-
Δεν σου απαγόρεψε κανένας να γράψει πόσο κοστολογείς ΕΣΥ το αντίστοιχο service όπως δεν απαγορεύετε σε κάποιον να πεί οτι χρεώνεις ακριβά γιατί η εργατοώρα σε άλλο συνεργείο είναι 26.5 ευρώ.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σαφής ερώτηση: έκανα καλά που του ανέλισσα το κοστολόγιο της εργασίας του?.
Antonis-team.Ναι,
μάλιστα οι εργασίες και οι εργατοώρες όχι μόνο δεν είναι κρυφές αλλά πρέπει να είναι αναρτημένες σε εμφανές μέρος του συνεργείου. -
το θέμα δεν είναι πόσο χρεώνεται η εργατοώρα (άλλωστε ελεύθερη οικονομία έχουμε ο καθένας χρεώνει όσο τον παίρνει) αλλά ότι υπάρχει μια γενικευμένη, περιρρέουσα και υφέρπουσα (sic) αίσθηση ότι τα συνεργεία ζητάνε όσο να'ναι... κάτι που δε συμβαίνει σε τόσο γενικευμένη έκταση για άλλες οικονομικές δραστηριότητες... κοινώς το ψάρι μυρίζει από το κεφάλι... ή επίσης όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά..
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλέ μου mirage, σε ευχαριστώ για την παρατηρήσει «περί ακριβής εργατοωρας» 1,85%. Γι’ αυτό τελειώνω χάρης του εξοπλισμού μου, της εργασίες γρήγορα, για να έχουν θετικά αποτελέσματα και από πλευράς πληρωμής οι φίλοι μου. Οι 36 ημερήσιες εργατοωρες, είναι 67ε την ημέρα, και ήταν επιβεβλημένες μετά την καταιγίδα των αυξήσεων των παγίων εξόδων της επιχείρησης. Λυπάμαι, είναι θέμα επιβίωσης. Η άξια είναι μέσα στο σφαιρικό αποτέλεσμα, τεχνοοικονομικά.
Antonis-team.Εγώ βέβαια δεν σχολίασα την εργατοώρα σου αλλά τεσπά...
-
Μόνο εγώ δεν βγάζω άκρη από τις τελευταίες σελίδες μάλλον!
-
παίδες που είπαν κανα 70άρι για λάδια(selenia kpe)-φίλτρο + εργασία για το bravo.. λογική τιμή ή να ρωτήσω πουθενά αλλού?
-
αλλαηγ λουριων σε φιατ μπραβο.
εκκεντροφορου
υδραυλικου τιμονιου
κλιματισμου
και δυο τεμπελιδες
αλλαγη φιλτρου γυρης
ολα μαζι με εργασια 230 ευρω. -
4 λιτρα AGIP 10W40 και ενα φιλτρο λαδιου original =60€ * 2 αμαξια
Εγινε και καθαρισμος φιλτρου αερα,οπτικος ελενχος στα φρενα κλπ.Θα με μαλωσει ο mousatos
-
2χ60=120.
Επεξήγηση, του είχα πει που να τα αγοράσει με 6e το λίτρο.
Εεεε αφού δεν τα αλλάζεις μόνος σου και πας σε συνεργείο, πληρώνεις και τον οπτικό έλεγχο. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
2χ60=120.
Επεξήγηση, του είχα πει που να τα αγοράσει με 6e το λίτρο.
Εεεε αφού δεν τα αλλάζεις μόνος σου και πας σε συνεργείο, πληρώνεις και τον οπτικό έλεγχο.Το ξερω Γιαννη? αλλα ειναι φιλος και πελατης μου στο μαγαζι οποτε κανω λιγο τα στραβα ματια.Ποιο πολλα αγοραζει αυτος απο εμενα παρα εγω απο αυτον.Εχω φιατ που δεν χαλανε
Παντως τα Agip κρατανε αρκετα καλα.Στο πουντο τα αφησα για 12000χλμ με συμπληρωμα σκαρτα 500γραμμαρια,χωρις να εχει ακουστει ουτε μια φορα ο μεταβλητος και χωρις να εχω καθαρισει την πεταλουδα για 30000χλμ(εχει μεγαλη ευπαθεια το πουντο και στα δυο).Τωρα τα εβαλα και στην μπαρκετα και θα τα παρακολουθω ,ειδικα αν αλλαξει λιγο ο ηχος γιατι με τα σελενια ηταν τραχυς.Σιγουρα υπαρχουν και καλυτερα αλλα δεν εχω ορεξη να πειραματιζομαι.
-
Γιάννης, ναι.
Ένας τίμιος και καλός μηχανικός είναι το α και το ω . Είμαι τυχερός που γνωρίζω κι εγώ έναν στα μέρη μου.
-
Σερβις στο Citroen ZX:
Λαδια GM ημισυνθετικα 10w-40 (5l) : 16€
Φιλτρο λαδιου: 6€
Μπουζί: (4χ2€) 8€
Φιλτρο βενζινης: 8€
Παραφλου: 10€
Διακοπτης ηλ. παραθυρου 6€
Πιτσιλιθρα: 2€
Δεικτης λαδιου: 4€
Τσιμουχα ψυγειου: 0,10€
(+ δωρεαν καθαρισμα ψυγειου, εξαερωσεις, σφιξιματα κτλ)Εργασια: ο κοπος του αδερφου μου, περιπου 90 λεπτα.
Συνολο: 60,10€
-
Δλδ κάποιος που αλλάζει λάδια μόνος του δεν μπορεί να τα μαζέψει σε ένα μπιτόνι και να τα πάει στο βενζινάδικο της γειτονιάς του?
-
μπιτονάκι , αποθήκη , και όταν έρθει η ώρα για το μεγάλο service τα παραδίδω στο συνεργείο, όπου θα γίνουν όσες εργασίες δεν μπόρεσα να κάνω μόνος μου.
-
αλλαγη λαδιων σε corsa 2005 1.400
3 litra λαδι συνθετικο 5-30 GM (το αλλο μισο λιτρο το ειχα απο την προηγουμενη αλλαγη)
φιλτρο λαδιου
ροδελα
οπτικοι ελεγχοι31.80 Ε σε αντιπροσωπεια Οπελ στη θεσσαλονικη me 20% εκπτωση
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
...
3 litra λαδι συνθετικο 5-30 GM (το αλλο μισο λιτρο το ειχα απο την προηγουμενη αλλαγη)
...Πόσος καιρός είχε περάσει από την προηγούμενη αλλαγή?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΕΓΩ δεν καταλαβα, γιατι πρεπει να αλλαξεις υγρα φρενων σε εξουσιοδοτημενο για να ισχυει η εγγυηση
για τον ίδιο λόγο που κάνεις και τις άλλες εργασίες.
Δηλαδη, αν χτυπησεις λιγο το αυτοκινητο και σπασεις ενα φαναρι, πρεπει να πας στον εξουσιοδοτημενο ηλεκτρολογο να σου το αλλαξει;
δε λεω για εργασιες στον κινητηρα...
25 χρόνια αγώνας καλέ μου φίλε, με ορισμένους δυνατούς συνάδελφους, Ελλάδας και εξωτερικού καταφέραμε τα έξεις:
- επιβάλαμε την 16 άκηδη OBD πρίζα διάγνωσης, και έτσι, αφού υποχρεώθηκαν τα εργοστάσια να δίνουν στοιχεία έλεγχου, μπορεί οποίος έχει εξοπλισμό και γνωρίζει να χρησιμοποιεί τα tester, για διαγνώσει.
- από 01/01/04 δεν υπάρχουν γνήσια ανταλλακτικά, μα ανταλλακτικά με προδιαγραφές πρώτης επιλογής, τα όπια προμηθεύετε ο καθένας ενδιαφερόμενος με ανάλογο κέρδος, από τα μαγαζιά after market!!.
- από 01/01/07, δεν υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη, εξουσιοδοτημένα συνεργεία, μα ‘προτεινόμενα’ από τα εργοστάσια, η της αντιπροσωπείες. Αυτό στην Ελλάδα, μέσα από την διοίκηση του σωματίου μας που ελέω θεού, και την οικονομική βοήθεια στης εκλογές μας, από της επιχειρήσεις ομπρελάς, κυβερνάτε από ‘τέως εξουσιοδοτημένους’ και ‘νυν προτεινόμενους’!!. Άρα θα μου ήταν εντελώς παράξενο να το ανακοίνωναν. Θα με ρωτούσατε, μα τι κάνετε για αυτό εσείς οι ελεύθεροι? μ@λ@κιζομαστε καλοί μου φίλοι σε ποσοστό 70%!!! Άλλωστε αυτό δεν είναι πρωτόγνωρο στην πατρίδα μας!!.
- ορισμένοι από εμάς, και έχουμε γίνει αρκετοί, κατόπιν πιέσεων, χωρίς την βοήθεια του ανύπαρκτης κάλυψης του σωματίου μας, καταφέραμε και με την ανοχή πολλών, να σφραγίζουμε της εγγυήσεις των αυτοκινήτων. Αυτό βεβαίως προϋποθέτει , πτυχία, συνεχείς ενημερώσεις, πλήρη εξοπλισμό και γνώση αυτού, καθώς και προσωπικό με τεχνίτες, και κατάλληλες εγκαταστάσεις.
Όλα αυτά τα γράφω, προς ενημέρωση των πάντων.
Βεβαίως αντιμέτωποι μας είναι οι κάθετες μονάδες, οι οποίες αντιμετωπίζονται εύκολα, μειώνοντας τα γενικά μας έξοδα. Σίγουρο είναι ότι, το ότι δεν κοινοποιείτε ευρέως έχει και λόγο την αμάθεια των περισσοτέρων ιδιοκτητών αυτοκινήτων!. Για αυτό και θα δείτε της τεράστιες πρόσφορες χρονικά των εγγυήσεων από της κάθετες, καθώς και την καθήλωση τιμών και προσφορών, ανταλλακτικών και εργατοώρας, από αυτούς!.
ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, καθώς και για την εθνική μας οικονομία.
Αυτός είναι και ο λόγος που επέλεξα να το γράψω σε αυτήν την ενότητα, για να συστήσω ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΥ, ‘μετά είναι αργά για δάκρια Στέλλα!!.
Φίλε περιμένω ένα μπλουζάκι!!!!.
Antonis-team.
ολα αυτα συνοψιζονται στην κοινοτικη οδηγια 1400/2002 'Block Exemption'
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...
3 litra λαδι συνθετικο 5-30 GM (το αλλο μισο λιτρο το ειχα απο την προηγουμενη αλλαγη)
...Πόσος καιρός είχε περάσει από την προηγούμενη αλλαγή?
5 μηνες,αποθηκευμενο σε αποθηκη,σε σκιερο μερος δηλαδη
-
Παιδιά έχω ένα Υ του 99 16βάλβιδο και ψάχνω για συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο και λογικό σε τιμές στην ανατολική Θεσ/νίκη. Μπορεί να βοηθήσεις κάποιος?
-
Ο χρήστης nikoskyr έγραψε:
Παιδιά έχω ένα Υ του 99 16βάλβιδο και ψάχνω για συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο και λογικό σε τιμές στην ανατολική Θεσ/νίκη. Μπορεί να βοηθήσεις κάποιος?Συνάδελφος! Κι εγώ ένα ίδιο έχω, αλλά δεν ξέρω τίποτε από Θεσσαλονίκη. Γενικώς πάντως σου κάνει οποιοδήποτε συνεργείο, δεν έχει κάποια παραξενιά το αυτοκινητάκι μας...
Έπαθες κάτι συγκεκριμένο, ή για τυπική συντήρηση;
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?