-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
2.Πολλά και δυσεπίλυτα.Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών,συνεργείων,θα είσαι αγκαλιά με το ebay.it κλπ.Εδω΄θα διαφωνήσω φίλε Μονόφαρε. Ή διαθεσιμότητα ορισμένων διακοσμητικών και τμημάτων του εσωτερικού είναι πράγματι κακή, αλλά αν το αυτοκίνητο είναι πλήρες απλώς δεν ασχολείσαι με αυτά. Πολλά μηχανικά μέρη βρίσκονται εύκολα και φτηνά.
Για μένα, το βασικό τους πρόβλημα είναι η σκουριά (που μπορεί να κάνει τελικά την αποκατάστασή τους ασύμφορη) και τα πολύπλοκα ηλεκτρικά τους. -
Ως κάτοχος μιας Beta Coupe έχω να πω ότι από μηχανικά μέρη δεν θα παιδευτείς ιδιαίτερα ….
Στην ανακατασκευή της δικιάς μου δεν ταλαιπωρήθηκα ….
Coupe και ΗPE από τη μέση και εμπρός είναι ίδια.
Βέβαια για σιγουριά έχω και ένα δεύτερο μοτέρ στο σπίτι καθώς και σαλόνι ταμπλω κομπλέ και άλλα. Το ταμπλω δεν υπήρχε πουθενά … έκανα συνολικά 4 χρόνια να βρω κάτι καλό ….και τελικά βρήκα 2 ταμπλω άψογα….
Υπάρχουν στην Αγγλία οι Betaboyz : http://www.betaboyz.co.uk/Catalogue.htm
Προσωπικά έχω αγοράσει αρκετά πραγματάκια σε καλές τιμές και από ποιότητα είναι πολύ ΟΚ.
Στον δρόμο το αυτοκίνητο είναι άψογο ..στρίβει φρενάρει ….και το μοτέρ 1.6 (100hp)δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Σάπια . θα βρεις στους θόλους και σε μασπιε.
Αν δεν είναι τραγικά…. Ορμα του. -
Ο χρήστης ck037 έγραψε:
Coupe και ΗPE από τη μέση και εμπρός είναι ίδια.Η ΗΡΕ έχει διαφορετικές πόρτες ή λάθος θυμάμαι?
-
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Coupe και ΗPE από τη μέση και εμπρός είναι ίδια.
Η ΗΡΕ έχει διαφορετικές πόρτες ή λάθος θυμάμαι?
Σωστά !!!
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Χθες μου έγινε μία πρόταση να αγοράσω μια Beta HPE 1600. Το αυτοκίνητο έχει αρκετά προβλήματα (δεν ξέρω όμως τι είδους διότι δεν το αναλύσαμε) και θα πάει για απόσυρση. Επειδή όμως είναι κρίμα (και η οικογένεια δεν μπορεί να το κρατήσει καθώς έχει άλλα τρία αυτοκίνητα) μου πέρασε από το μυαλό να το πάρω εγώ. Εξωτερικά φαίνεται σε καλή κατάσταση (βέβαια την είδα νύχτα). Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:- Αν την πάρω, μπορώ να την έχω χωρίς πινακίδες μέχρι να τη φτιάξω και μετά να της περάσω Ι.Ο;
- Τι προβλήματα είχαν συνήθως αυτές οι Lancia;
- Αξίζει ο χρόνος και το κόστος μιας εκτεταμένης επισκευής συναρτήσει της οδηγικής απόλαυσης με το συγκεκριμένο μοντέλο;
- Πού μπορώ να πάρω εκτενείς πληροφορίες για το αυτοκίνητο αυτό;
- Ναι.
- Το βασικό πρόβλημα που υπήρχε σε όλα τα μη γαλβανισμένα αυτοκίνητα ήταν η σκουριά (και να ελέγξεις και το υποπλαίσιο στο οποίο στηριζόταν ο κινητήρας). Από εκεί και πέρα, οι Beta δεν είχαν κάποια 'ιδιοτροπία' που να τις καθιστά ασυνήθιστα (για την κατηγορία τους) αναξιόπιστες ή παράλογα δύσκολες στη συντήρηση.
