-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Προφανώς οι ποδηλατόδρομοι σε άλλες χώρες έχουν γίνει μετά από σχεδιασμό ...Τουλάχιστον τώρα στην 'αρχή' τους. Η χρήση τους είναι περισσότερο για βόλτα παρα λειτουργική.
Πριν χρόνια έβαζα το ποδήλατο στο αυτοκίνητο κατέβαινα στο Ποσειδόνιο ή στο Μέγαρο, έκανα τη βόλτα μου μέχρι τον Λευκό Πύργο, γύρναγα πίσω και με το αμάξι πήγαινα σπίτι μου! Δυστυχώς το ίδιο πρέπει να κάνω και τώρα αν δεν θέλω να με 'πατήσει' κανένα άλλο 2τροχο ή 4τροχο ...Και κάτι άλλο αν και σχετικό ... κάπως! ;Eχω δει πολλούς ποδηλάτες μα μην σέβονται τα φανάρια, τους μονόδρομους, τα σήματα, τον ΚΟΚ ... τίποτα! Χθες ένα 2ποδο νεαρός με την ποδηλατική του βερμούδα, και το κράνος του (συνειδητός ποδηλάτης, πιθανό και αθλητής) ... έπαιξε με τον χάρο στη ΧΑΝΘ και τα αντανακλαστικά και την ψυχική ισορροπία των άλλων οδηγών!
-
+1 j.marr
να πω οτι κ στο εξωτερικο δεν υπαρχουν παντου ποδηλατοδρομοι..ειδικα στο κεντρο της πολης,απλως κυκλοφορεις ελευθερα με το ποδηλατο.αλλα στο εξωτερικο βεβαια εχουν κ την παιδεια να μην παρκαρουν οπου τους βολευει..κ ναι,κ στο εξωτερικο υπαρχει προβλημα σταθμευσης..αλλα ο νομος ειναι νομος..
τοσα χρονια στο εξωτερικο με το ποδηλατο κυκλοφορω για τις δουλειες μου(δεν ξεκιναει εξω απο το σπιτι μου ο ποδηλατοδρομος,γιατι πολυ απλα οι περισσοτεροι κινουνται με ποδηλατα..η παω με τα ποδια η με μμε..οταν εχω κατι εκτος κεντρου τοτε χρησιμοποιω το αυτοκινητο.
μας εφερες ενα παραδειγμα απο ασυνειδητο ποδηλατη..ποσα παραδειγματα απο ασυνειδητους οδηγους εχεις?σκεψου λιγο.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μας εφερες ενα παραδειγμα απο ασυνειδητο ποδηλατη..ποσα παραδειγματα απο ασυνειδητους οδηγους εχεις?σκεψου λιγο..Οδηγούς? Αμέτρητους. Δεν είναι ανάγκη όμως να υπάρξει και άλλη ομάδα 'ασυνειδησίας'.
Μερικά πράγματα στην αρχή τους τουλάχιστον μπορούμε να τα προλάβουμε! -
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Είμαι ο μόνος που πιστεύει ότι με την αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να σκεφτόμαστε και τα έξοδα του στα οποία περιλαμβάνεται ΚΑΙ το πάρκινγκ?? Όλοι ξέρουμε ότι η Θεσσαλονίκη (και όχι μόνο) είναι δύσκολη από πλευράς πάρκινγκ μιας και ή είναι ακριβά ή δεν είναι εκεί που τα θέλουμε (πχ έξω από κάθε κατάστημα ). Εγώ δηλαδή είμαι από τους ελάχιστους, που παρότι έχω αυτοκίνητο και παρότι μένω σε περιοχή με δυσκολία στην μετακίνηση (Άνω Πόλη), κατεβαίνω με τα πόδια και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ?? Ή ακόμα και το πρωί, γιατί να μην το βάλετε σε κάποιο πάρκινγκ?? Αυτοκίνητο δεν θέλουμε κύριοι? Θα το πληρώσουμε. Απλό.Ακριβώς
Αν δεν μπορείς να βολέψεις το αυτοκίνητό σου κάπου σωστά, τότε πολύ απλά, ΔΕΝ το παίρνεις. Πάρε λεωφορείο, πάρε ταξί, πήγαινε με τα πόδια, πάρε ποδήλατο, κόψε το λαιμό σου. Μην παίρνεις αυτοκίνητο στο κέντρο αν δεν σου χρειάζεται. Και πότε σου χρειάζεται; Όταν το σπίτι σου είναι κάπου που η συγκοινωνία δεν σε καλύπτει και το ταξί είναι πανάκριβο για εκεί, ή όταν έχεις να κουβαλήσεις κάτι ογκώδες. Τότε θα σε καταλάβω. Όχι όμως να μου παίρνεις το αυτοκίνητο για να πας από την Καλαμαριά στη δουλειά σου που είναι στο κέντρο, και να θες να το αφήνεις διπλοσειρά στην Κουντουριώτου ή τη Δωδεκανήσου ή τη Στρατού ή πάνω στα πεζοδρόμια. Τέλος.
Είμαι ο μόνος που όταν τύχει να πάρω αυτοκίνητο σε δύσκολες περιοχές, προτιμώ να γυρίζω 50' ψάχνοντας για παρκάρισμα ή εν τέλει να πληρώσω σε πάρκινγκ, αντί να το αφήσω διπλοσειρά με το τηλέφωνό μου, ή πάνω σε διάβαση/πεζοδρόμιο/ράμπα αναπήρων/γωνία/στάση λεωφορείων;
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
αυτοί που γράφετε οτι οι ποδηλατόδρομοι δεν έγιναν με σχεδιασμό έχετε κάποια γνώση πάνω στο θέμα ή απλά τρομπάρετεΚαταρχάς να σου επιστρέψω τον χαρακτηρισμό που με μεγάλη ευκολία αποδίδεις και κατα δεύτερο λόγο να σου πω ότι από τη δυτική μεριά της πόλης, το να κατεβείς με ποδήλατο δεν γίνεται γιατί οι μόνοι δρόμοι που υπάρχουν είναι η Λαγκαδά/Κωνσταντινουπόλεως κι η Μοναστηρίου. Το να κόβεις από στενά προυποθέτει και το ανάλογο χάσιμο χρόνου τη στιγμή που θέλεις κάποια στιγμή να φτάσεις. Προσπάθησε να κατεβαίνεις καθημερινά σε ώρες αιχμής, γιατί θέλεις να πηγαίνεις στη δουλειά σου και όχι να βολτάρεις κι εξηγησε μου σε παρακαλώ γιατί να μην πιστεύουμε στο αποσπασματικό του όλου θέματος, το οποίο επαυξάνει το γεγονός π.χ. στο ότι στα τεράστια πεζοδρόμια της Αγ. Δημητρίου, ο ποδηλατόδρομος δεν έγινε εκεί επάνω, όπου προφανώς θα ήταν δυσκολότερο.
-
αυτό που ρώτησα ηταν κάτι απλό
έχεις γνώσεις πάνω στο θέμα ή οχι
αν ναι μου λες στο τάδε σημείο έπρεπε να γίνει έτσι και οχι αλλιώς
αν δεν εχεις γνώσεις καλύτερα να μη μιλάς για λάθος σχεδιασμό ή εστω οταν το κάνεις να αρχίζεις την προτασή σου με 'Δεν εχω γνώσεις πανω στο θέμα.... κλπ κλπ'
λογικά κάποια στιγμή οι ποδηλατόδρομοι θα επεκταθούν
-
ρε παιδια ......ξερει κανενας καποιον για βαθουλωματα χωρις στοκο....με αυτο το νεο συστημα που το φτιαχνουν ετσι.
φιλος θελει επηγοντως -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
αυτό που ρώτησα ηταν κάτι απλόέχεις γνώσεις πάνω στο θέμα ή οχι
αν ναι μου λες στο τάδε σημείο έπρεπε να γίνει έτσι και οχι αλλιώς
αν δεν εχεις γνώσεις καλύτερα να μη μιλάς για λάθος σχεδιασμό ή εστω οταν το κάνεις να αρχίζεις την προτασή σου με 'Δεν εχω γνώσεις πανω στο θέμα.... κλπ κλπ'
λογικά κάποια στιγμή οι ποδηλατόδρομοι θα επεκταθούν
Βασικά ρώτησες, εάν έχουμε κάποια γνώση ή είμαστε μαλ$%@% για να μιλάμε για το θέμα των ποδηλατοδρομων. Επειδή όμως όλα εκ του αποτελέσματος κρίνονται, σου εξήγησα για ποιο λόγο, θέτοντας παράδειγμα, θεωρώ αναποτελεσματικό, με ελιππή σχεδιασμό το μέτρο αυτών των δρόμων. Κι επίσης κρίνοντας από τη μέχρι τώρα εφαρμογή του μέτρου(με μείωση του πλάτους των υπάρχοντων δρόμων=άυξηση του μποτιλιαρίσματος)η περαιτέρω άυξηση του αριθμού των ποδηλατόδρομων περισσότερα προβλήματα θα δημιουργήσει παρά θα λύσει.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ρε παιδια ......ξερει κανενας καποιον για βαθουλωματα χωρις στοκο....με αυτο το νεο συστημα που το φτιαχνουν ετσι.
φιλος θελει επηγοντωςΔες Γιακούμπ και Hellenic-pdr Ο πρώτος υποτίθεται είναι εγγύηση, για τους άλλους δεν ξέρω.
Έχε υπ' όψιν ότι αν είναι σε περίεργο σημείο δεν μπορούν να στο φτιάξουν, όσο μικρό και αν είναι (π.χ. στο εμπρός φτερό, χαμηλά, δίπλα στην πόρτα).
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
...
Ακριβώς
Αν δεν μπορείς να βολέψεις το αυτοκίνητό σου κάπου σωστά, τότε πολύ απλά, ΔΕΝ το παίρνεις. Πάρε λεωφορείο, πάρε ταξί, πήγαινε με τα πόδια, πάρε ποδήλατο, κόψε το λαιμό σου. Μην παίρνεις αυτοκίνητο στο κέντρο αν δεν σου χρειάζεται. Και πότε σου χρειάζεται; Όταν το σπίτι σου είναι κάπου που η συγκοινωνία δεν σε καλύπτει και το ταξί είναι πανάκριβο για εκεί, ή όταν έχεις να κουβαλήσεις κάτι ογκώδες. Τότε θα σε καταλάβω. Όχι όμως να μου παίρνεις το αυτοκίνητο για να πας από την Καλαμαριά στη δουλειά σου που είναι στο κέντρο, και να θες να το αφήνεις διπλοσειρά στην Κουντουριώτου ή τη Δωδεκανήσου ή τη Στρατού ή πάνω στα πεζοδρόμια. Τέλος.
Είμαι ο μόνος που όταν τύχει να πάρω αυτοκίνητο σε δύσκολες περιοχές, προτιμώ να γυρίζω 50' ψάχνοντας για παρκάρισμα ή εν τέλει να πληρώσω σε πάρκινγκ, αντί να το αφήσω διπλοσειρά με το τηλέφωνό μου, ή πάνω σε διάβαση/πεζοδρόμιο/ράμπα αναπήρων/γωνία/στάση λεωφορείων;
Είμαστε 2. Παίρνεις αυτοκίνητο, ψάχνεις να το παρκάρεις. Αν δεν βρεις να το παρκάρεις, πηγαίνεις σε πάρκινγκ. Ούτε πάνω σε διάβαση, πεζοδρόμιο, ράμπα αναπήρων, γωνία, στάση λεωφορείων ούτε πουθενά αλλού που δεν προβλέπεται. Δεν είναι θέμα ούτε του ανάπηρου ούτε του πεζού που θα αφήσει ο άλλος το αυτοκίνητό του. Εδώ κλάιγονται κάποιοι που κάναν την Αγ.Δημητρίου με τους ποδηλατόδρομους και δεν μπορούν να παρκάρουν πλέον. Αλλά ξέχασα το ΠΕΖΟδρόμιο της Αγ.Δημητρίου έχει και δέντρα και έχει και σκιά και δεν μπορεί να στο γρατζουνίσει κανένα άλλο αυτοκίνητο (κρίμα )... Η λογική του παραλόγου...
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
...
Είμαι ο μόνος που όταν τύχει να πάρω αυτοκίνητο σε δύσκολες περιοχές, προτιμώ να γυρίζω 50' ψάχνοντας για παρκάρισμα ή εν τέλει να πληρώσω σε πάρκινγκ, αντί να το αφήσω διπλοσειρά με το τηλέφωνό μου, ή πάνω σε διάβαση/πεζοδρόμιο/ράμπα αναπήρων/γωνία/στάση λεωφορείων;
Εδώ κλάιγονται κάποιοι που κάναν την Αγ.Δημητρίου με τους ποδηλατόδρομους και δεν μπορούν να παρκάρουν πλέον. Αλλά ξέχασα το ΠΕΖΟδρόμιο της Αγ.Δημητρίου έχει και δέντρα και έχει και σκιά και δεν μπορεί να στο γρατζουνίσει κανένα άλλο αυτοκίνητο (κρίμα )... Η λογική του παραλόγου...
Όποιος ανεβάζει το αμάξι σε πεζοδρόμιο, ξέρει ότι κάνει κακό στο αμάξι του(ψαλίδια, ζάντες). Τα δέντρα την Αγ. Δημητρίου, πριν το Ιβανώφειο είναι μικρά κι η σκιά ανύπαρκτη. Τα τεράστια πεζοδρόμια από τη πλευρά των πανεπιστημίων είναι άχρηστα, μια και ελάχιστοι τα περπατάνε, αφού για τα πανεπιστήμια όλοι μπαίνουν απο κάτω, ενώ δεν έχει σπίτια, μαγαζιά για να έχει κίνηση. Οπότε θα μπορούσαν να κάνουν τους ποδηλατόδρομους εκεί επάνω, ωστέ να μην μικρήνει το φάρδος του δρόμου, αλλά φευ...
Προσωπικά υποψιάζομαι ότι όλα αυτά απλά είναι προσπάθειες περιορισμού της κίνησης των αυτοκινήτων, αλλά με εντελώς λάθος τρόπο. Με την εξάλειψη των παρανομων θέσεων παρκινγκ στην Α. Δημητρίου, επιβαρύνθηκαν τα πιο πάνω στενά σε αφάνταστο βαθμό, αφού όλοι όσοι πάνε στο νοσοκομείο ή στα πανεπιστήμια παρκάρουν προς τα εκεί, με αποτέλεσμα πάνω από τις εστίες π.χ. να μην μπορείς να στρίψεις σε στενό. Αλλά είπαμε, αποσπασματικός σχεδιασμό και μέτρα για το ιδεσθαι μόνο. -
Συμφωνώ ότι η δουλειά έγινε κυρίως για το φαίνεσθαι - είναι πάντως μια αρχή. Το ζήτημα εδώ όμως είναι να επιμείνουν στην ύπαρξη/βελτίωσή τους, και να μην παραιτηθούν απ' αυτούς όταν τα αυτοκίνητα θα αρχίσουν να παρκάρουν στους ποδηλατοδρόμους..
-
@famas
αυτό για την σκιά το είπα προφανώς ειρωνικά αλλά τεσπα. Το ότι ο φτερωτός έκανε τα πεζοδρόμια της Αγ. Δημητρίου τεράστια είναι το μόνο σίγουρο και όχι πρακτικό. Θα μπορούσε για παράδειγμα να τα κάνει 1m μικρότερα ή να δημιουργήσει εσοχές για παρκάρισμα. Το θέμα με τους ποδηλατόδρομους είναι ότι όντως είναι προχειροφτιαγμένοι (μιας και ΕΔΙΤ: δεν έχουν τρόπο εισόδου σ'αυτούς) και λογικά για το θεαθήναι. Όμως κάποια πράγματα θα πρέπει να τα σεβόμαστε όλοι, είτε οδηγοί αυτοκινήτων είτε πεζοί είτε ποδηλάτες. Οι μεν οδηγοί αυτοκινήτων να κυκλοφορούμε και να παρκάρουμε εκεί που επιτρέπεται, οι δε πεζοί και ποδηλάτες να τηρούμε τον ΚΟΚ πάντα και όχι όποτε μας συμφέρει. Πχ, οι περισσότεροι ποδηλάτες (από αυτούς που έχω δει) πιστεύουν ότι μπορούν να παιρνάνε κόκκινα, να πηγαίνουν αντίθετα από τη ροή των οχημάτων, να μην φοράνε κράνος και γενικότερα να έχουνε τον ΚΟΚ γραμμένο... -
Δε νομίζω ότι μπορεί να διαφωνησει, επί της ουσίας, κάποιος με djalma κ ArrowsFA1...
-
Sv2 τι ακριβως γινεται στο κοσμος? Κανεις test-drive επι τοπου με ανθρωπο της εκαστοτε αντιπροσωπειας?
-
Κάναμε πάλι πλάκα στον rocsta τον λυπάμαι..... φυλακή βλέπω να καταλήγει ο καημένος με αυτά που έχει μπλέξει !
-
@ giorgos alfa gt
*Έκανες *ένα σύντομο test drive, βεβαίως με άνθρωπο της εταιρίας. Η εκδήλωση τελείωσε χθες στις 20:00. Δεν έχασες ωστόσο και κάτι σπουδαίο. Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά για κάποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερα να πας στην εταιρία κάποια άλλη στιγμή, με την άνεσή σου.
Από την άλλη τα crash test που έγιναν στον ίδιο χώρο ήταν σίγουρα πιο διαφωτιστικά. Δεν ξέρω αν θα έχουμε ξανά την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε κάτι ανάλογο από κοντά. -
Ποιος θεός προτείνει 7χλμ γέφυρα Καλοχώρι - Αγγελοχώρι?
Τα έργα που θα αλλάξουν το τοπίο
Ενόψει της 74ης ΔΕΘ, σύσσωμοι οι φορείς της πόλης υιοθέτησαν ένα υπόμνημα προς τον πρωθυπουργό, με τα μεγάλα έργα που διεκδικεί η Θεσσαλονίκη. Για πρώτη φορά η τοπική κοινωνία συνέδεσε την υλοποίηση της αναπτυξιακής ατζέντας της πόλης με την επέτειο του 2012, τονίζοντας ότι «η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να περιμένει». Κι ενώ περίμενε να ακούσει τις μονότονες πρωθυπουργικές εξαγγελίες περί «πρωτεύουσας των Βαλκανίων», η πρόωρη προκήρυξη των εκλογών ματαίωσε κάθε συζήτηση για το μέλλον της πόλης.
Στο σύνολό τους, πάντως, τα 26 σημεία του υπομνήματος συνθέτουν ένα πλέγμα παρεμβάσεων, που θα επέτρεπαν στη Θεσσαλονίκη, όχι μόνο να αντιμετωπίσει τις σημερινές ανάγκες της, αλλά και να αποτελέσει πρότυπο οικιστικού σχεδιασμού με ορίζοντα τριακονταετίας. Με ένα μετρό που θα τη διασχίζει κατά μήκος και θα διακλαδίζεται ανατολικά προς Τούμπα/Καλαμαριά και δυτικά προς Σταυρούπολη/Σίνδο. Με ένα μητροπολιτικό πάρκο στο 80% της έκτασης της σημερινής ΔΕΘ. Με άλλα δύο μεγάλα πάρκα στις θέσεις των στρατοπέδων Παύλου Μελά και Καρατάσου, που θα δώσουν ανάσα στους πυκνοδομημένους και υποβαθμισμένους δήμους της Δυτ. Θεσσαλονίκης. Με πεζοδρομημένη την παλιά παραλία της, ώστε να αποκτήσει κάτι από την αίγλη και την ανεμελιά της ράμπλα της Βαρκελώνης. Με επέκταση του αεροδρομίου της, σύγχρονες λιμενικές υποδομές και μαρίνες αναψυχής κατά μήκος της νέας παραλίας. Εως και μελέτη για τη μελλοντική ολοκλήρωση του οδικού δακτυλίου γύρω από την πόλη με γέφυρα μήκους 7 χλμ. στο Θερμαϊκό (από το Καλοχώρι ώς το Αγγελοχώρι) προβλέπει το υπόμνημα των τοπικών αρχών. Η Θεσσαλονίκη σώζεται. Το τι πρέπει να γίνει είναι εύκολα αντιληπτό. Το ζητούμενο είναι πώς.
Η παραλία
Αν εξαιρέσει κανείς τα εργοτάξια του μετρό και της Εγνατίας Οδού, η σημαντικότερη παρέμβαση στο «σώμα» της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας υπήρξε η μερική ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της. Οι κάτοικοι ανταποκρίθηκαν στο νέο πάρκο με ενθουσιασμό, κάνοντας τρόπο ζωής τους την «εναλλακτικότητα». Ποδηλάτες και περιπατητές πληθαίνουν μέρα με την ημέρα, διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο από το αστικό τοπίο. Για τις τύχες των άλλων έργων, όμως, παραμένουν δύσπιστοι.
Ηδη η χάραξη της εξωτερικής περιφερειακής οδού συναντά δυσκολίες εξαιτίας της ραγδαίας οικοδομικής δραστηριότητας νότια της Θέρμης. Οσοι γνωρίζουν την πορεία υλοποίησης του ρυθμιστικού σχεδίου, λένε ότι ο χρόνος για τις απαλλοτριώσεις γης μέχρι το μυχό του Αγγελοχωρίου «είναι τώρα». Περαιτέρω καθυστέρηση θα καταστήσει την ολοκλήρωση του οδικού δακτυλίου, με τη γέφυρα στο Θερμαϊκό οικονομικά απαγορευτική. Στο αεροδρόμιο, δρομολογείται η επέκταση του αεροδιαδρόμου μέσα στη θάλασσα τη στιγμή που ωριμάζει η ιδέα της μετεγκατάστασης ολόκληρου του αεροδρομίου «Μακεδονία» στον κάμπο του Αξιού. Το ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας έχει ήδη ζητήσει από την κυβέρνηση να προχωρήσει τις σχετικές μελέτες σκοπιμότητας. Για τη νέα ΔΕΘ, η αρμόδια επιτροπή συντάχθηκε ομόφωνα με τη χωροθέτησή της στη βιομηχανική ζώνη της δυτικής Θεσσαλονίκης (και όχι ανατολικά, όπου αναπτύσσεται η Ζώνη Καινοτομίας) χωρίς πρόταση για τη μετεξέλιξη της ίδιας της ΔΕΘ σε κάτι άλλο από μεγάλα τσιμεντένια κουτιά.
Το βασικό αίτημα είναι οι θεσμικές υποδομές
Εφόσον ξεπεραστούν οι δυσκολίες, βρεθούν τα χρήματα και κερδηθεί η κούρσα με το χρόνο, το 2012 θα έχει κληροδοτήσει στην πόλη μια σειρά από «βαριές» υποδομές αντίστοιχες με αυτές που άφησαν στην Αθήνα οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 (αεροδρόμιο, μετρό, Αττική Οδός κ.λπ.). Μπορεί, όμως, το όραμα για τη Θεσσαλονίκη να εξαντλείται σε μια λίστα μεγάλων έργων; Από αυτή την άποψη, το υπόμνημα της τοπικής κοινωνίας μοιάζει περισσότερο με χαρτί, όπου ο καθένας έβαζε μέσα ό,τι νόμιζε καλύτερο, παρά με μια συνεκτική πρόταση εξόδου από την αρνητική σπείρα της ανεργίας και των δυσλειτουργιών του συγκεντρωτικού κράτους.
Για πολλούς Θεσσαλονικείς, το πρώτο αίτημα προς την Αθήνα, αυτό που μπορεί εύκολα και χωρίς κόστος να πραγματοποιηθεί μέχρι το 2012, αφορά τις θεσμικές υποδομές. «Στόχος μας», δήλωσε από το βήμα της ΔΕΘ ο Γ. Παπανδρέου, είναι το 2010 «να υπάρξουν και εκλογές για την αιρετή Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση». Οσοι βλέπουν στην ύπαρξη ενός υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης την ομολογία της αδυναμίας του κράτους να ασκήσει αποτελεσματική διοίκηση, επικροτούν. Εξίσου σημαντική, όμως, πρέπει να θεωρείται η θεσμοθέτηση της μητροπολιτικής διοίκησης της πόλης, με αυξημένους πόρους και αρμοδιότητες που θα της επιτρέπουν να επιλύει γρήγορα τα προβλήματα.
Αλλοι πάλι επιμένουν στα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ο σχεδιασμός για το μέλλον της πόλης. Με έργα περιβαλλοντικά βιώσιμα, κτίρια με μηδενικό αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα, ώστε η Θεσσαλονίκη να αποτελέσει τη βιτρίνα της συνολικής προσπάθειας για την οικονομική και την οικολογική ανάταξη της χώρας. Για το λόγο αυτόν, ζητούν το 2012 να είναι η καταληκτική προθεσμία για τη σύνταξη ενός φακέλου βάσει του οποίου η Θεσσαλονίκη θα διεκδικήσει τη φιλοξενία μιας Παγκόσμιας EXPO, αντίστοιχης με εκείνες της Σεβίλλης ή της Λισσαβώνας, με θέμα το περιβάλλον. Η Θεσσαλονίκη έχει το σωστό μέγεθος και τη σωστή απόσταση από την Αθήνα, για να σηκώσει το βάρος ενός διαφορετικού μοντέλου αστικής ανάπτυξης. Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί χρέος αλλά ευκαιρία για την αξιοποίηση του εθνικού μας προϊόντος. Εξάλλου, μαζί με τη Θεσσαλονίκη, το 1912 η Ελλάδα κατέκτησε τα δύο ιερά βουνά της, τον Ολυμπο και τον Αθω, που οροθετούν, τρόπον τινά, το Θερμαϊκό. Η εθνική επέτειος πλησιάζει και καλό θα είναι να έχουμε κάτι να πούμε.
-
Ρε παιδιά τι πράγμα είναι αυτό στην πόλη μας με τα Michelin Exalto II σε 205/55/R16 91V. Πουθενά δεν τα βρίσκεις. Στον Καλπάκη έχω κλείσει δύο βδομάδες αναμονή, και τίποτα ακόμη. Στον Τσέτη πήρα την προηγούμενη βδομάδα, μου λέει από εβδομάδα (δηλαδή από σήμερα) περιμένουμε να παραλάβουμε. Παίρνω σήμερα, μου λέει δεν υπάρχει καμία παραλαβή προγραμματισμένη, οπότε μιλάμε μετά από 20 ημέρες τουλάχιστον (!). Σιχτίρισα, μπαίνω σε αυτή τη σελίδα, βρίσκω ένα τηλέφωνο (Καπίταλης), παίρνω και εκεί, μου λέει το Exalto έχει ψιλοκαταργηθεί, έχω κυρίως το τάδε και το καινούριο το Σάβερ (sic, Saver ήθελε να πει ο ποιητής), στην ίδια τιμή, 370 € (για την ιστορία τόσο τα έχει και ο Τσέτης). Ευχαριστώ πολύ λέω, δεν θα πάρω...
Ξέρουμε κανέναν άλλο λαστιχά της προκοπής που να φέρνει Michelin Pilot Exalto II; Ας είναι και 80 ευρώ ακριβότερα, ειλικρινά, δεν με νοιάζει πια. Τα Energy που φοράω πρέπει να αντικατασταθούν τάχιστα, δεν τα αντέχω άλλο...
-
sv2, σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Πήρα τηλέφωνο και οι άνθρωποι μου είπαν ότι πωλούν μόνο χονδρική. Εν πάση περιπτώσει τους είπα το πρόβλημα μου...με το που λέω Exalto μου λέει η κοπέλα '205/55/16;'...λέω ναι...και μου εξήγησε ότι υπάρχει πρόβλημα στην παραγωγή και οι αποθήκες είναι άδειες. Μου είπε ότι θα έρθουν τα λάστιχα, αλλά σε κανένα εικοσαήμερο. Άντε να δούμε....αν στο μεταξύ δεν έχω βάλει Continental...
Posts προς Θεσσαλονικείς