-
χαιρεται και καλως σας βρηκα!!ειμαι κατοχος ενος fiat grande punto t-jet το οποιο αγοραστηκε τον ιουνιο απο επαρχιακη αντιπροσωπεια απο την πολη απο την οποια καταγομαι και οχι απο καποια αντιπροσωπεια της αθηνας.το αμαξι πριν ακομα το παραλαβω παρατηρησα το ντουλαπακι να κρεμεται και να μην κλεινει κανονικα.μετα απο πιεσεις δεχτηκαν να μου το αλλαξουν κ το παραγγειλανε.με το που παρελαβα το αυτοκινητο διαπιστωσα οτι το τιμονι καθεται λιγο αριστερα κ τραβαει.το εβαλαν στην ευθυγραμμιση κ οντως ειχε διαφορα 1 μοιρα οπως μου ειπαν.μετα την ευθυγραμμιση το τιμονι καθοταν δεξια κ τραβαγε δεξια.μου λεει ο μηχανικος φερτο το σεπτεμβριο που θα εξοπλιστει η αντιπροσωπεια με καινουριο μηχανημα ευθυγραμμισης.οι κλειδαριες των πορτων μου τριζανε με την παραμικρη ανωμαλια του δρομου.μου ειπαν οτι ειναι οι μεντεσεδες κ παραγγειλαν αλλους,αλλα το προβλημα ειπαν δεν διορθωνεται.μου εβαλαν λιγο μονωτικη ταινια στους υπαρχοντες μεντεσεδες κ σταματησε ο θορυβος.το αυτοκινητο οταν ζεσταθει κ αφου κανω καποια χλμ οταν φτανει γυρω στις 2800 στροφες ακουγεται ενας θορυβος σαν κροταλισμα στον κινητηρα ο οποιος φτανει μεχρι το ταμπλο,ο οποιος θορυβος ειναι πιο δυνατος οταν λειτουργει κ το air-condition λες και ειμαι πανω σε κανενα καρο.ο μηχανικος που το κοιταξε δεν μπορει να καταλαβει τι ειναι.κοιταξε και ενα καινουριο t-jet που ηταν εκει στην αντιπροσωπεια κ εκανε κ εκεινο τον ιδιο θορυβο.οσοι εχετε ιδιο αυτοκινητο,σας κανει αυτον τον θορυβο?με τα πολλα μου ειπε να το ξαναδουμε στο επομενο σερβις.στο καθισμα του οδηγου εσπασαν καποια ελατηρια με αποτελεσμα να τριζει το καθισμα(και να ελεγα οτι ειμαι χοντρος,78 κιλα ειμαι!).παραγγειλαν αλλα και θα αλλαχτουν στην εγγυηση.τις τελευταιες 20 μερες μου βγαζει συνεχως ενδειξη στο ταμπλο ''MEMORY LOW''.εψαξα στο manual και δεν βρηκα κατι σχετικο.το ειπα στον ηλεκτρολογο κ μου ειπε δεν ξερει το συστημα αυτο κ το blue&me(αν ειναι δυνατον)και θα επικοινωνησει στην αθηνα να ρωτησει να μαθει να μου πει τι ειναι.μεσα στην πορτα του πορτ-μπαγκαζ εχει σπασει καποιο πλαστικο κ τριζει καθε φορα στο ανοιγμα κ κλεισιμο της πορτας.μου ειπε ο φανοποιος οτι πρεπει να μεινει μεσα το αυτοκινητο για να λυσει ολη την πορτα να δει τι ειναι.ενας πιτσιρικας(ασκουμενος του οαεδ προφανως) που μου εκανε αλλαγη λαδιων και φιλτρου στο πρωτο σερβις,εσφιξε πολυ μια βιδα που σφιγγει το πλαστικο καλυμμα του κινητηρα διπλα σπο τον δεικτη λαδιου με αποτελεσμα να κλωτσησει η βιδα.εβαλαν μια πιο μακρυα βιδα κ εσφιξε.παλι καλα γιατι θα επρεπε να ανοιξουν καινουριες βολτες.το αυτοκινητο αρχισε ξαφνικα να καιει υπερβολικα.γενικα προσεχω το αυτοκινητο κ δεν το παταω.πηγαινω με 2500 στροφες τωρα κ γραφει στιγμιαια καταναλωση 15 l/100km ενω μεση κυμαινεται στα 10l/100km με πολυ χαλαρη οδηγηση.τελος,ακουγεται κατα καιρους καποια τριξιματα στα πλαστικα του αυτοκινητου αλλα αυτα πιστευω οτι ειναι φυσιολογικα απο την κατασκευη του αυτοκινητου.ακομη συγκρατω λιγο τα νευρα μου.το αυτοκινητο εχει μεχρι στιγμης 7000 χλμ.να δω τι αλλα προβληματα θα μου βγαλει.απο οδηγηση το οδηγω πολυ χαλαρα χωρις να το σκιζω.ξεχασα να αναφερω καθε φορα που παω στην αντιπροσωπεια βλεπω κ απο εναν πελατη με προβλημα..τελευταια φορα που πηγα ηταν ενα bravo t-jet 150hp στο οποιο δεν σηκωνε πιεση η τουρμπινα,ενω την πρηγουμενη ηταν ενα t-jet ιδιο με το δικο μου με χαλασμενο το city.
-
χαιρεται και καλως σας βρηκα!!ειμαι κατοχος ενος fiat grande punto t-jet το οποιο αγοραστηκε τον ιουνιο απο επαρχιακη αντιπροσωπεια απο την πολη απο την οποια καταγομαι και οχι απο καποια αντιπροσωπεια της αθηνας.το αμαξι πριν ακομα το παραλαβω παρατηρησα το ντουλαπακι να κρεμεται και να μην κλεινει κανονικα.μετα απο πιεσεις δεχτηκαν να μου το αλλαξουν κ το παραγγειλανε.με το που παρελαβα το αυτοκινητο διαπιστωσα οτι το τιμονι καθεται λιγο αριστερα κ τραβαει.το εβαλαν στην ευθυγραμμιση κ οντως ειχε διαφορα 1 μοιρα οπως μου ειπαν.μετα την ευθυγραμμιση το τιμονι καθοταν δεξια κ τραβαγε δεξια.μου λεει ο μηχανικος φερτο το σεπτεμβριο που θα εξοπλιστει η αντιπροσωπεια με καινουριο μηχανημα ευθυγραμμισης.οι κλειδαριες των πορτων μου τριζανε με την παραμικρη ανωμαλια του δρομου.μου ειπαν οτι ειναι οι μεντεσεδες κ παραγγειλαν αλλους,αλλα το προβλημα ειπαν δεν διορθωνεται.μου εβαλαν λιγο μονωτικη ταινια στους υπαρχοντες μεντεσεδες κ σταματησε ο θορυβος.το αυτοκινητο οταν ζεσταθει κ αφου κανω καποια χλμ οταν φτανει γυρω στις 2800 στροφες ακουγεται ενας θορυβος σαν κροταλισμα στον κινητηρα ο οποιος φτανει μεχρι το ταμπλο,ο οποιος θορυβος ειναι πιο δυνατος οταν λειτουργει κ το air-condition λες και ειμαι πανω σε κανενα καρο.ο μηχανικος που το κοιταξε δεν μπορει να καταλαβει τι ειναι.κοιταξε και ενα καινουριο t-jet που ηταν εκει στην αντιπροσωπεια κ εκανε κ εκεινο τον ιδιο θορυβο.οσοι εχετε ιδιο αυτοκινητο,σας κανει αυτον τον θορυβο?με τα πολλα μου ειπε να το ξαναδουμε στο επομενο σερβις.στο καθισμα του οδηγου εσπασαν καποια ελατηρια με αποτελεσμα να τριζει το καθισμα(και να ελεγα οτι ειμαι χοντρος,78 κιλα ειμαι!).παραγγειλαν αλλα και θα αλλαχτουν στην εγγυηση.τις τελευταιες 20 μερες μου βγαζει συνεχως ενδειξη στο ταμπλο ''MEMORY LOW''.εψαξα στο manual και δεν βρηκα κατι σχετικο.το ειπα στον ηλεκτρολογο κ μου ειπε δεν ξερει το συστημα αυτο κ το blue&me(αν ειναι δυνατον)και θα επικοινωνησει στην αθηνα να ρωτησει να μαθει να μου πει τι ειναι.μεσα στην πορτα του πορτ-μπαγκαζ εχει σπασει καποιο πλαστικο κ τριζει καθε φορα στο ανοιγμα κ κλεισιμο της πορτας.μου ειπε ο φανοποιος οτι πρεπει να μεινει μεσα το αυτοκινητο για να λυσει ολη την πορτα να δει τι ειναι.ενας πιτσιρικας(ασκουμενος του οαεδ προφανως) που μου εκανε αλλαγη λαδιων και φιλτρου στο πρωτο σερβις,εσφιξε πολυ μια βιδα που σφιγγει το πλαστικο καλυμμα του κινητηρα διπλα σπο τον δεικτη λαδιου με αποτελεσμα να κλωτσησει η βιδα.εβαλαν μια πιο μακρυα βιδα κ εσφιξε.παλι καλα γιατι θα επρεπε να ανοιξουν καινουριες βολτες.το αυτοκινητο αρχισε ξαφνικα να καιει υπερβολικα.γενικα προσεχω το αυτοκινητο κ δεν το παταω.πηγαινω με 2500 στροφες τωρα κ γραφει στιγμιαια καταναλωση 15 l/100km ενω μεση κυμαινεται στα 10l/100km με πολυ χαλαρη οδηγηση.τελος,ακουγεται κατα καιρους καποια τριξιματα στα πλαστικα του αυτοκινητου αλλα αυτα πιστευω οτι ειναι φυσιολογικα απο την κατασκευη του αυτοκινητου.ακομη συγκρατω λιγο τα νευρα μου.το αυτοκινητο εχει μεχρι στιγμης 7000 χλμ.να δω τι αλλα προβληματα θα μου βγαλει.απο οδηγηση το οδηγω πολυ χαλαρα χωρις να το σκιζω.ξεχασα να αναφερω καθε φορα που παω στην αντιπροσωπεια βλεπω κ απο εναν πελατη με προβλημα..τελευταια φορα που πηγα ηταν ενα bravo t-jet 150hp στο οποιο δεν σηκωνε πιεση η τουρμπινα,ενω την πρηγουμενη ηταν ενα t-jet ιδιο με το δικο μου με χαλασμενο το city.
-
χαιρεται και καλως σας βρηκα!!ειμαι κατοχος ενος fiat grande punto t-jet το οποιο αγοραστηκε τον ιουνιο απο επαρχιακη αντιπροσωπεια απο την πολη απο την οποια καταγομαι και οχι απο καποια αντιπροσωπεια της αθηνας.το αμαξι πριν ακομα το παραλαβω παρατηρησα το ντουλαπακι να κρεμεται και να μην κλεινει κανονικα.μετα απο πιεσεις δεχτηκαν να μου το αλλαξουν κ το παραγγειλανε.με το που παρελαβα το αυτοκινητο διαπιστωσα οτι το τιμονι καθεται λιγο αριστερα κ τραβαει.το εβαλαν στην ευθυγραμμιση κ οντως ειχε διαφορα 1 μοιρα οπως μου ειπαν.μετα την ευθυγραμμιση το τιμονι καθοταν δεξια κ τραβαγε δεξια.μου λεει ο μηχανικος φερτο το σεπτεμβριο που θα εξοπλιστει η αντιπροσωπεια με καινουριο μηχανημα ευθυγραμμισης.οι κλειδαριες των πορτων μου τριζανε με την παραμικρη ανωμαλια του δρομου.μου ειπαν οτι ειναι οι μεντεσεδες κ παραγγειλαν αλλους,αλλα το προβλημα ειπαν δεν διορθωνεται.μου εβαλαν λιγο μονωτικη ταινια στους υπαρχοντες μεντεσεδες κ σταματησε ο θορυβος.το αυτοκινητο οταν ζεσταθει κ αφου κανω καποια χλμ οταν φτανει γυρω στις 2800 στροφες ακουγεται ενας θορυβος σαν κροταλισμα στον κινητηρα ο οποιος φτανει μεχρι το ταμπλο,ο οποιος θορυβος ειναι πιο δυνατος οταν λειτουργει κ το air-condition λες και ειμαι πανω σε κανενα καρο.ο μηχανικος που το κοιταξε δεν μπορει να καταλαβει τι ειναι.κοιταξε και ενα καινουριο t-jet που ηταν εκει στην αντιπροσωπεια κ εκανε κ εκεινο τον ιδιο θορυβο.οσοι εχετε ιδιο αυτοκινητο,σας κανει αυτον τον θορυβο?με τα πολλα μου ειπε να το ξαναδουμε στο επομενο σερβις.στο καθισμα του οδηγου εσπασαν καποια ελατηρια με αποτελεσμα να τριζει το καθισμα(και να ελεγα οτι ειμαι χοντρος,78 κιλα ειμαι!).παραγγειλαν αλλα και θα αλλαχτουν στην εγγυηση.τις τελευταιες 20 μερες μου βγαζει συνεχως ενδειξη στο ταμπλο ''MEMORY LOW''.εψαξα στο manual και δεν βρηκα κατι σχετικο.το ειπα στον ηλεκτρολογο κ μου ειπε δεν ξερει το συστημα αυτο κ το blue&me(αν ειναι δυνατον)και θα επικοινωνησει στην αθηνα να ρωτησει να μαθει να μου πει τι ειναι.μεσα στην πορτα του πορτ-μπαγκαζ εχει σπασει καποιο πλαστικο κ τριζει καθε φορα στο ανοιγμα κ κλεισιμο της πορτας.μου ειπε ο φανοποιος οτι πρεπει να μεινει μεσα το αυτοκινητο για να λυσει ολη την πορτα να δει τι ειναι.ενας πιτσιρικας(ασκουμενος του οαεδ προφανως) που μου εκανε αλλαγη λαδιων και φιλτρου στο πρωτο σερβις,εσφιξε πολυ μια βιδα που σφιγγει το πλαστικο καλυμμα του κινητηρα διπλα σπο τον δεικτη λαδιου με αποτελεσμα να κλωτσησει η βιδα.εβαλαν μια πιο μακρυα βιδα κ εσφιξε.παλι καλα γιατι θα επρεπε να ανοιξουν καινουριες βολτες.το αυτοκινητο αρχισε ξαφνικα να καιει υπερβολικα.γενικα προσεχω το αυτοκινητο κ δεν το παταω.πηγαινω με 2500 στροφες τωρα κ γραφει στιγμιαια καταναλωση 15 l/100km ενω μεση κυμαινεται στα 10l/100km με πολυ χαλαρη οδηγηση.τελος,ακουγεται κατα καιρους καποια τριξιματα στα πλαστικα του αυτοκινητου αλλα αυτα πιστευω οτι ειναι φυσιολογικα απο την κατασκευη του αυτοκινητου.ακομη συγκρατω λιγο τα νευρα μου.το αυτοκινητο εχει μεχρι στιγμης 7000 χλμ.να δω τι αλλα προβληματα θα μου βγαλει.απο οδηγηση το οδηγω πολυ χαλαρα χωρις να το σκιζω.ξεχασα να αναφερω καθε φορα που παω στην αντιπροσωπεια βλεπω κ απο εναν πελατη με προβλημα..τελευταια φορα που πηγα ηταν ενα bravo t-jet 150hp στο οποιο δεν σηκωνε πιεση η τουρμπινα,ενω την πρηγουμενη ηταν ενα t-jet ιδιο με το δικο μου με χαλασμενο το city.
-
ελλατωματικη παρτιδα σιγουρα...ξερω tjet και abarth αρκετα και νορμαλ και πιο δυνατα απο φπε μεχρι και με τουρμπινα απο abarth κοντα στα 180hp καθως και αλλο με σφυριλατα κτλ...ολα οσα εχω μπει ειναι μια χαρα ουτε λαδια καινε ουτε τιποτα...συν οτι στα φορουμ του εξωτερικου οι ιδιοκτητες τους τα εχουν λιωσει στο tuning χωρις κανενα προβλμα γενικα αυτος ο κινηηρας εχει αποδηχθει πολυ καλος.οσο για τα λαδια που λες ελπιζω να σου βαζουν σωστο τυπο λαδιου και να εκανες καλο στρωσιμο...
τωρα τι να πω για την περιπτωση σου...καλο κουραγιο ισως επεσες στην περιπτωση...
-
στρωσιμο του εκανα μια χαρα μεχρι τα 5000 χλμ.γενικα ειμαι ψειρας με τα οχηματα μου.οσο για τα λαδια που λες δεν ανεφερα πουθενα οτι τσιμπαει λαδι το αμαξι.παρεπιμπτοντως στις 2 αλλαγες που εκανε μεχρι τωρα(μαζι με φιλτρο) μου βαλανε λαδι agip.Οταν τους ρωτησα γιατι δεν βαλανε selenia που προτεινει κ το manual μου ειπαν οτι η fiat αυτα τα λαδια βαζει τωρα.
-
Μηπως η αντιπροσωπεια ευθυνεται για ολα αυτα τα προβληματα οχι μονο σε εσενα αλλα και στα αλλα αυτοκινητα που λες?
Γιατι με αυτα που λες φαινεται οτι οι ανθρωποι μαλλον ειναι ασχετοι.Οσο για τα λαδια , το manual προτεινει τα Selenia K 5W 40
Oι κλειδαριες στις πορτες και εμενα τριζουν αλλα μονο οταν πεφτω σε λακουβες πηγαδια.Τα συγκεκριμενα σασι το εχουν αυτο το ''προβλημα''.Το εχω δει ακομα και σε Corsa GSI ενος φιλου γιατι ουσιαστικα εχει το ιδιο σασι με το Punto.Στην αντιπροσωπεια του λαδωσαν τις κλειδαριες και σταματησε το τριξιμο.
Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
το αυτοκινητο οταν ζεσταθει κ αφου κανω καποια χλμ οταν φτανει γυρω στις 2800 στροφες ακουγεται ενας θορυβος σαν κροταλισμα στον κινητηρα ο οποιος φτανει μεχρι το ταμπλο,ο οποιος θορυβος ειναι πιο δυνατος οταν λειτουργει κ το air-condition λες και ειμαι πανω σε κανενα καρο.Αν και δεν ξερω τι μπορει να ειναι , μηπως εχει σχεση με βασεις μηχανης?Εμενα δεν μου κανει κανενα θορυβο.
πηγαινω με 2500 στροφες τωρα κ γραφει στιγμιαια καταναλωση 15 l/100km ενω μεση κυμαινεται στα 10l/100km με πολυ χαλαρη οδηγηση
Αυτο ειναι σχετικο , αν εισαι με δευτερα τοτε μια χαρα καταναλωση εχεις οσο για τα 10 λιτρα , αν οι μετακινησεις σου ειναι κυριως μεσα στην πολη τοτε δεν ειναι σε καμια περιπτωση πολλα.Αν ταξιδευεις ομως και σε εθνικη τοτε ειναι παρα πολλα.Π.χ. εγω μετακινουμε περιπου 70-30 εθνικη-πολη αντιστοιχα ,με κανονικη οδηγηση και εχω μεση καταναλωση αυτη τη στιγμη 8.1.
Μηπως σου εδωσαν αυτοκινητο απο Test Drive ή ηταν πολλες μερες ακινητοποιημενο σε χωρο σταθμευσης και ο ηλιος προκαλεσε φθορες?
Προσπαθησε να βρεις ημερομηνια παραγωγης. -
Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
στρωσιμο του εκανα μια χαρα** μεχρι τα 5000 χλμ.**γενικα ειμαι ψειρας με τα οχηματα μου.οσο για τα λαδια που λες δεν ανεφερα πουθενα οτι τσιμπαει λαδι το αμαξι.παρεπιμπτοντως στις 2 αλλαγες που εκανε μεχρι τωρα(μαζι με φιλτρο) μου βαλανε λαδι agip.Οταν τους ρωτησα γιατι δεν βαλανε selenia που προτεινει κ το manual μου ειπαν οτι η fiat αυτα τα λαδια βαζει τωρα. -
πραγματικα δεν ξερω.τι να πω.απο που θα μαθω ημερομηνια παραγωγης?βεβαια το λαθος μου ειναι οτι πριν το αγορασω το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν εκανα τεστ ντραιβ γιατι δεν ειχε η αντιπροσωπεια.δεν εχω μπει κ σε αλλο ιδιο αυτοκινητο με το δικο μου να δω πως δουλευει.μενεις καπου εδω αθηνα?θα ηθελα να με κανεις μια βολτα με το δικο σου να δω πως δουλευει.
-
Δυστυχως μενω Πατρα.
Το αμαξι εμενα μεχρι στιγμης μου φαινεται τελειο (για τα λεφτα του).Δεν εχει κανενα τριγμο εκτος απο αυτο των μεντεσεδων που για να τον ακουσεις πρεπει να πεσεις σε κανα πηγαδι.Εχει ωραιο τραβηγμα και η καταναλωση του ειναι λογικη.
Μαλλον επεσες στην περιπτωση.Iσως αν πηγαινες και σε καποια αλλη αντιπροσωπεια fiat να βοηθουσε την κατασταση.
Για να δεις την ημερομηνια παραγωγης πρεπει να τρεκαρεις τον αριθμο πλαισιου αλλα δεν ξερω πως ακριβως γινεται , ισως καποιος εδω μεσα να ξερει να σου πει.
-
Μεγάλη γκαντεμιά ρε φίλε. Μήπως πέτυχες πουθενά το Μητσοτάκη όταν το παρέλαβες;
Γενικά, δεν έχουν ακουστεί σοβαρά προβλήματα ούτε από τα GP ούτε από τον t-jet.
Πάντως, εγώ στη θέση σου θα σκεφτόμουν σοβαρά να το 'σουτάρω', όσο και να πονάει το μπλέξιμο να ψάξεις πάλι για καινούργιο ΙΧ και κυρίως η σοβαρή απώλεια χρημάτων. -
πιστεψε με αυτο σκεφτηκα να κανω.γλυκοκοιταω το καινουριο ibiza fr,αλλα φοβαμαι μην εχω τα ιδια προβληματα..
-
Δεν κάνεις και καμμία βόλτα από άλλο συνεργείο;
Το πρόβλημα με τις πόρτες είναι κοινό και λύνεται εύκολα (όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω).
Το δικό μου tjet το έχω σκίσει ένα χρόνο και κάτι και τα μόνα προβλήματα ήταν το τρίξιμο (λύθηκε) και το νερό που παίρνει από το πίσω τζάμι και το τρώς στο κεφάλι όταν ανοίξεις το χώρο αποσκευών πίσω (το οποίο πρέπει επίσης να δώ αλλά που χρόνος... -
Ο χρήστης wecoyote έγραψε:
και το νερό που παίρνει από το πίσω τζάμι και το τρώς στο κεφάλι όταν ανοίξεις το χώρο αποσκευών πίσω (το οποίο πρέπει επίσης να δώ αλλά που χρόνος...Aυτο φυσιολογικο ειναι , το κανει και εμενα.Απλα θελει πολυ χρονο για να φυγει το νερο.
-
Το ξέρω, είναι γνωστό πρόβλημα και θέλει επανατοποθέτηση του τζαμιού ή τέλος πάντων στεγανοποίηση στο πάνω μέρος. Από κάπου εκεί μπάινει.
Μέσα δε μπαίνει σταγόνα όμως οπότε τεμπελιάζω -
Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
πιστεψε με αυτο σκεφτηκα να κανω.γλυκοκοιταω το καινουριο ibiza fr,αλλα φοβαμαι μην εχω τα ιδια προβληματα..Μαλλον θα εχεις χειροτερα
-
Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
χαιρεται και καλως σας βρηκα!!ειμαι κατοχος ενος fiat grande punto t-jet το οποιο αγοραστηκε τον ιουνιο απο επαρχιακη αντιπροσωπεια απο την πολη απο την οποια καταγομαι και οχι απο καποια αντιπροσωπεια της αθηνας.το αμαξι πριν ακομα το παραλαβω παρατηρησα το ντουλαπακι να κρεμεται και να μην κλεινει κανονικα.μετα απο πιεσεις δεχτηκαν να μου το αλλαξουν κ το παραγγειλανε.με το που παρελαβα το αυτοκινητο διαπιστωσα οτι το τιμονι καθεται λιγο αριστερα κ τραβαει.το εβαλαν στην ευθυγραμμιση κ οντως ειχε διαφορα 1 μοιρα οπως μου ειπαν.μετα την ευθυγραμμιση το τιμονι καθοταν δεξια κ τραβαγε δεξια.μου λεει ο μηχανικος φερτο το σεπτεμβριο που θα εξοπλιστει η αντιπροσωπεια με καινουριο μηχανημα ευθυγραμμισης.οι κλειδαριες των πορτων μου τριζανε με την παραμικρη ανωμαλια του δρομου.μου ειπαν οτι ειναι οι μεντεσεδες κ παραγγειλαν αλλους,αλλα το προβλημα ειπαν δεν διορθωνεται.μου εβαλαν λιγο μονωτικη ταινια στους υπαρχοντες μεντεσεδες κ σταματησε ο θορυβος.το αυτοκινητο οταν ζεσταθει κ αφου κανω καποια χλμ οταν φτανει γυρω στις 2800 στροφες ακουγεται ενας θορυβος σαν κροταλισμα στον κινητηρα ο οποιος φτανει μεχρι το ταμπλο,ο οποιος θορυβος ειναι πιο δυνατος οταν λειτουργει κ το air-condition λες και ειμαι πανω σε κανενα καρο.ο μηχανικος που το κοιταξε δεν μπορει να καταλαβει τι ειναι.κοιταξε και ενα καινουριο t-jet που ηταν εκει στην αντιπροσωπεια κ εκανε κ εκεινο τον ιδιο θορυβο.οσοι εχετε ιδιο αυτοκινητο,σας κανει αυτον τον θορυβο?με τα πολλα μου ειπε να το ξαναδουμε στο επομενο σερβις.στο καθισμα του οδηγου εσπασαν καποια ελατηρια με αποτελεσμα να τριζει το καθισμα(και να ελεγα οτι ειμαι χοντρος,78 κιλα ειμαι!).παραγγειλαν αλλα και θα αλλαχτουν στην εγγυηση.τις τελευταιες 20 μερες μου βγαζει συνεχως ενδειξη στο ταμπλο ''MEMORY LOW''.εψαξα στο manual και δεν βρηκα κατι σχετικο.το ειπα στον ηλεκτρολογο κ μου ειπε δεν ξερει το συστημα αυτο κ το blue&me(αν ειναι δυνατον)και θα επικοινωνησει στην αθηνα να ρωτησει να μαθει να μου πει τι ειναι.μεσα στην πορτα του πορτ-μπαγκαζ εχει σπασει καποιο πλαστικο κ τριζει καθε φορα στο ανοιγμα κ κλεισιμο της πορτας.μου ειπε ο φανοποιος οτι πρεπει να μεινει μεσα το αυτοκινητο για να λυσει ολη την πορτα να δει τι ειναι.ενας πιτσιρικας(ασκουμενος του οαεδ προφανως) που μου εκανε αλλαγη λαδιων και φιλτρου στο πρωτο σερβις,εσφιξε πολυ μια βιδα που σφιγγει το πλαστικο καλυμμα του κινητηρα διπλα σπο τον δεικτη λαδιου με αποτελεσμα να κλωτσησει η βιδα.εβαλαν μια πιο μακρυα βιδα κ εσφιξε.παλι καλα γιατι θα επρεπε να ανοιξουν καινουριες βολτες.το αυτοκινητο αρχισε ξαφνικα να καιει υπερβολικα.γενικα προσεχω το αυτοκινητο κ δεν το παταω.πηγαινω με 2500 στροφες τωρα κ γραφει στιγμιαια καταναλωση 15 l/100km ενω μεση κυμαινεται στα 10l/100km με πολυ χαλαρη οδηγηση.τελος,ακουγεται κατα καιρους καποια τριξιματα στα πλαστικα του αυτοκινητου αλλα αυτα πιστευω οτι ειναι φυσιολογικα απο την κατασκευη του αυτοκινητου.ακομη συγκρατω λιγο τα νευρα μου.το αυτοκινητο εχει μεχρι στιγμης 7000 χλμ.να δω τι αλλα προβληματα θα μου βγαλει.απο οδηγηση το οδηγω πολυ χαλαρα χωρις να το σκιζω.ξεχασα να αναφερω καθε φορα που παω στην αντιπροσωπεια βλεπω κ απο εναν πελατη με προβλημα..τελευταια φορα που πηγα ηταν ενα bravo t-jet 150hp στο οποιο δεν σηκωνε πιεση η τουρμπινα,ενω την πρηγουμενη ηταν ενα t-jet ιδιο με το δικο μου με χαλασμενο το city.Λόγω του ότι τα προβλήματα είναι ατελείωτα ζήτα αντικατάσταση αυτοκινήτου και απείλησέ τους πως θα το κυνηγήσεις σε ΣτΠ (Συνήγορος του Πολίτη) & ΓΓΚ (Γενική Γραμματεία καταναλωτή). Οπως και να έχει απαίτησε να το στείλουν στην Αθήνα, να φτιάξουν όλα τα στραβά και να επεκτείνουν την εγγύηση. Εναλλακτικά μπορείς να το πουλήσεις
-
Σχετικά με το πορτ μπαγκάζ είναι μία βίδα που βγάζεις πάνω στην εσοχή που κάνει εσωτερικά για να πιάνεις την πόρτα και 6-8 κλιπς για να πιάνεται η πλαστική επένδυση πάνω στη λαμαρίνα, δλδ βγάζεις τη βίδα και μετά τραβάς με δύναμη ώστε να ξεκουμπώσοει! Εγώ χωρίς να το ξέρω καν το αυτοκίνητο την έβγαλα μέσα σε 5 λεπτά, τώρα αυτοί γιατί χρειάζονται μια μέρα ένα θεός ξέρει
-
Αγαπητέ Γκαστομ σίγουρα πιστεύω όσα συμβαίνουν στο πούντο σου ΄και σου προτείνω αφού είσαι και λίγο ψείρας όπως δήλωσες να πουλήσεις το ΦΙΑΤ η ανταλαξέ το τέλος πάντων με ένα άλλο της αρεσκείας σου.
-
Αυτο με τους μεντεσεδες από που ακούγεται ρε παιδια?γιατι εμένα κανει ένα θορυβο οταν φρενάρω και πευτω σε λακουβιτσες ή οταν πεύτω γενικά σε λακούβες ή όταν το αυτοκίνητο στρεβλώνει πχ ανεβαίνοντας σε μια ράμπα στρίβωντας κτλ.Ο θόρυβος ακούγεται από πίσω δεξιά συνήθως ή και αριστερά λίγες φορές..¨Εχει κανένας υπ όψιν του τι είναι αυτό?Επίσης κανένα καλό βενζινάδικο Θεσσαλονίκη ανατολικά?Ευχαριστώ πολύ..
-
Δεν ειναι τιποτα σοβαρο.Απλα θελουν γρασαρισμα οι κληδαριες στις πορτες.Ειναι ενα προβληματακι που εχουν αυτα τα σασι συμπεριλαμβανομενων και των Opel Corsa γιατι ουσιαστικα ειναι τα ιδια σασι.
Φιλος με Corsa GSI ειχε ακριβως τον ιδιο θορυβο , γρασαρε τις κληδαριες ,απο οτι μου ειπε και τωρα δεν ακουγεται τιποτα.
Μου το κανει και εμενα αλλα μονο οταν πεφτω σε βαθιες λακουβες ή οταν ανεβαινω ραμπες(δηλαδη οταν στρεβλωνεται το σασι).Καποια στιγμη θα παω να το γρασαρω και εγω.
punto t-jet sport