-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
περα απο αυτα που αναφερθηκαν καλο ειναι να μιλησουμε κ για τα εργατικα δικαιωματα. δεν ειναι το προβλημα οτι ο αποφοιτος κολλεγιου θα παρει τη δουλεια του μηχανικου οπως συχνα ακουω. ειναι οτι ο εργοδοτης θα τον προτιμησει για να μην πληρωσει μηχανικο. οποτε θα υπαρξει de facto εξισωση προς τα κατω των πτυχιων.
αφού ο απόφοιτος κολεγίου μπορεί να την κάνει την δουλειά του 'μηχανικού' τότε ποιος ο λόγος να υπάρχουν 'μηχανικοί'
γιατι ο φοιτητης του κολλεγιου δεν θα αγωνιστει για να πεσει η χουντα.
-
των μηχανικών και του TEE
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Ω ναι!
Μαλλον ειναι πολυ μπροστα στην τιμημενη ελληνικη επαρχια οι αντιστοιχοι Ξυνηδες και ψαχνουν ακαδημαικους μεσω ενος καινοφανους σκαουτινγκ - μικρων αγγελιων κοντρα στην αρτηριοσκληρωτικη διεθνη πρακτικη. Για το οποιο σκαουτινγκ θα πηραν την ιδεα απο την παρακατω σελιδα αυτου του τομεα της εφημεριδας οπου σεξι 19χρονες προσφερουν φουλ σερβις στο χωρο σου και πωλειται CBR 600.
Για ψητας/πακετας δεν ξερω τι προσοντα χρειαζονται αλλα υποσχομαι να το κοιταξω και να επανελθω, αν και φανταζομαι οτι οι πρωτοποροι πατρινοι θα κανουν κι εδω πατεντες και θα τους αναζητουν se τιποτα επιστημονικες βασεις δεδομενωνΑναντιρρητα,ξεχωριστο ακαδημαικο κυρος θα διεθετει ο εποιστημονας που ενημερωθηκε για τη θεση μεσω AAAS,υπεβαλλε το πολυσελιδο CV του σε washi,κι εμφανιστηκε μεσα στο BOSS Collection κοστουμι του,στο interview,στο οποιο συμμετειχε η ιδια η Βασιλισσα της Αγγλοας.Κα καθηγητης να μη γινει,υπαρχει παντα η εναλλακτικη του πακετα...
γιατι ο φοιτητης του κολλεγιου δεν θα αγωνιστει για να πεσει η χουντα.
Δλδ τα δημοσια ΑΕΙ,ΤΕΙ παιζουν και το ρολο ασφαλιστικης δικλειδας για την αποτροπη ολοκληρωτικων καθεστωτων?
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Αυτην την στιγμη μεγαλες ιδιοτικες επιχειρησεις δεχονται να εξετασουν ως υποψηφιο για μια θεση μονο αποφοιτους απο συγκεκριμενα μεγαλα ελληνικα πανεπηστιμια...
Εφοσον λοιπον λαμβανει ηδη χωρα μιας μορφης 'αδικια',ποσο χειροτερα τα πραγματα να γινουν με τη λειτουργια των ιδιωτικων?Εκτος κι αν παμε στο αλλο ακρο,να επιβαλουμε δλδ στις επιχειρησεις ποια ιδρυματα θα χρηματοδοτουν καθως και να ισχυσει και μια ιδιοτυπη ποσοστωση στο συστημα προσληψεων.Ανεφικτα πραγματα.
θα δημιουργηθει μια κλικα ,μεσα απο τον φαυλο κυκλο των χωρηγησεων με αποτελεσμα σιγα σιγα πτυχιουχοι κρατικων αει και τει .( τα ιδιωτικα κολλεγια στο συνολο τους ειναι πολυ χειροτερα απο το μεσο τει) .να υποβαθμιστουν
Αυτην την στιγμη μεγαλες ιδιοτικες επιχειρησεις δεχονται να εξετασουν ως υποψηφιο για μια θεση μονο αποφοιτους απο συγκεκριμενα μεγαλα ελληνικα πανεπηστιμια...Δλδ ενω τωρα γινεται διακριση υπερ των διακεκριμενων μεγαλων πανεπιστημιων,αργοτερα θα πριμοδοτουνται τα μετρια κολεγια? Ακομα κι ετσι για ποιο λογο να χρηματοδοτησουν την ερευνα ενος μετριου ιδρυματος και στο καπακι να προσλαβουν τους αχρηστους αποφοιτους?Counter-productive το κοβω και δεν βγαζει νοημα...
και εγω θετω το ερωτημα σ ολους σας....αυτη η επιχειρηση αυριο θα ναι χορηγος ιδιωτικων κολλεγιων και πανεπιστημιων...
για λογους κερδους και αλληλοστηριξης των επενδυσεων της θα προτιμα αποφοιτους μονο απο τα πανεπηστιμια τα οποια ειχει χορηγησει...Το αυτο.Δλδ λες πως μια επιχειρηση θα χρηματοδοτησει την υποβαθμιση της διαδικασιας παραγωγης γνωσεων και εργατικου δυναμικου,που λογικα θα την οφελουσαν μακροπροθεσμα,ενω τωρα προφανως θα την ζημιωσουν?
το κερδος.... ειναι η απαντηση...
οταν δινεις χαρακτηριστηκα επιχηρησης σ ενα ιδιοτικο κολλεγιο , και του δινεις την ευκαιρια να σ παρεχει ταμιακες εισροες μεσα απ την χορηγια σου σ αυτα... ειναι προτιμοτερο για σενα η επενδυση σου αυτη να ναι δυνατη απεναντι στον αντγωνισμο.... και φυσικο να θελεις να την στηριξεις με καθε τροπο..
. δεν κρινω το πολιτικο μας συστημα.. δεν εχω αποψη σ αυτο διοτι δεν ξερω αν θα ηταν οντως καλυτερα αν αλλαζε κατι η αν οντως ειναι το χειροτερο αυτο που εχουμε τωρα, απλα δικρινω μια μελλοντικη αδικια μεταξυ των εχοντων και των μη εχοντων .
τα διδακτρα των ιδιωτικων σχολων ακουσα θα ναι με πλαφον (?) ..αν ομως δεν υσχισει κατι τετοιο...
θα δημιουργηθουν δυο επιπεδα στους αποφοιτους.
ναι ως τωρα μεγαλες επιχηρησεις δεχονται υποψηφιους για θεσεις απο μεγαλα πανεπιστημια για λογους γνωσεων και κυριως διοτι στηριζουν οικονομικα τα ερευνητικα τους προγραμματα ( ημι -ιδιοτικοποιηση)
, απλα σκεφτομαι ποσο θα συνεχιστει στο μελλον αυτο?
η παιδεια θα ειναι ερμεο των αποφασεων των μεγαλων επιχηρησεων και των χορηγιων τους.
τα ιδιοτικα θα στηριζονται απο ιδιοτικες χορηγιες και τα κρατικα θα προσπαθουν να τα (ανταγωνιστουν )
αλλαζοντας το επιστημονικα τους προγραμματα προκειμοενου να παρεχουν στους μη εχοντες την δυνατοτητα να ανταγωνιστουν τους συναδελφους τους απο ιδιοτικα με φοντο παντα των μεγαλο χορηγο ( επιχειρηση) ..
προβλεπω η αγορα να σερνει απο την μυτη την παιδεια καταστρεφοντας τον ρολο που παραδοσιακα ειχε το πανεπιστημιο,διαμορφονοντας κουλτουρα, νεους δρομους ,και πανω απο ολα σκεπτομενες γενιεςκατα την γνωμη μου ναι καλο ειναι να γινουν ιδιοτικα οπως καλο θα ηταν να ενδυναμωθουν στο επακρο τα κρατικα....
να δινεται η δυνατοτητα σε καποιον που δεν θελει να παει σ κρατικο να κανει τις σπουδες που θελει, αλλα και σ καποιον που παει σ κρατικο η δικαιη αντιμετοπιση του στην αγορα.να δημιουργηθουν κινητρα ημι-παρεμβατισμου του κρατικου φορεα στην δυναμη των πτυχιων των κρατικων ανωτατων ιδρυματων...εναντι του αντιπαλου δεους (των ιδιοτικων)...αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση.
-
Ενστερνιζομαι τις περισσοτερες απο τις ανησυχιες σου,απλα πιστευω γενικα πως οι επενδυσεις απο οπου κι αν προερχονται αποτελουν μοχλο πιεσης για αναπτυξη-βελτιωση.Ειναι τεχνοκρατικη νομοτελεια:σου δινω τα λεφτα μου για να γινεις καλυτερος.Απλα και κρυσταλλινα.Και φυσικα και τα κρατικα ΑΕΙ/ΤΕΙ οφειλουν να γινουν πιο ανταγωνιστικα για να διεκδικησουν επιχορηγησεις.Παραλληλα το ιδιο το κρατος θα πρεπει να γινει ο σημαντικοτερος επενδυτης προκειμενου να αξιοποιησει το δυναμικο των ΑΕΙ/ΤΕΙ για δικο του οφελος.Ποιος ο λογος να δαπανει υπερογκα ποσα για να αγορασει τεχνογωσια και υλικα που μπορουν να του παρεχουν τα ελληνικα πανεπισημια μεσω ερευνητικων προγραμματων?
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
των μηχανικών και του TEEκοιτα, το ζητημα ειναι οτι πληττονται τα εργατικα δικαιωματα... τωρα αν μου πεις οτι 'αν τον μηχανικο τον χαλαει να δουλεψει για λιγοτερα κ οτι ετσι ειναι ο ανταγωνισμος, ας φυγει να παει αλλου' μαζι σου. η ειρωνεια ειναι οτι προσωπικα στα @@ μου, δεν εχω σκοπο να δουλεψω κ ποτε στη ζωη μου (ΚΑΘΕ δουλεια ειναι ντροπη) κ ειμαι ΤΕΡΜΑ εγωιστης. Οταν ομως θα ληστευω τη γιαγιακα στο πεζοδρομιο να πεις κ σ'αυτη να παει αλλου αν δεν της αρεσει
προσωπικα συμφωνω ΚΑΡΓΑ με εναν ακραιο ΧΑΟΤΙΚΟ καπιταλισμο, ο καθενας να κοιταζει τα συμφεροντα του, οπως ο εργοδοτης που θα πει στον αποφοιτο ΑΕΙ 'δε σ'αρεσει κυριος; μεινε ανεργος'. αλλα προσεξε, παντου. οταν λοιπον θα σε φερμαρω στο δρομο επειδη μπορω/με συμφερει/στα παπαρια μου για σενα, να το ξανασυζητησουμε το θεμα, να δουμε, γιατι μπορει να αλλαξεις γνωμη κ να αρχισεις να πιστευεις οτι υπαρχει λογος να προστατευονται καποια κεκτημενα.γιατι ο φοιτητης του κολλεγιου δεν θα αγωνιστει για να πεσει η χουντα.
Δλδ τα δημοσια ΑΕΙ,ΤΕΙ παιζουν και το ρολο ασφαλιστικης δικλειδας για την αποτροπη ολοκληρωτικων καθεστωτων?
ναι και επισης μας βοηθουν να βρισκουμε ποιοτικη φουντιτσα λογω ασυλου κ να φτιαχνουμε εκρηκτικους μηχανισμους για τραπεζες
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Ποιος ο λογος να δαπανει υπερογκα ποσα για να αγορασει τεχνογωσια και υλικα που μπορουν να του παρεχουν τα ελληνικα πανεπισημια μεσω ερευνητικων προγραμματων?Ο ίδιος λόγος που ο ΟΤΕ πχ, ενώ έχει δικά του συνεργεία (με μόνιμους υπαλλήλους) για κάποιες δουλειές, έκανε συμβόλαια σε γνωστή εταιρεία, γνωστού επιχειρηματία που ασχολείται με τα διοικητικά γνωστής ομάδας, γνωστού λιμανιού της χώρας...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
των μηχανικών και του TEE
κοιτα, το ζητημα ειναι οτι πληττονται τα εργατικα δικαιωματα... τωρα αν μου πεις οτι 'αν τον μηχανικο τον χαλαει να δουλεψει για λιγοτερα κ οτι ετσι ειναι ο ανταγωνισμος, ας φυγει να παει αλλου' μαζι σου. η ειρωνεια ειναι οτι προσωπικα στα @@ μου, δεν εχω σκοπο να δουλεψω κ ποτε στη ζωη μου (ΚΑΘΕ δουλεια ειναι ντροπη) κ ειμαι ΤΕΡΜΑ εγωιστης. Οταν ομως θα ληστευω τη γιαγιακα στο πεζοδρομιο να πεις κ σ'αυτη να παει αλλου αν δεν της αρεσει
προσωπικα συμφωνω ΚΑΡΓΑ με εναν ακραιο ΧΑΟΤΙΚΟ καπιταλισμο, ο καθενας να κοιταζει τα συμφεροντα του, οπως ο εργοδοτης που θα πει στον αποφοιτο ΑΕΙ 'δε σ'αρεσει κυριος; μεινε ανεργος'. αλλα προσεξε, παντου. οταν λοιπον θα σε φερμαρω στο δρομο επειδη μπορω/με συμφερει/στα παπαρια μου για σενα, να το ξανασυζητησουμε το θεμα, να δουμε, γιατι μπορει να αλλαξεις γνωμη κ να αρχισεις να πιστευεις οτι υπαρχει λογος να προστατευονται καποια κεκτημενα.υγ
πούτσο και ξύλο στην Κωνσταντίνα Κούνεβα -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
[...]
**
so go get your man bitch he can get robbed too tell him skye took it what the fυck he gonna do?** -
wigga
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
wiggaροκα
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Ενστερνιζομαι τις περισσοτερες απο τις ανησυχιες σου,απλα πιστευω γενικα πως οι επενδυσεις απο οπου κι αν προερχονται αποτελουν μοχλο πιεσης για αναπτυξη-βελτιωση.Ειναι τεχνοκρατικη νομοτελεια:σου δινω τα λεφτα μου για να γινεις καλυτερος.Απλα και κρυσταλλινα.Και φυσικα και τα κρατικα ΑΕΙ/ΤΕΙ οφειλουν να γινουν πιο ανταγωνιστικα για να διεκδικησουν επιχορηγησεις.Παραλληλα το ιδιο το κρατος θα πρεπει να γινει ο σημαντικοτερος επενδυτης προκειμενου να αξιοποιησει το δυναμικο των ΑΕΙ/ΤΕΙ για δικο του οφελος.Ποιος ο λογος να δαπανει υπερογκα ποσα για να αγορασει τεχνογωσια και υλικα που μπορουν να του παρεχουν τα ελληνικα πανεπισημια μεσω ερευνητικων προγραμματων?Έχεις τελείως διαφορετική προσέγγιση για τον σκοπό της ανωτατης παιδείας.
όπως έγραψε ο 106
'προβλεπω η αγορα να σερνει απο την μυτη την παιδεια καταστρεφοντας τον ρολο που παραδοσιακα ειχε το πανεπιστημιο,διαμορφονοντας κουλτουρα, νεους δρομους ,και πανω απο ολα σκεπτομενες γενιες'να σε ρωτήσω και κάτι. Ελληνική φιλολογία, μαθηματικά, φυσική θα ανοίξει κανένας κολέγιο?
Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί?
Πως θα ορίσεις την ανταγωνιστικότητα σε αυτά τα πανεπιστήμια -
Ο χρήστης skye έγραψε:
των μηχανικών και του TEE
αλλα προσεξε, παντου. οταν λοιπον θα σε φερμαρω στο δρομο επειδη μπορω/με συμφερει/στα παπαρια μου για σενα, να το ξανασυζητησουμε το θεμα, να δουμε, γιατι μπορει να αλλαξεις γνωμη κ να αρχισεις να πιστευεις οτι υπαρχει λογος να προστατευονται καποια κεκτημενα.
Μεχρι να βρεις θεση,να παρκαρεις τη Mito,να κλειδωσεις και να βαλεις συναγερμο,μπορει και να τη γλιτωσει ο καημενος
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
των μηχανικών και του TEE
αλλα προσεξε, παντου. οταν λοιπον θα σε φερμαρω στο δρομο επειδη μπορω/με συμφερει/στα παπαρια μου για σενα, να το ξανασυζητησουμε το θεμα, να δουμε, γιατι μπορει να αλλαξεις γνωμη κ να αρχισεις να πιστευεις οτι υπαρχει λογος να προστατευονται καποια κεκτημενα.
Μεχρι να βρεις θεση,να παρκαρεις τη Mito,να κλειδωσεις και να βαλεις συναγερμο,μπορει και να τη γλιτωσει ο καημενος
οταν βγαινω για φερμες δε βγαινω με το αμαξι.. παραδοσιακα παιρνω το παπι, να μου θυμιζει τα σχολικα μου χρονια. γιατι να ζηταω λεφτα απο γονεις οταν μπορω να ληστευω;
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Έχεις τελείως διαφορετική προσέγγιση για τον σκοπό της ανωτατης παιδείας.
όπως έγραψε ο 106
'προβλεπω η αγορα να σερνει απο την μυτη την παιδεια καταστρεφοντας τον ρολο που παραδοσιακα ειχε το πανεπιστημιο,διαμορφονοντας κουλτουρα, νεους δρομους ,και πανω απο ολα σκεπτομενες γενιες'να σε ρωτήσω και κάτι. Ελληνική φιλολογία, μαθηματικά, φυσική θα ανοίξει κανένας κολέγιο?
Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί?
Πως θα ορίσεις την ανταγωνιστικότητα σε αυτά τα πανεπιστήμιαΑν η σημερινη κατασταση που επικρατει στα ελληνικα δημοσια ΑΕΙ και ΤΕΙ συμβαλλει στη διαμορφωση κουλτουρας,νεων δρομωμν και πανω απο ολα σκεπτομενων γενεων,τοτε ειμαι βεβαιος πως θα συνεχισει να το πραττει απροσκοπτα για πολλα-πολλα χρονια,και πως κανενα κολεγιο δε θα το εμποδισει αυτο.
-
προσφατα ακουσα πως η οδοντιατρικη αθηνων ειναι 4η στην ευρωπη μετα απο αξιολογηση ξενων παρατηρητων.
να πουμε ομως και την αλλη πραγματικοτητα
Δηλ βλεπουμε οτι τα πανεπιστημια μας μπορουν ,αλλα οταν εχεις στα αμφιθεατρα 300 και 500 ατομα δεν γινονται μαθηματα,οταν τα κομματα μπουκαρουν με το ετσι θελω και διακοπτουν το μαθημα και τις ασκησεις για να αναγκειλουν τα παρτυ τους,οταν οι μισθοι των καθηγητων που κανουν ερευνα ειναι μικρη,οταν υπαρχει ο ανταγωνισμος και οι κλικες αναμεσα στους καθηγητες,οταν τα κτηρια ειναι αθλια,οταν εχουμ φετος 11,700 αριστουχους λογω των γελοιων θεματων( ερχονται εκλογες και θελουν χαρουμενες τις οικογενειες) ,οταν δεν σεβονται καποιοι των ιερο χωρο της γνωσης και βγαζουν τα κομπλεξ τους λογω ερωτικων απογοητευσεων ( και μη σωστης σεξουλικης ζωης ) η αυστηρων μαναδων ,οταν τα οικονομικα τουλαχιστον κρατικα πανεπιστημια εχουν μια στυρα αποψη και δεν πλησιαζουν με μεσολαβητη το κρατος ιδιοτικες επιχηρησεις ....οταν παλι το ιδιο το κρατος δεν βαζει ορια στις επιχηρησεις στο τι ζητουν απο τις αγορες προστατευτοντας το εργο των πανεπιστημιων τους και την κουλτουρα που παραγουν.δημιουργουνται προυποθεσεις για νεα ιδιοτικα πανεπιστημια...και στην τελικη καλα κανουν.... εφοσον υπαρχει χωρος που τον αφηνει η πολιτικη και η μικρη μεριμνα στα περι παιδειας . -
Ποστάρω-τρολάρω ξανά, επειδή φαντάζομαι ότι πολλοί και πολλές από τους παρεπιδημούντες το φόρουμ είναι φοιτητές/τριες.
Γράφουμε/γράφετε απόψεις που βασίζονται σε μια λιγο-πολύ διαμορφωμένη -για να μην πω αποκρυσταλλωμένη- αντίληψη που έχει ο καθένας για την κατάσταση, τα τεκταινόμενα, το μέλλον και την προοπτική της (τριτοβάθμιας κυρίως) εκπαίδευσης. Το βασικό, ωστόσο μειονέκτημα των περισσοτέρων από αυτές τις θεωρήσεις είναι ότι αγνοούν την 'εξελικτική διάσταση' της εκπαίδευσης -και εξηγούμαι. Λες, λ.χ., 'Δημοσια ΑΕΙ suck' ή 'τα κολλέγια είναι γτπκ', ή 'οι καθηγητές τα παίρνουν', ή και'γω δεν ξέρω τι.
Όλες -ή σχεδόν όλες- αυτές οι διαπιστώσεις μπορεί να ισχύουν, αλλά, στην πλειονότητά τους δεν παύουν να είναι μια 'στατική' αντιμετώπιση της κατάστασης. Μια αντιμετώπιση που αγνοεί τον παράγοντα χρόνο και ό,τι συνεπάγεται αυτός στην εξελικτική πορεία της εκπαίδευσης.
Στη διάρκεια των δύο τελευταίων αιώνων, η Ελλάδα εξελίχτηκε από ένα κράτος αγραμμάτων σε μια χώρα με μικρό (έως πολύ μικρό, νομίζω) ποσοστό αναλφαβητισμού. Αυτό οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό στη δωρεάν (χωρίς εισαγωγικά παλιότερα, με εισαγωγικά πλέον) παιδεία. Μιλάμε για μια χώρα με κακή διαχείριση των οικονομικών της, διαιωνιζόμενο δημόσιο χρέος, λοβιτούρες και πελατειακό πολιτικό σύστημα και δε συμμαζεύεται. Είναι εξαιρετικά αμφίβολο, ΙΜΗΟ, αν οι συμμετέχοντες στο φόρουμ αυτό θα έφταναν στον αριθμό των είκοσι-τόσων χιλιάδων (ή αν θα υπήρχε το φόρουμ αυτό καθ' αυτό) αν η παιδεία μας είχε ακολουθήσει τα χνάρια ενός συστήματος σαν το βρετανικο.
Θεωρώντας λοιπόν ότι ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού (το σύνολό του ουσιαστικά πλέον) ολοκληρώνει την υποχρεωτική εκπαίδευση, είναι φυσιολογικό να υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση τόσο για την λυκειακή, όσο και τη μεταλυκειακή εκπαίδευση. Ενώ, λ.χ. η αναλογία διδακτόρων ως προς το σύνολο του πληθυσμού ήταν 1/1000 (τυχαίο νούμερο) πριν από 50-70 χρόνια, πλέον έχει πολλαπλασιαστεί. Η εκπόνηση υφηγεσίας στο παρελθόν ήταν μια σπάνια σχετικά περίπτωση, ενώ η (σχετικά ανάλογη) εκπόνηση ενός post-doc αποτελεί πλέον όλο και συνηθέστερη πρακτική, ειδικά σε όσους και όσες έχουν ακαδημαϊκές επιδιώξεις. Ενώ παλιότερα το 'χαρτί' του εξαταξίου γυμνασίου ήταν διαβατήριο εισόδου στην αγορά (ικανοποιητικά αμοιβόμενης) εργασίας, τώρα αρκεί μόνον για πρόσληψη σε χαμηλόμισθες θέσεις.
Και ενώ το κράτος μπορούσε τσάτρα-πάτρα να ικανοποιήσει τις εκπαιδευτικές ανάγκες στο πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο επίπεδο (τσάτρα-πάτρα είπαμε, μη νομίσει κανείς ότι δοξολογώ την παιδεία αυτών των βαθμίδων στη χώρα μας), όταν πλέον η προσφορά έχει αυξηθεί τόσο ώστε να απαιτούνται ολόενα περισσότερα προσόντα (τυπικά? ουσιαστικά?) για 'αξιοπρεπή' πρόσληψη.
Αν προσθέσουμε τώρα στη συνταγή το συστατικό της αλληλεπίδρασης-αλληλεξάρτησης με την ευρωπαϊκη και παγκόσμια κατάσταση -και με δεδομένο ότι η χώρα μας έπεται και δεν καθοδηγεί τις εξελίξεις- φτάνουμε στην αναγκαστική υιοθέτηση/εισαγωγή εκπαιδευτικών συστημάτων και νοοτροπιών που είναι προσαρμοσμένες στις 'απαιτήσεις' της κοινωνίας. Μιας κοινωνίας που έχει επιπλέονο ελαχιστοποιήσει τις αποστάσεις και μεγιστοποιήσει την αλληλεπίδραση μεταξύ κρατών, εθνών και ηπείρων. Το νεοσύστατο ελληνικό κράτους των αρχών του 19ου αιώνα είχε ανάγκη από νομοκάνουλες (εύλογο), φιλόλογους (παρομοίως)και θεολόγους. Και μηχανικούς, θα πει, κανείς (άσχετα αν τα μεγάλα έργα υποδομής καρκινοβατούσαν και εξαρτώνταν από τις εκάστοτε ορέξεις των εγχωρίων κρατούντων και των 'προστάτιδων δυνάμεων'). Το ελληνικό κράτος του εισοστού πρώτου αιώνα, τί ανάγκες έχει? Και, ακόμα περισσότερο, τι δυνατότητες έχει για την παροχή ικανοποιητικής εκπαίδευσης του πληθυσμού του?
Έρχεται λοιπόν ο ιδιωτικός τομέας να καλύψει την ανάγκη αυτή -αληθινή ή τεχνητή, δεν το εξετάζω. Και ενώ η διαφορά είναι λιγότερο ορατό στις χαμηλότερες βαθμίδες, στην τριτοβάθμια, που εκ των πραγμάτων πλέον συνδέεται όλο και ασφυκτικότερα με την 'αγορά εργασίας' οι συγκρίσεις και συγκρούσεις είναι σίγουρα οφθαλμοφανέστερες και οξύτερες.
Χρησιμοποιώ εισαγωγικά στην έννοια 'αγορά εργασίας' γιατί, πάντα σύμφωνα με την ταπεινή μου προσέγγιση, η έννοια 'παιδεία' θα πρέπει να είναι διακριτή από την έννοια 'εκπαίδευση', ή κατά τις τάσεις των καιρών 'κατάρτιση'. Και εδώ έγκειται, πάλι ΙΜΗΟ, η εγγενής αδυναμία του ιδιωτικού τομέα, να παρέχει Παιδεία. Η 'λυκειοποίηση' του Πανεπιστημίου συνεπάγεται καλύτερα καταρτισμένα στελέχη, όχι όμως απαραίτητα 'πεπαιδευμένα'. Οι ζυμώσεις που γίνονται στο 'χαλαρό' περιβάλλον ενός δημόσιου ΑΕΙ είναι φρούτο απαγορευμένο στο οποιοδήποτε Κόλετζ οβ Αντβάνσντ Στάντις. Η πολιτική είναι εξοβελισμένη στο πυρ το εξώτερο, τα γκομενικά λειτουργούν σε επίπεδο Γρανίτα από Λεμόνι #69, άσε που οι φοιτητές πλέον εχουν μαύρα μεσάνυχτα από πρέφα...
Το πρόβλημα είναι, πάντα ΙΜΗΟ, ότι δεν καταφέραμε να διατηρήσουμε σωστη την αναλογία 'ζυμώσεων' και εκπαιδευτικής διαδικασίας (s.s.) στα ελληνικά δημόσια ΑΕΙ. Περάσαμε από τη σκοταδιστική, μεσαιωνική φάση της 'έδρας' στο ξεχείλωμα και στην κατάχρηση ενός 1268/82.Αυτά για την ώρα, κουράστηκα (και σας κούρασα).
Το άλλο, με το ΑΕΙ στο Αγρίνιο το ξέρετε?
-
Θρηνος και οδυρμος στας Κοζανας...
.... 250 εισακτεοι στις 2100 θέσεις του ΤΕΙ ... Εαν δε φανταστεις πόσοι θα εγγραφουν τελικα και ποσοι θα παρακουθησουν - νοικιασουν - πιουν καφε - κτλ ....
υγ ... συνθημα στον προχθεσινο αγωνα κυπελου Εορδαικος - Κοζανη ... 'Βαλτε όλο , το ΤΕΙ στον κ@λο ..'
-
Oρμώμενος απ τα γραφόμενα σου εγώ θα ήθελα να κουβεντιάζαμε κάτι άλλο που με απασχολεί πολύ σαν σκέψη το τελευταίο καιρό, και η αρχή έγινε με μιά διαφωνία που είχα με έναν καθηγητή μας εδώ.
Κλασσικός εκπρόσωπος της ολλανδικής μεγαλοαστικής τάξης, κορυφαίος επιστήμονας στον τομέα του (plasma physics), έχει τιμηθεί και με το μετάλειο της βασιλισσας (νταξ στα @ μας γι αυτό ) σε μιά κουβέντα απ τις σπάνιες που έχω κάνει εδώ, κατηγορούσε τους σοσιαλιστές γιατί άνοιξαν τις πόρτες της τριτοβάθμιας σε 'όλους' και υποβάθμισαν την παιδεία.Εν ολίγοις εκφράζει την κλασσική, ελιτίστικη για μένα άποψη, η ανώτατη παιδεία είναι για λίγους.
επειδή είναι αργά, να πώ με λίγα λόγια τί πιστεύω εγώ.
Αν ερχόσουν τον 18ο αι και μίλαγες για 12 υποχρεωτική θα σε κοιτάγανε σαν ούφο. τότε το λύκειο, δεν ξέρω πως λεγόταν προορίζοταν για ελάχιστους έχοντες.ΑΝοίγοντας σήμερα τις πόρτες της 3 βάθμιας, ΙΜΟ μπορεί να έχεις μια προσωρινή κάμψη στην παρεχόμενη ποιότητα στην παιδεία αλλά αυτό το βλέπω μόνο σαν ένα transient μέχρι να πα΄ρει το σύστημα τα μπόσικα.
είναι αυτό που λέει ο διρτούλιος πχ για το ποσοστό των phd kai post doc.
Για πείτε τί πιστεύετε
-
αν δεν μας πειτε τι ειναι αυτα τα IMO και IMHO....δεν λεμε τιποτα .
Περί Σπουδών