Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus II RS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus II RS
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 22
    • 23
    • 15 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    456
    2508
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      τελικα τα 2 RS που ηταν στη βιτρινα της ford της βουλιαγμενης εφυγαν, αλλα ακομα στο δρομο δεν εχω δει καποιο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ίσως ξαναμπήκαν σε βιτρίνα....

        ...δια της εφαπτομένης...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          τι κακος

          πλακα πλακα ολο και καποια δε θα πρεπε να ειχε δει καποιος μεχρι τωρα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
              Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!

              Προβλέπω ιστορία παρόμοια με Focus RS I..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Ασε ασε στεναχωρια!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:

                  Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!

                  Προβλέπω ιστορία παρόμοια με Focus RS I..

                  πεζοδρομιοκυνηγος?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                    Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!

                    Προβλέπω ιστορία παρόμοια με Focus RS I..

                    πεζοδρομιοκυνηγος?

                    Παντος για να ξεκαθαρισω αυτος ηταν κολονοκηνυγος!!Την ξεπαστρεψε μια!!! Κριμα το focus.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                      Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!

                      Προβλέπω ιστορία παρόμοια με Focus RS I..

                      πεζοδρομιοκυνηγος?

                      Στα κατάλληλα χέρια ( ), από τους μεγαλύτερους πεζοδρομιοκυνηγούς..

                      Τα περισσότερα RS ήταν χτυπημένα μπροστά πάντως..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        δεν ξερω(αν και εχω ακουσει για το προηγουμενο ) , απο ενα σημειο και μετα τα αλογα μπροστα γινονται υπερβολικα και το rs εχει ξεπερασει κατα πολυ αυτο το σημειο

                        βεβαια ολοι λενε οτι ειναι φιλικο και θεικο..τωρα δε ξερω αν το λενε απο τη καρδια τους ή επειδη τους τα εσκασαν για να τα λενε, το θεμα ειναι οτι φετος μονο 100 τετοια θα εχουμε και δεν ξερω αν θα δω ποτε κανενα

                        το πρασινακι παντως του παει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Αμα δεις ασπρο θα εισαι ο εκλεκτος καθως υπαρχει μονο ενα!!!!10 μπλε η 9 και τα υπολοιπα πρασινακια!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            δεν ξερω(αν και εχω ακουσει για το προηγουμενο ) , απο ενα σημειο και μετα τα αλογα μπροστα γινονται υπερβολικα και το rs εχει ξεπερασει κατα πολυ αυτο το σημειο

                            βεβαια ολοι λενε οτι ειναι φιλικο και θεικο..τωρα δε ξερω αν το λενε απο τη καρδια τους ή επειδη τους τα εσκασαν για να τα λενε, το θεμα ειναι οτι φετος μονο 100 τετοια θα εχουμε και δεν ξερω αν θα δω ποτε κανενα

                            το πρασινακι παντως του παει

                            Κοίτα, για το προηγούμενο δεν ήταν υπερβολικά τα άλογα. Απλά το μπλοκέ ήθελε καλή άσφαλτο για να δουλέψει. Όταν είσαι στο γυαλί, το μπλοκέ αργεί πολύ να κλειδώσει και μέχρι τότε είσαι μόνο μούτρα.. Όσοι περίμεναν ότι το μπλοκέ θα είναι πάντα εκεί για να τους βάλει τα μούτρα μέσα, καταλήγανε απέναντι.. Ήθελε προσοχή και σύνεση στο γκάζι του..

                            Για το καινούριο δεν περιμένω και πολλά πράγματα πάντως.. Αν το πλησιάζει το clio όπως φαίνεται στο περιβόητο video, καλύτερα να το κλείσουν το RS department στην Ford..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
                              ..............

                              Παντος για να ξεκαθαρισω αυτος ηταν κολονοκηνυγος!!Την ξεπαστρεψε μια!!! Κριμα το focus.

                              ρε πουστη μου μερικοι ανθρωποι ειναι τελειως ζωα..αγοραζουν ενα γρηγορο αυτοκινητο και ξαφνικα νομιζουν οτι γ@μουν και δερνουν σαν οδηγοι επειδη μπορει να γ@μησει και να δειρει το αυτοκινητο τους..

                              και οχι μονο αυτο αλλα δε σκεφτονται οτι εδωσαν ενα καρο λεφτα (οσα κι αν εχουν) και δεν αξιζει να τα πεταξεις σε μια κολωνα?

                              συνηθως ειμαι της αποψης ακομα και οι ασχετοι να παρουν πολλα αλογα, ομως τελικα μαλλον λεω βλακειες

                              πρεπει καποιος πρωτα να μαθει να εκτιμα τα αυτοκινητα και τη περιουσια του ακομα και αν προκειται για χρεπια και μετα να παει σε κατι πολυ δυνατο οσο καλος οδηγος κι αν ειναι.
                              με λιγα λογια η ωριμοτητα , η εμπειρια και η αυτοσυγκρατηση ακομα και αν δε συνοδευονται απο ταλεντο σιγουρα μπορει να μη σου προσφερουν κορυφαιες οδηγικες συγκινησεις, αλλα τουλαχιστον θα προστατεψουν τη περιουσια σου απο τον εαυτο σου και θα σου επιτρεψουν να χαρεις το αυτοκινητο σου στα πλαισια των δυνατοτητων σου , χωρις να φτασεις σε ακροτητες και να φλερταρεις με το θανατο

                              οσο περιεργο μαλακισμενο και αποτομο να ειναι το συγκεκριμενο αυτοκινητο δε μπορω να δεχτω οτι αυτο σε οδηγησε στη κολωνα
                              φταις εσυ που δεν εκτιμησες σωστα την κατασταση ή αν το θελετε διαφορετικα φταις εσυ που δεν πηρες ενα πιο φιλικο αυτοκινητο.

                              Δεχομαι οτι μπορει να υπηρχαν συνθηκες που συντελεσαν στη καταστροφη (γλιστερος δρομος, γλιτσα ..) και τις οποιες δε μπορεσες να εκτιμησεις σωστα , ανθρωπινο ειναι αλλωστε , ομως αυτες οι περιπτωσεις οσοι εχουν κανει πολλα ατυχηματα ή ξερουν και 'βλεπουν' ποτε παει να γινει ενα ατυχημα θα συμφωνησουν οτι ειναι σπανιες.

                              και το οτι καποια αυτοκινητα ειναι πιο πιθανο να εμπλακουν σε ατυχηματα δε νομιζω οτι ειναι παντα φταιξιμο του ιδιου του αυτοκινητου, αλλα των αγοραστων που δεν πηραν κατι στα μετρα τους αλλα και των εταιρειων και του τυπου που πολλες φορες εχει τυχει να παρουσιασουν σκοτωστρες να ειναι εξισου ευκολοδηγητες με yaris..

                              δεν εχω οδηγησει το rs αλλα επειδη εχω σχεδον μια ιδεα τι παει να πει 300 αλογα θα ελεγα οτι σε 2 τροχους , ακομα και αν μιλαμε για τους 'φιλικους' μπροστινους με μπλοκε , ειναι παρα πολλα και σχολια οπως 'δεν καταλαβαινεις οτι του λειπει η 4κινηση' και 'ειναι ευκολοδηγητο ακομα και σε βρεγμενο/νωπο' μου φαινονται η μεγαλυτερη παραπληροφορηση της 10ετιας..

                              ειναι τεραστια δυναμη και ακομα και 4κινητο να ηταν παλι θα ηθελε υπερβολικη προσοχη.
                              οποιος εχει μυαλο μες στο κεφαλι του ας παρει και τα αλογα του φιλου Σπυρου Σταθακη, οι υπολοιποι ας το ξανασκεφτουν ή αν τα παρουν καλο ειναι στην αρχη τουλαχιστον να χεστουν πανω τους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                Για το καινούριο δεν περιμένω και πολλά πράγματα πάντως.. Αν το πλησιάζει το clio όπως φαίνεται στο περιβόητο video, καλύτερα να το κλείσουν το RS department στην Ford..

                                καλα εδω εχει βγει και βιντεακι με το φοκους rs που ακολουθει ford gt

                                αρα με τη λογικη ο μπατσος ειναι οργανο, το μπουζουκι μπατσος... φαντασου τι κανει το clio στο ford gt

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                  Για το καινούριο δεν περιμένω και πολλά πράγματα πάντως.. Αν το πλησιάζει το clio όπως φαίνεται στο περιβόητο video, καλύτερα να το κλείσουν το RS department στην Ford..

                                  καλα εδω εχει βγει και βιντεακι με το φοκους rs που ακολουθει ford gt

                                  αρα με τη λογικη ο μπατσος ειναι οργανο, το μπουζουκι μπατσος... φαντασου τι κανει το clio στο ford gt

                                  Ναι, γι αυτό έβαλα το 'αν'..

                                  Γενικά πάντως, αν δεν δω reviews μετά από κανά χρόνο, δεν εκφράζω άποψη..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                    Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί αλλά ορίστε η απάντηση στο τι βρίσκεται πίσω από το RSii

                                    Ωραίο το αλματάκι με το ένα πίσω απ' το άλλο στο 2:13...

                                    Κατά τ' άλλα...
                                    Αν τα 200 άλογα με μπροστινή κίνηση χωρίς μπλοκέ ακολουθούν τόσο εύκολα τα 300 άλογα [και τη διπλάσια ροπή] με μπλοκέ σε ανοιχτό στροφιλίκι....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                      δεν ξερω(αν και εχω ακουσει για το προηγουμενο ) , απο ενα σημειο και μετα τα αλογα μπροστα γινονται υπερβολικα και το rs εχει ξεπερασει κατα πολυ αυτο το σημειο

                                      βεβαια ολοι λενε οτι ειναι φιλικο και θεικο..τωρα δε ξερω αν το λενε απο τη καρδια τους ή επειδη τους τα εσκασαν για να τα λενε, το θεμα ειναι οτι φετος μονο 100 τετοια θα εχουμε και δεν ξερω αν θα δω ποτε κανενα

                                      το πρασινακι παντως του παει

                                      Κοίτα, για το προηγούμενο δεν ήταν υπερβολικά τα άλογα. Απλά το μπλοκέ ήθελε καλή άσφαλτο για να δουλέψει. Όταν είσαι στο γυαλί, το μπλοκέ αργεί πολύ να κλειδώσει και μέχρι τότε είσαι μόνο μούτρα.. Όσοι περίμεναν ότι το μπλοκέ θα είναι πάντα εκεί για να τους βάλει τα μούτρα μέσα, καταλήγανε απέναντι.. Ήθελε προσοχή και σύνεση στο γκάζι του..
                                      Για το καινούριο δεν περιμένω και πολλά πράγματα πάντως.. Αν το πλησιάζει το clio όπως φαίνεται στο περιβόητο video, καλύτερα να το κλείσουν το RS department στην Ford..

                                      Περα απο αυτα, που σωστα εθεσες, τουλαχιστον κατα την αποψη ενος γνωστου μου, ενεργου (και διακεκριμενου) οδηγου αγωνων, που ειχε στην κατοχη του ενα RS πρωτης γενιας, οταν τον ειχα ρωτησει πριν 5 χρονια που το πηρε, πως του φανηκε, μου ειχε
                                      πει οτι δεν του αρεσε γενικα η συμπεριφορα του, 'φωτογραφιζοντας' ως κυριαρχο
                                      μειονεκτημα το γεγονος οτι δεν μπορουσε να σημαδεψει οπως ηθελε την οποια στροφη, (κυριως σε μετριο και κακο οδοστρωμα) εξαιτιας του αποτομου σε λειτουργια μπλοκε διαφορικου που 'τραβαγε' καπως ατσαλα
                                      προς το εσωτερικο της στροφης, μεταφεροντας παραλληλα σημαντικο μερος αυτου του
                                      'τραβηγματος' στο τιμονι.
                                      Ουσιαστικα, οπως καταλαβα απο τα λεγομενα του,επρεπε να καιροφυλαχτεις ποτε θα 'τραβηξει' (λειτουργησει δηλαδη το μπλοκε)
                                      και να προσπαθησεις να κανεις σωστη αλλα αμεση μικρη διορθωση με το τιμονι, στην αντιθετη πλευρα απο αυτη της στροφης για να εχεις τελικα την ιδανικη γραμμη, κατι που
                                      εβρισκε μη διασκεδαστικο, και μετα απο ενα σημειο, κουραστικο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                        Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί αλλά ορίστε η απάντηση στο τι βρίσκεται πίσω από το RSii

                                        Ωραίο το αλματάκι με το ένα πίσω απ' το άλλο στο 2:13...

                                        Κατά τ' άλλα...
                                        Αν τα 200 άλογα με μπροστινή κίνηση χωρίς μπλοκέ ακολουθούν τόσο εύκολα τα 300 άλογα [και τη διπλάσια ροπή] με μπλοκέ σε ανοιχτό στροφιλίκι....

                                        Eιναι δυνατον να πιστευετε πραγματικα, οτι δεν θα ξεκολλαγε το RS απο το Clio, αν πηγαιναν με ιδιες γραμμες, και με τους οδηγους του να τα πηγαινουν 9/10 μονιμως και οι δυο, και οχι να 'παιζουν' μεταξυ τους χαριν video-θεασης?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί αλλά ορίστε η απάντηση στο τι βρίσκεται πίσω από το RSii

                                          Ωραίο το αλματάκι με το ένα πίσω απ' το άλλο στο 2:13...

                                          Κατά τ' άλλα...
                                          Αν τα 200 άλογα με μπροστινή κίνηση χωρίς μπλοκέ ακολουθούν τόσο εύκολα τα 300 άλογα [και τη διπλάσια ροπή] με μπλοκέ σε ανοιχτό στροφιλίκι....

                                          Eιναι δυνατον να πιστευετε πραγματικα, οτι δεν θα ξεκολλαγε το RS απο το Clio, αν πηγαιναν με ιδιες γραμμες, και με τους οδηγους του να τα πηγαινουν 9/10 μονιμως και οι δυο, και οχι να 'παιζουν' μεταξυ τους χαριν video-θεασης?

                                          Φυσικά και παίζουν. Το λέει και στο τέλος του βίντεο ότι στην πραγματικότητα μένει πίσω το Κλιό. Απλά για τα λεφτά που κοστίζει μια χαρά τα πάει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Α, ok τοτε, γιατι μου φανηκε να θεωρουσες πειστικο το αποτελεσμα ετσι οπως
                                            εκφραστηκες πριν...
                                            Οτι ειναι πολυ ικανο και ευελικτο το Clio RS, ειναι γνωστο, το να δειχνουν ομως οτι παει 'τραινακι' σε μετρια-σφιχτη διαδρομη το Focus RS ειναι το λιγοτερο αστειο, οπως εξισου αστειο ηταν το τελευταιο οταν 'κυνηγουσε απειλητικα' το GT-R σε προηγουμενο video του ιδιου περιοδικου-ιστοτοπου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 15 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr