-
αρχικο παραδειγμα το νεο golf gti 210-211 αλογα λενε ΟΛΑ ΤΑ ''ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ'' περιοδικα ...autocar :http://www.autocar.co.uk/CarReviews/RoadTestsData/Volkswagen-Golf-2.0-TSI-GTI/240587/ , οπως βλεπετε δινει 208 ....http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... SG/240703/ . στο σιροκο 158 . Κ αντιστοιχα στο σιβικ 138 ... Απλα δεν ειδα ποτε σε ελληνικο περιοδικο παραπανω αλογα στο σιβικ περα απο το evo που σε τεστ εναντιον του διλιτρου φοκους εβγαζε 145 αλογα οπως κ το φοκους...
-
176 αλογα στον τροχο βγαζουν το 200αρι μοτερ του gti V/ TT οι 4Τ οι οποιοι εχουν το καλυτερο δυναμομετρο
δε ξερω αν οι αλλοι μιλανε για στροφαλο αλλα τροχο δεν παιζει να βγαζει πανω απο 200
δες κι εδω
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11127
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
evgenios φυσικά και κάτι παίζει όταν π.χ. περιοδικό πήρε cooper S με μετατροπή πάνω και ψαχνόντουσαν στο γραφείο...
Μιλας για το Power?
δεν έχει σημασία να μπούμε σε ονόματα αλλά κι μένα μερικά με εξοργίζουν. Ασ πούμε άλλη περίπτωση του δικού μου όπου αγγλικό περιοδικό το μέτρησε 5,78δλπ ο-100 και το αντίστοιχο ελληνικό 6,4......
άντε βγάλε άκρη. Σημασία έχει όμως να πούμε ότι όλα έχουν το κακό της υποκειμενικότητας και μερικοί, δήθεν, οδηγάρες επώνυμων περιοδικών, έκαναν γύρω σε γνωστές ελληνικές πίστες αργότερα από τυχαίους παρευρισκόμενους σε εκδηλώσεις όπως το Porsche World Tour στο οποίο και έχω συμετάσχει δυο χρονιές...
μιλάμε
Οι Άγγλοι μετράνε 0-60 μίλια (0-96) και όχι 0-100 χλμ. Συνήθως αυτό απαιτεί μια αλλαγή λιγότερη για αυτό και το 0-60 μίλια έχει πολλές φορές μεγάλη διαφορά από το 0-100 χλμ - άλλες φορές πάλι μηδαμινές καθώς δεν απαιτείτε επιπλέον αλλαγή. Μην ψάχνετε παντού συνωμοσίες...
-
για 4 χλμ επιπλεον θελει επιπλεον 0,6 sec? το 6.4 ειναι πολυ ψηλο
εγω δεν ψαχνω καμια συνομοσια, απλα διαπιστωνω ανικανοτητα να κανουν εκκινηση
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
για 4 χλμ επιπλεον θελει επιπλεον 0,6 sec? το 6.4 ειναι πολυ ψηλοαμα κανεις και αλλαγη απο 2α σε 3η...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
για 4 χλμ επιπλεον θελει επιπλεον 0,6 sec? το 6.4 ειναι πολυ ψηλο
αμα κανεις και αλλαγη απο 2α σε 3η...
η 2α κοφτιαζει στα 93-94 αρα ετσι κι αλλιως θα γινει αλλαγη
αν επιανε τα 96με 2α θα ειχαμε 0-60 μιλια σε κατω απο 5
(το χεζω λιγο )για αυτο καμια φορα παραπλανουν οι μετρησεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
για 4 χλμ επιπλεον θελει επιπλεον 0,6 sec? το 6.4 ειναι πολυ ψηλο
αμα κανεις και αλλαγη απο 2α σε 3η...
η 2α κοφτιαζει στα 93-94 αρα ετσι κι αλλιως θα γινει αλλαγη
αν επιανε τα 96με 2α θα ειχαμε 0-60 μιλια σε κατω απο 5
(το χεζω λιγο )για αυτο καμια φορα παραπλανουν οι μετρησεις
γιαυτο μετρας 0-160 και τελειωνει η ιστορια...
αλλωστε στα πολυ δυνατα το 0-100 λεει περισσοτερα για το ποσο καλα λαστιχα/ασφαλτο εχεις απο κατω σου, παρα για τις πραγματικες δυνατοτητες του αυτοκινητου.
-
ναι και ακομα καλυτερα για να μην εχεις το παραγοντα εκκινηση και βγαινει ο,τι να ναι, το σωστοτερο ειναι να κοιτας ρεπριζ
-
στο 160άρι TSi πόσα άλογα έχουν δώσει οι δυναμομετρησεις στον τροχο? και πόσα στο 122άρι?
και κάτι ακόμα...ξέρει κανείς ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΔΟΚΙΜΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΤΟ 160άρι ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ?
μόνο DSG εχω δει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλο σουκου και ενα βιντεακι να θυμηθεις τα παλια
Youtube VideoΔεν περίμενα τόσο άμεση μεταφορά της ροπής στον πίσω άξονα και μάλιστα από haldex πρώτης γενιάς.
-
στα επομενα παντως υποτιθεται οτι δεν προλαβαινει καν να γινει ολοκληρη περιστροφη του τροχου που ολισθαινει για να αρχισει η μεταφορα και μου φαινεται αρκετα πραγματικο
παντως αυτος στο βιντεο δεν αποκλειεται να εχει το διακοπτη/προγραμματακι (δε θυμαμαι ακριβως ) που εχει βγει για τα haldex και μπορει να το κλειωνει μονιμα 50/50 ή οσο θες εσυ (πανω απο 50 νομιζω οτι δεν παει στο 1ο haldex)
στα s3 πρωτης γενιας ειχαν βαλει αρκετοι για να ειναι μονιμα 4κουνητοι, αλλα δεν ξερω ποσο την ακουει το πισω διαφορικο που ειναι μια πορδη σε σχεση με το εμπρος ή ποσο ευκολο ειναι να οδηγεις ενα αυτοκινητο που ειναι συνεχως 50/50 -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στα επομενα παντως υποτιθεται οτι δεν προλαβαινει καν να γινει ολοκληρη περιστροφη του τροχου που ολισθαινει για να αρχισει η μεταφορα και μου φαινεται αρκετα πραγματικοπαντως αυτος στο βιντεο δεν αποκλειεται να εχει το διακοπτη/προγραμματακι (δε θυμαμαι ακριβως ) που εχει βγει για τα haldex και μπορει να το κλειωνει μονιμα 50/50 ή οσο θες εσυ (πανω απο 50 νομιζω οτι δεν παει στο 1ο haldex)
στα s3 πρωτης γενιας ειχαν βαλει αρκετοι για να ειναι μονιμα 4κουνητοι, αλλα δεν ξερω ποσο την ακουει το πισω διαφορικο που ειναι μια πορδη σε σχεση με το εμπρος ή ποσο ευκολο ειναι να οδηγεις ενα αυτοκινητο που ειναι συνεχως 50/50Πιθανόν να είναι έτσι όπως το λες.
Πάντως ένα αυτοκίνητο που είναι κλειδωμένο συνεχώς στο 50-50 'δεν στρίβει'... Βρες ένα τζιπ και κλείδωσε το κεντρικό διαφορικό ή το κιβώτιο μεταφοράς (ανάλογα τι έχει). Η υποστροφή είναι παρούσα από τα 5χλμ./ώρα. Το έχω δοκιμάσει σε cherokee 3,7 που έχει part (κλειδωμένη στο 50-50) και full time (μεταβαλλόμενη) 4κίνηση. Πραγματικά όταν κλείδωνες το κεντρικό διαφορικό έστριβε μεν αλλά με ασύγκριτα μεγαλύτερο κύκλο στροφής και κραδασμούς από το κούρντισμα της μετάδοσης. Και όλα αυτά στο χώμα... Ένα haldex κλειδωμένο δε νομίζω να δώσει κραδασμούς αλλά σίγουρα δυσκολεύει το στρίψιμο.Από αυτό εξαιρούνται τα σύγχρονα SUV που στην ουσία το κουμπάκι lock που έχουν δίνει απλά μία προφόρτιση στο σύστημα ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση εμπλοκής της 4κίνησης και όχι κλείδωμα στο 50-50 (στα περισσότερα τουλάχιστον).
-
400 αρι κ 1000 αρι που ανεβαινουν οι στροφες κ βλεπεις ποιο ανεβαινει κ πιο ψοφαει μετα τα πρωτα 0-100.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
400 αρι κ 1000 αρι που ανεβαινουν οι στροφες κ βλεπεις ποιο ανεβαινει κ πιο ψοφαει μετα τα πρωτα 0-100.σε τι αναφερεσαι?
-
θελω να ρωτησω μηπος καποιος ξερει τιν διασταστη για 17 αρες που δεινει η vw για το golf(122)???? στο sirocco δινει 205/50ρ17 καθως θα προβω σε αλλαγη ζαντολαστιχων και δεν θελω το 225/45ρ17 λογο μικρου προφιλ!!!
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
θελω να ρωτησω μηπος καποιος ξερει τιν διασταστη για 17 αρες που δεινει η vw για το golf(122)???? στο sirocco δινει 205/50ρ17 καθως θα προβω σε αλλαγη ζαντολαστιχων και δεν θελω το 225/45ρ17 λογο μικρου προφιλ!!!μην ψαρωνεις με 'μικρο' προφιλ στη ουσια ειναι τα ιδια
205 χ 0.50 = 102.50
225 χ 0.45 = 101.25σιγα τη διαφορα
γενικα το προφιλ ειναι συναρτηση του πελματος σε δικα μου αυτοκινητα εχω λαστιχα οπου το 45αρι σε 16αρα ζαντα και πελμα 195 ειναι σαφως πιο λεπτο απο το 40αρι σε 18αρα με 225
-
geia se olous..!endiaferomai gia to golf vi tsi 160ps.....!exw akousei arketa gia to thema tis aksiopistias(kyriws tou kinitira) k gia to gegonos oti kaiei ladia...i toulaxiston oti xreiazetai ana takta xronika diastimata simplirwma i genikotera elegxo..!tha ithela na rwtisw kapoion katoxo tou sigkekrimenou modelou!tin idia aporia eixe akomi ena paidi se proigoumenes selides tou forum omws i apantisi aforouse to golf v tsi 140ps to opoio exei mono tourbo k oxi turbo+combressor..!opote i erwtisi afora kyriws to golf gt twn 170ps k to golf vi tsi 160ps!euxaristw ek twn proterwn...
Καλως ηλθες στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες ομως γιατι τα greeklish απαγορευονται.μοντ bill33 -
το 140 εχει τουρμπο + κομπρεσσορα οπως και τα 160/170 μονο το 122 εχει μονο τουρμπο απο τα 1400αρια.
τα 140/170 δεν πωλουνται πλεον στην 6η γενια , εβγαλαν το μεσο ορο των προηγουμενων 2 εκδοσεων για να μην εχουν ενα καρο κινητηρες
λαδι δεν καιει σε σημειο που θα σε ανησυχησει, ειδικα αν το αλλαζεις καθε 10.000χλμ
ελεγχο καλο ειναι να κανεις ετσι κι αλλιως
-
axa.....!!vasika apo oso kserw dn einai akrivws o mesos oros twn 2 prwigoumenwn...!autos me ta 160 se dinamometrisi evgale 182 aloga k o 122ps 141...an thymamai kala...!apla gia kapoious logous p aforoun kyriws ta autokinita stn germania edwsan onomastika xamiloterous ippous...!dn eimai 100% sigouros vevaia!oson afora to thema tis aksiopistias?giati akousa oti se orismenes periptwseis dn stamatouse na leitourgei o compressoras k diafora tetoia...k oti piezetai poly to moter logw xamilwn kyvikwn...!kata poso isxuei kati tetoio?
-
Το μοτέρ twincharger πιέζεται λόγω του κομπρέσσορα όσο και το μοτέρ της slk 1.8 από τον κομπρέσσορά της
Δεν καίει λάδια.
Δεν σκάει.
Δεν βγάζει ζημιές.
Αν είσαι άτυχος μπορεί να βγάλει σκάστρα (30 ευρώ) και Ν75 (50 ευρώ) όταν θα έχει περάσει η εγγύηση.
VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps