-
λοιπον τα πράγματα έχουν ως εξης...ηταλαιπωρία μου 15 μέρες τώρα είναι απερίγραπτη!!! Όλα ξεκίνησαν όταν ένας ανεγγέφαλος με μηχανάκι πέρασε με κόκκινο και με τράκαρε δημιουργώντας μου ζημιά 3500 ευρω!! Το τραγελαφικό είναι ότι την μεθεπόμενη μέρα απο εκείνη που έγινε το τρακάρισμα έγω θα ταξίδευα προς ρόδο...και είχα κανονίσει και σερβις (το δευτερο-το γενικό) ....
Τεσπα στο θέμα μας : τη στιγμή του τρακαρίσματος μύρισα κάτι καμένο άνοιξα το καπό και μετά απο λίγο έφυγε η μυρωδιά...για να μη μακρυγορώ τελικα το αμάξι το πήγα στην αντιπροσωπεια για επισκευη φανοποιού και για το καθιερομενο σερβις, τους είπα οτι τη στιγμή του ατυχήματος μύρισα κατι καμένο να το ελεγξετε!!!!! στο συνεργειο μου είπαν ότι κάνανε σέρβις και όλα ΟΚ !! Οπότε και εγώ το παίρνω το αμάξι , κλείνω εισιτήρια για ροδο και λέω δεν του κάνω μια δοκιμή για καλο και για κακό (αφου θα έκανα ταξιδι) ...κάνω λοιπον μια βόλτα κάπου στα 10km φτάνοντας λοιπόν σπίτι βλέπω τη θερμοκρασία να ανεβαίνει απειλιτικά και να μυρίζει καμένο οπότε σταματάω στην άκρη, ανοίγω καπό και βλέπω καπνούς...κάλεσα το μηχανικό το είδε και είπε οτι φτέει το βερντιλατέρ,όντως το ανεμιστηράκι δε γύριζε ...υπάρχει περίπτωση να συνέβη αυτό απο το ατύχημα?τι κάνω σε αυτη την περίπτωση
ps: υπαρχι περίπτωση να έχει βλάβη ο θερμοστάτης ? τι ακριβώς κάνει ο θερμοστάτης?
Το αμαξι είναι vw polo 9n3 2 χρονων αμαξι!!
-
λοιπον τα πράγματα έχουν ως εξης...ηταλαιπωρία μου 15 μέρες τώρα είναι απερίγραπτη!!! Όλα ξεκίνησαν όταν ένας ανεγγέφαλος με μηχανάκι πέρασε με κόκκινο και με τράκαρε δημιουργώντας μου ζημιά 3500 ευρω!! Το τραγελαφικό είναι ότι την μεθεπόμενη μέρα απο εκείνη που έγινε το τρακάρισμα έγω θα ταξίδευα προς ρόδο...και είχα κανονίσει και σερβις (το δευτερο-το γενικό) ....
Τεσπα στο θέμα μας : τη στιγμή του τρακαρίσματος μύρισα κάτι καμένο άνοιξα το καπό και μετά απο λίγο έφυγε η μυρωδιά...για να μη μακρυγορώ τελικα το αμάξι το πήγα στην αντιπροσωπεια για επισκευη φανοποιού και για το καθιερομενο σερβις, τους είπα οτι τη στιγμή του ατυχήματος μύρισα κατι καμένο να το ελεγξετε!!!!! στο συνεργειο μου είπαν ότι κάνανε σέρβις και όλα ΟΚ !! Οπότε και εγώ το παίρνω το αμάξι , κλείνω εισιτήρια για ροδο και λέω δεν του κάνω μια δοκιμή για καλο και για κακό (αφου θα έκανα ταξιδι) ...κάνω λοιπον μια βόλτα κάπου στα 10km φτάνοντας λοιπόν σπίτι βλέπω τη θερμοκρασία να ανεβαίνει απειλιτικά και να μυρίζει καμένο οπότε σταματάω στην άκρη, ανοίγω καπό και βλέπω καπνούς...κάλεσα το μηχανικό το είδε και είπε οτι φτέει το βερντιλατέρ,όντως το ανεμιστηράκι δε γύριζε ...υπάρχει περίπτωση να συνέβη αυτό απο το ατύχημα?τι κάνω σε αυτη την περίπτωση
ps: υπαρχι περίπτωση να έχει βλάβη ο θερμοστάτης ? τι ακριβώς κάνει ο θερμοστάτης?
Το αμαξι είναι vw polo 9n3 2 χρονων αμαξι!!
-
λοιπον τα πράγματα έχουν ως εξης...ηταλαιπωρία μου 15 μέρες τώρα είναι απερίγραπτη!!! Όλα ξεκίνησαν όταν ένας ανεγγέφαλος με μηχανάκι πέρασε με κόκκινο και με τράκαρε δημιουργώντας μου ζημιά 3500 ευρω!! Το τραγελαφικό είναι ότι την μεθεπόμενη μέρα απο εκείνη που έγινε το τρακάρισμα έγω θα ταξίδευα προς ρόδο...και είχα κανονίσει και σερβις (το δευτερο-το γενικό) ....
Τεσπα στο θέμα μας : τη στιγμή του τρακαρίσματος μύρισα κάτι καμένο άνοιξα το καπό και μετά απο λίγο έφυγε η μυρωδιά...για να μη μακρυγορώ τελικα το αμάξι το πήγα στην αντιπροσωπεια για επισκευη φανοποιού και για το καθιερομενο σερβις, τους είπα οτι τη στιγμή του ατυχήματος μύρισα κατι καμένο να το ελεγξετε!!!!! στο συνεργειο μου είπαν ότι κάνανε σέρβις και όλα ΟΚ !! Οπότε και εγώ το παίρνω το αμάξι , κλείνω εισιτήρια για ροδο και λέω δεν του κάνω μια δοκιμή για καλο και για κακό (αφου θα έκανα ταξιδι) ...κάνω λοιπον μια βόλτα κάπου στα 10km φτάνοντας λοιπόν σπίτι βλέπω τη θερμοκρασία να ανεβαίνει απειλιτικά και να μυρίζει καμένο οπότε σταματάω στην άκρη, ανοίγω καπό και βλέπω καπνούς...κάλεσα το μηχανικό το είδε και είπε οτι φτέει το βερντιλατέρ,όντως το ανεμιστηράκι δε γύριζε ...υπάρχει περίπτωση να συνέβη αυτό απο το ατύχημα?τι κάνω σε αυτη την περίπτωση
ps: υπαρχι περίπτωση να έχει βλάβη ο θερμοστάτης ? τι ακριβώς κάνει ο θερμοστάτης?
Το αμαξι είναι vw polo 9n3 2 χρονων αμαξι!!
-
Να εχει χαλασει το βεντιλατερ ειναι το λιγοτερο αν εχεις καψει φλατζα.
Το βεντιλατερ παιρνει εντολη ειτε απο τον εγκεφαλο ειτε απο ειδικη βαλβιδα .Μπορει απο το τρακαρισμα να εχει κοπει το καλωδιο.Δοκιμασες αν δουλευει με το AC ανοιχτο ή αν γυρναει η φτερωτη με το χερι;Ο θερμοστατης κραταει την θερμοκρασια του ψυκτικου υγρου στα κανονικα για την μηχανη επιπεδα ανοιγωντας και κλεινοντας το κυκλωμα ψυξης.
-
κάλεσα το μηχανικό της αντιπροσωπείας εκείνη τη στιγμή και ήρθε ... άνοιξε το ac δούλευε το βεντιλατερ αλλα δε γυρνουσε γρήγορα...ίσα που γύριζε (υπολειτουργούσε)!! υπήρχαν και στιγμές που δε γύριζε καν!! η φτερωτή τι είναι? (είμαι λιγο άσχετος με τα μηχανικά)πάντως με το χερι αμα το έκανες γυρνούσε το βεντιλατερ . Η φλάτζα τι είναι? ειναι μεγαλη ζημιά αν είναι αυτή?
Επίσης στο βεντιλατέρ πάνω έχει 2 σταγόνες σαν λιωμένο πλαστικό (εκεί που είναι το μοτέρ του νομίζω) όπως αυτές που όταν καίγετε ενα κερι κάπως έτσι
-
Αυτο ειναι ενα βεντιλατερ,φτερωτη ειναι τα φτερα που γυριζουν
Αν γυρναγε ελευθερα με το χερι τοτε μαλλον ειναι ηλεκτρικο το προβλημα. -
Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??Αν δεν κάνω λάθος όταν ξεκινάς το A/C αυτόματα γυρνάει και στην δεύτερη σκάλα ο ανεμιστήρας.
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??
Αν δεν κάνω λάθος όταν ξεκινάς το A/C αυτόματα γυρνάει και στην δεύτερη σκάλα ο ανεμιστήρας.
Μάλλον ο GiwrgosFocus ρωτά για τον ανεμιστήρα του AC που είναι στο ψυγείο, και όχι τους ανεμιστήρες της καμπίνας.
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??
Αν δεν κάνω λάθος όταν ξεκινάς το A/C αυτόματα γυρνάει και στην δεύτερη σκάλα ο ανεμιστήρας.
Μάλλον ο GiwrgosFocus ρωτά για τον ανεμιστήρα του AC που είναι στο ψυγείο, και όχι τους ανεμιστήρες της καμπίνας.
Ναι για αυτον ρωταω εγω.Ανοιγει κατευθειαν οταν το αναβει και οταν το ψυχει πληρως τοτε σβηνει ετσι δε παει?
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??
Αν δεν κάνω λάθος όταν ξεκινάς το A/C αυτόματα γυρνάει και στην δεύτερη σκάλα ο ανεμιστήρας.
Μάλλον ο GiwrgosFocus ρωτά για τον ανεμιστήρα του AC που είναι στο ψυγείο, και όχι τους ανεμιστήρες της καμπίνας.
Αυτόν τον ανεμιστήρα εννούσα, όχι για την καμπίνα.
Π.χ στο octavia 5 μου που το έχω παρατηρήσει, έχει δύο φτερωτές στο ψυγείο.
Αν βάλεις μπρός τον κλιματισμό ξεκινάνε απευθείας και οι δύο ανεμιστήρες άσχετα άμα
είναι και κρύος ο κινητήρας.Πιό παλιά σε punto gt που είχε κλιματισμό, παρατήρησα ότι (είχε μόνο μια φτερωτή στο ψυγείο) ανέβαζε την ταχύτητα στην δεύτερη σκάλα όταν έβαζες το A/C μπρος.
Τώρα αμα σταματάει μετά την επιθυμητή θερμοκρασία θα σε γελάσω.Εν κατακλείδι, εαν βάλεις κλιματισμό μπρος γίνεται αεροπλάνο το αμάξι.
-
Συνεχιζοντας το στα φιατ μου τα βεντιλατερ ανοιγουν αφου ζεσταθει το ψυγειο του AC ,λιγα δευτερολεπτα αργοτερα απο την ενεργοποιηση του δηλαδη.Στο χιουνται ανοιγουν με το πατημα του κουμπιου του AC.
-
Το Φίατ έχει ένα εξάρτημα που δεν υπάρχει στο Χιουντάι και επειδή κάτι που δεν υπάρχει δεν χαλάει ποτέ, το Χιουντάι είναι πιο αξιόπιστο.
-
- το αμαξι χτυπηθηκε στο εμπρόσθιο μέρο της δεξιάς πλευρας ...μου έκανε ζημια στο δεξι φτερό , μου έσπασε το παρπριζ,μου έκανε μικρή γούβα στην άκρη του καπό της μηχανής ,στην κολωνα και στην οροφη...οπως καταλαβαίνετε μου έκανε μεγάλη ζημια τουλάχιστον μπήκαν καινούρια και τα πλήρωσε όλα η ασφαλεια του εως τελευταίας δεκαρας
Επίσης απο ότι μου είπε ο φανοποιός λόγω του τρακαρίσματος μεταφέρθηκε όλο το σκαρί της μηχανής ελάχιστα προς τα δεξιά --> (μήπως ,λέω εγω τώρα,επειδη συνέβη αυτή η ελάχιστη μετατόπιση ενώ δούλευε το βεντιλατερ του δημιούργησε πρόβλημα ,κολησε η τπτ τετοιο?)
Να επισυμάνω οτι το αμάξι δε χτυπηθηκε μπροστα , δλδ το ψυγείο είναι ακέραιο
- η φανοποιήα έγινε στην αντιπροσωπεία , εκει που έγινε το σέρβις...πρώτα έγινε όμως το σερβις και μετα η δουλειά του φανοποιου (για να γλυτώσουμε χρόνο μέχρι να έρθουν τα ανταλακτικα απο αθήνα->πατρα)
Σήμερα που πήγα στην αντ/πεια να τους το πω ... μου είπαν οτι αυτοί έλεγξαν τον εγκέφαλο κλπ και δεν διάγνωσαν καμια μηχανική βλάβη,μάλιστα το έκανα λεει και βόλτα (οχι μικρη μου είπαν και μαλιστα λεει το καταπονούν κιολας )
-->Δηλαδη είναι δυνατόν να μην είχε τίποτα το αμάξι (με αποτελεσμα να μη δουν και τπτ στο σερβις) και μετα αφου πήγε στο φανοποιό κατα την τοποθέτηση των αντ/κων να σημιουργήθηκε το πρόβλημα στο βεντιλατέρ? (λιγο κουλό μου φένεται)
-->Έπειτα το καμένο που μύρισα εγώ την ώρα του τρακαρίσματος?? Επειδή δεν είχα καποιο πρόβλημα με τη θερμοκρασία μέχρι τότε ...είναι όμως δυνατόν αμέσως με το τρακάρισμα να μυρίζει καμένο?(λαβετε όμως και υπόψιν οτι έμεινε κανα 5λεπτο η μηχανη αναμενη μετα το τρακάρισμα)...μήπως δλδ υπήρχε η βλάβη (υπολειτουργοθσε το βεντιλατερ...και δεν αναβε θερμοκρασια στη μηχανη και με το τρακάρισμα αποτελειώθηκε,μπλοκαρε κανα καλωδιο ?)
δεν ξέρω τι να πω δλδ
ευχαριστω πολυ για τη μεχρι τώρα βοήθεια σας
προβλημα μετα απο ατυχημα