχω μπει καν μεσα,μονο την εχω δει.γιαυτο κ δεν μπορω να μιλησω για ποιοτητα η επιδοσεις η οτιδηποτε αλλο..παρα μονο σχολιασα τα λεγομενα οσων ειπαν οτι ειναι χειροτερη απο σιροκο σε ποιοτητα.οποτε ειπα οτι αν ειναι χειροτερη(γιατι δεν εχω μπει για να κρινω) τοτε θα ειναι κουδουνιστρα(με εμφανης δοσεις υπερβολης-αστειου χαρακτηρα).
οσο για το θεμα κυριλε,ακομα κ εμφανισιακα νομιζω μπορεις να το καταλαβεις..δεν εχω μπει σε rollsroyce αλλα πιστευω οτι ειναι πιο κυριλε απο ενα b.m.w. 7series(στο οποιο επισης δεν εχω μπει)..το οτι δεν μπηκα μεσα σε μιτο δεν σημαινει οτι δεν την εχω δει κ δεν μπορω να αποφασισω αν ειναι πιο κυριλε η οχι..
ισως μπερδευετε τις εννοιες κυριλε με ποιοτικο,αλλα αυτο ειναι δικο σας προβλημα κ αφορα μονο εσας,δεν εχω σκοπο να σας το αναλυσω..ενα απλο παραδειγμα..ενα ροβερ 75 ειναι πιο κυριλε απο ενα πασατ..κ ας ειναι κατα πολυ χειροτερο ποιοτικα..το σιροκο ειναι πιο σπορ,το μιτο ειναι πιο κυριλε,αυτη ειναι η αποψη μου,κ το οτι διαφωνειτε δεν μου λεει κατι περαν των ευκολως εννοουμενων.
οσο για τους οδηγους,νομιζω ημουν ξεκαθαρος σε ποιους αναφερομουν..οποιος αισθανεται ιπποτης της ασφαλτου επειδη οδηγει καλο αυτοκινητο,καλα κανει..εμενα αυτες οι νοοτροπιες δεν με χαρακτηριζουν..
κ καταληγω οτι δεν ημουν εγω αυτος που εθεσε την συγκριση επι ταπητος..αυτο που εκανα ηταν να συμπληρωσω λεγοντας τη δικη μου αποψη..κ **ειμαι σιγουρος οτι δεν μπορειτε να μου αναδειξετε την ''ευκολια κ σιγουρια'' με την οποια επιτρεπεται-επιτρεπετε να την αναφερω..**σταματαει εδω κ το κ η συνεχεια της συζητησης απο μερους μου..Kατακρινατε τα σχολια μου για την Mito στο παρελθον, θεωρωντας οτι καποιος που δεν την εχει οδηγησει δεν πρεπει να κανει σχολια για την οδικη της συμπεριφορα...
Εσεις τωρα βεβαια με την σειρα σας λετε την Mito κυριλε χωρις να εχετε μπει καν μεσα.Τι γραψατε περι Mito:
απορια..το πατωμα του σιροκο ειναι το ιδιο με του γκολφ..οποτε ειναι του 2004..το εσωτερικο του ειναι του εος το οποιο ειναι ιδιο με του γκολφ,οποτε ειναι του 2004..τοσοι κατοχοι παραπονιουνται για τριγμους κ θορυβους κτλ..οποτε για να ειναι καλυτερο σε ποιοτητα κατασκευης(=υλικα κατασκευης+ποιοτητα συναρμολογησης) τοτε το μιτο θα πρεπει να ειναι επιεικως κουδουνιστρα!καποιος κατοχος μιτο να μας το επιβεβαιωσει παρακαλω..
κ απο ποτε ενα αυτοκινητο το οποιο αγοραζουν συνηθως ατομα 18-25 ετων(συνηθως fast n furious-schumacher wannabes) ειναι πιο κυριλε(σιροκο)?σε αυτη τη κατηγορια να πεις α3-α κλας,μινι,βολβο σ30,το δεχομαι.αλλα σιροκο?μαλλον εχουμε διαφορετικη αποψη για το κυριλε κ το επιπεδο..
αυτο που προτεινω στο νεαρο ειναι να κανει δοκιμη των αυτοκινητων που τον ενδιαφερουν,να βγει απο τα στενα ορια της οπαδικης επιλογης αυτοκινητου(ολα εχουν τα θετικα-αρνητικα τους ανεξαρτητως προελευσεως) κ να επιλεξει αυτο που πραγματικα ικανοποιει τις αναγκες του!τα υπολοιπα απο αρνητικα προκατειλημενους-προδιαθετημενους (ειτε γερμανοφιλους-παρε σιροκο γιατι ειναι vw αουντι ειτε ιταλοφιλους-παρε αλφα γιατι εχει cuore sportivo ,ειτε γενικα αλλους) εγω παντως τα θεωρω ασκοπα..
προσωπικα θα κοιτουσα το μιτο(σαφως πιο κυριλε απο σιροκο,κ πιο κομψο,αλλα λιγοτερο σπορ).κ για να πω την αληθεια ειτε πετρελαιο(αλλα νομιζω μενεις αθηνα οποτε ακυρο..) ειτε με τους νεους multiair..μπορει η ροπη να μην αλλαζει σημαντικα(?),αλλα μπορει να βελτιωνεται ο τροπος με τον οποιο αυτη(κ η δυναμη) να παρεχεται στο φασμα των στροφων..κ εντελει θα εχει κ χαμηλοτερη καταναλωση..κ μη φοβασαι για προβληματα αξιοπιστιας.οι ευρωπαιοι πλεον ειναι ιδιοι πανω κατω σε αυτο το θεμα(ισως λιγο χειροτεροι οι γαλλοι,αλλα κ παλι με ενδοιασμους το λεω)..Η εννοια 'κυριλε' στα αυτοκινητα δεν εχει να κανει μονο με την εμφανιση, αν και ακομα και σε αυτη η Mito δεν ειναι απαραιτητα πιο κυριλε. Αμα την δειτε με τον βασικο εξοπλισμο (με πλαστικα τασια σε τροχους και απιστευτο κενο στους θολους, χωρις τα καλυματα χρωμιου στα φωτιστικα σωματα μπρος-πισω), μονο κυριλε δεν ειναι...
Το scirocco με τον βασικο εξοπλισμο που εχει, θεωρειται...Βentley μπροστα της.
Πιο 'μπιζού' η Μito μπορει να ειναι, πιο κυριλε δεν ειναι...
Ενα Rover 75 δεν ειναι απαραιτητα πιο κυριλε απο ενα Passat, επειδη εχει μπολικο χρωμιο, λιγο ξυλο και ισως δερμα. Πρεπει να ειναι και πιο ανετο στο δρομο, να εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης, να ειναι ξεκουραστο σε μεγαλες αποστασεις, αυτη ειναι η πληρης εννοια του 'κυριλε'για ενα αυτοκινητο.
Δεν μιλαμε για την εμφανιση μονο, μιλαμε για την ουσια, εκτος και αν μιλαμε για πουκαμισα. -
Ενα τεταρτο τωρα προσπαθω να εξακριβωσω αν ειμαι στο σωστο thread(σοβαρα, το κοιταξα)..
Δε ξερω τι ζητα κανεις απο μια αναρτηση και ενα εσωτερικο και δε μπορω να καταλαβω γιατι πλακωνεστε.. Το σιροκο εχει το εσωτερικο του γκολφ που το χει ενας φιλος.. Απλο και απεριτο εσωτερικο, ποιοτικο μεν, ουδετερο δε. Η μιτο εχει εξαιρετικο εσωτερικο απο αποψη σχεδιασης πιστευω και πολυ καλο απο αποψη ποιοτητας παντα σε συγκριση και με το γκολφ και με το tiguan(με την οθονη).. Και ολα τα χω δει.. Μιλαω παντα σαν τριτος χωρις προκαταληψεις.. Σιγουρα η μιτο εχει κατι η και πολλα παραπανω που θα τραβηξουν ενα νεο.. Παντως δε μπορω να παραλειψω το γεγονος οτι η ποιοτητα κυλισης του γκολφ που εκανα και ταξιδια ειναι εξαιρετικη(λογω αναρτησης μαλλον).. Μ εχετε κανει παντως να πιστευω πως η μιτο θα μου σπαει τα κοκκαλα(αλλα σκεφτομαι οτι ημουν σουπερ ανετος με αστρα 10ετιας και πολο 7ετιας και σε ταξιδια Αθηνα-Ξανθη).. Με πηρε και μενα η μπαλα του .. Ουτε γκολφ θελω και το σιροκο ειναι ακριβο.. ΜΙΤΟ 120 η 155???? -
Αν είσαι γκαζάκιας 155. Αν θέλεις απλά σβέλτες μετακινήσεις και η 120 μια χαρά είναι.
