-
Ο χρήστης joyrider έγραψε:
Μάριε για το θέμα της εγγύησης, εγώ που το αγόρασα απο πάνω μεταχειρισμένο πήρα ένα χρόνο πανευρωπαϊκή εγγύηση, την Europlus Guarantee (η οποία νομίζω είναι η μόνη που ισχύει και αναγνωρίζεται απο την BMW Hellas) με ασήμαντο κόστος (200 €) και ήδη έχει βγάλει τα λεφτά της, (αλλαγή κολώνας τιμονιού 500 €). Χτυπάω το κεφάλι μου που δεν έκανα δυό χρόνια. Όσο για την αναγνώριση στην αντιπροσωπεία, εδώ στη Βέροια κανένα πρόβλημα εκτός απο σχετική γραφειοκρατική καθυστέρηση. Θα έρχεσαι εδώ για σέρβις να πίνουμε και καφέ (και όχι μόνο )Καλησπέρα,
Πριν λίγο πήρα απάντηση επίσημη από την BMW, η εγγύηση πράγματι λέγεται Europlus Guarantee και μπορεί να γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα των 2 ετών που ισχύει η κανονική εγγύηση από το εργοστάσιο. Είναι διάρκειας 1 έτους (άρα σε σύνολο θα πάει 3 έτη η εγγύηση) και φυσικά ισχύει για όλη την Ευρώπη. Το δε κόστος της είναι 167 ευρώ, φυσικά έχει ήδη μπεί στο στόχαστρο, μαζί με το επόμενο σέρβις θα αγοραστεί κι αυτή.
Υπάρχει τέλος και μια ακόμα εγγύηση η οποία γίνεται στο 3ο έτος μέσα, η οποία παρατείνει ακόμα 1 έτος την κανονική (άρα πάμε στο 4ο έτος συνολικά) και κοστίζει 740 ευρώ.....
Όσο για την αντιπροσωπεία στη Βέροια, είναι καλοί αυτοί ή......Μαστρο-Μήτσος Τουνινγκ??
Ο καφές είναι δόλωμα βέβαια....
-
πως θα την αγοράσω κι εγω για ΕΛΛΑΔΑ
γιατί το κλάσιμο πρέπει να έχει γύρω στα 150 ευρω.... -
Επίσης εχω μία εντύπωση ότι με την 95αρα εχω καλύτερες επιταχυνσεις....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Επίσης εχω μία εντύπωση ότι με την 95αρα εχω καλύτερες επιταχυνσεις....αρχισε και κινειται δλδ το αμαξι σου?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πως θα την αγοράσω κι εγω για ΕΛΛΑΔΑ
γιατί το κλάσιμο πρέπει να έχει γύρω στα 150 ευρω.... -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
πως θα την αγοράσω κι εγω για ΕΛΛΑΔΑ
γιατί το κλάσιμο πρέπει να έχει γύρω στα 150 ευρω....μη τον πιστευεις για το κλ@σιμο αλλα για τη Bmw πιστεψε τον!
υγ. αν και δε πιστευω οτι ειναι συγκλονιστικα πιο ακριβη απο τη vw...δηλαδη για τη μοστρα που χει η μπιμερ μαλλον ειναι λογικα ποσα...
-
Εγώ πάντως ξέρω ότι δύο χρόνια έχω το αυτοκίνητο, 20Κ κμ έχω κάνει και έχω αλλάξει μόνο δύο φορές λάδια και μία υγρά φρένων και φίλτρο αέρα, καμπίνας, λαδιού. Στην Άλφα είχα αλλάξει αυτά στα 15Κ κμ συν εμπρός τακάκια στα 20Κ.
Σαν κόστος, το θεωρώ νορμάλ και όχι κάτι φοβερό. Τα έχω γράψει, τώρα δε θυμάμαι ακριβώς να τα ξαναγράψω.
-
Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.Με bold και underline έπρεπε να το είχες γράψει αυτό.....και κεφαλαία γράμματα!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.Λογικο ειναι αφου η 325 ειναι ενος χρονου μονο (μονο λαδια πρεπει να πληρωσεις στα πρωτα 2 χρονια). Σε 4 χρονια να δεις τι θα πληρωνεις. Παντως και τα VW ειναι ακριβα στην συντηρηση.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.
Τα ΦΒ ειναι απιστευτα ακριβα στην συντηρηση για αυτο που ειναι. Το δικο μου ηθελε συνεχως ΜΑΦ, αναφλεξη, και αντλιες. Εφιαλτης...
Αλλα και τα μπιμμερ δεν πανε πολυ πισω.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πιο πολλά πληρώνω για το Bora παρά για τα BMW που είχα/έχω.
-
Δεν ξέρω για τα Φάου Βε με βούλα απ' το Βόλφσμπουργκ , αλλά το Φάου Βε απ' το Μλαντα-Μπόλεσλαβ που είχα δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα άξιο λόγου οικονομικώς, και τα έκαμε όλα, πριν και μετά τις 2
Άσε που είχε τιμόνι πιο πληροφοριακό απ' τα Φάου Βε του Ίγκολσταντ! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Επίσης εχω μία εντύπωση ότι με την 95αρα εχω καλύτερες επιταχυνσεις....
αρχισε και κινειται δλδ το αμαξι σου?
μόνο η τουρμπίνα δε δουλεύει.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Δεν ξέρω για τα Φάου Βε με βούλα απ' το Βόλφσμπουργκ , αλλά το Φάου Βε απ' το Μλαντα-Μπόλεσλαβ που είχα δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα άξιο λόγου οικονομικώς, και τα έκαμε όλα, πριν και μετά τις 2
Άσε που είχε τιμόνι πιο πληροφοριακό απ' τα Φάου Βε του Ίγκολσταντ!θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω για τα καλυτερα τιμονια των skoda , τα θεωρω τα χειροτερα μες στο group.
ειναι τελειως μαμουχαλα και δεν καταλαβαινω για ποιο λογο τα εκαναν ετσι -
Καλησπέρα,
Σε λίγο αναχωρώ για εδώ, για να δούμε πως συμπεριφέρεται εκεί μέσα......χαλαρά βέβαια & όχι καγκουριές, είπαμε οικογενειάρχης είμαι.....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Δεν ξέρω για τα Φάου Βε με βούλα απ' το Βόλφσμπουργκ , αλλά το Φάου Βε απ' το Μλαντα-Μπόλεσλαβ που είχα δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα άξιο λόγου οικονομικώς, και τα έκαμε όλα, πριν και μετά τις 2
Άσε που είχε τιμόνι πιο πληροφοριακό απ' τα Φάου Βε του Ίγκολσταντ!θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω για τα καλυτερα τιμονια των skoda , τα θεωρω τα χειροτερα μες στο group.
ειναι τελειως μαμουχαλα και δεν καταλαβαινω για ποιο λογο τα εκαναν ετσιΠροφανώς δεν αναφέρομαι σε RS4, ούτε σε R8!
Απλά Α3 και Α4 της εποχής (με τον ίδιο κινητήρα με την Οκτάβια, τον 1,8 20V-T) που είχα οδηγήσει, ΔΕΝ είχαν καλύτερο τιμόνι απ' την Οκτάβια, ακόμη και πριν επέμβω στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Την ίδια άποψη είχαν και οι 4Τ σε τεύχος τους προ ετών (αρκετών). Τέλος οφφ τόπικ. -
Απολαυστικά γρήγορη βόλτα μέχρι το χωριό σήμερα. Τα 218 άλογα μπορεί να μην βάζουν φωτιά στον δρόμο, αλλά αν είσαι προετοιμασμένος να το πιέσεις νιώθεις ότι πάει καλά, ενώ από τις 6.000 και πάνω πάει πολύ καλά. Το έχω ξαναγράψει, αλλά πραγματικά 200αρίζεις με τετάρτη και δεν το καταλαβαίνεις, ενώ ταξιδεύεις άνετα με 220-230. Τα 250 θέλουν λίγο περισσότερο υπομονή, αλλά έρχονται αρκετά εύκολα αν βρεις άδεια ευθεία και καλή άσφαλτο. Το κοντέρ -με ιδιαίτερη αισιοδοξία- υποστηρίζει ότι πηγαίνεις με 260+, αλλά το GPS ξέρει καλύτερα. Στα γνωστά στροφιλίκια στις ανηφόρες μετά τον Βατώντα η πλήρης απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών εξασφαλίζει παρατεταμένη στύση και ηλίθια χαμόγελα.
Σε κάποια στιγμή χτύπησα κάτι που ήταν either πολύ μικρό πουλί, ή τεράστια νυχτερίδα και τώρα βλέπω ότι μου έχει κάνει 2 πολύ μικρές λακουβίτσες στην οροφή. Δεν πειράζει, ας μου γίνει ένα καλό μάθημα για το ότι με αυτές τις ταχύτητες οτιδήποτε μπορεί να συμβεί.
Για την κατανάλωση... τα έγραψα στο ανάλογο θέμα.
-
Στα πόσα χλμ είσαι τώρα Χρήστο;
BMW FORUM