-
Μλκ εχεις πολυ γελιο... Αμα μου πεις οτι εισαι και βαζελος παιζει να εχει μεγαλυτερη σφαλιαρα οταν θα μιλας..
Υγ: Μην τρως κουτοχορτο ρε μλκ 25 χρονων μαντραχαλος..βαλε το μυαλο σου λιγο να δουλεψει..νταξ εκανες μαλακια και πηρες ο,τι σου πασαραν για καλο,μην το παραλες προς τα εξω,υπαρχουν και γνωστες..
-
πασχο εγω απλα το τρωω το κουτοχορτο, εσυ και καποιοι αλλοι το κανετε ενδοφλεβια
δεν ασχολουμαι με μπαλα, δε βρισκω ενδιαφερον να βλεπω 22 κωλοπαιδα να τρεχουν πανω κατω , και να κλωτσανε ενα τοπι..
προτιμω να βλεπω 20 κωλοπαιδα να πηγαινουν γ@μιωντας γυρω απο μια πιστα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πασχο εγω απλα το τρωω το κουτοχορτο, εσυ και καποιοι αλλοι το κανετε ενδοφλεβιαδεν ασχολουμαι με μπαλα, δε βρισκω ενδιαφερον να βλεπω 22 κωλοπαιδα να τρεχουν πανω κατω , και να κλωτσανε ενα τοπι..
προτιμω να βλεπω 20 κωλοπαιδα να πηγαινουν γ@μιωντας γυρω απο μια πιστα
Μην τον ενοχλεις τωρα ριχνει ενα ραψηματακι
-
-
-
Γιώργο πρέπει όμως να παραδεχθείς ότι ο 1750 τον έχει άνετα τον 1.8 TFSI.
-
Ντροπη και μονο η συγκριση..η κατηγορια που εχει ενδιαφερον ειναι tbi vs 2.0 tfsi... Aπλα εκει που οι ιταλοι ανετοι παιζουν στα 1750 οι αλλοι φτυνουν αιμα να βγαλουν τα ιδια στα 2000.. Οταν δεν το κατεχεις αυτα κανεις..
Οσο για τους κοφτες που πιανει στο ασχετο στοματακι του ο κιουσης..απλα δεν το εχει οδηγησει να δει γιατι δεν χρειαζεται να πηγαινεις στους κοφτες για να πηγαινεις γρηγορα.Δεν πειραζει,του χω πει,μικρος ειν ακομα,θα μαθει.Αρκει να σταματησει να τρωει κουτοχορτο και να φτασει σε σημειο να φιλτραρει τα οσα ξερει απο αυτα που του πασαρουν και να μην καταντησει vasgti.. -
'Ασε το 2.0 TFSi από έξω καλύτερα γιατί εκείνος μας έχει (σε συνδυασμό με το μεγάλο βάρος μας ). Λογικό βέβαια γιατί είναι και 250 κυβικά παραπάνω. Αν ήταν 2λιτρος ο TBi και εκεί θα τους ειχαμε.
-
Σε καταναλωση; Πολυ κοντα τα δυο μοτερ σε ειδικη ισχυ.Χαρακτηριστικες λειτουργιας απλα διαφερουν. Με μαυρο το μοτερ συγκεκριμενα,και οχι γενικα οι διαφορες παραλλαγες του μοτερ..
εδιτ : τωρα ειδα το εδιτ σου για το βαρος.Ασχετο οταν συγκρινεις δυο μοτερ.Δεν το λαμβανεις υποψην.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιώργο πρέπει όμως να παραδεχθείς ότι ο 1750 τον έχει άνετα τον 1.8 TFSI.Εξαρταται και πιο 'κουφαρι' θα τον φοραει. Οι Ιταλοι παντα ειχαν, και τωρα επανηλθαν
με πολυ καλα 'ζυγισμενα' και γρηγορα μοτερ.
Εχουν ομως ακομα δουλιτσα στα αυτοκινητα ευρειας παραγωγης με την μειωση βαρους,
ειδικα στις AR... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γιώργο πρέπει όμως να παραδεχθείς ότι ο 1750 τον έχει άνετα τον 1.8 TFSI.
Εξαρταται και πιο 'κουφαρι' θα τον φοραει. Οι Ιταλοι παντα ειχαν, και τωρα επανηλθαν
με πολυ καλα 'ζυγισμενα' και γρηγορα μοτερ.
Εχουν ομως ακομα δουλιτσα στα αυτοκινητα ευρειας παραγωγης με την μειωση βαρους,
ειδικα στις AR...159 TBi vs A4 1,8TSi. Παντού πιο γρήγορος ο Ιταλός. Η Brera απέναντι στο TT έχει θέμα λόγω βάρους αλλά είναι κουπέ μεγαλύτερης κατηγορίας κατά βάση.
-
Ο αληθινος διας μιλαει για μοτερ,οχι για οχημα. Στο θεμα οχηματος συμφωνοι πρεπει να κοψουν λιγο τα χαμπουργκερ.. Στα μεγαλα σασι βεβαια ο ιταλος κλεβει εκκλησιες.Ξωκλησια για την ακριβεια.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
αν είναι πολλαπλασιαστής να αλλάξεις και τους 4 γιατί αν σου άλλαξουν μόνο τον χαλασμένο θα ξαναπας.
Δεν ξέρω τι μοντέλο είσαι 2006 or early 2007 αλλα σε πολλαπλασιαστές αναγνωρίζεται η βλάβη σε κάποιες σειρές και δεν πληρώνειςNα τα λέμε!
Και αν πάλι άλλαξες μόνο τον 1 φλερτάρεις να ξαναπας!
Όσο δουλέυεις με τρείς μέχρι να φτιαχθεί πρέπει αν επιβαρύνονται πολύ -
λυπουμαι που θα συνεχισω την εκτος θεματος συζητηση κ ζητω συγνωμη,αλλα θεωρω πως η συγκριση μπρερα-ττ ειναι λιγο ατυπη..μπρερα-α5 κατι γινεται.κ gt-tt παλι κατι γινεται..στο μπρερα-α5 δεν ξερω ποιος υπερεχει(νομιζω το 2.0λτ α5 υπερεχει ελαφρως)..στην αλλη συγκριση ομως υπερεχει ξεκαθαρα το ττ,λογω βαρους κ σαφως λογω κινητηρα(ο 1.75λτ δεν εχει περασει στην τζιτι ακομα,σωστα?)..μακαρι ολες οι εταιριες να βγαλουν ελαφρυτερα αυτοκινητα(ηδη μαζντα-αουντι-αλφα κινουνται προς αυτη την κατευθυνση)..προσωπικα θα προτιμουσα τα σπορ μοντελα,γεματα σε εξοπλισμο ασφαλειας κ αδεια σε εξοπλισμο ανεσης(αρα κ λιγοτερο βαρος..)
κ για να μην ειμαι εντελως εκτος θεματος,κατι πηρε το ματι μου οτι το σιροκο στριβει καλυτερα απο το σ3..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιώργο πρέπει όμως να παραδεχθείς ότι ο 1750 τον έχει άνετα τον 1.8 TFSI.να σε ρωτησω ρε συ Αλεξανδρε το μοτερ της mito δηλαδη δε το συγκρινουμε με αυτο των bmw/psa οταν συγκρινουμε 207 με mito για τα 200 κεκ? κοιταμε τι δινει ο καθενας σε συγκεκριμενα αλογα το 1.8 νομιζεις δεν παει πιο ψηλα? αν παει ομως θα μπει στα χωραφια του 2λιτρου..
αν ηθελαν ας τον εκαναν 2λιτρο δε τους εμποδισε κανεις
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
κ για να μην ειμαι εντελως εκτος θεματος,κατι πηρε το ματι μου οτι το σιροκο στριβει καλυτερα απο το σ3..
σε πιστα ισως το σιρροκο R να ειναι πιο γρηγορο απο το s3 , ομως επειδη εγω δεν αγοραζω αυτοκινητα για πιστα αλλα για το δρομο δε με πολυαγγιζει η συγκεκριμενη δηλωση
παντως κρατα μικρο καλαθι γιατι και το focus RS σε πιστα με τελεια ασφαλτο κλανει ενα @@ στο s3 (ουτε ενα ολοκληρο δευτερο δε μπορει να του ριξει) και αν σκεφτεις ποσο πιο δυνατο ειναι και οτι στην πιστα η 4κινηση ειναι βαρος μιλαμε για ντροπη
τωρα αν καταφερει το ροκο να γινει το πιο γρηγορο hatch μεσα σε πιστα με ψευτομπλοκε και τοσα αλογα λιγοτερα θα ειναι μεγαλη μαγκια
-
συμφωνω απολυτως με τα λεγομενα σου,τοσο για το θεμα του κινητηρα αλφα-αουντι(αλλωστε μη ξεχναμε οτι καποτε τα 1.8τ της αουντι εβγαζαν 225 αλογα),οσο κ για την συγκριση σιροκο-σ3..με μια απλη επισημανση επι του τελευταιου..αυτοι που προεβησαν σε αυτες τις δηλωσεις,δεν εκαναν αναφορα στο σιροκο ρ.αλλα στα 1.4-2λτ.
κ ομολογω οτι το ανεφερα για να μην ειμαι εντελως εκτος θεματος κ για να τσιγκλισω-πειραξω λιγο! -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
συμφωνω απολυτως με τα λεγομενα σου,τοσο για το θεμα του κινητηρα αλφα-αουντι(αλλωστε μη ξεχναμε οτι καποτε τα 1.8τ της αουντι εβγαζαν 225 αλογα),οσο κ για την συγκριση σιροκο-σ3..με μια απλη επισημανση επι του τελευταιου..αυτοι που προεβησαν σε αυτες τις δηλωσεις,δεν εκαναν αναφορα στο σιροκο ρ.αλλα στα 1.4-2λτ.
κ ομολογω οτι το ανεφερα για να μην ειμαι εντελως εκτος θεματος κ για να τσιγκλισω-πειραξω λιγο!αα παρανοια δηλαδη (δειξε μου πού το διαβασες να γελασω λιγο).. ενταξει θα πετυχαν κανα κουλαδι με s3, θα το πατησαν σε στροφιλικια και θα χαρηκαν..
και μενα με εχει πατησει gti τι να κανουμε τωρα??να και μερικοι χρονοι ενδεικτικα παντα για να παρουμε μια ιδεα..
http://fastestlaps.com/index.php?page_i ... 1695a6b8f4 -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιώργο πρέπει όμως να παραδεχθείς ότι ο 1750 τον έχει άνετα τον 1.8 TFSI.
Εξαρταται και πιο 'κουφαρι' θα τον φοραει. Οι Ιταλοι παντα ειχαν, και τωρα επανηλθαν
με πολυ καλα 'ζυγισμενα' και γρηγορα μοτερ.
Εχουν ομως ακομα δουλιτσα στα αυτοκινητα ευρειας παραγωγης με την μειωση βαρους,
ειδικα στις AR...159 TBi vs A4 1,8TSi. Παντού πιο γρήγορος ο Ιταλός. Η Brera απέναντι στο TT έχει θέμα λόγω βάρους αλλά είναι κουπέ μεγαλύτερης κατηγορίας κατά βάση.
Ακόμη και εδώ μέσα για την AR μιλάτε
Το ΤΤ φυσικά και είναι σε διαφορετική κατηγορία από την Alfa Brera. Το μεν ΤΤ είναι ένα coupe βασισμένο στο πατωμα του Golf δηλαδή ενός C-segment, η δε Brera φέρει την πλατφόρμα που βασίστηκε η berlina της Alfa στο D-segment....
-
ναι το ξερουμε τζουζεπε οτι δεν ειναι στο ιδιο segment
τιμολογιακα και απο αποψη χωρων-επιδοσεων ομως ειναι αμεσα συγκρισιμαβεβαια τιμολογιακα και την 159 1.75 τη συγκρινεις με Α4 1.8
τεσπα το θεμα ειναι οτι ειμαστε καλυτεροι
AUDI S3