-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αφου ειναι πιο μικρη κατηγορια τι περιμενες?απο την αλλη χανει σε σχεση με το τσιροτο σε χωρους, ποιοτητα εσωτερικου και στη πιο ψαγμενη αναρτηση που δε σου σπαει τη μεση. ο,τι πληρωνεις παιρνεις
πιο ακριβή ανάρτηση ναι, το πιο ψαγμένη είναι άλλο θέμα
αλλα κερδίζω σε εμφάνιση μέσα έξω και σε ευελιξίαΥπερατου ?!!?!Ειδικα για το εμφανιση ειδικα εξω προσωπικα με συγχωρεις αλλα δε συμφωνω,γουστα ειναι αυτα,δεν μπορω ουτε μπορεις να πεις πιο ειναι το πιο ομορφο...την ιστορια με τη κουκουβαγια και το παιδακι της λογικα την ξερεις
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
αφου ειναι πιο μικρη κατηγορια τι περιμενες?απο την αλλη χανει σε σχεση με το τσιροτο σε χωρους, ποιοτητα εσωτερικου και στη πιο ψαγμενη αναρτηση που δε σου σπαει τη μεση. ο,τι πληρωνεις παιρνεις
πιο ακριβή ανάρτηση ναι, το πιο ψαγμένη είναι άλλο θέμα
αλλα κερδίζω σε εμφάνιση μέσα έξω και σε ευελιξίαΥπερατου ?!!?!Ειδικα για το εμφανιση ειδικα εξω προσωπικα με συγχωρεις αλλα δε συμφωνω,γουστα ειναι αυτα,δεν μπορω ουτε μπορεις να πεις πιο ειναι το πιο ομορφο...την ιστορια με τη κουκουβαγια και το παιδακι της λογικα την ξερεις
δίκιο έχεις ..., είμαι κουκουβάγια
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αφου ειναι πιο μικρη κατηγορια τι περιμενες?απο την αλλη χανει σε σχεση με το τσιροτο σε χωρους, ποιοτητα εσωτερικου και στη πιο ψαγμενη αναρτηση που δε σου σπαει τη μεση. ο,τι πληρωνεις παιρνεις
πιο ακριβή ανάρτηση ναι, το πιο ψαγμένη είναι άλλο θέμα
αλλα κερδίζω σε εμφάνιση μέσα έξω και σε ευελιξίαη εμφανιση ειναι σχετικη , η ευελιξια δεν ειναι και τοσο υπερ σου καθως δεν εισαι και τοσο πιο μικρος σε μηκος , ενω αντιθετα οι χωροι ειναι κακοι (αυτο ποτε δε θα το καταλαβω στη μιτο)
τωρα για την αναρτηση θελει κουβεντα την οποια ενδεχομενως δεν ειμαστε σε θεση να κανουμε..
εγω θα μεινω στο πολυ απλο οτι οι 4 συνδεσμοι ειναι ανετοι (ακομα και με 18αρα) , παρολα αυτα εχουν πολυ καλο κρατημα και οχι σημαντικες κλισεις..
(δε μιλαω φυσικα για golf 122)αυτο ειναι κατι που διαπιστωνει αμεσα ο μεσος χρηστης και κατι που και φυσικα εχει στο μυαλο της η ΑΡ , για αυτο και δεν διατηρησε τον ημιακαμπτο του Bravo στη μιλανο
(ασχετα με το αν καποιοι κατοχοι δελτα και civic προσπαθουν να χρυσωσουν το χαπι)η μιτο ειναι supermini και με βαση την τιμολογηση και τον ανταγωνισμο (εκτος του αρκετα ακριβοτερου μινι) δε θεωρησε οτι χρειαζεται να μπει ανεξαρτητη αναρτηση.
δε λεω φυσικα οτι το αυτοκινητο δε στριβει, απλα οτι κουραζει.βεβαια και αυτο ειναι υποκειμενικο..εγω παντως βαρεθηκα τον ημιακαμπτο σε πιο σκληρο αυτοκινητο που ειχα σε σχεση με τη mito και θεωρω τελειως ανουσιο και ενοχλητικο να κοπαναει ολη την ωρα χωρις λογο το αυτοκινητο σου.
(ή μαλλον εχει λογο, τη μειωση κοστους )για να εχεις ομως σπορ συμπεριφορα και ανεση (και ανεξαρτητη αναρτηση βεβαιως) ομως, θες τουλαχιστον μικρομεσαιο και οχι οποιοδηποτε μικρομεσαιο αυτο ειναι το κακο
-
Ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις..
1ον Δεν μου χαλατε το θεμα.. Προς θεου.. Μ αρεσει να μαθαινω..
2ον Πανω στα ηλεκτρονικα. Η mito εκτος των αλλων ηταν μια επιλογη που εγινε και βαση ολων αυτων που αναφερετε. Δηλαδη τα αρκετα ηλεκτρονικα που οπως και να το κανεις ειναι χρησιμα εως απαραιτητα για καποιον με μικρη εμπειρια ηταν ενα βασικο κριτηριο επιλογης. Επισης ειναι και μη απενεργοποιουμενα για να μην μπεις και σε τιποτα πειρασμους.. Σιγουρα δε θα μαθω να οδηγαω το ιδιο κανοντας παρεα με μια Mito η με ενα mx5(που βρισκω με τοσα λεφτα) αλλα τουλαχιστο θα χω μεγαλυτερη ασφαλεια.. Και σταδιακα θα μαθαινω ολο και περισσοτερο.. Τελος βαρατε στο ψαχνο αφου το σιροκο ειναι και αυτο ενα αμαξι που θα ηθελα παααρα πολυ ομως και κοστιζει πολυ παραπανω και με μικροτερες επιδοσεις και κατα την αποψη του πατηρ(πληρως σεβαστη) ειναι ενα αμαξι κυρους πολυ ανωτερου απο αυτου που θα μπορουσα να εχω.. Σιγα τη διαφορα θα μου πειτε(με 2κ παραπανω παιρνω το τελειως βασικο) απλα αλλο ειναι ενα αμαξι με αρχικη 22κ και αλλο με 14κ.. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Φρενάρες έχει , 281mm δίσκο...
μονο τοσο εχει? εισαι σιγουρος?
305 ηξερα για την 155
Το σιροκκο εχει 312 Το θεμα ειναι πως το Μιτο εχει τετραπιστονα.
αλλα η ιταλίδα φοράει 4πίστονες...
είναι και κορμάρα (100+ Kg λιγότερα)Eιναι πιο 'κοντη' ομως η Ιταλιδα αρα ακυρο το μειωμενο βαρος...
Η Γερμανιδα (ενταξει, μπασταρδεμενη μιση Πορτογαλιδα ) ειναι και ψηλη και καλιγραμμη (με τρελη κ@λαρα )οποτε ετσι κι αλλιως θα ειναι και λιγο πιο βαρια... -
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις..
1ον Δεν μου χαλατε το θεμα.. Προς θεου.. Μ αρεσει να μαθαινω..
2ον Πανω στα ηλεκτρονικα. Η mito εκτος των αλλων ηταν μια επιλογη που εγινε και βαση ολων αυτων που αναφερετε. Δηλαδη τα αρκετα ηλεκτρονικα που οπως και να το κανεις ειναι χρησιμα εως απαραιτητα για καποιον με μικρη εμπειρια ηταν ενα βασικο κριτηριο επιλογης. Επισης ειναι και μη απενεργοποιουμενα για να μην μπεις και σε τιποτα πειρασμους.. Σιγουρα δε θα μαθω να οδηγαω το ιδιο κανοντας παρεα με μια Mito η με ενα mx5(που βρισκω με τοσα λεφτα) αλλα τουλαχιστο θα χω μεγαλυτερη ασφαλεια.. Και σταδιακα θα μαθαινω ολο και περισσοτερο.. Τελος βαρατε στο ψαχνο αφου το σιροκο ειναι και αυτο ενα αμαξι που θα ηθελα παααρα πολυ ομως και κοστιζει πολυ παραπανω και με μικροτερες επιδοσεις και κατα την αποψη του πατηρ(πληρως σεβαστη) ειναι ενα αμαξι κυρους πολυ ανωτερου απο αυτου που θα μπορουσα να εχω.. Σιγα τη διαφορα θα μου πειτε(με 2κ παραπανω παιρνω το τελειως βασικο) απλα αλλο ειναι ενα αμαξι με αρχικη 22κ και αλλο με 14κ..να σου πω κατι καλα κανεις και θελεις ενα ασφαλες αμαξι..μετα απο πολλα τρακαρισματα εκει εχω καταληξει
το ροκο ειναι πιο ακριβο και αν θες το κατι παραπανω σε επιδοσεις ή εστω και τις ιδιες με τη μιτο τα λεφτα ανεβαινουν (με τα εξτρα να δεις τι γινεται )
ΥΓ μη λες οτι το vw εχει περισσοτερο κυρος γιατι θα αγριεψουν οι αλφιστι
-
τωρα που κοιτουσα δυναμομετρησεις το punto abarth (αρα και η mito 155) δινει 145 αλογα τροχο
πολυ καλο μαλιστα ο 1,6 Τ του 207 gt δινει 136 πολυ καλη διαφορα δεν τη περιμενα!
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12514 -
qsiς , αν το αυτοκινητο στριβει κ ειναι σπορ σε ενοχλει αν κοπαναει η οχι?? Στα 50 μου θα μ ενοχλει τωρα απλα δεν με νοιαζει...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
qsiς , αν το αυτοκινητο στριβει κ ειναι σπορ σε ενοχλει αν κοπαναει η οχι?? Στα 50 μου θα μ ενοχλει τωρα απλα δεν με νοιαζει...με ενοχλει γιατι εχω προβλημα με τη μεση μου..
επισης δε θελω να γινουν ολα κουδουνιστρα και να αρχισουν να τριζουν..
τελος θα σου θυμισω οτι αυτοκινητα τερατα οπως η Μ3 (και βαλε) ειναι πολυ ανετα , γιατι μπορουν και γιατι ξοδευονται λεφτα στην αναρτηση τους
ο ημιακαμπτος ειναι φθηνια και σε σπορ αυτοκινητα ειναι ανυποφορος..
εχω βγαλει 70.000 χλμ σε τετοιες συνθηκες, ξερω πολυ καλα για τι μιλαω και ειλικρινα δεν αντεχω αλλοσε νορμαλ αυτοκινητα δεν απασχολει (παραμενει ομως φθηνια )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
qsiς , αν το αυτοκινητο στριβει κ ειναι σπορ σε ενοχλει αν κοπαναει η οχι?? Στα 50 μου θα μ ενοχλει τωρα απλα δεν με νοιαζει...
με ενοχλει γιατι εχω προβλημα με τη μεση μου..
επισης δε θελω να γινουν ολα κουδουνιστρα και να αρχισουν να τριζουν..
τελος θα σου θυμισω οτι αυτοκινητα τερατα οπως η Μ3 (και βαλε) ειναι πολυ ανετα , γιατι μπορουν και γιατι ξοδευονται λεφτα στην αναρτηση τους
ο ημιακαμπτος ειναι φθηνια και σε σπορ αυτοκινητα ειναι ανυποφορος..
εχω βγαλει 70.000 χλμ σε τετοιες συνθηκες, ξερω πολυ καλα για τι μιλαω και ειλικρινα δεν αντεχω αλλοσε νορμαλ αυτοκινητα δεν απασχολει (παραμενει ομως φθηνια )
Γεροντάματα...έτσι εξηγούνται πολλά!!
-
ενα αυτοκινητο τερας που ξερω εγω ειναι η z4m coupe .Επειδη εχω πολυ συχνη επαφη με αυτο το αυτοκινητο σε πληροφορω οτι το ποσο κοπαναει δεν περιγραφεται , (παιζουν ρολο οι ρυθμισεις) αλλα το πως στριβει επισης .....Βτw , επειδη εσυ εχεις προβλημα με την μεση σου δεν σημαινει οτι μας ενοχλει ολους κ εκτος απο αυτο δεν ειναι κ τοσο υπαρκτη η ενοχληση , υπερβαλλεις λιγο παραπανω...
-
ναι η Ζ4Μ εχω ακουσει οτι ειναι κατσικι και γενικα πολυ δυστροπη..
δεν ξερω αν υπερβαλλω, ομως ενα αυτοκινητο μπορει να μην παιρνει κλισεις , να εχει καλο κρατημα και να ειναι συγχρονως ανετο..υπαρχουν αυτοκινητα με ανεξαρτητη αναρτηση που ειναι κατσικια (s2000 με το οποιο ειχα εγω συχνη επαφη) ομως υπαρχουν και αυτοκινητα που δεν ειναι..
δεν καταλαβαινω για ποιο λογο να ταλαιπωρουμαστε ομως? δεν ειναι θεμα 50αρη ή 20αρη αλλα να μπορεις οταν δεν τρεχεις να πας καπου σαν ανθρωπος και να καθισεις ατομα στις πισω θεσεις του αυτοκινητου σου χωρις να γινονται φραπε..
και το δικο μου αυτοκινητο δεν ειναι και ο,τι πιο ανετο , ομως ειναι λογικα ανετο σε σχεση με αλλες ζμπορ κατασκευες οι οποιες δεν ειναι καν πιο γρηγορες..
αρα ειναι επομενο και φυσικο να αναρωτηθω τι σκ@τα σκεφτονται σε μερικες εταιρειες και σου πασαρουν αυτοκινητο για πιστα ή για γερμανικους επιπεδους δρομους?
εγω οπως εχω ξαναπει ψωνιζω αναλογιζομενος και τις συνθηκες της χωρας μας..με αυτους τους δρομους για μενα οι επιλογες ειναι περιορισμενες..
αν καποιος θελει να ταλαιπωρειται δικαιωμα του.εγω οπως ειπα ταλαιπωρηθηκα αρκετα και 10αδες χιλαδες χλμ και μπουχτησα απο ζπορ αναρτηση.
σε μια βολτα φιλε varga ολα φαινονται ωραια προσπαθησε να ζεις ομως καθε μερα με κατσικι...
εσυ εχεις 140αρι civic απ'οτι θυμαμαι , δεν ξερω αν θα μου λεγες τα ιδια αν ειχες νεο ταπερ ή clio rs..μπορει να μου τα λεγες βεβαια γιατι δεν κανεις ποτε πισω στην αποψη σου αλλα αυτα τα αυτοκινητα ειναι κουραστικα..εγω δεν αντεχω πανω απο μια ωρα μεσα σε κατι τετοιο.
η mito φυσικα ειναι πιο ανεκτη , αλλα σε ενα 4ωρο ταξιδι θα σου σπασει κι αυτη τα νευρα..
και στη τελικη αφου εχω προβλημα , παλι καλα που καποιοι με σκεφτονται και βγαζουν το καταλληλο για μενα καρο
-
Δεν υπαρχει λογος να ταλαιπωρουμαστε σαφως . Εμενα δεν μ ενοχλει αυτο λεω. Αλλους τους ενοχλει οπως εσενα αλλους οχι , απλα δε νομιζω οτι ειναι κ τοσο μεγαλη η ενοχληση του ημιακαμπτου κατα την γνωμη μου παντα. Κ σιγουρα ειναι ειναι υποφερτη η κατασταση .
-
απορια..το πατωμα του σιροκο ειναι το ιδιο με του γκολφ..οποτε ειναι του 2004..το εσωτερικο του ειναι του εος το οποιο ειναι ιδιο με του γκολφ,οποτε ειναι του 2004..τοσοι κατοχοι παραπονιουνται για τριγμους κ θορυβους κτλ..οποτε για να ειναι καλυτερο σε ποιοτητα κατασκευης(=υλικα κατασκευης+ποιοτητα συναρμολογησης) τοτε το μιτο θα πρεπει να ειναι επιεικως κουδουνιστρα!καποιος κατοχος μιτο να μας το επιβεβαιωσει παρακαλω..
κ απο ποτε ενα αυτοκινητο το οποιο αγοραζουν συνηθως ατομα 18-25 ετων(συνηθως fast n furious-schumacher wannabes) ειναι πιο κυριλε(σιροκο)?σε αυτη τη κατηγορια να πεις α3-α κλας,μινι,βολβο σ30,το δεχομαι.αλλα σιροκο?μαλλον εχουμε διαφορετικη αποψη για το κυριλε κ το επιπεδο..
αυτο που προτεινω στο νεαρο ειναι να κανει δοκιμη των αυτοκινητων που τον ενδιαφερουν,να βγει απο τα στενα ορια της οπαδικης επιλογης αυτοκινητου(ολα εχουν τα θετικα-αρνητικα τους ανεξαρτητως προελευσεως) κ να επιλεξει αυτο που πραγματικα ικανοποιει τις αναγκες του!τα υπολοιπα απο αρνητικα προκατειλημενους-προδιαθετημενους (ειτε γερμανοφιλους-παρε σιροκο γιατι ειναι vw αουντι ειτε ιταλοφιλους-παρε αλφα γιατι εχει cuore sportivo ,ειτε γενικα αλλους) εγω παντως τα θεωρω ασκοπα..
προσωπικα θα κοιτουσα το μιτο(σαφως πιο κυριλε απο σιροκο,κ πιο κομψο,αλλα λιγοτερο σπορ).κ για να πω την αληθεια ειτε πετρελαιο(αλλα νομιζω μενεις αθηνα οποτε ακυρο..) ειτε με τους νεους multiair..μπορει η ροπη να μην αλλαζει σημαντικα(?),αλλα μπορει να βελτιωνεται ο τροπος με τον οποιο αυτη(κ η δυναμη) να παρεχεται στο φασμα των στροφων..κ εντελει θα εχει κ χαμηλοτερη καταναλωση..κ μη φοβασαι για προβληματα αξιοπιστιας.οι ευρωπαιοι πλεον ειναι ιδιοι πανω κατω σε αυτο το θεμα(ισως λιγο χειροτεροι οι γαλλοι,αλλα κ παλι με ενδοιασμους το λεω).. -
Eσυ c.l.a.b. το κολλημα με το σιροκκο το εχεις ετσι?Αν θες να ξερεις οχι μονο κουδουνιστρα δεν ειναι οπως λες αλλα ειναι και οδηγικα ανωτερο απο το Μιτο και λεγε ο,τι θες,εγω εχω οδηγησει και τα δυο.Και ασε καλυτερα τους χαρακτηρισμους περι Σουμαχερ για τον εαυτουλη σου.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
απορια..το πατωμα του σιροκο ειναι το ιδιο με του γκολφ..οποτε ειναι του 2004..το εσωτερικο του ειναι του εος το οποιο ειναι ιδιο με του γκολφ,οποτε ειναι του 2004..τοσοι κατοχοι παραπονιουνται για τριγμους κ θορυβους κτλ..οποτε για να ειναι καλυτερο σε ποιοτητα κατασκευης(=υλικα κατασκευης+ποιοτητα συναρμολογησης) τοτε το μιτο θα πρεπει να ειναι επιεικως κουδουνιστρα!καποιος κατοχος μιτο να μας το επιβεβαιωσει παρακαλω..
κ απο ποτε ενα αυτοκινητο το οποιο αγοραζουν συνηθως ατομα 18-25 ετων(συνηθως fast n furious-schumacher wannabes) ειναι πιο κυριλε(σιροκο)?σε αυτη τη κατηγορια να πεις α3-α κλας,μινι,βολβο σ30,το δεχομαι.αλλα σιροκο?μαλλον εχουμε διαφορετικη αποψη για το κυριλε κ το επιπεδο..
αυτο που προτεινω στο νεαρο ειναι να κανει δοκιμη των αυτοκινητων που τον ενδιαφερουν,να βγει απο τα στενα ορια της οπαδικης επιλογης αυτοκινητου(ολα εχουν τα θετικα-αρνητικα τους ανεξαρτητως προελευσεως) κ να επιλεξει αυτο που πραγματικα ικανοποιει τις αναγκες του!τα υπολοιπα απο αρνητικα προκατειλημενους-προδιαθετημενους (ειτε γερμανοφιλους-παρε σιροκο γιατι ειναι vw αουντι ειτε ιταλοφιλους-παρε αλφα γιατι εχει cuore sportivo ,ειτε γενικα αλλους) εγω παντως τα θεωρω ασκοπα..
προσωπικα θα κοιτουσα το μιτο(σαφως πιο κυριλε απο σιροκο,κ πιο κομψο,αλλα λιγοτερο σπορ).κ για να πω την αληθεια ειτε πετρελαιο(αλλα νομιζω μενεις αθηνα οποτε ακυρο..) ειτε με τους νεους multiair..μπορει η ροπη να μην αλλαζει σημαντικα(?),αλλα μπορει να βελτιωνεται ο τροπος με τον οποιο αυτη(κ η δυναμη) να παρεχεται στο φασμα των στροφων..κ εντελει θα εχει κ χαμηλοτερη καταναλωση..κ μη φοβασαι για προβληματα αξιοπιστιας.οι ευρωπαιοι πλεον ειναι ιδιοι πανω κατω σε αυτο το θεμα(ισως λιγο χειροτεροι οι γαλλοι,αλλα κ παλι με ενδοιασμους το λεω)..Νομιζω παρεξηγησατε την δικια μου εννοια για το κυριλε.. Αν διαβασεις το ποστ μου πιο πανω θα δεις ξεκαθαρα οτι συγκρινω τιμες.. Θεωρω δηλαδη πολυ απλα οτι η mito(που στην τελικη της εκδοση με φουλ εξτρα βγαινει οσο η μικροτερη εκδοση του σιροκου) ειναι πολυ λιγοτερο premium, κυριλε, αμαξι κυρους, δε ξερω πως να το πω.. Σιγουρα για καποιον 20 χρονω κανει αρκετα μπαμ.. Η μιτο απ την αλλη, μπορει να χεις την 155 αλλα σπανια το καταλαβαινει κανεις εξωτερικα(2 εξατμισεις) οποτε θα μπορουσες να χεις και τα 95 ατμοσφαιρικα των 14κ.. Προσωπικα, απο ολο το ψαξιμο που εκανα αν θελετε και την αποψη μου νομιζω(μη βαρατε ) πως η vw το χει παρακανει σε πολλους τομεις χωρις να καταλαβαινω γιατι(και συνεχιζει να πουλαει τρελα).. πχ το σιροκο γιατι να κανει τοσο? Λογω αναρτησης+ποιοτητας?, εχει πολυ υψηλο επιτοκιο οσον αφορα τη χρηματοδοδτηση για την κατηγορια που απευθυνεται και οι πωλητες της δε προσφερουν τιποτα ως δωρο..( ο πατερας μου πηρε το tiguan τη σπορ εκδοση με χιλια εξτρα και δε του κανανε δωρο τιποτα, 35κ ετσι).. Δεν ειναι δα και τοοοσο premium σκεπτομενος οτι το vag εχει και την audi και τωρα και την porsche..
ΥΓ Μπορει να χω λαθος βεβαια αφου τουλαχιστον τα αυτοκινητα διατηρουν μεγαλο κομματι της αξιας τους και μετα την αγορα.. Αλλα και παλι ειναι μιζερο να αγοραζεις αμαξι σκεπτομενος τη μεταπωληση..
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Eσυ c.l.a.b. το κολλημα με το σιροκκο το εχεις ετσι?Αν θες να ξερεις οχι μονο κουδουνιστρα δεν ειναι οπως λες αλλα ειναι και οδηγικα ανωτερο απο το Μιτο και λεγε ο,τι θες,εγω εχω οδηγησει και τα δυο.Και ασε καλυτερα τους χαρακτηρισμους περι Σουμαχερ για τον εαυτουλη σου.Εγω πάλι που οδήγησα κι εγώ και τα 2 διαφωνώ μαζί σου για το πιο είναι οδηγικά ανώτερο. Για κύρος και τα λοιπά δεν σχολιάζω. Στην τελική γούστα είναι αυτά. Εμένα πάντως με χαλάει να αγοράζω ζμπορ μοντέλο και να έχει το ίδιο εσωτερικό με άλλα 10 μοντέλα της εταιρέιας. Και τέλος κουδουνίστρα κανένα από τα 2 δεν είναι τώρα.(Έχω μία και ξέρω πως είναι... )
Ά μην ξεχάσω πως δεν έχω αγοράσει κανένα από τα 2
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις..
1ον Δεν μου χαλατε το θεμα.. Προς θεου.. Μ αρεσει να μαθαινω..
2ον Πανω στα ηλεκτρονικα. Η mito εκτος των αλλων ηταν μια επιλογη που εγινε και βαση ολων αυτων που αναφερετε. Δηλαδη τα αρκετα ηλεκτρονικα που οπως και να το κανεις ειναι χρησιμα εως απαραιτητα για καποιον με μικρη εμπειρια ηταν ενα βασικο κριτηριο επιλογης. Επισης ειναι και μη απενεργοποιουμενα για να μην μπεις και σε τιποτα πειρασμους.. Σιγουρα δε θα μαθω να οδηγαω το ιδιο κανοντας παρεα με μια Mito η με ενα mx5(που βρισκω με τοσα λεφτα) αλλα τουλαχιστο θα χω μεγαλυτερη ασφαλεια.. Και σταδιακα θα μαθαινω ολο και περισσοτερο.. Τελος βαρατε στο ψαχνο αφου το σιροκο ειναι και αυτο ενα αμαξι που θα ηθελα παααρα πολυ ομως και κοστιζει πολυ παραπανω και με μικροτερες επιδοσεις και κατα την αποψη του πατηρ(πληρως σεβαστη) ειναι ενα αμαξι κυρους πολυ ανωτερου απο αυτου που θα μπορουσα να εχω.. Σιγα τη διαφορα θα μου πειτε(με 2κ παραπανω παιρνω το τελειως βασικο) απλα αλλο ειναι ενα αμαξι με αρχικη 22κ και αλλο με 14κ..να σου πω κατι καλα κανεις και θελεις ενα ασφαλες αμαξι..μετα απο πολλα τρακαρισματα εκει εχω καταληξει
το ροκο ειναι πιο ακριβο και αν θες το κατι παραπανω σε επιδοσεις ή εστω και τις ιδιες με τη μιτο τα λεφτα ανεβαινουν (με τα εξτρα να δεις τι γινεται )
ΥΓ μη λες οτι το vw εχει περισσοτερο κυρος γιατι θα αγριεψουν οι αλφιστι
Σιγουρα, και αυτο λεω.. Το ροκο στα 122 φυσικα(για 160 ουτε λογος) δε νομιζω να χει καλυτερες επιδοσεις απο την 155(μιτο) και με τα ιδια εξτρα παιζει να κανει και κανα 5κ παραπανω.. Ασε που θα ναι αναλογο ενος απλου golf.. Αν ειναι να παριες ροκο παρε το 160 dsg τουλαχιστο.. Εγω ετσι σκεφτομαι..
Αναλογα πως λες το κυρος.. Οσον αφορα το θεμα premium, δλδ ποιοτητας σιγουρα νομιζω κανεις δε μπορει να πει τπτ για τα vag.. Ομως δε ξερω αν τελικα ειναι αυτο που ζητας απο ενα αμαξι.. Σιγουρα οσοι θα παρουν ar δε θα την παρουν για να τους παει δουλεια σπιτι.. Ενω το 90% των polo-golf-passat-tiguan(αφηνω εξω το σιροκο) εξυπηρετουν αυτη τη δουλεια και αντε και καμια εκδρομη.. Ειναι τελειως διαφορετικο το target group(σε ορους marketing) των δυο περιπτωσεων και σιγουρα της ar ειναι πιο περιορισμενο..
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
ενα αυτοκινητο τερας που ξερω εγω ειναι η z4m coupe .Επειδη εχω πολυ συχνη επαφη με αυτο το αυτοκινητο σε πληροφορω οτι το ποσο κοπαναει δεν περιγραφεται , (παιζουν ρολο οι ρυθμισεις) αλλα το πως στριβει επισης .....Βτw , επειδη εσυ εχεις προβλημα με την μεση σου δεν σημαινει οτι μας ενοχλει ολους κ εκτος απο αυτο δεν ειναι κ τοσο υπαρκτη η ενοχληση , υπερβαλλεις λιγο παραπανω...Αν και , επειδη εχω και εγω επαφη με το μικρο της αδελφακι την
Z4 3.0 si Coupe, απλα θα πω οτι εχει την ιδανικη αναρτηση για τους δρομους μας.
Το συγκεκριμενο του φιλου μου εχει την σπορ αναρτηση της Μ αλλα με 17αρες ζαντες, και πραγματικα παταει οπως πρεπει, χωρις να κουραζει...
Η Ζ4 M Coupe βεβαια ειναι αλλο φρουτο. Δυστροπη, πιο δυσκολη απο την Μ3 Ε46 και τουλαχιστον απο δοκιμες στην χωρα μας, εχει θεωρηθει οτι δεν 'βολευεται'
ιδιαιτερα υπο πιεση, σε σχεση με την 'μικρη'.
Ο qsis εχει δικιο. Η τεχνολογια εχει εξελιχτει σε τετοιο επιπεδο, που ειναι
απαραδεκτο και γραφικο πλεον, αυτοκινητα που σημερα θεωρουνται γρηγορα (150αλογα και πανω) να εχουν κουραστικες αναρτησεις. Σιγουρα βεβαια παιζει ρολο και το...φανταστικο οδικο δικτυο που εχουμε, το οποιο δυσχερενει ακομα περισσοτερο την συνολικη εικονα μιας σφιχτης αναρτησης. -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Eσυ c.l.a.b. το κολλημα με το σιροκκο το εχεις ετσι?Αν θες να ξερεις οχι μονο κουδουνιστρα δεν ειναι οπως λες αλλα ειναι και οδηγικα ανωτερο απο το Μιτο και λεγε ο,τι θες,εγω εχω οδηγησει και τα δυο.Και ασε καλυτερα τους χαρακτηρισμους περι Σουμαχερ για τον εαυτουλη σου.
Εγω πάλι που οδήγησα κι εγώ και τα 2 διαφωνώ μαζί σου για το πιο είναι οδηγικά ανώτερο. Για κύρος και τα λοιπά δεν σχολιάζω. Στην τελική γούστα είναι αυτά. Εμένα πάντως με χαλάει να αγοράζω ζμπορ μοντέλο και να έχει το ίδιο εσωτερικό με άλλα 10 μοντέλα της εταιρέιας. Και τέλος κουδουνίστρα κανένα από τα 2 δεν είναι τώρα.(Έχω μία και ξέρω πως είναι... )
Ά μην ξεχάσω πως δεν έχω αγοράσει κανένα από τα 2
Γουστα ειναι αυτα δε λεω...ενα απλο μονο...τιμονι ειχε καλυτερο το μιτο?Τεσπα προσωπικα το σιροκκο οδηγικα το συγκρινω με το Cooper S το οποιο επισης οδηγω και συνοδηγω συχνα.Μη ξεχναμε ομως πως και ο,τι πληρωσεις παιρνεις και δε το λεω για να μειωσω το Μιτο μιας και κακο αμαξι δε το θεωρω,καθε αλλο ειναι πολυ καλο αλλα δεν παυει να ειναι ενα μικροτερο αμαξι που βασιζεται στο GPunto.Τερμα τα off...στο θεμα Σπυρο για μενα καλυτερα να παρεις μια φορτωμενη 120αρα
Mito 155 η 120(135)?