-
τελικα τα 2 RS που ηταν στη βιτρινα της ford της βουλιαγμενης εφυγαν, αλλα ακομα στο δρομο δεν εχω δει καποιο
-
Ίσως ξαναμπήκαν σε βιτρίνα....
...δια της εφαπτομένης...
-
τι κακος
πλακα πλακα ολο και καποια δε θα πρεπε να ειχε δει καποιος μεχρι τωρα?
-
Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!Προβλέπω ιστορία παρόμοια με Focus RS I..
-
Ασε ασε στεναχωρια!
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!
Προβλέπω ιστορία παρόμοια με Focus RS I..
πεζοδρομιοκυνηγος?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!
Προβλέπω ιστορία παρόμοια με Focus RS I..
πεζοδρομιοκυνηγος?
Παντος για να ξεκαθαρισω αυτος ηταν κολονοκηνυγος!!Την ξεπαστρεψε μια!!! Κριμα το focus.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εγω ειδα ενα στουκαρισμενο!
Προβλέπω ιστορία παρόμοια με Focus RS I..
πεζοδρομιοκυνηγος?
Στα κατάλληλα χέρια ( ), από τους μεγαλύτερους πεζοδρομιοκυνηγούς..
Τα περισσότερα RS ήταν χτυπημένα μπροστά πάντως..
-
δεν ξερω(αν και εχω ακουσει για το προηγουμενο ) , απο ενα σημειο και μετα τα αλογα μπροστα γινονται υπερβολικα και το rs εχει ξεπερασει κατα πολυ αυτο το σημειο
βεβαια ολοι λενε οτι ειναι φιλικο και θεικο..τωρα δε ξερω αν το λενε απο τη καρδια τους ή επειδη τους τα εσκασαν για να τα λενε, το θεμα ειναι οτι φετος μονο 100 τετοια θα εχουμε και δεν ξερω αν θα δω ποτε κανενα
το πρασινακι παντως του παει
-
Αμα δεις ασπρο θα εισαι ο εκλεκτος καθως υπαρχει μονο ενα!!!!10 μπλε η 9 και τα υπολοιπα πρασινακια!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν ξερω(αν και εχω ακουσει για το προηγουμενο ) , απο ενα σημειο και μετα τα αλογα μπροστα γινονται υπερβολικα και το rs εχει ξεπερασει κατα πολυ αυτο το σημειοβεβαια ολοι λενε οτι ειναι φιλικο και θεικο..τωρα δε ξερω αν το λενε απο τη καρδια τους ή επειδη τους τα εσκασαν για να τα λενε, το θεμα ειναι οτι φετος μονο 100 τετοια θα εχουμε και δεν ξερω αν θα δω ποτε κανενα
το πρασινακι παντως του παει
Κοίτα, για το προηγούμενο δεν ήταν υπερβολικά τα άλογα. Απλά το μπλοκέ ήθελε καλή άσφαλτο για να δουλέψει. Όταν είσαι στο γυαλί, το μπλοκέ αργεί πολύ να κλειδώσει και μέχρι τότε είσαι μόνο μούτρα.. Όσοι περίμεναν ότι το μπλοκέ θα είναι πάντα εκεί για να τους βάλει τα μούτρα μέσα, καταλήγανε απέναντι.. Ήθελε προσοχή και σύνεση στο γκάζι του..
Για το καινούριο δεν περιμένω και πολλά πράγματα πάντως.. Αν το πλησιάζει το clio όπως φαίνεται στο περιβόητο video, καλύτερα να το κλείσουν το RS department στην Ford..
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
..............Παντος για να ξεκαθαρισω αυτος ηταν κολονοκηνυγος!!Την ξεπαστρεψε μια!!! Κριμα το focus.
ρε πουστη μου μερικοι ανθρωποι ειναι τελειως ζωα..αγοραζουν ενα γρηγορο αυτοκινητο και ξαφνικα νομιζουν οτι γ@μουν και δερνουν σαν οδηγοι επειδη μπορει να γ@μησει και να δειρει το αυτοκινητο τους..
και οχι μονο αυτο αλλα δε σκεφτονται οτι εδωσαν ενα καρο λεφτα (οσα κι αν εχουν) και δεν αξιζει να τα πεταξεις σε μια κολωνα?
συνηθως ειμαι της αποψης ακομα και οι ασχετοι να παρουν πολλα αλογα, ομως τελικα μαλλον λεω βλακειες
πρεπει καποιος πρωτα να μαθει να εκτιμα τα αυτοκινητα και τη περιουσια του ακομα και αν προκειται για χρεπια και μετα να παει σε κατι πολυ δυνατο οσο καλος οδηγος κι αν ειναι.
με λιγα λογια η ωριμοτητα , η εμπειρια και η αυτοσυγκρατηση ακομα και αν δε συνοδευονται απο ταλεντο σιγουρα μπορει να μη σου προσφερουν κορυφαιες οδηγικες συγκινησεις, αλλα τουλαχιστον θα προστατεψουν τη περιουσια σου απο τον εαυτο σου και θα σου επιτρεψουν να χαρεις το αυτοκινητο σου στα πλαισια των δυνατοτητων σου , χωρις να φτασεις σε ακροτητες και να φλερταρεις με το θανατοοσο περιεργο μαλακισμενο και αποτομο να ειναι το συγκεκριμενο αυτοκινητο δε μπορω να δεχτω οτι αυτο σε οδηγησε στη κολωνα
φταις εσυ που δεν εκτιμησες σωστα την κατασταση ή αν το θελετε διαφορετικα φταις εσυ που δεν πηρες ενα πιο φιλικο αυτοκινητο.Δεχομαι οτι μπορει να υπηρχαν συνθηκες που συντελεσαν στη καταστροφη (γλιστερος δρομος, γλιτσα ..) και τις οποιες δε μπορεσες να εκτιμησεις σωστα , ανθρωπινο ειναι αλλωστε , ομως αυτες οι περιπτωσεις οσοι εχουν κανει πολλα ατυχηματα ή ξερουν και 'βλεπουν' ποτε παει να γινει ενα ατυχημα θα συμφωνησουν οτι ειναι σπανιες.
και το οτι καποια αυτοκινητα ειναι πιο πιθανο να εμπλακουν σε ατυχηματα δε νομιζω οτι ειναι παντα φταιξιμο του ιδιου του αυτοκινητου, αλλα των αγοραστων που δεν πηραν κατι στα μετρα τους αλλα και των εταιρειων και του τυπου που πολλες φορες εχει τυχει να παρουσιασουν σκοτωστρες να ειναι εξισου ευκολοδηγητες με yaris..
δεν εχω οδηγησει το rs αλλα επειδη εχω σχεδον μια ιδεα τι παει να πει 300 αλογα θα ελεγα οτι σε 2 τροχους , ακομα και αν μιλαμε για τους 'φιλικους' μπροστινους με μπλοκε , ειναι παρα πολλα και σχολια οπως 'δεν καταλαβαινεις οτι του λειπει η 4κινηση' και 'ειναι ευκολοδηγητο ακομα και σε βρεγμενο/νωπο' μου φαινονται η μεγαλυτερη παραπληροφορηση της 10ετιας..
ειναι τεραστια δυναμη και ακομα και 4κινητο να ηταν παλι θα ηθελε υπερβολικη προσοχη.
οποιος εχει μυαλο μες στο κεφαλι του ας παρει και τα αλογα του φιλου Σπυρου Σταθακη, οι υπολοιποι ας το ξανασκεφτουν ή αν τα παρουν καλο ειναι στην αρχη τουλαχιστον να χεστουν πανω τους -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Για το καινούριο δεν περιμένω και πολλά πράγματα πάντως.. Αν το πλησιάζει το clio όπως φαίνεται στο περιβόητο video, καλύτερα να το κλείσουν το RS department στην Ford..
καλα εδω εχει βγει και βιντεακι με το φοκους rs που ακολουθει ford gt
αρα με τη λογικη ο μπατσος ειναι οργανο, το μπουζουκι μπατσος... φαντασου τι κανει το clio στο ford gt
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Για το καινούριο δεν περιμένω και πολλά πράγματα πάντως.. Αν το πλησιάζει το clio όπως φαίνεται στο περιβόητο video, καλύτερα να το κλείσουν το RS department στην Ford..
καλα εδω εχει βγει και βιντεακι με το φοκους rs που ακολουθει ford gt
αρα με τη λογικη ο μπατσος ειναι οργανο, το μπουζουκι μπατσος... φαντασου τι κανει το clio στο ford gt
Ναι, γι αυτό έβαλα το 'αν'..
Γενικά πάντως, αν δεν δω reviews μετά από κανά χρόνο, δεν εκφράζω άποψη..
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί αλλά ορίστε η απάντηση στο τι βρίσκεται πίσω από το RSii
Ωραίο το αλματάκι με το ένα πίσω απ' το άλλο στο 2:13...
Κατά τ' άλλα...
Αν τα 200 άλογα με μπροστινή κίνηση χωρίς μπλοκέ ακολουθούν τόσο εύκολα τα 300 άλογα [και τη διπλάσια ροπή] με μπλοκέ σε ανοιχτό στροφιλίκι.... -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
δεν ξερω(αν και εχω ακουσει για το προηγουμενο ) , απο ενα σημειο και μετα τα αλογα μπροστα γινονται υπερβολικα και το rs εχει ξεπερασει κατα πολυ αυτο το σημειο
βεβαια ολοι λενε οτι ειναι φιλικο και θεικο..τωρα δε ξερω αν το λενε απο τη καρδια τους ή επειδη τους τα εσκασαν για να τα λενε, το θεμα ειναι οτι φετος μονο 100 τετοια θα εχουμε και δεν ξερω αν θα δω ποτε κανενα
το πρασινακι παντως του παει
Κοίτα, για το προηγούμενο δεν ήταν υπερβολικά τα άλογα. Απλά το μπλοκέ ήθελε καλή άσφαλτο για να δουλέψει. Όταν είσαι στο γυαλί, το μπλοκέ αργεί πολύ να κλειδώσει και μέχρι τότε είσαι μόνο μούτρα.. Όσοι περίμεναν ότι το μπλοκέ θα είναι πάντα εκεί για να τους βάλει τα μούτρα μέσα, καταλήγανε απέναντι.. Ήθελε προσοχή και σύνεση στο γκάζι του..
Για το καινούριο δεν περιμένω και πολλά πράγματα πάντως.. Αν το πλησιάζει το clio όπως φαίνεται στο περιβόητο video, καλύτερα να το κλείσουν το RS department στην Ford..Περα απο αυτα, που σωστα εθεσες, τουλαχιστον κατα την αποψη ενος γνωστου μου, ενεργου (και διακεκριμενου) οδηγου αγωνων, που ειχε στην κατοχη του ενα RS πρωτης γενιας, οταν τον ειχα ρωτησει πριν 5 χρονια που το πηρε, πως του φανηκε, μου ειχε
πει οτι δεν του αρεσε γενικα η συμπεριφορα του, 'φωτογραφιζοντας' ως κυριαρχο
μειονεκτημα το γεγονος οτι δεν μπορουσε να σημαδεψει οπως ηθελε την οποια στροφη, (κυριως σε μετριο και κακο οδοστρωμα) εξαιτιας του αποτομου σε λειτουργια μπλοκε διαφορικου που 'τραβαγε' καπως ατσαλα
προς το εσωτερικο της στροφης, μεταφεροντας παραλληλα σημαντικο μερος αυτου του
'τραβηγματος' στο τιμονι.
Ουσιαστικα, οπως καταλαβα απο τα λεγομενα του,επρεπε να καιροφυλαχτεις ποτε θα 'τραβηξει' (λειτουργησει δηλαδη το μπλοκε)
και να προσπαθησεις να κανεις σωστη αλλα αμεση μικρη διορθωση με το τιμονι, στην αντιθετη πλευρα απο αυτη της στροφης για να εχεις τελικα την ιδανικη γραμμη, κατι που
εβρισκε μη διασκεδαστικο, και μετα απο ενα σημειο, κουραστικο... -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί αλλά ορίστε η απάντηση στο τι βρίσκεται πίσω από το RSii
Ωραίο το αλματάκι με το ένα πίσω απ' το άλλο στο 2:13...
Κατά τ' άλλα...
Αν τα 200 άλογα με μπροστινή κίνηση χωρίς μπλοκέ ακολουθούν τόσο εύκολα τα 300 άλογα [και τη διπλάσια ροπή] με μπλοκέ σε ανοιχτό στροφιλίκι....Eιναι δυνατον να πιστευετε πραγματικα, οτι δεν θα ξεκολλαγε το RS απο το Clio, αν πηγαιναν με ιδιες γραμμες, και με τους οδηγους του να τα πηγαινουν 9/10 μονιμως και οι δυο, και οχι να 'παιζουν' μεταξυ τους χαριν video-θεασης?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί αλλά ορίστε η απάντηση στο τι βρίσκεται πίσω από το RSii
Ωραίο το αλματάκι με το ένα πίσω απ' το άλλο στο 2:13...
Κατά τ' άλλα...
Αν τα 200 άλογα με μπροστινή κίνηση χωρίς μπλοκέ ακολουθούν τόσο εύκολα τα 300 άλογα [και τη διπλάσια ροπή] με μπλοκέ σε ανοιχτό στροφιλίκι....Eιναι δυνατον να πιστευετε πραγματικα, οτι δεν θα ξεκολλαγε το RS απο το Clio, αν πηγαιναν με ιδιες γραμμες, και με τους οδηγους του να τα πηγαινουν 9/10 μονιμως και οι δυο, και οχι να 'παιζουν' μεταξυ τους χαριν video-θεασης?
Φυσικά και παίζουν. Το λέει και στο τέλος του βίντεο ότι στην πραγματικότητα μένει πίσω το Κλιό. Απλά για τα λεφτά που κοστίζει μια χαρά τα πάει.
-
Α, ok τοτε, γιατι μου φανηκε να θεωρουσες πειστικο το αποτελεσμα ετσι οπως
εκφραστηκες πριν...
Οτι ειναι πολυ ικανο και ευελικτο το Clio RS, ειναι γνωστο, το να δειχνουν ομως οτι παει 'τραινακι' σε μετρια-σφιχτη διαδρομη το Focus RS ειναι το λιγοτερο αστειο, οπως εξισου αστειο ηταν το τελευταιο οταν 'κυνηγουσε απειλητικα' το GT-R σε προηγουμενο video του ιδιου περιοδικου-ιστοτοπου.
Ford Focus II RS