Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 179
    • 180
    • 1 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96358
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Ποια αυτοκίνητα σας έχουν εντυπωσιάσει ή σας έχουν απογοητεύσει με τα φρένα τους, είτε σε αίσθηση είτε σε αποτελεσματικότητα;

      Έχετε συναντήσει φρένα δυο ταχυτήτων; π.χ. εξαιρετικά χωρίς φορτίο, στεγνό οδόστρωμα και ανεπαρκή με φορτίο ή με βροχή; Καταλαβαίνετε μεγάλη διαφορά με δισκόφρενα ή ταμπούρα πίσω;

      Γράψτε τις εντυπώσεις σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Ποια αυτοκίνητα σας έχουν εντυπωσιάσει ή σας έχουν απογοητεύσει με τα φρένα τους, είτε σε αίσθηση είτε σε αποτελεσματικότητα;

        Έχετε συναντήσει φρένα δυο ταχυτήτων; π.χ. εξαιρετικά χωρίς φορτίο, στεγνό οδόστρωμα και ανεπαρκή με φορτίο ή με βροχή; Καταλαβαίνετε μεγάλη διαφορά με δισκόφρενα ή ταμπούρα πίσω;

        Γράψτε τις εντυπώσεις σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rallye1-6 last edited by

          Έχω ένα Clio 1.4 λίγο πάνω από ένα χρόνο. Έχω κάνει 25000 χλμ και έχω αλλάξει 2 φορές τακάκια!! μία στις 12.000χλμ και μία στις 24.000χλμ. στο συνεργείο που τα άλλαξα, μου είπαν ότι μάλλον φρενάρω 'πολύ' κάτι που μάλλον ισχύει. Είναι φυσιολογική τέτοια φθορά, έστω και με 'πολύ' φρενάρισμα; Παρατήρησα επίσης μετά από μια γρήγορη διαδρομή, πολύ θερμότητα να εκλύεται από τα μπροστινά (αλλά και από τα πίσω) φρένα. Μπορεί η αυξημένη φθορά των τακακίων να οφείλεται στην υπερθέρμανση τους;

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης rallye1.6 έγραψε:
            Έχω ένα Clio 1.4 λίγο πάνω από ένα χρόνο. Έχω κάνει 25000 χλμ και έχω αλλάξει 2 φορές τακάκια!! μία στις 12.000χλμ και μία στις 24.000χλμ. στο συνεργείο που τα άλλαξα, μου είπαν ότι μάλλον φρενάρω 'πολύ' κάτι που μάλλον ισχύει. Είναι φυσιολογική τέτοια φθορά, έστω και με 'πολύ' φρενάρισμα; Παρατήρησα επίσης μετά από μια γρήγορη διαδρομή, πολύ θερμότητα να εκλύεται από τα μπροστινά (αλλά και από τα πίσω) φρένα. Μπορεί η αυξημένη φθορά των τακακίων να οφείλεται στην υπερθέρμανση τους;

            Υπερβολική φθορά είναι. H φθορά προκαλείται και από την υπερθέρμανση. Δοκίμασε μικρότερης διάρκειας φρεναρίσματα με περισσότερη δύναμη στο pedal ή δοκίμασε άλλα τακάκια. Υποπτέυομαι ότι αν έχεις πάει σε εξουσιοδοτημένο Renault σου έχουν βάλει Valeo

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • S
              skullone last edited by

              Τι να σου πω, εγώ έχω ήδη 25.000 χλμ, το αυτοκίνητο κινείται παντού (πόλη, βουνό, εθνική), δεν το λυπάμαι, αλλά ακόμα δεν έχω χρειαστεί τακάκια. Όμως πιστεύω πως σύντομα θα πάρουν την άγουσα για τα αποδυτήρια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • E
                eizo last edited by

                Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                Θα σου πω μόνο για το τελευταίο με σιγουριά όταν οδήγησα ένα ραλλύ 1,6 8ν που η διαφορά του με το δικό μου στο σύστημα πέδησης είναι τα δισκόφρενα πίσω εξεπλάγησα γιατί δεν περίμενα τόση διαφορά. Και μια συμβουλή τα ταμπούρα θέλουν συχνή συντήρηση και ρύθμιση(κι ας λένε ότι είναι αυτορυθμιζόμενα)

