-
Μπορεί να μην κοπεί ο ιμάντας αλλά να μην λειτουργεί καλά το δυναμό πχ ψήκτρες. Δεν βγαίνει off αλλά πρακτικά δεν φορτίζει. Ανάβει και σχετικό λαμπάκι. Θυμάμαι ότι δεν είχα πρόβλημα και πήγαινα αρκετές μέρες έτσι χωρίς πρόβλημα.... κι έβλεπα την τάση να πέφτει στο ενσωματωμένο βολτόμετρο... μέχρι που δεν πήρε μπρος!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Όμως η μπαταρία λόγω της πολύ γρήγορης εκφόρτισης υπερθερμαινόταν και πέταγε απο τις τάπες έξω όλα τα υγρά.Η μπαταρία για να βράσει τα υγρά, πρέπει να υπερφορτίζεται..
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Όμως η μπαταρία λόγω της πολύ γρήγορης εκφόρτισης υπερθερμαινόταν και πέταγε απο τις τάπες έξω όλα τα υγρά.
Η μπαταρία για να βράσει τα υγρά, πρέπει να υπερφορτίζεται..
To κλασσικο προβλημα Yamaha χαχαχα.
χαλαει ο ανορθωτής και κολλαει στο 'on'.
Οπότε βραζει τη μπαταρια και σκαει απο κατω με αποτελεσμα καμενα παντελόνια -
-
-
Για να κανει ρισετ ο εγκεφαλος θελει καποια ωρα χωρις μπαταρια.Αν απλα βγαλεις την μια μπαταρια για να βαλεις την αλλη τοτε δεν χανεις τιποτα εκτος απο την ωρα στο ρολοι,καλο ειναι να εχεις το κλειδι στην τσεπη σου και οχι στον διακοπτη της μηχανης.
-
-
Ο χρήστης jerald έγραψε:
Συγκεκριμενα σε τουοτα του 2006 θα εχω επιπλοκες?? (τιποτα απορυθμισμενες πεταλουδες...) αν τη βγαλω για φορτιση καμια μερα??όχι, μόνο το ρολόι, οι σταθμοί στο ραδιόφωνο κλπ
-
Τί TOYOTA είναι αυτό με πολυπετάλουδο?
-
τις προαλλες εβαλα καινουρια μπαταρια στο αμαξι.45a.εχθες κ προχθες μου μυρησε κατι καμμενο σαν να καηκε ηχειο η καλωδιο αλλα δεν βρηκα καποιο προβλημα.ολα τα ηχεια παιζουν κ οι 2 ενισχητες,κ φωτα κ παραθυρα κ συναγερμος.τι μπορει να καηκε?
-
θα ήθελα την αποψή σας για κάτι που μου συνέβει 2-3 φορές στα δυοδια ...έχοντας φώτα αναμένα ,τα φώτα της πλαφονιέρας 'για να βρω ψιλά στα δυόδια' και πατόντας φρένο δηλαδή αφού αναψαν τα 3 φώτα στοπ πίσω το αυτοκίνητο έσβησε πριν σταματήσει τελίως.... σβήνοντας όμως χάνω το τιμόνι και το φρένο λόγω υδραυλικού...έπίσης γνωρίζω ότι επειδή είναι αυτόματο δεν πρέπει να το αφήνω να κυλάει με την D γιατί μπορεί να χαλάσει το σασμάν... ο λόγος που τελικά εντόπισα και δεν τοχει κάνει εδω και 10 μληνες περιπου είναι ή η μίκρη μπαταρία που έχει πάνω το αυτοκίνητο από καινούργιο... 45ΑH ενώ τώρα του έβαλα 60 ΑΗ 'το δυναμό είναι 90 ΑΗ' ή που του άλλαξα τα λαμπάκια της πλαφονιέρας με LED οπότε ενώ είχανε κατανάλωση 20W τώρα εχουν μόνο 5.... τι λέτε?
-
Πιο πιθανο ειναι να εσβυνε επειδη δεν εκανε καλη επαφη καποιος πολος παρα το οτι ηταν μικρη η μπαταρια,ισως μονο αν ηταν πολυ παλια ;
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
θα ήθελα την αποψή σας για κάτι που μου συνέβει 2-3 φορές στα δυοδια ...έχοντας φώτα αναμένα ,τα φώτα της πλαφονιέρας 'για να βρω ψιλά στα δυόδια' και πατόντας φρένο δηλαδή αφού αναψαν τα 3 φώτα στοπ πίσω το αυτοκίνητο έσβησε πριν σταματήσει τελίως.... σβήνοντας όμως χάνω το τιμόνι και το φρένο λόγω υδραυλικού...έπίσης γνωρίζω ότι επειδή είναι αυτόματο δεν πρέπει να το αφήνω να κυλάει με την D γιατί μπορεί να χαλάσει το σασμάν... ο λόγος που τελικά εντόπισα και δεν τοχει κάνει εδω και 10 μληνες περιπου είναι ή η μίκρη μπαταρία που έχει πάνω το αυτοκίνητο από καινούργιο... 45ΑH ενώ τώρα του έβαλα 60 ΑΗ 'το δυναμό είναι 90 ΑΗ' ή που του άλλαξα τα λαμπάκια της πλαφονιέρας με LED οπότε ενώ είχανε κατανάλωση 20W τώρα εχουν μόνο 5.... τι λέτε?Αρκετά περίεργο, το πιο πιθανό είναι ότι στην προσπάθεια φόρτισης μιας παλιάς μπαταρίας έτρωγε λίγο ζόρι.... Αλλάζοντας μπαταρία έπαψε το πρόβλημα (ίσως να έχεις και καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση).
Δεν χαλάει το κιβώτιο αν κυλάς με D... αυτή είναι η δουλειά του να κυλάει. Ούτε με Ν χαλάει μέχρι κάποια ταχύτητα και μέχρι κάποια απόσταση.
Όταν σβήσει η μηχανή μπορεί να μην έχεις τιμόνι αλλά έχεις τουλάχιστον ένα καλό πάτημα φρένων. Μήπως έχεις και διαρροή υποπίεσης οπότε και διευκολύνει το σβήσιμο και δεν έχεις φρένο μόλις σβήσει; -
σωστά ένα καλό πάτημα και μετά πέτρα έχω τη συνήθεια να πατάω φρένο πολλές φορές και όχι μία και γερή.... η μπαταρία δεν ήταν παλιά είχα 12,5 + Volt με σβηστό το αυτοκίνητο.... επίσης όταν άναβε το βεντιλατέρ ή ανεβοκατέβαζα τα ηλ.παράθυρα καταλάβαινα αλλαγή στις στροφές του κινητήρα στο ρελαντί σαν αρυθμία....
-
Aυτά τα περίεργα, με σβησίματα κινητήρα ή πέσιμο στροφών, μου τα έχουν διηγηθεί άνθρωποι που άλλαξαν κάτι πολύ απλό (r-cd σε citroen C2)
Μάλλον το can-bus δεν αρέσκεται σε αλλαγές.Η μπαταρία μπορεί να δείχνει 12.5volt, αλλά να μην είναι σε καλή κατάσταση.
-
Σταους σύγχρονους κινητ΄'ηρες κάτω από τα 12.2-12.5 volt η ΕCU διακόπτει την παροχή ρεύματος και δεν κάνει κούκου τίποτα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Σταους σύγχρονους κινητ΄'ηρες κάτω από τα 12.2-12.5 volt η ΕCU διακόπτει την παροχή ρεύματος και δεν κάνει κούκου τίποτα.Μάλλον αυτο να εξηγεί τα συμπτώματα ....ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Σταους σύγχρονους κινητ΄'ηρες κάτω από τα 12.2-12.5 volt η ΕCU διακόπτει την παροχή ρεύματος και δεν κάνει κούκου τίποτα.Δεν είναι απόλυτο αυτό, υπό την έννοια ότι δεν κάνουν κούκου συγκεκριμένοι καταναλωτές, όχι γενικότερα το αυτοκίνητο. Στο δικό μου πχ αν δει ο εγκέφαλος μειωμένη τάση, μπορεί να κόψει ραδιοφωνο, καλοριφέρ, αντιστάσεις τζαμιών κλπ. Περιφερειακά δλδ, όχι να σου σβήσει την μηχανή.
Από την άλλη, είναι σύνηθες φαινόμενο να εμφανίζονται σφάλματα σε διάφορα υποσυστήματα όταν λειτουργεί το αυτοκίνητο με μειωμένη τάση.
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
η μίκρη μπαταρία που έχει πάνω το αυτοκίνητο από καινούργιο... 45ΑH ενώ τώρα του έβαλα 60 ΑΗ 'το δυναμό είναι 90 ΑΗ' ή που του άλλαξα τα λαμπάκια της πλαφονιέρας με LED οπότε ενώ είχανε κατανάλωση 20W τώρα εχουν μόνο 5.... τι λέτε?Λάθος.
-
ποιο είναι το λαθος?
Μπαταρία αυτοκινήτου...