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Ενα τεταρτο τωρα προσπαθω να εξακριβωσω αν ειμαι στο σωστο thread(σοβαρα, το κοιταξα)..
Δε ξερω τι ζητα κανεις απο μια αναρτηση και ενα εσωτερικο και δε μπορω να καταλαβω γιατι πλακωνεστε.. Το σιροκο εχει το εσωτερικο του γκολφ που το χει ενας φιλος.. Απλο και απεριτο εσωτερικο, ποιοτικο μεν, ουδετερο δε. Η μιτο εχει εξαιρετικο εσωτερικο απο αποψη σχεδιασης πιστευω και πολυ καλο απο αποψη ποιοτητας παντα σε συγκριση και με το γκολφ και με το tiguan(με την οθονη).. Και ολα τα χω δει.. Μιλαω παντα σαν τριτος χωρις προκαταληψεις.. Σιγουρα η μιτο εχει κατι η και πολλα παραπανω που θα τραβηξουν ενα νεο.. Παντως δε μπορω να παραλειψω το γεγονος οτι η ποιοτητα κυλισης του γκολφ που εκανα και ταξιδια ειναι εξαιρετικη(λογω αναρτησης μαλλον).. Μ εχετε κανει παντως να πιστευω πως η μιτο θα μου σπαει τα κοκκαλα(αλλα σκεφτομαι οτι ημουν σουπερ ανετος με αστρα 10ετιας και πολο 7ετιας και σε ταξιδια Αθηνα-Ξανθη).. Με πηρε και μενα η μπαλα του .. Ουτε γκολφ θελω και το σιροκο ειναι ακριβο.. ΜΙΤΟ 120 η 155????Αφου το εξαντλησαμε το on topic , ειπαμε να βγουμε και λιγο εκτος...
Προσωπικα παντως σου προτεινα Mito 120 full extra. Οπως ειπε και ο red_monster
που ειναι και κατοχος της 155αρας και ειχε επαφη και με 120αρα, τα 21χλγμ ροπη δεν ειναι λιγα, το αυτοκινητο ειναι ολοκληρωμενο σαν πακετο και ικανοποιει απολυτα, ακομα
και 'ανησυχες' αναζητησεις. -
μαλιστα..δεν ειναι κυριλε αλλα μπιζου..ηταν που ηταν το κυριλε σαν εκφραση ακυρο,τωρα εσεις προσθεσατε το μπιζου..
οποτε με τα λεγομενα σας μια μαζερατι ειναι πιο μπιζου κ μια λαμπο ειναι πιο κυριλε..μαλλον κατι τετοιο αντιλαμβανομαι..γιατι για μενα η διαφορα στυλ που εχει μια μιτο απο ενα σιροκο,ειναι στο περιπου η διαφορα που εχει μια μαζερατι απο μια λαμπο..το ενα ΠΙΟ ΚΥΡΙΛΕ,το αλλο ΠΙΟ ΣΠΟΡ(παντα στις μεταξυ τους συγκρισεις κ οχι σε σχεση με οποιοδηποτε αυτοκινητο)..τωρα αν εσεις το σπορ το λετε κυριλε κ το κυριλε,φο μπιζου η ντεκαπαζ,αδιαφορω παντελως..
απο εκει κ περα,δεν ειδα να εχετε παραθεσει κατι που εχω πει που να αφορα την οδικη συμπεριφορα η την ποιοτητα η τις επιδοσεις της μιτο.γιατι πολυ απλως δεν ειπα ποτε οτι δεν στριβει η κοπαναει η τα ηλεκτρονικα την κοβουν..κ δεν εχω πει κατι για αυτα τα θεματα,γιατι πολυ απλα δεν την εχω οδηγησει..οταν σας ''κατεκρινα'' (κ πιθανον να μην ημουν κ ο μονος που ειχε αυτη την αποψη..)ηταν γιατι εσεις,χωρις να εχετε την οδηγησει,βγαζατε συμπερασματα για την οδικη συμπεριφορα της..τωρα,αν χρειαζεται να μπω μεσα για να αντιληφθω το αν ειναι κυριλε οκ..το δεχομαι..οποτε κ εσεις μην ξαναπειτε οτι το γουργουρητο της αστον μαρτιν δεν παιζεται..γιατι δεν μπηκατε μεσα(πιθανως)..οσο σχετικος ειναι ο ηχος ενος κινητηρα με την εισοδο εντος ενος αυτοκινητου,τοσο σχετικη ειναι κ η κριση αν ειναι κυριλε η οχι.. δηλαδη ασχετα..
καταληγω εκφερωντας την αποψη μου.για μενα η μιτο ειναι πιο κυριλε(κ βλεπωντας την αρκει για να το καταλαβει ο οποιοςδηποτε) ενω το σιροκο ειναι πιο σπορ(κ παλι βλεπωντας το αρκει για να το καταλαβει καποιος)..αν θελετε,μπορειτε να θεσετε κ ενα πολ για να δουμε τι εχουν να πουν οι περισσοτεροι..αλλα μην βαλετε κ αλλους ορους εκτος απο κυριλε κ σπορ..μη βαλετε large,metrosexual,emo κτλ..υ.γ.
συγκρινοντας το ροβερ 75 με το πασσατ παλι αναφερεστε σε ποιοτητες κατασκευης κ κυλισης κτλ.. ,ενω μιλαμε για κυριλε η οχι,που ειναι θεμα αισθητικης που αποπνεει..ενα σκαρπινι ειναι πιο κυριλε απο ενα αθλητικο παπουτσι η καζουαλ(τυχαιο,καθημερινο)..αυτο δεν σημαινει οτι το σκαρπινι δεν μπορει να ειναι χειροτερης ποιοτητας απο ενα αθλητικο η καζουαλ..η οτι πρεπει να ειναι πιο ανετο απο ενα αθλητικο-καζουαλ... -
Thnx παιδια.. Στο site της alfa romeo παντως παιζει κατι διαφημισεις πολυ διαφημισεις.. Οφελος μεχρι 7400ευρω με αποσυρση.. Mito απο 11100(ενω το σιροκο αρχιζει απο τα διπλα!!!!=καμια συγκριση)..Αντε να κερδισω 5 και ουτε.. 14κ θα μου ρθει η 120, 15.5κ η 155.. Αμα ισχυει σωθηκα..
-
τωρα παρατηρησα οτι ειπατε οτι δεν μιλαμε για πουκαμισα..δεν ηξερα οτι το ιδιο επιθετο μπορει να εχει αλλη εννοια σε διαφορετικα αντικειμενα..δηλαδη ενα γρηγορο αυτοκινητο εχει διαφορετικη εννοια απο ενα γρηγορο ζωο..η ενα βαρυ τραπεζι απο ενα βαρυ πεπονι..μαλιστα..αλλο το κυριλε για αυτοκινητα,αλλο για ολα τα αλλα..οποτε να παει καποιος στο γαμο ντυμενος κυριλε(δηλαδη?κουστουμι η φορμες επειδη ειναι πιο ανετες?δεν καταλαβα..) κ με ενα κυριλε αυτοκινητο(δηλαδη φοκους ρσ η τογιοτα χαηλουξ επειδη ειναι πιο ανετο..παλι μπερδευτηκα..)
πειτε μου,πιο ειναι πιο κυριλε για εσας..μια τζαγκιουαρ εστω 20ετιας η ενα σιτροεν σ5 ολοκαινουργιο?γιατι σιγουρα το σ5 θα εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης κ ποιοτητα κυλισης..ΠΙΟ ΚΥΡΙΛΕ ομως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!σταματαω εδω,εχετε δικαιο οτι κ αν πειτε..δεν περιμενω να παραδεχθειτε τιποτα..οποτε παραδεχομαι εγω,εστω κ απλως για να το ληξω,γιατι ειμαστε ηδη εκτος θεματος κ ομολογω με κουρασατε ιδιαιτερως..
καλη συνεχεια.. -
Ε, ενταξει αφου το λετε εσεις οτι η Mito ειναι πιο κυριλε απο το scirocco, ειναι , παει και τελειωσε.
Τα υπολοιπα που ειπατε με τα ζωα, με τους γαμους και τα παπουτσια δεν τα σχολιαζω...
Mito 155 η 120(135)?