-
Λοιπον,χαιρεται και παλι. Αποφασισα να αγορασω τη mito και αμφιταλαντευομαι μεταξυ των δυο εκδοσεων. Γνωριζω πολυ καλα τα χαρακτηριστικα των δυο εκδοσεων και τις διαφορες τους(κιβωτιο 6ταχυτητων και 4τραπιστονες η 155). ΤΟ προβλημα ειναι πως ειμαι 20 και ο πατηρ που θα ειναι ο κυριος χρηματοδοτης θελει την 120 αφου λεει οτι τα 155 για ενα 20χρονο ειναι πολλα. Προβληματιζομαι.. ΕΙμαι αρκετα συνειδητοποιημενος με το αυτοκινητο καθως το εχω ψαξει απειρα το θεμα και νομιζω πως τα 155 ταιριαζουν περισσοτερο στην περιπτωση μου αφου η ιταλιδα θα χρησιμοποιηθει κυριως στην εθνικη και το 6ταχυτο ειναι προσον και λογω καταναλωσης. Επισης θεωρω οτι η διαφορα χρηματων ειναι μικρη για τα + της 155. Τελος με διαφορα ροπης 2kg νομιζω τελικα σχεδον το ιδιο γκαζι βγαζουν(αν ειναι να σκοτωθω θα σκοτωθω και με την 120(χτυπα ξυλο)). Προφανως και δεν ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο αλλα σιγουρα πιο δυνατο και σβελτο απο αυτα που εχω οδηγησει(polo 1.2, astra 1.4 και το tiguan 1.4tsi του πατηρ). Να πω πως μεχρι στιγμης δεν εχω κανει ζημια σε κανενα εχοντας κανει κοντα 50κ χιλ σε 1μιση χρονο.. Αυτο που θελω να πω ειναι πως δεν ειμαι κανας τρελογκαζακιας ουτε τρεχω σα παλαβο.. Τελος σιγουρα θα το κρατησω για πανω απο 6αετια.. Αναμεσα στα δυο εσεις ποιο λετε πως ειναι προτιμοτερο? Γραφω κατι που δεν ειναι σωστο?
Υ.Γ.Ξερω για την 135 που θα βγει το νοεμβριο ομως καθως δεν αντεχω την αναμονη πρωτον, 2ον θα εχει παλι 5ταχυτο(το ιδιο που δεν μπορει να διαχειριστει πανω απο 21κιλα ροπης που σημαινει ιδια ροπη με τα 120) και 3ον φοβουμαι μην ειμαι το πειραματοζωο της ar για τους multiair οποτε την απορριπτω..
Υ.Γ.2 Σας παρακαλω μην αναφερετε την qv αφου αφενος 170 ο πατηρ αν τ ακουσει δε θα παρω ουτε matiz αφετερου καλο Πασχα κυριολεκτικα... -
Λοιπον,χαιρεται και παλι. Αποφασισα να αγορασω τη mito και αμφιταλαντευομαι μεταξυ των δυο εκδοσεων. Γνωριζω πολυ καλα τα χαρακτηριστικα των δυο εκδοσεων και τις διαφορες τους(κιβωτιο 6ταχυτητων και 4τραπιστονες η 155). ΤΟ προβλημα ειναι πως ειμαι 20 και ο πατηρ που θα ειναι ο κυριος χρηματοδοτης θελει την 120 αφου λεει οτι τα 155 για ενα 20χρονο ειναι πολλα. Προβληματιζομαι.. ΕΙμαι αρκετα συνειδητοποιημενος με το αυτοκινητο καθως το εχω ψαξει απειρα το θεμα και νομιζω πως τα 155 ταιριαζουν περισσοτερο στην περιπτωση μου αφου η ιταλιδα θα χρησιμοποιηθει κυριως στην εθνικη και το 6ταχυτο ειναι προσον και λογω καταναλωσης. Επισης θεωρω οτι η διαφορα χρηματων ειναι μικρη για τα + της 155. Τελος με διαφορα ροπης 2kg νομιζω τελικα σχεδον το ιδιο γκαζι βγαζουν(αν ειναι να σκοτωθω θα σκοτωθω και με την 120(χτυπα ξυλο)). Προφανως και δεν ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο αλλα σιγουρα πιο δυνατο και σβελτο απο αυτα που εχω οδηγησει(polo 1.2, astra 1.4 και το tiguan 1.4tsi του πατηρ). Να πω πως μεχρι στιγμης δεν εχω κανει ζημια σε κανενα εχοντας κανει κοντα 50κ χιλ σε 1μιση χρονο.. Αυτο που θελω να πω ειναι πως δεν ειμαι κανας τρελογκαζακιας ουτε τρεχω σα παλαβο.. Τελος σιγουρα θα το κρατησω για πανω απο 6αετια.. Αναμεσα στα δυο εσεις ποιο λετε πως ειναι προτιμοτερο? Γραφω κατι που δεν ειναι σωστο?
Υ.Γ.Ξερω για την 135 που θα βγει το νοεμβριο ομως καθως δεν αντεχω την αναμονη πρωτον, 2ον θα εχει παλι 5ταχυτο(το ιδιο που δεν μπορει να διαχειριστει πανω απο 21κιλα ροπης που σημαινει ιδια ροπη με τα 120) και 3ον φοβουμαι μην ειμαι το πειραματοζωο της ar για τους multiair οποτε την απορριπτω..
Υ.Γ.2 Σας παρακαλω μην αναφερετε την qv αφου αφενος 170 ο πατηρ αν τ ακουσει δε θα παρω ουτε matiz αφετερου καλο Πασχα κυριολεκτικα... -
Λοιπον,χαιρεται και παλι. Αποφασισα να αγορασω τη mito και αμφιταλαντευομαι μεταξυ των δυο εκδοσεων. Γνωριζω πολυ καλα τα χαρακτηριστικα των δυο εκδοσεων και τις διαφορες τους(κιβωτιο 6ταχυτητων και 4τραπιστονες η 155). ΤΟ προβλημα ειναι πως ειμαι 20 και ο πατηρ που θα ειναι ο κυριος χρηματοδοτης θελει την 120 αφου λεει οτι τα 155 για ενα 20χρονο ειναι πολλα. Προβληματιζομαι.. ΕΙμαι αρκετα συνειδητοποιημενος με το αυτοκινητο καθως το εχω ψαξει απειρα το θεμα και νομιζω πως τα 155 ταιριαζουν περισσοτερο στην περιπτωση μου αφου η ιταλιδα θα χρησιμοποιηθει κυριως στην εθνικη και το 6ταχυτο ειναι προσον και λογω καταναλωσης. Επισης θεωρω οτι η διαφορα χρηματων ειναι μικρη για τα + της 155. Τελος με διαφορα ροπης 2kg νομιζω τελικα σχεδον το ιδιο γκαζι βγαζουν(αν ειναι να σκοτωθω θα σκοτωθω και με την 120(χτυπα ξυλο)). Προφανως και δεν ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο αλλα σιγουρα πιο δυνατο και σβελτο απο αυτα που εχω οδηγησει(polo 1.2, astra 1.4 και το tiguan 1.4tsi του πατηρ). Να πω πως μεχρι στιγμης δεν εχω κανει ζημια σε κανενα εχοντας κανει κοντα 50κ χιλ σε 1μιση χρονο.. Αυτο που θελω να πω ειναι πως δεν ειμαι κανας τρελογκαζακιας ουτε τρεχω σα παλαβο.. Τελος σιγουρα θα το κρατησω για πανω απο 6αετια.. Αναμεσα στα δυο εσεις ποιο λετε πως ειναι προτιμοτερο? Γραφω κατι που δεν ειναι σωστο?
Υ.Γ.Ξερω για την 135 που θα βγει το νοεμβριο ομως καθως δεν αντεχω την αναμονη πρωτον, 2ον θα εχει παλι 5ταχυτο(το ιδιο που δεν μπορει να διαχειριστει πανω απο 21κιλα ροπης που σημαινει ιδια ροπη με τα 120) και 3ον φοβουμαι μην ειμαι το πειραματοζωο της ar για τους multiair οποτε την απορριπτω..
Υ.Γ.2 Σας παρακαλω μην αναφερετε την qv αφου αφενος 170 ο πατηρ αν τ ακουσει δε θα παρω ουτε matiz αφετερου καλο Πασχα κυριολεκτικα... -
Κάνε του μπαμπά ένα σεμινάριο περί κατανάλωσης και εξήγησε του τα ωφέλη από το 6άρι κιβώτιο στον τομέα αυτό...
-
Μα αυτο σκεφτομαι και εγω.. Κυριως.. Ασε που θεωρητικα ειναι και πιο ασφαλης(καλυτερα φρενα).. Ακομα, εχετε καποια καλη αντιπροσωπεια στο νου σας για Αθηνα?(εστω πμ) Γιατι σκεφτομαι να παω σε ολες και να διαλεξω την καλυτερη προσφορα(ειμαι σκληρος διαπραγματευτης)...
-
και πολύ καλύτερες ρεπρίζ ... αν χρειαστεί να προσπεράσεις στο επαρχιακό δίκτυο ....
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Λοιπον,χαιρεται και παλι. Αποφασισα να αγορασω τη mito και αμφιταλαντευομαι μεταξυ των δυο εκδοσεων. Γνωριζω πολυ καλα τα χαρακτηριστικα των δυο εκδοσεων και τις διαφορες τους(κιβωτιο 6ταχυτητων και 4τραπιστονες η 155). ΤΟ προβλημα ειναι πως ειμαι 20 και ο πατηρ που θα ειναι ο κυριος χρηματοδοτης θελει την 120 αφου λεει οτι τα 155 για ενα 20χρονο ειναι πολλα. Προβληματιζομαι.. ΕΙμαι αρκετα συνειδητοποιημενος με το αυτοκινητο καθως το εχω ψαξει απειρα το θεμα και νομιζω πως τα 155 ταιριαζουν περισσοτερο στην περιπτωση μου αφου η ιταλιδα θα χρησιμοποιηθει κυριως στην εθνικη και το 6ταχυτο ειναι προσον και λογω καταναλωσης. Επισης θεωρω οτι η διαφορα χρηματων ειναι μικρη για τα + της 155. Τελος με διαφορα ροπης 2kg νομιζω τελικα σχεδον το ιδιο γκαζι βγαζουν(αν ειναι να σκοτωθω θα σκοτωθω και με την 120(χτυπα ξυλο)). Προφανως και δεν ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο αλλα σιγουρα πιο δυνατο και σβελτο απο αυτα που εχω οδηγησει(polo 1.2, astra 1.4 και το tiguan 1.4tsi του πατηρ). Να πω πως μεχρι στιγμης δεν εχω κανει ζημια σε κανενα εχοντας κανει κοντα 50κ χιλ σε 1μιση χρονο.. Αυτο που θελω να πω ειναι πως δεν ειμαι κανας τρελογκαζακιας ουτε τρεχω σα παλαβο.. Τελος σιγουρα θα το κρατησω για πανω απο 6αετια.. Αναμεσα στα δυο εσεις ποιο λετε πως ειναι προτιμοτερο? Γραφω κατι που δεν ειναι σωστο?Υ.Γ.Ξερω για την 135 που θα βγει το νοεμβριο ομως καθως δεν αντεχω την αναμονη πρωτον, 2ον θα εχει παλι 5ταχυτο(το ιδιο που δεν μπορει να διαχειριστει πανω απο 21κιλα ροπης που σημαινει ιδια ροπη με τα 120) και 3ον φοβουμαι μην ειμαι το πειραματοζωο της ar για τους multiair οποτε την απορριπτω..
Υ.Γ.2 Σας παρακαλω μην αναφερετε την qv αφου αφενος 170 ο πατηρ αν τ ακουσει δε θα παρω ουτε matiz αφετερου καλο Πασχα κυριολεκτικα...Eπειδή οδήγησα πρόσφατα την 120αρα μπορώ να σου πω οτι είναι πολύ ολοκληρωμένη
Γκάζι έχει μπόλικο , η κλιμάκωση του 5αριου είναι τέτοια που κάνεις άνετα και αθόρυβα ταξίδια , τα φρένα είναι κλασσικά ιταλικά (φοβερά...) και η ροπή είναι πανταχού παρούσα
Στις χαμηλές στροφές (μέχρι 1500) μου φάνηκε πιο γεμάτο το μοτέρ από την 155αρα. -
ξεκινα πολεμο φθορας για την 155αρα
-
αφου οπως λες ο πατερας σου θα ειναι ο χρηματοδοτης καλο θα ειναι να σεβαστεις την βοηθεια που σου προσφερει, μιλαμε για μεγαλο χρηματικο ποσο ,και να ριξεις ενα δυο πηχεις τις απαιτησεις σου .
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αφου οπως λες ο πατερας σου θα ειναι ο χρηματοδοτης καλο θα ειναι να σεβαστεις την βοηθεια που σου προσφερει, μιλαμε για μεγαλο χρηματικο ποσο ,και να ριξεις ενα δυο πηχεις τις απαιτησεις σου .Ωχ λογικο ποστ απο τον Italakia...!...σε πειραζω .Και με την 120αρα Μιτο θα εισαι υπερευχαριστημενος,και φυσικα παει καλυτερα απο τα ατμοσφαιρικα αλογα...
-
τόσο ανεπαίσθητη είναι η διαφορα μεταξύ 120 και 155? τότε γιατί υπάχει η δεύτερη?
-
Επειδη εχω το T-jet 120 θα σου πω τα εξης:
Η Διαφορα μεταξυ 120 και 155 ειναι αρκετα μεγαλη αλλα μονο απο 3η σχεση και πανω.Στην πρωτη και δευτερα μπορει και να μη καταλαβεις την διαφορα.Το 120αρι εχει λιγοτερο lag αλλα η διαφορα ειναι πολυ μικρη.
Στο σασμαν οι διαφορες μεταξυ των δυο εκδοσεων ειναι οι εξης.-1η και 2ερα ουσιαστικα δεν εχουν διαφορα στο γραναζωμα
-η 3η στο 120αρι πιανει 130 στο 155 120
-η 4η στο 120αρι πιανει 190 στο 155 160
-η 5η στο 120αρι πιανει 235(θεωρητικα) ενω η 6η στο 155 πιανει 240(θεωρητικα)Απο θεμα καταναλωσης , οι διαφορες ειναι πολυ μικροτερες απο οτι πιστευεις αρκει να μην πηγαινεις συνεχεια κοφτες.Στην πολη(οχι μποτιλιαρισμα) π.χ. ενω το 120αρι καταναλωνει γυρω στα 9.5-10 , το 155 θα καταναλωνει γυρω στο 10.5.Στην εθνικη δεν θα δεις διαφορα εκτος φυσικα οπως ειπα και πριν το πατας αρκετα.
Προσωπικη μου αποψη:πηγαινε για την 155 αν εχεις το χρημα και το λεω αυτο γιατι τη Mito αξιζει να την αγορασεις μονο αν ειναι καλα εξοπλισμενη , δηλαδη θα χρειαστεις γυρω στα 22 χιλιαρικα - την εκπτωση .
Ενω για την 120αρα γυρω στα 20 χιλιαρικα - την εκπτωση...Το G.Punto Abarth το εχεις σκεφτει καθολου?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αφου οπως λες ο πατερας σου θα ειναι ο χρηματοδοτης καλο θα ειναι να σεβαστεις την βοηθεια που σου προσφερει, μιλαμε για μεγαλο χρηματικο ποσο ,και να ριξεις ενα δυο πηχεις τις απαιτησεις σου .Σιγουρα ισχυει.. Γνωριζω ομως οπως και ο πατερας μου πως η διαφορα στα χρηματα ειναι αρκετα μικρη(οχι πως δεν τιθεται λογος).. Το θεμα ειναι καθαρα επενδυσης..
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Επειδη εχω το T-jet 120 θα σου πω τα εξης:Η Διαφορα μεταξυ 120 και 155 ειναι αρκετα μεγαλη αλλα μονο απο 3η σχεση και πανω.Στην πρωτη και δευτερα μπορει και να μη καταλαβεις την διαφορα.Το 120αρι εχει λιγοτερο lag αλλα η διαφορα ειναι πολυ μικρη.
Στο σασμαν οι διαφορες μεταξυ των δυο εκδοσεων ειναι οι εξης.-1η και 2ερα ουσιαστικα δεν εχουν διαφορα στο γραναζωμα
-η 3η στο 120αρι πιανει 130 στο 155 120
-η 4η στο 120αρι πιανει 190 στο 155 160
-η 5η στο 120αρι πιανει 235(θεωρητικα) ενω η 6η στο 155 πιανει 240(θεωρητικα)Απο θεμα καταναλωσης , οι διαφορες ειναι πολυ μικροτερες απο οτι πιστευεις αρκει να μην πηγαινεις συνεχεια κοφτες.Στην πολη(οχι μποτιλιαρισμα) π.χ. ενω το 120αρι καταναλωνει γυρω στα 9.5-10 , το 155 θα καταναλωνει γυρω στο 10.5.Στην εθνικη δεν θα δεις διαφορα εκτος φυσικα οπως ειπα και πριν το πατας αρκετα.
Προσωπικη μου αποψη:πηγαινε για την 155 αν εχεις το χρημα και το λεω αυτο γιατι τη Mito αξιζει να την αγορασεις μονο αν ειναι καλα εξοπλισμενη , δηλαδη θα χρειαστεις γυρω στα 22 χιλιαρικα - την εκπτωση .
Ενω για την 120αρα γυρω στα 20 χιλιαρικα - την εκπτωση...Το G.Punto Abarth το εχεις σκεφτει καθολου?
Πολυ ενδιαφεροντα στοιχεια και ευχαριστω πολυ.. Για ταξιδι ομως με cruise στα 150 πχ η 155 δεν θα εχει μικροτερη καταναλωση? Νομιζω σιγουρα, ασχετα με την κλιμακωση.. Δεν με νοιαζει η ταχυτητα στους κοφτες.. Στους κοφτες δεν θα πηγαινει σχεδον ποτε.. Επισης οι τελικες μου φαινονται εξωπραγματικες.. Αντε η 155 240 αλλα η 120 235 ενω η ar δινει 198. Η διαφορα τιμης ειναι ακριβως 1500ευρω ομως αν σκεφτεις τα υπερ της 155 νομιζω τα αξιζει..(η οχι?) Ενα ενδιαφερον στοιχειο θα ηταν αν μπορεις να βρεις στις ποσες στροφες δουλευει η 120 με 5η στα 150 και στις ποσες η 155 με 6η(για ενδεικτικο καταναλωσης).
Παντως το αμαξι θα μεινει και καιρο στα χερια μου.. Τουλαχιστο ας ειναι καλη επενδυση.. -
Το πόσο βγάζουν θεωρητικά στους κόφτες οι 5η και 6η αντίστοιχα είναι για να μπορείς να κάνεις αναλογίες στα 140km/h πόσες στροφές θα έχεις με 5η στο 120άρι και με 6η στο 155άρι.
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
-1η και 2ερα ουσιαστικα δεν εχουν διαφορα στο γραναζωμα
-η 3η στο 120αρι πιανει 130 στο 155 120
-η 4η στο 120αρι πιανει 190 στο 155 160
-η 5η στο 120αρι πιανει 235(θεωρητικα) ενω η 6η στο 155 πιανει 240(θεωρητικα)Αν έχεις κόφτη στις 6500rpm =>
για το 120άρι: 235/6,5 = 36.15km/h στις 1000rpm
για το 155άρι: 36,92km/h στις 1000rpmΑν πας σταθερά με 140rpm με το 120άρι θα έχεις 38720rpm και με το 155άρι 3791rpm...μηδενική διαφορά δηλάδη.
Μην κολλάς δηλαδή στην 6η και στα ταξίδια.Η διαφορά με το 5άρι και 6άρι σασμάν είναι ότι το ίδιο πράμα το έχεις μοιράσει σε 5 και σε 6 κομμάτια αντίστοιχα, οπότε το 6άρι θα εχει πιο πυκνή κλιμάκωση (το οποίο συνήθως βοηθάει στην αυξημένη κατανάλωση) και δεν είναι απλώς ένα 5άρι σασμάν με μία ακόμα ταχύτητα ως overdrive.
Επιπλέον...το πόσο θα καις στα 140 πχ έχει σημασία πόση ροπή βγάζει σε εκείνες τις στροφές ο κινητήρας σου και κυρίως πόση από αυτή χρειάζεσαι για να διατηρήσεις τα 140.
Δηλαδή πολύ χοντρικά η κατανάλωση (ειδικά στην εθνική) έχει να κάνει με το πόσα άλογα χρησιμοποιείς και όχι πόσα άλογα έχεις κάτω από το καπώ σου.Αν χρησιμοποιείς 100 άλογα, καις τόσο, αν χρησιμοποιείς 80 άλογα τόσο, αν χρησιμοποιείς 150 άλογα τόσο. (μιλώντας για ένα ίδιο αμάξι κάθε φορά).
Γενικότερα ο πιο δυνατός κινητήρας θα απαιτεί περισσότερο καύσιμο, όχι γιατί εν γένει καίει το ίδιο αλλά γιατί κυρίως με πιο δυνατό κινητήρα ακολουθείς πιο γρήγορο ρυθμό κίνησης (που πχ με άλλο πιο αργό αμάξι δεν μπορείς να πιάσεις ή πρέπει να το λιώνεις για να πας το ίδιο).Εγώ θα σου πρότεινα το 120άρι για πολλους λόγους αλλά κυρίως γιατί πιστεύω ότι πρέπει να σκεφτείς ότι πρέπει να βάλεις τον πατέρα σου να αγοράσει ένα αμάξι για σένα για το οποίο αυτός θα νιώθει ήσυχος και όχι να τον πείσεις να κάνει την υπερβολή και να έχει μία ανησυχία μεσα του.Υπάρχει πιθανότητα (βέβαια ανάλογα και με τον γονιό) επειδή θα σε δει συγκρατημένο, να σου δώσει κάποια επιπλέον χρήματα για να βάλεις κάποια extra που θα κάνουν το αμάξι σου πιο ωραίο, ενώ αν είσαι κολλημένος στα άλογα και πόσο γρήγορα πάει, κι αυτός θα σφίξει πιο πολύ τα λουριά στο θέμα του ποσού και των αλόγων.
Και μία εντελώς φιλική συμβουλή:
Επειδή πέρασα 2 φορές από τη δική σου φάση (προνομιούχος, δε λέω όχι ), σου λέω ότι κι εσύ θα το χαρείς περισσότερο το αμάξι σου και οι δικοί σου θα νιώθουν καλύτερα.Μην έχουμε και αυταπάτες ότι το 120άρι δεν πάει ('αίμα' πάει όχι απλώς πάει )...Εξάλλου είναι και το 1ο σου αμάξι (όπως συμπεραίνω), οπότε 1 μικρός συμβιβασμός δεν είναι τίποτα.Τέλος...αν σου λέγανε ή mito 155 ή Golf GTi ή Astra OPC ή γενικότερα ως 30.000€ αμάξι, θα σου φαίνονταν λίγα τα 155 της mito.
Λίγο νερό στο κρασί σου βάλε μόνο...τίποτα περισσότερο. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το πόσο βγάζουν θεωρητικά στους κόφτες οι 5η και 6η αντίστοιχα είναι για να μπορείς να κάνεις αναλογίες στα 140km/h πόσες στροφές θα έχεις με 5η στο 120άρι και με 6η στο 155άρι.-1η και 2ερα ουσιαστικα δεν εχουν διαφορα στο γραναζωμα
-η 3η στο 120αρι πιανει 130 στο 155 120
-η 4η στο 120αρι πιανει 190 στο 155 160
-η 5η στο 120αρι πιανει 235(θεωρητικα) ενω η 6η στο 155 πιανει 240(θεωρητικα)Αν έχεις κόφτη στις 6500rpm =>
για το 120άρι: 235/6,5 = 36.15km/h στις 1000rpm
για το 155άρι: 36,92km/h στις 1000rpmΑν πας σταθερά με 140rpm με το 120άρι θα έχεις 38720rpm και με το 155άρι 3791rpm...μηδενική διαφορά δηλάδη.
Μην κολλάς δηλαδή στην 6η και στα ταξίδια.Η διαφορά με το 5άρι και 6άρι σασμάν είναι ότι το ίδιο πράμα το έχεις μοιράσει σε 5 και σε 6 κομμάτια αντίστοιχα, οπότε το 6άρι θα εχει πιο πυκνή κλιμάκωση (το οποίο συνήθως βοηθάει στην αυξημένη κατανάλωση) και δεν είναι απλώς ένα 5άρι σασμάν με μία ακόμα ταχύτητα ως overdrive.
Επιπλέον...το πόσο θα καις στα 140 πχ έχει σημασία πόση ροπή βγάζει σε εκείνες τις στροφές ο κινητήρας σου και κυρίως πόση από αυτή χρειάζεσαι για να διατηρήσεις τα 140.
Δηλαδή πολύ χοντρικά η κατανάλωση (ειδικά στην εθνική) έχει να κάνει με το πόσα άλογα χρησιμοποιείς και όχι πόσα άλογα έχεις κάτω από το καπώ σου.Αν χρησιμοποιείς 100 άλογα, καις τόσο, αν χρησιμοποιείς 80 άλογα τόσο, αν χρησιμοποιείς 150 άλογα τόσο. (μιλώντας για ένα ίδιο αμάξι κάθε φορά).
Γενικότερα ο πιο δυνατός κινητήρας θα απαιτεί περισσότερο καύσιμο, όχι γιατί εν γένει καίει το ίδιο αλλά γιατί κυρίως με πιο δυνατό κινητήρα ακολουθείς πιο γρήγορο ρυθμό κίνησης (που πχ με άλλο πιο αργό αμάξι δεν μπορείς να πιάσεις ή πρέπει να το λιώνεις για να πας το ίδιο).Εγώ θα σου πρότεινα το 120άρι για πολλους λόγους αλλά κυρίως γιατί πιστεύω ότι πρέπει να σκεφτείς ότι πρέπει να βάλεις τον πατέρα σου να αγοράσει ένα αμάξι για σένα για το οποίο αυτός θα νιώθει ήσυχος και όχι να τον πείσεις να κάνει την υπερβολή και να έχει μία ανησυχία μεσα του.Υπάρχει πιθανότητα (βέβαια ανάλογα και με τον γονιό) επειδή θα σε δει συγκρατημένο, να σου δώσει κάποια επιπλέον χρήματα για να βάλεις κάποια extra που θα κάνουν το αμάξι σου πιο ωραίο, ενώ αν είσαι κολλημένος στα άλογα και πόσο γρήγορα πάει, κι αυτός θα σφίξει πιο πολύ τα λουριά στο θέμα του ποσού και των αλόγων.
Και μία εντελώς φιλική συμβουλή:
Επειδή πέρασα 2 φορές από τη δική σου φάση (προνομιούχος, δε λέω όχι ), σου λέω ότι κι εσύ θα το χαρείς περισσότερο το αμάξι σου και οι δικοί σου θα νιώθουν καλύτερα.Μην έχουμε και αυταπάτες ότι το 120άρι δεν πάει ('αίμα' πάει όχι απλώς πάει )...Εξάλλου είναι και το 1ο σου αμάξι (όπως συμπεραίνω), οπότε 1 μικρός συμβιβασμός δεν είναι τίποτα.Τέλος...αν σου λέγανε ή mito 155 ή Golf GTi ή Astra OPC ή γενικότερα ως 30.000€ αμάξι, θα σου φαίνονταν λίγα τα 155 της mito.
Λίγο νερό στο κρασί σου βάλε μόνο...τίποτα περισσότερο.Ευχαριστω πολυ, με βοηθησε πολυ το post σου.. Δεν τιθεται καν θεμα αλογων.. Ετσι κ αλλιως το ψαχνω καιρο το αμαξι(αν ηταν τα αλογα θα πηγαινα σε κανα ibiza cupra,corsa opc η μτχ ξερω γω).. Σαν αυτοκινητο η mito και λογω των ηλεκτρονικων της νομιζω ειναι ενα πιο πολιτισμενο mini gt και οχι κατι super sport πισωκινητο λογου χαρη που απαιτει εμπειρια.. Μην παρεξηγηθω και ως κακομαθημενος, αφου το πολυ μεχρι 20κ να δωσει ο πατηρ(ερανους απο παππουδες, κατι εγω, λιγο αποσυρση.. ) .. Τα extra που θα μπουν τα χουμε αποφασισει οποτε ειτε 120 ειτε 155 δεν υπαρχει πολυ σημασια(sport pack,premium,blue&me+χειριστιρια στο τιμονι)..
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
τόσο ανεπαίσθητη είναι η διαφορα μεταξύ 120 και 155? τότε γιατί υπάχει η δεύτερη?χαμηλά είναι πιο γεμάτη η μικρή (μέχρι 1700rpm) ψηλα, είναι άλλο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Το πόσο βγάζουν θεωρητικά στους κόφτες οι 5η και 6η αντίστοιχα είναι για να μπορείς να κάνεις αναλογίες στα 140km/h πόσες στροφές θα έχεις με 5η στο 120άρι και με 6η στο 155άρι.
-1η και 2ερα ουσιαστικα δεν εχουν διαφορα στο γραναζωμα
-η 3η στο 120αρι πιανει 130 στο 155 120
-η 4η στο 120αρι πιανει 190 στο 155 160
-η 5η στο 120αρι πιανει 235(θεωρητικα) ενω η 6η στο 155 πιανει 240(θεωρητικα)Αν έχεις κόφτη στις 6500rpm =>
για το 120άρι: 235/6,5 = 36.15km/h στις 1000rpm
για το 155άρι: 36,92km/h στις 1000rpmΑν πας σταθερά με 140rpm με το 120άρι θα έχεις 38720rpm και με το 155άρι 3791rpm...μηδενική διαφορά δηλάδη.
Μην κολλάς δηλαδή στην 6η και στα ταξίδια.Η διαφορά με το 5άρι και 6άρι σασμάν είναι ότι το ίδιο πράμα το έχεις μοιράσει σε 5 και σε 6 κομμάτια αντίστοιχα, οπότε το 6άρι θα εχει πιο πυκνή κλιμάκωση (το οποίο συνήθως βοηθάει στην αυξημένη κατανάλωση) και δεν είναι απλώς ένα 5άρι σασμάν με μία ακόμα ταχύτητα ως overdrive.
Επιπλέον...το πόσο θα καις στα 140 πχ έχει σημασία πόση ροπή βγάζει σε εκείνες τις στροφές ο κινητήρας σου και κυρίως πόση από αυτή χρειάζεσαι για να διατηρήσεις τα 140.
Δηλαδή πολύ χοντρικά η κατανάλωση (ειδικά στην εθνική) έχει να κάνει με το πόσα άλογα χρησιμοποιείς και όχι πόσα άλογα έχεις κάτω από το καπώ σου.Αν χρησιμοποιείς 100 άλογα, καις τόσο, αν χρησιμοποιείς 80 άλογα τόσο, αν χρησιμοποιείς 150 άλογα τόσο. (μιλώντας για ένα ίδιο αμάξι κάθε φορά).
Γενικότερα ο πιο δυνατός κινητήρας θα απαιτεί περισσότερο καύσιμο, όχι γιατί εν γένει καίει το ίδιο αλλά γιατί κυρίως με πιο δυνατό κινητήρα ακολουθείς πιο γρήγορο ρυθμό κίνησης (που πχ με άλλο πιο αργό αμάξι δεν μπορείς να πιάσεις ή πρέπει να το λιώνεις για να πας το ίδιο).Εγώ θα σου πρότεινα το 120άρι για πολλους λόγους αλλά κυρίως γιατί πιστεύω ότι πρέπει να σκεφτείς ότι πρέπει να βάλεις τον πατέρα σου να αγοράσει ένα αμάξι για σένα για το οποίο αυτός θα νιώθει ήσυχος και όχι να τον πείσεις να κάνει την υπερβολή και να έχει μία ανησυχία μεσα του.Υπάρχει πιθανότητα (βέβαια ανάλογα και με τον γονιό) επειδή θα σε δει συγκρατημένο, να σου δώσει κάποια επιπλέον χρήματα για να βάλεις κάποια extra που θα κάνουν το αμάξι σου πιο ωραίο, ενώ αν είσαι κολλημένος στα άλογα και πόσο γρήγορα πάει, κι αυτός θα σφίξει πιο πολύ τα λουριά στο θέμα του ποσού και των αλόγων.
Και μία εντελώς φιλική συμβουλή:
Επειδή πέρασα 2 φορές από τη δική σου φάση (προνομιούχος, δε λέω όχι ), σου λέω ότι κι εσύ θα το χαρείς περισσότερο το αμάξι σου και οι δικοί σου θα νιώθουν καλύτερα.Μην έχουμε και αυταπάτες ότι το 120άρι δεν πάει ('αίμα' πάει όχι απλώς πάει )...Εξάλλου είναι και το 1ο σου αμάξι (όπως συμπεραίνω), οπότε 1 μικρός συμβιβασμός δεν είναι τίποτα.Τέλος...αν σου λέγανε ή mito 155 ή Golf GTi ή Astra OPC ή γενικότερα ως 30.000€ αμάξι, θα σου φαίνονταν λίγα τα 155 της mito.
Λίγο νερό στο κρασί σου βάλε μόνο...τίποτα περισσότερο.Ευχαριστω πολυ, με βοηθησε πολυ το post σου.. Δεν τιθεται καν θεμα αλογων.. Ετσι κ αλλιως το ψαχνω καιρο το αμαξι(αν ηταν τα αλογα θα πηγαινα σε κανα ibiza cupra,corsa opc η μτχ ξερω γω).. Σαν αυτοκινητο η mito και λογω των ηλεκτρονικων της νομιζω ειναι ενα πιο πολιτισμενο mini gt και οχι κατι super sport πισωκινητο λογου χαρη που απαιτει εμπειρια.. Μην παρεξηγηθω και ως κακομαθημενος, αφου το πολυ μεχρι 20κ να δωσει ο πατηρ(ερανους απο παππουδες, κατι εγω, λιγο αποσυρση.. ) .. Τα extra που θα μπουν τα χουμε αποφασισει οποτε ειτε 120 ειτε 155 δεν υπαρχει πολυ σημασια(sport pack,premium,blue&me+χειριστιρια στο τιμονι)..
το blue&me είναι ψιλομ@λακία, δες το πρώτο και μετά αν συνεχίσει να σου αρέσει ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το πόσο βγάζουν θεωρητικά στους κόφτες οι 5η και 6η αντίστοιχα είναι για να μπορείς να κάνεις αναλογίες στα 140km/h πόσες στροφές θα έχεις με 5η στο 120άρι και με 6η στο 155άρι.
-1η και 2ερα ουσιαστικα δεν εχουν διαφορα στο γραναζωμα
-η 3η στο 120αρι πιανει 130 στο 155 120
-η 4η στο 120αρι πιανει 190 στο 155 160
-η 5η στο 120αρι πιανει 235(θεωρητικα) ενω η 6η στο 155 πιανει 240(θεωρητικα)Αν έχεις κόφτη στις 6500rpm =>
για το 120άρι: 235/6,5 = 36.15km/h στις 1000rpm
για το 155άρι: 36,92km/h στις 1000rpmΑν πας σταθερά με 140rpm με το 120άρι θα έχεις 38720rpm και με το 155άρι 3791rpm...μηδενική διαφορά δηλάδη.
Μην κολλάς δηλαδή στην 6η και στα ταξίδια.Η διαφορά με το 5άρι και 6άρι σασμάν είναι ότι το ίδιο πράμα το έχεις μοιράσει σε 5 και σε 6 κομμάτια αντίστοιχα, οπότε το 6άρι θα εχει πιο πυκνή κλιμάκωση (το οποίο συνήθως βοηθάει στην αυξημένη κατανάλωση) και δεν είναι απλώς ένα 5άρι σασμάν με μία ακόμα ταχύτητα ως overdrive.
Επιπλέον...το πόσο θα καις στα 140 πχ έχει σημασία πόση ροπή βγάζει σε εκείνες τις στροφές ο κινητήρας σου και κυρίως πόση από αυτή χρειάζεσαι για να διατηρήσεις τα 140.
Δηλαδή πολύ χοντρικά η κατανάλωση (ειδικά στην εθνική) έχει να κάνει με το πόσα άλογα χρησιμοποιείς και όχι πόσα άλογα έχεις κάτω από το καπώ σου.Αν χρησιμοποιείς 100 άλογα, καις τόσο, αν χρησιμοποιείς 80 άλογα τόσο, αν χρησιμοποιείς 150 άλογα τόσο. (μιλώντας για ένα ίδιο αμάξι κάθε φορά).
Γενικότερα ο πιο δυνατός κινητήρας θα απαιτεί περισσότερο καύσιμο, όχι γιατί εν γένει καίει το ίδιο αλλά γιατί κυρίως με πιο δυνατό κινητήρα ακολουθείς πιο γρήγορο ρυθμό κίνησης (που πχ με άλλο πιο αργό αμάξι δεν μπορείς να πιάσεις ή πρέπει να το λιώνεις για να πας το ίδιο).Εγώ θα σου πρότεινα το 120άρι για πολλους λόγους αλλά κυρίως γιατί πιστεύω ότι πρέπει να σκεφτείς ότι πρέπει να βάλεις τον πατέρα σου να αγοράσει ένα αμάξι για σένα για το οποίο αυτός θα νιώθει ήσυχος και όχι να τον πείσεις να κάνει την υπερβολή και να έχει μία ανησυχία μεσα του.Υπάρχει πιθανότητα (βέβαια ανάλογα και με τον γονιό) επειδή θα σε δει συγκρατημένο, να σου δώσει κάποια επιπλέον χρήματα για να βάλεις κάποια extra που θα κάνουν το αμάξι σου πιο ωραίο, ενώ αν είσαι κολλημένος στα άλογα και πόσο γρήγορα πάει, κι αυτός θα σφίξει πιο πολύ τα λουριά στο θέμα του ποσού και των αλόγων.
Και μία εντελώς φιλική συμβουλή:
Επειδή πέρασα 2 φορές από τη δική σου φάση (προνομιούχος, δε λέω όχι ), σου λέω ότι κι εσύ θα το χαρείς περισσότερο το αμάξι σου και οι δικοί σου θα νιώθουν καλύτερα.Μην έχουμε και αυταπάτες ότι το 120άρι δεν πάει ('αίμα' πάει όχι απλώς πάει )...Εξάλλου είναι και το 1ο σου αμάξι (όπως συμπεραίνω), οπότε 1 μικρός συμβιβασμός δεν είναι τίποτα.Τέλος...αν σου λέγανε ή mito 155 ή Golf GTi ή Astra OPC ή γενικότερα ως 30.000€ αμάξι, θα σου φαίνονταν λίγα τα 155 της mito.
Λίγο νερό στο κρασί σου βάλε μόνο...τίποτα περισσότερο.Ευχαριστω πολυ, με βοηθησε πολυ το post σου.. Δεν τιθεται καν θεμα αλογων.. Ετσι κ αλλιως το ψαχνω καιρο το αμαξι(αν ηταν τα αλογα θα πηγαινα σε κανα ibiza cupra,corsa opc η μτχ ξερω γω).. Σαν αυτοκινητο η mito και λογω των ηλεκτρονικων της νομιζω ειναι ενα πιο πολιτισμενο mini gt και οχι κατι super sport πισωκινητο λογου χαρη που απαιτει εμπειρια.. Μην παρεξηγηθω και ως κακομαθημενος, αφου το πολυ μεχρι 20κ να δωσει ο πατηρ(ερανους απο παππουδες, κατι εγω, λιγο αποσυρση.. ) .. Τα extra που θα μπουν τα χουμε αποφασισει οποτε ειτε 120 ειτε 155 δεν υπαρχει πολυ σημασια(sport pack,premium,blue&me+χειριστιρια στο τιμονι)..
το blue&me είναι ψιλομ@λακία, δες το πρώτο και μετά αν συνεχίσει να σου αρέσει ...
Λες? Ε, τοτε και τα χειριστιρια δεν αξιζουν.. Θα το κοιταξω.. Μου φανηκε φτηνο παντως το ολο συστημα για αυτα που προσφερει(ειμαι και λιγο γκατζετακιας).. Παντως η mito 155 με premium και sport pack(το premium το κανουν δωρο) εχει 19700 και η 120 18200.. Αν και ειδα στην τηλεοραση οτι παιζει κατι διαφημισεις για νεες προσφορες και αποσυρση? Ξερει κανεις κατι? Σκεφτομαι μηπως πεσουν και οι τιμες στους t-jet εν αφιξει των multiair...
-
Βασικα το Blue&Me και τα χειριστηρια στο τιμονι ειναι για μενα απο τα πιο απαραιτητα πραγματα σε ενα αυτοκινητο:Ειδικα το Blue&Me ειναι πολυ χρησιμο κατα τη γνωμη μου.
Mito 155 η 120(135)?