-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Παρεθεσες ΕΝΑ review της Mito και κατι τρεχει στα γυφτικα...παρεθεσα 2 και συ 5. να βαλω αλλα 3 να ειμαστε οκ;
Εσυ κολλησες στο 'παμψηφει'
ναι και εξηγησα γιατι. γιατι θα ηθελες να ειναι ετσι .
Το θεμα ειναι οτι στα περισσοτερα reviews το GPA ειναι καλυτερο απο την Mito
παρεθεσα 2 και συ 5. να βαλω αλλα 3 να ειμαστε οκ;
αλλαζει κατι; το παμψηφει ηταν λαθος;
Το ποιος λεει βλακειες και ποιος οχι ασε να το κρινουν αλλοι, μην βιαζεσαι...
το παμψηφει ηταν λαθος;
ποιος λεει βλακειες; εγω εχω MiTo και Fiesta, εχουν περασει απ'τα χερια μου αυτοκινητα αναγνωρισμενης αξιας (Miata, Speedster) και μιλας για τα αυτοκινητα μου επειδη διαβασες 2-3 αρθρα (συγγνωμη, 5) σα να τα ξερεις καλυτερα απο μενα. Αστειο; Πολυ.
Αληθεια, τα εχεις οδηγησει; Δεν απαντησες
-
Παρεθεσες ΕΝΑ link, εγω 11, παρεθεσες ενα διπλο Review, εγω 5 διπλα και ενα ξεχωριστο,
πες το οπως θες, το αποτελεσμα δεν αλλαζει.
Ειναι καλυτερο οδηγικα το GPA απο την Mito. Ειτε σου αρεσει ειτε οχι.
Το οτι μια λεξη δεν σημαινει 100% αυτο που ειπα, δεν αλλαζει την ουσια.
Τωρα αν εσυ εισαι ανωριμος και κολλας με μια φραση και χανεις το νοημα αυτο ειναι προβλημα δικο σου.
Το οτι εχεις και τα δυο συγκεκριμενα δεν λεει κατι περισσοτερο (βασικα λεει πολυ λιγοτερο και θα επρεπε να το ξερεις) απο 5 διαφορετικες πηγες,
με δημοσιογραφους που δοκιμαζουν εδω και χρονια τριψηφιο τουλαχιστον αριθμο αυτοκινητων στην καριερα τους με τον απαιτουμενο εξοπλισμο και συνθηκες.
Οσον αφορα τα αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια σου, εμενα εχουν περασει
αυτοκινητα 10πλασιας αξιας σε σχεση με αυτα που λες απο τα χερια μου (ναι, supercar) και σε πιστα και σε δρομο με γερες δοσεις αδρεναλινης και οχι απλα για επιδειξη γρηγορης βολτας παραεξω.
Με τα συγκεκριμενα με εχουν παει βολτα και με τα δυο (Fiesta 120, Μιτο 155), οχι δεν τα εχω οδηγησει, εχοντας ομως οδηγησει γυρω στα 50 αυτοκινητα μεχρι σημερα και μεχρι 490εργοστασιακα αλογα, εχοντας παρακολουθησει επι 20 χρονια ασταματητα το χωρο του αυτοκινητου, εχοντας στην κατοχη μου πανω απο 350τευχη περιοδικων αυτοκινητου Ελληνικα και ξενα, ε μαλλον κατι λιγα θα ξερω και εγω απο αυτοκινητα...
Αλλα ετσι ειναι, δεν βαριεσαι. Οποιος ειναι κατοχος, γνωριζει (αυτοματως) καλυτερα το αυτοκινητο απο ολους τους αλλους και η γνωμη του εχει μεγαλυτερη βαρυτητα. -
Όποιος βασίζει την γνώμη στα πολλά άρθρα, είναι μάλλον επειδή δεν έχει ιδία γνώμη....
Το τι λέει ο κάθε δημοσιογράφος, είναι ΑΣΧΕΤΟ εν τέλει. Και ουδόλως με αφορά, αν το ένα το βγάζουν καλύτερο από το άλλο κλπ κλπΣημασία έχει ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, τι γουστάρει ΑΥΤΟΣ. Τώρα το τι θα πει ο Clarkson ή ο Καββαθάς, πραγματικά δεν βλέπω πού χρησιμεύει...
Συνονόματε... Φιλικά θα το πω: έχεις την τάση να βγάζεις απόλυτες απόψεις για πράγματα που δύσκολα μπορείς πραγματικά να έχεις ολοκληρωμένη εικόνα, από αυτά που διάβασες. Το πολύ το διάβασμα, καμιά φορά βλάπτει!
Αν θέλεις να σχηματίσεις πραγματική άποψη για κάποια αυτοκίνητα, οδήγησέ τα. Μέχρι τότε, μάλλον πρέπει να είσαι λιγότερο απότομος. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ειναι καλυτερο οδηγικα το GPA απο την Mito. Ειτε σου αρεσει ειτε οχι.
Με τα συγκεκριμενα με εχουν παει βολτα και με τα δυο (Fiesta 120, Μιτο 155), οχι δεν τα εχω οδηγησει, εχοντας ομως οδηγησει γυρω στα 50 αυτοκινητα μεχρι σημερα και μεχρι 490εργοστασιακα αλογα, εχοντας παρακολουθησει επι 20 χρονια ασταματητα το χωρο του αυτοκινητου, εχοντας στην κατοχη μου πανω απο 350τευχη περιοδικων αυτοκινητου Ελληνικα και ξενα, ε μαλλον κατι λιγα θα ξερω και εγω απο αυτοκινητα...
οκ.
-
Μου λες δηλαδη οτι αμα πχ 5 απο τους 6 δημοσιαγραφους σοβαρων εντυπων
αναφερει καποιο προβαδισμα (οδηγικης συμπεριφορας) ενος αυτοκινητου, εναντι καποιου αλλου ειναι ασχετο...Θα πρεπει δηλαδη να υιοθετησουμε την αποψη κατοχου. Αυτη ειναι σιγουρα πιο σχετικη(?).
Σαφως για τον καθενα εχει σημασια τι γουσταρει και συμφωνω απολυτως με αυτο, αλλα
ειναι κατι που απεχει παρασαγκας με το να βαζουμε 'το γουστο μας' ενιοτε πανω απο αυτο
που αξιζει σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Αν οι αποψεις μου εχουν 'αποτομα' απολυτο χαρακτηρα ζητω συγνωμη απο ολους οσους
το αισθανθηκαν ετσι και ενοχληθηκαν.
Προσωπικα οποιοδηποτε απο τα δυο να ειχα, Mito 155 ή GPA δεν θα θεωρουσα οτι
εκανα κακη ή αποτυχημενη αγορα. Απλα 'φωτογραφησα' την ελαφρια αλλα υπαρκτη υπεροχη του GPA στην οδικη συμπεριφορα.
Δεν πιστευω σε καμμια περιπτωση ομως οτι ειναι λαθος να ειναι καποιος περισσοτερο απολυτος οταν εχει αποδεδειγμενα και μετρησιμα στοιχεια -ακομα και αν αυτα προερχονται απο αλλους-, σε σχεση με καποιον που υπεραμυνεται (και καλα κανει) τις αποψεις του, μονο και μονο επειδη ειναι κατοχος των συγκεκριμενων αυτοκινητων. -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Ειναι καλυτερο οδηγικα το GPA απο την Mito. Ειτε σου αρεσει ειτε οχι.
Με τα συγκεκριμενα με εχουν παει βολτα και με τα δυο (Fiesta 120, Μιτο 155), οχι δεν τα εχω οδηγησει, εχοντας ομως οδηγησει γυρω στα 50 αυτοκινητα μεχρι σημερα και μεχρι 490εργοστασιακα αλογα, εχοντας παρακολουθησει επι 20 χρονια ασταματητα το χωρο του αυτοκινητου, εχοντας στην κατοχη μου πανω απο 350τευχη περιοδικων αυτοκινητου Ελληνικα και ξενα, ε μαλλον κατι λιγα θα ξερω και εγω απο αυτοκινητα...
οκ.
Ωραια. Απλα απαντησα στην αναφορα σου οσο πιο επιγραμματικα μπορουσα, περι miata και speedster.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Προσωπικα οποιοδηποτε απο τα δυο να ειχα, Mito 155 ή GPA δεν θα θεωρουσα οτι
εκανα κακη ή αποτυχημενη αγορα. Απλα 'φωτογραφησα' την ελαφρια αλλα υπαρκτη υπεροχη του GPA στην οδικη συμπεριφορα.Δεν υπάρχει κάποια υπεροχή. Νομίζεις πως είναι ανόητοι στην Alfa Romeo και δεν βάζουν πχ την ανάρτηση του GPA; Απλώς ήθελαν να πετύχουν διαφορετικά πράγματα με την MiTo! Πχ να δώσουν πιο φιλική συμπεριφορά, πιο άνετη πιο συμβατή με το χαρακτήρα GT...
Υποθέσεις κάνω, απλώς υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που αυτό που οι υπόλοιποι θεωρούν υπεροχή, αυτοί το θεωρούν μπούρδα , κυρίως γιατί ...καταλήγει στην μέση τους!
Θέλω να πω, μια πιο άνετη ανάρτηση, για κάποιους είναι το ζητούμενο και δεν είναι καθόλου τυχαίες οι επιλογές στα αυτοκίνητα, αφού γίνονται μετά από μελέτες του αγοραστικού κοινού... Όσο κι αν έχουν κοντινές προδιαγραφές αυτά τα αυτοκίνητα, εν τούτοις δεν μοιράζονται συχνά το ίδιο κοινό. Πιο πιθανό είναι ο αγοραστής της MiTO να καταλήξει στο 500 Abarth , παρά στο GPA.Δεν πιστευω σε καμμια περιπτωση ομως οτι ειναι λαθος να ειναι καποιος περισσοτερο απολυτος οταν εχει αποδεδειγμενα και μετρησιμα στοιχεια -ακομα και αν αυτα προερχονται απο αλλους-, σε σχεση με καποιον που υπεραμυνεται (και καλα κανει) τις αποψεις του, μονο και μονο επειδη ειναι κατοχος των συγκεκριμενων αυτοκινητων.
Δεν έχεις αποδεδειγμένα και μετρήσιμα στοιχεία.
Ούτε πιθανώς και οι...άλλοι (οι δημοσιογράφοι) έχουν, κυρίως γιατί το παιχνίδι συχνά είναι στημένο, αλλά και κυρίως γιατί οι δημοσιογράφοι, στις λίγες στιγμές που θα περάσουν με το αυτοκίνητο, δεν μπορούν να κρίνουν αυτά που θα κρίνουν οι ιδιοκτήτες. Αν κάποιος θέλει να βγάλει άποψη για ένα αυτοκίνητο, το πιο λογικό είναι να το δοκιμάσει ο ίδιος. Το αμέσως λογικότερο, είναι να διαβάσει εμπειρίες αυτών που το οδήγησαν (κατόχων και υποψήφιων κατόχων-test drive δηλαδή...). Το ελάχιστα λογικό, είναι να διαβάσει περιοδικά. Καλώς ή κακώς.Γενικά επίσης, απόλυτος ΔΕΝ είναι καλό να είσαι. Κι εσύ ΕΙΣΑΙ, άνευ λόγου και αιτίας. Ειλικρινά.
Σίγουρα επίσης, η κατοχή και μελέτη περιοδικών, ΔΕΝ σε κάνει σοφότερο ή ικανότερο να κρίνεις, από τον οποιονδήποτε κάτοχο. Όσο υποκειμενικός κι αν είναι ο τελευταίος, εσύ παραμένεις απλώς άσχετος, αφού απλώς ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ απόψεις άλλων. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με τα συγκεκριμενα με εχουν παει βολτα και με τα δυο (Fiesta 120, Μιτο 155), οχι δεν τα εχω οδηγησει, εχοντας ομως οδηγησει γυρω στα 50 αυτοκινητα μεχρι σημερα και μεχρι 490εργοστασιακα αλογ, εχοντας παρακολουθησει επι 20 χρονια ασταματητα το χωρο του αυτοκινητου, εχοντας στην κατοχη μου πανω απο 350τευχη περιοδικων αυτοκινητου Ελληνικα και ξενα, ε μαλλον κατι λιγα θα ξερω και εγω απο αυτοκινητα...
Δεν την έχεις οδηγήσει τη μιτο??
Και παρόλα αυτά , έχω διαβάσει σε πάνω από 5 ποστς σου οτι είναι βιρτουαλ...συμπεράσματα από το δεξί κάθισμα ή από τα άρθρα των περιοδικών? το ίδιο και για το fiesta ... Σε παλαιότερη δημοσιευση σου έλεγες οτι λόγο μη απενε ηλεκτρονικων δεν μπορεις να την πλασάρεις καλά σε στροφή κλπ κλπ και απορούσα...τώρα κατάλαβα ...
Επειδή το λες και το ξαναλές , το σιρόκο είναι πιο άνετο από τη μίτο, έχει καλύτερη ποιότητα υλικών αλλά... πιο σπορ δεν έιναι σε καμία περίπτωση , πιο συνετή επιλογή ναι, πιο συναρπαστική-ξεχωριστή ΟΧΙ -
VW Scirocco thread
-
Αυτο κανουμε, συγκρινουμε αυτοκινητα με το scirocco
-
Red monster εδω κ χρονια παιζει αυτο που μολις προσεξες εσυ τωρα ...Εδω κρινουν κ κατακρινουν αυτοκινητα χωρις να τα χουν δει καν απο κοντα. Αληθεια ρε παιδια το σιροκο πανεμορφο τουτου , αλλα κατα βαθος γκολφ δεν ειναι ? Οχι τπτ αλλο γτ διαβασα στο φορουμ του σιροκο κλαμπ καποια υποτιμητικα σχολια για το οκταβια , κ μου κανε εντυπωση γτ ολως τυχαιως κ αυτο στο σασι του δημοφιλους γκολφ στηριζεται αλλα επειδη δεν εχει το σηματακι vw γινεται αυτοματως κασα??
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Red monster εδω κ χρονια παιζει αυτο που μολις προσεξες εσυ τωρα ...Εδω κρινουν κ κατακρινουν αυτοκινητα χωρις να τα χουν δει καν απο κοντα. Αληθεια ρε παιδια το σιροκο πανεμορφο τουτου , αλλα κατα βαθος γκολφ δεν ειναι ? Οχι τπτ αλλο γτ διαβασα στο φορουμ του σιροκο κλαμπ καποια υποτιμητικα σχολια για το οκταβια , κ μου κανε εντυπωση γτ ολως τυχαιως κ αυτο στο σασι του δημοφιλους γκολφ στηριζεται αλλα επειδη δεν εχει το σηματακι vw γινεται αυτοματως κασα??Eσύ όταν τα βλέπεις απ έξω καταλαβαίνεις τι πάτωμα έχουν?
Η εμφάνιση είναι πολύ υποκειμενική βέβαια...αλλά και πάλι δεν συγκρίνεται ένα 3θυρο sports-like coupe με το Οktavia ή το Golf ασχέτως πατώματα, τιμόνια, αναρτήσεις κλπ. -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
VW Scirocco threadε και τι εγινε δλδ;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
VW Scirocco thread
ε και τι εγινε δλδ;
τπτ μωρε ετσι το’γραψα
για πειτε τωρα για τα Mito-Fiest-Punto
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Προσωπικα οποιοδηποτε απο τα δυο να ειχα, Mito 155 ή GPA δεν θα θεωρουσα οτι
εκανα κακη ή αποτυχημενη αγορα. Απλα 'φωτογραφησα' την ελαφρια αλλα υπαρκτη υπεροχη του GPA στην οδικη συμπεριφορα.Δεν υπάρχει κάποια υπεροχή. Νομίζεις πως είναι ανόητοι στην Alfa Romeo και δεν βάζουν πχ την ανάρτηση του GPA; Απλώς ήθελαν να πετύχουν διαφορετικά πράγματα με την MiTo! Πχ να δώσουν πιο φιλική συμπεριφορά, πιο άνετη πιο συμβατή με το χαρακτήρα GT...
Υποθέσεις κάνω, απλώς υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που αυτό που οι υπόλοιποι θεωρούν υπεροχή, αυτοί το θεωρούν μπούρδα , κυρίως γιατί ...καταλήγει στην μέση τους!
Θέλω να πω, μια πιο άνετη ανάρτηση, για κάποιους είναι το ζητούμενο και δεν είναι καθόλου τυχαίες οι επιλογές στα αυτοκίνητα, αφού γίνονται μετά από μελέτες του αγοραστικού κοινού... Όσο κι αν έχουν κοντινές προδιαγραφές αυτά τα αυτοκίνητα, εν τούτοις δεν μοιράζονται συχνά το ίδιο κοινό. Πιο πιθανό είναι ο αγοραστής της MiTO να καταλήξει στο 500 Abarth , παρά στο GPA.Δεν πιστευω σε καμμια περιπτωση ομως οτι ειναι λαθος να ειναι καποιος περισσοτερο απολυτος οταν εχει αποδεδειγμενα και μετρησιμα στοιχεια -ακομα και αν αυτα προερχονται απο αλλους-, σε σχεση με καποιον που υπεραμυνεται (και καλα κανει) τις αποψεις του, μονο και μονο επειδη ειναι κατοχος των συγκεκριμενων αυτοκινητων.
Δεν έχεις αποδεδειγμένα και μετρήσιμα στοιχεία.
Ούτε πιθανώς και οι...άλλοι (οι δημοσιογράφοι) έχουν, κυρίως γιατί το παιχνίδι συχνά είναι στημένο, αλλά και κυρίως γιατί οι δημοσιογράφοι, στις λίγες στιγμές που θα περάσουν με το αυτοκίνητο, δεν μπορούν να κρίνουν αυτά που θα κρίνουν οι ιδιοκτήτες. Αν κάποιος θέλει να βγάλει άποψη για ένα αυτοκίνητο, το πιο λογικό είναι να το δοκιμάσει ο ίδιος. Το αμέσως λογικότερο, είναι να διαβάσει εμπειρίες αυτών που το οδήγησαν (κατόχων και υποψήφιων κατόχων-test drive δηλαδή...). Το ελάχιστα λογικό, είναι να διαβάσει περιοδικά. Καλώς ή κακώς.Γενικά επίσης, απόλυτος ΔΕΝ είναι καλό να είσαι. Κι εσύ ΕΙΣΑΙ, άνευ λόγου και αιτίας. Ειλικρινά.
Σίγουρα επίσης, η κατοχή και μελέτη περιοδικών, ΔΕΝ σε κάνει σοφότερο ή ικανότερο να κρίνεις, από τον οποιονδήποτε κάτοχο. Όσο υποκειμενικός κι αν είναι ο τελευταίος, εσύ παραμένεις απλώς άσχετος, αφού απλώς ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ απόψεις άλλων.Οταν προκειται για οδηγικη ευχαριστηση, και σε ενα μοντελο (Mito) ακριβως για τους λογους που λες -και συμφωνω με αυτο-, η γενικοτερη ρυθμιση ειναι
πιο φιλικη και με χαρακτηρα προσανατολισμενο περισσοτερο σε GT, σε συνδυασμο ομως με ηλεκτρονικες παρεμβασεις που υπερπροστατευουν (vdc) σε ενοχλητικο βαθμο τις σπορτιφ αναζητησεις, μαζι με την επιλογη νεων και εξεζητημενων λυσεων στην αναρτηση (coilover), οι οποιες ομως αφαιρουν αντι να προσθετουν στην οδηγικη συμπεριφορα που οφειλει να εχει
μια AR, δεν μπορεις να λες οτι δεν υπαρχει καποια υπεροχη σε σχεση με το GP, οταν
το τελευταιο εχει αμεσοτερες αντιδρασεις λογω πιο σφιχτης αλλα οχι κουραστικης αναρτησης, και απουσια VDC που αποτρεπει ενδεχομενο σπιναρισματος ακομα και σε εκκινηση.
Δεν ειναι δυνατον ενα συγχρονο Ιταλικο αυτοκινητο 155ιππων να γερνει σε στροφες σαν ενα τυπικο Ιαπωνικο ή κορεατικο οικογενειακο. Ειναι απαραδεκτο, και δεν ειναι αναγκαιο
να εισαι απαραιτητα πισω απο το τιμονι για να το καταλαβεις.
Οσον αφορα τα μετρησιμα στοιχεια, οταν η πλειοψηφια των δοκιμαστων, -ακομα και οι φωτογραφιες, που δεν μπορουν να κρυψουν την αληθεια- αναγνωριζει μεγαλυτερες κλισεις σε ενα αμαξωμα μαζι με ηλεκτρονικες παρεμβασεις που δεν σε αφηνουν να κανεις
μια γρηγορη εκκινηση, αυτο τι ειναι, εικασια δικη μου?, ή μηπως κακεντρεχη σχολια
και διαστρεβλωση της αληθειας?
Δηλαδη τι θα σε κανει να θεωρησεις αυτα τα ΓΕΓΟΝΟΤΑ ως αποδειξεις? Να βγαλουν
τα αμορτισερ και να μετρησουν τις δυναμεις που δεχονται σε μηχανημα?
Και πως μπορεις να θεωρεις την αποψη κατοχου ως πιο ενδεδειγμενη για αντικειμενικη,
αν αυτος πχ (ο οποιοσδηποτε) δεν μπορει να κατανοησει την εννοια της σπορ συμπεριφορας
και της καλυτερης δυνατης οδικης συμπεριφορας για γρηγορη και ασφαλη οδηγηση?
Δεν μπορεις να καταλογιζεις τον ορο 'απολυτος' στον αλλο -οταν σου προβαλλει συμπερασματα απο διαφορετικες και αποδεκτες πηγες-, επειδη δεν ειναι προσωπικες εμπειριες αλλα αλλων. Ειναι γεγονοτα καλως ή κακως και εν πασει περιπτωσει αν εσυ ή αλλως υπονοει οτι τα λεγομενα ολων αυτων ειναι 'στημενα', αλλο τοσο, και ακομα περισσοτερο μπορω εγω να πω οτι των κατοχων οι αποψεις ειναι ελλειπεις, με ασαφειες και με δοσεις υπερβολικου ζηλου για τα αποκτηματα τους.
Τελος, το οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση μεταφερω ΚΥΡΙΩΣ (αλλα οχι μονο) αποψεις αλλων (αλλα στην πλειοψηφια εγκριτων, επαγγελματιων στο χωρο) δεν αναιρει την σημαντικοτητα αυτων, ουτε με κανει λιγοτερο ικανο να κρινω, ποσο μαλλον ασχετο (οπως λες) και λιγοτερο σοφο απο αλλους που τυχαινει να ειναι κατοχοι, και να υποστηριζουν
με παρωπιδες τα λεγομενα τους... -
Εμφανισιακα δεν συγκρινονται αλλα κατα βαση το ιδιο αυτοκινητο ειναι με καποιες μικροδιαφορες , οποτε προς τι η υποτιμηση του σκοντα δεν καταλαβαινω...
-
Δεν ειναι δυνατον ενα συγχρονο Ιταλικο αυτοκινητο 155ιππων να γερνει σε στροφες σαν ενα τυπικο Ιαπωνικο ή κορεατικο οικογενειακο.
Και το φοκους το τελευταιο γερνει πολυ στις στροφες ....ξερεις πολλα μικρομεσαια σπορτιφ η οχι που το ανταγωνιζονται στις στροφες ? Γτ εχω την εντυπωση πως ειναι το κορυφαιο στο στριψιμο, παραδεκτο οχι μονο απο τα περιοδικα αλλα κ απο καθημερινους οδηγους .Το οτι γερνει δεν σημαινει οτι δεν στριβει...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Με τα συγκεκριμενα με εχουν παει βολτα και με τα δυο (Fiesta 120, Μιτο 155), οχι δεν τα εχω οδηγησει, εχοντας ομως οδηγησει γυρω στα 50 αυτοκινητα μεχρι σημερα και μεχρι 490εργοστασιακα αλογ, εχοντας παρακολουθησει επι 20 χρονια ασταματητα το χωρο του αυτοκινητου, εχοντας στην κατοχη μου πανω απο 350τευχη περιοδικων αυτοκινητου Ελληνικα και ξενα, ε μαλλον κατι λιγα θα ξερω και εγω απο αυτοκινητα...
Δεν την έχεις οδηγήσει τη μιτο??
Και παρόλα αυτά , έχω διαβάσει σε πάνω από 5 ποστς σου οτι είναι βιρτουαλ...συμπεράσματα από το δεξί κάθισμα ή από τα άρθρα των περιοδικών? το ίδιο και για το fiesta ... **Σε παλαιότερη δημοσιευση σου έλεγες οτι λόγο μη απενε ηλεκτρονικων δεν μπορεις να την πλασάρεις καλά σε στροφή **κλπ κλπ και απορούσα...τώρα κατάλαβα ...
Επειδή το λες και το ξαναλές , το σιρόκο είναι πιο άνετο από τη μίτο, έχει καλύτερη ποιότητα υλικών αλλά... πιο σπορ δεν έιναι σε καμία περίπτωση , πιο συνετή επιλογή ναι, πιο συναρπαστική-ξεχωριστή ΟΧΙΣυμπερασματα, ακομα και ΑΛΛΩΝ αλλα επαγγελματιων και στην πλειοψηφια εγκριτων δοκιμαστων δεν ειναι VIRTUAL, ειναι πραγματικα, οσο και να κουραζει, οσο και να ποναει,
οσο και αν ενοχλει, για οποιοδηποτε λογο και αιτια.
Δεν ειχα πει οτι δεν μπορεις να την πλασαρεις, ειχα κανει ερωτηση σχετικα με αυτο, παραπονεθηκα για το ενοχλητικο VDC,
και σαφη απαντηση δεν ειχα λαβει, παραθετω και την σελιδα:viewtopic.php?f=15&t=15854&start=5610
To scirocco ειναι αλλη περιπτωση. Δεν ξερω αν ειναι πιο συναρπαστικο, ειναι σιγουρα ομως
λογω μεγαλυτερων πατηματων ασφαλεστερο και εμπνεει μεγαλυτερη σιγουρια σε υψηλοτερες ταχυτητες απο την Mito.
Eπισης το μπροστινο του μερος 'ακουει' λιγο καλυτερα και αυτο εν μερη οφειλεται και στο χαμηλοτερο κεντρο βαρους, αλλα και στο ελαφρως ακριβεστερο (ειδικα γυρω απο την ευθεια) ηλεκτρικο τιμονι του. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Δεν ειναι δυνατον ενα συγχρονο Ιταλικο αυτοκινητο 155ιππων να γερνει σε στροφες σαν ενα τυπικο Ιαπωνικο ή κορεατικο οικογενειακο.
Και το φοκους το τελευταιο γερνει πολυ στις στροφες ....ξερεις πολλα μικρομεσαια σπορτιφ η οχι που το ανταγωνιζονται στις στροφες ? Γτ εχω την εντυπωση πως ειναι το κορυφαιο στο στριψιμο, παραδεκτο οχι μονο απο τα περιοδικα αλλα κ απο καθημερινους οδηγους .Το οτι γερνει δεν σημαινει οτι δεν στριβει...
To focus ηδη απο την πρωτη του γενια ειχε δωσει 'σεμιναρια' ευχαριστης και ασφαλους
οδικης συμπεριφορας.
Το προβλημα, δεν ειναι μονο οι κλισεις, αν και της Mito δειχνουν ελαφρως πιο εντονες,
αλλα το οτι συνδυαζονται κυριως με αργη ταχυτητα αποσβεσης (rebound) των αμορτισερ. Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για ενα αυτοκινητο υπερτροφοδοτουμενο με 155 ιππους, και οχι ενα μεσο focus των 100ιππων, γιατι
αν μιλας για το τελευταιο st 225, και αυτο πασχει αρκετα στο θεμα της αναρτησης. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Δεν ειναι δυνατον ενα συγχρονο Ιταλικο αυτοκινητο 155ιππων να γερνει σε στροφες σαν ενα τυπικο Ιαπωνικο ή κορεατικο οικογενειακο.
Και το φοκους το τελευταιο γερνει πολυ στις στροφες ....ξερεις πολλα μικρομεσαια σπορτιφ η οχι που το ανταγωνιζονται στις στροφες ? Γτ εχω την εντυπωση πως ειναι το κορυφαιο στο στριψιμο, παραδεκτο οχι μονο απο τα περιοδικα αλλα κ απο καθημερινους οδηγους .Το οτι γερνει δεν σημαινει οτι δεν στριβει...
σωστος
VW Scirocco