-
Ο χρήστης nikzhk έγραψε:
Η cx είναι υπέροχη, αχ και να έπεφτε στα χέρια μου
Η ψ6 προσωπικά δεν μου κάνει κλικ αν και έχει λίγη γοητεία από citroenψιτροενακιας και εσύ θα πρέπει να σε περάσουμε από το μαρτύριο του LHM για να το διαπιστώσουμε, θα το αναλάβει με μεγάλη ευχαρίστηση ο citrovac.
-
εμενα δεν με περασε απο κατι τετοιο Κριμα κι ελεγα οτι επιτελους αντι για γιορτη μπυρας γιορτη LHM!!!!
-
Μια απορία που έχω, μετά το συμβάν με το μαρκούτσι.
Στα ψιτροέν, το κύκλωμα των φρένων είναι 'κοινό'¨με της ανάρτησης?
Γιατί κάτι μου είπε ο συνάδελφος ότι δεν συμπληρώνει/τσεκάρει υγρά φρένων -
Απο όσο ξέρω, άλλα υγρά έχει η ανάρτηση άλλα τα φρένα... διαφορετικού τύπου.
-
Kι εμένα κουλό μου φάνηκε (το πρώτο που σκέφτηκα είναι οι θερμοκρασίες), αλλά δε μπλέκω με γαλλική εργονομία
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Kι εμένα κουλό μου φάνηκε (το πρώτο που σκέφτηκα είναι οι θερμοκρασίες), αλλά δε μπλέκω με γαλλική εργονομίαΜέχρι Xantia II είναι κοινό στις υδροπνευματικές ένα κύκλωμα υψηλής πίεσης για ανάρτηση, φρένα και τιμόνι. Γι αυτό και φρένα με 0 διαδρομή ( διακόπτης ον-οφφ) στα παλιά υδροπνευματικά
-
Δλδ το ίδιο υγρό κυκλοφορεί σε όλο το σύστημα??
Αυτό με το πεντάλ της ξάνθια το θυμάμαι, είχαν γραφτεί αρνητικά σχόλια -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Δλδ το ίδιο υγρό κυκλοφορεί σε όλο το σύστημα??
Αυτό με το πεντάλ της ξάνθια το θυμάμαι, είχαν γραφτεί αρνητικά σχόλιαΠαγωμένο LHM παντού.
Το φρένο είναι θέμα συνήθειας καθαρά. Φυσικά μην περιμένεις ΤΗΝ αίσθηση αλλά όλα είναι θέμα συνήθειας. -
Στα τελευταια υδροπνευματικα (C5 ,C5 new,C6) το κυκλωμα των φρενων το εχουν απομονωσει απο το κυκλωμα της αναρτησης...Παντως η on-off αισθηση που ειχαν τα φρενα π.χ. της GS και των υπολοιπων που ειχαν κοινο κυκλωμα ηταν απλα απιστευτη!
-
Χμμμ.. αυτο δεν το ήξερα...
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Στα τελευταια υδροπνευματικα (C5 ,C5 new,C6) το κυκλωμα των φρενων το εχουν απομονωσει απο το κυκλωμα της αναρτησης...Παντως η on-off αισθηση που ειχαν τα φρενα π.χ. της GS και των υπολοιπων που ειχαν κοινο κυκλωμα ηταν απλα απιστευτη!Και τα 2CVειδη τετοια αισθηση ειχαν αν και οχι υδροπνευματικα
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Στα τελευταια υδροπνευματικα (C5 ,C5 new,C6) το κυκλωμα των φρενων το εχουν απομονωσει απο το κυκλωμα της αναρτησης...Παντως η on-off αισθηση που ειχαν τα φρενα π.χ. της GS και των υπολοιπων που ειχαν κοινο κυκλωμα ηταν απλα απιστευτη!
Και τα 2CVειδη τετοια αισθηση ειχαν αν και οχι υδροπνευματικα
Δεν ειχαν, πιστεψε με δεν ειχαν (τα εχω οδηγησει και τα δυο και απο τα ντεσεβοειδη κιολας και με τα 2 κυκλωματα (απλο ή με LHM))!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Δλδ το ίδιο υγρό κυκλοφορεί σε όλο το σύστημα??
Αυτό με το πεντάλ της ξάνθια το θυμάμαι, είχαν γραφτεί αρνητικά σχόλιακανε τον κόπο βρες μια ψιτροεν με LHM στα φρένα της, οδήγησε την για να αποκτήσεις ιδία γνώμη ο ίδιος τι εστι φρένο.
πρόσεχε μόνο μην της λιώσεις τα λάστιχα. -
Και μην κολλήσεις τους επιβάτες στο παρμπρίζ
-
το προσέχεις πολύ, γιατί θα τους κολλήσεις δεν το γλυτώνεις.
εχω κολλήσει εγώ, μέχρι να την μάθω κόσμο και κοσμάκη. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Δλδ το ίδιο υγρό κυκλοφορεί σε όλο το σύστημα??
Αυτό με το πεντάλ της ξάνθια το θυμάμαι, είχαν γραφτεί αρνητικά σχόλιακανε τον κόπο βρες μια ψιτροεν με LHM στα φρένα της, οδήγησε την για να αποκτήσεις ιδία γνώμη ο ίδιος τι εστι φρένο.
πρόσεχε μόνο μην της λιώσεις τα λάστιχα.Δοκιμασε να της κανεις παντιλικια με χειροφρενο
-
ΟΧΙ ΜΗ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣ
-
Μα γιατι ;
-
¨Το εχω ξαναπει...Τα σωστα αυτοκινητα δεν χρειαζονται χειροφρενο για να γυρισουν....
By the way drifter, μην κανεις κανα αστειο και τραβηξεις εν κινησει χειροφρενο σε υδροπνευματικο...Το χειροφρενο πιανει μπροστα σε αυτα... -
Ουτε μια πλακα δεν μπορουμε να κανουμε εδω μεσα
CITROËN FORUM