                Η διαφορά ήταν υπέρ του Ραλλύ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • G
                  grand-tourismo last edited by

                  Τα φρένα πάντως από το Saxo 1.1 (98΄) είναι χάλια.
                  Καμιά βελτίωση γίνεται ?
                  Τα 1.4 Saxo και 106 φοράνε διαφορετικά (εμπρός κυρίως) συστήματα από τα 1.1?
                  Είναι τα ίδια με των 205 και ΑΧ?
                  Πάντως το ΑΧ 1.1 που είχα παλιότερα φρέναρε πολύ καλύτερα .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • T
                    tsakinnen last edited by

                    Τα ταμπορα κανουν καλυτερα χειροφρενα!
                    Στο 146 μου με Δ/Δ δεν συγρινεται σε φρενα με το απλο που εχει Δ/Τ. Αλλη αισθηση και αποτεσματικοτητα...Ασε που το πενταλ εχει ελαχιστη διαδρομη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης Tsakinnen έγραψε:
                      Τα ταμπορα κανουν καλυτερα χειροφρενα!
                      Στο 146 μου με Δ/Δ δεν συγρινεται σε φρενα με το απλο που εχει Δ/Τ. Αλλη αισθηση και αποτεσματικοτητα...Ασε που το πενταλ εχει ελαχιστη διαδρομη

                      Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                        Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!!

                        Τι λες τώρα!!!!!
                        Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους, αλλά σε επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα χάνουν ραγδαία την απόδοσή τους για αυτό και τελικά οι δίσκοι είναι η καλύτερη επιλογή....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • H
                          hunter last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:

                          Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!!

                          Τι λες τώρα!!!!!...

                          Believe it,or not!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • K
                            kouk last edited by

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                            Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!!

                            Τι λες τώρα!!!!!...

                            Believe it,or not!!!

                            Μια απο τα ίδια!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • G
                              grand-tourismo last edited by

                              γνωρίζει κανείς κάτι για τα φρένα του saxo?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • O
                                obelix last edited by

                                Ο χρήστης eizo έγραψε:

                                Θα σου πω μόνο για το τελευταίο με σιγουριά όταν οδήγησα ένα ραλλύ 1,6 8ν που η διαφορά του με το δικό μου στο σύστημα πέδησης είναι τα δισκόφρενα πίσω εξεπλάγησα γιατί δεν περίμενα τόση διαφορά. Και μια συμβουλή τα ταμπούρα θέλουν συχνή συντήρηση και ρύθμιση(κι ας λένε ότι είναι αυτορυθμιζόμενα)

                                Η διαφορά ήταν υπέρ του Ραλλύ;

                                Εννοείται οι δίσκοι πίσω κάνουν διαφορά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                • O
                                  obelix last edited by

                                  Ο χρήστης Grand Tourismo έγραψε:
                                  Τα φρένα πάντως από το Saxo 1.1 (98΄) είναι χάλια.
                                  Καμιά βελτίωση γίνεται ?

                                  Ναι βέλε εμπρός φρένα από ραλύ η VTS

                                  π.χ.

                                  http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6736
                                  ή
                                  http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6610

                                  Πάντως το ΑΧ 1.1 που είχα παλιότερα φρέναρε πολύ καλύτερα .

                                  Μάλλον λόγω μειωμμένου βάρους

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο χρήστης meco έγραψε:
                                    Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους

                                    Δε νομίζω πως ισχύει αυτό... Φαντάζομαι πως, για ίδια υλικά τριβής, είναι συνάρτηση της επιφάνειας επαφής των υλικών τριβής με το δίσκο ή το εσωτερικό του ταμπούρου και μου φαίνεται δύσκολο αυτή η τελευταία να είναι μεγαλύτερη στο ταμπούρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Στο Κλιώ που έχουμε, τα τακάκια σώθηκαν στα 32Κ χιλιόμετρα, αν δεν κάνω λάθος. Ο adis4gr ( ) που ήταν ο οδηγός εκείνη την ώρα, αναγκάστηκε να κάνει αρκετά χιλιόμετρα μέχρι το συνεργείο, στο οποίο μας είπαν ότι τα 30Κ είναι περίπου ένα όριο - για φυσιολογική οδήγηση. Τα επόμενα θα αλλαχτούν αρκετά πριν τα 60Κ πάντως. Τα φρένα του Κλιώ εξαιρετικά, και σκέφτομαι την κατάθεση 600Ε για δίσκους πίσω, αν καμφθεί το πρόβλημα με το ABS.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                                        Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους

                                        Δε νομίζω πως ισχύει αυτό... Φαντάζομαι πως, για ίδια υλικά τριβής, είναι συνάρτηση της επιφάνειας επαφής των υλικών τριβής με το δίσκο ή το εσωτερικό του ταμπούρου και μου φαίνεται δύσκολο αυτή η τελευταία να είναι μεγαλύτερη στο ταμπούρο.

                                        Και όμως γενικά έτσι είναι.
                                        (Ξανα)διευρινίζω βέβαια ότι σε απανωτά φρεναρίσματα το μεν τάμπουρο θα χάνει ραγδαία την καλή επίδοσή του και σιγά σιγά θα αρχίσει να υπολείπεται του δίσκου κατά πολύ...
                                        Τώρα βέβαια όπως είναι φυσικό μία εξαπίστονη δαγκάνα (και όχι μόνο) φρενάρει καλύτερα από ένα μικρό 'ταμπουράκι' ακόμα και κατά το πρώτο φρενάρισμα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ένας λόγος για συχνές αλλαγές τακακίων είναι η αδυναμία των αμορτισέρ. Τότε όλο το βάρος κυριολεκτικά μετακομίζει μπροστά και έτσι τα εμπρός φρένα υφίστανται πολύ μεγαλύτερο ζόρι οπότε είναι αναμενόμενο να έχουν και μεγαλύτερη φθορά.
                                          Η διάρκεια ζωής των τακακίων εξαρτάται από το υλικό τους και των δισκοφρένων. Υπάρχει σημαντική διαφορά σε αντοχή στο χρόνο από μάρκα σε μάρκα και από μοντέλο σε μοντέλο τακακίων.....σε γενικές γραμμές όσο πιο μαλακό είναι τόσο καλύτερα φρενάρει και τόσο λιγότερο κρατάει....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexastrag last edited by

                                            Ο χρήστης meco έγραψε:

                                            Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!!

                                            Τι λες τώρα!!!!!
                                            Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους, αλλά σε επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα χάνουν ραγδαία την απόδοσή τους για αυτό και τελικά οι δίσκοι είναι η καλύτερη επιλογή....

                                            αυτο πρωτη φορα το ακουω.....και αν κατι τετοιο ισχυε γιατι εδω και δεκαετιες ολα τα αυτοκινητα εχουν δισκοφρενα εμπρος αφου λογω μικροτερου κοστους κατασκευης [των ταμπουρων] οι κατασκευαστες δεν επιλεγουν την ''καλυτερη'' και οικονομικοτερη αυτη λυση.

                                            το μεγαλυτερο προβλημα των ταμπουρων ειναι η ελλειψη προοδευτικοτητας κατα το φρεναρισμα με αποτελεσμα και ειδικα οταν ειναι εμπρος τοποθετημενα [βλεπε μικρα και παλια subaru-suzuki ss40] σε φρεναρισμα πανικου να βλεπεις τον κ*λο σου να σε προσπερναει.

                                            σημερα μολις εκανα αναβαθμιση των απαραδεκτων εμπρος φρενων στο kadett e που εχω με αεριζομενους δισκους 256χιλ και δαγκανες απο corsa B 16V και μπορω να πω πλεον οτι εχω σχετικα αξιοπρεπη φρενα αν και τα πισω ταμπουρα ειναι για τα μπαζα........υπομονη ομως και θα βρω και πισω δισκοφρενα για να μπορω να πω οτι εχω καλα φρενα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 1 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr