-
με ένα ντεπόζιτο νομίζω σου φτάνει για να έρθεις ....
καλό ταξίδι και προσοχή στους δρόμους. -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
ΟΚ, έλεγα μήπως είναι διαφορετικά στο κιτ αυτό.......παρατήρησα επίσης πως είναι τελείως διαφορετικά τα δικά μου από της Ε93, τα δαχτυλίδια είναι σε απόσταση από το υπόλοιπο φανάρι ενώ στην Ε93 είναι κολλητά......τα δικά σου?? Βάλε μια φωτό να δω, είναι σαν τα δικά μου??Έχουν απόσταση...δεν είναι κολλητά:
Εντός χρονοδιαγράμματος είμαστε, είπαν έως Πέμπτη, θυμάσαι?? Και είναι 'πακέτο σου', όχι δικό μου...
Γερμανοί ρε συ
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μην το γρουσουζευωΚαλο ταξιδι!!!
Thanks buddy...
με ένα ντεπόζιτο νομίζω σου φτάνει για να έρθεις ....
καλό ταξίδι και προσοχή στους δρόμους.Φουλάρω από το τέλος της Γερμανίας (Bassel) με προνομιακή τιμή ( ) και φθάνω Ανκόνα με περίσσευμα για άλλα 125-250 ΚΜ.....
Έχουν απόσταση...δεν είναι κολλητά:
Τότε ίδια έχουμε και στην Ε93 είναι αλλιώτικα...
Εντός χρονοδιαγράμματος είμαστε, είπαν έως Πέμπτη, θυμάσαι?? Και είναι 'πακέτο σου', όχι δικό μου...
Γερμανοί ρε συ
Alles in ordnung
-
Επιτέλους...τα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο ελαφριά:
BMW produces lighter, stronger parts
Gerhard Mauerer
Automotive News
July 13, 2009 - 12:26 pm ETDINGOLFING -- In the midst of the financial crisis, BMW is spending 50 million euros ($69.7 million) on an innovative press hardening facility at its Dingolfing plant.
In all, the premium automaker plans to invest several hundred million euros in the plant in 2009 and 2010.'Anyone who saves money in the wrong area in tough times is putting his competitiveness at risk over the long-term,' said Frank-Peter Arndt, BMW's production chief. 'And I doubt that you can survive that way in the long run.'
During 'cutthroat competition,' innovative technologies are more important than ever, he said.
BMW will make high strength body parts such as chassis beams and side skirts with the new press hardening process.Saving pounds
It will be the first use of press hardening technology in the auto industry anywhere in the world, BMW said. It makes it possible to construct high-strength components at lower weights.
The new process cuts vehicle weight by almost 51 pounds. This in turn shrinks fuel consumption by up to 0.1 liter per 100 kilometers driven, or just under half a cup of gasoline for every 62 miles.The new facility thus contributes to BMW's 'efficient dynamics' program, an effort to improve vehicle performance along a range of fronts.
The 5 Series Gran Turismo will be the first model using these components. Over the next three years, eight more new BMW models will incorporate components from the facility.
The Dingolfing press facility will supply BMW's factory network worldwide.Hot to cold
In the new press process, galvanized sheet steel is pressed cold before being heated to 1,670 degrees Fahrenheit. Then, still glowing red, it is placed in the new press equipment, which cools it down to 158 degrees Fahrenheit, hardening it in the process.Despite lower weight, its strength is three to four times as great as untreated sheet steel.
The use of galvanized sheet steel also guarantees a high level of rust protection.
The process was developed with the steel technology company Voestalpine Polynorm.
BMW is putting a second press hardening facility into operation in late 2009.
At that point, up to 100 workers will work at both facilities in a three-shift operation.To παραπάνω θα ξεκινήσει από το Leipzig plant, όπου η επόμενη 1 θα κατασκευάζεται και θα είναι η πρώτη που θα έχει αυτά τα ελαφρωμένα μέρη. Θα ακολουθήσει μετά η 5αρα, η 6άρα κλπ.
