Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παραφλού στο ψυγείο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παραφλού στο ψυγείο
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 39
    • 40
    • 11 / 40
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    790
    38007
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      δημιουργουνται απο την θερμοκρασια.
      γιαυτο οι χυτρες της κουζινας εχουν βαλβιδα για τα αερια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης italakias έγραψε:
        δημιουργουνται απο την θερμοκρασια.
        γιαυτο οι χυτρες της κουζινας εχουν βαλβιδα για τα αερια

        Οι χυτρες εχουν και αερα μεσα.
        Αλλωστε το υγρο δεν βραζει στο κυκλωμα ψυξης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

          Όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας, ανεβαίνει η στάθμη του ψυκτικού υγρού του κινητήρα.

          Αν έχει μέσα στο κύκλωμα της ψύξης αέρα, τότε φεύγει ο αέρας. Αν δεν έχει αέρα, τότε φεύγει ψυκτικό υγρό (πρός το δοχείο διαστολής - αλλιώς χάνεται στον δρόμο).

          Όταν κρυώσει ο κινητήρας, η στάθμη του ψυκτικού υγρού πέφτει και επιστέφει ποσότητα από το δοχείο διαστολής. Αν δεν υπάρχει δοχείο διαστολής, γεμίζει με αέρα το κύκλωμα (ο οποίος αέρας θα βγει την επόμενη φορά που θα ζεσταθεί ο κινητήρας).

          Η τάπα χρειάζεται μια ορισμένη πίεση για να αφήσει να φύγει ψυκτικό υγρό (ή αέρας). Όταν πέφτει η πίεση η τάπα δεν φέρνει καμία αντίσταση - δεν έχει ποτέ υποπίεση το κύκλωμα της ψύξης.

          ΒΡΑΣΜΟΣ

          Το ψυκτικό υγρό μπορεί να βράσει ακόμα κι όταν ο δείκτης θερμοκρασίας δεν είναι στο 100. Η κυλινδροκεφαλή είναι αρκετά πιο ζεστή από τον υπόλοιπο κινητήρα και μπορεί να βράζει τοπικά το υγρό ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΠΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ (τότε πετάγονται νερά έξω από την τάπα - όχι ατμός).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            famas last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

            Η τάπα χρειάζεται μια ορισμένη πίεση για να αφήσει να φύγει ψυκτικό υγρό (ή αέρας). Όταν πέφτει η πίεση η τάπα δεν φέρνει καμία αντίσταση - δεν έχει ποτέ υποπίεση το κύκλωμα της ψύξης.

            Μπορεί αυτό το φαινόμενο να είνια υπαίτιο για την πτώση της στάθμης του ψυκτικού υγρού στο δοχείο υπερχύλισης σε αμάξια με χιλιόμετρα από 7.000 εώς 10.000 ;

            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Η απώλεια είναι επαναλαμβανόμενη; Αν συμπληρώσετε δηλαδή ξαναυπάρχει τακτικά απώλεια;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης famas έγραψε:

                ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

                Η τάπα χρειάζεται μια ορισμένη πίεση για να αφήσει να φύγει ψυκτικό υγρό (ή αέρας). Όταν πέφτει η πίεση η τάπα δεν φέρνει καμία αντίσταση - δεν έχει ποτέ υποπίεση το κύκλωμα της ψύξης.

                Μπορεί αυτό το φαινόμενο να είνια υπαίτιο για την πτώση της στάθμης του ψυκτικού υγρού στο δοχείο υπερχύλισης σε αμάξια με χιλιόμετρα από 7.000 εώς 10.000 ;

                Όχι.

                Αν δεν έχει άλλη διαρροή το κύκλωμα, τότε χάνει το υδρολίπαντο κουζινέτο της αντλίας νερού. Είναι αποδεκτή αυτή η μικρή διαρροή και δεν σημαίνει βλάβη της αντλίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  famas last edited by

                  Ευχαριστώ.

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman_n last edited by

                    Ο χρήστης italakias έγραψε:

                    οι θερμοκρασιες φενετε να αυξηθηκαν για καποιο λογο που δεν ξερω και αυτο ψαχνω...ο δηκτης του νερου ποτε δεν ξεπερναγε το μισο σε μερες με πολη ζεστη...και τωρα κανει ενα τακ μικρο και το ξεπερναει και μολις το ξεπερναει το μισο αναβει βεντιλατερ...

                    δε βγαζω ακρη ποτε δε μου αναβε το βεντιλατερ γιατι ποτε δεν ειχαν τρελη θερμοκρασια τα νερα τωρα κατι γινετε και ζεστενονται τα νερα πιο πολι,δεν εχω αλλαξει κατι στο αμαξι και ουτε αναβω το a/c εχω προβλημα με το αναπνευστικο (βηχας κτλ) μολις το αναβω...

                    ναι απο το θορυβο το ακουω που βουηζει στη δευτερη σκαλα...

                    επειδη εχω πουντο θα σου πω οτι και μενα το ιδιο κανει και ειδα οτι χανει νερα απο την τρομπα νερου,μολις συμπληρωσω νερο ολα δουλευουν ενταξει.

                    βαλε μπροστα την μηχανη και κοιτα μηπως χανει νερα.

                    εγω δε εχω απωλεια νερων...στο παγουρι του παραφλου η σταθμη ειναι παντα στο μαξ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • mesastou
                      mesastou last edited by

                      Έχω παρατηρήσει ότι με χαμηλής ποιότητας παραφλού (που χρησιμοποιούν ορισμένοι μηχανικοί) η στάθμη σταθεροποιείτε χαμηλότερα.

                      Αυτό το αποδίδω στο γεγονός ότι το υγρό βράζει νωρίτερα και έτσι γίνεται υπερχείλιση μεγαλύτερης ποσότητας του υγρού.

                      Όταν άρχισα να διαλύω μόνος μου κάνοντας το τουλάχιστον 33% η στάθμη σταθεροποιήθηκε αρκετά ψηλότερα.
                      Αυτές οι παρατηρήσεις είναι πριν από 10 χρόνια περίπου λογικά ισχύουν ακόμα.

                      mouths are for eating, noses for breathing.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lazaros last edited by

                        Εάν δακρύζει paraflu από την τάπα του δοχείου διαστολής τι συνεπάγεται ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης lazaros έγραψε:
                          Εάν δακρύζει paraflu από την τάπα του δοχείου διαστολής τι συνεπάγεται ?

                          Μηπως εχει πολυ ποσοτητα,πανω απο το ΜΑΧ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxon_747 last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            Εάν δακρύζει paraflu από την τάπα του δοχείου διαστολής τι συνεπάγεται ?

                            Μηπως εχει πολυ ποσοτητα,πανω απο το ΜΑΧ;

                            ή η ταπα εχει χαλασει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lazaros last edited by

                              είχε μεταξύ min και max τώρα κρύο είναι κάτω από το min και ζεστό στο min αλλά συνεχίζει να δακρύζει και μυρίζει κιόλας το paraflu όταν είναι ζεστή η μηχανή μάλλον λόγω του ότι οι σταγώνες πέφτουν πάνω στη μηχανή...οπότε ψάχνω για τάπα? εάν την σφραγίσω τελίως 'να μην έχει τρυπούλες (βαλβίδα) για την εξαέρωση?'τι μπορεί να πάθει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης lazaros έγραψε:
                                είχε μεταξύ min και max τώρα κρύο είναι κάτω από το min και ζεστό στο min αλλά συνεχίζει να δακρύζει και μυρίζει κιόλας το paraflu όταν είναι ζεστή η μηχανή μάλλον λόγω του ότι οι σταγώνες πέφτουν πάνω στη μηχανή...οπότε ψάχνω για τάπα? εάν την σφραγίσω τελίως 'να μην έχει τρυπούλες (βαλβίδα) για την εξαέρωση?'τι μπορεί να πάθει?

                                Μην κανεις 'πατεντες',αγορασε μια καινουργια ταπα να τελειωνεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Και να ξεπλύνεις καλά το παραφλού από όπου έχει πέσει, δεν το θέλεις πουθενά, οξειδώνει...

                                  EDIT: λέω βλακείες, το υγρό φρένων είναι το κακό που δεν θέλεις να πέσει εκτός....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lazaros last edited by

                                    ok ευχαριστώ πολύ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                      Και να ξεπλύνεις καλά το παραφλού από όπου έχει πέσει, δεν το θέλεις πουθενά, οξειδώνει...

                                      To paraflu oξειδώνει?
                                      Ίσα-ίσα που προστατεύει το κύκλωμα από την οξείδωση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        Σωστος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanos last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                          Και να ξεπλύνεις καλά το παραφλού από όπου έχει πέσει, δεν το θέλεις πουθενά, οξειδώνει...

                                          To paraflu oξειδώνει?
                                          Ίσα-ίσα που προστατεύει το κύκλωμα από την οξείδωση

                                          Το υγρό φρένων ειναι που γαμ@ει την μπογια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                                            Και να ξεπλύνεις καλά το παραφλού από όπου έχει πέσει, δεν το θέλεις πουθενά, οξειδώνει...

                                            To paraflu oξειδώνει?
                                            Ίσα-ίσα που προστατεύει το κύκλωμα από την οξείδωση

                                            Το υγρό φρένων ειναι που γαμ@ει την μπογια...

                                            Ουπς .... πατάτα
                                            .... άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε όλοι σε τούτο το ντουνιααάαααάαααά!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 11 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr