Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 233
    • 234
    • 78 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    12859
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sign-b last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      Ολες αυτες οι βελτιωσεις βεβαια νομιζω ειναι υπερβολικες για ενα αυτοκινητο που ηδη ειναι πολυ γρηγορο και με οδηγο γυρο στα 68 κιλα ακομη γρηγοροτερο!!!

      λοιπον και τωρα θα σε ρωτησω κατι πραγματικα ενδιαφερον..

      καμια κοντρα με 997 turbo ή 430 εχεις βαλει να γινει τζερτζελο?

      ...Κατι εχει ψιλοπαιχθει αλλα λεπτομερειες οχι εδω!!

      γιατι τι εχει εδω? με το να πεις οτι εκανες κατι χωρις αποδειξεις δεν κινδυνευεις απο τα οργανα

      μπορεις απλα να μας διηγηθεις μια φανταστικη ιστορια

      ''Το εν κρυπτω αμαρτανειν αρετη εστι''

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sign-b last edited by

        Ο χρήστης sign-b έγραψε:

        Ολες αυτες οι βελτιωσεις βεβαια νομιζω ειναι υπερβολικες για ενα αυτοκινητο που ηδη ειναι πολυ γρηγορο και με οδηγο γυρο στα 68 κιλα ακομη γρηγοροτερο!!!

        λοιπον και τωρα θα σε ρωτησω κατι πραγματικα ενδιαφερον..

        καμια κοντρα με 997 turbo ή 430 εχεις βαλει να γινει τζερτζελο?

        ...Κατι εχει ψιλοπαιχθει αλλα λεπτομερειες οχι εδω!!

        γιατι τι εχει εδω? με το να πεις οτι εκανες κατι χωρις αποδειξεις δεν κινδυνευεις απο τα οργανα

        μπορεις απλα να μας διηγηθεις μια φανταστικη ιστορια

        ''Το εν κρυπτω αμαρτανειν αρετη εστι''

        .. μπορει να διαβαζει το FORUM ο γιος μου!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sign-b last edited by

          Ο χρήστης sign-b έγραψε:

          Για τα σέρβις τι ισχύει sign-b? Έχω ακούσει εξωφρενικά ποσά και σε πολύ μικρά χρονικά/χιλιομετρικά διαστήματα...

          Αυριο θα σου πω...τα διαστηματα παντως για τετοιο αυτοκινητο ειναι λογικα πρωτο στα 2000km {δωρεαν} επομενο στα 10000

          Αλλαγη λαδιων κινητηρα στα 6500KM -με δικη μου πρωτοβουλια-και διαγνωστικο τεστ στον εγκεφαλο,απασχοληση της ομαδας 1ωρα++ ευρω 200,απολυτος επαγγελματισμος απο ολο το TEAM GT-R !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ευχαριστώ sign. 200 για αλλαγή και εργατικά μίας ώρας είναι νορμάλ για αυτοκίνητο 120 χιλιάδων ευρώ. Καλοτάξιδο και καλογκάζωτο το εργαλείο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sign-b last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Ευχαριστώ sign. 200 για αλλαγή και εργατικά μίας ώρας είναι νορμάλ για αυτοκίνητο 120 χιλιάδων ευρώ. Καλοτάξιδο και καλογκάζωτο το εργαλείο!

              Ευχαυριστω!!!!Χαμογελα πολλα!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                καθε 3000χλμ θελει λαδια στο σασμαν?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sign-b last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  καθε 3000χλμ θελει λαδια στο σασμαν?

                  Εχει δημιουργηθει μια παρεξηγηση για το θεμα λαδια του σασμαν..το αυτοκινητο θελει αλλαγη καθε 30.000KM εκτος αν το σκισεις και ανεβασει πανω απα 110β.οποτε τα λαδια πρεπει να αλλαχθουν....κοστος αλλαγης περιπου 400 ευρω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rx8_drifter last edited by

                    έχεις κάνει κάποια γρήγορη διαδρομή για μεγάλο διάστημα μέχρι τώρα?
                    Αν ναι΄, τί θερμοκρασίες είδες ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sign-b last edited by

                      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                      έχεις κάνει κάποια γρήγορη διαδρομή για μεγάλο διάστημα μέχρι τώρα?
                      Αν ναι΄, τί θερμοκρασίες είδες ?

                      Καλαματα -Μεγαλοπολη με υψηλες θερμοκρασιες περιβαλοντος 37+ και αρκετα ανεβοκατεβασματα ταχυτητων απο 5η κατω 3 αμεσως 3 πανω και ολα αυτα πριν τον κοφτη 800 στροφες η θεμοκρασιες ηταν:Νερο 93 Λαδι κινητηρα 98 λαδι κιβωτιου 108...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                        καθε 3000χλμ θελει λαδια στο σασμαν?

                        Εχει δημιουργηθει μια παρεξηγηση για το θεμα λαδια του σασμαν..το αυτοκινητο θελει αλλαγη καθε 30.000KM εκτος αν το σκισεις και ανεβασει πανω απα 110β.οποτε τα λαδια πρεπει να αλλαχθουν....κοστος αλλαγης περιπου 400 ευρω.

                        400€ ? εργασία μαζί με λάδια υποθέτω. Τι ιξώδες / προδιαγραφών είναι ? φιλολογικά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sign-b last edited by

                          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                          καθε 3000χλμ θελει λαδια στο σασμαν?

                          Εχει δημιουργηθει μια παρεξηγηση για το θεμα λαδια του σασμαν..το αυτοκινητο θελει αλλαγη καθε 30.000KM εκτος αν το σκισεις και ανεβασει πανω απα 110β.οποτε τα λαδια πρεπει να αλλαχθουν....κοστος αλλαγης περιπου 400 ευρω.

                          400€ ? εργασία μαζί με λάδια υποθέτω. Τι ιξώδες / προδιαγραφών είναι ? φιλολογικά

                          400 ΕΥΡ. μονο τα λαδια παιρνει περιπου 8 λιτρα..για τις προδιαγραφες σε λιγο....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fotis_t last edited by

                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                            έχεις κάνει κάποια γρήγορη διαδρομή για μεγάλο διάστημα μέχρι τώρα?
                            Αν ναι΄, τί θερμοκρασίες είδες ?

                            2 ώρες πάνω - κάτω στον Μπράλο. Θερμόκρασίες μέσα στα όρια.

                            .........

                            Βασίλη, να κανονίσουμε βόλτα......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sign-b last edited by

                              Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                              καθε 3000χλμ θελει λαδια στο σασμαν?

                              Εχει δημιουργηθει μια παρεξηγηση για το θεμα λαδια του σασμαν..το αυτοκινητο θελει αλλαγη καθε 30.000KM εκτος αν το σκισεις και ανεβασει πανω απα 110β.οποτε τα λαδια πρεπει να αλλαχθουν....κοστος αλλαγης περιπου 400 ευρω.

                              400€ ? εργασία μαζί με λάδια υποθέτω. Τι ιξώδες / προδιαγραφών είναι ? φιλολογικά

                              400 ΕΥΡ. μονο τα λαδια παιρνει περιπου 9.7 λιτρα..για τις προδιαγραφες σε λιγο....

                              ...Δεν βρηκα πληροφοριες για το λαδι του σασμαν παρα μονο στο βιβλιο το αναφερει ''Transmision oil R35 Special '''

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sign-b last edited by

                                Ο χρήστης fotis_t έγραψε:

                                έχεις κάνει κάποια γρήγορη διαδρομή για μεγάλο διάστημα μέχρι τώρα?
                                Αν ναι΄, τί θερμοκρασίες είδες ?

                                2 ώρες πάνω - κάτω στον Μπράλο. Θερμόκρασίες μέσα στα όρια.

                                .........

                                Βασίλη, να κανονίσουμε βόλτα......

                                Φωτη ευκολα!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  beams last edited by

                                  Kαλησπέρα σε όλους. Στον κύριο sign-b, μαζί με την καλησπέρα μου του λέω να χαίρεται το αυτοκίνητο που διάλεξε και αυτό να γίνεται για πάρα πολύ καιρό. Στις ερωτήσεις τώρα, διότι σπανίζουν οι κάτοχοι GT-R. Προηγουμένως είπατε πως αν τα λάδια του κιβωτίου ξεπεράσουν τους 110 βαθμούς, τότε πρέπει να αλλαχτούν αμέσως. Αν δεν ξεπεραστεί αυτή η θερμοκρασία, τότε κανονικά αλλάζονται κάθε 30000 χλμ. Στην διαδρομή που περιγράψατε, είπατε πως παρατηρήσατε θερμοκρασία λαδιών κιβωτίου 108 βαθμούς. Η ερώτηση μου είναι η εξής. Όλες αυτές τις πληροφορίες που παραθέσατε, τις είχε μέσα γραμμένες το owners manual ή σας τις έδωσαν οι άνθρωποι της εδώ αντιπροσωπείας; Το λέω αυτό, γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τι αλλάζει μεταξύ του να κινηθεί κάποιος για 30000 χλμ, με θερμοκρασία λαδιών κιβωτίου όχι μεγαλύτερη των 109 βαθμών και του να αλλάξει βαλβολίνες σήμερα και στην πρώτη βόλτα, να σκάσει ξανά 400 ευρώ επειδή παρατήρησε θερμοκρασία 111 ή 112 βαθμών. Επίσης, έχω την αίσθηση πως είναι εξωφρενικό το νούμερο των 400 ευρώ που σας ζητούν για 8 λίτρα λαδιού, ασχέτως προδιαγραφών και με δεδομένο την μηχανολογική ακρίβεια που έχει και πρέπει να συνεχίσει να έχει ένα κιβώτιο σαν του GT-R. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sign-b last edited by

                                    Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
                                    Kαλησπέρα σε όλους. Στον κύριο sign-b, μαζί με την καλησπέρα μου του λέω να χαίρεται το αυτοκίνητο που διάλεξε και αυτό να γίνεται για πάρα πολύ καιρό. Στις ερωτήσεις τώρα, διότι σπανίζουν οι κάτοχοι GT-R. Προηγουμένως είπατε πως αν τα λάδια του κιβωτίου ξεπεράσουν τους 110 βαθμούς, τότε πρέπει να αλλαχτούν αμέσως. Αν δεν ξεπεραστεί αυτή η θερμοκρασία, τότε κανονικά αλλάζονται κάθε 30000 χλμ. Στην διαδρομή που περιγράψατε, είπατε πως παρατηρήσατε θερμοκρασία λαδιών κιβωτίου 108 βαθμούς. Η ερώτηση μου είναι η εξής. Όλες αυτές τις πληροφορίες που παραθέσατε, τις είχε μέσα γραμμένες το owners manual ή σας τις έδωσαν οι άνθρωποι της εδώ αντιπροσωπείας; Το λέω αυτό, γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τι αλλάζει μεταξύ του να κινηθεί κάποιος για 30000 χλμ, με θερμοκρασία λαδιών κιβωτίου όχι μεγαλύτερη των 109 βαθμών και του να αλλάξει βαλβολίνες σήμερα και στην πρώτη βόλτα, να σκάσει ξανά 400 ευρώ επειδή παρατήρησε θερμοκρασία 111 ή 112 βαθμών. Επίσης, έχω την αίσθηση πως είναι εξωφρενικό το νούμερο των 400 ευρώ που σας ζητούν για 8 λίτρα λαδιού, ασχέτως προδιαγραφών και με δεδομένο την μηχανολογική ακρίβεια που έχει και πρέπει να συνεχίσει να έχει ένα κιβώτιο σαν του GT-R. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

                                    Καλησπερα!Ευχαριστω για τον πληθυντικο-αραγε ξερετε οτι το χρωμα της κoμης μου -ειναι λευκο!!οταν λοιπον ξεπεραστουν οι 110β.πρεπει να αλλαχθουν τα λαδια μεσα στα επομενα 3000KM. Ολα αυτα αναφερονται και στο MANUAL και βεβαια και απο τους ανθρωπους της αντιπροσωπειας που ειναι παντα προθυμοι να λυνουν αποριες .Οσο για την τιμη των 400ε. θεωρω οτι ειναι λογικη για ενα τοσο ειδικο αυτοκινητο.Παντα στην διαθεσης σας-σου!! Ευχαριστω για τις ευχες!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      beams last edited by

                                      Παρακαλώ. Όχι, δεν γνώριζα τίποτα για το λευκό της κώμης σας. Χρησιμοποίησα πληθυντικό αριθμό όπως κάνω σχεδόν πάντα, σε άνθρωπο που του απευθύνω το λόγο για πρώτη φορά και φυσικά στα πλαίσια του ρητού που λέει, ' η ευγένεια υποχρεώνει'. Οι πληροφορίες σας, ήταν εν μέρει κατατοπιστικές. Δεν φταίτε φυσικά εσείς. Πολλές απορίες μου, θα λυθούν μόνο αν γνωρίσω από κοντά κάτοχο GT-R και ξεψαχνίσω το manual. Πάντως, επειδή διάβασα πως με έναν ακόμη κύριο και κάτοχο GT-R γνωρίζεστε και 'ζεσταίνεται τα λάστιχα' σας στον Μπράλλο ακριβώς επειδή η καταγωγή μου είναι από ορεινή Φωκίδα, μπορεί και να συναντηθούμε έτσι ώστε σας δείξω, ακόμα πιο ωραίες διαδρομές για 'ζέσταμα ελαστικών' και για να τσεκαριστεί η αλήθεια των ισχυρισμών της Nissan για το δημιούργημά της. Αν συμβεί λοιπόν κάτι τέτοιο, κερνάω καφέ με 'αντάλλαγμα' την ενδελεχή μελέτη του manual. Καλό βράδυ να έχετε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        screwdriver last edited by

                                        χθες το βραδυ ειδα ενα λευκο με αλαρμ στην ακτη μιαουλη

                                        παντως ρωτηστε ποσο χρεωνει η vw για αλλαγη βαλβολινων στο dsg και θα δειτε οτι δεν ειναι εξωφρενικο του gtr.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                                          Πολύ περίεργο αυτό με τα λάδια.Στο δικό μου η κρίσιμη περιοχή για την θερμοκρασία λαδιού αρχίζει στους 150 βαθμούς.Τους 110 τους πιάνω για πλάκα.Στην πίστα των Σερρών ξεπερνάει τους 125.Καμμία υπόδειξη δεν έχω από το service.Αλλαγή κάθε 20.000 χλμ ή μια φορά τον χρόνο.
                                          Λαδάκι κοινό Helix Ultra 5-40 με 12,50 ευρώ το λίτρο.

                                          Για λαδι σασμαν λεει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                            Πολύ περίεργο αυτό με τα λάδια.Στο δικό μου η κρίσιμη περιοχή για την θερμοκρασία λαδιού αρχίζει στους 150 βαθμούς.Τους 110 τους πιάνω για πλάκα.Στην πίστα των Σερρών ξεπερνάει τους 125.Καμμία υπόδειξη δεν έχω από το service.Αλλαγή κάθε 20.000 χλμ ή μια φορά τον χρόνο.
                                            Λαδάκι κοινό Helix Ultra 5-40 με 12,50 ευρώ το λίτρο.

                                            Για λαδι σασμαν λεει.

                                            σε εμένα
                                            Ούτε για αυτά έχουμε κάποια οδηγία..

                                            παντως εχεις μεγαλες θερμοκρασιες..νταξει οι 125 σε πιστα, αλλα 110 για πλακα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 78 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr