-
Μάλλον την έκαναν όλοι για διακοπές και βλαλτωσαν τα πάντα εδώ μέσα.... Όπως και να χει
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤΗΣΧΡΟΝΙΑΣ 2009
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta, EOS, Scirocco, Seat Ibiza Cupra)«Πράσινος» κινητήρας της χρονιάς
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta, EOS, Scirocco, Seat Ibiza Cupra)Από 1 έως 1.4 λίτρα
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta, EOS, Scirocco, Seat Ibiza Cupra)Οδηγάμε τον κινητήρα της χρονιάς!!!!!!!!!!
Πηγή:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=2644 -
Sirokizein golfizeis λιγο.
-
Όχι, απλά Λαικίζει πολύ.
-
Ρε παιδιά τι πλαστικά είναι αυτά στις πίσω πόρτες; Μπήκα σε ένα 5θυρο highline 1.4 160hp και μόνο που τα άγγιζα έτριζαν!
-
ετσι κανουν τα ποιοτικα αυτοκινητα,τριζουν.
-
E ρε μανια με τα πλαστικα...
Τα πλαστικα ρε παιδια δεν ειναι για να τα πιεζεις.Θεωρω πως η ποιοτητα φαινεται απο την αντοχη τους στο χρονο
(βλεπε ξεφλουδιασμα χερουλιων golf )Oσο για τους τριγμους που δημιουργουνται με τα χρονια, μαλλον φταιει η κατασταση των δρομων... (ισως και λιγο η συναρμολογηση)
-
Άκουγα για το φοβερό και τρομερό golf και πήγα σε μία αντιπροσωπεία να το δω. Αφού μπήκα να δω τους πίσω χώρους πάω να ανοίξω την πόρτα να βγω και ακούω κρατς κρουτς τα πλαστικά! Απορώ πως γράφουν τόσα θετικά για την ποιότητα του golf και δεν λένε τίποτα για τα πλαστικά στις πόρτες που νομίζεις ότι θα σου μείνουν στο χέρι!
-
το golf 6 εχει το καλυτερο εσωτερικο στην κατηγορια του , αν δεν ικανοποιει η συγκεκριμενη κατηγορια κοιταξτε πιο πανω.
σε σχεση με το Α3 ειναι σαφως καλυτερο ελπιζω σε βαθος χρονου να εχει την ιδια αντοχη σε τριγμους.το 1.4 122 παντως που οδηγησα μου φανηκε αρκετα καλο.με το dsg δε μπορουσα να βγαλω ακρη στο D γιατι ανεβοκατεβαζε περιεργα(ειχε εκπαιδευτει απο στρωσιμο, ισως φταιει αυτο).
Τιμονι και 'αισθηση' μου φανηκα πολυ γνωριμα, εχει ενα κλικ πιο ελαφρυ τιμονι απο το δικο μου, το οποιο ειναι και ενα κλικ πιο αμεσο ομως.
χωροι ιδιοι, ογκοι ιδιοι και κινητηρας ακρως ικανοποιητικος για τα αλογα που υποσχεται θα ελεγα οτι μου αρεσε πολυ.
το πισω μερος που παραπεμπει σε tuareg μονο με χαλαει.ΥΓ για οποιον ξερει..
αν βγαλουμε τη μπαταρια για κανα μισαωρο θα μηδενισει και ο εγκεφαλος του dsg?
-
έπρεπε να αφήσεις το D και να δοκιμάσεις το S
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
έπρεπε να αφήσεις το D και να δοκιμάσεις το Sτο δοκιμασα και μου φανηκε πολυ καλο (λιγο το kickdown εκανα καποια ωρα να συνηθισω) , απλα περιμενα και στο D να μη μου ανεβαζει συνεχεια.
σε ενα λεον 200αρι που ειχα κανει test drive στο D μου φανηκε πολυ ευχαριστο το αυτοκινητο και επειδη ειχε πιο πολλα αλογα απο το golf μου φανηκε λιγοτερο υστερικο για σβελτη (οχι πολυ γρηγορη βεβαια) οδηγηση απο το s.
ομως επειδη το dsg σε μαθαινει ισως παιζει ρολο και το οτι το αυτοκινητο ειχε μολις τελειωσει το στρωσιμο και ειχε μαθει να πηγαινει ηρεμα και οικονομικα.
για αυτο και ρωτησα αν μπορουμε να το μηδενισουμε βγαζοντας τη μπαταρια, ετσι ωστε να εκπαιδευτει σε οχι και τοσο οικονομικη οδηγηση
αληθευει παντως οτι το 6αρι ειναι πιο σπορ απο το 7αρι?
-
Έτσι λένε γενικά, και κυρίως άτομα που είχανε το 6άρι και οδηγήσανε το 7άρι.
Πάντως εγώ που πρώτη φορά οδηγώ DSG με το 7άρι, σε γενικές γραμμές θα έλεγα πως μια χαρά πας και με το D, και άμα το συνηθίσεις σε πάει άνετα. Όμως είναι αλήθεια ότι κοιτάζει να βάλει τη μεγαλύτερη σχέση όσο το δυνατόν συντομότερα, και μπορεί να έχεις 7η από τα 50-60 χλμ σε ευθεία. Από την άλλη το S κινεί το αμάξι όπως ακριβώς θα ήθελα, με μόνο μειονέκτημα λίγο το θόρυβο που είναι σαφώς αυξημένος καθώς κρατάει τις σχέσεις σε ψηλότερες σαλ. Συνήθως με D το πάω για νορμάλ οδήγηση, αλλά με το παραμικρό που θέλω να πάω πιο ..'σβέλτα' έχω βάλει το S. -
Ο χρήστης gre έγραψε:
Απορώ πως γράφουν τόσα θετικά για την ποιότητα του golf και δεν λένε τίποτα για τα πλαστικά στις πόρτες που νομίζεις ότι θα σου μείνουν στο χέρι!Υπερβολες. Μπορει να ετυχε.
Μηπως μπηκες στο Fox?Bεβαια, οχι οτι η ποιοτητα ειναι αναλογη με αυτα που ακουγονται και γραφουνε αλλα δεν ειναι και μαπα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το 1.4 122 παντως που οδηγησα μου φανηκε αρκετα καλο.με το dsg δε μπορουσα να βγαλω ακρη στο D γιατι ανεβοκατεβαζε περιεργα(ειχε εκπαιδευτει απο στρωσιμο, ισως φταιει αυτο).
To dsg στη θέση D διαβάζει τον τρόπο οδήγησης του εκάστοτε οδηγού και προσαρμόζεται αντίστοιχα. Π.χ. όσο βυθίζεις όλο και περισσότερο το πόδι σου στο γκάζι, θα παρατηρήσεις πως και αυτό αρχίζει μετά να κάνει τις αλλαγές σε υψηλότερες στροφές. Οπότε δεν τίθεται θέμα reset. Αν το οδηγούσες για μεγαλύτερο διάστημα και περισσότερα χιλιόμετρα θα είχε προσαρμοστεί στον δικό σου τρόπο οδήγησης.
.....
χωροι ιδιοι, ογκοι ιδιοι....Ως προς ποιο; Αν εννοείς golf V και golf VI ναι είναι ίδιοι. Αν εννοείς ως προς το A3, μην ξεγελιέσαι. Είναι αρκετά πιο ευρύχωρο μέσα το golf. Δες μόνο την απόσταση και το πλάτος μεταξύ των καθισμάτων οδηγού-συνοδηγού όπως και το διαθέσιμο εσωτερικό ύψος. Το A3 εκεί υστερεί.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Απορώ πως γράφουν τόσα θετικά για την ποιότητα του golf και δεν λένε τίποτα για τα πλαστικά στις πόρτες που νομίζεις ότι θα σου μείνουν στο χέρι!
Υπερβολες. Μπορει να ετυχε.
Μηπως μπηκες στο Fox?Bεβαια, οχι οτι η ποιοτητα ειναι αναλογη με αυτα που ακουγονται και γραφουνε αλλα δεν ειναι και μαπα.
Και που ξέρεις αν για τον χ,ψ λόγο δεν έχει βγει η ταπετσαρία και έχει επανατοποθετηθεί λανθασμένα (π.χ. επισκευή πόρτας από χτύπημα κατά την μεταφορά);
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
.....
χωροι ιδιοι, ογκοι ιδιοι....Ως προς ποιο; Αν εννοείς golf V και golf VI ναι είναι ίδιοι. Αν εννοείς ως προς το A3, μην ξεγελιέσαι. Είναι αρκετά πιο ευρύχωρο μέσα το golf. Δες μόνο την απόσταση και το πλάτος μεταξύ των καθισμάτων οδηγού-συνοδηγού όπως και το διαθέσιμο εσωτερικό ύψος. Το A3 εκεί υστερεί.
εννοω ως προς το Α3.
εμενα μου φανηκαν ιδιοι , δεν αμφισβητω οτι υπαρχουν διαφορες αλλα με μια πρωτη ματια το αυτοκινητο μου φανηκε αριβως ιδιο.το ταβανι του golf σιγουρα μου φανηκε ψηλοτερο, αλλα το δικο μου εχει οροφη(μηχανισμοι κτλ) .δεν αποκλειω παντως οτι και χωρις την οροφη θα ηταν πιο ψηλο γιατι το Α3 ειναι πιο χαμηλο αυτοκινητο γενικοτερα (και καλυτερα για τον εμφανισιακο τομεα)
οι χωροι οδηγου-συνοδηγου (για ποδια χερια) , οι διακοπτες τα χειριστηρια κτλ ηταν ολα στα ιδια σημεια.
και οι χωροι των πισω πανω κατω οι ιδιοι.βεβαια να σημειωσω οτι ρυθμισα το καθισμα ακριβως οπως στο δικο μου γιατι αλλιως θα με δυσκολευε στην οδηγηση.
-
Αν προσέξεις καλύτερα, το υποβραχιόνιο του Α3 σε πλάτος είναι σχεδόν το μισό από ότι του golf. Επίσης το ταμπλό του golf είναι πολύ πιο ογκώδες και με μεγαλύτερο βάθος. Μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση όταν είχα μπει σε S3 καθώς μου είχαν φανεί αρκετά μικρότεροι οι χώροι.
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Άκουγα για το φοβερό και τρομερό golf και πήγα σε μία αντιπροσωπεία να το δω. Αφού μπήκα να δω τους πίσω χώρους πάω να ανοίξω την πόρτα να βγω και ακούω κρατς κρουτς τα πλαστικά! Απορώ πως γράφουν τόσα θετικά για την ποιότητα του golf και δεν λένε τίποτα για τα πλαστικά στις πόρτες που νομίζεις ότι θα σου μείνουν στο χέρι!Καλώς ήλθες στην παρέα μας. Κακώς πήγες στην αντιπροσωπεία ευθύς εξ'αρχής. Το αυτοκίνητο που είδες δεν σου ταιριάζει. Στην θέση σου θα προσανατολιζόμουν σε κάποιο που να μην έχει φόβο να εκραγεί αλλά κυρίως πουναμησπάειναμηχαλάει. Κάνε ένα καλό και πέρνα από μια αντιπροσωπεία της Τογιοτα ...
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Ρε παιδιά τι πλαστικά είναι αυτά στις πίσω πόρτες; Μπήκα σε ένα 5θυρο highline 1.4 160hp και μόνο που τα άγγιζα έτριζαν!Εγώ πάντως που οδήγησα πρόσφατα ένα golf VI TSI για αρκετά χιλιόμετρα και όχι στους καλύτερους δρόμους, έπαθα σοκ γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου οδηγούσα αυτοκίνητο που δεν έτριζε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα στο εσωτερικό του...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν προσέξεις καλύτερα, το υποβραχιόνιο του Α3 σε πλάτος είναι σχεδόν το μισό από ότι του golf. Επίσης το ταμπλό του golf είναι πολύ πιο ογκώδες και με μεγαλύτερο βάθος. Μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση όταν είχα μπει σε S3 καθώς μου είχαν φανεί αρκετά μικρότεροι οι χώροι.
ο υποβραχιονιο παντως των Α3 ειναι σχετικα στενο, υπαρχει περιθωριο να μπει και πιο φαρδυ
επιμενω οτι οι χωροι ειναι πανω κατω οι ιδιοι και αν θες ελα να συναντηθουμε με μεζουρες να τα μετρησουμε
ΥΓ αν διαβαζει ο φιλος μου ο Αλεξανδρος που μου εδωσε το golf του να μας πει κι αυτος τη γνωμη του, γιατι στα καπακια του εδωσα το δικο μου
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ρε παιδιά τι πλαστικά είναι αυτά στις πίσω πόρτες; Μπήκα σε ένα 5θυρο highline 1.4 160hp και μόνο που τα άγγιζα έτριζαν!
Εγώ πάντως που οδήγησα πρόσφατα ένα golf VI TSI για αρκετά χιλιόμετρα και όχι στους καλύτερους δρόμους, έπαθα σοκ γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου οδηγούσα αυτοκίνητο που δεν έτριζε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα στο εσωτερικό του...
τώρα αν πω ότι και το δικό μου Leon των 3.000 χλμ με τις 18αρες δεν τρίζει καθόλου θα με πιστέψετε; Αλλά δεν τρέφω αυταπάτες, ξέρω ότι με τους δρόμους μας και το 40αρι προφίλ θα τρίξει κάποια στιγμή. Δεν με νοιάζει όμως, μικρομεσσαίο πήρα όχι Μερκ S-class.
VW Golf VΙ