-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Τελικά στην PGA ή δεν θέλουν να πουλάνε τριτεκνικό ή βαριούνται να δουλεύουν.
Δεν εξηγείται αλλιώς το ότι μου δίνουν ημερομηνία παράδοσης (που ευχονται να παραδόσουν), ένα μήνα ΜΕΤΑ την υποβολή των δικαιολγητικών, τη στιγμή που ΟΛΟΣ ο ανταγωνισμός μου λέει ότι χρειάζεται περίπου 15 μέρες μετά την υποβολή των δικαιολογητικών για τριτεκνικό.
Βέβαια δεν καταλαβαίνω τις 15 μέρες. Αυτεπάγγελτη αναζήτηση δικαιολογητικών δεν κάνουν. Άλλα αυτοκίνητα να εκτελωνίσουν αυτό το διάστημα ουσιαστικά δεν έχουν. Μιλάμε λοιπόν για υπόθεση ενός τετάρτου απλά για να ελέγξεις τα δικαιολογητικά. Άντε άλλο ένα τέταρτο για να πάρεις ο ίδιο ο υπάλληλος τηλέφωνο στο ληξιαρχείο να διαπιστώσει την αλήθεια των δικαιολογητικών, γιατί αν τα ξαναζητάει από μόνος του, τότε γιατί τα ζητάει και από τον τρίτεκνο;Ποιος Dealer σου είπε 30 ημέρες? είναι όντως πολλές! Αλλά και ένα τέταρτο που λες εσύ δεν υπάρχει...Η διαδικασία είναι ανάποδη απο τα κοινά αυτοκίνητα και παίρνει περισσότερο χρόνο. Το αυτοκίνητο πρέπει να τιμολογηθεί πρώτα μετά να εκτελωνισθεί, μετά να αρχίσει η διαδικασία PDI μεταφορά...Επιπλέον χρειάζονται 2-3 μέρες παραπάνω στο τελωνείο ...γιατί πρώτα βγαίνει η ατέλεια και μετά το πιστοποιητικό....είναι λογικό να λένε λίγο παραπάνω χρόνο γιατί με το τελωνείο αθηνών ποτέ δεν ξέρεις αλλά μήνας πάει πολύ!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάνρως οι μετρήσεις πιο αργό από μια Xsara 1600 το βγάζουν...Ποιες μετρήσεις;
Θυμάμαι στους 4Τ που είχε τεστ πρόσφατα είχε 80-110 με 4η σε κάτω από 7 δεύτερα... Δεν νομίζω η Xsara να ήταν εκεί...
Σαν αίσθηση πάντως μου φάνηκε πιο γρήγορο από 307 1,6, που είναι και ελαφρύτερο από Xsara...
-
Λογικο μου φαινεται να ειναι πιο γρηγορη(αν ειναι) η Xsara 1.6 εστω και οριακα. Αφου το Scenic δεν ζυγιζει παραπανω απο 1400 κιλα?
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Θυμάμαι στους 4Τ που είχε τεστ πρόσφατα είχε 80-110 με 4η σε κάτω από 7 δεύτερα... Δεν νομίζω η Xsara να ήταν εκεί...Αυτο δεν δειχνει οτι ειναι πιο γρηγορο(μπορει και να ειναι δεν ξερω) το scenic απλα οτι εχει πιο ελαστικο κινητηρα.
-
80-110 me 4η; Σιγά μη το κάνουμε και με 6η... με 2α και αλλαγή σε 3η ή έστω με 3η γίνεται αυτό! Και εκεί σίγουρα η Xsara παίρνει κεφάλι.
-
Bαλε στη Xsara 3 ατομα των 80 κιλων μεσα και μετα πες μου αν παιρνει κεφαλι
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
80-110 me 4η; Σιγά μη το κάνουμε και με 6η... με 2α και αλλαγή σε 3η ή έστω με 3η γίνεται αυτό! Και εκεί σίγουρα η Xsara παίρνει κεφάλι.με 3η γινεται το καλο 80-110 εισαι κοντα στον κοφτη χωρις να τον φτανεις και γενικα παιζεις στις δυνατες στροφες σου. εμενα ειναι 2.6 και το τσεκαρω συχνα πυκνα για να δω αν χαλασε το αυτοκινητο μου
-
Εκτος φυσικα αν εχεις Fiesta 1.6 που η δευτερα του πιανει 110 χιλιομετρα
-
Μη το λες αυτό Γιώργο. Θέμα αυτοκινήτου είναι (πληθος σχέσεων, κλιμάκωση αυτών, εύρος λειτουργίας κινητήρα). Στο δικό μου πχ η 3η σκάει στον κόφτη λίγο πριν τα 160!!! Εσύ έχεις 6άρι οπότε λογικό είναι η 3η σου να είναι πιο κοντή από αυτή ενος 5τάχυτου. Αν και λόγω τούρμπο έχει απλωμένες σχέσεις αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Σε άλλα αυτοκίνητα γίνεται καλύτερα με 2α-3η και σε άλλα με 3η. Στο δικό μου θες 2α σίγουρα.
Ευγένιε μια χαρά πάει η 1600άρα και με 3 άτομα μέσα... ήταν πολύ ελαφριά και με πολύ καλό μοτερ.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Εκτος φυσικα αν εχεις Fiesta 1.6 που η δευτερα του πιανει 110 χιλιομετρασοβαρα? νομιζα οτι μονο πολυ δυνατα αυτοκινητα πιανουν με δευτερα τα 100+ για αυτο και κανουν και τα τοσο καλα 0-100 μιας και ειναι δυσκολο να πεσεις κατω απο το 5.5 οταν κανεις και 2η αλλαγη
ολα τα αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια μου με 2α φτανουν τα 94 το πολυ
αυτο το πραγμα γινεται και στο focus?
πιστευω οτι το εκαναν για να υπαρχει ενα καλο 0-100 παντως, δε νομιζω οτι προσφερει κατι ουσιαστικο
-
Καλα τι αμαξι εχεις και η 3η του εχει 160?
Δεν υπαρχει περιπτωση να περναει η Xsara το Scenic με με το Xsara να ειναι +240 κιλα δηλαδη να εχουν το ιδιο βαρος πανω κατω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μη το λες αυτό Γιώργο. Θέμα αυτοκινήτου είναι (πληθος σχέσεων, κλιμάκωση αυτών, εύρος λειτουργίας κινητήρα). Στο δικό μου πχ η 3η σκάει στον κόφτη λίγο πριν τα 160!!! Εσύ έχεις 6άρι οπότε λογικό είναι η 3η σου να είναι πιο κοντή από αυτή ενος 5τάχυτου. Αν και λόγω τούρμπο έχει απλωμένες σχέσεις αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Σε άλλα αυτοκίνητα γίνεται καλύτερα με 2α-3η και σε άλλα με 3η. Στο δικό μου θες 2α σίγουρα.Ευγένιε μια χαρά πάει η 1600άρα και με 3 άτομα μέσα... ήταν πολύ ελαφριά και με πολύ καλό μοτερ.
και στα αλλα αυτοκινητα μας τα 5ταχυτα το ιδιο γινεται και απλα πιανουν τη τελικη τους με κοφτη..
μου φαινεται πολυ παραξενο και μου κανει εντυπωση που δε το ειχα παρατηρησει στα ford αυτο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εκτος φυσικα αν εχεις Fiesta 1.6 που η δευτερα του πιανει 110 χιλιομετρα
σοβαρα? νομιζα οτι μονο πολυ δυνατα αυτοκινητα πιανουν με δευτερα τα 100+ για αυτο και κανουν και τα τοσο καλα 0-100 μιας και ειναι δυσκολο να πεσεις κατω απο το 5.5 οταν κανεις και 2η αλλαγη
ολα τα αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια μου με 2α φτανουν τα 94 το πολυ
αυτο το πραγμα γινεται και στο focus?
πιστευω οτι το εκαναν για να υπαρχει ενα καλο 0-100 παντως, δε νομιζω οτι προσφερει κατι ουσιαστικο
Εστι ακριβως.''Βλαστημαγαν'' οι 4 τροχοι οταν το εκαναν δοκιμη γιατι ναι μεν ειχε εστω και οριακα καλυτερες επιδοσεις απο σταση, αλλα απο ρεμπριζ αστα να πανε...Να πεις οτι ηταν τουρμπατο οκ...
-
οι 3ες μου εμενα πιανουν 130 περιπου και η 6η του audi ειναι για 260 +
η κλιμακωση της ford μου κανει για Μ3
-
Και η M3 πιο κοντο κιβωτιο παιζει να εχει
-
5αστερο και το Grand Scenic! Συνηθισμένο για Renault!
http://www.sportdrive.gr/2009/8/26/new- ... t-euroncap -
εντάξει όταν λέμε να είναι πιο γρήγορο από το xsara μιλάμε για χρήση μέσου οδηγού που κάνει τις αλλαγές ταχύτητας το πολύ στις 3500 με 4000 στροφές.
Το Xsara θα το κρατησω γιατί είναι πολύ καλό ακόμη. Πιστεύω ότι ήταν από τα καλύτερα της κατηγορίας του, αν και παρεξηγημένο λόγω citroen. Αν το ίδιο αυτοκίνητο είχε το σήμα της vw θεωρώ ότι θα έκανε τρελλές πωλήσεις
-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
εντάξει όταν λέμε να είναι πιο γρήγορο από το xsara μιλάμε για χρήση μέσου οδηγού που κάνει τις αλλαγές ταχύτητας το πολύ στις 3500 με 4000 στροφές.Το Xsara θα το κρατησω γιατί είναι πολύ καλό ακόμη. Πιστεύω ότι ήταν από τα καλύτερα της κατηγορίας του, αν και παρεξηγημένο λόγω citroen. Αν το ίδιο αυτοκίνητο είχε το σήμα της vw θεωρώ ότι θα έκανε τρελλές πωλήσεις
μια χαρα τα πηγε το xsara στις πωλήσεις και στην Ελλάδα, ασε που τα αντίστοιχα vw τοτε στην Ελλάδα από πωλήσεις ήταν ψιλοπάτος και οχι άδικα
-
Λοιπόν Γιώργο μόλις το δοκίμασα απο περιέργεια ερχόμενος σπίτι από την δουλειά. Η 2α δείχνει 100 κοντερίσια και η 3η σκάει στα 155 περίπου. Μιλάμε για το Focus Mk1 όμως, το καινούριο έχει πολύ πιο κοντό κιβώτιο. Το δικό μου έχει ταριφάδικη κλιμάκωση για λόγους οικονομίας. Και το 0-100 του μετριότατο είναι γιατί δεν έχει δύναμη και με τις μακριές σχέσεις πνίγεται στην εκκίνηση.
Ευγένιε η Xsara είναι καμιά 200αριά κιλά ελαφρύτερη του Scenic (τόση ώρα μιλάμε για την κανονική, όχι για την Picasso).
PK33 εννοείται ότι στις μεσαίες στροφές το τούρμπο (ή τα πολλά κυβικά ) δεν παίζονται...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Λοιπόν Γιώργο μόλις το δοκίμασα απο περιέργεια ερχόμενος σπίτι από την δουλειά. Η 2α δείχνει 100 κοντερίσια και η 3η σκάει στα 155 περίπου. Μιλάμε για το Focus Mk1 όμως, το καινούριο έχει πολύ πιο κοντό κιβώτιο. Το δικό μου έχει ταριφάδικη κλιμάκωση για λόγους οικονομίας. Και το 0-100 του μετριότατο είναι γιατί δεν έχει δύναμη και με τις μακριές σχέσεις πνίγεται στην εκκίνηση.Ευγένιε η Xsara είναι καμιά 200αριά κιλά ελαφρύτερη του Scenic (τόση ώρα μιλάμε για την κανονική, όχι για την Picasso).
PK33 εννοείται ότι στις μεσαίες στροφές το τούρμπο (ή τα πολλά κυβικά ) δεν παίζονται...
παντα νομιζα οτι σε ενα οχι και τοσο δυνατο μοτερ οι κοντες σχεσεις προσφερουν περα απο καλυτερη επιταχυνση και οικονομια
ετσι οπως μου τα περιγραφεις η 5η πρεπει να ειναι overdrive
Renault Scenic Mk3