Σχετικά με την επόμενη 1 τώρα...επιβεβαιώθηκαν οι 4κυλ turbo. Η επόμενη coupe λένε ότι θα μοιάζει αρκετά με αυτό:
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σχετικά με την επόμενη 1 τώρα...επιβεβαιώθηκαν οι 4κυλ turbo. Η επόμενη coupe λένε ότι θα μοιάζει αρκετά με αυτό:
Ελπιζω οχι!!!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Επιτέλους...τα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο ελαφριά:BMW produces lighter, stronger parts
Gerhard Mauerer
Automotive News
July 13, 2009 - 12:26 pm ETDINGOLFING -- In the midst of the financial crisis, BMW is spending 50 million euros ($69.7 million) on an innovative press hardening facility at its Dingolfing plant.
In all, the premium automaker plans to invest several hundred million euros in the plant in 2009 and 2010.'Anyone who saves money in the wrong area in tough times is putting his competitiveness at risk over the long-term,' said Frank-Peter Arndt, BMW's production chief. 'And I doubt that you can survive that way in the long run.'
During 'cutthroat competition,' innovative technologies are more important than ever, he said.
BMW will make high strength body parts such as chassis beams and side skirts with the new press hardening process.Saving pounds
It will be the first use of press hardening technology in the auto industry anywhere in the world, BMW said. It makes it possible to construct high-strength components at lower weights.
The new process cuts vehicle weight by almost 51 pounds. This in turn shrinks fuel consumption by up to 0.1 liter per 100 kilometers driven, or just under half a cup of gasoline for every 62 miles.The new facility thus contributes to BMW's 'efficient dynamics' program, an effort to improve vehicle performance along a range of fronts.
The 5 Series Gran Turismo will be the first model using these components. Over the next three years, eight more new BMW models will incorporate components from the facility.
The Dingolfing press facility will supply BMW's factory network worldwide.Hot to cold
In the new press process, galvanized sheet steel is pressed cold before being heated to 1,670 degrees Fahrenheit. Then, still glowing red, it is placed in the new press equipment, which cools it down to 158 degrees Fahrenheit, hardening it in the process.Despite lower weight, its strength is three to four times as great as untreated sheet steel.
The use of galvanized sheet steel also guarantees a high level of rust protection.
The process was developed with the steel technology company Voestalpine Polynorm.
BMW is putting a second press hardening facility into operation in late 2009.
At that point, up to 100 workers will work at both facilities in a three-shift operation.Το πολυ καλο marketing των γερμανων συνεχιζετε. Αλλα δεν ειναι και τοσο innovative.....
'In order to meet upcoming legislative demands regarding acceptable levels of CO2 emissions and to contribute to the fight against global warming, while also meeting customer expectations of reduced fuel consumption, all automotive OEMs are today focusing on lightweight engineering. Some of them, mainly low volume premium brands, have chosen to introduce fairly expensive lightweight materials such as aluminium and magnesium to meet these targets, whereas the main portion of high volume producers are trying to optimize the classic steel concept by introducing different grades of advanced high strength steels. **Volvo Cars **has decided upon a unique utilization of hot-formed, press hardened, ultra high strength steel components featuring tensile strength levels in the order of 1 500 MPa, but on the other hand, producing these parts in very thin gauges for weight saving reasons. The first product launched according to this ultra high strength steel intensive concept was the 2008ΜY version of the Volvo V70 and its sibling, the crosscountry version XC70, both built on the EuCD platform. The body contains several parts manufactured by hot-forming and press-hardening. The extensive use of this type of Boron alloyed steel challenged all welding methods commonly used in car body manufacturing, not least, traditional resistance spot welding. This paper will address the following topics: overview of the V70 body structure and utilization of materials, a brief description of the hot-forming, presshardening process, the procedure for validating weldability before going into series production, lessons learnt from resistance spot welding trials of material combinations involving one or more boron alloyed steel parts, and recommendations for default welding data, influence on the manufacturing system, introducing electro-servo welding guns, adaptive weld timers and ultrasonic non-destructive weld quality checking, necessary revisions of existing spot weld requirements. The presentation will end with a glimpse at perspectives for future welding challenges in Volvo body shops, as the need for further weight saving will promote a considerable introduction of various new grades of advanced high strength steels.'
YΓ: MY2008 σημαινει απο Ιουνιο 2007....
-
-
-
Ελπιζω να μην ειναι ετσι μπροστα, γιατι θα κανω χαρακιρι...
Οι τετρακυλινδροι turbo θα ξεκινουν απο 1.3 οπως ειχαμε διαβασει σε παλιοτερες
σελιδες, ή μονο 1.6 του Cooper s και ενδεχομενως 2λιτρο? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ελπιζω να μην ειναι ετσι μπροστα, γιατι θα κανω χαρακιρι...
Οι τετρακυλινδροι turbo θα ξεκινουν απο 1.3 οπως ειχαμε διαβασει σε παλιοτερες
σελιδες, ή μονο 1.6 του Cooper s και ενδεχομενως 2λιτρο?To 2lt φαίνεται σιγουράκι...θα δούμε.
-
-
Αυτή βασικά πάνε να μιμηθούν...άστοχα κατά την άποψή μου, θα δούμε. Πάντως τουλάχιστον η 3θ/5θ δε θα είναι έτσι...μόνο η Coupe λένε ότι θα μοιάζει στη παλιά 2002 και στο παραπάνω.
Το ανήσυχο είναι ότι ο Huckfeldt πέφτει σχεδόν μέσα με μικρές διαφορές...ας ελπίσουμε ότι δε θα ισχύσει αυτό.
-
Δεν υπαρχει περιπτωση ρε παιδια να ειναι ετσι...
Μην ακουτε τους βλακες με τις φωτοσοπιες τους...Κ για τη Ζ2 καποιοι τελειως ηλιθιοι ελεγαν αρχικα οτι θα ηταν ετσι:
Καποιοι πιο σοβαροι ειπαν οτι θα ειναι ετσι:
Κ τελικα μαλλον(απ οτι δειχνουν τα πραγματα) θα ειναι ετσι:
Ελπιζω να σας ηρεμισα!
-
Ετσι μαλιστα...
-
εμένα απο την άλλη, αν εξαιρέσεις τα γαιδουροφώτα (πρέπει να έιναι κάτι περισσότερο απο ομίχλης) τα οποία είναι στο προφυλακτήρα και αλλάζουν πανεύκολα, μου αρέσει και η 1(για την οποία έχω δει άλλο σχέδιο, αυτό μοιάζει σαν την μεθεπόμενη) κυρίως όμως η Ζ2.
-
Ποια είναι τα βασικά φώτα, τα πάνω τα φρυδέ ή τα γουρλωμένα προβολάκια;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ελπιζω οχι!!!Όπα κύριοι...ένστασις...!
Μόλις βλέπω την φωτό το μυαλό μου πήγε ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στην '02 του 1973 (κι ας έχει τέτοια διαστημική μουσούδα).
Κάτι το χρώμα, κάτι το σχήμα...έτσι θα πρέπει να είναι κατά την γνώμη μου το ρετρό σχήμα μιας BMW στον αιώνα μαςΉ μήπως σας αρέσει η σειρά 1 πια τόοοοσο πολύ ως έχει τώρα (που όταν την είδα πριν την επίσημη κυκλοφορία της ως έκθεμα στο αεροδρόμιο του Μονάχου απλά γελούσα με το άθλιο σχήμα της).
**Επιτέλους **η BMW κόβει ΜΙΑ για ΠΑΝΤΑ τα σχοινιά που την έδεναν με τον ηλίθιο τον Bangle και το μέλλον φαίνεται πια ρόδινο (βλέπε Z4)...
-
Περι ορεξεως .......μυζηθρόπιτα
Ουτε και η τωρινη σειρα 1 μου αρεσει,την συνήθισα αλλα συνεχιζει να μην μου αρεσει.
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Ελπιζω οχι!!!
**Επιτέλους **η BMW κόβει ΜΙΑ για ΠΑΝΤΑ τα σχοινιά που την έδεναν με τον ηλίθιο τον Bangle και το μέλλον φαίνεται πια ρόδινο (βλέπε Z4)...
Ο Bangle για μενα ηταν ο καλυτερος σχεδιαστης... Οτι πιο ριζοσπαστικο το ειχαν τα bmw οσο εκανε αυτος κουμαντο... Δε λεω... Ισως να χασανε λιγο τα brutal χαρακτηριστικα τους αλλα για μενα γιναν ακομα πιο ωραιες.. Αλλωστε ο Bangle μας εχει χαρισει ορισμενα απο τα ομορφοτερα μοντελα της αυτοκινησης (οχι μονο bmw. ποιος ξεχνα το fiat coupe...) Ηταν ο πρωτος που ειπε: '' γτ πορτμπαγκαζ κ προφυλακτυρας να ειναι κατι ενιαιο?? Θα το σπασουμε σε 2!!!''. Το εκανε σε bmw κ επειτα ακολουθησαν ολοι! Χρησιμοποιησε πρωτος τα led για τα πισω φαναρια κ μετα ακολουθησαν ολοι! Η audi τα περασε κ στα μπροστα! Εδωσε στην bmw τα εντυπωσιακα angel eyes ( ο πρωτος που ειχε την ιδεα για την τοποθετηση τους μπροστα). Οταν εμεις πηραμε την 5αρα την Ε60 που ηταν σχεδιο bangle ολοι στο δρομο κοιταζαν σαν χανοι κ φωναζανε ''κοιτα ρε'', ''τι αμαξαρα ειναι αυτη'', ''ωραιο αυτοκινητο''.... Αudi κ mercedes προσπαθησαν για 6 χρονια να βγαλουν ενα σχεδιο που να φαινεται πιο ωραιο κ να τραβαει τα βλεμματα (για το Α6 κ την Ε class αντιστοιχα) κ ποτε δεν τα καταφεραν... Οσον αφορα τη νεα Ζ4 ναι! κ εμενα μ αρεσει πιο πολυ απ την παλια... Ομως η προηγουμενη οταν βγηκε ηταν πολυ πιο ριζοσπαστικη απ την νεα.... Μη ξεχναμε πως υπαρχουν πολλοι που η καινουρια δεν τους αρεσει σε σχεση με την προηγουμενη! Θελω να πω οτι ο bangle εδωσε πολλα στην bmw. οι σχεδιαστες που δουλευουν τωρα ειναι κ θα ειναι για πολυ υπο των επιρροων του... (η νεα σειρα 7 ηταν μισο σχεδιο bangle) . Δε πρεπει λοιπον να μιλαμε ετσι για εναν ανθρωπο που αν μη τι αλλο εδωσε 20 χρονια απ τη ζωη του για να σχεδιαζει bmw....
-
Μηχανικοί του forum (ΒΑΣΙΛΗΗΗΗ) τα φώτα σας!
Μου είπαν να μη βάλω το Castrol SRF στο αυτοκίνητό μου γιατί αφενός δεν έχει τις προδιαγραφές που θέλει η BMW (DOT 4) και ότι πρέπει να το αλλάζεις συχνά γιατί αν κάθεται αρκετό καιρό, τρώει τα σωληνάκια.
Μήπως τελικά να μη το βάλω?
Τι λέτε?
(Μάριε, ήρθαν τα πράγματα...όλα ΟΚ! Ευχαριστώ! )
BMW FORUM