-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Στο δικό μου Opel Astra GTC 1.8 MY2005 χτες στο σέρβις 4ετίας μου άλλαξαν:Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα υγρό παρμπρίζ, υγρά φρένων, βαλβολίνες κιβωτίου, μπουζί και το πίσω μάκτρο υαλοκαθαριστήρα. Επιπλέον, ζήτησα λίπανση πίσω άξονα (κόστος εργασίας 21,5 ευρώ) και αλλαγή προβολέων Η7 με τις Philips extreme power που τους πήγα εγώ Μου έλεγξαν και τον κλιματισμό δωρεάν. Στα υλικά χρέωσαν και καθαριστικό σπρέι για τα μπεκ.
Κόστος υλικών χωρίς τα 5 λίτρα λάδι (Motul Specific 5W30 LL A/B 025) που τους πήγα εγώ, 113,63 ευρώ.
Κόστος εργασίας 152,27 ευρώ..Σύνολο 265,9 ευρώ...Αν βάλουμε και τα 65 ευρώ που μου κόστισαν τα λάδια...πάμε περίπου στα 331 ευρώ, με 3 εργασίες επιπλέον από τα κατ αυτούς απαραίτητα (αλλαγή πίσω μάκτρου, λίπανση πίσω άξονα, αλλαγή βαλβολινών) που κοστολογήθηκαν συνολικά στα 79 ευρώ.Κατά συνέπεια αν έκανα ακριβώς όσα μου ζήτησαν θα πλήρωνα (μαζί με τα λάδια) περίπου 252 ευρώ, τιμή που μου φαίνεται αρκετά λογική.
Το συνεργείο ήταν της Mega Motors στα Καμίνια.
Chuckie φίλε μου σίγουρα σου έπιασαν τον κ@λο...Παρεπιπτόντως, είχα την εντύπωση ότι θα ζητούσαν και αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου (και αντλίας νερού, όπως συνηθίζουν) αλλά μου είπαν ότι στο μοτέρ μου (Ζ18ΧΕ) αλλάζεται στα 6 χρόνια ή 90.000 χλμ κι όχι στα 4 ή 60.000χλμTo μοτέρ με τα 140 φοράς? Αυτό έχει ο αδερφός μου αν ναι. Της 159 δεν είναι αυτό το μοτέρ?
-
Όχι. Το αμάξι μου φοράει αυτό με τα 125 (Ζ18ΧΕ). Με τα 140 είναι το Ζ18ΧΕR . Αυτό το μοτέρ λανσαρίστηκε μετά το γενάρη του 2006. Το δικό μου είναι 8ος/2005.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Για τα περί εγγυήσεων...
Έσπασε σωληνάκι φρένων σε έβο και ο ιδιοκτήτης το πήγε στον Σ και του είπαν: 'κύριε μου, δεν έχετε κάνει κανένα σέρβις σε εμάς ή σε κάποιον εξουσιοδοτημένο, άρα ...γεια σας!'
Και που είναι το περίεργο?
Μπορεί να μην έχει καμία σχέση το σπάσιμο (αφου μιλάμε για ελατωματικό εξάρτημα) με τα σερβις, αλλα βρήκαν πολυ καλό πάτημα.
Πιστεύω οτι σε καθε ανάλογη περίπτωση θα άκουγε το ίδιο.Δεν υποτίθεται ότι αρκεί να κάνεις τα σέρβις σε οποιοδήποτε πιστοποιημένο συνεργείο με τα προτεινόμενα ανταλλακτικά για να ισχύει η εγγύηση?
-
Δεν υποτίθεται απλά, ΙΣΧΥΕΙ. Αλλά κανείς επίσημος εισαγωγέας δεν το δέχεται με τη μία. Πρέπει να του τρίψει κάποιος το νόμο στα μούτρα για να πειστεί. Όλα αυτά, εφόσον έχει στοιχεία (αποδείξεις ανταλλακτικών/εργασιών, σφραγίδες στο βιβλίο συντήρησης, κτλ) που αποδεικνύουν ότι έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες εργασίες στα προβλεπόμενα χρονικά/χιλιομετρικά διαστήματα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το παραπάνω ισχύει αν μιλάμε για την εργοστασιακή εγγύηση των πρώτων 2-3 χρόνων ανάλογα την εταιρεία και όχι για την έξτρα εγγύηση του Έλληνα εισαγωγέα!!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Περιλαμβάνονται και τα αναλώσιμα συνεργείου, ε; (κοκακολες+σουβλάκια)
Ρε γμτ μου εχει ληψει το σκηνικο που οταν πηγαινα για service (ακομα και για αλλαγη λαδιων περιπου 3 φορες το χρονο) αραζαμε στο συνεργειο απο το πρωι με καφεδακι, μετα σουβλακια κλπ. Βεβαια ο καφεσ επαιζε τουλαχιστον μια φορα το μηνα...να περασουμε να πουμε ενα γεια στα παιδια....τωρα με τη δουλεια ουτε να κλασουεμ δεν προλαβαινουμε
ταρίφας είσαι;
Αλλαζω λαδια καθε 5.000 χλμ....το πολυ
-
Και πολλά είναι. Να το κάνεις ανα 2500 max
Αυτά τα πανάκριβα συνθετικά δεν κρατάνε παραπάνω -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και πολλά είναι. Να το κάνεις ανα 2500 max
Αυτά τα πανάκριβα συνθετικά δεν κρατάνε παραπάνωΜπορει να τα αλλαζει καθε φορα που βαζει βενζινη ή αλλαζει διαφορικο
-
Ο ελλεινος τροπολιτσιοτης κρινει εξιδιων, εγω τα αλλαζω καθε 5.000 χλμ μιας και το παω ταπα συνεχεια το αμαξι και θελω να το προφυλαξω Εσεις οι φιατακιδες απο την άλλη δεν αλλαζετε ποτε λαδια...συμπληρωνοντας συνεχεια λαδι μεσα σε 20 μερες το εχετε αλλαξει στην ουσια όλο
-
εγω παντωςστο πουντακι μου τα αλλαζω μια φορα τον χρονο ,βεβαια ενδιαμεσα συμπληρωνω γιατι δεν μπορω να κανω 15.000χλμ τον χρονο και να μην καψει λιγο λαδι το μοτερ.
παρολαυτα δεν εχει κανενα προβλημα,μην ξεχναμε αλλωστε οτι ολες οι εταιριες αφηνουν καποιο περιθωριο δλδ αν σου λεει οτι ειναι 10.000 τα λαδια μπορουν στην πραγματικοτητα να κρατησουν κιαλλο λιγο.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ο ελλεινος τροπολιτσιοτης κρινει εξιδιων, εγω τα αλλαζω καθε 5.000 χλμ μιας και το παω ταπα συνεχεια το αμαξι και θελω να το προφυλαξω -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ο ελλεινος τροπολιτσιοτης κρινει εξιδιων, εγω τα αλλαζω καθε 5.000 χλμ μιας και το παω ταπα συνεχεια το αμαξι και θελω να το προφυλαξω -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Δεν υποτίθεται απλά, ΙΣΧΥΕΙ. Αλλά κανείς επίσημος εισαγωγέας δεν το δέχεται με τη μία. Πρέπει να του τρίψει κάποιος το νόμο στα μούτρα για να πειστεί.Υπάρχει ον-λάιν αυτός ο περιβόητος νόμος να τον εκτυπώσω?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ο ελλεινος τροπολιτσιοτης κρινει εξιδιων, εγω τα αλλαζω καθε 5.000 χλμ μιας και το παω ταπα συνεχεια το αμαξι και θελω να το προφυλαξω Εσεις οι φιατακιδες απο την άλλη δεν αλλαζετε ποτε λαδια...συμπληρωνοντας συνεχεια λαδι μεσα σε 20 μερες το εχετε αλλαξει στην ουσια όλοΦαντάζομαι, όταν τρως χωριάτικη σαλάτα, θα έχεις δίπλα και κάνα σουρωτήρι να σουρώνεις το λάδι μην τυχόν και αλοιωθεί από τα οξέα της ντομάτας!
Προσοχή! ΜΗΝ βάζεις ξύδι! Χαλάει το ιξώδες!
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Δεν υποτίθεται απλά, ΙΣΧΥΕΙ. Αλλά κανείς επίσημος εισαγωγέας δεν το δέχεται με τη μία. Πρέπει να του τρίψει κάποιος το νόμο στα μούτρα για να πειστεί.
Υπάρχει ον-λάιν αυτός ο περιβόητος νόμος να τον εκτυπώσω?
Ρίξε μια ματιά στα:
viewtopic.php?f=5&t=11239
http://www.berr.gov.uk/whatwedo/consume ... 38070.htmlΠιο αναλυτικά τα:
http://automobileheresy.blogspot.com/20 ... 02002.html
http://www.seeaa.gr/articleview_plirof.php?id=359&lang=Και η οδηγία για την οποία γίνεται ο ντόρος:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 041:EL:PDF -
Εγω εκανα το πρωτο σερβις στα 7500 χλμ στο suzuki splash που εχω πριν απο 2 εβδομαδες και πληρωσα 75 ευρω (αλλαγη λαδια-φιλτρο λαδιου).Το επομενο ειναι στα 15000 και μου ειπαν οτι κοστιζει 110 ευρω και περιλαμβανει τα ιδια συν καποιον ελεγχο.
-
Ο χρήστης sandy7 έγραψε:
Εγω εκανα το πρωτο σερβις στα 7500 χλμ στο suzuki splash που εχω πριν απο 2 εβδομαδες και πληρωσα 75 ευρω (αλλαγη λαδια-φιλτρο λαδιου).Το επομενο ειναι στα 15000 και μου ειπαν οτι κοστιζει 110 ευρω και περιλαμβανει τα ιδια συν καποιον ελεγχο.Στο δικό μου με κάτι λιγότερο απο 7500 χλμ αλλά έκλεινε χρόνο μου βγήκε 85€.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=7756&start=2520#p1578040 -
εγω αλλαξα λαδια και φιλτρο στο Punto t-jet στα 2000 χλμ κ στα 5000χλμ.(σημερα εχει 7000χλμ)την πρωτη φορα μου πηραν 70 ευρω κ την δευτερη 60 ευρω.
-
Ετήσια συντήρηση σε 206... supported by Γκαγκαστάθη και Λαμπριανίδη
Φίλτρα αέρος, καμπίνας, λαδιού purflux, τακάκια εμπρός (TRW), τακάκια πίσω (ferodo), μπουζί (eyquem) λάδια Motul 8100, ροδέλα τάπας όλα μαζί 112€. Η εργασία για τακάκια και λάδια σε λίγες ημέρες
-
Επισκευή εκτός προγράμματος συντήρησης στο Τέμπρα:
Τρόμπα νερού: 70 ευρώ
Αντιψυκτικό: 28 ευρώ
Εργατικά: 71 ευρώΣύνολο: 169 ευρώ
Τσιμπημένο;
-
Λιπαντικό service σε Scirocco 160 με 7500 χλμ
Λάδια δικά μου Mobil 1 ESP Formula 5/30 4λτ 50€
Φίλτρο & εργασία 48 €Σύνολο 98 €
Περίμενα περισσότερα
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?