-
Οδήγησα κι εγώ το 500 προ ολίγου σε χαλαρή διαδρομή Κηφισιά-Μαρούσι που γνωρίζω και κάνω συνέχεια (όχι από Κηφισίας). Μου άρεσε που ενώ δεν ασχολήθηκα καν με τη ρύθμιση του καθίσματος κάθησα αρκετά καλά, αν και κάπως ψηλά, οπότε έσκυβα λίγο για να μη βγαίνω πάνω από την ηλιοροφή. Με εξέπληξε θετικά η ποιότητα κύλισης, η απουσία παντώς είδους τριγμών (7500km στο οδόμετρο, αν θυμάμαι καλά) και η ανάρτηση που δεν καταλάβαινε τίποτε. Το τιμόνι του είναι καταπληκτικό για ελιγμούς στην πόλη αλλά δε μου άρεσαν τα μπράτσα του που είναι πολύ χοντρά και κάπως δε με βόλευαν (έχω συνηθίσει σε τετράκτινα με λεπτά μπράτσα). Δε μου άρεσε επίσης η μεγάλη διαδρομή πάνω-κάτω του διακόπτη των φλας για να τα ανάψει (τον περίμενα πιο «γρήγορο», ιδανικό για συχνό αναβόσβημα στην πόλη αλλά αυτό είναι και θέμα συνήθειας τελικά) και ο λεβιές που κούμπωνε κάπως σκληρά τις ταχύτητες. Μου άρεσε που όταν βγήκα ήμουν με το χαμόγελο στα χείλη, που δε σταμάτησα να λέω «Τι καλόοοοοο που είναι!» και που μου έφτιαξε τη διάθεση.
Αν θα το αγόραζα;
ΧΤΕΣ!
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Οδήγησα κι εγώ το 500 προ ολίγου σε χαλαρή διαδρομή Κηφισιά-Μαρούσι που γνωρίζω και κάνω συνέχεια (όχι από Κηφισίας). Μου άρεσε που ενώ δεν ασχολήθηκα καν με τη ρύθμιση του καθίσματος κάθησα αρκετά καλά, αν και κάπως ψηλά, οπότε έσκυβα λίγο για να μη βγαίνω πάνω από την ηλιοροφή. Με εξέπληξε θετικά η ποιότητα κύλισης, η απουσία παντώς είδους τριγμών (7500km στο οδόμετρο, αν θυμάμαι καλά) και η ανάρτηση που δεν καταλάβαινε τίποτε. Το τιμόνι του είναι καταπληκτικό για ελιγμούς στην πόλη αλλά δε μου άρεσαν τα μπράτσα του που είναι πολύ χοντρά και κάπως δε με βόλευαν (έχω συνηθίσει σε τετράκτινα με λεπτά μπράτσα). Δε μου άρεσε επίσης η μεγάλη διαδρομή πάνω-κάτω του διακόπτη των φλας για να τα ανάψει (τον περίμενα πιο «γρήγορο», ιδανικό για συχνό αναβόσβημα στην πόλη αλλά αυτό είναι και θέμα συνήθειας τελικά) και ο λεβιές που κούμπωνε κάπως σκληρά τις ταχύτητες. Μου άρεσε που όταν βγήκα ήμουν με το χαμόγελο στα χείλη, που δε σταμάτησα να λέω «Τι καλόοοοοο που είναι!» και που μου έφτιαξε τη διάθεση.Αν θα το αγόραζα;
ΧΤΕΣ!
Το χαμήλωσες? Το έχει ψηλά το ξέρω γιατί εγώ το κατεβάζω συνέχεια για το οδηγήσω.
Σου άρεσε ε?
-
Αν μου άρεσε;;;
ΥΓ: κάνει ένα θόρυβο ο κινητήρας κάπου στις 2200rpm (το δοκίμασα μόνο με χαλαρό πάτημα γκαζιού και όχι με πιο απότομο) σαν πειράκια. Το έχεις ακούσει; Κοίταξέ το αν είναι.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Αν μου άρεσε;;;ΥΓ: κάνει ένα θόρυβο ο κινητήρας κάπου στις 2200rpm (το δοκίμασα μόνο με χαλαρό πάτημα γκαζιού και όχι με πιο απότομο) σαν πειράκια. Το έχεις ακούσει; Κοίταξέ το αν είναι.
Όχι, δε το έχω παρατηρήσει. Ίσως να φταίει η βενζίνη, ίσως να φταίει ότι είναι Ιταλικό ( )...αλλά σίγουρα θα επιδιορθωθεί μόνο του
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Οδήγησα κι εγώ το 500 προ ολίγου σε χαλαρή διαδρομή Κηφισιά-Μαρούσι που γνωρίζω και κάνω συνέχεια (όχι από Κηφισίας). Μου άρεσε που ενώ δεν ασχολήθηκα καν με τη ρύθμιση του καθίσματος κάθησα αρκετά καλά, αν και κάπως ψηλά, οπότε έσκυβα λίγο για να μη βγαίνω πάνω από την ηλιοροφή. Με εξέπληξε θετικά η ποιότητα κύλισης, η απουσία παντώς είδους τριγμών (7500km στο οδόμετρο, αν θυμάμαι καλά) και η ανάρτηση που δεν καταλάβαινε τίποτε. Το τιμόνι του είναι καταπληκτικό για ελιγμούς στην πόλη αλλά δε μου άρεσαν τα μπράτσα του που είναι πολύ χοντρά και κάπως δε με βόλευαν (έχω συνηθίσει σε τετράκτινα με λεπτά μπράτσα). )Δε μου άρεσε επίσης η μεγάλη διαδρομή πάνω-κάτω του διακόπτη των φλας για να τα ανάψει (τον περίμενα πιο «γρήγορο», ιδανικό για συχνό αναβόσβημα στην πόλη αλλά αυτό είναι και θέμα συνήθειας τελικά και ο λεβιές που κούμπωνε κάπως σκληρά τις ταχύτητες. Μου άρεσε που όταν βγήκα ήμουν με το χαμόγελο στα χείλη, που δε σταμάτησα να λέω «Τι καλόοοοοο που είναι!» και που μου έφτιαξε τη διάθεση.Αν θα το αγόραζα;
ΧΤΕΣ!
Ο διακόπτης εκτός από τη θέση 'δεξιά-αριστερά' με λίγο πάτημα χωρίς να τερματίσει, αναβοσβήνει το φλας 4 φορές για γρήγορες και ασφαλείς αλλαγές λωρίδας! Πολύ εξυπηρετικό! (Το χει και το Q5 αλλά το κάνω γαργάρα...)
-
ναι και το s3 το χει και το focus ειναι τελειο και μενα με χαλαγε στην αρχη αλλα πλεον μονο το ελαφρυ πατημα χρησιμοποιω γιατι με κουραζει να το κατεβασω πολυ
επισης σε αντιθεση με τα γαλλικα μπορεις να παιξεις γρηγορα τα φωτα στον απεναντι τραβωντας πισω το μοχλο (στα αλλα πρεπει να τον ξανατραβηξεις για να σβησουν )
και πιεζοντας τον μπροστα εχεις μεγαλη σκαλα μονιμακαι μετα σου λενε οτι οι γαλλοι ξερουν απο εργονομια
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι και το s3 το χει και το focus ειναι τελειο και μενα με χαλαγε στην αρχη αλλα πλεον μονο το ελαφρυ πατημα χρησιμοποιω γιατι με κουραζει να το κατεβασω πολυΚαι το Golf και η BMW και άλλα πολλά...γενικώς είναι απίστευτα εξυπηρετικό για αλλαγές λωρίδας.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ναι και το s3 το χει και το focus ειναι τελειο και μενα με χαλαγε στην αρχη αλλα πλεον μονο το ελαφρυ πατημα χρησιμοποιω γιατι με κουραζει να το κατεβασω πολυ
Και το Golf και η BMW και άλλα πολλά...γενικώς είναι απίστευτα εξυπηρετικό για αλλαγές λωρίδας.
Μετά από λίγο σου γίνεται συνήθεια και χρησιμοποιείς μόνο αυτό σπρώχνοντάς το με μισό δάχτυλο, αλλά η αλήθεια είναι ότι η διάρκειά του δεν επαρκεί για όλες τις περιπτώσεις οπότε όλο και κάποιος σε βρίζει που 'έσβησες το φλας πριν στρίψεις'
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
ναι και το s3 το χει και το focus ειναι τελειο και μενα με χαλαγε στην αρχη αλλα πλεον μονο το ελαφρυ πατημα χρησιμοποιω γιατι με κουραζει να το κατεβασω πολυ
Και το Golf και η BMW και άλλα πολλά...γενικώς είναι απίστευτα εξυπηρετικό για αλλαγές λωρίδας.
Μετά από λίγο σου γίνεται συνήθεια και χρησιμοποιείς μόνο αυτό σπρώχνοντάς το με μισό δάχτυλο, αλλά η αλήθεια είναι ότι η διάρκειά του δεν επαρκεί για όλες τις περιπτώσεις οπότε όλο και κάποιος σε βρίζει που 'έσβησες το φλας πριν στρίψεις'
εγω το αναψα, αμα δε το ειδε κριμα
μεχρι τελειως κατω βαριεμαι να το πατησω..
-
Κάνει και ενοχλητικό ήχο κλακ όταν το πας κάτω ενώ το quick use είναι αθόρυβο, δεν χαλάει το απόλυτα τριγμless περιβάλλον μας
-
ακριβως
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι και το s3 το χει και το focus ειναι τελειο και μενα με χαλαγε στην αρχη αλλα πλεον μονο το ελαφρυ πατημα χρησιμοποιω γιατι με κουραζει να το κατεβασω πολυεπισης σε αντιθεση με τα γαλλικα μπορεις να παιξεις γρηγορα τα φωτα στον απεναντι τραβωντας πισω το μοχλο (στα αλλα πρεπει να τον ξανατραβηξεις για να σβησουν )
και πιεζοντας τον μπροστα εχεις μεγαλη σκαλα μονιμακαι μετα σου λενε οτι οι γαλλοι ξερουν απο εργονομια
Απλα δεν τραβας το λεβιε μεχρι το τερμα.
-
πολυ δυσκολο ειδικα αν το κανεις με νευρα ή σε κατασταση πανικου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πολυ δυσκολο ειδικα αν το κανεις με νευρα ή σε κατασταση πανικουπου να προσπαθησεις να πατησεις και την κορνα σε κατασταση πανικου σε γαλλικο που τη ν εχει πανω σε φλας , εκει να δεις γελια....
παντως μου εχει τυχει στο γκολφ κανα δυο φορες ενω παω να αναψω τα φλας, να αναβω και τα μεγαλα φωτα μαζι. Τελικα ισως εγω ειμαι ο ατσουμπαλος και δεν φταιει η κορνα του twingo
πολυ βολικο παντως αυτο που αναβοσβηνει 3 φορες το φλας
-
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
πολυ δυσκολο ειδικα αν το κανεις με νευρα ή σε κατασταση πανικου
που να προσπαθησεις να πατησεις και την κορνα σε κατασταση πανικου σε γαλλικο που τη ν εχει πανω σε φλας , εκει να δεις γελια....
παντως μου εχει τυχει στο γκολφ κανα δυο φορες ενω παω να αναψω τα φλας, να αναβω και τα μεγαλα φωτα μαζι. Τελικα ισως εγω ειμαι ο ατσουμπαλος και δεν φταιει η κορνα του twingo
πολυ βολικο παντως αυτο που αναβοσβηνει 3 φορες το φλας
Μα τα μεγάλα φώτα είναι στο δεξί μοχλό ενώ τα φλας στον αριστερό στο V τουλάχιστον. (edit: ταλακία είπα)
Ωστόσο θυμάμαι πόσο με είχε παραξενέψει στο Leon FR που οδήγησα και είχε τη μεγάλη σκάλα στο αριστερό μοχλό μαζί με τα φλας αν δν κάνω λάθος... ή κάτι τέτοιο. Θυμάμαι που δεν έβγαζα άκρη νομίζοντας ότι θα είναι ίδιο με το Golf -
τα μεγαλα φωτα στο 6 ειναι στον αριστερο μοχλο μαζι με τα φλας.
-
κατσε ρε συ.. τα μεγαλα φωτα (φωτα πορειας) ειναι στον **αριστερο **μοχλο στον δεξι ειναι οι υαλοκαθαριστηρες
στο golf ειναι αλλιως?
@ pierce
στο c2 και clio ειναι πανω στο τιμονι η κορνα (στο c2 ο ηχος ειναι τελειως gay καλυτερα να μην τη πατας γιατι εκτιθεσαι ) στο 19 μας ηταν πανω στο μοχλο και ναι ειναι προβλημα
-
Καλά έφαγα ένα σκάλωμα μεγάλο
Στον αριστερό είναι. Πρέπει να σταματήσω να οδηγάω αυτοκίνητα άλλων γιατί το δικό μου θα πάρει το ταψί και θα με βαράει άμα συνεχίσω να λέω τέτοια
Πάντως θυμάμαι το Leon ήταν κάτι ανάποδα απ το Golf. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πολυ δυσκολο ειδικα αν το κανεις με νευρα ή σε κατασταση πανικουΘεμα συνηθειας ειναι. Η κορνα οντως ειναι σε αβολο(ηλιθιο) μονο αν εισαι Ελληνας. Στην Γαλλια δεν ειναι προεκταση του χεριου +οτι μπορεις να την πατησεις χωρις να παρεις το χερι απο την στεφανη του τιμονιου.
-
να ειναι πανω στο τιμονι ειναι σαφως πιο βολικο για αυτο και οι γαλλοι πλεον πανω στο τιμονι την εχουν..
αμα σου πεταχτει η κυρατσα που μιλαει στο κινητο απο stop, ριχνεις μια σφαλιαρα στο τιμονι και κορναρεις , αν ειναι πανω στο μοχλο αντε να σημαδεψεις ειδικα αν εισαι ελληναρας και το ταριφοχερο κρεμεται απ'εξω
Οδήγησα....