Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mito 155 η 120(135)?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mito 155 η 120(135)?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 11
    • 12
    • 5 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    36
    230
    1036
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blinkys last edited by

      Κοίτα μιλάω σαν συνολική αίσθηση αν με ρωτάς για το τιμόνι θα σου πω πως με τα δικά μου γούστα (είμαι κακομαθημένος σ αυτο το θέμα) της mito μ άρεσε όσον αφορά το σημάδι και το ότι δεν χρειάζεται να στρίψεις πολύ το τιμόνι (αυτό που παντού διαβάζω ως μειονέκτημα) και του scirocco μ άρεσε πιο πολύ σαν βάρος. Όσον αφόρα τώρα για ημιάκαμπτους κτλ για μένα τα πάντα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.Δεν με νοιάζει αν είναι φθηνό ή ακριβό αρκεί να δουλεύει σωστά.... Α και τα δύο πάντως για τα δικά μου γούστα είναι μαλακά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
        απορια..το πατωμα του σιροκο ειναι το ιδιο με του γκολφ..οποτε ειναι του 2004..το εσωτερικο του ειναι του εος το οποιο ειναι ιδιο με του γκολφ,οποτε ειναι του 2004..τοσοι κατοχοι παραπονιουνται για τριγμους κ θορυβους κτλ..οποτε για να ειναι καλυτερο σε ποιοτητα κατασκευης(=υλικα κατασκευης+ποιοτητα συναρμολογησης) τοτε το μιτο θα πρεπει να ειναι επιεικως κουδουνιστρα!καποιος κατοχος μιτο να μας το επιβεβαιωσει παρακαλω..
        κ απο ποτε ενα αυτοκινητο το οποιο αγοραζουν συνηθως ατομα 18-25 ετων(συνηθως fast n furious-schumacher wannabes) ειναι πιο κυριλε(σιροκο)?σε αυτη τη κατηγορια να πεις α3-α κλας,μινι,βολβο σ30,το δεχομαι.αλλα σιροκο?μαλλον εχουμε διαφορετικη αποψη για το κυριλε κ το επιπεδο..
        αυτο που προτεινω στο νεαρο ειναι να κανει δοκιμη των αυτοκινητων που τον ενδιαφερουν,να βγει απο τα στενα ορια της οπαδικης επιλογης αυτοκινητου(ολα εχουν τα θετικα-αρνητικα τους ανεξαρτητως προελευσεως) κ να επιλεξει αυτο που πραγματικα ικανοποιει τις αναγκες του!τα υπολοιπα απο αρνητικα προκατειλημενους-προδιαθετημενους (ειτε γερμανοφιλους-παρε σιροκο γιατι ειναι vw αουντι ειτε ιταλοφιλους-παρε αλφα γιατι εχει cuore sportivo ,ειτε γενικα αλλους) εγω παντως τα θεωρω ασκοπα..
        προσωπικα θα κοιτουσα το μιτο(σαφως πιο κυριλε απο σιροκο,κ πιο κομψο,αλλα λιγοτερο σπορ).κ για να πω την αληθεια ειτε πετρελαιο(αλλα νομιζω μενεις αθηνα οποτε ακυρο..) ειτε με τους νεους multiair..μπορει η ροπη να μην αλλαζει σημαντικα(?),αλλα μπορει να βελτιωνεται ο τροπος με τον οποιο αυτη(κ η δυναμη) να παρεχεται στο φασμα των στροφων..κ εντελει θα εχει κ χαμηλοτερη καταναλωση..κ μη φοβασαι για προβληματα αξιοπιστιας.οι ευρωπαιοι πλεον ειναι ιδιοι πανω κατω σε αυτο το θεμα(ισως λιγο χειροτεροι οι γαλλοι,αλλα κ παλι με ενδοιασμους το λεω)..

        Καλα κανετε και εχετε αποριες...Βγαζετε ομως ευκολα συμπερασματα χωρις να λαμβανετε υποψιν ΟΛΕΣ εκεινες **τις προδιαγραφες **που μπορει να κανουν ενα αυτοκινητο πιο ενδιαφερον οδηγικα, σε σχεση με καποιο αλλο...
        Το να χρησιμοποιεις πατωμα Golf δεν ειναι κακο. Καθε αλλο μαλιστα, οταν προκειται για ενα απο τα πιο στιβαρα πλαισια (και οχι μονο) της κατηγοριας.
        Το να προσθετεις μια πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων απο το Passat ειναι επισης
        ενα αλλο πολυ θετικο στοιχειο, μιας και μιλαμε πλεον για το μεγαλυτερο μετατροχιο
        που εχει υπαρξει ποτε στην κατηγορια. Οταν αυτο συνδυαζεται με ελαφρως χαμηλοτερτο κεντρο βαρους (και θεση οδηγησης) που εχει το πλαισιο του rocco σε σχεση με το Golf, τοτε η λεξη 'Golf' και μονο αναφερομενη για το Scirocco, ειναι πολυ φτωχη για να περιγραψει την συμπεριφορα του τελευταιου στον δρομο, γνωριζοντας βεβαιως οτι και το Golf, κατεχει ιδιαιτερα υψηλη θεση στον τομεα της οδικης συμπεριφορας, στην δικη του κατηγορια αντιστοιχα.
        Οσον αφορα τα περι...ταμπλω Eos, σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο, η πρωτοτυπια ενος εξωτερικου σχεδιου να μην συνεχιζεται στο εσωτερικο, ομως σε επιπεδο καλαισθησιας, λειτουργικοτητας και απτης ποιοτητας το rocco ειναι αψεγαδιαστο, και αν μπειτε σε ενα μεσα και αφιερωσετε λιγα λεπτα να το περιεργαστειτε, θα καταλαβετε τι εννοω...
        Η φραση 'κυριλλε' απο την αλλη ειναι σχετικη.
        Το σημα του καπω προφανως επηρεαζει πολυ...
        Μηπως αν ειχε το σημα Porsche για το νεο προσιτο της hatchback (τωρα που αγοραστηκε και απο την VAG ) θα σας επειθε περισσοτερο με τις ιδιες προδιαγραφες που εχει τωρα?
        Η Mito περα απο το σχεδιαστικο (υποκειμενικο) κομματι ειναι μια κατηγορια κατω ετσι κι αλλιως σε ογκο. Οποτε οποιαδηποτε συγκριση σε επιπεδο τιμων-επιδοσεων ειναι ατοπη.
        Επισης αν και δεν εχει αναφερθει απο κατοχο, ή σε δοκιμη μακρας διαρκειας οτι η Mito παρουσιαζει τριγμους, παρολα αυτα δεν αποπνεει την 'θωρακισμενη'
        αισθηση που εχει με περισσια το Scirocco. Αν ειχατε εστω μπει ως συνοδηγος και στα δυο, αυτο τουλαχιστον θα το ειχατε καταλαβει...
        Οσο για μικροτριγμους του τελευταιου, προκειται για αστοχια υλικου σε συνδεσμους των αμορτσερ του πορτ-μπαγκαζ καποιων απο τις πρωτες εκδοσεις, εχει ανακοινωθει ανακληση, και το ζητημα εχει λυθει.
        Αντιστοιχα το 'θεματακι' που ειχε η Mito με την ενοχλητικη ασαφεια του τιμονιου γυρω απο την θεση της ευθειας, και την ελειψη αμεσοτητας του μπροστινου συστηματος (σχετικα αργου rebound των αμορτισερ σε συνδυασμο με κλισεις του αμαξωματος) περασε 'υπογειως' τουλαχιστον στην Ελληνικη πραγματικοτητα για τα μοντελα μεχρι τα τελη του 08, μεχρι να γινουν μικροεπεμβασεις που εκανε το εργοστασιο για τα μοντελα που θα εβγαιναν απο την γραμμη παραγωγης απο 01/01/2009 και μετα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          c-l-a-b last edited by

          Ο χρήστης jntaras έγραψε:
          Eσυ c.l.a.b. το κολλημα με το σιροκκο το εχεις ετσι?Αν θες να ξερεις οχι μονο κουδουνιστρα δεν ειναι οπως λες αλλα ειναι και οδηγικα ανωτερο απο το Μιτο και λεγε ο,τι θες,εγω εχω οδηγησει και τα δυο.Και ασε καλυτερα τους χαρακτηρισμους περι Σουμαχερ για τον εαυτουλη σου.

          ουψ..διακρινω εναν ανευ λογου εκνευρισμο..ισως να αντιληφθηκες λανθασμενα η να θιγεσαι αν πουν κατι για το αυτοκινητο σου(ελπιζω πως οχι)..δεν ειπα οτι το σιροκο ειναι κουδουνιστρα.απεναντιας,ειπα οτι αν το σιροκο εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης απο το μιτο,τοτε το μιτο ειναι κουδουνιστρα.
          επισης σαφως κ δεν αναφερομουν σε εσενα οταν ελεγα περι wannabes..καθοτι δεν σε ξερω προσωπικα!!κ ισα ισα απο το λιγο που σε ξερω,δειχνεις σοβαρο ατομο!το ειπα για αρκετους που βλεπω στον δρομο!!εκτος κ αν δεν επιτρεπεται να τους θεωρω ετσι οταν βλεπω οτι γενικοτερα ''το παιζουν''..
          κολλημα με το σιροκο?εξαρταται πως το βλεπει κανεις..εγω παντως το θεωρω πολυ καλο αυτοκινητο για τα χρηματα που κοστιζει!!εκτος κ αν ειναι κακο αυτο..απλως δεν το βλεπω σαν μαζερατι..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            montecarlo last edited by

            Ποιές εκδόσεις της Mito έχουν το μπορντώ ταμπλώ και ποιές το κοκκινο ?
            έχει σχέση με το επίπεδο εξοπλισμού ή με το εξωτερικό χρώμα ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jntaras last edited by

              Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:

              Eσυ c.l.a.b. το κολλημα με το σιροκκο το εχεις ετσι?Αν θες να ξερεις οχι μονο κουδουνιστρα δεν ειναι οπως λες αλλα ειναι και οδηγικα ανωτερο απο το Μιτο και λεγε ο,τι θες,εγω εχω οδηγησει και τα δυο.Και ασε καλυτερα τους χαρακτηρισμους περι Σουμαχερ για τον εαυτουλη σου.

              ουψ..διακρινω εναν ανευ λογου εκνευρισμο..ισως να αντιληφθηκες λανθασμενα η να θιγεσαι αν πουν κατι για το αυτοκινητο σου(ελπιζω πως οχι)..δεν ειπα οτι το σιροκο ειναι κουδουνιστρα.απεναντιας,ειπα οτι αν το σιροκο εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης απο το μιτο,τοτε το μιτο ειναι κουδουνιστρα.
              επισης σαφως κ δεν αναφερομουν σε εσενα οταν ελεγα περι wannabes..καθοτι δεν σε ξερω προσωπικα!!κ ισα ισα απο το λιγο που σε ξερω,δειχνεις σοβαρο ατομο!το ειπα για αρκετους που βλεπω στον δρομο!!εκτος κ αν δεν επιτρεπεται να τους θεωρω ετσι οταν βλεπω οτι γενικοτερα ''το παιζουν''..
              κολλημα με το σιροκο?εξαρταται πως το βλεπει κανεις..εγω παντως το θεωρω πολυ καλο αυτοκινητο για τα χρηματα που κοστιζει!!εκτος κ αν ειναι κακο αυτο..απλως δεν το βλεπω σαν μαζερατι..

              Ενταξει τοτε προκειται περι παρεξηγησης Δεν θιγομαι αν πουν κατι για το αυτοκινητο μου απλα δε μου αρεσουν οι υπερβολες!Απο κει και περα δε πρεπει να δινουμε πολλες φορες βαση σε οσα γραφονται γιατι ο γραπτος λογος παρεξηγειται και τωρα αυτο συνεβη.Να'σαι καλα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                c-l-a-b last edited by

                προς κ.κικιζα
                απλως ανεφερα οτι το μιτο εχει τουλαχιστον νεο ταμπλο.ενω το σιροκο εχει ταμπλο σχεδιασμενο το 2004.με ποιοτητα υλικων κατασκευης 2004.αυτο ειπα.αν προσεξατε καλα δεν ημουν αυτος που ειπε οτι η μιτο εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης η το αντιθετο.εγω ειπα οτι το σιροκο δεν ειναι δα κ α3 η α κλας.
                επισης για το θεμα του πατωματος,εννοειται πως το σιροκο εχει πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα κ οπισθια αναρτηση(σε σχεση με το γκολφ)!!απλως ειπα οτι εχει πατωμα του γκολφ.οπως η μιτο αν δεν λανθανω εχει του μπραβο.
                για τα μικροπροβληματακια,αν δεν λανθανω επισης,κ εσεις ειπατε οτι το σκεφτεστε επειδη εχει παρουσιασει αρκετα.
                για το σημα του καπο δεν θα σχολιασω,γιατι εμφανως εχετε ειρωνικη διαθεση(μη αναμενομενο απο το επιπεδο σας) κ ισως αν δεν ησαστε τοσο ερωτευμενος(?) με το εν λογω αυτοκινητο να ειχατε την αντικειμενικοτητα να παραδεχτειτε οτι οχι μονο πορσε,αλλα ουτε σημα της αουντι δεν θα εμπαινε..οποτε καλως μπηκε της vw..
                αυτο για το αν εχω μπει στο σιροκο η οχι,το αφηνω σε εσας που γνωριζετε καλυτερα απο μενα αν εχω μπει.. οπως να φανταστω γνωριζετε κ πολλα αλλα για μενα..
                παντως στο μιτο δεν εχω μπει,αλλα ουδεποτε ειπα οτι ειναι καλυτερο η χειροτερο απο το σιροκο.
                καταληγω πως δεν ειπα οτι η μιτο δεν εχει προβληματα η αρνητικα.ισα ισα,αν προσεξατε,ειπα οτι ολα εχουν τα αρνητικα τους κ τα θετικα τους.ουτε εκθειασα την μιτο,ουτε ''εριξα'' το σιροκο.γιαυτο προτεινα στο νεαρο να τα δοκιμασει κ να διαλεξει μονος του..
                ζηταω συγνωμη απο τους απανταχου σιροκαδες που θεωρησαν οτι τους εθιξα το αυτοκινητο-''ειναι'' τους,αν κ δεν το σκοπευα..
                ποπο παιδια ηρεμια..δεν θα μαλωσουμε κιολας για αυτοκινητα..εγω τουλαχιστον δεν εχω τετοια διαθεση,(δεν εχω κ κερδος απο καποια εταιρια ωστε να παθιαζομαι κ τοσο..)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vargas last edited by

                  Ειναι τοσο γραφικο κ απαραδεκτο να εχει ενα σπορ αυτοκινητο ημιακαμπτο , οσο κ ενα υποτιθεται σπορ αυτοκινητο να εχει ελαφρυ κ αναισθητο τιμονι...Εδω διαβασαμε απο τους 4Τ οτι το mito εχειυπερβολικα αμεσο τιμονι , κ τους ενοχλει αυτο . ενω η σχεδον καμια πληροφορηση απο τα τιμονια του γκρουπ δεν ενοχλουν αλλα ξεκουραζουν κλπ κλπ, σε γρηγορη οδηγηση με συνεχεις στροφες δεν ξερω βεβαια ποσο βοηθαει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης jean29 έγραψε:

                    Eσυ c.l.a.b. το κολλημα με το σιροκκο το εχεις ετσι?Αν θες να ξερεις οχι μονο κουδουνιστρα δεν ειναι οπως λες αλλα ειναι και οδηγικα ανωτερο απο το Μιτο και λεγε ο,τι θες,εγω εχω οδηγησει και τα δυο.Και ασε καλυτερα τους χαρακτηρισμους περι Σουμαχερ για τον εαυτουλη σου.

                    Εγω πάλι που οδήγησα κι εγώ και τα 2 διαφωνώ μαζί σου για το πιο είναι οδηγικά ανώτερο. Για κύρος και τα λοιπά δεν σχολιάζω. Στην τελική γούστα είναι αυτά. Εμένα πάντως με χαλάει να αγοράζω ζμπορ μοντέλο και να έχει το ίδιο εσωτερικό με άλλα 10 μοντέλα της εταιρέιας. Και τέλος κουδουνίστρα κανένα από τα 2 δεν είναι τώρα.(Έχω μία και ξέρω πως είναι... )

                    Ά μην ξεχάσω πως δεν έχω αγοράσει κανένα από τα 2

                    φιλε μου συγκρινεις μια εταιρεια που εχει πανω απο 10 μοντελα και μια που εχει 3.5

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      c-l-a-b last edited by

                      Ο χρήστης vargas έγραψε:
                      Ειναι τοσο γραφικο κ απαραδεκτο να εχει ενα σπορ αυτοκινητο ημιακαμπτο , οσο κ ενα υποτιθεται σπορ αυτοκινητο να εχει ελαφρυ κ αναισθητο τιμονι...Εδω διαβασαμε απο τους 4Τ οτι το mito εχειυπερβολικα αμεσο τιμονι , κ τους ενοχλει αυτο . ενω η σχεδον καμια πληροφορηση απο τα τιμονια του γκρουπ δεν ενοχλουν αλλα ξεκουραζουν κλπ κλπ, σε γρηγορη οδηγηση με συνεχεις στροφες δεν ξερω βεβαια ποσο βοηθαει...

                      για μενα το αμεσοτερο τιμονι περα απο πλεονεκτημα,ειναι κ περαιτερω ανεση-ασφαλεια.λιγοτερες στροφες,λιγοτερο ''παλευεις'' με το τιμονι..τουλαχιστον εγω που δεν ειμαι οδηγος αγωνων,αυτο πιστευω..
                      οσο για τον ημιακαμπτο πισω,επειδη το προηγουμενο αυτοκινητο μου εφερε ημιακαμπτο,μπορω να πω οτι σε συνδυασμο με τις μικρες διαδρομες της αναρτησης,κουραζε λιγο περισσοτερο(σε εγκαρσιες ανωμαλιες) σε σχεση με την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που εχω τωρα..για το κρατημα,προς το παρον δεν εχω δει διαφορες..αλλα εντελει,οταν παιρνεις σπορ αυτοκινητο,δεν νομιζω να σε ενοχλει το αν θα κοπαναει σε σαμαρακια η λακουβες,αλλα το ποσο θα ''κραταει'' σε στροφες..βεβαιως αν εχεις πονους στη μεση οπως το παιδι που το ανεφερε,τοτε ειναι ενα μειον,αλλα αν οι πονοι ειναι τοσο εντονοι ωστε να αποτελουν καταλυτικο παραγοντα αγορας η μη ενος αυτοκινητου,τοτε κακως(κατα την ταπεινη μου αποψη) ψαχνεις σπορ αυτοκινητο..αν βεβαια το σ3 με την αρκετα σκληρη αναρτηση δεν σου προκαλει πονους στη μεση,τοτε ισως δεν εχεις κ τιποτα ιδιαιτερο,περα απο μια εμπαθεια προς ημιακαπτους! (ελπιζω να μην το παρεξηγησεις,κανω πλακα εμφανως!!)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης vargas έγραψε:
                        Ειναι τοσο γραφικο κ απαραδεκτο να εχει ενα σπορ αυτοκινητο ημιακαμπτο , οσο κ ενα υποτιθεται σπορ αυτοκινητο να εχει ελαφρυ κ αναισθητο τιμονι...Εδω διαβασαμε απο τους 4Τ οτι το mito εχειυπερβολικα αμεσο τιμονι , κ τους ενοχλει αυτο . ενω η σχεδον καμια πληροφορηση απο τα τιμονια του γκρουπ δεν ενοχλουν αλλα ξεκουραζουν κλπ κλπ, σε γρηγορη οδηγηση με συνεχεις στροφες δεν ξερω βεβαια ποσο βοηθαει...

                        αυτο με το ελαφρυ και αναισθητο τιμονι ειναι αλλη μια αδικαιολογητη καραμελα
                        το τιμονι ειναι ακριβες και αμεσο και οπως ολα τα ηλεκτρικα μαλακο..
                        αν δε σου ειναι αρκετα σκληρο κουμπωσε ενα vag com και αυξησε το βαρος. το ψευτικο βαρος που αποκτα η mito στο D μπορει να το αποκτησει οποιοδηποτε vag..

                        τωρα στα του πιο αμεσου , εγω προσωπικα εχω ξαναπει οτι μου αρεσει που η μιτο εχει λιγες στροφες , απλα οι λιγες στροφες θελουν εξοικειωση..θα ηθελα να εχω τις στροφες του μιτο αλλα και οι 3 δεν ειναι τοσο τραγικες..οταν πηγαινεις με 200αρες σου προσφερουν τρελη σταθεροτητα..

                        για αυτο και οι bmw (oxι Μ) εχουν συστημα που στα πολλα χλμ αυξανει τις στροφες του τιμονιου
                        απο την αλλη η porsche νομιζω οτι στα πολλα χλμ κανει το αντιθετο

                        το vag εχει στανταρ 3 που ειναι το συνηθες για να ειναι φιλικο για ολο το κοσμο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:

                          οσο για τον ημιακαμπτο πισω,επειδη το προηγουμενο αυτοκινητο μου εφερε ημιακαμπτο,μπορω να πω οτι σε συνδυασμο με τις μικρες διαδρομες της αναρτησης,κουραζε λιγο περισσοτερο(σε εγκαρσιες ανωμαλιες) σε σχεση με την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που εχω τωρα..για το κρατημα,προς το παρον δεν εχω δει διαφορες..

                          τι αυτοκινητο ειχες πριν και τι εχεις τωρα?
                          γιατι και σε μενα το s3 ειναι πιο σκληρο απο το clio μας
                          αντιθετα ειναι πολυ πιο μαλακο απο το αγριοκατσικο c2 το οποιο μου ειχε σπασει τη μεση
                          στο κρατημα ο ημιακαμπτος ειναι μια χαρα (αν δε σηκωθει καμια πισω ροδα σε μεγαλη πιεση και σε πολυ σκληρη ρυθμιση πχ ignis sport που σηκωνει για πλακα.. και σε mito εχω δει να σηκωνεται στο fifth gear)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            c-l-a-b last edited by

                            ναι,αλλα γιατι δεν εβαλε το ταμπλο απο το γκολφ 6?για να μην μειωσει τις πωλησεις?αν ηταν ετσι γιατι δεν εβαλαν κ στο πολο ταμπλο παλαιοτερου μοντελου,αλλα σχεδιασαν νεο?κ γιατι τωρα κανουν καθε λιγο αλλαγες?εμειναν απο στοκ? φανταζεστε μιλανο με ταμπλο απο μιτο?ελπιζω να μη γινει κατι τετοιο..
                            που θελω να καταληξω?οτι προσπαθουμε να δικαιολογησουμε κ να δουμε θετικα,τα αρνητικα..εμενα μου αρκει που μοιραζεται μηχανικα μερη με αλλα μοντελα,δεν θελω κ το ιδιο ακριβως σχεδιο..παντως ομολογω βελτιωθηκε ελαφρως με τις αλλαγες( εις βαρος των πρωτων κατοχων βεβαια )

                            ενταξει ρε παιδια,δεν μπορουν ολα τα αυτοκινητα να εχουν μονο θετικα!εχουν κ τα αρνητικα τους..ας μη προσπαθουμε να τα ''θετικοποιουμε'' κ αυτα!!λιγη αντικειμενικοτης δεν βλαπτει!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              οσο για τον ημιακαμπτο πισω,επειδη το προηγουμενο αυτοκινητο μου εφερε ημιακαμπτο,μπορω να πω οτι σε συνδυασμο με τις μικρες διαδρομες της αναρτησης,κουραζε λιγο περισσοτερο(σε εγκαρσιες ανωμαλιες) σε σχεση με την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που εχω τωρα..για το κρατημα,προς το παρον δεν εχω δει διαφορες..

                              τι αυτοκινητο ειχες πριν και τι εχεις τωρα?
                              γιατι και σε μενα το s3 ειναι πιο σκληρο απο το clio μας
                              αντιθετα ειναι πολυ πιο μαλακο απο το αγριοκατσικο c2 το οποιο μου ειχε σπασει τη μεση
                              στο κρατημα ο ημιακαμπτος ειναι μια χαρα (αν δε σηκωθει καμια πισω ροδα σε μεγαλη πιεση και σε πολυ σκληρη ρυθμιση πχ ignis sport που σηκωνει για πλακα.. και σε mito εχω δει να σηκωνεται στο fifth gear)

                              δεν ειπα οτι το σ3 ειναι υπερβολικα σκληρο,αλλα μαλακο δεν μπορεις να το χαρακτηρισεις σιγουρα!!ελπιζω να συμφωνεις!ναι,αν το συγκρινεις με χοντα τυπε ρ ειναι μαλακοτερο αλλα ειναι σκληροτερο απο αλλα καθημερινα αυτοκινητα..
                              τα αυτοκινητα που ειχα-εχω ειναι αμφοτερα του ιδιου χαρακτηρα,οποτε μπορει να θεωρηθει αντικειμενικη κ ορθη η συγκριση μου..δεν συγκρινω μηλα με πορτοκαλια,ουτε οικογενειακα με αγωνιστικα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                ναι,αλλα γιατι δεν εβαλε το ταμπλο απο το γκολφ 6?για να μην μειωσει τις πωλησεις?αν ηταν ετσι γιατι δεν εβαλαν κ στο πολο ταμπλο παλαιοτερου μοντελου,αλλα σχεδιασαν νεο?κ γιατι τωρα κανουν καθε λιγο αλλαγες?εμειναν απο στοκ? φανταζεστε μιλανο με ταμπλο απο μιτο?ελπιζω να μη γινει κατι τετοιο..
                                που θελω να καταληξω?οτι προσπαθουμε να δικαιολογησουμε κ να δουμε θετικα,τα αρνητικα..εμενα μου αρκει που μοιραζεται μηχανικα μερη με αλλα μοντελα,δεν θελω κ το ιδιο ακριβως σχεδιο..παντως ομολογω βελτιωθηκε ελαφρως με τις αλλαγες( εις βαρος των πρωτων κατοχων βεβαια )

                                ενταξει ρε παιδια,δεν μπορουν ολα τα αυτοκινητα να εχουν μονο θετικα!εχουν κ τα αρνητικα τους..ας μη προσπαθουμε να τα ''θετικοποιουμε'' κ αυτα!!λιγη αντικειμενικοτης δεν βλαπτει!!

                                μα και βεβαια δεν εχει καινουριο ταμπλω για μειωση κοστους..
                                εννοειται οτι του 6 ειναι καλυτερο , ομως εδω σου πουλανε εμφανιση και σπορτιφ κατασταση..ετσι σου κοτσαρουν και το προηγουμενο ταμπλω., το οποιο στη τελικη ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο των περισσοτερων μικρομεσαιων

                                απο την αλλη το golf κατι επρεπε να εχει σαν ατου για να σε βαλει σε σκεψη , αλλιως ολοι θα τσιμπουσαν ροκο..ετσι σου πεταει ενα ποιοτικο ταμπλω το οποιο θα εκτιμησει περισσοτερο ο 30αρης+ οι πιτσιρηκαδες που ειπες και εσυ βολευονται ακομα και με μιτο το εσωτερικο του ροκο ειναι mercedes μπροστα του

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vargas last edited by

                                  oxi merc το εσωτερικο του σιροκο μπροστα στου μιτο. Ειναι αρκετα πιο σπορ το μιτο , το αλλο φανταζει γερικο ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                    oxi merc το εσωτερικο του σιροκο μπροστα στου μιτο. Ειναι αρκετα πιο σπορ το μιτο , το αλλο φανταζει γερικο ...

                                    αρα μερκα καλα το ειπα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                      Ειναι τοσο γραφικο κ απαραδεκτο να εχει ενα σπορ αυτοκινητο ημιακαμπτο , οσο κ ενα υποτιθεται σπορ αυτοκινητο να εχει ελαφρυ κ αναισθητο τιμονι...Εδω διαβασαμε απο τους 4Τ οτι το mito εχειυπερβολικα αμεσο τιμονι , κ τους ενοχλει αυτο . ενω η σχεδον καμια πληροφορηση απο τα τιμονια του γκρουπ δεν ενοχλουν αλλα ξεκουραζουν κλπ κλπ, σε γρηγορη οδηγηση με συνεχεις στροφες δεν ξερω βεβαια ποσο βοηθαει...

                                      **αυτο με το ελαφρυ και αναισθητο τιμονι ειναι αλλη μια αδικαιολογητη καραμελα **:roll:
                                      το τιμονι ειναι ακριβες και αμεσο και οπως ολα τα ηλεκτρικα μαλακο..
                                      αν δε σου ειναι αρκετα σκληρο κουμπωσε ενα vag com και αυξησε το βαρος. το ψευτικο βαρος που αποκτα η mito στο D μπορει να το αποκτησει οποιοδηποτε vag..

                                      τωρα στα του πιο αμεσου , εγω προσωπικα εχω ξαναπει οτι μου αρεσει που η μιτο εχει λιγες στροφες , απλα οι λιγες στροφες θελουν εξοικειωση..θα ηθελα να εχω τις στροφες του μιτο αλλα και οι 3 δεν ειναι τοσο τραγικες..οταν πηγαινεις με 200αρες σου προσφερουν τρελη σταθεροτητα..

                                      για αυτο και οι bmw (oxι Μ) εχουν συστημα που στα πολλα χλμ αυξανει τις στροφες του τιμονιου
                                      απο την αλλη η porsche νομιζω οτι στα πολλα χλμ κανει το αντιθετο

                                      το vag εχει στανταρ 3 που ειναι το συνηθες για να ειναι φιλικο για ολο το κοσμο

                                      Ε όχι και καραμέλα ρε Κιούση!! Αφού τα τιμόνια σας είναι 3 λαλούν και 2 χορεύουν! Mόνο τα Mercedes είναι χειρότερα!

                                      YΓ: Τα τιμόνια των VW τα βρίσκω αρκετά καλύτερα από αυτά των Audi!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jntaras last edited by

                                        Mια διορθωση μονο...το μιτο βασιζεται στο πατωμα του γκραντε Πουντο...οχι στου μπραβο,εκει θα βασιζεται η Μιλανο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:

                                          οσο για τον ημιακαμπτο πισω,επειδη το προηγουμενο αυτοκινητο μου εφερε ημιακαμπτο,μπορω να πω οτι σε συνδυασμο με τις μικρες διαδρομες της αναρτησης,κουραζε λιγο περισσοτερο(σε εγκαρσιες ανωμαλιες) σε σχεση με την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που εχω τωρα..για το κρατημα,προς το παρον δεν εχω δει διαφορες..

                                          τι αυτοκινητο ειχες πριν και τι εχεις τωρα?
                                          γιατι και σε μενα το s3 ειναι πιο σκληρο απο το clio μας
                                          αντιθετα ειναι πολυ πιο μαλακο απο το αγριοκατσικο c2 το οποιο μου ειχε σπασει τη μεση
                                          στο κρατημα ο ημιακαμπτος ειναι μια χαρα (αν δε σηκωθει καμια πισω ροδα σε μεγαλη πιεση και σε πολυ σκληρη ρυθμιση πχ ignis sport που σηκωνει για πλακα.. και σε mito εχω δει να σηκωνεται στο fifth gear)

                                          δεν ειπα οτι το σ3 ειναι υπερβολικα σκληρο,αλλα μαλακο δεν μπορεις να το χαρακτηρισεις σιγουρα!!ελπιζω να συμφωνεις!ναι,αν το συγκρινεις με χοντα τυπε ρ ειναι μαλακοτερο αλλα ειναι σκληροτερο απο αλλα καθημερινα αυτοκινητα..
                                          τα αυτοκινητα που ειχα-εχω ειναι αμφοτερα του ιδιου χαρακτηρα,οποτε μπορει να θεωρηθει αντικειμενικη κ ορθη η συγκριση μου..δεν συγκρινω μηλα με πορτοκαλια,ουτε οικογενειακα με αγωνιστικα..

                                          αρα συμφωνουμε.. σε νορμαλ αμαξια δεν εχει μεγαλη διαφορα (αν και το πατημα του golf 122 ειναι πραγματικα τοσο ανετο που θες να κοιμηθεις ) σε σπορ εχει.
                                          και το οτι παιρνεις ενα σπορ αμαξι δε σημαινει οτι δε θες να πηγαινεις στη δουλεια σου και να κανεις ανετα και χαλαρα τη βολτα σου με αυτο..
                                          δεν ειναι ολοι τοσο 'σκληροπυρηνικοι' οδηγοι..

                                          αν ειχαμε λεφτα να εχουμε αυτοκινητο για 'βολτες' θα παιρναμε μια και καλη caterham . εγω θελω το αυτοκινητο μου να κανει τα παντα και να ειναι σε ολους τους τομεις καλο και ευχρηστο

                                          παντως ξαναλεω οτι και αυτοκινητα υπερκατασκευες ειναι ειναι ανετα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            c-l-a-b last edited by

                                            αντε ρε παιδια..δηλαδη ειναι τοσο ασχημο σε ποιοτητα κατασκευης το εσωτερικο του μιτο? μου φαινεται πρεπει να παω σε μια αντιπροσωπεια να το παρατηρησω ο ιδιος..
                                            παντως πιστευω οτι η vw (περισσοτερο) αλλα κ η αλφα(ελαφρως λιγοτερο) πρεπει να εχουν πολυ κερδος απο τα σιροκο κ μιτο..το σιροκο δεν εχει τιποτα ξεχωριστο δικο του περα απο την εξωτερικη εμφανιση(μη μου πειτε για αποτελεσμα-αισθηση,μιλαω ξεκαθαρα για υλικα-τμηματα κατασκευης!)..κ το μιτο το ιδιο προσθετωντας κ το νεο ταμπλο..ολα τα υπολοιπα ειναι πραγματα αλλων μοντελων..πατωματα,αναρτησεις,κινητηρες,φρενα κτλ..κ παρ'ολα αυτα οι ατιμοι μας τα πουλανε κ ακριβα!!

                                            εχεις δικαιο jntaras,+1

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 5 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr