-
Καλησπέρα και απο μένα, πριν απο λίγες μέρες ψάχνοντας στο internet για παλιά κλασσικά αυτοκίνητα είδα το nissan figaro και από τότε ψάχνω μανιωδώς πληροφορίες για αυτο το αμάξι, έχει δει κάποιος ή είναι κάτοχος του Nissan Figaro μοντέλο του 1991, δεν πρέπει να υπάρχουν στην Ελλάδα.
Στην Αγγλία γίνετε ένας μικρός χαμός με αυτό το αμάξι. -
Καλησπέρα και απο μένα, πριν απο λίγες μέρες ψάχνοντας στο internet για παλιά κλασσικά αυτοκίνητα είδα το nissan figaro και από τότε ψάχνω μανιωδώς πληροφορίες για αυτο το αμάξι, έχει δει κάποιος ή είναι κάτοχος του Nissan Figaro μοντέλο του 1991, δεν πρέπει να υπάρχουν στην Ελλάδα.
Στην Αγγλία γίνετε ένας μικρός χαμός με αυτό το αμάξι. -
Καλησπέρα και απο μένα, πριν απο λίγες μέρες ψάχνοντας στο internet για παλιά κλασσικά αυτοκίνητα είδα το nissan figaro και από τότε ψάχνω μανιωδώς πληροφορίες για αυτο το αμάξι, έχει δει κάποιος ή είναι κάτοχος του Nissan Figaro μοντέλο του 1991, δεν πρέπει να υπάρχουν στην Ελλάδα.
Στην Αγγλία γίνετε ένας μικρός χαμός με αυτό το αμάξι. -
Αμφιβάλλω αν έχει πουληθει αυτό στην Ελλάδα.
Πάντως μιας και έχω δει από κοντά SUZUKI CAPUCCINO αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο να χει φέρει κανείς από έξω! -
To Figaro δεν είναι ουσιαστικά κλασικό, βασίζεται στα μηχανκά μέρη του Micra K11. Έχω δεί ένα την άνοιξη στην περιοχή του Μαρουσιού με 'φρέσκιες' πινακίδες κυκλοφορίας....
-
H wikipedia λέει ότι βασίζεται στο Κ10: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Figaro Δεν διευκρινίζει όμως αν μιλά για μηχανικά μέρη. Τι παίζει εδώ Δημήτρη;
-
-
Φανταστικό αυτοκινητάκι. Κρίμα που δεν τα βλέπουμε και εδώ τέτοια μικρά.
-
Ωχ, με πιάσατε αδιάβστο, νόμιζα οτι ήταν μετα το 92 για αυτό και είπα Κ11.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Πάντως μιας και έχω δει από κοντά SUZUKI CAPUCCINOΩπα!! μη μου λες τέτοια τώρα...
-
Το Capuccino είχα τη χαρά να το οδηγήσω μια και το 1 από τα 2 που αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν στην Ελλάδα το είχε εισάγει ένας φίλος μου από Ιαπωνία το '93.
Φοβερό παιχνίδι με 1η,2η και 3η (σε γλιστερό) καθώς στροφάριζε μέχρι τις 8 όντας 3κύλινδρο turbo από 650 cc και πανάλαφρο.Επίσης πολύ ωραία αίσθηση του κιβωτίου,δυνατά φρένα με αεριζόμενους δίσκους και κοντή κρεμαγιέρα με άμεση απόκριση.
Το μόνο πρόβλημα ήταν πως δεν σε έβλεπαν εύκολα οι οδηγοί λεωφορείων, ευτυχώς τότε δεν κυκλοφορούσαν οι κυράτσες με τα SUV (-βλακια) και οι μπούληδες με τις τζιπούρες.Το μειονέκτημα ήταν ότι τον σκίσανε στο τελωνείο καθώς το αμάξι στοίχισε περίπου 5.000.000 την εποχή εκείνη, χωρίς τα μεταφορικά
-
Φαντάζομαι πώς θα τον αντιμετώπιζαν όταν έλεγε ότι αγόρασε αυτοκίνητο 660cc με 5.000.000 +
-
Είχε και έχει τρελά φράγκα, οπότε δεν έκανε σε κανέναν εντύπωση η επιλογή του, καθώς ήταν από τους πρώτους που ξεκίνησε τις εισαγωγές μεταχειρισμένων μοτό από Ιαπωνία.
Σκέψου ότι την ίδια περίοδο είχε γνήσια Golf II GTI 16V, 205 Gti 1.9 και Celica GT 1.6 16V (τη καλή με τα 125 din ).Πάντως το Capuccino το έχει ακόμα σε άψογη κατάσταση και δεν το πουλάει
-
Εδώ μπορείτε να βρείτε πάρα πολλά για το Νissan Figaro
-
Να ένα που πωλείται στην Ελβετία:
http://www.oldtimergalerie.ch/images/au ... figaro.htm
Nissan Figaro