-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
1 γενιά πίσω τουλάχιστον , μετρια συναρμολόγηση , χωρίς χαρακτήρα. Απλά καλό Value/Μoney.
Για τον κινητήρα +1 Αν και μου αρέσει καλύτερα ο 1,4 του GroupΗ οκτάβια 1 ήταν πιο 'καλοσυναρμολογημένη' από τα αδέλφια της στο γκρουπ, αποδεδειγμένα.
Για την 2 (κατά βιαμάρ 5 δηλ. ) δεν γνωρίζω, αλλά νομίζω ότι την αδικείς με το 'μέτρια συναρμολόγηση'... Αυτό κολλάει και στο civic, και σε πάρα πολλά άλλα... -
Ο χρήστης pusher έγραψε:
... Με απασχολεί ...και η ενεργητική αλλά δεν είναι εύκολο να βρω συγκριτικές δοκιμές για τη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, ...
....έχουν όλα ABS, ESP, EBD, TCS στο βασικό ή στον έξτρα εξοπλισμό. Τώρα αν κάποιο έχει καλύτερα συστήματα από το άλλο ....Νομίζω ότι θα διαφωνήσω μαζί σου στο πως εκλαμβάνουμε την ενεργητική ασφάλεια.... Θεωρώ ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας είναι ακριβώς αυτό και τίποτα παραπάνω. Δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τους νόμους της φυσικής, απλά τους εκμεταλλεύονται - λιγότερο ή περισσότερο καλά.
Για μένα ενεργητική ασφάλεια είναι ένα ζυγισμένο και σφιχτό/άκαμπτο αμάξωμα, σωστές ανεξάρτητες μελετημένες αναρτήσεις για ένα αυτοκίνητο σωστά στημένο για τις κανονικές (όχι αγωνιστικές) συνθήκες, σωστή απόκριση και αίσθηση των χειριστηρίων (κυρίως τιμόνι και φρένα), με τη σωστή υποβοήθηση, ικανή και ομαλά αποδιδόμενη ισχύ σε μεγάλο εύρος στροφών κλπ κλπ που σου προσφέρει σταθερή και προβλέψιμη συμπεριφορά. Αν αυτά όλα δεν είναι σωστά ως προς την καλύτερη ενεργητική ασφάλεια τότε τα ηλεκτρονικά απαιτούνται για να βελτιώσουν ένα όχι τόσο ασφαλές αυτοκίνητο καταστρέφοντας την ομοιογένειά του, αν είναι όλα σωστά όμως τότε τα ηλεκτρονικά σπάνια θα ενεργοποιηθούν και η συμπεριφορά θα είναι πιο σταθερή και προβλέψιμη που για μένα είναι μεγάλος παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας.
(Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν τα θέλω τα ηλεκτρονικά. Σαφώς και θέλω να διατίθενται ABS και απενεργοποιούμενο ESP κλπ αλλά όχι να είναι απαραίτητα για ένα κατά τα άλλα ανομοιογενές και άτσαλο αυτοκίνητο) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
... Με απασχολεί ...και η ενεργητική αλλά δεν είναι εύκολο να βρω συγκριτικές δοκιμές για τη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, ...
....έχουν όλα ABS, ESP, EBD, TCS στο βασικό ή στον έξτρα εξοπλισμό. Τώρα αν κάποιο έχει καλύτερα συστήματα από το άλλο ....Νομίζω ότι θα διαφωνήσω μαζί σου στο πως εκλαμβάνουμε την ενεργητική ασφάλεια.... Θεωρώ ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας είναι ακριβώς αυτό και τίποτα παραπάνω. Δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τους νόμους της φυσικής, απλά τους εκμεταλλεύονται - λιγότερο ή περισσότερο καλά.
Για μένα ενεργητική ασφάλεια είναι ένα ζυγισμένο και σφιχτό/άκαμπτο αμάξωμα, σωστές ανεξάρτητες μελετημένες αναρτήσεις για ένα αυτοκίνητο σωστά στημένο για τις κανονικές (όχι αγωνιστικές) συνθήκες, σωστή απόκριση και αίσθηση των χειριστηρίων (κυρίως τιμόνι και φρένα), με τη σωστή υποβοήθηση, ικανή και ομαλά αποδιδόμενη ισχύ σε μεγάλο εύρος στροφών κλπ κλπ που σου προσφέρει σταθερή και προβλέψιμη συμπεριφορά. Αν αυτά όλα δεν είναι σωστά ως προς την καλύτερη ενεργητική ασφάλεια τότε τα ηλεκτρονικά απαιτούνται για να βελτιώσουν ένα όχι τόσο ασφαλές αυτοκίνητο καταστρέφοντας την ομοιογένειά του, αν είναι όλα σωστά όμως τότε τα ηλεκτρονικά σπάνια θα ενεργοποιηθούν και η συμπεριφορά θα είναι πιο σταθερή και προβλέψιμη που για μένα είναι μεγάλος παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας.
(Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν τα θέλω τα ηλεκτρονικά. Σαφώς και θέλω να διατίθενται ABS και απενεργοποιούμενο ESP κλπ αλλά όχι να είναι απαραίτητα για ένα κατά τα άλλα ανομοιογενές και άτσαλο αυτοκίνητο)Προφανώς αν ένα αυτοκίνητο γλιστράει τρελά τα ηλεκτρονικά θα επεμβαίνουν συνέχεια για να το κρατήσουν στην πορεία του, όχι για να του δώσουν επιπλέον σταθερότητα. Εννοείται ότι τα βοηθήματα δεν παράγουν πρόσφυση, μόνο διορθώνουν τη λάθος αντίδραση του οδηγού σε κάθε συμβάν.
Η σημασία τους νομίζω είναι αυτονόητη. Λίγοι οδηγοί θα κάνουν τη σωστή διόρθωση όταν χάσουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους. Όσοι δεν έχουν ιδέα θα φρενάρουν απότομα διώχνοντας το αυτοκίνητο από την πορεία του, αλλά και αυτοί που κατέχουν τη θεωρία είναι δύσκολο να μην υπερ/υποδιορθώσουν χωρίς προηγούμενη εξάσκηση.
Στην περίπτωση του φρεναρίσματος όσες φορές έχω δει φρενάρισμα πανικού χωρίς ABS (όχι πάρα πολλές βέβαια) έχει καταλήξει σε μπλοκάρισμα... Και οι οδηγοί των αυτοκινήτων αυτών οδηγούν οχήματα χωρίς ABS ότι έχουν κάποια πείρα. Εγώ για παράδειγμα που δεν έχω οδηγήσει όχημα χωρίς ABS δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να φρενάρω βέλτιστα. Ή θα μπλοκάρω τους τροχούς ή θα φρενάρω λιγότερο απ' όσο πρέπει. και οι δυο αντιδράσεις δεν είναι επιθυμητές.
Συνοψίζοντας λοιπόν καλό είναι το ESP που καταφέρνει να κάνει διόρθωση σε κάθε περίπτωση που υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης (Δεν περιμένουμε προφανώς ότι θα μας σώσει το ESP όταν μπαίνουμε με 150 στη στροφή που θα έπρεπε να στρίβουμε με 50). Και καλό είναι το ABS που πετυχαίνει την ελάχιστη δυνατή απόσταση πέδησης για να μη μπλοκάρει τους τροχούς και όχι αυτό που για να αποφευχθεί το μπλοκάρισμα φρενάρει λιγότερο απ' ότι θα 'πρεπε.
Εφόσον τα ηλεκτρονικά προλαβαίνουν το ατύχημα συμβάλουν και αυτά στην ενεργητική ασφάλεια, μαζί με τις καλές αναρτήσεις, τα δυνατά φρένα, τα καλά λάστιχα και ένα σύστημα διεύθυνσης που μεταφέρει την αίσθηση του δρόμου στον οδηγό.
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
1 γενιά πίσω τουλάχιστον , μετρια συναρμολόγηση , χωρίς χαρακτήρα. Απλά καλό Value/Μoney.
Για τον κινητήρα +1 Αν και μου αρέσει καλύτερα ο 1,4 του GroupΗ οκτάβια 1 ήταν πιο 'καλοσυναρμολογημένη' από τα αδέλφια της στο γκρουπ, αποδεδειγμένα.
Για την 2 (κατά βιαμάρ 5 δηλ. ) δεν γνωρίζω, αλλά νομίζω ότι την αδικείς με το 'μέτρια συναρμολόγηση'... Αυτό κολλάει και στο civic, και σε πάρα πολλά άλλα...καλυτερη απο το Α3 δεν ξερω επειδη εχω μια σχετικη εμπειρια απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο (σε s3) τα πλαστικα του, η συναρμογη και η ελλειψη τριγμων παρα τα απειρα χλμ (150Κ) και τη σκληρη αναρτηση του δυσκολα νομιζω να ξεπερνιουνται ακομα και απο σημερινα αυτοκινητα
τελικα το octavia 5 δεν ειναι πατωμα golf 5?
-
Ο χρήστης IOANNIS ZOIS έγραψε:
ΜΠΡΑΒΟ! Είσαι από τους λίγους (δυστυχώς ακόμη και σε αυτό το φόρουμ...) που δίνεις σημασία στο πιο βασικό κριτήριο στην επιλογή αυτοκινήτου (εννοείται αφού έχεις επιλέξει κατηγορία-χρημάτων και αμαξώματος-που θα κινηθείς), την ασφάλεια. Δεν ξέρω πόσοι από αυτούς που γράφουν εδώ έχουν επισκευθεί το euroncap για να δουν στην πράξη πως δουλεύουν οι άνθρωποι εκεί που κυριολεκτικά 'σώζουν ζωές' (όπως και οι γιατροί), είναι πράγματι εντυπωσιακοί επιστημονικά και επαγγελματικά!.....Οι μηχανικοι μπορουν γνωριζοντας τις συνθηκες/απαιτησεις μιας δοκιμης να κατασκευασουν ενα οχημα που μπορει να ανταπεξελθει σε αυτη. Αυτο ακριβως γινετε με το euroncap....3 συγκεκριμενα τεστ..συγκρουση με παραμορφουμενη αναλογα με το βαρος του οχηματος μπαριερα στο 40% της μετωπικης επιφανειας...συγκρουση με κολονα....πλευρικη συγκρουση σε γωνια 90 μοιρων με παραμορφουμενη μπαριερα...Ποσο αυτα τα τεστ εξομοιωνουν την πραγματικοτητα? Ελαχιστα! Σιγουρα η συνολικη παρεχωμενη ασφαλεια απο τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στους δρομους εχει βελτιωθει λογω της σοβαρης αντιμετωπισης του θεσμου απο τους κατασκευαστες, εστω κι αν η προσπαθεια γινετε για την εκμεταλλευση των αποτελεσματων μαρκετινιστικα! Ομως απονεμοντε αστερια για την υπαρξη buzzer υπενθυμισης για τις ζωνες ασφαλειας, χωρις να γινετε αναφορα για την σωστη ρυθμιση του υψους τους, και φυσικα δεν δινετε ουτε ενας βαθμος σε οχηματα με μηχανισμο αυτοματης ρυθμισης, ουτε επισης σε κατασκευες που λαμβανουν υποψην τους το μεγεθος του επιβατη (βαρος/υψος) ετσι ωστε να προσαρμοσουν τα συστηματα προστασιας αναλογα. Δινει βαθμους για την υπαρξη ABS, ESP κτλ χωρις ομως να παραθετει ουτε ενα συγκριτικο στοιχειο λες και το ζητουμενο ειναι η υπαρξη και οχι η αποδοση των συστηματων/οχηματων, ενω μολις προσφατα ξεκινησε την αξιολογηση της προστασιας που προσφερουν τα αυτοκινητα κατα των αυχενικων τραυματισμων στις οπισθιες συγκρουσεις (δοκιμαζοντας μονο τα καθισματα και οχι το οχημα συνολικα!!) τη στιγμη που υπαρχουν κατασκευαστες που χρησημοποιουν τετοια συστηματα εδω και 10 χρονια χωρις ποτε να εχουν κερδισει ενα βαθμο γι αυτα! Και φυσικα δεν γνωριζει κανεις το αποτελεσμα αν μια απο τις παραμετρους αυτων των τεστ διαφοροποιηθει.
Τα αποτελεσματα του euroncap λοιπον δεν ειναι σωστο να εκλαμβανοντε ως καθοριστικα για την υπεροχη καποιου αυτοκινητου εναντι καποιου αλλου στην παρεχομενη ασφαλεια. 12 χρονια μετα την ιδρυση του κανταντησε μια μαρκετινιστικη παπατζα....Αυτοι ηταν οι λογοι για τους οποιους η Volvo δεν εστειλε ποτε το νεο S80 για δοκιμη στον οργανισμο. Τουλαχιστον μετα απο την πιεση αυτη δεχτηκε ο οργανισμος να συμπεριληφθει και η δοκιμη για τους αυχενικους τραυματισμους στην αξιολογηση....
Οποιος πραγματικα ενδιαφερετε για την ασφαλεια και τις διαφορες των ncap τεστ σε σχεση με την σωστη ολιστικη αντιμετωπιση του θεματος ας παρακολουθησει τα παρακατω link.....
Real life.....δειτε στην πράξη πως δουλεύουν οι άνθρωποι που πραγματικα 'σώζουν ζωές' (όπως και οι γιατροί), και είναι πράγματι εντυπωσιακοί επιστημονικά και επαγγελματικά!
http://www.youtube.com/watch?v=-wQb3eeMcDE
http://www.youtube.com/watch?v=88E19t0gLk0
Η σφαιρικη αντιμετωπιση του θεματος
http://www.youtube.com/watch?v=KkahXtQH1Fo
Οι εταιρειες που εχουν την ασφαλεια ως πρωτεραιοτητα τους δεν περιμενουν κανενα οργανισμο να τους αναγκασει να εφαρμοσουν κατι
Youtube VideoΥΓ: Οπως ανεφερα και σε προηγουμενο ποστ η Honda ειναι η αλλη εταιρεια που διαθετει απο το 2000 ενα υπερσυχγρονο κεντρο δοκιμων, και απο το 2003 δημιουργησε μια ομαδα διερευνησης πραγματικων ατυχηματων στην Αμερικη (http://corporate.honda.com/safety/detai ... d=research). Δυστυχως δεν βρηκα καποιο video
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Μεταξύ των Mitsubishi Lancer Intense 1.8, Toyota Corolla 1.6 και Honda Civic 1.8 ποιο αυτοκίνητο θα επιλέγατε;Θα μιλήσω μόνο από άποψη αισθητικής, θεωρώντας ότι στους υπόλοιπους τομείς τα αυτοκίνητα είναι λίγο-πολύ ισοδύναμα.
Προσωπικά, θα προτιμούσα Civic sedan.
Είναι το πιο όμορφο από τα τρία και επιπλέον είναι Honda, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.
Μου αρέσει αρκετά και η νέα Corolla sedan. Επιτέλους, μια όμορφη Corolla ! Καμια σχέση με το πανάσχημο Auris.
Όσο για το Lancer δε μου γεμιζει το μάτι. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
ΥΓ: Οπως ανεφερα και σε προηγουμενο ποστ η Honda ειναι η αλλη εταιρεια που διαθετει απο το 2000 ενα υπερσυχγρονο κεντρο δοκιμων, και απο το 2003 δημιουργησε μια ομαδα διερευνησης πραγματικων ατυχηματων στην Αμερικη (http://corporate.honda.com/safety/detai ... d=research). Δυστυχως δεν βρηκα καποιο video
δεν ηξερα οτι η honda ασχολειται με την ασφαλεια
το σασι του s40 ποιος το σχεδιασε, η ford ή η volvo?
εγω παντως απο προσωπικη εμπειρια ψηφιζω γαλλια στον τομεα της παθητικης ασφαλειας (αλλα οχι ενεργητικη)
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Οι μηχανικοι μπορουν γνωριζοντας τις συνθηκες/απαιτησεις μιας δοκιμης να κατασκευασουν ενα οχημα που μπορει να ανταπεξελθει σε αυτη. Αυτο ακριβως γινετε με το euroncap....3 συγκεκριμενα τεστ..συγκρουση με παραμορφουμενη αναλογα με το βαρος του οχηματος μπαριερα στο 40% της μετωπικης επιφανειας...συγκρουση με κολονα....πλευρικη συγκρουση σε γωνια 90 μοιρων με παραμορφουμενη μπαριερα...Ποσο αυτα τα τεστ εξομοιωνουν την πραγματικοτητα? Ελαχιστα! Σιγουρα η συνολικη παρεχωμενη ασφαλεια απο τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στους δρομους εχει βελτιωθει λογω της σοβαρης αντιμετωπισης του θεσμου απο τους κατασκευαστες, εστω κι αν η προσπαθεια γινετε για την εκμεταλλευση των αποτελεσματων μαρκετινιστικα! Ομως απονεμοντε αστερια για την υπαρξη buzzer υπενθυμισης για τις ζωνες ασφαλειας, χωρις να γινετε αναφορα για την σωστη ρυθμιση του υψους τους, και φυσικα δεν δινετε ουτε ενας βαθμος σε οχηματα με μηχανισμο αυτοματης ρυθμισης, ουτε επισης σε κατασκευες που λαμβανουν υποψην τους το μεγεθος του επιβατη (βαρος/υψος) ετσι ωστε να προσαρμοσουν τα συστηματα προστασιας αναλογα. Δινει βαθμους για την υπαρξη ABS, ESP κτλ χωρις ομως να παραθετει ουτε ενα συγκριτικο στοιχειο λες και το ζητουμενο ειναι η υπαρξη και οχι η αποδοση των συστηματων/οχηματων, ενω μολις προσφατα ξεκινησε την αξιολογηση της προστασιας που προσφερουν τα αυτοκινητα κατα των αυχενικων τραυματισμων στις οπισθιες συγκρουσεις (δοκιμαζοντας μονο τα καθισματα και οχι το οχημα συνολικα!!) τη στιγμη που υπαρχουν κατασκευαστες που χρησημοποιουν τετοια συστηματα εδω και 10 χρονια χωρις ποτε να εχουν κερδισει ενα βαθμο γι αυτα! Και φυσικα δεν γνωριζει κανεις το αποτελεσμα αν μια απο τις παραμετρους αυτων των τεστ διαφοροποιηθει.
Τα αποτελεσματα του euroncap λοιπον δεν ειναι σωστο να εκλαμβανοντε ως καθοριστικα για την υπεροχη καποιου αυτοκινητου εναντι καποιου αλλου στην παρεχομενη ασφαλεια. 12 χρονια μετα την ιδρυση του κανταντησε μια μαρκετινιστικη παπατζα....Αυτοι ηταν οι λογοι για τους οποιους η Volvo δεν εστειλε ποτε το νεο S80 για δοκιμη στον οργανισμο. Τουλαχιστον μετα απο την πιεση αυτη δεχτηκε ο οργανισμος να συμπεριληφθει και η δοκιμη για τους αυχενικους τραυματισμους στην αξιολογηση....
Οποιος πραγματικα ενδιαφερετε για την ασφαλεια και τις διαφορες των ncap τεστ σε σχεση με την σωστη ολιστικη αντιμετωπιση του θεματος ας παρακολουθησει τα παρακατω link.....
Real life.....δειτε στην πράξη πως δουλεύουν οι άνθρωποι που πραγματικα 'σώζουν ζωές' (όπως και οι γιατροί), και είναι πράγματι εντυπωσιακοί επιστημονικά και επαγγελματικά!
http://www.youtube.com/watch?v=-wQb3eeMcDE
http://www.youtube.com/watch?v=88E19t0gLk0
Η σφαιρικη αντιμετωπιση του θεματος
http://www.youtube.com/watch?v=KkahXtQH1Fo
Οι εταιρειες που εχουν την ασφαλεια ως πρωτεραιοτητα τους δεν περιμενουν κανενα οργανισμο να τους αναγκασει να εφαρμοσουν κατι
Youtube VideoΥΓ: Οπως ανεφερα και σε προηγουμενο ποστ η Honda ειναι η αλλη εταιρεια που διαθετει απο το 2000 ενα υπερσυχγρονο κεντρο δοκιμων, και απο το 2003 δημιουργησε μια ομαδα διερευνησης πραγματικων ατυχηματων στην Αμερικη (http://corporate.honda.com/safety/detai ... d=research). Δυστυχως δεν βρηκα καποιο video
Αυτά είναι...
Μπράβο στη Volvo!Έτσι είναι τα crash tests... και όχι τα τυποποιημένα τεστ που κάνουν στο EuroNCap.
Αλλά αφού δε μπορούμε να κάνουμε κάτι αρκούμαστε σε αυτά. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
ΜΠΡΑΒΟ! Είσαι από τους λίγους (δυστυχώς ακόμη και σε αυτό το φόρουμ...) που δίνεις σημασία στο πιο βασικό κριτήριο στην επιλογή αυτοκινήτου (εννοείται αφού έχεις επιλέξει κατηγορία-χρημάτων και αμαξώματος-που θα κινηθείς), την ασφάλεια. Δεν ξέρω πόσοι από αυτούς που γράφουν εδώ έχουν επισκευθεί το euroncap για να δουν στην πράξη πως δουλεύουν οι άνθρωποι εκεί που κυριολεκτικά 'σώζουν ζωές' (όπως και οι γιατροί), είναι πράγματι εντυπωσιακοί επιστημονικά και επαγγελματικά!.....
Οι μηχανικοι μπορουν γνωριζοντας τις συνθηκες/απαιτησεις μιας δοκιμης να κατασκευασουν ενα οχημα που μπορει να ανταπεξελθει σε αυτη. Αυτο ακριβως γινετε με το euroncap....3 συγκεκριμενα τεστ..συγκρουση με παραμορφουμενη αναλογα με το βαρος του οχηματος μπαριερα στο 40% της μετωπικης επιφανειας...συγκρουση με κολονα....πλευρικη συγκρουση σε γωνια 90 μοιρων με παραμορφουμενη μπαριερα...Ποσο αυτα τα τεστ εξομοιωνουν την πραγματικοτητα? Ελαχιστα! Σιγουρα η συνολικη παρεχωμενη ασφαλεια απο τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στους δρομους εχει βελτιωθει λογω της σοβαρης αντιμετωπισης του θεσμου απο τους κατασκευαστες, εστω κι αν η προσπαθεια γινετε για την εκμεταλλευση των αποτελεσματων μαρκετινιστικα! Ομως απονεμοντε αστερια για την υπαρξη buzzer υπενθυμισης για τις ζωνες ασφαλειας, χωρις να γινετε αναφορα για την σωστη ρυθμιση του υψους τους, και φυσικα δεν δινετε ουτε ενας βαθμος σε οχηματα με μηχανισμο αυτοματης ρυθμισης, ουτε επισης σε κατασκευες που λαμβανουν υποψην τους το μεγεθος του επιβατη (βαρος/υψος) ετσι ωστε να προσαρμοσουν τα συστηματα προστασιας αναλογα. Δινει βαθμους για την υπαρξη ABS, ESP κτλ χωρις ομως να παραθετει ουτε ενα συγκριτικο στοιχειο λες και το ζητουμενο ειναι η υπαρξη και οχι η αποδοση των συστηματων/οχηματων, ενω μολις προσφατα ξεκινησε την αξιολογηση της προστασιας που προσφερουν τα αυτοκινητα κατα των αυχενικων τραυματισμων στις οπισθιες συγκρουσεις (δοκιμαζοντας μονο τα καθισματα και οχι το οχημα συνολικα!!) τη στιγμη που υπαρχουν κατασκευαστες που χρησημοποιουν τετοια συστηματα εδω και 10 χρονια χωρις ποτε να εχουν κερδισει ενα βαθμο γι αυτα! Και φυσικα δεν γνωριζει κανεις το αποτελεσμα αν μια απο τις παραμετρους αυτων των τεστ διαφοροποιηθει.
Τα αποτελεσματα του euroncap λοιπον δεν ειναι σωστο να εκλαμβανοντε ως καθοριστικα για την υπεροχη καποιου αυτοκινητου εναντι καποιου αλλου στην παρεχομενη ασφαλεια. 12 χρονια μετα την ιδρυση του κανταντησε μια μαρκετινιστικη παπατζα....Αυτοι ηταν οι λογοι για τους οποιους η Volvo δεν εστειλε ποτε το νεο S80 για δοκιμη στον οργανισμο. Τουλαχιστον μετα απο την πιεση αυτη δεχτηκε ο οργανισμος να συμπεριληφθει και η δοκιμη για τους αυχενικους τραυματισμους στην αξιολογηση....
Οποιος πραγματικα ενδιαφερετε για την ασφαλεια και τις διαφορες των ncap τεστ σε σχεση με την σωστη ολιστικη αντιμετωπιση του θεματος ας παρακολουθησει τα παρακατω link.....
Real life.....δειτε στην πράξη πως δουλεύουν οι άνθρωποι που πραγματικα 'σώζουν ζωές' (όπως και οι γιατροί), και είναι πράγματι εντυπωσιακοί επιστημονικά και επαγγελματικά!
http://www.youtube.com/watch?v=-wQb3eeMcDE
http://www.youtube.com/watch?v=88E19t0gLk0
Η σφαιρικη αντιμετωπιση του θεματος
http://www.youtube.com/watch?v=KkahXtQH1Fo
Οι εταιρειες που εχουν την ασφαλεια ως πρωτεραιοτητα τους δεν περιμενουν κανενα οργανισμο να τους αναγκασει να εφαρμοσουν κατι
Youtube VideoΥΓ: Οπως ανεφερα και σε προηγουμενο ποστ η Honda ειναι η αλλη εταιρεια που διαθετει απο το 2000 ενα υπερσυχγρονο κεντρο δοκιμων, και απο το 2003 δημιουργησε μια ομαδα διερευνησης πραγματικων ατυχηματων στην Αμερικη (http://corporate.honda.com/safety/detai ... d=research). Δυστυχως δεν βρηκα καποιο video
Τα crash tests του Euro NCAP:
[list:4r57bdyk][:4r57bdyk]Frontal impact[/4r57bdyk]
[:4r57bdyk]Car to Car Side impact[/4r57bdyk]
[:4r57bdyk]Pole Side Impact[/4r57bdyk]
[:4r57bdyk]Child protection[/4r57bdyk]
[:4r57bdyk]Pedestrian protection[/4r57bdyk]
[:4r57bdyk]Whiplash[/4r57bdyk][/list:u:4r57bdyk]και οι 4 τομείς βαθμολόγησης:
[list:4r57bdyk]
[:4r57bdyk]Adult occupant protection[/4r57bdyk]
[:4r57bdyk]Child occupant protection[/4r57bdyk]
[:4r57bdyk]Pedestrian protection[/4r57bdyk]
[:4r57bdyk]Safety assist[/4r57bdyk][/list:u:4r57bdyk]Στο αριστερό μενού μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το καθένα.
Δεν είμαι μηχανολόγος για να μπορώ να πω κατά πόσο είναι επαρκή τα τεστ. Και να ήμουν δε θα αρκούσε, χρειάζεται μεγάλη εξειδίκευση στον τομέα που όπως φαίνεται και από τα παραπάνω βίντεο είναι αρκετά πολύπλοκος. Σίγουρα όμως δεν είναι δυνατό στις δοκιμές που αποσκοπούν στη βαθμολόγηση ενός αυτοκινήτου το όχημα να υποβάλλεται σε όλα τα δυνατά σενάρια συγκρούσεων.
Στις δοκιμές προφανώς χρειάζονται κάποια αντιπροσωπευτικά tests. Αν το αυτοκίνητο Χ είναι καλύτερο στις τάδε και τάδε γωνίες σύγκρουσης θα είναι καλύτερο και στις ενδιάμεσες. Δεν είναι απαραίτητο να υποβληθεί σε συγκρούσεις υπό όλες τις δυνατές γωνίες. Τώρα υπό πόσες διαφορετικές γωνίες πρέπει να γίνεται σύγκρουση σε ένα crash test και ποιες πρέπει να είναι αυτές δε μπορώ να το πω εγώ.
Πάντως άλλο το κέντρο δοκιμών της Volvo που αποσκοπεί στην ανάπτυξη της ασφάλειας και άλλο το κέντρο δοκιμών ενός οργανισμού αξιολόγησης. Προφανώς το πρώτο πρέπει να μπορεί να αναπαράγει πολλές συνθήκες σύγκρουσης ενώ το δεύτερο μόνο όσες χρειάζονται για να εξαχθούν ασφαλή συγκριτικά αποτελέσματα μεταξύ των υπό δοκιμή μοντέλων.
Επαναλαμβάνω πως δε μπορώ να κρίνω πόσο αξιόπιστα είναι τα πειράματα του Euro NCAP. Θα μπορούσαμε ως μη ειδικοί να δούμε τι tests γίνονται στους οργανισμούς ασφαλείας άλλων χωρών για να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα. (Το σίγουρο είναι ότι λείπει ένα rollover test από το Euro NCAP.)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν ηξερα οτι η honda ασχολειται με την ασφαλειαΜετα τα χαρτινα Civic των 90's το πηραν σοβαρα το θεμα..
το σασι του s40 ποιος το σχεδιασε, η ford ή η volvo?
Καταρχην τι σημαινει σασι? To λεμε/ακουμε συνεχεια (περισσοτερο υποτιμητικα οταν καποια οχηματα μοιραζοντε το ιδιο-πχ Golf/TT) αλλα οι περισσοτεροι εχουν διαφορετικη αντιληψη για το ποια ακριβως στοιχεια αποτελουν το σασι και ποια τελικα ειναι αυτα που μοιραζοντε μεταξυ των οχηματων. Τα Focus/3/S40 μοιραζοντε την ιδια διαταξη στο συστημα αναρτησεων/μεταδοσης/φρενων (με διαφοροποιησεις υλικων/διαστασεων/γεωμετριας κτλ) και το floorpan (επισης με διαφοροποιησεις-awd). Η σχεδιαση εγινε με την συμβολη τεχνικων απο καθε εταιρεια. Απο εκει και περα διαφοροποιουντε πληρως. Το πλαισιο του S40 ειναι πατενταρισμενο με την χρηση διαφορων υλικων ελεγχομενης μεταβλητης απορροφησης ενεργειας, αγκιστρου συγκρατησης της μηχανης σε περιπτωση εμπροσθιας συγκρουσης, οπισθιες και πλευρικες ζωνες παραμορφωσης, χρηση εναλλακτικων υλικων για μειωση του βαρους (το καπω πχ ειναι απο αλουμινιο) κτλ κτλ....Στο δρομο η διαφορα ειναι αποστωμοτικη, αλλα δυστυχως εχουμε γεμισει με δοκιμαστες της καρεκλας και του περιοδικου.
εγω παντως απο προσωπικη εμπειρια ψηφιζω γαλλια στον τομεα της παθητικης ασφαλειας (αλλα οχι ενεργητικη)
Οι πρωτοι που αποκωμισαν τα οφελει της προβολης των αποτελεσματων του euroncap (renault)...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλυτερη απο το Α3 δεν ξερω επειδη εχω μια σχετικη εμπειρια απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο (σε s3) τα πλαστικα του, η συναρμογη και η ελλειψη τριγμων παρα τα απειρα χλμ (150Κ) και τη σκληρη αναρτηση του δυσκολα νομιζω να ξεπερνιουνται ακομα και απο σημερινα αυτοκινητα
Καλά, το Α3 στο χαρίζω ...
Είχα στο νού μου τα Leon & Golf κυρίως... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
δεν ηξερα οτι η honda ασχολειται με την ασφαλεια
Μετα τα χαρτινα Civic των 90's το πηραν σοβαρα το θεμα..
το σασι του s40 ποιος το σχεδιασε, η ford ή η volvo?
Καταρχην τι σημαινει σασι? To λεμε/ακουμε συνεχεια (περισσοτερο υποτιμητικα οταν καποια οχηματα μοιραζοντε το ιδιο-πχ Golf/TT) αλλα οι περισσοτεροι εχουν διαφορετικη αντιληψη για το ποια ακριβως στοιχεια αποτελουν το σασι και ποια τελικα ειναι αυτα που μοιραζοντε μεταξυ των οχηματων. Τα Focus/3/S40 μοιραζοντε την ιδια διαταξη στο συστημα αναρτησεων/μεταδοσης/φρενων (με διαφοροποιησεις υλικων/διαστασεων/γεωμετριας κτλ) και το floorpan (επισης με διαφοροποιησεις-awd). Η σχεδιαση εγινε με την συμβολη τεχνικων απο καθε εταιρεια. Απο εκει και περα διαφοροποιουντε πληρως. Το πλαισιο του S40 ειναι πατενταρισμενο με την χρηση διαφορων υλικων ελεγχομενης μεταβλητης απορροφησης ενεργειας, αγκιστρου συγκρατησης της μηχανης σε περιπτωση εμπροσθιας συγκρουσης, οπισθιες και πλευρικες ζωνες παραμορφωσης, χρηση εναλλακτικων υλικων για μειωση του βαρους (το καπω πχ ειναι απο αλουμινιο) κτλ κτλ....Στο δρομο η διαφορα ειναι αποστωμοτικη, αλλα δυστυχως εχουμε γεμισει με δοκιμαστες της καρεκλας και του περιοδικου.
εγω παντως απο προσωπικη εμπειρια ψηφιζω γαλλια στον τομεα της παθητικης ασφαλειας (αλλα οχι ενεργητικη)
Οι πρωτοι που αποκωμισαν τα οφελει της προβολης των αποτελεσματων του euroncap (renault)...
παντως και το focus στην ασφαλεια ειναι παρα πολυ καλο και σιγουρα το κοινο πατωμα θα παιζει πολυ μεγαλο ρολο σε αυτο
(το golf και ΤΤ δεν εχουν ιδιο πλαισιο , οι αλλαγες ειναι δραματικες στα υλικα και στη κατανομη βαρους στα υπολοιπα οπως τοποθετηση κινητηρα , διαταξη αναρτησεων κοκ ναι μπορεις να πεις οτι ειναι ιδια)
-
Εφόσον μιλάτε για πάτωμα-πλαίσιο, κάπου άκουσα πως το octavia-leon έχουν το ίδιο πάτωμα... και μου φάνηκε κουλο!
Οσον αφορά το ncap, άποψή μου είναι πως είναι ένα απλά μαρκετίστικο σχέδιο. Σίγουρα επηρεάζει ακόμη και εμένα στην επιλογή αυτοκινήτου. Όταν έχεις στάνδαρ προσκορούσεις μπορείς να ρίξεις το βάρος (κατασκευής και συναρμολόγησης) σε αυτές και να πιάσεις *****. Τι γίνεται όμως στις υπόλοιπες; Μήπως επειδή ρίχνουν το βάρος τους σε αυτές τις συκγκεκριμένες συγκρούσεις 'αδυνατούν' στις υπόλοιπες επήτιδες;Και πάμε στο θέμα μας της επιλογής των αυτοκινήτων, θα απαντήσω τελείως προσωπικα
Lancer:- ενδιαφέρον εξωτερικό σχεδιαστηκά
- μου φάνηκε στενό εσωτερικά και 'φτωχό'
- αρκετά μεγάλη κατανάλωση
- σχετικά μικρό πορτμπαγαζ εξαιτίας του subwoofer...
corolla (το κακό ήταν ότι το οδήγησα αμέσως μετά το καινούριο avensis!!
- όντως το καλύτερο εξωτερικά σχεδιαστικά από τα corolla
- ωραίο εσωτερικά και σου αφήνει καλή εντύπωση
- καλός χώρος φόρτωσης
- δεν υπάρχει το γνωστό τούνελ στα πίσω καθίσματα
Civic
- παράξενο και ωραίο εσωτερικό
- κατανάλωση
- είναι εξατάχυτο (ειδικά αν κάνεισ συχνά ταξίδια στην εθνική...)
- μικρός χώρος πορτμπαγαζ (σε μια αντιπροσωπία μου είπαν πως βάζεις μξικρή ρεζέρβα και έχεις 480 λίτρα... ψάξτο για να είσαι σίγουρος)
- Κεντρικός αντιπρόσωπος (σε όσα διαβάζονται και ακούγονται γενικά..., δεν έχω προσωπική πείρα)
Από εμένα η ψήφος μου πάει στο Civic
Σαν εναλλακτικές δες τα
Volvo S40 1.8cc (κάποια περίοδο είχε έκτωση 4,000 €, οπότε είσαι στα 20.000 €), επίσης δες γιατί κάποια συνεργεία είχαν βγάλει 10 χρόνια δωρεάν σερβς + ανταλλακτικά! Ενδιαφέρον σαν αμάξι, με ιστορία σε αξιοπιστία ασφάλεια! Με χαλάει που έχει μηχανή ford!
Mazda 6 1.8cc Μεγάλους και καλούς χώρους. Καλές επιδόσεις και καταναλώσεις.
Avensis ΕΠίσης μεγάλο. Οδήγησα το 1.6 και θα έλεγα πως με χάλασε υπερβολικά στην αρχική εκίνηση μέσα στη πόλη (πχ με 2α όταν πας να περάσεις ένα στενό...) ίσως το 1,8 να είναι αρκετά καλό. Πολύ άνετο, αθόρυβο και με καλές ρεπρίζ στην εθνική.Αυτά από εμένα
-
εσυ μαστορα τι πηρες τελικα?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εσυ μαστορα τι πηρες τελικα?Τελικά έμεινα χωρίς δουλεία...
Οπότε νο μανει νο φανει :ΡΜη μου το θυμίζεις, μια πονεμένη ιστορία...
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Εφόσον μιλάτε για πάτωμα-πλαίσιο, κάπου άκουσα πως το octavia-leon έχουν το ίδιο πάτωμα... και μου φάνηκε κουλο!Γιατί;
Το ίδιο έχουν. -
Στο site της Skoda αναφέρεται πουθενά ποιος είναι ο standard εξοπλισμός και ποιος έξτρα για την κάθε έκδοση του Octavia 5;
Δεν το βρίσκω πουθενά...
Και για κοιτάξτε στη σελίδα 33 του PDF εδώ τη μετάδοση --> http://www.skoda.gr/models/new_octavia_ ... gue_08.pdf
Τετρακίνητο είναι;
-
Καταρχήν για το OCTAVIA δες εδώ http://www.skoda.com.gr/octavia5_faceli ... celist.pdf
Για το πλαίσιο μου φαίνεται κουλό από την άποχη ότι μου φέρνει σε διαφορετική κατηγορία. Δεν έχω όμως γνώσεις, οπότε δε μπορώ να εμβαθύνω :Ρ απλά προσωπική άποψη ενός άσχετου :Ρ
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Καταρχήν για το OCTAVIA δες εδώ http://www.skoda.com.gr/octavia5_faceli ... celist.pdfΓια το πλαίσιο μου φαίνεται κουλό από την άποχη ότι μου φέρνει σε διαφορετική κατηγορία. Δεν έχω όμως γνώσεις, οπότε δε μπορώ να εμβαθύνω :Ρ απλά προσωπική άποψη ενός άσχετου :Ρ
Ευχαριστώ, αυτό έψαχνα! Αν είναι και 4κίνητο έχει ένα σοβαρό ατού έναντι των άλλων!
-
Οι τυποποιημένες δοκιμές όσο καλά κι αν έχουν πραγματοποιηθεί δεν αποτελούν παρά μόνο ένα μικρό ποσοστό των συγκρούσεων σε εντελώς συγκεκριμένη ταχύτητα. Αποτελούν σαφώς ένδειξη και συγκριτικό μέτρο για αυτές τις συγκρίσεις αλλά δυστυχώς απέχουν από την πραγματικές συνθήκες.
Μια φορά που είχα μείνει στην εθνική οδό και έτυχε να περάσω πολλή ώρα σε σταθμό της οδικής βοήθειας, χάζευα τα τρακαρισμένα που περίμεναν εκεί. Είχαν δεκάδες και είχα άφθονη ώρα να τα μελετήσω.
Από αυτά που είδα και σκεφτόμενος μόνο την παθητική ασφάλεια ήταν μερικά που δεν θα ήθελα να είμαι μέσα. Και αυτά ήταν συχνότερα κάποιας μάρκας ή προέλευσης ενώ αντίθετα αυτά που είχαν διατηρήσει καλύτερο τον ζωτικό χώρο των επιβατών ήταν συχνότερα κάποιας άλλης μάρκας ή προέλευσης....
Με βάση τις στατιστικά μη σημαντικές μου παρατηρήσεις και μόνο από πλευράς παθητικής ασφάλειας θα έπρεπε να αποφύγω να πάρω ιαπωνικό ή ιταλικό αυτοκίνητο, να το συζήταγα για γαλλικό και να προτιμούσα premium γερμανικό ή σουηδικό... Ίσως μερικές εταιρείες έχουν δίκαια κατακτήσει κάποιο όνομα και μερικές φορές αξίζει να πληρώνεις για κάτι που δεν είναι άμεσα φανερό...
Οι παρατηρήσεις μου αυτές ήταν αρκετά χρόνια πριν και μπορεί τα πράγματα να έχουν βελτιωθεί για κάποιους... δεν ξέρω και δεν μπορώ να ξέρω αλλά ελπίζω να μην ξαναμείνω!
Επιλογή αυτοκινήτου