-
Καλημέρα. Έχω ένα fiesta του 2000, του οποίου το σεβρόφρενο παρέδωσε το πνεύμα. Το ανταλλακτικό είναι πανάκριβο (γύρω στα 400 euros) μεταχειρισμένο δεν βρίσκω, υπάρχει η περίπτωση της επισκευής του; Ξέρει κανείς κανένα αξιόπιστο και τίμιο συνεργείο φρένων; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλημέρα. Έχω ένα fiesta του 2000, του οποίου το σεβρόφρενο παρέδωσε το πνεύμα. Το ανταλλακτικό είναι πανάκριβο (γύρω στα 400 euros) μεταχειρισμένο δεν βρίσκω, υπάρχει η περίπτωση της επισκευής του; Ξέρει κανείς κανένα αξιόπιστο και τίμιο συνεργείο φρένων; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλημέρα. Έχω ένα fiesta του 2000, του οποίου το σεβρόφρενο παρέδωσε το πνεύμα. Το ανταλλακτικό είναι πανάκριβο (γύρω στα 400 euros) μεταχειρισμένο δεν βρίσκω, υπάρχει η περίπτωση της επισκευής του; Ξέρει κανείς κανένα αξιόπιστο και τίμιο συνεργείο φρένων; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Τί έπαθε?
-
Τι ειναι το σεβροφρενο?
-
To σερβόφρενο (και όχι σεβρόφρενο) είναι μια διάταξη, ένα σύστημα, που ενισχύει τη δύναμη που ασκείται στις επιφάνειες τριβής των φρένων, μια υποβοήθηση δηλαδή για τα φρένα (όπως πχ το υδραυλικό τιμόνι είναι υποβοήθηση για το στρίψιμο των τροχών).
Η ενέργεια που χρησιμοποιεί το σερβόφρενο παίρνεται με τη μορφή της υποπίεσης που δημιουργείται στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα (από το ρούφηγμα που κάνουν οι κύλινδροι καθώς κατεβαίνουν τα πιστόνια(χαχα, δεν ισχύει το 'κατεβαίνουν' σε Boxer κινητήρες!), ιδίως με κλειστό γκάζι). Η ίδια υποπίεση παραδοσιακά χρησιμοποιείτο και για τη ρύθμιση της προπορείας ανάφλεξης (αβάνς).Το σερβόφρενο διαθέτει ελαστικό διάφραγμα (η διάμετρος του οποίου σε ίντσες πχ 10 αναφέρεται και σχετίζεται και με τον βαθμό υποβοήθησης που μπορεί να προσφέρει) και το οποίο είναι συχνά το ενοχοποιούμενο στοιχείο που χαλάει (έχει διαρροή οπότε προκύπτει απώλεια της υποβοήθησης).
Το κυριότερο μέρος του συστήματος είναι ένα στρογγυλό μεταλλικό τύμπανο ή ατρακτοειδής δίσκος (που περιέχει το διάφραγμα και όπου καταλήγει το σωληνάκι της υποπίεσης) τοποθετημένο έτσι ώστε να έχει εμπρός και πίσω επιφάνεια. Πάνω σε αυτό και προέχουσα προς τα εμπρός είναι καρφωμένη η αντλία των φρένων με κάτι μεταλλικά σωληνάκια και πάνω στην οποία είναι και το ρεζερβουάρ υγρού φρένων. Όλα αυτά μαζί βρίσκονται σε άμεση μηχανική σύνδεση με το πεντάλ φρένων οπότε αναγκαστικά τοποθετούνται κάπου στο πίσω αριστερό μέρος του χώρου του κινητήρα, συνήθως κολλημένα στο χώρισμα από το θάλαμο των επιβατών. (σε δεξιοτίμονα είναι δεξιά) -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τί έπαθε?Πιθανότατα τρύπησε η ελαστική μεμβράνη.
Διαφορετικά μια άλλη συνήθης αιτία βλάβης του σερβόφρενου είναι η αναρόφηση λαδιών με αποτέλεσμα η μεμβράνη να αλλοιώνετε και να μην μπορεί να κρατήσει υποπίεση για πάνω από ένα φρενάρισμα σε διαδοχικό πάτημα του φρένου.Υπάρχουν κάποιοι που αλλάζουν μεμβράνες αλλά είναι αμφίβολο πόσο και αν κρατήσει.
Βασικά ελέγξτε αν υπάρχουν λάδια στο εσωτερικό του σεβρό.
Αν ναι,αλλάξτε και το εξώστερ αν είναι diesel.
Αν είναι βενζινοκινητήρας ελέγξτε για τυχόν υπερβολικές αναθυμιάσεις,διαφορετικά και το καινούριο σεβρό πάλι τα ίδια θα πάθει. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τί έπαθε?τι να πάθει; Αρχικά το φρένο έκανε ένα φύσημα μόλις άφηνα το πεντάλ μετά από φρενάρισμα, το οποίο με τον καιρό γινόταν όλο και χειρότερο. Το φύσημα αυτό έγινε πλέον μόνιμο μόλις έβαζα μπροστά το αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι αυτό το φύσημα έριχνε τις στροφές του κινητήρα, ο οποίος με κάθε φρενάρισμα έσβηνε. Αφού δεν πήγαινε άλλο, μου το απενεργοποίησαν τελείως και τώρα το αυτοκίνητο απλά δεν φρενάρει. Το πεντάλ του φρένου είναι 'κούτσουρο' και τα φρένα τραγικά...
-
Ο χρήστης haris έγραψε:
Τί έπαθε?
τι να πάθει; Αρχικά το φρένο έκανε ένα φύσημα μόλις άφηνα το πεντάλ μετά από φρενάρισμα, το οποίο με τον καιρό γινόταν όλο και χειρότερο. Το φύσημα αυτό έγινε πλέον μόνιμο μόλις έβαζα μπροστά το αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι αυτό το φύσημα έριχνε τις στροφές του κινητήρα, ο οποίος με κάθε φρενάρισμα έσβηνε. Αφού δεν πήγαινε άλλο, μου το απενεργοποίησαν τελείως και τώρα το αυτοκίνητο απλά δεν φρενάρει. Το πεντάλ του φρένου είναι 'κούτσουρο' και τα φρένα τραγικά...
Tρύπησε η μεμβράνη.
Γνώμη μου είναι πάρε καινούριο,με τέτοια ανταλλακτικά δεν παίζουμε.
Πιασοκόλι ξεπιασοκόλι πάρτο καινούριο.
Το σερβό τι μάρκα είναι,lucas? -
Ο χρήστης haris έγραψε:
Τί έπαθε?
τι να πάθει; Αρχικά το φρένο έκανε ένα φύσημα μόλις άφηνα το πεντάλ μετά από φρενάρισμα, το οποίο με τον καιρό γινόταν όλο και χειρότερο. Το φύσημα αυτό έγινε πλέον μόνιμο μόλις έβαζα μπροστά το αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι αυτό το φύσημα έριχνε τις στροφές του κινητήρα, ο οποίος με κάθε φρενάρισμα έσβηνε. Αφού δεν πήγαινε άλλο, μου το απενεργοποίησαν τελείως και τώρα το αυτοκίνητο απλά δεν φρενάρει. Το πεντάλ του φρένου είναι 'κούτσουρο' και τα φρένα τραγικά...
βρέθηκε ΜΑΛΑΚΑΣ και σου απενεργοποίησε το σερβο,δεν μιλάς σοβαρά πλάκα μας κάνεις.
το σερβο ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΕ.
και μην παίζεις με την ζωή σου(και την ζωή των άλλων) -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
βρέθηκε ΜΑΛΑΚΑΣ και σου απενεργοποίησε το σερβο,δεν μιλάς σοβαρά πλάκα μας κάνεις.
Αν τρυπήσει η μεμβράνη το μόνο που κάνει είναι να σβήνει ο κινητήρας στο ρελαντί.
Που το παράξενο που του το απενεργοποίησαν?
Ετσι κι αλλιώς είτε είναι συνδεδεμένο είτε όχι το σερβό δεν δουλεύει. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
βρέθηκε ΜΑΛΑΚΑΣ και σου απενεργοποίησε το σερβο,δεν μιλάς σοβαρά πλάκα μας κάνεις.
Αν τρυπήσει η μεμβράνη το μόνο που κάνει είναι να σβήνει ο κινητήρας στο ρελαντί.
Που το παράξενο που του το απενεργοποίησαν?
Ετσι κι αλλιώς είτε είναι συνδεδεμένο είτε όχι το σερβό δεν δουλεύει.φίλε από το Λιτόχωρο, για να φρενάρεις χωρίς σερβο πρέπει να βάλεις εκατοντάδες κιλά δύναμη στο πόδι.
δοκίμασε στο δικό σου να φρενάρεις χωρίς να δουλεύει η μηχανή,για να πάρεις μια ιδέα.
αυτός Ο ΜΑΛΑΚΑΣ που του είπε πάρε το αυτοκίνητο και φύγε χωρίς φρένα θέλει σκότωμα. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
βρέθηκε ΜΑΛΑΚΑΣ και σου απενεργοποίησε το σερβο,δεν μιλάς σοβαρά πλάκα μας κάνεις.
Αν τρυπήσει η μεμβράνη το μόνο που κάνει είναι να σβήνει ο κινητήρας στο ρελαντί.
Που το παράξενο που του το απενεργοποίησαν?
Ετσι κι αλλιώς είτε είναι συνδεδεμένο είτε όχι το σερβό δεν δουλεύει.φίλε από το Λιτόχωρο, για να φρενάρεις χωρίς σερβο πρέπει να βάλεις εκατοντάδες κιλά δύναμη στο πόδι.
δοκίμασε στο δικό σου να φρενάρεις χωρίς να δουλεύει η μηχανή,για να πάρεις μια ιδέα.
αυτός Ο ΜΑΛΑΚΑΣ που του είπε πάρε το αυτοκίνητο και φύγε χωρίς φρένα θέλει σκότωμα.Καταλαβαίνεις τι λέμε ή λες πράματα και θάματα για να λες?
Οταν τρυπήσει η μεμβράνη απ το σεβρό είτε το έχεις συνδεδεμένο με την εισαγωγή του κινητήρα είτε απομονωμένο ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.
Το μόνο που πετυχαίνεις είναι να σβήνει ο κινητήρας καθώς η εισαγωγή τραβάει πλέον αέρα και το μείγμα είναι φτωχό.
Το κατάλαβες ή να βάλω το μεταφραστή στα Τούρκικα?Το πρόβλημα το έχει ο οδηγός που ψάχνει μεσοβέζικες λύσεις.
Με 400 ευρώ+περαστικά λύθηκε το πρόβλημα,απλά τα πράγματα.
Πολλά λίγα αυτά είναι.
Αν είναι πολλά ας έπαιρνε ιάπωνα -
δεν διαφωνώ ότι το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
αλλά ποιος του είπε να κυκλοφορεί ΧΩΡΙΣ ΦΡΕΝΑ, γιατί φρένα δεν έχει. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
αλλά ποιος του είπε να κυκλοφορεί ΧΩΡΙΣ ΦΡΕΝΑ, γιατί φρένα δεν έχει.
Το μπουρδέλο το κράτος,αυτό το ανύπαρκτο υποκείμενο που εμφανίζεται μόνο για λαμογιακές συναλαγές.
Ενδεικτικά,στη Γερμανία σε τέτοιες περιπτώσεις το κράτος δίνει το δικαίωμα σε πάσης φύσεως συνεργεία να ακινητοποιούν το όχημα ΑΜΕΣΑ μέχρι να επισκευαστεί ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ.
Αν το αυτοκίνητο φύγει με εντολή του συνεργείου όπως στην προκειμένη περίπτωση (που δεν παίζει τέτοια περίπτωση στους Ούνους!!)σε περίπτωση ατυχήματος ο υπέυθυνος έφυγε σούμπιτος για Αλάσκα.
Αν ο πελάτης επιμένη πέφτουν υπογραφές υπ ευθύνη του αλλά και πάλι το αμάξι δε φεύγει.Εδώ όταν τα λέω στα λαμόγια που σάπισαν τον κλάδο επί δεκαετίες με λένε πάνε ζήσε στη Γερμανία.
Αλλά να σου πω και το άλλο?
Κι ο μέσος Ελληνας καταναλωτής δεν είναι άμοιρος ευθυνών για την κατάσταση που επικρατεί.
Οτι συνεργεία απαιτεί τέτοια έχει,ότι πολιτικούς απαιτε´ι αυτούς έχει κοκ.Βλέπεις ο πελάτης τι απαιτήσεις έχει,μην πας μακριά.
Κάποιον να επισκευάσει το σεβρό στη φθήνεια!!!!!
Αυτός που θα του πει ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΜΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ θα είναι ο μαλάκας της υπόθεσης.
Θα βρεθει το λαμόγιο να την κάνει τη δουλειά με 50 ευρώ και θα θεωρεί τον υπευνο απατεώνα ότι τον έκλεψε κλπ.
Οταν δε θα πιάσουν όμως τα φρένα και θα σκοτώσει την οικογένειά του (ο ίδιος να πα να τσακιστεί) φυλακή δε θα μπει κανέις.
Κατάλαβες πως λειτουργεί το Ελλαδιστάν φίλε μου? -
α μπράβο φίλε μου συνεννοηθήκαμε
αυτός που τον άφησε να φύγει θέλει κρέμασμα.
αλλά είδες τι γράφει και ο άλλος, το κυκλοφορεί και δεν σταματάει με τίποτα,κούτσουρο το πετάλι.
άραγε έχει καταλάβει τι κάνει,και να σταματήσει το αυτοκίνητο μέχρι να βρει 400 η θα βρεθούμε εσύ η εγώ στον δρόμο του -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
α μπράβο φίλε μου συνεννοηθήκαμε
αυτός που τον άφησε να φύγει θέλει κρέμασμα.
αλλά είδες τι γράφει και ο άλλος, το κυκλοφορεί και δεν σταματάει με τίποτα,κούτσουρο το πετάλι.
άραγε έχει καταλάβει τι κάνει,και να σταματήσει το αυτοκίνητο μέχρι να βρει 400 η θα βρεθούμε εσύ η εγώ στον δρόμο τουΚρέμασμα μπορεί να θέλει αλλά εγώ δεν τον καταλογίζω ευθύνες,το ίδιο θα έκανα κι εγώ.
Ξες γιατί?
Γιατί αμα του πεις του πελάτη 'δε θα φύγει το αμάξι αν δεν το κάνεις' σε μισή ώρα ήρθε με την αστυναμία και το πήρε ΝΟΜΙΜΑ ,σε είπε μαλάκα τον έχασες κι από πελάτη.
Γιου νο?
Ποιά σωματεία μηχανικών μου λες τώρα,ποιό κράτος και για τι πράγματα αστροφυσικά μιλάμε τώρα?
Κατά τα άλλα φωνάζουν οι δήθεν σωτήρες,ΠΟΙΟΙ????Αυτοί που ο ένας βγάζει το μάτι του άλλου.
Αυτοί που σάπισαν το χώρο επί δεκαετίες και δεν τολμάει ούτε γυναίκα να μπει μέσα.Δε γινόμαστε άνθρωποι φίλε μου,Χίτλερ θέλει ο Ελληνας.....
-
μην αρπάζεσαι,μόνο εσύ στεναχωριέσαι κάνεις άλλος.
αν περάσω από το χωριό σου πως θα σε βρω,για ένα καφέ. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
μην αρπάζεσαι,μόνο εσύ στεναχωριέσαι κάνεις άλλος.Αυτό είναι το πρόβλημα με μένα,ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που γύρισα στο μεγαλύτερο κολωχανείου του κόσμου.
Κάθε φορά που αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να προσαρμοστείς στο σύστημα για να επιβιώσεις αλλά κι όταν σκέφτομαι ότι από αύριο θα πρέπει να το κάνω για επιβιώσω 'αξιοπρεπώς' άλλο τόσο με εξοργίζει η σκέψη και μόνο.αν περάσω από το χωριό σου πως θα σε βρω,για ένα καφέ.
Εχεις με pm τα τηλ
-
@haris
Ακινητοποιησε το αμαξι μεχρι να βρεις λεφτα να αντικαταστησεις με καινουριο το σερβο.Διανοησε οτι οταν κυκλοφορεις ετσι χωρις φρενα εισαι ΧΑΡΟΣ!
επισκευή σεβρόφρενου