Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 423
    • 424
    • 425
    • 426
    • 427
    • 1325
    • 1326
    • 425 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    154966
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Ο χρήστης joyrider έγραψε:
      Μάριε για το θέμα της εγγύησης, εγώ που το αγόρασα απο πάνω μεταχειρισμένο πήρα ένα χρόνο πανευρωπαϊκή εγγύηση, την Europlus Guarantee (η οποία νομίζω είναι η μόνη που ισχύει και αναγνωρίζεται απο την BMW Hellas) με ασήμαντο κόστος (200 €) και ήδη έχει βγάλει τα λεφτά της, (αλλαγή κολώνας τιμονιού 500 €). Χτυπάω το κεφάλι μου που δεν έκανα δυό χρόνια. Όσο για την αναγνώριση στην αντιπροσωπεία, εδώ στη Βέροια κανένα πρόβλημα εκτός απο σχετική γραφειοκρατική καθυστέρηση. Θα έρχεσαι εδώ για σέρβις να πίνουμε και καφέ (και όχι μόνο )

      Καλησπέρα,

      Πριν λίγο πήρα απάντηση επίσημη από την BMW, η εγγύηση πράγματι λέγεται Europlus Guarantee και μπορεί να γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα των 2 ετών που ισχύει η κανονική εγγύηση από το εργοστάσιο. Είναι διάρκειας 1 έτους (άρα σε σύνολο θα πάει 3 έτη η εγγύηση) και φυσικά ισχύει για όλη την Ευρώπη. Το δε κόστος της είναι 167 ευρώ, φυσικά έχει ήδη μπεί στο στόχαστρο, μαζί με το επόμενο σέρβις θα αγοραστεί κι αυτή.

      Υπάρχει τέλος και μια ακόμα εγγύηση η οποία γίνεται στο 3ο έτος μέσα, η οποία παρατείνει ακόμα 1 έτος την κανονική (άρα πάμε στο 4ο έτος συνολικά) και κοστίζει 740 ευρώ.....

      Όσο για την αντιπροσωπεία στη Βέροια, είναι καλοί αυτοί ή......Μαστρο-Μήτσος Τουνινγκ??

      Ο καφές είναι δόλωμα βέβαια....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        πως θα την αγοράσω κι εγω για ΕΛΛΑΔΑ
        γιατί το κλάσιμο πρέπει να έχει γύρω στα 150 ευρω....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Επίσης εχω μία εντύπωση ότι με την 95αρα εχω καλύτερες επιταχυνσεις....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης coyote έγραψε:
            Επίσης εχω μία εντύπωση ότι με την 95αρα εχω καλύτερες επιταχυνσεις....

            αρχισε και κινειται δλδ το αμαξι σου?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntolord last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:
              πως θα την αγοράσω κι εγω για ΕΛΛΑΔΑ
              γιατί το κλάσιμο πρέπει να έχει γύρω στα 150 ευρω....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                πως θα την αγοράσω κι εγω για ΕΛΛΑΔΑ
                γιατί το κλάσιμο πρέπει να έχει γύρω στα 150 ευρω....

                μη τον πιστευεις για το κλ@σιμο αλλα για τη Bmw πιστεψε τον!

                υγ. αν και δε πιστευω οτι ειναι συγκλονιστικα πιο ακριβη απο τη vw...δηλαδη για τη μοστρα που χει η μπιμερ μαλλον ειναι λογικα ποσα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Εγώ πάντως ξέρω ότι δύο χρόνια έχω το αυτοκίνητο, 20Κ κμ έχω κάνει και έχω αλλάξει μόνο δύο φορές λάδια και μία υγρά φρένων και φίλτρο αέρα, καμπίνας, λαδιού. Στην Άλφα είχα αλλάξει αυτά στα 15Κ κμ συν εμπρός τακάκια στα 20Κ.

                  Σαν κόστος, το θεωρώ νορμάλ και όχι κάτι φοβερό. Τα έχω γράψει, τώρα δε θυμάμαι ακριβώς να τα ξαναγράψω.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-lappas last edited by

                    Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntolord last edited by

                      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                      Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.

                      Με bold και underline έπρεπε να το είχες γράψει αυτό.....και κεφαλαία γράμματα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                        Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.

                        Λογικο ειναι αφου η 325 ειναι ενος χρονου μονο (μονο λαδια πρεπει να πληρωσεις στα πρωτα 2 χρονια). Σε 4 χρονια να δεις τι θα πληρωνεις. Παντως και τα VW ειναι ακριβα στην συντηρηση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-lappas last edited by

                          Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                          Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wantone last edited by

                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                            Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.

                            Τα ΦΒ ειναι απιστευτα ακριβα στην συντηρηση για αυτο που ειναι. Το δικο μου ηθελε συνεχως ΜΑΦ, αναφλεξη, και αντλιες. Εφιαλτης...

                            Αλλα και τα μπιμμερ δεν πανε πολυ πισω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              puntolord last edited by

                              Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                              Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyot last edited by

                                Δεν ξέρω για τα Φάου Βε με βούλα απ' το Βόλφσμπουργκ , αλλά το Φάου Βε απ' το Μλαντα-Μπόλεσλαβ που είχα δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα άξιο λόγου οικονομικώς, και τα έκαμε όλα, πριν και μετά τις 2
                                Άσε που είχε τιμόνι πιο πληροφοριακό απ' τα Φάου Βε του Ίγκολσταντ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                  Επίσης εχω μία εντύπωση ότι με την 95αρα εχω καλύτερες επιταχυνσεις....

                                  αρχισε και κινειται δλδ το αμαξι σου?

                                  μόνο η τουρμπίνα δε δουλεύει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                    Δεν ξέρω για τα Φάου Βε με βούλα απ' το Βόλφσμπουργκ , αλλά το Φάου Βε απ' το Μλαντα-Μπόλεσλαβ που είχα δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα άξιο λόγου οικονομικώς, και τα έκαμε όλα, πριν και μετά τις 2
                                    Άσε που είχε τιμόνι πιο πληροφοριακό απ' τα Φάου Βε του Ίγκολσταντ!

                                    θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω για τα καλυτερα τιμονια των skoda , τα θεωρω τα χειροτερα μες στο group.
                                    ειναι τελειως μαμουχαλα και δεν καταλαβαινω για ποιο λογο τα εκαναν ετσι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      puntolord last edited by

                                      Καλησπέρα,

                                      Σε λίγο αναχωρώ για εδώ, για να δούμε πως συμπεριφέρεται εκεί μέσα......χαλαρά βέβαια & όχι καγκουριές, είπαμε οικογενειάρχης είμαι.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyot last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                        Δεν ξέρω για τα Φάου Βε με βούλα απ' το Βόλφσμπουργκ , αλλά το Φάου Βε απ' το Μλαντα-Μπόλεσλαβ που είχα δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα άξιο λόγου οικονομικώς, και τα έκαμε όλα, πριν και μετά τις 2
                                        Άσε που είχε τιμόνι πιο πληροφοριακό απ' τα Φάου Βε του Ίγκολσταντ!

                                        θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω για τα καλυτερα τιμονια των skoda , τα θεωρω τα χειροτερα μες στο group.
                                        ειναι τελειως μαμουχαλα και δεν καταλαβαινω για ποιο λογο τα εκαναν ετσι

                                        Προφανώς δεν αναφέρομαι σε RS4, ούτε σε R8!
                                        Απλά Α3 και Α4 της εποχής (με τον ίδιο κινητήρα με την Οκτάβια, τον 1,8 20V-T) που είχα οδηγήσει, ΔΕΝ είχαν καλύτερο τιμόνι απ' την Οκτάβια, ακόμη και πριν επέμβω στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Την ίδια άποψη είχαν και οι 4Τ σε τεύχος τους προ ετών (αρκετών). Τέλος οφφ τόπικ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-lappas last edited by

                                          Απολαυστικά γρήγορη βόλτα μέχρι το χωριό σήμερα. Τα 218 άλογα μπορεί να μην βάζουν φωτιά στον δρόμο, αλλά αν είσαι προετοιμασμένος να το πιέσεις νιώθεις ότι πάει καλά, ενώ από τις 6.000 και πάνω πάει πολύ καλά. Το έχω ξαναγράψει, αλλά πραγματικά 200αρίζεις με τετάρτη και δεν το καταλαβαίνεις, ενώ ταξιδεύεις άνετα με 220-230. Τα 250 θέλουν λίγο περισσότερο υπομονή, αλλά έρχονται αρκετά εύκολα αν βρεις άδεια ευθεία και καλή άσφαλτο. Το κοντέρ -με ιδιαίτερη αισιοδοξία- υποστηρίζει ότι πηγαίνεις με 260+, αλλά το GPS ξέρει καλύτερα. Στα γνωστά στροφιλίκια στις ανηφόρες μετά τον Βατώντα η πλήρης απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών εξασφαλίζει παρατεταμένη στύση και ηλίθια χαμόγελα.

                                          Σε κάποια στιγμή χτύπησα κάτι που ήταν either πολύ μικρό πουλί, ή τεράστια νυχτερίδα και τώρα βλέπω ότι μου έχει κάνει 2 πολύ μικρές λακουβίτσες στην οροφή. Δεν πειράζει, ας μου γίνει ένα καλό μάθημα για το ότι με αυτές τις ταχύτητες οτιδήποτε μπορεί να συμβεί.

                                          Για την κατανάλωση... τα έγραψα στο ανάλογο θέμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Στα πόσα χλμ είσαι τώρα Χρήστο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 427
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 425 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr