-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Μωρε παρτην και μην κανεις καμια λακαμια και βγαλεις εκτος ηλεκτρονικα..Εξαλλου ποιος ειναι γρηγοροτερος σε αυτα τα αυτοκινητα εκτος του Schumi και του Βalboni με τα ηλεκτρονικα εκτος...?ε τοτε γιατι να μην παρεις 4κουνα να εισαι ακομα πιο σιγουρος?
-
Τωρα ειλικρινα...Αν ειχαν ολη την ιδια αποψη δεν θα υπηρχαν τοσα διαφορετικα supercars...Και στην τελικη γιατι να μην παρεις Ferrari που ειναι και θρησκεια...? Ασε που η συγκεκριμενη Lambo ειναι και συλλεκτικη...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Γιατί... όλοι κρύβουμε έναν εγκάθετο εαυτό μέσα μας
H κοντινοτερη εκδοχη του VAGελλη που θελεις , στην προκειμενη περιπτωση ειναι
η Gallardo, oποτε να υποθεσω οτι για ενα απο τα 4 θα επαιρνες αυτην?Ίσως.
Ωστόσο, από ήχο και design εκείνο που με έχει ξετρελάνει είναι η Aston Martin DB9
Το έχω ακούσει από κοντά και πραγματικά τα σπάει!
Η Vantage εχει ακριβως το ιδιο μοτερ με την DBS, αρα και ηχο (V12 δηλαδη οπως η DB9, που σου αρεσει στο λιγο πιο αγριο), σε εμφανιση μοιαζει λιγο-πολυ με μικροτερο αδερφακι της DBS (για εμενα ομορφοτερη η Vantage V12!), αρα μηπως εισαι προς Vantage V12
'μερια'? -
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Τωρα ειλικρινα...Αν ειχαν ολη την ιδια αποψη δεν θα υπηρχαν τοσα διαφορετικα supercars...Και στην τελικη γιατι να μην παρεις Ferrari που ειναι και θρησκεια...? Ασε που η συγκεκριμενη Lambo ειναι και συλλεκτικη...εγω δεν εχω προβλημα με την πισωκινηση και παντα χαιρομαι να βλεπω ενα καλο οδηγο σε πισωκινητο
(πολλοι απο αυτους με εχουν κανει ξεφτιλα)το προβλημα μου ειναι η πισωκινηση με ηλεκτρονικα...και γενικα η οδηγηση με ηλεκτρονικα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τωρα ειλικρινα...Αν ειχαν ολη την ιδια αποψη δεν θα υπηρχαν τοσα διαφορετικα supercars...Και στην τελικη γιατι να μην παρεις Ferrari που ειναι και θρησκεια...? Ασε που η συγκεκριμενη Lambo ειναι και συλλεκτικη...
εγω δεν εχω προβλημα με την πισωκινηση και παντα χαιρομαι να βλεπω ενα καλο οδηγο σε πισωκινητο
(πολλοι απο αυτους με εχουν κανει ξεφτιλα)το προβλημα μου ειναι η πισωκινηση με ηλεκτρονικα...και γενικα η οδηγηση με ηλεκτρονικα
ΑΡΑ?!? Προπονουμαστε, φτιαχνουμε ''χερια'' και ευχαριστιομαστε περισσοτερο την οδηγηση...
-
ναι σιγουρα , απλα μην το παιζεις (οχι εσυ, γενικα) πισωκινητος hardcore-ας αλλα τα ηλεκτρονικα στο on
πολλα τα αλογα στη gallardo στον ενα μονο αξονα για δημοσιο δρομο, ποση προπονηση να κανεις τελοσπαντων ?
-
AM με διαφορά εγώ!!
Απλά και μόνο γιατί όσο πιο ανώτερα είναι τα άλλα αυτοκίνητα σε επιδόσεις, συμπεριφορά και γενικότερη τεχνολογική πρόοδο, εμένα μου αρέσει η AM πιο πολύ!
Τώρα στην πραγματική ζωή, και με μία απλή V8 Vantage μια χαρά είμαι (= στόχος επόμενης δεκαετίας)
-
Κοιτα εγω δηλωνω κουλος στην πισω κινηση...Δεν το εχω εξασκησει αρκετα το αθλημα,μονο ενα παλιο 1.8 MX5 εχω οδηγησει πολυ απο πισωκουνα κι ειχα ξεθαρρεψει αλλα αυτο το πραμα σε κανει να νιωθεις ''τιμονι'' με ενα μπλοκε και 140 αλογακια...Τωρα οσον αφορα κτηνη θα σου δειξω τι εχω γραψει σε αλλο τοπικ που οδηγησα για πρωτη φορα πισωκινητο με ιπποδυναμη ανω των 400 ιππων...
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Πολλη,παρα πολλη δυναμη, τρελη ροπη και οταν δωσει full boost ειναι κυριολεκτικα τρομοκρατης...Αυστηρα ακαταλληλο για καρδιακους και ειναι καλο γιατι σου θυμιζει ποσο κουλος εισαι κι ας νομιζεις οτι εχεις χερια...Υποψιν, και η Turbo τετρακουνα ειναι και ανηκει και στο group σας πλεον...
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Κοιτα εγω δηλωνω κουλος στην πισω κινηση...Δεν το εχω εξασκησει αρκετα το αθλημα,μονο ενα παλιο 1.8 MX5 εχω οδηγησει πολυ απο πισωκουνα κι ειχα ξεθαρρεψει αλλα αυτο το πραμα σε κανει να νιωθεις ''τιμονι'' με ενα μπλοκε και 140 αλογακια...Τωρα οσον αφορα κτηνη θα σου δειξω τι εχω γραψει σε αλλο τοπικ που οδηγησα για πρωτη φορα πισωκινητο με ιπποδυναμη ανω των 400 ιππων...Πολλη,παρα πολλη δυναμη, τρελη ροπη και οταν δωσει full boost ειναι κυριολεκτικα τρομοκρατης...Αυστηρα ακαταλληλο για καρδιακους και ειναι καλο γιατι σου θυμιζει ποσο κουλος εισαι κι ας νομιζεις οτι εχεις χερια...
Παντως κατι που ειχα αισθανθει προσωπικα σε επαφη με πισωκινητο supercar, και πιστευω
οτι μπορει να ισχυει γενικοτερα, ειναι οτι,
πιθανοτατα οταν βρισκεσαι σε μια εξωτικη κατασκευη, σεβεσαι (οχι μονο λογω κοστους)
περισσοτερο την δυναμη της, θελεις να 'επικοινωνησεις' σιγα-σιγα
καλυτερα μαζι της, εφοσον νιωθεις και σχετικα ωριμος οδηγικα, (σε επιπεδο συνεσης)
δεν σου βγαζει να κανεις απο την πρωτη στιγμη 'καφριλες', οπως με μια 'φτερουγα' πχ οποτε ειναι και αυτο ενας παραγοντας ανασταλτικος ως προς την επικινδυνοτητα
που εχει η οδηγηση ενος τετοιου αυτοκινητου... -
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Κοιτα εγω δηλωνω κουλος στην πισω κινηση...Δεν το εχω εξασκησει αρκετα το αθλημα,μονο ενα παλιο 1.8 MX5 εχω οδηγησει πολυ απο πισωκουνα κι ειχα ξεθαρρεψει αλλα αυτο το πραμα σε κανει να νιωθεις ''τιμονι'' με ενα μπλοκε και 140 αλογακια...Τωρα οσον αφορα κτηνη θα σου δειξω τι εχω γραψει σε αλλο τοπικ που οδηγησα για πρωτη φορα πισωκινητο με ιπποδυναμη ανω των 400 ιππων...Πολλη,παρα πολλη δυναμη, τρελη ροπη και οταν δωσει full boost ειναι κυριολεκτικα τρομοκρατης...Αυστηρα ακαταλληλο για καρδιακους και ειναι καλο γιατι σου θυμιζει ποσο κουλος εισαι κι ας νομιζεις οτι εχεις χερια...
Υποψιν, και η Turbo τετρακουνα ειναι και ανηκει και στο group σας πλεον...
η gt3 ομως ειναι πισωκουνα (και γενικα ολα τα 'καλα' δηλαδη γρηγορα και αγωνιαρικα/πισταδορικα της porsche οπου η τελεια ασφαλτος κανει την 4κινηση αχρηστη ) , επιτηδες στο συγκριτικο ο Γρηγορης εβαλε πισωκινητα , αλλιως turbo über alles
-
Ποτέ και για κανένα λόγο δεν θα έπαιρνα τόσο ακριβό αμάξι, όσο και αν τα θαυμάζω. Πρώτον γιατί στην Ελλάδα χαραμίζονται (για τους γνωστούς λόγους που δεν θέλουν ανάλυση) και δεύτερον γιατί νομίζω ότι από ένα επίπεδο και πάνω η ματαιοδοξία σου έχει ικανοποιηθεί αρκετά ώστε να μπορείς να βολευτείς με μια 'απλοϊκή' Carrera 2, η οποία αποτελεί και το upper limit μου καθώς ούτε οδηγάρα είμαι ούτε πρόκειται να γίνω ούτε έχω όρεξη να προσπαθήσω για να το καταφέρω, και το να έχω ένα τέτοιο αμάξι για να κάθεται μου φαίνεται φαύλος κύκλος
Από του συγκριτικού, Aston Martin -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Ποτέ και για κανένα λόγο δεν θα έπαιρνα τόσο ακριβό αμάξι, όσο και αν τα θαυμάζω. Πρώτον γιατί στην Ελλάδα χαραμίζονται (για τους γνωστούς λόγους που δεν θέλουν ανάλυση) και δεύτερον γιατί νομίζω ότι από ένα επίπεδο και πάνω η ματαιοδοξία σου έχει ικανοποιηθεί αρκετά ώστε να μπορείς να βολευτείς με μια 'απλοϊκή' Carrera 2, η οποία αποτελεί και το upper limit μου καθώς ούτε οδηγάρα είμαι ούτε πρόκειται να γίνω ούτε έχω όρεξη να προσπαθήσω για να το καταφέρω, και το να έχω ένα τέτοιο αμάξι για να κάθεται μου φαίνεται φαύλος κύκλος
Από του συγκριτικού, Aston Martinαν ειχες πολλα λεφτα μπορει να επαιρνες cayenne turbo
παντως και στις αλλες χωρες χαραμιζονται το ιδιο , δεν καταλαβαινω γιατι μονο εδω θεωρειτε οτι τα παιρνουν για μοστρα?
εγω θα τη βολευα με 997 turbo, απλα καμια σχεση οι ταχυτητες
(μην εισαι τσιπης δωσε το κατι παραπανω ) -
Δν ξέρω στις άλλες χώρες τι γίνεται, κάποια μέρη έχουν τους τρελούς δρόμους και μπορείς να εκμεταλλευτείς ένα καλό αμάξι. Για την Ελλάδα όπου και ζω πάντως ξέρω ότι με τη Ferrari θα παίζω arcade mode αποφεύγοντας λακούβες
Καμία σχέση σε ταχύτητα με την Turbo η απλή Carrera αλλά και πάλι... που θα τη πας την turbo ρε γμτ; Και πόσο πιο γρήγορα είναι ικανός ο μέσος οδηγός να κινηθεί με την Turbo όταν ήδη με την Carrera κλ@νεις μπάμιες για να στρίψεις όσο αντέχει; Μόνο για το γκάζι στην ευθεία και το look; lame
(είμαι τσίπης εκ φύσεως μην το ψάχνεις )
-
και γω ειμαι τσιπης, αλλα οχι για καρο..
ακομα και στην ευθεια ρε συ ομως αυτος ο χαμος που γινεται μονο με μηχανη μπορει να συγκριθει και μιας και ειπα μηχανη σκεψου ολους τους τυπους που παιρνουν supersport..ναι ειναι lame να κανεις σουζες , να πιανεις 300 για πλακα στη βουλιαγμενης και στις στροφες να πηγαινεις με 60 ομως ειναι κ@υλα να εχεις ενα τοσο εξελιγμενο μηχανημα που μπορει να κανει τοσα πραγματα, μην το κατακρινεις αυτο.. (μονο αν καποιος το παιζει ιστορια)
βεβαια η μηχανη κανει οσο ενα polo και τα supercars οσο ενα σπιτι, αλλα αμα το φυσας τα 200-300Κ σου φαινονται λεφτα για clio.. ειναι αλλα τα μεγεθη συγκρισης και δεν ειναι σαν κι εσενα και μενα που μπορει να μας στραβωσει αν ανεβηκε η βενζινη ή παιρνουμε λαδια απο το νετ για να γλιτωσουμε τα 30 ευρω...αυτοι δεν ξερουν καν ποσο εχει..
παντως και η ευθεια εχει τη χαρη της, σημερα επιασα αθελα μου πολλα χλμ γιατι χαζοκυνηγουσα μια boxter και 'ξυπνησα'
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Προσωπικά δεν μ αγγίζει κανένα στις συγκεκριμένες εκδόσεις.Θα έπαιρνα την Rolls Royce Phantom Drophead Coupe .
να σε ρωτησω, γιατι σου αρεσουν οι rolls royce σε σχεση με τις bentley?
λογω συγγενειας με vw?ειδικα η συγκεκριμενη RR με το ξυλινο καταστρωμα γαλερας ειναι πολυ ασχημη!!!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Προσωπικά δεν μ αγγίζει κανένα στις συγκεκριμένες εκδόσεις.
Θα έπαιρνα την Rolls Royce Phantom Drophead Coupe .
να σε ρωτησω, γιατι σου αρεσουν οι rolls royce σε σχεση με τις bentley?
λογω συγγενειας με vw?ειδικα η συγκεκριμενη RR με το ξυλινο καταστρωμα γαλερας ειναι πολυ ασχημη!!!
Εγώ την βλέπω μακράν σαν το ωραιότερο αυτοκίνητο του κόσμου αυτήν την στιγμή .
Και θα την πάρω....
θα ερθει ελλαδα???η ειναι ειδηκη εκδοση με αριθμημενα κομματια??
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Προσωπικά δεν μ αγγίζει κανένα στις συγκεκριμένες εκδόσεις.Θα έπαιρνα την Rolls Royce Phantom Drophead Coupe .
Οι συγκεκριμενες εκδοσεις ειναι για αυτους που 'την ψαχνουν' πολυ με την σπορ
οδηγικη συμπεριφορα, ειδικα σε διαδρομες με στροφες...Οσο για την RR εχω βαρεθει να βλεπω τα ΣΚ που παω στο εξοχικο
μια κοκκινη( ) phantom convertible με πινακιδες Dubai.
Σαν το πλοιο της αγαπης ειναι... -
εγω απο αυτα τα 4 θα επαιρνα την Λαμποργκινι γιατι μουγκριζει τρελλα ακομα και στο ρελαντι.
-
-
Vantage V12 vs Scuderia vs Gallardo 550-2 vs 997 GT3 (ΜΚΙΙ)