-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
:oops: και πουντο και 33
Ωχ θα σε αγαπήσει τώρα!
καλα ξηγιεσαι αλλα τετοιο δεν εχεις
-
Βγηκαμε
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
παντως γρηγορη εγω το οτι η Mito παιρνει κλισεις (και το ξερεις οτι δε θελω να υπερασπιστω το συγκεκριμενο αυτοκινητο) δε θα ελεγα οτι παιρνει
και τα ηλεκτρονικα του αν και ειναι πολυ παρεμβατικα (βασικα αυτα κανουν ολη τη δουλεια) εχεις την αισθηση οτι δε σε κοβουν ειδικα αν κινεισαι με γραμμες
Δεν ξερω με ποιες ζαντες ηταν η Mito που ειδες απο κοντα, αλλα αυτη που ημουν σε βολτα
φορουσε 17αρες, και σε συνεχομενες στροφες, εδειχνε να μην ειναι τοσο αμεση στις
αντιδρασεις του τιμονιου, οταν ο φιλος εκανε το αντιστοιχο 'μπασιμο' εχοντας και σχετικα αργο rebound των αμορτισερ, που σε συνδυασμο με αισθητες (αλλα οχι φοβερες) κλισεις, δεν σε παροτρυνε για να πιεσεις.
Αντιθετα σε ανοιχτες καμπες σου εδινε μια αισθηση ασφαλειας μεγαλυτερου αυτοκινητου
και εστριβε παντα γρηγορα, με σιγουρια.
Η αναρτηση του μου φανηκε πολυ ανετη και ξεκουραστη (δεν ξερω για πισω, ημουν συνοδηγος), αλλα σε συνεχομενες κλειστες στροφες, μου εδωσε την εντυπωση οτι δεν βοηθουσε το αυτοκινητο να κινηθει οσο γρηγορα θα μπορουσε χαρις το πολυ δυνατο μοτερ που εχει...
Ισως μερικοι εχουν μπερδεψει ή δεν γνωριζουν την διαφορα της αισθησης του GT με αυτη
του σπορ (του GTI ας πουμε). Η MIto ειναι ενα πολυ καλο και ολοκληρωμενο, ομορφο
μικρο GT, οχι ομως σπορ τυπου GTI. Αυτο ειναι κατι που το κανει καλυτερα στο gruppo
το GP Abarth.Η ανάρτηση της μίτο σε καμία περίπτωση δεν είναι ανετη, όπως δεν είναι άνετη και η ανάρτηση ενός 106 rallye ...Αλλά αυτό με τις κλίσεις ,το λες το ξαναλές , αδερφέ ...Απλά δεν ισχύει.
Το αυτοκίνητο είναι κατα κύριο λόγο σπορ και λιγότερο άνετο. Το είχα για κάμποσα km με τις 18αρες και το έχω για αρκετά με τις 17 αρες. Με καμία διάσταση δεν είναι άνετο ,και με τις 2 κοπανάει (οι 18αρες σαφώς χειρότερες). Είναι απλά ένα gti νέας γεννιάς
Και στην τελική κοστίζει 20000 ...μην έχουμε και παράλογες απαιτήσεις -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Από ότι βλέπω στα παρακάτω link ο κύκλος στροφής της 156 είναι μόλις 20 εκατοστά μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο του προηγούμενου S3.
Οπότε μια χαρά στρίβει το τιμόνι.http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=43197
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=95502
ναι εε?
για βαλε το παραγοντα μεγαλες ζαντες και φαρδυ λαστιχο για να ερθει η συγκριση πιο πολυ στα ισια της
156 gta 12.10 μετρα
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=92180
και αν θες δες δες και το rs4 του 2005 με ακομα πιο μεγαλη ζαντα και λαστιχο που εχει κυκλο στροφη 11.1 μετραδε το βγαζω απο το μυαλο μου αυτο φιλος μου εχει την 156 και την εχω δει να κανει μανουβρες και πολλοι αλφιστι αν δε φορανε παρωπιδες αναγνωριζουν το προβλημα , το οποιο δεν ειναι και τιποτα τραγικο μην υπερβαλλουμε, απλα οι λιγες στροφες ειναι λιγο μουφα..
στη μιτο ομως ειναι πραγματικα λιγες για αυτο παρατηρειται αυτη η 'ασταθεια' και η αναγκη για μικροδιορθωσεις.αυτο για μενα ομως ειναι μικρο κοστος μπροστα στο να εχεις ενα πραγματικα αμεσο τιμονι και ας μην εχει εξισου καλη αισθηση με τους προκατοχους του
H GTA έχει πιο λίγες στροφές από την απλή γι'αυτό και έχει μεγαλύτερο κύκλο.
Το RS4 είναι του 2005 και η 156 του 1997.
Ας δούμε ένα αντίστοιχης ηλικίας Audi τι κύκλο έχει:http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=90717
H 159 με 19αρα ζάντα έχει 11.1 μέτρα κύκλο στροφής.
Ίδια τιμή έχει και με 17αρα. Δε νομίζω να παίζει τόσο ρόλο η ζάντα. -
στα καινουρια αυτοκινητα με τους τεραστιους θολους δε νομιζω οτι παιζει ρολο η ζαντα, στα παλιοτερα δεν μπορουσε να στριψει το ιδιο αφου εμπαινε η μεγαλη ζαντα
ή τουλαχιστον ετσι πιστευω
-
εχετε 3 σελιδες που μιλατε για ασχετα θεματα.εξακολουθω να πιστευω οτι ειστε εντελως εκτος θεματος.το θεμα ειναι το σιροκκο,οχι η μιτο,ουτε το ποσο κοβουν τα τιμονια της αλφα κ της αουντι..
ειλικρινα ολα αυτα περι τιμονιου κ αναρτησεων κ ηλεκτρονικων της μιτο θα μπορουσατε να τα πειτε στην θεματικη της ενοτητα,γιαυτο υπαρχει αλλωστε κ η αναλογη.κ τα υπολοιπα για τα τιμονια σε μια θεματικη ενοτητα που αφορα τεχνικα θεματα.
κ μην απαντησετε παλι οτι εχει σχεση με το σιροκκο,γιατι το κοιτατε συγκριτικα κτλ.το θεμα δεν ειναι σιροκκο εναντιον μιτο.το θεμα ειναι σιροκκο.
αν θελετε καλλιστα δημιουργηστε νεο θεμα συγκρινοντας τα 2 αυτοκινητα(οπως υπαρχει με αλλα μοντελα) κ εκει γραφετε οτι θελετε.
εχει καταντησει λιγο κουραστικο το θεμα με τις εκτος θεματος απαντησεις κ την αναγκη του καθενα να επιβληθει στον αλλον..μεχρι κ ασχετες φωτογραφιες εχετε παραθεσει.. -
C.L.A.B welcome to 4troxoi forum...
-
αυτο γινεται οταν εισαι σε forum με ατομα πολλων και κυριως διαφορετικων αποψεων.εναλλακτικα υπαρχουν τα μονοθεματικα φορα στα οποια ολοι εκθειαζουν ενα συγκεκριμενο μοντελο ή μαρκα και σβηνεται οποιαδηποτε διαφορετικη αποψη.
σε οποιον δεν αντεχει μπορει να μη συμμετεχει.αλλωστε εδω ετσι λειτουργουν οι περισσοτεροι και επειδη ειμαστε πολλα ατομα, δεν ειναι και ευκολο να μας αστυνομευουν συνεχως.
στο κατω κατω αυτο αρεσει στον κοσμο και ακομα και αυτοι που φαινεται να δυσανασχετουν σαν τον eddie εχουν μπολικα posts , πραγμα που δειχνει οτι δεν εχουν τοσο προβλημα τελικα
-
Είστε offtopic.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
εχετε 3 σελιδες που μιλατε για ασχετα θεματα.εξακολουθω να πιστευω οτι ειστε εντελως εκτος θεματος.το θεμα ειναι το σιροκκοπώς φαίνεται ότι είσαι νέος στο 'club'...
Πέραν της πλάκας, γενικά το παραμαμάμε εδώ πέρα κάποιες φορές.
Κάποιες άλλες δυστυχώς το 'τραβάει' το offtopic από μόνο του.Κι αυτό γιατί μπορεί να ξεκινήσει για το Χ αμάξι και να ειπωθεί κάτι και να 'σκαλώσουμε' εκεί και να συνεχίσει η συζήτηση σε άλλη βάση.Δε θα ήταν βολικό για τους χρήστες που ανταλλάσουν απόψεις που έτυχε η συζήτηση λίγο να παρεκτραπεί προς ένα άλλο θέμα...Από την άλλη...σκέψου να θες να πεις ένα παράδειγμα για να τεκμηριώσεις κάτι (ότι πχ στο αμάξι για το οποίο συζητάμε δεν 'κόβει' καλά το τιμόνι) και επειδή αναφέρεσαι στο δικό σου αμάξι (που είναι άλλο από αυτό του topic), πιάνεται ο 'άλλος' και αρχίζει μία ανταλλαγή απόψεων.
Φαντάζεσαι κάθε φορά όταν θέλαμε να πούμε και κάτι άλλο πέραν του θέματος του topic να γράφεις 'σου απάντησα στο τάδε link/topic για το άλλο θέμα που έθιξες?'...Θα έγραφες την απάντησή σου σε 15 σημεία...
Οπότε γι'αυτό και οι mods είναι κάπως χαλαροί με τα offtopics.(εμένα τουλάχιστον μου φαίνεται λογικό )Ξαναλέω πάντως ότι επειδή όλα είναι 'Συζήτηση', κάποια στιγμή θα πετάξουν (κάποιοι?όλοι? ) κάτι άσχετο και θα γίνει συζήτηση πάνω στο άσχετο για 2-3-5 σελίδες.
και στην τελική: ΟΚ...δε γίνεται να τραβάει ο κάθε moderator το αφτί του εκάστοτε χρήστη που παρεκτράπηκε και βγήκε offtopic. Δε θα είχαν άλλη δουλειά οι άνθρωποι.Καλό είναι να βάζουμε και λίγο όρια από μόνοι μας...από την άλλη όμως...εδώ γράφουν πάνω από 500 άτομα.Δε γίνεται όλοι ΟΛΕΣ τις στιγμές να είμαστε τύπος και υπογραμμώς.
end of offtopic από μένα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σε οποιον δεν αντεχει μπορει να μη συμμετεχει.
αλλωστε εδω ετσι λειτουργουν οι περισσοτεροι και επειδη ειμαστε πολλα ατομα, δεν ειναι και ευκολο να μας αστυνομευουν συνεχως
απο τα λεγομενα σου κραταω-συμπαιρενω οτι χριζεις ''αστυνομευσης'' για να μη βγαινεις εκτος θεματος(μαλλον μονος σου δεν μπορεις..?) κ οτι παρολο που εσυ εισαι εκτος θεματος,λες ''σε οποιον αρεσει'' λες κ αυτη η διαδικτυακη κοινοτητα σου ανηκει..
μου αρεσει ο τροπος σκεψης σου..δεν το συνεχιζω αλλο.καλη συνεχεια.προς καβουρας.εχεις δικιο στα λεγομενα σου.αλλα αλλο να πουμε ΚΑΤΙ εκτος θεματος,αλλο να συζηταμε επι 3-4 σελιδες!!νομιζω οτι διαφερει σε μεγαλο βαθμο..εννοειται οτι δεν εχω προσωπικο προβλημα απεναντι σε καποιο μελος,αλλα οταν μπαινεις να διαβασεις κατι κ καταληγεις να διαβαζεις ασχετα πραγματα κ αναρωτιεσαι ποτε θα επανελθουν στο θεμα,ε τοτε νομιζω κατανταει κουραστικο..ελπιζω να γινομαι κατανοητος.
εκτος κ αν πλεον δεν υπαρχει τιποτα να ειπωθει για το σιροκκο,οποτε ας κλειδωσουμε το θεμα να τελειωνουμε μια ωρα νωριτερα.. -
Ειπαμε τελος τα !!!
-
Αν έχεις προσέξει έχω πάψει να συμμετέχω στα μλκισμένα τοπικά τύπου 'Στο δικό μου κατουράει, στο δικό σου κολυμπάει'.
Και για να επανέλθουμε στο θέμαDrivers Republic - VW Scirocco GT24
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Drivers Republic - VW Scirocco GT24
τα σπαει ο tfsi
ειχα διαβασει για το αγωνιστικο scirocco μου φαινεται στους 4Τ αυγουστου
θυμαμαι οτι εκτος απο βενζινη υπαρχει και εκδοση με φυσικο αεριο
μαλιστα ελεγαν οτι ειναι πολυ ασφαλες σαν αγωνιστικο καυσιμο
ΥΓ το drivers republic τελικα εκλεισε?
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Drivers Republic - VW Scirocco GT24
Λεει και πολυ μαλιστα.
-
ρε παιδια χαλαρωστε λιγο..... δημοσια συζητηση ειναι στο κατω κατω.... το r20 ξερει κανεις ποτε κυκλοφορει εδω??? κ κατι ακομα εχει βαλει κανεις σκαστρα σε tsi μοτερ απο την οποια να εμεινε ευχαριστημενος????
-
βρηκα και το αρθρο των 4Τ
εχει μπολικη λεπτομερεια(πολυ γρηγορα τα βγαζετε στο net )
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12795
-
Ο χρήστης mafiozos87 έγραψε:
ρε παιδια χαλαρωστε λιγο..... δημοσια συζητηση ειναι στο κατω κατω.... το r20 ξερει κανεις ποτε κυκλοφορει εδω??? κ κατι ακομα εχει βαλει κανεις σκαστρα σε tsi μοτερ απο την οποια να εμεινε ευχαριστημενος????γιατι η μαμα τι εχει?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε παιδια χαλαρωστε λιγο..... δημοσια συζητηση ειναι στο κατω κατω.... το r20 ξερει κανεις ποτε κυκλοφορει εδω??? κ κατι ακομα εχει βαλει κανεις σκαστρα σε tsi μοτερ απο την οποια να εμεινε ευχαριστημενος????
γιατι η μαμα τι εχει?
ναι εννοω καμια aftermarket.....
-
γιατι να βαλεις aftermarket δεν καταλαβαινω
και να το βελτιωσεις με ενα προγραμμα μια χαρα δουλευει αυτη που εχει επανω
VW Scirocco