-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ειδα χθες ενα καταλευκο mazda 6 με μαυρες ζαnτες , χαμήλωμα ...και φιμε τζαμια .και απλα....ηταν ....@@@@@ ...στην αρχη το περασα για lexus
πανεμορφοΕσένα θα σε πλακώσω άλλα μου έλεγες παλιά
-
(ωχ .....εχεςι παρει και μαθηματα πολεμικων τεχνων κατ'οικον....δεν το ξεχναω αυτο ) οχι και στα δυο ναι λεω..... ειναι απλα οτι καλυτερο μπορει να παρει με τα χρηματα αυτα.....η το ενα η το αλλο..... και το mazda καλο σπορ σενταν και το Insignia απιστευτα ποιοτικο και κομψο-πολυτελες γερμανικο .απλα και τα δυο ειναι τελεια σενταν για τα λεφτα τους....
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
:lol: (ωχ .....εχεςι παρει και μαθηματα πολεμικων τεχνων κατ'οικον....δεν το ξεχναω αυτο ) οχι και στα δυο ναι λεω..... ειναι απλα οτι καλυτερο μπορει να παρει με τα χρηματα αυτα.....η το ενα η το αλλο..... και το mazda καλο σπορ σενταν και το Insignia απιστευτα ποιοτικο και κομψο-πολυτελες γερμανικο .απλα και τα δυο ειναι τελεια σενταν για τα λεφτα τους....Έτσι έτσι! Τώρα είναι σωστός ο νέος!
-
-
Όντως τα 2 έχουν αρκετή διαφορά στην τιμή τους. Και για μένα 1ο το όπελ αλλά κάτι σε πιο οικονομικό το μάζντα είναι πολύ καλό.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ειδα χθες ενα καταλευκο mazda 6 με μαυρες ζαnτες , χαμήλωμα ...και φιμε τζαμια .και απλα....ηταν ....@@@@@ ...στην αρχη το περασα για lexus
πανεμορφοκαγκουρα
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
ειδα χθες ενα καταλευκο mazda 6 με μαυρες ζαnτες , χαμήλωμα ...και φιμε τζαμια .και απλα....ηταν ....@@@@@ ...στην αρχη το περασα για lexus
πανεμορφοκαγκουρα
οχι ρε συ δεν ηταν ...σκεψου αυτο με μαυρη ζαντουλα....κια φιμε τζαμακι...τιποτα αλλο. ουτε προφυλακτυρες ουτε τιποτα
ιδιο lexus ηταν -
ε...θα ήταν ακόμα στο 1ο στάδιο!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ειδα χθες ενα καταλευκο mazda 6 με μαυρες ζαnτες , χαμήλωμα ...και φιμε τζαμια .και απλα....ηταν ....@@@@@ ...στην αρχη το περασα για lexus
πανεμορφοκαγκουρα
οχι ρε συ δεν ηταν ...σκεψου αυτο με μαυρη ζαντουλα....κια φιμε τζαμακι...τιποτα αλλο. ουτε προφυλακτυρες ουτε τιποτα
ιδιο lexus ητανΠολύ καλύτερο από Lexus
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
οχι ρε συ δεν ηταν
Ετσι πως διαβασα το ποστ σου , χαμηλωμα - ζαντα - φιμε πηγε το μυαλο μου σε ψιλοκαγκουρια.
Να συμφωνησω με τον mirage για την εμφανιση του 6 !
-
6 καλύτερο στην οδήγιση
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
6 καλύτερο στην οδήγισηΤα έχεις οδηγήσει και τα δύο;
-
Ναι 18αρια και βρήκα το 6αρι πιο άμεσο σε τιμόνι και σασμάν τα χριστούγεννα μίναμε από αυτοκίνητο και γύρισα πάνω από 15 αντιπροσωπίες
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Ναι 18αρια και βρήκα το 6αρι πιο άμεσο σε τιμόνι και σασμάν τα χριστούγεννα μίναμε από αυτοκίνητο και γύρισα πάνω από 15 αντιπροσωπίεςΑπλά φίλε μου να ξέρεις πως ανάλογα την έκδοση υπάρχουν διαφορές. Για παράδειγμα στην σπορ έκδοση,το τιμόνη είναι μεταβλητής υποβοήθησης ανάλογα με την ταχύτητα που πηγαίνεις.Επίσης μου είχε κάνει και εμένα εντύπωση το πόσο ελαφρύ ήταν το τιμόνι στο αυτοκίνητο που είχα κάνει τεστ ντραιβ τον Φεβρουάριο.Όταν όμως παρέλαβα το δικό μου τον Ιούνιο το τιμόνι ήταν αισθητά βελτιωμένο. Σε κουβέντα μου με τον πωλητή μου είπε πως έχουν αλλάξει πια τις ρυθμίσεις ακριβώς για αυτό τον λόγο. Ακόμα μια άλλη επιλογή που μπορείς να έχεις στο Insignia είναι το Flexride (στανταρ στο σπορ, έξτρα στα υπόλοιπα), με το οποίο ανάλογα με τα οδηγικα σου 'κέφια' μπορείς να επιλέξεις την απόκριση του τιμονιού, του γκαζιού, την ρύθμιση των αναρτήσεων, πράγμα που κάνει το αυτοκίνητο να έχει τον δικό του 'χαρακτήρα'. Αντίθετα το Mazda (ενώ επιμένω πως είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο) δεν παύει να είναι άλλο ένα 'άχρωμο' Ιαπωνικό αυτοκίνητο (προσωπική μου άποψη). Απλά δεν τυχαίνει να τα έχω κάνει ένα απλό τεστ ντράιβ των 15 λεπτών.Το ένα το έχω δικό μου εδώ και 2 μήνες, και το άλλο το έχει ο 1ος μου ξάδερφος εδώ και 1 χρόνο...
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
...Αντίθετα το Mazda ... είναι άλλο ένα 'άχρωμο' Ιαπωνικό αυτοκίνητο (προσωπική μου άποψη). ...Τι δίνει κατ'εσέ 'χρώμα' σε ένα αυτοκίνητο και σε ποιούς τομείς βρίσκεις ότι έχει 'χρωματίσει' λιγότερο η Mazda το 6 από ότι η Opel το Insignia?
Γιατί και για μένα η Opel, παρότι σχεδιασε και κατασκεύασε ένα σαφέστατα πιο καλοσχεδιασμένο μοντέλο σε σύγκριση με το ανεκδιήγητο Vectra, δε νομίζω ότι είναι αυτό, που λέμε 'χάρμα ιδέσθαι' στον τομέα της σχεδίασης.Βέβαια όλα αυτά είναι υποκειμενικά.
Θα σταθώ λίγο σστην οδική συμπεριφορά, τομέας που σαφώς 'δίνει χρώμα' στα αισθητήρια όργανα του οδηγού, που έστω κι ευκαιριακά βρίσκεται στη θέση οδήγησης των αυτοκινήτων.
Έχοντας οδηγήσει προηγούμενο /τωρινό 6άρι, αλλά και Vectra / Insignia, τολμώ να πω ότι σε οδηγική αίσθηση ,αμεσότητα συστήματος διεύθυνσης και έλεγχο αμαξώματος η Opel ούτε καν πλησίασε την προηγούμενη γενιά του 6.Βέβαια μπορεί να μην το επιδίωξε (και πάλι δεν το ξέρουμε, ειδικά σκεπτόμενοι το κράξιμο που είχε φάει με το Vectra στον τομέα αυτό), αλλά εγώ πληκτρολογώ, ότι εξέλαβα σαν οδηγός, δυνητικός αγοραστής και αυτηρός κριτής των αυτοκινήτων.Suzuki έχω.
-
όπως έγραψα... το 'χρώμα' είναι προσωπική μου άποψη...και έχει να κάνει με την διαφορετική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τα 'κέφια' του οδηγού...
Από εκεί και πέρα περί ορέξεως... ο καθένας δοκιμάζει και παίρνει αυτό που του αρέσει... διαφορετικά θα κυκλοφορούσαμε όλοι με το ίδιο αυτοκίνητο! -
Ε όχι να λέμε το 6άρι, το πιο οδηγοκεντρικό μεσαίο μαζί με την 159 και την 3άρα, άχρωμο οδηγικά... είναι σαν να λέμε την Cayman άχρωμο οδηγικά κουπέ...
-
Απλά φίλε μου να ξέρεις πως ανάλογα την έκδοση υπάρχουν διαφορές. Για παράδειγμα στην σπορ έκδοση,το τιμόνη είναι μεταβλητής υποβοήθησης ανάλογα με την ταχύτητα που πηγαίνεις.Επίσης μου είχε κάνει και εμένα εντύπωση το πόσο ελαφρύ ήταν το τιμόνι στο αυτοκίνητο που είχα κάνει τεστ ντραιβ τον Φεβρουάριο.Όταν όμως παρέλαβα το δικό μου τον Ιούνιο το τιμόνι ήταν αισθητά βελτιωμένο. Σε κουβέντα μου με τον πωλητή μου είπε πως έχουν αλλάξει πια τις ρυθμίσεις ακριβώς για αυτό τον λόγο. Ακόμα μια άλλη επιλογή που μπορείς να έχεις στο Insignia είναι το Flexride (στανταρ στο σπορ, έξτρα στα υπόλοιπα), με το οποίο ανάλογα με τα οδηγικα σου 'κέφια' μπορείς να επιλέξεις την απόκριση του τιμονιού, του γκαζιού, την ρύθμιση των αναρτήσεων, πράγμα που κάνει το αυτοκίνητο να έχει τον δικό του 'χαρακτήρα'. Αντίθετα το Mazda (ενώ επιμένω πως είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο) δεν παύει να είναι άλλο ένα 'άχρωμο' Ιαπωνικό αυτοκίνητο (προσωπική μου άποψη). Απλά δεν τυχαίνει να τα έχω κάνει ένα απλό τεστ ντράιβ των 15 λεπτών.Το ένα το έχω δικό μου εδώ και 2 μήνες, και το άλλο το έχει ο 1ος μου ξάδερφος εδώ και 1 χρόνο...
stanfromgreeceΠιθανόν για το insignia να ισχύουν τα παραπάνω δεν το γνωρίζω εγώ μιλάω για την αίσθηση που αποκόμισα από τα δύο αυτοκίνητα σε ένα test drive kai βρήκα το mazda λίγο πιο άμεσο απ΄το opel
-
φιλε μου το mazda6 ηταν παντα και ειναι το πιο σπορ στην κατηγορια του...και αμεσος αντιπαλος μονο με μια alfa....καμια απολυτος σχεση με toyota (αχρωμο ιαπωνικο αυτοκινητο)
και εγω το οδηγησα....(το προηγουμενο) και ολοι και ο ειδικος τυπος( το καινουργιο) ..και ολοι σ αυτο καταληγουμε!
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=587&article=12345
το μονο μειονεκτημα του ειναι ο ''παλιος κινητηρας'' αλλα προσωπικα ειμαι και συντιριτικος στα turbo και δεν τον βρισκω κακο...
το insignia ειναι εξαιρετικο απο αλλο πρισμα -
Συμφωνώ απολύτα απλά εγώ έθυξα τον το τομέα των δυναμικών που είναι βασικός παράγοντας για μένα τώρα από άποψη ποιότητας και άνεσης το ξανασυζητάμε
Mazda 6 1.8, Opel Insignia 1.8 ή Audi A3 1.6