Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    tigra με κινητηρα απο calibra προβλημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. tigra με κινητηρα απο calibra προβλημα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    15
    74
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      danielcz last edited by

      Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        danielcz last edited by

        Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          danielcz last edited by

          Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης danielcz έγραψε:
              Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?

              Χιλιαδυό πράματα... θα βοηθούσε αν έλεγες και κάτι παραπάνω. Καλό θα είναι καταρχήν να αποκλείσεις τυχόν κακή βενζίνη αν και αυτό θα φαινόταν και στις χαμηλές στροφές.
              Ερωτήσεις: αν ανεβάσεις αργά αργά στροφές ανάβει το λαμπάκι, γενικά ανεβάζει στροφές, με - χωρίς κλιματισμό τι γίνεται, σε ανηφόρες κατηφόρες ή φορτωμένο, κρύο ή ζεστό, τυχόν θόρυβοι, θερμοκρασίες κλπ.
              Η βασική σκέψη είναι ότι κάτι δυσκολεύει ή δεν επαρκεί για τις 3000 στροφές και μετά. Για να λειτουργήσει ο κινητήρας θέλει αέρα (φίλτρο αέρα, MAF, αγωγοί, σωληνάκια υποπίεσης), καύσιμο (σωλήνες,φίλτρα, αντλίες, μπεκ) και ρεύμα τη σωστή στιγμή (πολλαπλασιαστής, μπουζοκαλώδια, μπουζί και ηλακτρονική).
              Υποτίθεται ότι το αυτοκίνητο συντηρείται κανονικά οπότε εκτός από λάδια, φίλτρα αέρα και λαδιών και μπουζί ελέγχεται και κανένα φίλτρο βενζίνης και βγάζει και καμιά αληθινή κάρτα καυσαερίων κλπ.
              (έτσι ξέρουμε ότι λιπαίνεται, ότι αναπνέει και ότι περνάει κάποιο καύσιμο και διαθέτει αισθητήρες λ και καταλύτη σε λειτουργική κατάσταση)
              Υποτίθεται ότι γίνεται και κάποιος οπτικός έλεγχος για καλή κατάσταση και εφαρμογή καλωδίων, σωληνών, αισθητηρίων κλπ. (έτσι εξασφαλίζουμε ότι δεν έχει βουλώσει ή αποσυνδεθεί τίποτα ούτε λείπει κάτι...)
              Η ανάφλεξή του υποθέτω είναι ηλεκτρονική χωρίς πλατίνες οπότε αυτό που σου μένει να δεις είναι ο πολλαπλασιαστής και τα μπουζοκαλώδια καθώς και ο εγκέφαλος. Έλεγχος αντλιών καυσίμου επίσης για να δεις αν φτάνει αρκετό καύσιμο.
              Αν δεν βρεις τίποτα καθαρίζεις μπεκ και MAF και μετράς συμπίεση...
              Αυτά σκέφτομαι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • xenos
                xenos last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                Η βασική σκέψη είναι ότι κάτι δυσκολεύει ή δεν επαρκεί για τις 3000 στροφές και μετά.

                Μάλλον το πλαίσιο δεν επαρκεί...

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman_n last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                  Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?

                  Χιλιαδυό πράματα... θα βοηθούσε αν έλεγες και κάτι παραπάνω. Καλό θα είναι καταρχήν να αποκλείσεις τυχόν κακή βενζίνη αν και αυτό θα φαινόταν και στις χαμηλές στροφές.
                  Ερωτήσεις: αν ανεβάσεις αργά αργά στροφές ανάβει το λαμπάκι, γενικά ανεβάζει στροφές, με - χωρίς κλιματισμό τι γίνεται, σε ανηφόρες κατηφόρες ή φορτωμένο, κρύο ή ζεστό, τυχόν θόρυβοι, θερμοκρασίες κλπ.
                  Η βασική σκέψη είναι ότι κάτι δυσκολεύει ή δεν επαρκεί για τις 3000 στροφές και μετά. Για να λειτουργήσει ο κινητήρας θέλει αέρα (φίλτρο αέρα, MAF, αγωγοί, σωληνάκια υποπίεσης), καύσιμο (σωλήνες,φίλτρα, αντλίες, μπεκ) και ρεύμα τη σωστή στιγμή (πολλαπλασιαστής, μπουζοκαλώδια, μπουζί και ηλακτρονική).
                  Υποτίθεται ότι το αυτοκίνητο συντηρείται κανονικά οπότε εκτός από λάδια, φίλτρα αέρα και λαδιών και μπουζί ελέγχεται και κανένα φίλτρο βενζίνης και βγάζει και καμιά αληθινή κάρτα καυσαερίων κλπ.
                  (έτσι ξέρουμε ότι λιπαίνεται, ότι αναπνέει και ότι περνάει κάποιο καύσιμο και διαθέτει αισθητήρες λ και καταλύτη σε λειτουργική κατάσταση)
                  Υποτίθεται ότι γίνεται και κάποιος οπτικός έλεγχος για καλή κατάσταση και εφαρμογή καλωδίων, σωληνών, αισθητηρίων κλπ. (έτσι εξασφαλίζουμε ότι δεν έχει βουλώσει ή αποσυνδεθεί τίποτα ούτε λείπει κάτι...)
                  Η ανάφλεξή του υποθέτω είναι ηλεκτρονική χωρίς πλατίνες οπότε αυτό που σου μένει να δεις είναι ο πολλαπλασιαστής και τα μπουζοκαλώδια καθώς και ο εγκέφαλος. Έλεγχος αντλιών καυσίμου επίσης για να δεις αν φτάνει αρκετό καύσιμο.
                  Αν δεν βρεις τίποτα καθαρίζεις μπεκ και MAF και μετράς συμπίεση...
                  Αυτά σκέφτομαι...

                  μα το παιδι λεει οτι εχει καρμπιλατερ το αμαξι τι σχεση εχει ο μαφ , τα μπεκ η ηλεκτρονικη κτλ με το καρμπιλατερ ??

                  εγω θα ελεγα να κοιταξεις αν ειναι σωστα ρυθμισμενο το καρμπιλατερ σε θεμα αερα καυσιμου και επισης να δεις σε τι κατασταση ειναι μπουζοκαλοδια,μπουζι καθως και ο διανομεας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Τα καρμπυρατερατα εχουν λαμπακι βλαβης;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sttpod last edited by

                      Αυτο ειναι βλαβη που σου παρουσιασε τωρα; Δηλαδη πριν λειτουργουσε κανονκα; Απο τη στιγμη που ξηλωσες ολο το ηλεκτρονικο συστημα διαχειρησης του κινητηρα, το λαμπακι απο που παιρνει εντολη και αναβει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                        Τα καρμπυρατερατα εχουν λαμπακι βλαβης;

                        Νομίζω οτι κάποια απο τα τελευταία καρμπυρατέρ που βγήκαν ήταν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα. Οπότε είναι πολύ πιθανόν να είχαν και λαμπάκι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
                          μα το παιδι λεει οτι εχει καρμπιλατερ το αμαξι τι σχεση εχει ο μαφ , τα μπεκ η ηλεκτρονικη κτλ με το καρμπιλατερ ??

                          εεεε, χμ, λόγω κεκτημένης ταχύτητας!! Η ηλεκτρονική έχει σχέση με την ανάφλεξη και δεν είπα ότι έχει σχέση με το καρμπυρατέρ (του οποίου την ύπαρξη είχα τελείως ξεχάσει)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stax last edited by

                            Μοτερ calibra me καρμυρατερ και 150 αλογα δεν υπαρχει.Πρεπει να ειναι 16βαλβιδο φουλ injection

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greek last edited by

                              Και καρμπυρατερ μετατροπή να έχει ,η ανάφλεξη γίνεται με τον εγκέφαλο οπότε ειτε χάνει κάποιες τιμές και το γυρνάει σε Safe mode είτε η πλεξούδα έχει πρόβλημα και πάλι γυρνάει σε Safe mode.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                danielcz last edited by

                                Ο χρήστης STAX έγραψε:
                                Μοτερ calibra me καρμυρατερ και 150 αλογα δεν υπαρχει.Πρεπει να ειναι 16βαλβιδο φουλ injection

                                Οντως αυτο ειναι.Καποιος ειπε κατι πιο πριν οτι ο εγκεφαλος δεχεται λαθος τιμες και το γυρναει σε safe mode.Γιατι θα μπορουσε να γινεται αυτο?
                                Και κατι αλλο...ανακαλυψα πως το λαμπακι αναβει οταν ανεβοκατεβαινουν αργα οι στροφες,ενω οταν το ξεσκιζω δεν αναβει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Ε τοτε βρηκες λυση στο προβλημα σου στραμπουλα το καθε μερα και θα περασει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης danielcz έγραψε:

                                    Μοτερ calibra me καρμυρατερ και 150 αλογα δεν υπαρχει.Πρεπει να ειναι 16βαλβιδο φουλ injection

                                    Οντως αυτο ειναι.Καποιος ειπε κατι πιο πριν οτι ο εγκεφαλος δεχεται λαθος τιμες και το γυρναει σε safe mode.Γιατι θα μπορουσε να γινεται αυτο?
                                    Και κατι αλλο...ανακαλυψα πως το λαμπακι αναβει οταν ανεβοκατεβαινουν αργα οι στροφες,ενω οταν το ξεσκιζω δεν αναβει.

                                    Ταπα γκαζι=χωρις δεδομενα απο τον λ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr