-
καλο θα ηταν ομως να μην χαλασουμε το τοπικ
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δλδ το μπαρκετα δεν σαρεσει ε;
ποσα λιγα ξερειςμεγαλη εμπορικη επιτυχια...πανεμορφο και πανω απ ολα φιατ!
-
Mike παλαιολιθικό ένα 1800άρι μοτέρ που δίνει 0-100 σε 8.5 (μετρημένα από πολλά περιοδικά ); Άχρηστο ένα roadster που είναι το πιο παιχνιδιάρικο σε αυτή την κατηγορία αλλά και σε πολύ πιο ακριβές κατηγορίες; Ακριβό το καλύτερο πισωκίνητο roadster κάτω των 50 χιλιάδων; Χρέπι το καλύτερο πισωκίνητο σχολείο; Μεγάλη εμπάθεια διακρίνω... σου έφαγε την γκόμενα κανείς με MX5 μήπως;
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
το μονο χειροτερο αυτοκινητο που θα μπορουσα να φανταστω ειναι το Μπαρκετα (τι αλλο..φιατ ) κια ισως το MGΚαποιο RX7 θα σε εχει 'τιμωρησει' εσενα και εχεις εμπαθεια με τα Mazda...
Ξεχναμε οτι το ΜΧ5 εφερε παλι στο προσκηνιο τα roadster και τα εκανε προσιτα στο ευρυ κοινο. -
Mην το ανοίξω...
-
Δεν νομίζω ότι πρόκειται περί τρολαρίσματος, ούτε έχει κόλημα με τη Mazda. Απλά ο mikegr δεν σκέφτεται ως καταναλωτής αλλά ως Χοντάκιας. Το MX5 σίγουρα δεν έχει σχέση με το S2000 αλλά δεν έχει σχέση και τιμολογιακά. Με την ίδια λογική θα έλεγε κάποιος μακρυά από το κωλόχρεπο το S2000 και με 50.000 πάρτε μια ελαφρά μεταχειρισμένη Boxster S (δεν θα είχε και μεγάλο άδικο...). Αντίστοιχα η ψαλίδα μπορεί να ανοίξει προς τα πάνω και προς τα κάτω.
Το ΜΧ5 δημιούργησε μια κατηγορία μόνο του όπου τώρα οι άλλοι τρέχουν να του πάρουν μερίδιο.
Με 20.000 πλέον μπορεί κανείς να βρει μεταχειρισμένη Boxster αλλά εκεί μιλάμε για μεταχειρισμένα όπου δεν υπάρχει κανόνας.
Ερώτηση: Έχει έρθει το f/l στην Ελλάδα από επίσημο αντιπρόσωπο/παραεισαγωγέα/λαθρέμπορο κλπ; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το ΜΧ5 δημιούργησε μια κατηγορία μόνο του όπου τώρα οι άλλοι τρέχουν να του πάρουν μερίδιο.+1...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ερώτηση: Έχει έρθει το f/l στην Ελλάδα από επίσημο αντιπρόσωπο/παραεισαγωγέα/λαθρέμπορο κλπ;
Ναι. Απο τον Μπουτση.
-
καλο ειναι να μη λεγονται πραγματα που δεν ειπα.Δεν ειμαι κατα των mazda αντιθετα μου αρεσουν τα γιαπωνεζικα και τα αμερικανικα(μερικα) κυριως.Και το νεο mazda 6 ειναι πολυ καλο οπως και το rx7.
Αλλα και το mx5 οπως προειπα εκανε αισθηση οταν πρωτοβγηκε το '90. τα χρονια ομως περασανε και βγηκανε σοβαροτερα αυτοκινητα απο αυτην την πατατα.
Εγω ειχα ενα του 02 που ετυχε να το βρω σε αριστη κατασταση.Σε συγκριση με το rallye που ειχα ηταν καλυτερο αυτοκινητο αλλα μεγαλη φοραδα.εκνευριστικο και αθλιο σε ανηφορες και προσπερασματα οποτε μετα απο 10 μηνες το σουταρα.Θυμαμαι μια φορα το ποσο χαλαρα με προσπερασε ενα mini Cooper S...το οτι ειναι ευχαριστο οδηγικα δε μου λεει τιποτα, ολα ειναι και η Ζ4 και το χοντα και ολα -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Αλλα και το mx5 οπως προειπα εκανε αισθηση οταν πρωτοβγηκε το '90. τα χρονια ομως περασανε και βγηκανε σοβαροτερα αυτοκινητα απο αυτην την πατατα.
μαρεσεις
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
καλο ειναι να μη λεγονται πραγματα που δεν ειπα.Δεν ειμαι κατα των mazda αντιθετα μου αρεσουν τα γιαπωνεζικα και τα αμερικανικα(μερικα) κυριως.Και το νεο mazda 6 ειναι πολυ καλο οπως και το rx7.
Αλλα και το mx5 οπως προειπα εκανε αισθηση οταν πρωτοβγηκε το '90. τα χρονια ομως περασανε και βγηκανε σοβαροτερα αυτοκινητα απο αυτην την πατατα.
Εγω ειχα ενα του 02 που ετυχε να το βρω σε αριστη κατασταση.Σε συγκριση με το rallye που ειχα ηταν καλυτερο αυτοκινητο αλλα μεγαλη φοραδα.εκνευριστικο και αθλιο σε ανηφορες και προσπερασματα οποτε μετα απο 10 μηνες το σουταρα.Θυμαμαι μια φορα το ποσο χαλαρα με προσπερασε ενα mini Cooper S...το οτι ειναι ευχαριστο οδηγικα δε μου λεει τιποτα, ολα ειναι και η Ζ4 και το χοντα και ολαπώς περιμενες να ΜΗ σε περασει cooper s ? και μαλιστα ανετα?
-
Φιλε μου, δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα ισα και ομοια...
Μην συγκρινεις αυτοκινητα των 100 & 150 αλογων με αυτα των 200 & 250 αλογων. Ουτε επισης των 15-20000 ευρω με αυτα των 40000 και 50000.
Το ΜΧ5 φτιαχτηκε για οδηγικη απολαυση και οχι για κοντρες. Το οτι σε περασε ενα Μινι Cooper S που ειναι και μπροστοκινητο δεν μου λεει τιποτα. Και εγω με το Rx7 Του 79 εχω κερασει τσαγακι Rx8 του 2005 στα λιμανακια. Τι σημαινει αυτο? Οτι το rx7 του 79 ειναι καλυτερο αυτοκινητο? Δε νομιζω... -
βασικα σε συγκρινω ανομοια πραγματα.Απλα οταν η μαζντα εκανε την κινηση, οι αλλες εταιρειες κινηθηκαν πιο μπροστα. οπως και με το s2000. εδω και δεκα χρονια το μοτερ του ειναι το ιδιο σε αντιθεση με τη Ζ4 πχ που απο 231 αλογα τωρα αποδιδει 306 και φαινεται πλεον να υπερτερει σε επιδοσεις
Μοναδικη εξαιρεση σε αυτοκινητα τυπου mx5 θα κανω για την all time classic Alfa Romeo Spider του '90. Αυτο μαλιστα
http://www.imagebam.com/image/3847bf48079678 -
Μα η Ζ4 κανει 40000+ ! Δεν μπορεις να τα συγκρινεις...
Οσο για την κλασσικοτητα της Spider του 90 θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω. Προσωπικη γνωμη μου ειναι οτι το παρακανανε με τον εκμοντερνισμο ενος ηδη κλασσικου αυτοκινητου. Απλα λεω τη γνωμη μου και δεκτη η καθε διαφωνια.
-
Επειδή είχα την Spider του 1990 (η οποία μάλιστα επιλέχτηκε έναντι του τότε ΜΧ5) επί 9 χαρούμενα χρόνια οφείλω να πω ότι η ιταλίδα μπορεί να είναι ένα από τα πιο όμορφα και στυλάτα αυτοκίνητα και με ιστορία κλπ κλπ αλλά ως εκεί. Α, και σχετικά καλοφτιαγμένο για ιταλικό, ήταν χειροποίητο by Pininfarina!
Από τα μέχρι τώρα λόγια σου μοιάζει τα κριτήριά σου να είναι διαφορετικά από των άλλων και μάλλον εξαντλούνται στα της προηγούμενης παραγράφου μου. Αυτά όμως είναι ένα μέρος μόνο της αλήθειας!
Όλα καλά, τα ιταλικά τερτίπια ήταν ελάχιστα, βασικά είχα μάθει να ταΐζω σωστά τα δυο διπλά Webber ώστε να μην μπουκώνει (παραδοσιακό πρόβλημα των αυτοκινήτων αυτών το να πάρει μπρος) και αδιαφορούσα αν κάποιες μέρες δεν είχαν κέφια και δεν τραβάγανε τόσο καλά... Σιγά τα ωά!
Κάτι ελασματάκια που συγκρατούσαν τις θήκες στις πόρτες χαλαρώσανε, η υδρορροή στο πίσω μέρος της τέντας έφυγε και το νερό έμπαινε μέσα, μικρά πράματα, όχι ενοχλητικά και αποδεκτά για το ειδικό του οχήματος. Η άνεση μια χαρά, ο θόρυβος άφθονος με την καλή έννοια, η τέντα πολύ εύχρηστη (με το ένα χέρι) αδιάβροχη και το πίσω πλαστικό τζαμάκι δεν κιτρίνιζε όπως των ΜΧ5! Και ωραίος ο μοχλός εκεί μπροστά... κι ας είχε λίγο μεγάλες διαδρομές κι ας σκάλωνε λιγάκι αν ήθελες να βάλεις πρώτη ή όπισθεν... Το κυκλοφόραγες και φτιαχνόσουνα και με 40χλμ! Θαύμα!
Και χώροι, μια χαρά για οδηγό, λίγο χειρότερα για συνοδηγό (οι θέσεις δεν είναι συμμετρικά τοποθετημένες) αλλά και χώρος +2 για πράματα, σκύλο ή παιδάκια (1 ενήλικας βολευόταν εύκολα) και επιπλέον χώρος αποσκευών 300! λίτρων που μπορούσε να χωρέσει κανονική μεγάλη βαλίτσα (όπως δεν μπόρεσε ποτέ το ΜΧ5) Και πρακτικό λοιπόν!
Οδική συμπεριφορά σαφής, ξεκάθαρα υπερστροφική πάντα και παντού, θέλεις δεν θέλεις. Όρια πρόσφυσης χαμηλά που εξαντλούσε με μαγικό τρόπο η υπερστροφή χωρίς τη βοήθεια της ισχύος του κινητήρα...! Ίσως να έφταιγε το αμάξωμα λάστιχο, φίλος που με ακολουθούσε μου είπε ότι το έβλεπε να κάμπτεται (να αλλάζει η γυαλάδα/αντανάκλαση στο πορτπαγκάζ)... Τα ελατήρια έκατσαν σε 30-40οοοχλμ και έβρισκα κάτω εύκολα! Έγινε και πιο σμπορ!
Ο κινητήρας διαμάντι, εύηχος με καλές ροπές μέχρι όχι πολύ ψηλά αλλά πολύ εύχρηστος αν και με μεγάλη κατανάλωση σε καύσιμο και λίγο σε λάδι... Ε Alfa έχεις το ξέρεις αλλά σε κάνει Alfista!
Όλα καλά όλα όμορφα, ωραίο αυτοκίνητο, κούκλα.... μέχρι που δοκίμασα το ΜΧ5!!
...και αυτό που είναι πολύ σημαντικό και δεν μπορώ με τίποτα να παραβλέψω είναι το σόκ που υπέστην όταν οδήγησα ένα MX5 γενιάς 2 ή 2,5 ενός φίλου. Η στιβαρότητα του αμαξώματος ήταν για μένα κάτι εντυπωσιακό, σαν κλειστό ήταν! Η ιταλίδα ήταν για cruising βόλτες τα ΣΚ. Σε συνθήκες ταξιδιού (μια περίοδο έκανα διαδρομή 140χλμ για τη δουλειά μου) το ένιωθες ότι δεν του άρεσε και κουραζόταν και ταυτόχρονα γινόταν κουραστικό. Ο Ιάπων ήταν ταξιδιάρης, δεν έτριζε δεν παραμορφωνόταν και δεν τρανταζόταν σε ανωμαλίες, δεν καταλάβαινε τίποτα. Αλλά ήταν και πολεμιστής, το joystick μοχλός ταχυτήτων θαύμα, ο κινητήρας γάζωνε και υπήρχε πλέον πρόσφυση αρκετή ώστε να μην αναγκάζεσαι να κυνηγάς το πίσω σου μέρος... Και ακόμα κι όταν το έδιωχνες ήταν τόσο πιο εύκολο να το ελέγξεις χωρίς ακροβατικά... Και δεν έκανε τσικ ήταν καλοφτιαγμένος με ωραία καλά στερεωμένα υλικά, και δεν χάλαγε και έκαιγε και λιγότερο! Από τότε ονειρευόμουνα ένα αυτοκίνητο με το στήσιμο και τα μηχανολογικά από το ΜΧ5 αλλά με την καρότσα - εμφάνιση της Spider!!
Ας μην συγκρίνουμε διαφορετικά πράματα, το ένα είναι ένα ιστορικό όχημα που όταν βγήκε το 1966 είχε ήδη παλιά τεχνολογία. Πρόκειται πια για όχημα επίδειξης ενώ το άλλο είναι ένα σύγχρονο και ασφαλές σπόρ αυτοκίνητο.ΥΓ1 Παρόλα αυτά την χάρη, το στυλ, την τσαχπινιά και την αρχοντιά της Spider το ΜΧ5 δεν την είχε και ούτε θα την έχει ποτέ. Η ιταλίδα θα έχει πάντα μια ειδική και μόνο δική της θέση στην καρδιά μου! (και αυτό δεν ξέρω αν θα το πετύχαινε ένα ΜΧ5)
ΥΓ2 Η Alfa ήταν πιο αργή από το ΜΧ5 οπότε το Μίνι θα την πέρναγε ακόμα πιο εύκολα....Και επί του θέματος, να το πάρει το αυτοκίνητο, όποιος σκέφτεται για roadster η λύση του ΜΧ5 είναι η πιο ολοκληρωμένη επιλογή, μακράν καλύτερη για τα λεφτά της από όλα τα άλλα.
-
Δεν μπορώ να σκεφτώ τι άλλο μπορείς να αγοράσεις **καινούργιο **με περίπου 25000€ και να διασκεδάσεις τόσο...
http://www.youtube.com/watch?v=H2QcIbi66_8
Youtube Videoόσο καιρό έχω το Miataki έχω ακούσει τα καλύτερα...
Οτι έπρεπε να πάρω s2k-z4 7ετίας, boxster 12ετίας , Ferrari 308 30ετίας, cooper S γιατί είναι cart...λες και ήθελα προσθιοκίνητο...
-Είναι ακριβό γι'αυτά που προσφέρει
-Είναι πολύ αργό
-Είναι πολύ μικρό
-Είναι το cabrio του φτωχού (αυτό μου το είπε κάποιος που αγόρασε corolla)
κλπ κλπΤο mx5 δεν ενδείκνυται για άντρες που είναι πολύ γρήγοροι, πολύ πλούσιοι και πολύ άντρες
-
εμενα παντως δεν θα με χαλουσε αν με προσπερναγε οποιοσδηποτε αν ειχα μια spider του 90.Γιατι ειναι πραγματικα ξεχωριστη κι οχι του κιλου.και ξερεις και κατι?και το Μαζντα θα τριξει καποτε.Οχι γιατι υστερει σε ποιοτητα, αλλα με το στησιμο που εχει στους αθλιους ελληνικους δρομους δε γλυτωνει με τιποτα.
-
Ο χρήστης mikka έγραψε:
Το mx5 δεν ενδείκνυται για άντρες που είναι πολύ γρήγοροι, πολύ πλούσιοι και πολύ άντρεςΤα 'πες όλα.
-
δλδ ενδείκνυται για αντρες που ειναι πολυ αργοι,πολυ φτωχοι και ψιλοαδελφες
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δλδ ενδείκνυται για αντρες που ειναι πολυ αργοι,πολυ φτωχοι και ψιλοαδελφεςε υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα γι'αυτούς
Να αγορασω μεταχειρισμενο ΜΧ5 1.8 2006???