-
Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?
-
Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?
-
Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?
-
-
Ο χρήστης danielcz έγραψε:
Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?Χιλιαδυό πράματα... θα βοηθούσε αν έλεγες και κάτι παραπάνω. Καλό θα είναι καταρχήν να αποκλείσεις τυχόν κακή βενζίνη αν και αυτό θα φαινόταν και στις χαμηλές στροφές.
Ερωτήσεις: αν ανεβάσεις αργά αργά στροφές ανάβει το λαμπάκι, γενικά ανεβάζει στροφές, με - χωρίς κλιματισμό τι γίνεται, σε ανηφόρες κατηφόρες ή φορτωμένο, κρύο ή ζεστό, τυχόν θόρυβοι, θερμοκρασίες κλπ.
Η βασική σκέψη είναι ότι κάτι δυσκολεύει ή δεν επαρκεί για τις 3000 στροφές και μετά. Για να λειτουργήσει ο κινητήρας θέλει αέρα (φίλτρο αέρα, MAF, αγωγοί, σωληνάκια υποπίεσης), καύσιμο (σωλήνες,φίλτρα, αντλίες, μπεκ) και ρεύμα τη σωστή στιγμή (πολλαπλασιαστής, μπουζοκαλώδια, μπουζί και ηλακτρονική).
Υποτίθεται ότι το αυτοκίνητο συντηρείται κανονικά οπότε εκτός από λάδια, φίλτρα αέρα και λαδιών και μπουζί ελέγχεται και κανένα φίλτρο βενζίνης και βγάζει και καμιά αληθινή κάρτα καυσαερίων κλπ.
(έτσι ξέρουμε ότι λιπαίνεται, ότι αναπνέει και ότι περνάει κάποιο καύσιμο και διαθέτει αισθητήρες λ και καταλύτη σε λειτουργική κατάσταση)
Υποτίθεται ότι γίνεται και κάποιος οπτικός έλεγχος για καλή κατάσταση και εφαρμογή καλωδίων, σωληνών, αισθητηρίων κλπ. (έτσι εξασφαλίζουμε ότι δεν έχει βουλώσει ή αποσυνδεθεί τίποτα ούτε λείπει κάτι...)
Η ανάφλεξή του υποθέτω είναι ηλεκτρονική χωρίς πλατίνες οπότε αυτό που σου μένει να δεις είναι ο πολλαπλασιαστής και τα μπουζοκαλώδια καθώς και ο εγκέφαλος. Έλεγχος αντλιών καυσίμου επίσης για να δεις αν φτάνει αρκετό καύσιμο.
Αν δεν βρεις τίποτα καθαρίζεις μπεκ και MAF και μετράς συμπίεση...
Αυτά σκέφτομαι... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η βασική σκέψη είναι ότι κάτι δυσκολεύει ή δεν επαρκεί για τις 3000 στροφές και μετά.
Μάλλον το πλαίσιο δεν επαρκεί...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εχω ενα tigra με κινητηρα απο calibra 150hp με καρμπυρατερ.Οταν το βαζω μπρος και παω μεχρι 3000 rpm ολα φαινονται ok αλλα στις 3000 και μετα αναβει το λαμπακι βλαβης(σπανιες φορες δεν το κανει) .Τοτε ειναι που το γκαζι χανει ισχυ.Σαν να αναβω το air-condition και να μου τρωει τους ιππους ενα πραμα.Τι μπορει να φταιει?
Χιλιαδυό πράματα... θα βοηθούσε αν έλεγες και κάτι παραπάνω. Καλό θα είναι καταρχήν να αποκλείσεις τυχόν κακή βενζίνη αν και αυτό θα φαινόταν και στις χαμηλές στροφές.
Ερωτήσεις: αν ανεβάσεις αργά αργά στροφές ανάβει το λαμπάκι, γενικά ανεβάζει στροφές, με - χωρίς κλιματισμό τι γίνεται, σε ανηφόρες κατηφόρες ή φορτωμένο, κρύο ή ζεστό, τυχόν θόρυβοι, θερμοκρασίες κλπ.
Η βασική σκέψη είναι ότι κάτι δυσκολεύει ή δεν επαρκεί για τις 3000 στροφές και μετά. Για να λειτουργήσει ο κινητήρας θέλει αέρα (φίλτρο αέρα, MAF, αγωγοί, σωληνάκια υποπίεσης), καύσιμο (σωλήνες,φίλτρα, αντλίες, μπεκ) και ρεύμα τη σωστή στιγμή (πολλαπλασιαστής, μπουζοκαλώδια, μπουζί και ηλακτρονική).
Υποτίθεται ότι το αυτοκίνητο συντηρείται κανονικά οπότε εκτός από λάδια, φίλτρα αέρα και λαδιών και μπουζί ελέγχεται και κανένα φίλτρο βενζίνης και βγάζει και καμιά αληθινή κάρτα καυσαερίων κλπ.
(έτσι ξέρουμε ότι λιπαίνεται, ότι αναπνέει και ότι περνάει κάποιο καύσιμο και διαθέτει αισθητήρες λ και καταλύτη σε λειτουργική κατάσταση)
Υποτίθεται ότι γίνεται και κάποιος οπτικός έλεγχος για καλή κατάσταση και εφαρμογή καλωδίων, σωληνών, αισθητηρίων κλπ. (έτσι εξασφαλίζουμε ότι δεν έχει βουλώσει ή αποσυνδεθεί τίποτα ούτε λείπει κάτι...)
Η ανάφλεξή του υποθέτω είναι ηλεκτρονική χωρίς πλατίνες οπότε αυτό που σου μένει να δεις είναι ο πολλαπλασιαστής και τα μπουζοκαλώδια καθώς και ο εγκέφαλος. Έλεγχος αντλιών καυσίμου επίσης για να δεις αν φτάνει αρκετό καύσιμο.
Αν δεν βρεις τίποτα καθαρίζεις μπεκ και MAF και μετράς συμπίεση...
Αυτά σκέφτομαι...μα το παιδι λεει οτι εχει καρμπιλατερ το αμαξι τι σχεση εχει ο μαφ , τα μπεκ η ηλεκτρονικη κτλ με το καρμπιλατερ ??
εγω θα ελεγα να κοιταξεις αν ειναι σωστα ρυθμισμενο το καρμπιλατερ σε θεμα αερα καυσιμου και επισης να δεις σε τι κατασταση ειναι μπουζοκαλοδια,μπουζι καθως και ο διανομεας...
-
Τα καρμπυρατερατα εχουν λαμπακι βλαβης;
-
Αυτο ειναι βλαβη που σου παρουσιασε τωρα; Δηλαδη πριν λειτουργουσε κανονκα; Απο τη στιγμη που ξηλωσες ολο το ηλεκτρονικο συστημα διαχειρησης του κινητηρα, το λαμπακι απο που παιρνει εντολη και αναβει;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα καρμπυρατερατα εχουν λαμπακι βλαβης;Νομίζω οτι κάποια απο τα τελευταία καρμπυρατέρ που βγήκαν ήταν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα. Οπότε είναι πολύ πιθανόν να είχαν και λαμπάκι.
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
μα το παιδι λεει οτι εχει καρμπιλατερ το αμαξι τι σχεση εχει ο μαφ , τα μπεκ η ηλεκτρονικη κτλ με το καρμπιλατερ ??εεεε, χμ, λόγω κεκτημένης ταχύτητας!! Η ηλεκτρονική έχει σχέση με την ανάφλεξη και δεν είπα ότι έχει σχέση με το καρμπυρατέρ (του οποίου την ύπαρξη είχα τελείως ξεχάσει)...
-
Μοτερ calibra me καρμυρατερ και 150 αλογα δεν υπαρχει.Πρεπει να ειναι 16βαλβιδο φουλ injection
-
Και καρμπυρατερ μετατροπή να έχει ,η ανάφλεξη γίνεται με τον εγκέφαλο οπότε ειτε χάνει κάποιες τιμές και το γυρνάει σε Safe mode είτε η πλεξούδα έχει πρόβλημα και πάλι γυρνάει σε Safe mode.
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
Μοτερ calibra me καρμυρατερ και 150 αλογα δεν υπαρχει.Πρεπει να ειναι 16βαλβιδο φουλ injectionΟντως αυτο ειναι.Καποιος ειπε κατι πιο πριν οτι ο εγκεφαλος δεχεται λαθος τιμες και το γυρναει σε safe mode.Γιατι θα μπορουσε να γινεται αυτο?
Και κατι αλλο...ανακαλυψα πως το λαμπακι αναβει οταν ανεβοκατεβαινουν αργα οι στροφες,ενω οταν το ξεσκιζω δεν αναβει. -
Ε τοτε βρηκες λυση στο προβλημα σου στραμπουλα το καθε μερα και θα περασει!
-
Ο χρήστης danielcz έγραψε:
Μοτερ calibra me καρμυρατερ και 150 αλογα δεν υπαρχει.Πρεπει να ειναι 16βαλβιδο φουλ injection
Οντως αυτο ειναι.Καποιος ειπε κατι πιο πριν οτι ο εγκεφαλος δεχεται λαθος τιμες και το γυρναει σε safe mode.Γιατι θα μπορουσε να γινεται αυτο?
Και κατι αλλο...ανακαλυψα πως το λαμπακι αναβει οταν ανεβοκατεβαινουν αργα οι στροφες,ενω οταν το ξεσκιζω δεν αναβει.Ταπα γκαζι=χωρις δεδομενα απο τον λ
tigra με κινητηρα απο calibra προβλημα