- Η Beta ήταν μπροστά από την εποχή της. ΠΟΛΥ μπροστά. Τα Ford Focus & Mondeo είναι 'παιδιά' της (ίδια τυπολογία αναρτήσεων), ενώ και μπόλικα μοντέλα του ομίλου Fiat στις μετέπειτα δεκαετίες έχουν κι αυτά ίδια τυπολογία αναρτήσεων με τη Beta. Σκέψου μόνο ότι οι Beta που πρωτοπαρουσιάστηκαν το '72 είχε από την πρώτη στιγμή ΜΟΝΟ κινητήρες με δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής, ΜΟΝΟ πεντάρια κιβώτια, ΜΟΝΟ δισκόφρενα (μπρος-πίσω), σοβαρής τυπολογίας και σωστά στημένες ανεξάρτητες αναρτήσεις μπρος-πίσω (όχι αιωρούμενα ημιαξόνια ή άξονες κάρων - δηλαδή άκαμπτους με σουστόφυλλα - πίσω) και μέριμνα παθητικής ασφάλειας (ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και ενισχυμένος κλωβός επιβίωσης για τους επιβάτες (δηλαδή ο χώρος που ορίζεται από τις κολώνες τις οροφής). Και κάτσε τώρα και σκέψου τι χρέπια παρήγαγαν χωρίς ίχνος ντροπής διάφοροι άλλοι κατασκευαστές (που σήμερα τα θεωρούν και 'κλασικά' ορισμένοι). Έχει αγαπηθεί πάρα πολύ για την οδική της συμπεριφορά και την κύλισή της. Τώρα, το αν αξίζει τον κόπο και το χρήμα ή όχι... Εσύ θα το κρίνεις.
- Alba Parietti (εδώ) και Beta Boyz (για ανταλλακτικά).
-
ποια επιβιωση, ποιες ζωνες παραμορφωσης και ποια παθητικη ασφαλεια? αυτες κοβοντουσαν στη μεση απ τη σαπιλα!!! ενεργητικη ναι, να το δεχτω με τα 100κατι αλογα
τελικα ευτυχως που υπηρξε η μπετα γιατι αλλιως αντιο αυτοκινηση!!!!I proprii lancisti guidano tribordelo
-
υπερβολες
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
ποια επιβιωση, ποιες ζωνες παραμορφωσης και ποια παθητικη ασφαλεια? αυτες κοβοντουσαν στη μεση απ τη σαπιλα!!! ενεργητικη ναι, να το δεχτω με τα 100κατι αλογα
τελικα ευτυχως που υπηρξε η μπετα γιατι αλλιως αντιο αυτοκινηση!!!!I proprii lancisti guidano tribordelo
Trollάρισμα και στα θέματα των κλασικών, ε;
Να υποθέσω δηλαδή ότι οι Cortina δε σαπίζανε. Ή ότι ήταν... πρωτοποριακές οι αναρτήσεις των Vauxhall/Opel (ή τα μοτέρ τους). Ή ότι ήταν διαστημικής τεχνολογίας τα τεσσάρια κιβώτια... Μήπως στο τέλος θα μας πεις ότι τίποτα Corolla (αλήθεια, Beta βλέπω πού και πού ακόμα στο δρόμο... Corolla εκείνης της εποχής όμως καμία. Γιατί; ) ή τίποτα Morris Marina ήταν καλύτερα...
Και, αν μεταφράζω σωστά, μήπως είπες ότι οι lancisti οδηγούν τριμπούρδελα; Δηλαδή κάνεις flame-baiting;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
ή άξονες κάρων - δηλαδή άκαμπτους με σουστόφυλλα - πίσωΈτσι βέβαια ήταν και η Fulvia (και μπροστά σούστα μάλιστα )...αυτό δε σημαίνει ότι είναι κακοστημένο αυτοκίνητο, ή ό,τι έχει ελατήρια ή ανεξάρτητη ανάρτηση είναι καλό.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
ποια επιβιωση, ποιες ζωνες παραμορφωσης και ποια παθητικη ασφαλεια? αυτες κοβοντουσαν στη μεση απ τη σαπιλα!!! ενεργητικη ναι, να το δεχτω με τα 100κατι αλογα
τελικα ευτυχως που υπηρξε η μπετα γιατι αλλιως αντιο αυτοκινηση!!!!I proprii lancisti guidano tribordelo
Trollάρισμα και στα θέματα των κλασικών, ε;
Να υποθέσω δηλαδή ότι οι Cortina δε σαπίζανε. Ή ότι ήταν... πρωτοποριακές οι αναρτήσεις των Vauxhall/Opel (ή τα μοτέρ τους). Ή ότι ήταν διαστημικής τεχνολογίας τα τεσσάρια κιβώτια... Μήπως στο τέλος θα μας πεις ότι τίποτα Corolla (αλήθεια, Beta βλέπω πού και πού ακόμα στο δρόμο... Corolla εκείνης της εποχής όμως καμία. Γιατί; ) ή τίποτα Morris Marina ήταν καλύτερα...
Και, αν μεταφράζω σωστά, μήπως είπες ότι οι lancisti οδηγούν τριμπούρδελα; Δηλαδή κάνεις flame-baiting;
ολα τα αυτοκινητα σαπιζανε, αλλα οχι σαν αυτα τα ρεταλια, αυτα τα ''περι πρωτοποριακων αναρτησεων'' και ''σωστου στησιματος'' τα ιντερνετικα οπισθεν του πληκτρολογιου, δε μου λενε τιποτα αγαπητε!!!!!!! τα ακουω βερεσε!!!!!!
ειχε διαστημικη τεχνολογια, επειδη ειχε 5αρι κιβωτιο η μπετουλα, γιαυτο εγδερνε το συγχρονιζε απο καινουργια? η την φοβερη σχεδιαση........ οταν επρεπε να κατεβασεις ολη τη γεφυρα για κατεβασμα κιβωτιου και πεφτανε τα πουστηρλικια, απ τα μαστοριατις χιλιαδες κορολλες που κυκλοφορουν δεν τις βλεπουν μονο οι ιταλοι παροπιδοφοροι αγαπητε συμφορουμιτη, γιατι ειναι γνωστο σ ολους, οτι απ τους 50και πλεον που γραφουν στα ''κλασσικα αυτοκινητα'' μονο οι ''μονομαρκοι ιταλοι'' και κανεις αλλος, δεν εχει τετοια επαρση και τετοια απαξιωση για ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ
-
Κατσε καλα τρισθεωρατε , εδω γινεται μαχη .....
Μεταξυ λατινων εραστων και σκιστοματιδων ραμπο ........
Οι εραστες των τριμπουρδελων εχουν ακομα την απ'τις καμπυλες που διεγραφαν με το κορμι της (που εκαναν οτι δεν υπηρχε η κυταριτιδα ) ..... και οι ραμπο δεν ξεχνανε οτι το επαιζαν οντως Ραμπο για να στριψουν γρηγορα και να το επαναφερουν απ'τα χαντακια τα τετραμπουρδελα αυτοκινητακια των λουνα παρκ τους με τα γερα αμαξωματος ........
Μολις σκασουν μυτη και οι Αγγλοι ασθενεις , με τα καρα με τις σουστες και τα ταμπουρα ..........εχει να γινει μεγα σοου ...
-
Ξαχάσατε να μιλήσετε και για τα φρένα της Ιταλίδας κυρίας, που για την εποχής της είχαν απλώς απίστευτα.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
..........εχει να γινει μεγα σοου ...Δεν υπάρχει περίπτωση...
-
ειχα beta coupe 2000 πρωτο καρο μου φοιτητης στη αγγλια, απλα δε μου αρεσε. Καλο σαλονακι και στυλακι με τα 2+2 πισω αλλα ως εκει. torque steer ατελειωτο και πολυ σκληρο. Μακραν χειροτερο απο τα αλλα μου ιταλικα της εποχης που αλλαξα ( GTV 1.6, GTV 2.0, GTV 2.5, Montecarlo, sud 1.5 ti)
Για νεους σαν δικη σας πληροφορηση ηταν και πολυ προσιτα σαν τιμες ta mtx. Τη μπετα τη πηρα 1400 λιρες, και τo monte 1600 ....Πυροβοληστε ελευθερα...
edit για να πω οτι ηταν coupe ( oπως σωστα παρατηρησε ο Χρηctoc )
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
..........εχει να γινει μεγα σοου ...
Δεν υπάρχει περίπτωση...
Καταλαβα ... αποχωρητε μαζι με την toyota f1
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ξαχάσατε να μιλήσετε και για τα φρένα της Ιταλίδας κυρίας, που για την εποχής της είχαν απλώς απίστευτα.εχεις απολυτο δικο, ηταν σαν να ριχνεις αγκυρες, στην αρχη της δημοσιευσης μου το εγραψα, αλλα με καποιο edit που εκανα, απο λαθος το διεγραψα
επισης να αναφερθει η πληροτητα οργανων, που υπηρχε,οπως και ο τεραστιος χωρος αποσκευων, αλλα με παρα πολυ δυσκολη προσβαση -
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Ξαχάσατε να μιλήσετε και για τα φρένα της Ιταλίδας κυρίας, που για την εποχής της είχαν απλώς απίστευτα.
εχεις απολυτο δικο, ηταν σαν να ριχνεις αγκυρες, στην αρχη της δημοσιευσης μου το εγραψα, αλλα με καποιο edit που εκανα, απο λαθος το διεγραψα
επισης να αναφερθει η πληροτητα οργανων, που υπηρχε,οπως και ο τεραστιος χωρος αποσκευων, αλλα με παρα πολυ δυσκολη προσβασηOι Ιταλοί είχαν 1η προτεραιότητα το Form και όχι το Form Follow Function.
-
Mιλατε σαν να ηταν ολα τα beta , ιδια ....
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
ποια επιβιωση, ποιες ζωνες παραμορφωσης και ποια παθητικη ασφαλεια? αυτες κοβοντουσαν στη μεση απ τη σαπιλα!!! ενεργητικη ναι, να το δεχτω με τα 100κατι αλογα
τελικα ευτυχως που υπηρξε η μπετα γιατι αλλιως αντιο αυτοκινηση!!!!ολα τα αυτοκινητα σαπιζανε, αλλα οχι σαν αυτα τα ρεταλια, αυτα τα ''περι πρωτοποριακων αναρτησεων'' και ''σωστου στησιματος'' τα ιντερνετικα οπισθεν του πληκτρολογιου, δε μου λενε τιποτα αγαπητε!!!!!!! τα ακουω βερεσε!!!!!!
ειχε διαστημικη τεχνολογια, επειδη ειχε 5αρι κιβωτιο η μπετουλα, γιαυτο εγδερνε το συγχρονιζε απο καινουργια? η την φοβερη σχεδιαση........ οταν επρεπε να κατεβασεις ολη τη γεφυρα για κατεβασμα κιβωτιου και πεφτανε τα πουστηρλικια, απ τα μαστοριατις χιλιαδες κορολλες που κυκλοφορουν δεν τις βλεπουν μονο οι ιταλοι παροπιδοφοροι αγαπητε συμφορουμιτη, γιατι ειναι γνωστο σ ολους, οτι απ τους 50και πλεον που γραφουν στα ''κλασσικα αυτοκινητα'' μονο οι ''μονομαρκοι ιταλοι'' και κανεις αλλος, δεν εχει τετοια επαρση και τετοια απαξιωση για ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ
Τελικά η αυτοκίνηση έκανε μερικά βήματα μπροστά από αυτοκίνητα που δε σκούριαζαν ή από αυτοκίνητα που είχαν να προσφέρουν κάτι (πολλά εν προκειμένω) στον οδηγό;
Έζησα πολλά χρόνια με b1300. Ταξιδέψαμε μέχρι τη Σκωτία, την Πορτογαλία, την Τσεχοσλοβακία, σχεδόν παντού στην Ευρώπη. Τέσσερις άνθρωποι, βαλίτσες για 30-40 μέρες, προμήθειες παντός είδους (δύσκολες εποχές από πλευράς συναλλάγματος τότε). Ακόμη και οι 82 ίπποι είχαν να προσφέρουν πολλά παραπάνω από τους αναιμικούς κινητήρες του ανταγωνισμού. Και ας θυμηθούμε ότι η ενεργητική ασφάλεια δεν είναι μόνον η ισχύς, αλλά και τα φρένα και το κράτημα, στοιχεία άγνωστα σε πολλά αυτοκίνητα που δε σκούριαζαν.
Ο ίδιος την οδήγησα για λίγο σαν 1300 (πριν γίνει 2000) και, ως οδηγός, μόνο καλά θυμάμαι. Αν η μέση της ιδιοκτήτριας πόναγε όταν φόρτωνε το –κατά τα λοιπά- χαώδες πορτ-μπαγκάζ ή αν ο μηχανικός δε βολευόταν στις επισκευές, δε μειώνει το τι αντιπροσωπεύει τεχνολογικά το αυτοκίνητο.
Τέλος, καθόσον αφορά τη σκουριά: ναι, και εμείς αλλάξαμε 4 πόρτες, αλλά δε θυμάμαι σκουριά σε δομικά στοιχεία του αμαξώματος, ούτε και θυμάμαι πολλές beta να κόβονται στη μέση (και, πιστέψτε με, τον παλιό εκείνο καιρό είχα γνωρίσει πολλές). Δόξα τω Θεώ, από τρύπια φτερά δε σκοτώνεται κανείς – σκοτώνεται από ανεπαρκή φρένα, κακό κράτημα κλπ.
Από την άλλη, μετά από τόσα χρόνια σκληρή χρήση, όταν έγινε 2000, αρκούσαν 4 Bilstein και 4 λάστιχα 185/60/14 για να συμπεριφερθεί άψογα, χωρίς να χτυπάει πουθενά (ούτε και θόλους έκοψε, όπως θα ήλπιζαν να ακούσουν οι χαιρέκακοι).Και, εν πάση περιπτώσει, ας μη μεταφέρουμε εδώ το κλίμα των άλλων σελίδων του forum. Σκοπός δεν είναι να γράφουμε για να θάβουμε τα αυτοκίνητα που άλλοι αγαπούν, αλλά να γράφουμε για αυτοκίνητα που μας ενδιαφέρουν.
Επομένως, στο forum της ΜΒ ή του mini υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρόν.
Classic Lancia Forum

